 Zdar, řeším problém...Při startování za studena musím roztláčet, motor chytne ale nejde vůbec do otáček, jak se po cca 50 metrech ohřeje tak už jede v pohodě, což mi až tolik nevadí...ale po cca 3 km pod plnym strašně ztrácí výkon a nemůžu mu dávat plnej, jinak se strašně dusí a jedu cca 45 km/h.. Nějáký nápady, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:14
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Tak jsem vyzkoušel několik svíček a nepomohlo...nemůže to bejt třeba kondíkem?...Já jak dám plyn uplně dolu a chvíli ho dole nechám, tak to pak zas chvíli jede líp..
Datum: 30. července 2010 1:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 zkus 15ku a rady co psaly kluci dole
Datum: 29. července 2010 10:39
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Svíčku mám teplou, N17C....Prostě jedu, jedu a najedou to začne zpomalovat, ale není to zvuk jako by ta svíčka nezapálila..
Datum: 29. července 2010 10:17
 taky se zeptám jakou používáš svíčku.
Datum: 29. července 2010 8:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Co jen spatna svicka... sou ruzny typy, tepla, studena a "normalni"
Datum: 29. července 2010 8:28
 ale ať to nepřeženeš,kdyby jsi měl moc chudou směs tak taky můžeš zadřít!
Datum: 29. července 2010 7:45
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Udělal sem to, možná to dělá o malinko míň, ale pořád dělá...Rozdíl sem poznal na radaru, místo 56-7 do mírnýho kopečka mi dnes prvně ukázal 59...Při studenejch startech už chytá líp...zkusím to dát ještě níž..
Datum: 29. července 2010 0:02
 tak ji dej na druhej od vrchu
Datum: 28. července 2010 15:51
 Jinak mám 05 s motorem 20, zapoměl sem napsat  Jehla je na řářezu prvnim ze shora, tak aby šlo míň benzínu a víc vzduchu. Pořád si pletu pojmy chudá a bohatá směs.
Datum: 28. července 2010 15:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na kterém zářezu je jehla ?
Datum: 28. července 2010 13:19
|



|