Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky a mám dotaz co všechno udělat u fíka,při přechodu na lepší olej?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 10:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Díky,mazal jsem M2T,ted mám M2T ale dražší a lepší a má specifikaci API-TC
Datum: 14. července 2010 10:50
 Ahoj draku tak je dobré vyčistit součásti,které jsou zanesené většinou karbonem,který vzniká při spalování směsi benzinu s olejem. Karbon bývá většinu v hlavě motoru,válci,na pístu,ale mohl by být klidně i v klikové skříni. Dobré je to čistit technickým benzínem a pomáhat si starým pístním kroužkem,kterej je dostatčně ostrý a dost pomůže při dekarbonizaci. Taky záleží na jakej olej jsi jezdil předpokládám M2T nebo M6A a najký chceš přejít - nějaký lepší minerál a nebo polsyntetiku nebo syntetiku? podle mě stačí bohatě minerál,který musí mít specifikaci API-TC, starší oleje typu M2T nebo M6A mají tu specifikaci API-TB a je to pro starší a méně namáhané motory, musíš dávat víc oleje,při použití lepšího minerálu s API-TC nemusíš tak mazat - stačí poměr asi 1:40 - 1:50, já třeba používám v ČZ 175 487 REPSOL za asi 130Kč/litr a má API_TC,v motoru není snad žádný karbon,te´d víc kouří,protože je v záběhu a je tam více oleje, ale jinak je to dobrý olej. opravdu důležité je ty součásti pořádně vyčistit,oprat v tech. benzinu.
Datum: 14. července 2010 10:47
Jméno: Tubin
IP: uživatel6630
 čau,když se mi usštípl píst a tak sem použil už použitej ale s puodnim kroužkem vadí to něčemu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 9:08
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdar chtěl bych udělat novej lak na 175/356 mohl by mě někdo napsat postup nejlépe z vlastní zkušenosti jakou barvou jestli raději syntetiku nebo acetonku nebo nějakou úplně jinou, v kolika vrstvách pokud možno i výrobce těch barev a když to stříknu plničem má se na to stříknout aji základovka nebo už hned ta barva
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 18:19
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 ještě máte někdo nějake jinej postup
Datum: 14. července 2010 18:19
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 dík aspoň už mám trochu představu kolik je ty barvy asi tak potřeba
Datum: 14. července 2010 13:26
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Tak trocha bych ti poradil. Už mám po laku dvě mašiny. Nejlepší je vzít všechny plechy a části šmirglem pod vodou(nejdříve hrubší pak jemnější) tak, aby nebyla cítit po přejetí prsty žádná vada na laku. Takhle jak to udělláš, tak bys měl zakitovat (ďůlky, boule atd.) Ale nedoporučuje se moc kitu, lak po pár letech praská. No až ti kit zaschne, obrousit hrubším na sucho a pak jemnějším pod vodou uplně, aby to nebylo poznat. Pak se stříká plničem. Plnič pak musíš vzít pod vodou aby byl hladký a pak už stříkáš lakem. Měly by být 2 až 3 nástřiky. No a není dobré pokud si měl acetonku, pak to nekdo prestrikal na syntetiku a ty tomu daš acetonku, tak se ti barva zdrcne.
Datum: 14. července 2010 12:54
Posl.aktualizace: 14. července 2010 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel9890
 se konečně zpamatovali.....u nas doted vozili baliky jen ráno.....a kdo je ráno doma???? Děti ve škole a dospělý v práci.....
Datum: 14. července 2010 15:16
 Já všecky balíky posílám poštou, a všechno mi chodí od pošty a že by mi z balíkama nějak flákali to ne....
Datum: 14. července 2010 14:08
 PPl je prošte to nejlepší
Datum: 14. července 2010 14:06
 heh
Datum: 14. července 2010 13:06
 přesně tak,pošta stím mlátí jak kdyby jim to patřilo.I když jsem stál u přepážky a posílal jsem balík tak i přede mnou sním hodily na ze,a ještě mi řekli že sem na tom měl mít provázek  ...Zmrdi
Datum: 14. července 2010 12:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 zlaty PPL ceska posta se ke vsemu chova jak k vezni..
Datum: 14. července 2010 11:23
 Prosím o radu. Mám Jawu 559 a mám problém s plynulou jízdou při rychlosti nad 90km/h.Motor začne "vynechávat" a předjíždění je riskantní. Co může být příčinou? Díky za radu. Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:02
 Díky za rady.Zatím jsem vyzkoušel pročistit přívod benzínu - nemá to žádný vliv  (
Datum: 17. července 2010 22:02
Jméno: Dano
IP: uživatel9891
 Ja mam ten problem u mojej jawy 360  od 105km/h  niekedy od 80, jedni vravia ze malo paliva, tak chcem vymenit trysku za vacsiu, a ini ze elektrika...
Datum: 14. července 2010 16:57
 Dachl21: JAWA 250 559 je panelka,to je jednoválec  mě taky napadlo,že by to mohl být nedotékající benzín a nebo špatně nastavené zapalování - předstih a odtrh a nebo směs karburátoru popřípadě špatné zavěšení jehly. mrkni na http://www.jawamania.info nebo na http://www.sesa-moto.cz/uvod.php a tam najdeš nastavovací parametry pro svůj stroj,hledej to jako JAWA 250 panelka typ 559.
Datum: 14. července 2010 9:56
 nepodfukuje ti hlava? nevím jestli má tato jawa dva válce nebo jeden
Datum: 14. července 2010 9:40
 hm, na nižší stupeň se to vytočí víc? jestli ne, tak buď špatně seřízenej karbec (špatně seřízená hladina nebo ti nedotíká benzín) nebo zápalko... skus jeste vymenit svicku (když je ulitá, tak mě při nizkejch jede, ale jak se to vytoci, tak ne) ... a nebo se ti při té 90 z důsledku drncání (třeba) odpojuje nejakej kabel
Datum: 14. července 2010 0:26
 Čus draci minulý rok u mé jawy 05 házela hodně klika myslím v zapalování a nedal se seřídt pořádně odtrh.Co myslíte bude to dobrý když dám kliku na repas nebo kloudnou a ložiska taky nový??????????Nebo čím jiným by to mohlo být?Díky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 21:09
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 ja si myslim ze by stacilo vymenit loziska na klice (mel jsem stejnej problem )
Datum: 14. července 2010 21:09
Jméno: standa
IP: uživatel9890
 pokud smajda,tak ji vyhod....klika z 05 je moc mekka a rozhazeny hridele srovnat nejdou...kup normalne kliku na 21 a vhodný loziska a bude pasovat......
Datum: 14. července 2010 15:17
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/6605767/Jawa-4T-motor.php bejt majitelem tak ten motor ponorim do oleje zabalim do igelitu a skovam do skrine!!!! skoda takove prace...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 11:43
Datum: 14. července 2010 11:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a hlavne hodne znalosti..
Datum: 14. července 2010 11:25
 V každém případě ten motor vypadá hodně zajímavě! Musí být hodně složitý to předělat na 4T, je potřeba mít na to strojní vybavení, což nemusí mít každý...
Datum: 14. července 2010 9:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tady vubec nejde o to jak to pojede jde o tu unikatnost toho motoru.... kolik lidi ma v cr a na slovensku predelavku z 2t na 4t ? 4?5? jinak nekde jsem cetl
nejakou stavbu 250 na 4t a autor psal ze je to pomalejsi ale ze to ma silu jak prase navic moto lze dal doladit tak aby to jelo prinejmensim jako zakladni 2t i
lepe
Datum: 14. července 2010 0:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 beztak to pojede hůř jak ten origo 2T
Datum: 13. července 2010 23:22
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdar dracvi potrebuju poradit jak mym vyyčistit vzduchovej filtr na fikoj diky za odpovcedi........
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 16:45
 nebo ho profoukej kompresorem
Datum: 14. července 2010 16:45
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jsou pripravky na PAPIROVE filtry (hodne WRC auta) jenze jsou drazsi nez filtr samotny
Datum: 13. července 2010 22:43
 Jasný, kup novej, jednou si nekoupíš flašku zelenej, a zbude ti na filtr
Datum: 13. července 2010 22:29
 Zdar,kup novej,nebo se ti rozpije
Datum: 13. července 2010 22:25
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Zdar, vyper ho v benzínu a pak trochu namasti olejem
Datum: 13. července 2010 22:22
 Draci, taky vám blbne pokec? Mé se napřiklad zobrazuje číslo 1 na odpovědi, ale pravdivě tam sou třeba 2 ,nebo naopak. Jen sem se chtěl ujistit, zda je chyba ne mé straně, nebo na strané pokecu. Díky, a omlouvám se za blbý dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:58
 draci budte v poho,,ladise totu,, nejaka bota zase,,
Datum: 13. července 2010 22:58
 jo já taky, předtím tady něco zkoušel jakejsi webmaster, nechci ho podezřívat TO NE!,
Datum: 13. července 2010 22:30
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Jo a všude mam napsáno uľivatel míst uživatel
Datum: 13. července 2010 22:28
 Né že bych byl rád, ale oddechl sem si,
Datum: 13. července 2010 22:27
 Mě to též dělá
Datum: 13. července 2010 22:26
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Teď jsem si toho tak všiml
Datum: 13. července 2010 22:26
 To je nějaký divný, že by byla chyba na mé straně? Ale dělá mi to jak opera, tak firefox, takže si myslím že asi nebudu jedinej komu to bude délat.
Datum: 13. července 2010 22:22
 Tak mě osobně to teda nedělá...
Datum: 13. července 2010 22:20
 čus.. je pravda, že když dám na jawu 555 která má 2,2 koní karburátor, hlavu a válec z jawy 20, tak ta jawa 555 bude mít výkon jako dvacítka?? ( 3.5 koní) ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 18:03
Jméno: mataa
IP: uživatel9904
 jo ale ten motor neni staveny na vetsi silu provozem ti neco odejde
Datum: 15. července 2010 18:03
 s klikou z výroby tam nervi ani tu hlavu! válec tam nedáš, má jiný přefuky.. navíc si myslím, že 555 válec není špatnej a jede to s ním taky slušně  muhehe
Datum: 13. července 2010 23:52
 Zjednodušené řečeno je ta kravina.
Datum: 13. července 2010 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak...dáš tam válec z 21 nejlépe ještě po výbrusu a po 10km se ti zlomí 50 let stará ojnice  jo a navic tam nebudou lícovat ty přefuky..mám doma jak 555 tak 05 a 23
Datum: 13. července 2010 23:27
 No jo, ale taky mi hned zkolaboval motor, co se stane tobě když dáš hlavu, válec, karbec, na 555 motor, to si raději ani nepředstavuju,
Datum: 13. července 2010 22:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 13. července 2010 22:37
 No na pařezovi zo neim a válec z díka tam nedáš kvůli přefukům pokad se nemílím leda tak na 05 tam to mám odzkoušený a jelo to pěkně tyjo a jak ale u pařeza neim můžeš to vyzkoušet a uvidíš ale moc ldouhá životnost toho motoru nebude........
Datum: 13. července 2010 22:27
 Stejně tohle sou nápady, já bych to nechal originál, a nedělal z toho něco silnějšího, to mi připomíná udělat ze škodovky ferárko.
Datum: 13. července 2010 22:11
 to spíš tam dej hlavu z 21 a ořízni žebra at to trochu sedí s válcem.
Datum: 13. července 2010 22:07
 Já sem si nebyl jistej jestli tam půjde, proto jsem se vyjádřil, že si pouze MYSLÍM že tam ten válec nepůjde. když tu pak vśeci píšete že to jde, tak to jde, aspon sem zas o néco chytřejší
Datum: 13. července 2010 22:06
Jméno: standa
IP: uživatel9886
 trosku je tam problém v tom,ze kanaly na sebe nelícují...proto motor 555 nikdy nepojede s valcem z 21 jako 21.....u 05 jsou uz kanaly resene jinak,tam to jde......spíše se stává ze 555 s válcem z 21 jede špatně... se známym sme malinko přes ICQ vymysleli a on upgradoval válec z 555,kterej si zachoval svuj spodní traktorovitej chod a silu - ve výsledku jede malinko víc jak klasická 21...pokud jste kdy kdo videl vykresy na upravenej 2K z 05 tak to je věc,kterou mužu doporučit......do valce z 555 ideální...a stim sanim se tam ani nemusi tak hejbat....
Datum: 13. července 2010 22:01
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 postul : hele získal bych tím výkon víš  ale to je pravda no.. pařez je prostě pařez..ale to by nebylo zase tak hoodně poznat.. mám v plánu si svoji 555ku vymazlit, ale taky chci aby měla trošku větší výkon, protože se mě to zdá slabý..
Datum: 13. července 2010 21:59
 a co tím získáš?ztratíš to co dělá pařeza pařezem
Datum: 13. července 2010 21:42
 *válec
Datum: 13. července 2010 21:40
 to dachl21: ten valec by tam sel bez problemu (ja to tak treba mam) ale na vykon to mit vliv asi nebude.... zalezi to na vic vecech..... Ja treba to tam mam dane kvuli lepsimu chlazeni - vetsi zebrovani nez u klasickeho 555
Datum: 13. července 2010 21:39
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Dachle- ten válce tam pasuje
Datum: 13. července 2010 21:39
 ja jsem viděl pařeza s valcem z 20 i s karbecem z 20 ale nezjistoval jsem vykony a rychlosti.
Datum: 13. července 2010 21:38
 já mam jen hlavu z 21 a trochu kanaly,jede to jako čert
Datum: 13. července 2010 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 zkus to a pak uvidíš a můžeš nám to sem napsat, ať pro příště víme... co ty na to?
Datum: 13. července 2010 21:31
 ježiši to takhle nejde říct...to záleží na mnoha věcech...
Datum: 13. července 2010 20:52
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hmm.. hele já si myslím že jo, protože sem slyšel jak to tak lidi mají.. ale kdyby to tam šlo, tak by to mělo výkon jako dvacítka?
Datum: 13. července 2010 20:50
 no hele já si myslím že by ten válec na motor z 555 ani nešel
Datum: 13. července 2010 20:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 haha fakt vtipný sem se pochcal.. když to nevíš, tak se nevyjadřuj, tohle je normál otázka pro NORMÁL LIDI...
Datum: 13. července 2010 20:49
 víš co dej tam rovnou karbec ze starý ameriky třeba takový camaro, a hned budeš mít výkon kolem 300 koní
Datum: 13. července 2010 20:43
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nebo tam ještě něco musím dát z jawy 20? pls poraďte..
Datum: 13. července 2010 20:33
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:12
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Tak toto sem neměl vidět ....
Datum: 15. července 2010 22:12
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 hoši naš starosta nas pomalu jeste podporuje v jezdeni na pinckoch , v horach nam dela nove cesty
Datum: 14. července 2010 20:12
 takový vepř...
Datum: 13. července 2010 22:09
 keby by sme mali takého starostu  nás vyvolá policiu ked uvidi fichtla
Datum: 13. července 2010 21:11
 Chudak motor a fichtl
Datum: 13. července 2010 20:20
 Nikoli málem, on o ní dře zkutečně.
Datum: 13. července 2010 20:11
 jj to je dobry jak malem dre o zem
Datum: 13. července 2010 20:08
 Ato uz sem viděl...nejlepší je jak mu výfuk škrtá dost o zem.a pneumatika z nafouklej se proměnila na vyfouklou.
Datum: 13. července 2010 20:05
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 Cau , dneska sem si vyjel a po 1 km se to totalne prehralo , vypnul sem zapalovani ale motor sel dal , sundal sem fajfku ze svicky ale motor jel furt dal  , doslo mi ze sem to trochu prepek a udelal si z toho diesel , ale nevim jak to ze se to stalo tak rychle
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:28
 To mě ČŽ 150/352 taky dělala ale po 1 km sme to nezkoušel ...idkyž sme dal jehlu na 4 zářez tak to dělalo nejspíš to bude tím benzínem...
Datum: 13. července 2010 22:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To zahřáti způsobila nejsíš chudá směs.dej jehnu na 3.zářez od zhora nebo natankuj 100oct benzin,ten "zabranuje" samozapalum.
Datum: 13. července 2010 20:15
 asi máš moc chudou směs, špatně zvolenou tepelnou hodnotu svíčky, nebo jen dáváš málo oleje
Datum: 13. července 2010 20:06
 Zdar, jaká má být minimální délka uhlíků na 350/639? Já jich mám dlouhé 7 mm a nevím jestli je to ještě v pořádku nebo jich mám už vyměnit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:04
 Myslím, že maj mít 8, ale třeba tatran má mít 5, spíš bych dal nový.
Datum: 13. července 2010 20:04
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 cau sice se to nejedná jawy ani tak ale potrebuju poradit tak vám to snad nebude vadit . mám to na Rieju RS1 50ccm a rozhodl jsem si pridelat na chladic jeste vetrák protoze v tehlech vedrech by se to mohlo prehrívat ale potrebuju poradit z pripojením nejdriv sem to chtel udelat pres vypínac ale pak sem se rozhodl kdyz mám na válci teplotní cidlo tak bych to pripojil na to z cidla vede jenomm jeden drátek do kontrolky která se rozsviti kdyz se to prehrívá tak vedou dva tak bych ty dva dratky vzal a pripojil to na ten vetrák co myslíte a kdyz se to bude prehrivat tak se mi ten vetrák sám zapne jako kdyz se sama rozsvítila ta kontrola asi to tak pujde ne ? ale zajímá me jestli to nebude pozde protoze kdyz se ta kontrolka rozsvítí tak se má zastavim a pockat ale to me se akorát zapne ten vetrák budu moc dál jed nebo budu muset stejne zastavit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 22:50
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Bugs: nechapu proc by to nemelo pomoct? kluci to maj delany na durech normalne pres vypinac
Datum: 13. července 2010 22:50
 od vetracku zapoj jeden kablik na kostru a ten druhy k tomu jednomu co de od cidla kdyz ti zacne svitit kontrolka tak ti zacne foukat sahara a zapoj ho tak aby nefoukal do chladice ale nasaval pres chladic
Datum: 13. července 2010 22:29
 udelat přes vypinač a nei problem nebo si kup nejaky teplotni spinač
Datum: 13. července 2010 22:21
Jméno: Luky
IP: uživatel5929
 njn ale treba kdyz jedu pomalu nebo stojim v kolone a tak tak se to hodí je to vetrák z hondy cbr 125 asi to ale udelám normálne pres vypínač
Datum: 13. července 2010 19:32
 Větráček nepomůže, při jízdě máš mnohokrát větší nápor vzduchu než dokáže udělat větráček.
Datum: 13. července 2010 19:26
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Zdar Draci potřebuju poradit mám motokáru ČZ 175 mám tam zápalko z fichtla jezdila nádherně a pak jednou mě nechala.Skontroloval jsem kontakty a co se dalo vočistil a jiskra furt nikde.Jenom bych se chtěl zeptat na co byste to viděli zapojený je to správně jen nevim včem je problem jesi indukčka se muže posrat či kondík díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:16
 a co skusit jinou svičku? a když ne svička tak se ti rozešteloval předstih
Datum: 14. července 2010 0:16
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím o radu, chci si koupit nový píst, ale nevím jakej? Je jedno jakej? A musim koupit i nový pístní kroužku? Kupuju to zdůvodu že pionyr nechce tahnout a na trojku nejede tak jak by měl, nebo to muže být něčim jinym? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:08
 Zkoukni jestli nemáš hranku na začátku válce...pokud znatelně jo, válec je zralý na výbrus,a píst ti moc nepomůže
Datum: 13. července 2010 20:08
 nový píst bez výbrusu je škoda peněz.změř kolikátý výbrus máš ted a o výbrus větší kup píst s kroužky a nech to vyhonovat.
Datum: 13. července 2010 18:34
 Nazdar draci.Potřeboval bych poradit mám skůtra ČZ 501 a nechce naskočit.Teda ze začátku normálně jela všecko vpohodě ale pak jsem ji vypl a potom už jsem jí nenahodil ani přes startér ani na nakopávačku.Akorát jednou při těch marných pokusech střelil výfuk a pak zase chvili běžel.jako kdyby byl něčím ucpanej tak sundám tlumič že ho vičistím ale stejně střílela i bez výfuku nevím co s tím jiskru háže zkoušel jsem různý svíčky atd. a benzín dotýká (vyčištěná nádrž kohoutek atd.) tak děkuji za typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:01
 zkus vyměnit kondik ...
Datum: 13. července 2010 20:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nastavení směsi,rozhozené zapalování
Datum: 13. července 2010 18:07
Jméno: Tony
IP: uživatel5566
 čus,chci se zeptat co to znamená slícování ??napřiklad kanalku nebo přefuku ??
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 20:06
Jméno: trubka
IP: uživatel9883
 Lícování je označení pro rozměrovou přesnost vyrobených součástí,jež jsou ve vzájemném vztahu,podmíněném funkcí stroje.Tento vzájemný vztah dvojice součástí je určen vůlí nebo přesahem.
Datum: 13. července 2010 20:06
Jméno: Gori
IP: uživatel9882
 Tj.ze prechod medzi kanalom v kartri a valcom je plinuli bez "schodov" samozrejme ze sa jedna o prefuki!.. beldigov93 dotaz sem taq celkom nepatri!
Datum: 13. července 2010 20:01
Jméno: beldik93
IP: uživatel9840
 to znamena že je to na sebe mrtě přesnej rozměr tak že to těsní ..třeba v ruzných hydraulických rozdelovačich šoupatkách atd... př.:šoupě v servu ....
Datum: 13. července 2010 19:48
 Zdar draci a dračice. Potřeboval bych nějakýho pohotovýho človíčka, ktrerej by mi změři kotouč na 350/640 (kvůli zámku na kotouč)
Potřeboval bych šířku toho vybrání, co tam je (kvůli šířce trnu zámku) a taky vzdálenost mezi okrajema kotouče. Kdo mi to změří bude nejzlatější člověk.
Předem díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 17:17
 Zdravím draci potřebuju poradit .Asi budu chtít dát do kupy JAWU 05 která je na papírech a všechno mám TP,SPZ a pojistku taky ale neim jako barvu tomu mám dát a co jak jaký díl ???Chtěl bych vínovou barvu takže(BÍLOU BARVOU-revmaplechy,parabola,vidle,kryt řetězu ,,,,,,,Červenou Vínovou-plech velký pak blaták a záda.ale nevím jakou tlumiče a nádrž co myslíte u svýho druhýho fíka JAWA 21 mám origoš barvu a tam je nádrž béžouvo a tlumiče to samý zadní myslím.A taky neim jeslti mám to nechat nastříkat a nebo nechat barvu komaxitem vipíct v peci.PORADTE zkušeno coste už renovovali díky moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 0:19
 s rozvržením barev ti nepomužu, ale rozhodně ti radím, KOMAXIT tam nedávej.... jestli s tím budeš jezdit, začne se to sloupavat.. dřív nebo pozdějš... a když budeš chtít zakitovat nějaký nerovnosti, tmel to nemusí při vypalování dávat a začne bublat... mluvím z vlastní skušenosti, komaxit mam rok a je to katastrofa.. na pár místech jde vidět plech, jinde vidím prasklinky laku..
Datum: 14. července 2010 0:19
|



|