Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 Cau draci dneska jsem zkousel jeden upravenej vejfuk... ale kdyz treba jedu na dvojiku.. pridam do pul plynu... tak fik jede.. ale jak se dostane do ty rychlosti toho pul plynu... tak motorka začne delat trrrrrtrrrr  ( newim jak jinak to vysvetlit) proste vejfuk zacne takhle prdět.. ale jak pridam tak zase jede.. dokud se zase ta rychlost nedotahne.. a porad do kola... myslite ze ten vejfuk je spatnej? jinej jsem jeste neskousel.... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 8:02
 stando, odkud jsi??
Datum: 07. listopadu 2010 8:02
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 standa: mám mustanga v originál stavu.. tahá jak hovado. bohužel nevím kolik přesně momentálně jede ale 60 dá jak nic.. divím se že něco takovýho může tak táhnout a jet.. ale jinak máš pravdu.. já jen radím to na co se dotáže.. nemá cenu někomu tady přece nadávat že to sníží výkon atd.. je to celkem jeho věc.. on se zeptá- já odpověděl to co vím o nic nejde
Datum: 06. listopadu 2010 21:49
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 Cau draci ja mam origo jawku 21 sport krasny zachovali motor po geo komplet + vyfuk cistej a tech 70km stim taky udelam a kdyz slisim ten zvuk origo toje neco ne ty vyhnany hikone vyfuky ktery prd vydrzeji neresim....
Datum: 06. listopadu 2010 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 a furt dokola....marketingové triky nabádají ke zbytečnýmu nakupování "tuningovejch"dílů ....některe díly mají lákavou barvu,nekteré lákavý vzhled,zvuk,prehnané popisy "zvýšení"výkonu,ale realita je jinde....mas fichtla,kterej je zkonstruovanej tak,že nad karburátorem je airbox s přesně danym objemem,kdy při použití origo karburátoru a origo trysky vše funguje na 100%.....vezmeš tjůnink filtr,tjůnink trysku a výkon je v prdeli....musis to naladit....mas origo vejfuk,origo koleno....je to tak delany,aby vejfuk neskrtil a pustil otáčky výš,ale zároven aby to melo nejakej spodek.....ty prijdes,100% funkcni vyladenej vyfuk vezmes,vyhodis,navaris misto nej neodladenej vetsinou nefunkcni hikone a pokud nemas z prdele kliku,tak vykon musi jit dolu!!! Pak je tu věc B....pokud ma nekdo totálně zasvinenej airbox,filtr a vyfuk i s kolenem,tak pri pouziti nových cistých tuningových filtrů ci tuning vyfuku musi pocitit narust vykonu,protoze mel predtim vsechno v takovym stavu ze to sotva jelo....skuste si nekdo seridit seriovku tak aby jela jak má a pak si na ni skuste ty vase "tuning výkonový" díly a pak se budem bavit.....
Datum: 06. listopadu 2010 13:17
Datum: 05. listopadu 2010 19:28
 kekzi, s hikonem to jede stejne na prd jako 90% vytuněnejch fichtlů která potkávám. velká většina jezdců na nich má o 20 kilo mín než já a se sériákem jim napráskám kdy si vzpomenu. takže asi tolik k ladění. 80% lidí co se tu ptaj na ůpravy nebo tvrděj že jejich kámošovi to jede jak pila neumí seřídit předstih. a vovovovotom to je. nejdřív se to naučte rozhejbat at to jede aspon jako průměrná série, pak jako nadprůměrná série a pak vymejšlejte ptákoviny  ))
Datum: 05. listopadu 2010 17:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 k tomu laďáku ti něco řeknu.. tady na FK všichni říkaj, že pokud si ten hikone neupravíš tak to pojede na hovno, bude to žrat atd.. ale já tomu moc nevěřím.. víš proč?! můj kámoš si ten hikone koupil.. nic na něm neupravoval jen to přivařil na originální koleno.. a říká že to jede dobře.. stejně jak s origo výfukem, ale prej se to líp vytáčí.. a já mu věřím.. zde videjko http://www.youtube.com/watch?v=SqhDWfBek1M .taky říká že to má parádní, tichý zvuk.. šak si poslechni sám.. takže ty keci co se tu prohání na FK o hikone nevím nevím jestli to je pravda.. takže být tebou koupím hikone typ 209 a je bez problémů.. opravdu nevím jak k takovýmu záběru někdo mohl dojít že hikone sníží výkon...
Datum: 05. listopadu 2010 7:10
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 no prave...  udelas jedno a musis delat dalsi  spotrebu u fika fat nehrotim  ono se rekne...ladacek... ale udelej si ho kdyz newis.. jaky to ma mit parametry atd
Datum: 04. listopadu 2010 20:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 já so osobně myslím že pokud to správně rozšíříš tak to pojede líp atd.. ale počítej že se zvýší spotřeba atd.. ale k tomu bych už doporučoval nějakej laďáček, aby se líp odváděl sifl z motoru..ale toť můj osobní nzor.. "nejsem profík"
Datum: 04. listopadu 2010 20:47
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jj... mam motor po vybrusu... a síženou hlavu... hele a newíš jesi je něco na tom když se rozšíří vejfukovej kanal? člověka toho napadne hodně... ale když si to tak vemeš tak ty koumaci co to vymejsleli.. asi věděli co jak ma byt.. aby to slapalo
Datum: 04. listopadu 2010 20:40
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nene.. pro sériovej motor je nejlepší vždy sériovej výfuk.. ti pracovníci nemohli být tak blbí aby jsme tam cpali nějaký hikone  ( samozřejmě nic proti nim).. jinak jednu věc nechápu.. jak můžou výfuky tolik omezit výkon když já sem kolikrát jezdil bez celýho laufu a nepoznal sme rozdíl  jinak pokud máš origo motor tak vyčisti origo výfuk, hoď to tam a máš bez problémů..
Datum: 04. listopadu 2010 20:32
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 jj... pokud neni motor nejak zavratne upravenej... tak tam asi nem vyznam cpat jinej vyfuk co?
Datum: 04. listopadu 2010 20:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj to udělej.. pro sériáky fichtle je nejlepší sériák výfuk.. ti pracovnící v továrně si museli dát záležet a propočítat ten leuf do posledního detailu.. a lidi, co jsou schopni ho rozřezat si neuvědomí že ten výfuk bude v hovnu,..
Datum: 04. listopadu 2010 19:52
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 ok diky... zitra na to posadím ogiro vejfuk.. a uvidim co to bude delat
Datum: 04. listopadu 2010 19:49
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele je to vysoce možný.. výfuk musíbýt uzpůspoben na to, aby v něm byl nějakej odpor - aby to tolik nežralo, aby se z válce neztrácela směs a hlavně to má vliv na výkon.. ale zároveň nesmí být moc velkej odpor.. zhorší se výplavch válce tím pádem to bude míň točit, špatně to pojede atd..
Datum: 04. listopadu 2010 19:40
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel3956
 no ono to nejede spatne.... ale pri vysokejch otackach to ztraci vykon... je mozny ze ten vyfuk spatne drzi novou smes ve valci?
Datum: 04. listopadu 2010 17:59
 jestli to dobře jede tak není co řešit.. musíš se dívat na výkon né na zvuk
Datum: 04. listopadu 2010 17:34
 Nemáš dostatečný odvot výfukových plynů a nebo sežízení vzduchu.
Datum: 04. listopadu 2010 17:20
|



|