Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 cau draci jak jsem psal ohledne ČZ 175/450 ze me zlobí a nejede vic nez 90 tetka jede 90 uz jen zmirnyho stoupani, a zjistuji velky problem netesnejmi kartery nejdriv to bylo lehce vlhky jednou za cas tetka jsem to otrel a asi po 50 km to je uplne od oleje co zustal z benzinu. Co tam dat za tesneni?? nakej dobytek to predemnou mel rozdelany a dal tam zelenej papir co se pouziva, ale ten netesni, samotnej silokon by nesel pouzit?? treba u fichtla to jde jen u nekterech chyby tam ta vule a pak nejde hnout s prevodovkou. silokon s papirem by tesnil?? ja vim ze ten papir nasakne olej a nevim jestli se ten silikon nak neodlepí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2010 14:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já teda dávám lukopren plus těsnící papír 0,3 mm a těsní to krásně ... motor po půl roce suchej
Datum: 27. listopadu 2010 14:09
 Jinak nevím proč by se měl silikon/paulin odlepovat,je to odolný vůči ropným věcem jako je olej nebo benzin a je to prověřené. U mé 487 ani kapka. ČZ 175 450 - taky tenkrát přetěsněno v servise -dali mi tam debilové papír + nějakej tmel a netěsní to mezi bloky,pár kapek z toho jde a teče to na rám.
Datum: 27. listopadu 2010 11:36
 Fermez: Pokud ti to netěsní hodně,tak to určitě přetěsni. Tipuju, že ti to tedy netěsní mezi kartery=bloky, takže by to chtělo rozpůlit a nejlépesmontovat nanečisto bez těsnění nebo silikonu a zataháním předlohové hřídele k sobě a od sebe z levé části motoru zjistíš vůli,pokud bude bude kolem 0,2mm nebo 0,2mm tak je to OK ,tak tam můžeš v poho dát jen silikon nebo já mám u 487 jen PAULIN a vůle předlohovky je tak jak má být - max těch 0,2-0,3mm. Jenže abys to vyzkoušel nanečisto kolik je tam vůle tak bys musel vylisovat kliku a pak si to složit,abys to zase lehce rozebral. Ovšem je tu ještě jedna možnost - když sundáš levé víko a spojku komplet - primární kolečko nemusíš stahovat z klikovky - podaří se ti sundat koš s řetězem bez toho stažení, tak ty tam máš teď papír tak zataháš za předlohovku a zjistíš vůli, ale řeknu ti jedno - originálně se na tyto motory 450 co vím nedávalo z továrny těsnění mezi bloky, takže by to nemělo dělat problém z těma vůlema,u pionýra to problémy dělá to vím,to jsem slyšel od kámošů,ale tady ne. Takže měl by stačit pouze silikon a nebo PAULIN, základem je dobře odmastit styčné plochy - případně vzít brouskem trochu a smirkem,abys to zdrsnil a pak odmastit acetonem nebo tech.benzinem. Nanese se to na levou polovinu skříně, u pravé části musíš nahřát ložisko klikovky a zalapneš to opatrně,šrouby utáhně tak akorát než začne vylézat silikon nebo paulin a počkej několik hodin - záleží jak je to v návodu a pak dotáhni zcela.
Datum: 27. listopadu 2010 11:33
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 klikar ja vím že stačí silikon ten je vybornej akorat mě trápěj ty vule
Datum: 27. listopadu 2010 9:55
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 líbí se mi jak toho kdo to dělal před tebou nazýváš dobytkem a sám nevíš jak to utěsnit ty troubo. asi ti to rozklížily ty nespálený oktany. to si fakt neumíš najít čim se těsní motory??? a jak?? omílá se to tady každej tejden. ale abys neřek že jen remcám a neporadím. tak třeba já mám vše slepený paulínem a pod ničím nemám ani kapku. je pochopitelýý že u tý zetky bude asi potřeba vymezit vůli převodovky aby to řadilo, ale možná to třeba nebude. to se prostě musí vyzkoušet.
Datum: 26. listopadu 2010 19:17
 ja má silikon tesnenie silikon a zmotora neklapne ani kvapka
Datum: 26. listopadu 2010 19:04
|



|