Jméno: joxa
IP: uživatel6667
 Ahoj draci, mám takovou zvláštní závadu na motoru mustanga. Startuje uplně v pohodě-studený nebo teplý nejhuř na druhé našlápnutí, ale když se ohřeje na provozní teplotu a jedu do kopce vytočenou 2ku a přeřadím za3 tak mezi tím co mám puštěný plyn zůstane motor v otáčkách nebo si ještě přidá, nebo když jedu z kopce na 3 a vyřadím neutrál tak se motor o5 roztočí do otáček a pomáhá jedině cuknutí s plynem-pak okamžitě klesne na volnoběh. díval jsem se na šoupátko jestli nedrhne ale je to ok, i lanko plní svou funkci na 100%. všechno jsem dotahoval, nové gufero u zapalování, kliky-komplet GO. už si s tím fakt nevím rady, dělá to jen teplý za studena jede uplně normálně prosím poraďte jinak se z toho asi zblázním...děkuji za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 21:50
Jméno: jokl
IP: uživatel6468
 Somopřidávání na volnoběh značí falešný vzduch - chudá směs a pokud přidáš plyn a úplně se zadusí, ale po puštění plynu opět chytne, tak máš vypadlou jehlu ze šoupátka - po přidání plynu zadusíš motor vzduchem
Datum: 04. srpna 2010 21:50
 Viděl bych to taky na falešný vzduch,
Datum: 04. srpna 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nekde ti to přisává falešný vzduch nebo ti přidrhává lanko
Datum: 04. srpna 2010 19:20
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zkus seřídit volnoběh až bude motor zahřátej na provozní teplotu
Datum: 04. srpna 2010 15:17
 skus vymnenit lanko na plyn a promaznout je olejem
Datum: 04. srpna 2010 14:52
Jméno: kahisek
IP: uživatel10110
 ty mas starosti,bud rad ze ti to jezdí ;DDD
Datum: 04. srpna 2010 14:05
|



|