Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Narazil jsem na problém. Prdlo vratný péro segmentu u kývajdy 353 jednopáky. Povedlo se mi sehnat od jednoho člověka jiné, ale zaskočil mě tím, žě jich bylo víc druhů. Prodal mi dvě. Tady na fotce http://ondragam.rajce.idnes.cz/spojka_250_353/#P1020542.jpg mám tři péra. To úplně vlevo je mý původní, ruplý. To uprostřed a vpravo jsem si koupil. Který tam ale patří? Rozdíly průměru jsou předpokládám způsobeny vytáháním a unavením mého původního, ale ty dvě nový maj různě dlouhý ty "tykadýlka s očkem na konci. Co vy na to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 19:32
 To na pravý straně bych tam dal.......
Datum: 08. srpna 2010 19:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 no vidis ono je to asi ulne fuk.. jinak to kopani tak jestly startujes s plynem tak te bude kopat nadale... kurna niceho se neboj a poradne svihni nohou ne!!! nesmis to nakopavat jako kdys lehtas magdu...
Datum: 05. srpna 2010 23:40
 No vidíte, já namontoval tu prostřední a jak se vrací  . Taky jsem seřídil předstih na 4,5 a už je i to kopání skoro pryč.
Datum: 05. srpna 2010 22:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jj souhlas taky bych rouboval to prave...
Datum: 05. srpna 2010 22:13
 tak nejvic se tomu puvodnimu podoba to v pravo,tak tam loupni to  uvidis,kdyby to nepasovalo.
Datum: 05. srpna 2010 18:34
 Mám ještě dotaz ohledně nosiče na pionyra 21 kdysi na učňáku jsem si vyrobil nosič je to skoro to samy jak je tady v shopu ale o kousek menši nemá to samozřejmě žádnej atest je možny že kdyby se to namontovalo tak že by měli policajti nebo stk problém? myslim to jako teoreticky je jasny že na stk by se odmontoval... Možná se zajimám o blbosti ale docela mě to zajimá za názory děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 15:18
 no tak co si budem a nebudem namlouvat ale tenkrát byla jiná doba ale dnes chtěji mit fizli velky premie atd atd. když mi bylo 13 to je vic jak 10 let nazpět tak mě chytli fizli na mustangu byla to slátanina ale jel skvěle byl to mustang předni světlo z 21 a měl revmaplechy a doma dělanej vyfuk jezdil tenkrát luxusně tak mě chytli a řekli mi že mám štěsti že mám helmu obá se natom projeli a pak mi vypustili předni kolo a řekli že nemám jezdit po silnicich pak sem je několikrát potkal a vpohodě... ale tažny na páva to vim že pokud se hodně podobá orginálu tak je to vpohodě to řešil kamoš na stk ale já si myslim že je to spiš kvuli tomu aby se zachovalo co nejvic veteránu on vlastně pionyr je taky už veterán... ale asi to bude tak že pokud se nenarazi vyloženě na ZmR.A policajta tak to bude vpohodě ale kdo vi... každej rok to je jiny a jdejim čimdál vic o koryto
Datum: 05. srpna 2010 15:18
 Kdybys viděl, co dřív vozili na motorkách za opičárny a procházelo jim to, policajty to asi zajímat nebude(vzhledem k tomu, že někdo si vyrábí sám i tažný na páva), nevím....
Datum: 05. srpna 2010 14:52
Jméno: Jan Beneš
IP: uživatel10118
 Dobry den, mel bych dotaz. Vlastnim ČZ 180/487 rv.92 a nevim jestli zadní brzdove celisti jsou totožné s modelem Jawa 639 ktere tu jsou k prodeji. Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 18:13
 mělo by to být to samé...na svojí 180 mam ty samé
Datum: 05. srpna 2010 18:13
 Zdravim od známyho syn si udělal řidičák do 125ccm a pořidil si pionyra 21 chce to zpřevodovat ale nevi jakym poměrem chce koupit ktomu i novej řetaz na zadek novej věnec a novy sekundáro chce to vic do sily aby motor netrpěl když se natom svezou dva a zvládlo to i nějakej kopeček ale taky to trochu jelo motor má vcelku dobrej po vybrusu zajetej staršim pánem když sem to projel tak to šupe tak 70 ale nevim to přesně protože se mu moc třepe rafika jaká je Vaše zkušenost s převodovánim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:32
 Jasný  ...a ještě, jestli chce kupovat primární kolečko, at taky nechá origiál  (myslím 14z).
Datum: 05. srpna 2010 14:32
 tak fajn ono je dobry se tak poradit než experimentovat Diky
Datum: 05. srpna 2010 14:28
 sekundár 12z...rozeta origo myslim 55z...tohle je tak akorat na silu a rychlost
Datum: 05. srpna 2010 14:14
 zdravim včera sem mnnenil zapalovani na mustangovi a dneska nemužu zaboha nastavit ,poradte my nekdo jak se to celi ma naštelovat ,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:47
 díky
Datum: 05. srpna 2010 12:47
 Všecko tam sice není, ale něco jo
Datum: 05. srpna 2010 12:47
Datum: 05. srpna 2010 12:45
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 na fichtlkramek.cz sem to taky nenašel ale na fichtlpokec.cz to tam už je
Datum: 05. srpna 2010 12:44
 sem asi vadnej nikde jsem to nenašel
Datum: 05. srpna 2010 12:36
 dik
Datum: 05. srpna 2010 12:25
 Nad hlavou ti vysí nápis FAQ...tam si najdi vše co chceš vědět...je tam myslim nastavení předstihu, odtrhnu atd
Datum: 05. srpna 2010 12:23
 prosim spěchá to
Datum: 05. srpna 2010 12:11
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Poradí mi někdo jak zapojit klakson na mustangovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:13
 http://www.jawa-50.cz/filesystem/downloads/elektricka-schemata/el_jawa-23,23a.jpg
Datum: 05. srpna 2010 12:13
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 zdarec,na motorce za jízdy jak by jste zapalily zapalnici za jízdy když fouká vítr,zapalovačem nebo sirkou to nejde,nevíte jak to udelat např. by ste měly tlačítko kterým by jste to zapálily,nevíte jak na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 14:59
 ok dík pak nezapomen na to foto
Datum: 06. srpna 2010 14:59
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja to zkusím a pošlu foto
Datum: 06. srpna 2010 12:59
 vyvrtas, vlozis zeleznou trubicku stejneho vnejsiho prumeru jako vnitrni prumer vyvrtane diry, vemes svarecku, pred tim obrousis rez nebo chrom, ovaris a na trubicku az vystydne nasadis hadicku.
Datum: 06. srpna 2010 11:22
 to nechci chi to nak udelat ze to budu strikovat dokolena ale este nevim jak to pořádně vymislím s tou dirkou v kolenu
Datum: 06. srpna 2010 9:12
 hele staci jezdit na M2T a dat ho ta trochu vic a bude coudu jak z fabriky
Datum: 06. srpna 2010 1:06
 jak velký budeš chtít
Datum: 05. srpna 2010 23:11
 ok díky ,a jak velkej prumner ty diry v kolenu ?
Datum: 05. srpna 2010 22:52
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Najdi si starý koleno, navrtej do něj díru, dej si tam průchodku se závitem a na to nasaď nejlépe teplo odolnou hadici. Na konec hadice dej třeba pet flašku s kapalinou do ostřikovaču a podle potřeby dávkuj třeba ventylem
Datum: 05. srpna 2010 21:35
 mnel by ste nekdo na to návod jak to udelat dík
Datum: 05. srpna 2010 20:46
Jméno: zipoman
IP: uživatel10094
 Zkuste kapalinu do ostřikovačů to hulí víc než nafta, používaj to i pancéřovaný auta jako únikovou mlhu
Datum: 05. srpna 2010 18:27
 To s tou naftou do kolena jsme taky dělali ale zbytečně čerpadlo,stačí na to napojit hadičku tak aby se neroztavila a injekční stříkačkou to do teho fíkat... já jsem měl tu velkou... nevim kolikatka to byla jestli 250ml
Datum: 05. srpna 2010 17:31
Jméno: Tony
IP: uživatel5566
 stačil by motorek z ostřikovaču ??
Datum: 05. srpna 2010 16:24
 Hele, když se zeptáš na jawamanii, tak tam někdo dělal kouřovou úpravu a sice tím, že čerpadlem z trabanta vstřikoval přes nějakou trysku do rozpálenýho kolena naftu. Prej nešlqa ani přečíst SPZ, já bych to rád zkusil, ale nebude šahat do originality.
Datum: 05. srpna 2010 15:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kup si zhavici zapalovac vyborna vec i za hodne brutalniho vetru hori porat... cca 15kc ??! nevim bych kecal kazdym tabaku stoji asi jinde
Datum: 05. srpna 2010 13:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 radši nalej do výfuku brzdovou kapalinu až bude parádně rozpálený a nepotřebuješ dýmovnici
Datum: 05. srpna 2010 13:14
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 na něco jako bombu,budu dělat atentáty,a ne delam si prdel chci si koupit dýmovnici a jak pojedu tak ji chci nekde ve měste nebo nekde zapalít ,dam si ji nekde k zádním kole a jak pojedu tak to zapálím a to teprv bude  d
Datum: 05. srpna 2010 12:19
Jméno: TOny
IP: uživatel5566
 Něco takýho
Datum: 05. srpna 2010 12:18
 a na co to vubec potřebuješ ?
Datum: 05. srpna 2010 12:07
 Kup si elektrickou zápalnici na ohňostroje, stojí cca 3kč a aktivuje se třeba plochou baterkou
Datum: 05. srpna 2010 11:42
Datum: 05. srpna 2010 11:39
  to sou zas nápady
Datum: 05. srpna 2010 11:33
 Co mas pod sebou bombu a chceš ji zapálit?  nebo co vymýšlíš?
Datum: 05. srpna 2010 11:30
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Dobrý den mužu se zeptat jestli někdo nevíte proč mi fichtl špatně drží volnoběh?chcípá to,musím koupit nový volnoběh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 9:36
 mne taky drzi velej volnoběch a ani kompletni vičistěni karburatoru nepomohlo staci kdys si uberes tim sroubkem skoro naminimum
Datum: 06. srpna 2010 9:36
 skoušel jsi tu trysku vyčistit?
Datum: 05. srpna 2010 21:35
 péro: říká se rovnák na ohejbák
Datum: 05. srpna 2010 17:40
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 šak se smějte,každej se splete a ten kdo se mě směje je kokot a nic jinyho
Datum: 05. srpna 2010 16:29
Datum: 05. srpna 2010 14:01
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 až půjdeš pro volnoběh, kup si rovnou tři předstihy a šest kilo komprese.
Datum: 05. srpna 2010 13:55
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 Asi někdo hraje moc need for speed  tam se možná koně do motoru a volnoběh koupit dá
Datum: 05. srpna 2010 13:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kup si ohejbák na rovnák
Datum: 05. srpna 2010 13:16
 cezetak  to je taky pravda...ted už se dá do pio kopit vše....hofmi : nejprve zkus to co ti poradil cezetak, kdyz to nepomuze, nekde ti to saje falesnej vzduch, muzes mit malej predstih, spatny gufero (ted nevim jestli na primaru nebo na zapalku)...
Datum: 05. srpna 2010 11:14
 dachl: když si můžeš koupit i koně do motoru tak proč né i volnoběh
Datum: 05. srpna 2010 11:10
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 já sem myslel koupit trysku volnoběhu a ten volnoběh to vubec nedrží,pořád to chcípe nebo to drží ale dusí se to
Datum: 05. srpna 2010 11:01
Datum: 05. srpna 2010 11:01
 jak se kupuje nový volnoběh?  to by mě teda zajímalo  .... volnoběh se upravuje tím šroubkem s pružinkou na karbecu... o otáčku ho utáhni a vyzkoušej.
Datum: 05. srpna 2010 10:45
 zdary draci chci se zeptat cim to muze byt ze muj mustang za tudena jede uplne suprově ale dis se ohřeje zacina ztracet výkon,předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 12:03
 ok díky
Datum: 05. srpna 2010 12:03
 10w40 do benzínu absolutně nepatří  ..... to už je lepší m2t.... kup nějaký olej do 2T motrů...
Datum: 05. srpna 2010 10:15
 nebo bohatá směs...
Datum: 05. srpna 2010 9:49
  daj do benzinu radsej olej pre 2T motori na zmiesanie,,,inak to moze aj s tim ze je vybehanej válec a ked sa zohreje moc roztiahne válec a ujde kompressia
Datum: 05. srpna 2010 9:31
 jo a distak je to polosintetika
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 do převodovky leju 10w 40 a ten samej olej leju do benzínu
Datum: 05. srpna 2010 8:52
 jak a čím mažeš?
Datum: 05. srpna 2010 0:11
 nebo si myslim ze to dela ze us ten valec jak je starej tak us je vyběhanej
Datum: 05. srpna 2010 0:02
 ale dit to dobře mažu
Datum: 05. srpna 2010 0:01
 můžou to být i náznaky přidírání!
Datum: 04. srpna 2010 23:52
 Jasný nemáš za co
Datum: 04. srpna 2010 23:45
 ok,díky za pomoc
Datum: 04. srpna 2010 23:43
 Na běžný ježdění dej 2 zářez zhora.Svíčku bych volil brisk n15c.
Datum: 04. srpna 2010 23:42
 díky moc,a na kolikaty zarez mam dat jehlu aby ta směs byla ok
Datum: 04. srpna 2010 23:41
 špatně zvolená tepelná hodnota svíčky, nebo chudá směs, může ti to někde i přisávat falešný vzduch, kupřikladu koleno od karbu-válec, nebo i hlava-válec....tohle vše zkontroluj
Datum: 04. srpna 2010 23:37
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare, od čeho je kerá cívka na jednadvacitce ?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:55
 co takhle nebejt linej a najit si elektricky schema pro tento motor?
Datum: 05. srpna 2010 0:55
 v 30w zápalku je to vlevo nahoře zapalování, zbytek světla sdružená s klaksonem
Datum: 04. srpna 2010 22:31
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare draci, co mám udělat s jednadvacítkou když ji chci sprovoznit po dvou letech? Zatím sem to očistil ale nevím jestli mám něco někde spešl mazat nebo štelovat, či začít cvičit na start páce
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:24
 a podívat se na olej v převodovce a vyměnit benzín může být zvodnatělý
Datum: 05. srpna 2010 21:24
 Já bych spíš zkontroloval na první pohled jestli je v pořádku a zkusil bych to pomalu nastartovat. Potom kdyby něco nefungovalo tak bych to seřídil popř. spravil.
Datum: 05. srpna 2010 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel10121
 Zaprvy skontroluj,jestli se točí motor,podmázni zezadu rozetku v motoru,sundej retez,ocisti ho,rozhýbej a namoč třeba do oleje....zkontroluj jak se točí kola,pripadne jim prostrikni loziska treba konkorem at povoli,prostrikni loziska v rozete,pak bych presel na fázi B a to je vycistit karburátor,vycistit kohoutek,vypláchnout nádrž....fáze C je kontrola eletriky a zapalovani vs jestli dava jiskru...kola samozrejmne nafoukni....doporucuju taky skontrolovat jestli nechybi draty v kolech pripadne jestli maji vuli?
Datum: 05. srpna 2010 17:23
 Vždyt' je jedno kde žačít nej je jak říkal DACHL21 Re:Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá...jinak tlak v pneu kdyz jezdis sám 1.5 prdni 1.9 zadni ve dvou 1.9 a 2.3 je to v Barech..ostaní věci poděláš dle svého uvážení  tak hodně zdaru  MOPŮM ZDAR!
Datum: 05. srpna 2010 0:21
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Sundej plechy koukni na to a pust se do toho !!!Já Jsem to dělal po večerech v garáži ...je opravda že jsem u toho vypil několik piv ????? hodně budeš přemýšlet ale stojí to za to.....Nakonec budeš spokojen
Datum: 04. srpna 2010 23:04
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zapoměl jsem dodat když probíráte to zapalování já měl tu kliku že bylo perfektně seřízené a že srartuju na poprvé max na podruhé šlápnutí .
Datum: 04. srpna 2010 22:58
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Stejně nevím kam hrábnout prvně
Datum: 04. srpna 2010 22:57
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 NedĚlej si s toho hlavu ...........dostala se mi do ruky 20ka která stála 16 let ve stodole ale pozor je na papírech a má pravidelně placený po ručení a je naní vše původní i lékárnička z r 1975 _říkám si ,přepíšu a bude jezdit ::::zprvu jsem myslel že ji jen umyju ..STK EVIDENČKA a hotovo jenže kyž jsem ji začal připravovat rozebral jsem kousek a skončilo ko tak že jsej si udělal kromě motoru kompletní rekonstrukci a jsem spokojen že jsem odhalil i chyby které by mě mohli potrápit třeba někde na cestě_příklad prasklá klec v ložisku zadního kola kterou jsem náhodou objevil .Takže si ji udělám podle svého a budu vědět že pokud něco selže...kromě motoru tak to bude proto že jsem něco přehlédl ....ale pionýr je tak jednoduchý s porovnáním dnešních strojů že si myslím že všechno bude v pohodě .HODNĚ ZDARU
Datum: 04. srpna 2010 22:53
 tak to sorry to potom jo
Datum: 04. srpna 2010 22:32
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zapalování musím vyštelovat, protože si někdo půjčil ze zapalka vačku a kladívko...mám už sehnané
Datum: 04. srpna 2010 22:31
 já bych zapalováním nehýbal takový stroje jedu nejvic dobře
Datum: 04. srpna 2010 22:27
 Možná bych vyměnil gufera, můžou být stvrdlý, vyčistil karbec, sešteloval předsih, odtrh, vyčistil nádrž, a nic jinýho mě zatím nenapadá
Datum: 04. srpna 2010 22:25
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A kolik má být tlak v duších?
Datum: 04. srpna 2010 22:24
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 Zdarec draci potřeboval bych vědět jestli je pneumatika na 555 stejně velka jako na 21 dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 13:17
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na 555 doporučuju obě pneumatiky 2,50 x 16....ale můžeš použít dozadu 2,75 x 16 a dopředu 2,50 x 16
Datum: 05. srpna 2010 13:17
 oboje jsou 16 palcove,a je uz v podstate jedno jakou tam das velikost,ale pokud to chces jako veterana a jezdit s tim legalne,tak bys mel mit predepsanou sirku a vysku pneumatiky.
Datum: 05. srpna 2010 0:57
 Není. 555 má šířku 2,5" 21ka má šířku 2,75"
Datum: 04. srpna 2010 22:15
 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_555/popis/jawetka_sportka
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/popis/
porovnání rychlejší než napsat příspěvek
Datum: 04. srpna 2010 22:10
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdarec mám jawa mustang 23 Vše v pohodě , chitá v pohodě , jezdí jak drak ale jak chvíli jedu do kopce tak vynechává ... čím to je ? benzín mi tam teče dobře..
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 21:57
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Cau draku ja mam podobny problem a ja to resim predstihem ale muze to zpusobit i svicka a ten karbec jak rika zipoman(ja se na predstih vrhnu zitra)Zdravim
Datum: 05. srpna 2010 21:57
 dobře rád se dozvím čím to bylo 342896903
Datum: 04. srpna 2010 22:53
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 dej mi icq / skype  to se bude hodit zítra ti napíšu co to udělalo
Datum: 04. srpna 2010 22:49
 To se nezdá, začni u paliva a vyměň svíčku, pak až další pokud nepomůže. Nastav tu hladinu ta je důležitá
Datum: 04. srpna 2010 22:40
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 a může to být předstihem ?
Datum: 04. srpna 2010 22:35
 zapneš benál necháš 20s týct, vypneš benál vyšroubuješ víčko plováku a stlačíš plovák, hladina benálu by měla být zároveň s vrškem plováku. Reguluješ to přihýbáním plíšku
Datum: 04. srpna 2010 22:30
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 No když jedu dýl i po rovince tak to vynechává taky , ze začátku to jede dobře i do kopce ale jak jedu 15 sec do kopce tak to začne
Datum: 04. srpna 2010 22:24
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 to nevím normálně sem ten plovák tam dal a zašruboval ? jak se nastavuje ?
Datum: 04. srpna 2010 22:22
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 no mám tam 3L a má na to vliv i třeba v jakém je jehla zářezu ?
Datum: 04. srpna 2010 22:21
 Je nastavena správná hladina v plovákovce?
Datum: 04. srpna 2010 22:19
 Pokud to dělá jen do kopce, přesvěč se že máš opravdu dost benzinu. Jakákoli závada na kterou má vliv náklon motorky je zvpůsobná karburátorem případně přívodem paliva do něj.
Datum: 04. srpna 2010 22:18
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 No karburátor sem čistil.. zítra koupím novou svíčku a uvidím no ale dřív to jelo v pohodě
Datum: 04. srpna 2010 22:16
 Špinavej karburátor, blbá svíčka - rozdělej karburátor opláchni benzínem a štětcem, vyměň svíčku a kdyžtak napiš co to udělalo
Datum: 04. srpna 2010 22:07
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Ták sem konečně kopil nový pístní kroužky, nasadil je, jel jsem ale nechtělo mě to po rovině táhnout a něco jako bublá ve válci a vaři se to tam a to jsem ho nějak moc nevytáčel? prostě špatně jede čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 11:04
Datum: 05. srpna 2010 11:04
 Hej ja taky nemám řidičák vždy vyjedu pozdě v noci a jezdím až do rána třeba  dokud se motorka neposere nebo dokud nejsem ospalý
Datum: 05. srpna 2010 0:24
 Za tejden? 100 km? Máš řidičák?
Datum: 04. srpna 2010 23:41
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Taky pravda, sem si to neuvedomil..  ..to mam za tejden naježděny 100 km
Datum: 04. srpna 2010 23:16
 Jezdit normálně. Ono se to začne pomalu zlepšovat. 100Km je jedna nádrž. Na mustangu necelá jedna nádrž. To zvládnu najet za jednu vyjížďku.
Datum: 04. srpna 2010 23:09
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 A jak teda ted mám jezdit?..100 km než ujedu to bude rok, to mám rok čekat než se to zajede a potahne mě..?
Datum: 04. srpna 2010 22:58
 Do první nádrže po výměně kroužků dej víc oleje a nech tomu 100 až 200km na zaběhnutí. Pak to pojede dobře.
Datum: 04. srpna 2010 22:20
 Dal si do benzínu dost oleje? To ěz to netáhne je normální, že se to hŕeje je taky normální, je tam moc velký tření, až si to sedne určítě to pojede líp
Datum: 04. srpna 2010 21:41
 Čau mam problem se svoji 21 od rana mi zničila už 2 úplně nový svíčky.Prosimvas poraďte mi co by to mohlo zpusobovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 0:34
 jak říkal wiku...nevhodná kombinace rotor/cívka....
Datum: 05. srpna 2010 0:34
 Svíčku jsem čistil a jiskřiště skoušel obrousit jemnym šmirglem a nic.Mohlo by to bejt indukční cívkou?
Datum: 05. srpna 2010 0:19
 Zničila tak že nefungují, nebo jen zašpinila tak že nehodí jiskru. Vyčisti a uvidíš.
Jeslti zničíla úplně nadobro, tak je to v magnetu. Dělá to nevhodná kombinace zapalovací cívky a rotoru. Obvykle když někdo zkombinuje 20W rotor a 30W stator s cívkami
Datum: 04. srpna 2010 22:22
 když svíčka přestane fungovat, tak jakou barvu má jiskřiště? a neni zamastěné od oleje?
Datum: 04. srpna 2010 21:33
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Cau.....mam problem.....kdzy na svoji Jawe 20 ujedu asi 200 metru tak se zahreje a chcipne.....a uz se neda nastartovat ani nakopnutim ani roztlacenim......ale kdyz vychladne tak jede....nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 14:42
Jméno: Jawar
IP: uživatel1157
 benzin tece cela palivova soustava je nova.
Datum: 05. srpna 2010 14:42
 Zahřeje po 200metrech? Spíš bych řekl že ti nedotéká palivo do plovákové komory. Za 200m je svíčka sotva vlažná a to je to nejteplejší místo na motoru.
Datum: 04. srpna 2010 22:24
 Svíćkou, nebo chudou směsí, je toho ještě víc.
Datum: 04. srpna 2010 21:41
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
 čus.kde se dá koupit airbox na mustanga??? nejlépe nějakej kamenej obchod
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 11:06
 Já na aukru zatím asi 700 stovek víc ne  ...zajíc : ale to je divný...já posílám karburátory vśe na pio, a karbec jawa 550, sotva něco vážil a dobírka 101...kdyby sme u nás měli poštu jako u vás. hned by lidi kupovali na aukru i odemně víc, pač jim to poštovný asi přijde drahý...
Datum: 05. srpna 2010 11:06
 Ja sem zatim na pětikilu
Datum: 05. srpna 2010 10:04
 presne tak  pres aukro jsem si vydelal uz zhruba 4000 kč
Datum: 05. srpna 2010 9:20
 To je pravda mě se taky vypltí že prodávám aj kupuju na aukru
Datum: 05. srpna 2010 8:03
 ja prodavam a kupuju veci na aukru a dobirka je drazsi..ale kdyby ti poslal penize predem na ucet a nebo an tvoji adresu slozenkou,postovny boxu by melo bejt okolo 50 kč...ale posilal sem karb na babu dobirkou a dobirka byla za 60 kč
Datum: 05. srpna 2010 1:00
 účet na internetu nemám, a zatím sem ho ani nepotřeboval
Datum: 04. srpna 2010 23:39
 Dobírka je držší no,tak proč neušetřit a neudělat to přez účet na internetu
Datum: 04. srpna 2010 23:10
 At u nás pošlu co pošlu na dobírku, téméř vše stálo 105 kč..a to byli i možná lehčí balíčky než box...nevím jak je to jinde, ale u nás bylo poštovný na dobŕku minimálně 100 korun, a to už sem těch balíčku zaslal nepočitaně
Datum: 04. srpna 2010 22:10
 Poštovný u tohodle by bylo bud 50 nebo 70..
Datum: 04. srpna 2010 22:08
 samozřejmě že je origo....jestli myslíš ten box...ale má malinko naprakslou tu trubici kterou připevnuješ na karbec..to by se muselo nějak opravit.
Datum: 04. srpna 2010 22:06
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
 a to je origoš nebo c to je
Datum: 04. srpna 2010 22:02
 Nejsem kokot...za 20cku je tvůj..ale horší bude to stovkový poštovný
Datum: 04. srpna 2010 21:42
Jméno: krtek
IP: uživatel9346
Datum: 04. srpna 2010 21:40
 Koupíš ho u mě, za 20cku
Datum: 04. srpna 2010 21:35
 nikde...nikdo to nedělá
Datum: 04. srpna 2010 21:07
 Teď objednávám ložiska z jednoho nejmenovNÉHO OBCHODU NA PAŘEZA 555. Vadí, když bude ložisko pod spojkovým košem C3? Voni maj v ochodě tyto dvoje ložiska, stejné číslo i to C3, ale u jednoho je napsaný na kliku a u druhého pod koš, je tam nějaký rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:34
 tak tak wiku asi sem to jinak řekl než si to pochopil ale vesměs se shodnem na tom že se dava tam kde je vic namahne cž sem taky řekl ... příště tu odpověd víc promyslím
Datum: 04. srpna 2010 22:34
 Ano, ložisko 6202 C3 můžeš použít na klikovou hřídel i pod spojkový koš. Standartně se sice pod koš C3 nedává, ale nic se nestane. Ložisko pod sekundární koleščko je 6004, taktéž do rozety. Ovšem do rozety bys měl pořídit zapouzdřené plechem 6004Z nebo zapouzdřené plastem 60042RS. Otevřené není správně kvůli bordelu.
to lukysv: Máš to pomotané. Značení C3 znamená že ložisko má zvětšené vůle. Je totiž konstruováno pro provoz za vysokých teplot kdy se tepelnou roztažností materiálu vůle zmizí a ložisko pracuje jako klasické. Používá se tam kde by se ložisko s běžnou (nezvětšenou) vůlí teplem zadřelo.
Datum: 04. srpna 2010 22:33
 C3 je jiné oprotni "klasickému" pouze v tom že je stavěné na vyšši otáčky a nepotřebuje tolik mazat takže ho klidně můžeš použit i pod spojku . Prostě je stavěné na větší zátěž
Datum: 04. srpna 2010 21:43
 A pak tam je, že je to ložisko do rozety, ale má stejný označení jak pod sekundární kolečko, dás se tam použít? Je otevřený.
Datum: 04. srpna 2010 21:01
 Pls, vyjádřete se někdo, ať můžu potvrdit objednávku.
Datum: 04. srpna 2010 20:56
 Zdravim mam problem s fechtlem kdyz jedu na 1 ve vyssich otackach tak to cuka 2ka obcas taky ale 3ka vubec a na volnobech to ma strasne vysoke otacky kdyz otacim s tim sroubem na karburator tak to nereaguje co s tim???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2010 22:35
 Hladina jak píše DACHLA21 . Nízkou haldinou ti to tvoří chudou směs. Nebo ti to někde netěsní, saje falešný vzduch, což je vlastně také vznikání chudé směsi. Nejčastěji to netěsní mezi válec-kartery nebo kolénko karburátoru-válec
Datum: 04. srpna 2010 22:35
 Malá hladina v plovákovce
Datum: 04. srpna 2010 20:37
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 19:42
 Dobrý díky za odpovědi koupil jsem 3003 chtěl jsem 3004 ale tu neměli tak myslím že tahle bude taky dobrá mezi tím není až nějaký velký rozdíl ale ta 3004 je tmavší a pěknější..
Datum: 05. srpna 2010 19:42
 originál je to odstín ČSN 8850 . Podle německého RAL je to něco mezi 3003 a 3004. 3003 je moc světlá, 3004 moc tmavá. Kup to podle ČSN a máš to přesně.
Datum: 04. srpna 2010 22:38
 U nás se furt ral 3004 prodává ta nevím
Datum: 04. srpna 2010 21:47
 nejbližsí
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 vzroek na jawáckou RAL 3004 už se nedělá...nejblyžší ekvivalent je čsn 8850
Datum: 04. srpna 2010 20:47
 Přikláním se k odstínu 3004-červená jawácká, zkontroluj si to přes vzorník barev ral na internetu
Datum: 04. srpna 2010 20:17
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 *patent sorry
Datum: 04. srpna 2010 20:09
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Ja si vzdycky myslel ze jawa ma na ten odstin cervene naky paten to je naka spesl ale kdyz uz tak RAL3003 bych rek 
)
Datum: 04. srpna 2010 20:09
|



|