slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  971  972  973  974  975  976  977  978  979  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdare, chtěl jsem se zeptat jaké jsou rozdíli v dvaapulách kejva - panela. Ze stopětasedmy chci na větší ale nevím kterou... Kejva asi nedá ani sto že? Ale panela by 120 dat mohla? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
ale teraz jak kyvačka alebo panelka 175, 250 ,350???????????
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
120-130? :-) :-) :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kejva dá tak 110 a panelka 120-130
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
130 a víc? :-D:-D:-D:-D to máš ale pěkně ukecané kamarády
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 12:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
No právě co vím od kamošů tak kejvy daj devadesát - 100 a penelky normálně 130 i víc...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 12:38
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
sou v tam docela rozdíly.. kejva o trošku míňm točí, má myslím že o 2 koně nebo o kůň slavší motor.. taky má panelka hranatější, mohutnější válec.. kejva dá tak 110-záleží v jakém to ej staVU! a panelka taky tak nějak.. a má to jinačí zvuk..(KEJVA-PANELA)
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel5056    
Co je děje když mám na jawě 21 mám špatnej konderzator? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor nejede plynule,kucká,střílí z výfuku a nebo vůbec nejede
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
čau nevíte někdo čim to je že pincek je trochu línější dnes sem ho byl projet a na rovince sem z něj dal nejvíc 60 a dřív jel i 70 (kdo něvěří tak je to tím že mám sníženou hlavu,tuningovej odlehčenej píst) tak nevím čím to je že má tu maximálku o něco menší takovej línější prostě línej jen sem měnil karbec a svíčku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi je to kravina, ale některý svíčky zlobějí při nízký teplotě a možná i nízký Atm. tlak může něco dělat, v poslední době dost poklesl, říkám je to možný, ale že by to hrálo zásadní roli, to určitě ne!
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 11:34
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě dával fichtl bez úprav při rozjezdu 70km/h,a to vážím 80kg.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 7:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vítr , měkký kola, přibral jsi na váze
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den dělam go motoru protože mi stoho tekl hrozně moc olej a objednal jsem si tesnění na aukru v uteri konkretně tohle http://aukro.cz/item1299790533.html#gallery a uš je sobota dcla díne nemislíte tak se chci zeptat jesli neko stimhle konkretnim tesnenim nema skusenosti protoze je to docela dlouha doba a za druhé bude stačit kdišdam mezi karteri jen tesneni bez silikonu karteri mam hrozne dobri a driv se tam taki davalo jen teseni dík za odpoved sry za pravopisne chybki blbne mi klavesnice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel6819    
a nemohl bich tam dat lukopren co se snim utsnuji okna a tak ten bili protoze zadnou mototechnu v okoli nemam takze to nekoupim tak snadno
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 9:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dávalo se těsnění + vazelína , ale stejně to trošku občas ukáplo a motor byl mastnej ....nevidím důvod proč by sis neměl koupil tubu lukoprenu za 45kč a udělat si to dokonalý když už děláš GO , nehledě na to že se ten motor lépe skládá , když tam máš to těsnění přilepené
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Jako sorry ale takovydle chyby klavesnici neudelas. Jinac co je natom divnyho? Pokud v utery objednas, ve stredu posle...ctvrtek,patek, na poste, pres vikendy to nechodi tak v pondeli to musi bejt doma...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, hale potřebuju zvednou podvozek na babettě 210 jde to nějak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Taky nechapu, jestli ti to prijde maly, nemas lepsi zvednout sedlo a koupit jinaci riditka?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc zvedat podvozek u babetty?chces delat krosku jo? :-D:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:11
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8619    
:-D :-D .. já už sem viděl několik jaw a čezet jak měly třeba celý přední vidle z nějaký čz nebo jawy a zadní pružiny taky.. ( delší.. )
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
heverem
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:52
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1337    
Cau chtel bych se zeptat jestli nekdo newite kde bych moch sehnat trikrouzkovy pisty na pionyra?? Konkretne 2. a 3. vybrus. Diky za odpovedi\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
burza,aukro
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: eda      IP: uživatel10642    
Čus draci chtěl jsem se zeptat jestli číza 175/487 jezdila na benzín s olejem nebo to byl oilmaster ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ČZ 175/487 oilmaster neměla a u čz to není oilmaster ale posilube
 
 
Datum: 06. prosince 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/487 z výroby oilmastera neměla...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
jezdi na benal s olejem stejne jako s oilmastrem :-D akorat si to musis michat sam
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec mám dotaz na mojí čz 250 jak poznám že mám dobře zeštelovanou spojku jestli mě neprokluzuje šteloval jsem to tím šroubkem na motoru ale na lanku asi tak v půlce je matička tou se šteluje co? jenom se vás zeptám když mě spojka začíná brat od začátku po celé délce jak ju pouštím mělo by to být ok ne?No poradte na co je ta matička v půlce toho lanka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poradím ti super metodu. Postav motorku na stojánek na nějaký dřevo. Nastartuj, zařaď 1, drž pořád spojku,, tůruj motor, předkloň se co nejvíce s motorkou dopředu(zadní kolo ať je ve vzduchu) a požádej kamaráda, ať zkusí rukou zadní kolo zastavit. Pokud půjde bez větší námahy držet rukou, je to dobrý, pokud ne, přitáhnout spojku. Druhá zkouška:Nastaruj motorku, zařaď 1, stoupni si vší vahou na pedál zadní brzdy a dělej plynem a spojkou, jakože se normálně rozjíždíš. Pokud ti ten motor chcípně, je to dobrý. Pokud poběží se zabržděným zadním kolem a puštěnou spojkou na místě(i třeba na menší otáčky), tak to klouže a musíš ji povolit. Mnoho zdaru.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Hoj:-) Mám 05ku z 1963, chtěl bych ji dát do původního stavu, ale nejsem si jistej jestli tam mám motor z 05, poznám to něják od pohledu? Mne přijde stejnej jako u 21. Zapalování a karbec mam stejnej jako 21. Za kolik by se případně dal pořídit takovej motor, co tam patří?Thx:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
A krom toho karbece a zápalka jsou ty motory stejný? Že bych teda koupil motor z 05 třeba i z novější a dal tam to zápalko a karbec?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Trochu se plácneš přes kapsu....1963 se na 05 dával motor co měl zapalování z 555 karburátor podobnej jako stadion S23 (vývozní verze) Přední blatník vypadal trochu jinak , ale nebyl ani z 555 ani 21 ale prostě přímo 05..jestli chceš mít vše origo tak si tohle poscháněj...ještě brzdový štíty byly z 555
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Díky:-) Takže tam mám motor z 21čky jak sem myslel. Jen co tehle stroj pro mne nebude jediným vozidlem tak někde koupím ten 05kovej motor a pustím se do větších úprav, teď na něm jezdím hodně a za každýho počasí, takže zatím nemá cenu do něčeho většího se pouštět.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poznáš to tak že pravej kryt nebude hranatej a na vrchu nebude pružinka ke spojce ale bude celej zakulacenej a na leve straně to poznáš tak že to má víčko na nalití převodovího oleje vzadu k zadnímu krytu a ne ve předu
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor jawa 21 má ze strany zapalování takový hranatější motor,spojkové lanko je vedeno vrchem-zaháknuto do ramínka a taky je na tom víku takové malé trojůhelníkové víko na třech šroubech,které kdyžs e sundá tak je přístup k zapalování... Motor jawa 05 je ze strany zapalování pěkně kulatý,spojkové lanko vede zepředu-spodem a nemá na sobě žádné víko k zapalování. Ta cena dobrého motoru se pohybuje tak 500-1000Kč.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
čus,ložiska ZVl jsou český nebo to jsou ZKL? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
Mám to na renovaci a chci aby to už bylo pořádný a na furt!Dám tam SKFka ;-) díky hoši
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SKF přežijou celýho fichtla a možná i majitele :-) .Teda ne v závodních podmínkách
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gori: na sériovce jsou ZKL naprosto bez problémů...SKF je v tomhle případě předraženej luxus...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10643    
na kluku urcite SKF,vydrzia celu sezonu -na zavodnom motore!
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoonza: ZKL je český výrobce ložisek a ZKL a KINEX není rozhodně to samé...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: Hoonza      IP: uživatel10107    
Není pravda, ZKL neboli KINEX jsou slovensky ložiška už
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: john      IP: uživatel10590    
ok díky,jen jsem se chtěl ujistit protože sesa tady píše u těch ložisek na pincka značka ZVL naše ložisko..díky ;-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZVL jsou slovenské...ZKL jsou české
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      E-mail:      IP: uživatel10468    
Zdar, mám problem s mustangem. Jak je možné, že bez filtru to jede jako drak a s filtrem to nejde??? Seřizoval jsem Karbec, elektriku a porad to dela to same. A vlozka ve filtru je nova. Nevim, cim to je. Pokud to nevyresim, tak asi koupim primej filtr, ale s original filtrem to jezdilo a ted nevim proc ne. :-( Diky za jakekoli rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Není to od benzínu. Však už jsem fichtla zazimoval a na jaře udělám GO a nějak to zařídím. Každopádně diky :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasne že to može byt tým ten filter mu robí trošku vačší odpor vzduchu a začne ho tahat tam okolo toho kolena neni to tam zasrané od benzínu ?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
To ja vim, ja kto zpravi, jen se ptám, jestli to může být tím, že to jede hůře. :-) Diky vsem :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to se omlouvam,myslel jsem ze strhl zavit na svicce...moje chyba :-) ale to nemeni nic na tom,ze to mel napsat jiz ze zacatku..v tom pripade vyvrtej o cislo vetsi diru a udelej zavit..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: Majk      IP: uživatel10647    
zajic 13.......akorát nevím proč by měl dát jinou hlavu, když karburátor je na válci a né na hlavě::::: :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc nenapises hned ze zacatku ze si neco rozbil????dej jinou hlavu nebo oprav zavit (dava se tam vlozka se zavitem) a pak laboruj..je jasny,ze kdyz je tam neco co tak bejt nema,nebude to delat dobrotu..tak priste premejslej
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ale na ten filtr to jeste pred mesicem jezdilo v poradku. Pak to rikalo ze nema benzin, tak jsem cistil karbec, a strhnul jsem si bohužel závit ve válci. Tak jestli to neni tim, že by to salo fales???
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud spatnej filtr,ale spis na filtrboxu oddelej vsechny gumove zaslepky.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 14:14
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel10468    
Prave ten už mam novej, mimo to jsem dnes zjistil, že mám strženej závit ve válci na šteft na karburátor. Asi mi to bere faleš. Může to být tim???
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 23:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silonky a přímý filtry jsou k ničemu,co třeba za zlomek peněz co bys koupil otevřenej filtr koupit novej orygo papírovej filtr?ten tvůj bude už špatnej
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel9594    
kamošoj to taky tak dělalo dal misto filtru ponožku,nebo silonku a jelo mu to o dost líp to zkus a uvdíš nebo kup ten přímej
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co, dali jste si v Chotusicích na držku? :-D :-D Co jste tam koupili? Zažili jste někdy takovou frontu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem uloupl karbec 2920HC úplně komplet(až na průchodku) jak novej za 200Kč, cívku na péroše za 100Kč, nosič na 150/352 za 100Kč, knížku za 20Kč, spojkový lanko za 82Kč, filtřík za 45Kč, návlečku za 25Kč. Jen tam mimochodem, jak má ten karbec to táhlo, tak na něm chybí průchodka. Z čeho je nejlepší ji vyrobit, nějaký zajímavý nápad? Že je z gumy je mi jasný....
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velice pěknej přední plech na fichtla, nezbořenej a neostříhanej 200 czk
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:48
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Motor-za600 na 175... A fronta? ani tak ne, akorad na parkovisti to moc neodsejpalo
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
hoj vím že to sem nepatří ale mám škodu 125 a jezdím s ní po lese a tak je to taková bugina no a chci se zeptat jak ji mám nastartovat přes dráty protože se mi asi 2 km od baráku v lese zlomil klíč a zlomil se tak debilně že se mi zamkl volant u 105 bych neváhal ale u 125 je jiná spínačka nevedou tam 3 dráty ale 5 tak nevím kerý je kerý (není to tam očíslované) dík předem doufám že to tam nikdo nenajde jinak mám průser !!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
červené (30) a černé (15) dráty na spinačce spoj... a přiložením žlutého (50) roztočíš startér...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Je to jak říká Petr.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel10641    
Nevím jistě, jestli je to u 125 mozny, ale nestacilo by ten spodek (stribrnej) spinacky vyndat (je to tam takovej malinkatej sroubek, v ty cerny objimce) a pak tim otocit sroubovakem (je tam takovej zlabek). Fakt si tim ale nejsem jistej, treba to nekdo znalejsi doplni :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Čus, mám blbou otázku ale nejsem si jistý mám tachomtr n pio. a potřebuju vědět co je to poslední číslo to čevené na tachomtru, jestli to jsou kilometry nebo jenom 100m jedna číslice ? prosím o vysvětlení, díky http://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Tachometr/#Tachometr.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Martin.Fel      IP: uživatel5767    
Díky, myslel sem si že to je tak.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
biele čísla kilometre a tie červené stovky metrov :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:07
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=XIN8n-ux0Eo&feature=player_embedded a proto je dobrý mít pořádný hadry na ježdění :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
většinou, co jsem padal, jsem byl spálenej o zem a dobouchanej.. a to bylo jak říkám jen blbý kolo
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky pravda ale nikdy to nemůžeš vyloučit. stat se to může
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Tak jasny ale kdyz se rozstipes tak nejedes porad po jednom boku, to nemas zadnou bobovou drahu, furt se nejak kutalis... xD
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak až pojedeš 50Km/h tak přitlač pěst na 2 sekundy k silnici a změníš názor... Samozřejmě i na pinckovi by ty hadry byly velmi užitečné no ae je fakt že by na tom kazdy vypadal jak dement každýmu pro smích :-D Nejlepší je jezdit v brnění jak rytíř na koni
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 16:08
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
v 50tce ti nehrozi ze si ubrousis ruku ty vole :-D me to na fika pride jako zbytecnost
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D se asi přijedu podívat jak to bude vypadat xD
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:12
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli někdy budu mít hadry, což nejspíš budu muset mít, tak určitš v nich vyjedu i na fichtlu :-D bude sranda
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pravda...ale kdybych jezdil na pinckoj v nějakým koženým oblečeni, jednak bych vypadal jak kkt....a všeci by si o mě pomysleli že jsu blázen, proto si já vystaćím s těma ruikavicema....ale motorkáŕský oblečení na pincka? Nikdy!
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:02
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já z teho mám respekt jako svi.ě, ale hadry zatím nemám, jen rukavice.. hodně jsem byl zedřenej z blbýho kola a nechtěl bych být sedřenej ještě z motorky
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no fůůj to je hnus twe...zvedá se mi z toho žaludek
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš debil si jednoho dne nevzal helmu,pak se vysekal a xicht se mu rozmázl po silnici na 10 metrech.Proto všichni kdo jezdí bez nějakých chráničů a helmy sou úplný kreténi!
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:46
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mam dotaz mam nechat přez zimu v mustafovi benzín nebo to mam z tý nádrže vylejt, nebudu s nim jezdit a bude postavenej v chladnější chodbě kde ale nemrzne. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=97263&fid=20 si procti
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si piš že bude použitelnej :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam originál kovovou.. jenom ještě pude ten benzín najaře použít nebo už ne? jinak díky moc
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pokud tam mas origo nadrz kovovou, tak dolejt beno az po vicko... pokud plastovou tak beno ven
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:30
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel7934    
cus draci je tezke udelat novou elektriku na pionyrovi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak sem to dneska dělal u mustanga a neni to nic těžkýho když máš pořádný schema tak to zvládneš (já to dělal už z hotovýho svazku kabemů a vřele doporučuju http://veteransedla.wbs.cz/Elektroinstal.html
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokud máš pájku a kleště na konektory, není to žádná věda. Mohl bys použít i jinou spínací skříňku, tam jsou šroubky a pájka není potřeba.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to budu dělat s hotový habeláže
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Pokud si to nikdy nedelal a netroufas si tak si kup uz hotovou kabelaz a jen to pripojis podle navodu...
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, já jí budu dělat dneska na mustangovi (upozornuju že sem to nikdy nedělal) tak ti pak napíšu jak sem dopad
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak pro koho... pro mě nic jednoduššího neni
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
cau , mustang jede krasne ale po zhruba 500 metrech prestane tahnout a uplne chcipne , volnobeh to udrzi ale nema vubec silu , co s tim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
hm, tak už se nezlob.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
dweine , jako sranda mi to nepripada to ze sem napisu , priznam se trochu stupidni dotaz neznamena ze sem analfabet a nevim o co de, s fichtlama uz sem udelal snad vsechno co slo ale zacalo to lejst dost do penez tudiz sem se toho vzdal a ted se zabyvam pouze a jenom origo motorama bez drastickych uprav .
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 18:03
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
jj, občas je to tak trošku sranda. ale je vidět že na to asi brzo kápne ( svíčka) a ještě bude určitě řešit další věci, jako vejfuk, karbec a další věci spojené zřejmě s přehříváním.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
když nějaký fichtl dá s těží 60Km/h tak co chceš
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
70 km/ h ti musí bohatě stačit
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:51
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
hosi , prisle sem na to pouzil sem svicky spatny tepleny hodnoty , zlepsilo se to ale furt to extrenme vyvada nechce se to prehoupnout pres 70 kmh
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dwein : to tvoje je zas velmi zajímavá odpověd
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
hm, to je zajimavej dotaz. tak počkej 8 minut a ujeď dalšíh 500m :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 13:06
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Čau dneska jezdím na jawě 21 a zničeho nic chcípnul podíval jsem se na zápalko a je upně celí od olejů od řetazu někdy se mi ho podaří roztlačit chytne a jede tak 5sekund a chcípne nevíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Cau vydělej zápalko očisti ho perfektně i s kladívkama,cívky očisti taky a to stříbrné na těch cívkách takové to co přiléhá k rotoru tak to přejeď trochu jemným smirkem, všecko prostě krásně vypucuj a potom vypucuj i rotor, nasaď to všecko zpátky a musí to jet
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
já mám strach aby to nebyl konderzátor,ale ten tam mám 5 měsícu novej me aji doce la dost blbnul volnoděh když jsem dal vyc otaček tak motor chcípal aji na velkých otaček.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud si moc promazal ten polštářek co má mazat vačku a nebo máš probořenou přepážku mezi zapalkem a řetězem. taky to může byt to gufero. Taky mi pincek kdysi dělal to že jel na volnobeh krasne a po chvilce zdechl jako když sekne... a byla to vadná svíčka
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Netusim jak je to reseny u fichtlackyho motoru, ale u CZ je hned za zapalkem gufero z kliky... nemohlo se ti to tam dostat pres nej? z retezu by bylo par kapek pokud to neprehanis :-D
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Tak jsem to vyšistil roztlačim jawu 21 hnedka chytne a za 10sekund to zdechne jako kdybych to vypnul na přepinači co je na mastce ,ale na přepinaču to nevypinam chcipne sama:-(
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: Nike      IP: uživatel5056    
Ok dík skosím to za chvílku jdu to opravit
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:40
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Očisti kontakty přerušovače technickým benzínem. Když se ti tam dostává olej , tak si stejně nepomůžeš.
 
 
Datum: 06. listopadu 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: Tom559      E-mail:      IP: uživatel1723    
Čus draci chci si tady na FK koupit mezilamelu ale jakou?Jaká je lepší Mezilamea-prolis nebo dulkovaná?A ještě by mě zajímalo jaký kvality jsou ty Futírka převodovky PIO jestli to je dobrej matroš či mosaz nebo bronz?... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
když použiješ správnej olej, nikdo ti ovšem neřekne kterej to je, protože jsem si všimnul že tady se převodová oleje už i míchaji aby přenesly ty kulervoucí výkony tak je to jedno jakou plechovou lamelu použiješ. povrch lamely nemá vliv na funkčnost, je to pouze výrobně -technologická věc. k těm pouzdrům. ty víš z jakýho materiálu mají ty pouzdra být? asi ne, jinak by ses neptal jestli jsou z bronzu, mosazi, nebo "dobrýho matroše". takže nelaboruj a klidně je namontuj stejně jako ostatni.
 
 
Datum: 06. ledna 2011 8:38
 
<  971  972  973  974  975  976  977  978  979  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:37:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu