Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdare, chtěl jsem se zeptat jaké jsou rozdíli v dvaapulách kejva - panela. Ze stopětasedmy chci na větší ale nevím kterou...
Kejva asi nedá ani sto že? Ale panela by 120 dat mohla? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 11:46
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 ale teraz jak kyvačka alebo panelka 175, 250 ,350???????????
Datum: 08. listopadu 2010 11:46
Datum: 07. listopadu 2010 14:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kejva dá tak 110 a panelka 120-130
Datum: 07. listopadu 2010 13:43
Datum: 07. listopadu 2010 12:54
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 No právě co vím od kamošů tak kejvy daj devadesát - 100 a penelky normálně 130 i víc...
Datum: 07. listopadu 2010 12:38
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
 sou v tam docela rozdíly.. kejva o trošku míňm točí, má myslím že o 2 koně nebo o kůň slavší motor.. taky má panelka hranatější, mohutnější válec.. kejva dá tak 110-záleží v jakém to ej staVU! a panelka taky tak nějak.. a má to jinačí zvuk..(KEJVA-PANELA)
Datum: 07. listopadu 2010 9:02
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Co je děje když mám na jawě 21 mám špatnej konderzator?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:38
 motor nejede plynule,kucká,střílí z výfuku a nebo vůbec nejede
Datum: 06. listopadu 2010 21:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 06. listopadu 2010 20:58
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 čau nevíte někdo čim to je že pincek je trochu línější dnes sem ho byl projet a na rovince sem z něj dal nejvíc 60 a dřív jel i 70 (kdo něvěří tak je to tím že mám sníženou hlavu,tuningovej odlehčenej píst) tak nevím čím to je že má tu maximálku o něco menší takovej línější prostě línej jen sem měnil karbec a svíčku
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:34
 No asi je to kravina, ale některý svíčky zlobějí při nízký teplotě a možná i nízký Atm. tlak může něco dělat, v poslední době dost poklesl, říkám je to možný, ale že by to hrálo zásadní roli, to určitě ne!
Datum: 07. listopadu 2010 11:34
 mě dával fichtl bez úprav při rozjezdu 70km/h,a to vážím 80kg.
Datum: 07. listopadu 2010 7:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vítr , měkký kola, přibral jsi na váze
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
 dobrý den dělam go motoru protože mi stoho tekl hrozně moc olej a objednal jsem si tesnění na aukru v uteri konkretně tohle http://aukro.cz/item1299790533.html#gallery a uš je sobota dcla díne nemislíte tak se chci zeptat jesli neko stimhle konkretnim tesnenim nema skusenosti protoze je to docela dlouha doba a za druhé bude stačit kdišdam mezi karteri jen tesneni bez silikonu karteri mam hrozne dobri a driv se tam taki davalo jen teseni dík za odpoved sry za pravopisne chybki blbne mi klavesnice
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 9:27
 a nemohl bich tam dat lukopren co se snim utsnuji okna a tak ten bili protoze zadnou mototechnu v okoli nemam takze to nekoupim tak snadno
Datum: 07. listopadu 2010 9:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dávalo se těsnění + vazelína , ale stejně to trošku občas ukáplo a motor byl mastnej ....nevidím důvod proč by sis neměl koupil tubu lukoprenu za 45kč a udělat si to dokonalý když už děláš GO , nehledě na to že se ten motor lépe skládá , když tam máš to těsnění přilepené
Datum: 06. listopadu 2010 23:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jako sorry ale takovydle chyby klavesnici neudelas. Jinac co je natom divnyho? Pokud v utery objednas, ve stredu posle...ctvrtek,patek, na poste, pres vikendy to nechodi tak v pondeli to musi bejt doma...
Datum: 06. listopadu 2010 20:57
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čus, hale potřebuju zvednou podvozek na babettě 210 jde to nějak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 14:13
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Taky nechapu, jestli ti to prijde maly, nemas lepsi zvednout sedlo a koupit jinaci riditka?
Datum: 07. listopadu 2010 14:13
Datum: 07. listopadu 2010 14:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8619
Datum: 07. listopadu 2010 9:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 heverem
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Cau chtel bych se zeptat jestli nekdo newite kde bych moch sehnat trikrouzkovy pisty na pionyra?? Konkretne 2. a 3. vybrus. Diky za odpovedi\\\\r\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 23:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 burza,aukro
Datum: 06. listopadu 2010 23:54
Jméno: eda
IP: uživatel10642
 Čus draci chtěl jsem se zeptat jestli číza 175/487 jezdila na benzín s olejem nebo to byl oilmaster ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:51
 ČZ 175/487 oilmaster neměla a u čz to není oilmaster ale posilube
Datum: 06. prosince 2010 20:51
 175/487 z výroby oilmastera neměla...
Datum: 06. listopadu 2010 20:28
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 jezdi na benal s olejem stejne jako s oilmastrem  akorat si to musis michat sam
Datum: 06. listopadu 2010 18:53
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec mám dotaz na mojí čz 250 jak poznám že mám dobře zeštelovanou spojku jestli mě neprokluzuje šteloval jsem to tím šroubkem na motoru ale na lanku asi tak v půlce je matička tou se šteluje co? jenom se vás zeptám když mě spojka začíná brat od začátku po celé délce jak ju pouštím mělo by to být ok ne?No poradte na co je ta matička v půlce toho lanka
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:07
 Poradím ti super metodu. Postav motorku na stojánek na nějaký dřevo. Nastartuj, zařaď 1, drž pořád spojku,, tůruj motor, předkloň se co nejvíce s motorkou dopředu(zadní kolo ať je ve vzduchu) a požádej kamaráda, ať zkusí rukou zadní kolo zastavit. Pokud půjde bez větší námahy držet rukou, je to dobrý, pokud ne, přitáhnout spojku. Druhá zkouška:Nastaruj motorku, zařaď 1, stoupni si vší vahou na pedál zadní brzdy a dělej plynem a spojkou, jakože se normálně rozjíždíš. Pokud ti ten motor chcípně, je to dobrý. Pokud poběží se zabržděným zadním kolem a puštěnou spojkou na místě(i třeba na menší otáčky), tak to klouže a musíš ji povolit. Mnoho zdaru.
Datum: 06. listopadu 2010 17:07
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Hoj  Mám 05ku z 1963, chtěl bych ji dát do původního stavu, ale nejsem si jistej jestli tam mám motor z 05, poznám to něják od pohledu? Mne přijde stejnej jako u 21. Zapalování a karbec mam stejnej jako 21. Za kolik by se případně dal pořídit takovej motor, co tam patří?Thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:23
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 A krom toho karbece a zápalka jsou ty motory stejný? Že bych teda koupil motor z 05 třeba i z novější a dal tam to zápalko a karbec?
Datum: 07. listopadu 2010 11:23
Datum: 07. listopadu 2010 10:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Trochu se plácneš přes kapsu....1963 se na 05 dával motor co měl zapalování z 555 karburátor podobnej jako stadion S23 (vývozní verze) Přední blatník vypadal trochu jinak , ale nebyl ani z 555 ani 21 ale prostě přímo 05..jestli chceš mít vše origo tak si tohle poscháněj...ještě brzdový štíty byly z 555
Datum: 07. listopadu 2010 0:00
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Díky  Takže tam mám motor z 21čky jak sem myslel. Jen co tehle stroj pro mne nebude jediným vozidlem tak někde koupím ten 05kovej motor a pustím se do větších úprav, teď na něm jezdím hodně a za každýho počasí, takže zatím nemá cenu do něčeho většího se pouštět.
Datum: 06. listopadu 2010 16:33
 poznáš to tak že pravej kryt nebude hranatej a na vrchu nebude pružinka ke spojce ale bude celej zakulacenej a na leve straně to poznáš tak že to má víčko na nalití převodovího oleje vzadu k zadnímu krytu a ne ve předu
Datum: 06. listopadu 2010 16:08
 Motor jawa 21 má ze strany zapalování takový hranatější motor,spojkové lanko je vedeno vrchem-zaháknuto do ramínka a taky je na tom víku takové malé trojůhelníkové víko na třech šroubech,které kdyžs e sundá tak je přístup k zapalování... Motor jawa 05 je ze strany zapalování pěkně kulatý,spojkové lanko vede zepředu-spodem a nemá na sobě žádné víko k zapalování. Ta cena dobrého motoru se pohybuje tak 500-1000Kč.
Datum: 06. listopadu 2010 16:05
Jméno: john
IP: uživatel10590
 čus,ložiska ZVl jsou český nebo to jsou ZKL?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 15:03
Jméno: john
IP: uživatel10590
 Mám to na renovaci a chci aby to už bylo pořádný a na furt!Dám tam SKFka  díky hoši
Datum: 09. listopadu 2010 15:03
 SKF přežijou celýho fichtla a možná i majitele  .Teda ne v závodních podmínkách
Datum: 07. listopadu 2010 12:44
 gori: na sériovce jsou ZKL naprosto bez problémů...SKF je v tomhle případě předraženej luxus...
Datum: 07. listopadu 2010 11:25
Jméno: Gori
IP: uživatel10643
 na kluku urcite SKF,vydrzia celu sezonu -na zavodnom motore!
Datum: 07. listopadu 2010 10:50
 hoonza: ZKL je český výrobce ložisek a ZKL a KINEX není rozhodně to samé...
Datum: 06. listopadu 2010 20:37
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 Není pravda, ZKL neboli KINEX jsou slovensky ložiška už
Datum: 06. listopadu 2010 18:14
Jméno: john
IP: uživatel10590
 ok díky,jen jsem se chtěl ujistit protože sesa tady píše u těch ložisek na pincka značka ZVL naše ložisko..díky
Datum: 06. listopadu 2010 15:30
 ZVL jsou slovenské...ZKL jsou české
Datum: 06. listopadu 2010 15:27
 Zdar, mám problem s mustangem. Jak je možné, že bez filtru to jede jako drak a s filtrem to nejde??? Seřizoval jsem Karbec, elektriku a porad to dela to same. A vlozka ve filtru je nova. Nevim, cim to je. Pokud to nevyresim, tak asi koupim primej filtr, ale s original filtrem to jezdilo a ted nevim proc ne.  Diky za jakekoli rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 18:13
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Není to od benzínu. Však už jsem fichtla zazimoval a na jaře udělám GO a nějak to zařídím. Každopádně diky
Datum: 08. listopadu 2010 18:13
 Jasne že to može byt tým ten filter mu robí trošku vačší odpor vzduchu a začne ho tahat tam okolo toho kolena neni to tam zasrané od benzínu ?
Datum: 08. listopadu 2010 15:25
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 To ja vim, ja kto zpravi, jen se ptám, jestli to může být tím, že to jede hůře.  Diky vsem
Datum: 08. listopadu 2010 14:03
 tak to se omlouvam,myslel jsem ze strhl zavit na svicce...moje chyba  ale to nemeni nic na tom,ze to mel napsat jiz ze zacatku..v tom pripade vyvrtej o cislo vetsi diru a udelej zavit..
Datum: 08. listopadu 2010 11:14
Jméno: Majk
IP: uživatel10647
 zajic 13.......akorát nevím proč by měl dát jinou hlavu, když karburátor je na válci a né na hlavě:::::
Datum: 08. listopadu 2010 11:07
 proc nenapises hned ze zacatku ze si neco rozbil????dej jinou hlavu nebo oprav zavit (dava se tam vlozka se zavitem) a pak laboruj..je jasny,ze kdyz je tam neco co tak bejt nema,nebude to delat dobrotu..tak priste premejslej
Datum: 07. listopadu 2010 15:49
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ale na ten filtr to jeste pred mesicem jezdilo v poradku. Pak to rikalo ze nema benzin, tak jsem cistil karbec, a strhnul jsem si bohužel závit ve válci. Tak jestli to neni tim, že by to salo fales???
Datum: 07. listopadu 2010 15:36
 bud spatnej filtr,ale spis na filtrboxu oddelej vsechny gumove zaslepky.
Datum: 07. listopadu 2010 14:14
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel10468
 Prave ten už mam novej, mimo to jsem dnes zjistil, že mám strženej závit ve válci na šteft na karburátor. Asi mi to bere faleš. Může to být tim???
Datum: 06. listopadu 2010 23:35
 silonky a přímý filtry jsou k ničemu,co třeba za zlomek peněz co bys koupil otevřenej filtr koupit novej orygo papírovej filtr?ten tvůj bude už špatnej
Datum: 06. listopadu 2010 19:54
Jméno: telda
IP: uživatel9594
 kamošoj to taky tak dělalo dal misto filtru ponožku,nebo silonku a jelo mu to o dost líp to zkus a uvdíš nebo kup ten přímej
Datum: 06. listopadu 2010 19:31
 Tak co, dali jste si v Chotusicích na držku?  Co jste tam koupili? Zažili jste někdy takovou frontu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:59
 Já jsem uloupl karbec 2920HC úplně komplet(až na průchodku) jak novej za 200Kč, cívku na péroše za 100Kč, nosič na 150/352 za 100Kč, knížku za 20Kč, spojkový lanko za 82Kč, filtřík za 45Kč, návlečku za 25Kč. Jen tam mimochodem, jak má ten karbec to táhlo, tak na něm chybí průchodka. Z čeho je nejlepší ji vyrobit, nějaký zajímavý nápad? Že je z gumy je mi jasný....
Datum: 06. listopadu 2010 17:59
 velice pěknej přední plech na fichtla, nezbořenej a neostříhanej 200 czk
Datum: 06. listopadu 2010 17:48
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Motor-za600 na 175... A fronta? ani tak ne, akorad na parkovisti to moc neodsejpalo
Datum: 06. listopadu 2010 15:36
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hoj vím že to sem nepatří ale mám škodu 125 a jezdím s ní po lese a tak je to taková bugina no a chci se zeptat jak ji mám nastartovat přes dráty protože se mi asi 2 km od baráku v lese zlomil klíč a zlomil se tak debilně že se mi zamkl volant u 105 bych neváhal ale u 125 je jiná spínačka nevedou tam 3 dráty ale 5 tak nevím kerý je kerý (není to tam očíslované) dík předem doufám že to tam nikdo nenajde jinak mám průser !!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 19:27
 červené (30) a černé (15) dráty na spinačce spoj... a přiložením žlutého (50) roztočíš startér...
Datum: 06. listopadu 2010 19:27
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Je to jak říká Petr.
Datum: 06. listopadu 2010 16:40
Jméno: Petr
IP: uživatel10641
 Nevím jistě, jestli je to u 125 mozny, ale nestacilo by ten spodek (stribrnej) spinacky vyndat (je to tam takovej malinkatej sroubek, v ty cerny objimce) a pak tim otocit sroubovakem (je tam takovej zlabek). Fakt si tim ale nejsem jistej, treba to nekdo znalejsi doplni
Datum: 06. listopadu 2010 15:15
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 14:09
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Díky, myslel sem si že to je tak.
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 biele čísla kilometre a tie červené stovky metrov
Datum: 06. listopadu 2010 14:07
 http://www.youtube.com/watch?v=XIN8n-ux0Eo&feature=player_embedded a proto je dobrý mít pořádný hadry na ježdění
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:12
 většinou, co jsem padal, jsem byl spálenej o zem a dobouchanej.. a to bylo jak říkám jen blbý kolo
Datum: 06. listopadu 2010 17:12
 taky pravda ale nikdy to nemůžeš vyloučit. stat se to může
Datum: 06. listopadu 2010 16:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Tak jasny ale kdyz se rozstipes tak nejedes porad po jednom boku, to nemas zadnou bobovou drahu, furt se nejak kutalis... xD
Datum: 06. listopadu 2010 16:27
 No tak až pojedeš 50Km/h tak přitlač pěst na 2 sekundy k silnici a změníš názor... Samozřejmě i na pinckovi by ty hadry byly velmi užitečné no ae je fakt že by na tom kazdy vypadal jak dement každýmu pro smích  Nejlepší je jezdit v brnění jak rytíř na koni
Datum: 06. listopadu 2010 16:08
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 v 50tce ti nehrozi ze si ubrousis ruku ty vole  me to na fika pride jako zbytecnost
Datum: 06. listopadu 2010 15:53
  se asi přijedu podívat jak to bude vypadat xD
Datum: 06. listopadu 2010 14:12
 jestli někdy budu mít hadry, což nejspíš budu muset mít, tak určitš v nich vyjedu i na fichtlu  bude sranda
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
 pravda...ale kdybych jezdil na pinckoj v nějakým koženým oblečeni, jednak bych vypadal jak kkt....a všeci by si o mě pomysleli že jsu blázen, proto si já vystaćím s těma ruikavicema....ale motorkáŕský oblečení na pincka? Nikdy!
Datum: 06. listopadu 2010 14:02
 já z teho mám respekt jako svi.ě, ale hadry zatím nemám, jen rukavice.. hodně jsem byl zedřenej z blbýho kola a nechtěl bych být sedřenej ještě z motorky
Datum: 06. listopadu 2010 14:00
 no fůůj to je hnus twe...zvedá se mi z toho žaludek
Datum: 06. listopadu 2010 13:49
 Kámoš debil si jednoho dne nevzal helmu,pak se vysekal a xicht se mu rozmázl po silnici na 10 metrech.Proto všichni kdo jezdí bez nějakých chráničů a helmy sou úplný kreténi!
Datum: 06. listopadu 2010 13:46
 čau, mam dotaz mam nechat přez zimu v mustafovi benzín nebo to mam z tý nádrže vylejt, nebudu s nim jezdit a bude postavenej v chladnější chodbě kde ale nemrzne. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 15:38
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=97263&fid=20 si procti
Datum: 06. listopadu 2010 15:38
 si piš že bude použitelnej
Datum: 06. listopadu 2010 13:41
 mam originál kovovou.. jenom ještě pude ten benzín najaře použít nebo už ne? jinak díky moc
Datum: 06. listopadu 2010 13:33
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud tam mas origo nadrz kovovou, tak dolejt beno az po vicko... pokud plastovou tak beno ven
Datum: 06. listopadu 2010 13:30
Jméno: Radek
IP: uživatel7934
 cus draci je tezke udelat novou elektriku na pionyrovi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:13
Datum: 06. listopadu 2010 21:13
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokud máš pájku a kleště na konektory, není to žádná věda. Mohl bys použít i jinou spínací skříňku, tam jsou šroubky a pájka
není potřeba.
Datum: 06. listopadu 2010 14:43
 já to budu dělat s hotový habeláže
Datum: 06. listopadu 2010 13:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Pokud si to nikdy nedelal a netroufas si tak si kup uz hotovou kabelaz a jen to pripojis podle navodu...
Datum: 06. listopadu 2010 13:17
 čau, já jí budu dělat dneska na mustangovi (upozornuju že sem to nikdy nedělal) tak ti pak napíšu jak sem dopad
Datum: 06. listopadu 2010 13:07
 jak pro koho... pro mě nic jednoduššího neni
Datum: 06. listopadu 2010 12:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau , mustang jede krasne ale po zhruba 500 metrech prestane tahnout a uplne chcipne , volnobeh to udrzi ale nema vubec silu , co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 19:33
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, tak už se nezlob.
Datum: 06. listopadu 2010 19:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dweine , jako sranda mi to nepripada to ze sem napisu , priznam se trochu stupidni dotaz neznamena ze sem analfabet a nevim o co de, s fichtlama uz sem udelal snad vsechno co slo ale zacalo to lejst dost do penez tudiz sem se toho vzdal a ted se zabyvam pouze a jenom origo motorama bez drastickych uprav .
Datum: 06. listopadu 2010 18:03
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 jj, občas je to tak trošku sranda. ale je vidět že na to asi brzo kápne ( svíčka) a ještě bude určitě řešit další věci, jako vejfuk, karbec a další věci spojené zřejmě s přehříváním.
Datum: 06. listopadu 2010 14:44
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 když nějaký fichtl dá s těží 60Km/h tak co chceš
Datum: 06. listopadu 2010 14:38
 70 km/ h ti musí bohatě stačit
Datum: 06. listopadu 2010 13:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 hosi , prisle sem na to pouzil sem svicky spatny tepleny hodnoty , zlepsilo se to ale furt to extrenme vyvada nechce se to prehoupnout pres 70 kmh
Datum: 06. listopadu 2010 13:44
 dwein : to tvoje je zas velmi zajímavá odpověd
Datum: 06. listopadu 2010 13:42
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hm, to je zajimavej dotaz. tak počkej 8 minut a ujeď dalšíh 500m
Datum: 06. listopadu 2010 13:06
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Čau dneska jezdím na jawě 21 a zničeho nic chcípnul podíval jsem se na zápalko a je upně celí od olejů od řetazu někdy se mi ho podaří roztlačit chytne a jede tak 5sekund a chcípne nevíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Cau vydělej zápalko očisti ho perfektně i s kladívkama,cívky očisti taky a to stříbrné na těch cívkách takové to co přiléhá k rotoru tak to přejeď trochu jemným smirkem, všecko prostě krásně vypucuj a potom vypucuj i rotor, nasaď to všecko zpátky a musí to jet
Datum: 09. listopadu 2010 18:51
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 já mám strach aby to nebyl konderzátor,ale ten tam mám 5 měsícu novej me aji doce la dost blbnul volnoděh když jsem dal vyc otaček tak motor chcípal aji na velkých otaček.
Datum: 06. listopadu 2010 18:22
 Bud si moc promazal ten polštářek co má mazat vačku a nebo máš probořenou přepážku mezi zapalkem a řetězem. taky to může byt to gufero. Taky mi pincek kdysi dělal to že jel na volnobeh krasne a po chvilce zdechl jako když sekne... a byla to vadná svíčka
Datum: 06. listopadu 2010 17:58
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Netusim jak je to reseny u fichtlackyho motoru, ale u CZ je hned za zapalkem gufero z kliky... nemohlo se ti to tam dostat pres nej? z retezu by bylo par kapek pokud to neprehanis
Datum: 06. listopadu 2010 15:40
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Tak jsem to vyšistil roztlačim jawu 21 hnedka chytne a za 10sekund to zdechne jako kdybych to vypnul na přepinači co je na mastce ,ale na přepinaču to nevypinam chcipne sama
Datum: 06. listopadu 2010 15:31
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
 Ok dík skosím to za chvílku jdu to opravit
Datum: 06. listopadu 2010 14:40
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Očisti kontakty přerušovače technickým benzínem. Když se ti tam dostává olej , tak si stejně nepomůžeš.
Datum: 06. listopadu 2010 14:35
 Čus draci chci si tady na FK koupit mezilamelu ale jakou?Jaká je lepší Mezilamea-prolis nebo dulkovaná?A ještě by mě zajímalo jaký kvality jsou ty Futírka převodovky PIO jestli to je dobrej matroš či mosaz nebo bronz?...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 8:38
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 když použiješ správnej olej, nikdo ti ovšem neřekne kterej to je, protože jsem si všimnul že tady se převodová oleje už i míchaji aby přenesly ty kulervoucí výkony tak je to jedno jakou plechovou lamelu použiješ. povrch lamely nemá vliv na funkčnost, je to pouze výrobně -technologická věc. k těm pouzdrům. ty víš z jakýho materiálu mají ty pouzdra být? asi ne, jinak by ses neptal jestli jsou z bronzu, mosazi, nebo "dobrýho matroše". takže nelaboruj a klidně je namontuj stejně jako ostatni.
Datum: 06. ledna 2011 8:38
|



|