slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  952  953  954  955  956  957  958  959  960  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci tak jak ste si zajezdili ve snehu?kolik je u vas tak cm ?a snezi ted u vas? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D bylo to nejak okolo 6ty hodiny,kdyz uz zacina bejt tma :-) sem vytazil a mam tam takovou klikatou cestu na sterku,pak okolo staryho pivovaru...rozjel sem se,1,2,kdyz sem kopnul 3ku tak se to chytlo,skoro me predbehla prdel a ja byl najednou celne proti zdi toho pivovaru... stihnul sem to srovnat :-D znam to tam a tak vim kde je jaka dira a jaka zatacka..stejne nejvetsi sranda je,rozjet to na 3,spomalit a 2 a plnej do zatacky :-) pak sem za zatackou chytnul zamrzlou louzi pokrytou snehem a ujel mi predek ale nevysekal sem se ani jednou,to sem cumel :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: miga      IP: uživatel6610    
zajic13 ® : bře ty :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to ti verim me stacilo kdyz sem jel na suchu bez svetel a bylo to nahovno natoz ve snehu :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u me 30 cisel,jezdil sem vcera po tme bez svetel,masakr :-) s krosovou cezetou 175..zazitek :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlovi to jeste de ale jestli si dal na fichtla drapak tak ti to nebude vubec klouzat babettu skusim na snih nekdy :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi si s klukama v zimě dáváme závody na kole po zamrzlim rybníku a to je teprve prdel :-D jinak na fichtlu mě moc v zimě nebaví jezdit,pořád to hrabe ale už mám drapák tak to zkusim :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já přes zimujezdimjen na babetě ta nemá taký zátah... jinak pincek a silnější stroje to už je o hubu,tam trochu přidám plyn a to už hrabe a rzbiješ si držku na té namrzlé silnici
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes sem jezdil jak za léta....krása...trocha pŕidat plyn na 3jku a už sem se válel...ta silnice tady je jak led....je u nas asi tak 10-15 centaku...Pardubickej kraj okres Ústí Nad Orlicí...
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: miga      IP: uživatel6610    
nejezdim ale u nas je tak 10cm snehu silnice prohrnuty ujezdeny a neposipany jenom dnes ze skoli sem videl 4 nehody silnice jako led na letnich botech se rozbehnu a jedu 10m jak to klouze = R.S - vysocina
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja minulej rok lital v zime ve snehu letos jeste ne ale o vikendu sem jezdil na ledu na silnicich docela dobrej mazec furt hrabalo takovy drifti co jdou fakt dobry
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já musím jezdit každý den na babetě na nádraží a zpět... asi 4Km městem. ted sem kdesi jel a hrůza.snih skoro žádný ale silnic jako zrcadlo :-D Rozjezdy na hrabačky,brždění skoro žádné :-D Budu jezdit dokud si nerozbiju tlamu,az si rozbiju tlamu,budu jezdit na kole :-D
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
-nejezdil jsem -cca 10-15cm, ale i samozrejme jazyky :-P -ted uz nas nesnezi:-) (vysocina .))
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: Pato      IP: uživatel10771    
Nazdar chlapi potreboval by som poradit z prevodoukou na cz 175 505. Dvojka,trojka a štvorka ide zaradiť lahko ale jednotku nemožem zaradiť.Motor som rozoberal a pretesňoval,predtim išla jednotka zaradiť ťažko ale išla a sem tam viskočila ale čil nejde vobec ako kebi tam ani nebola. Medzi kartre som dal 0.20mm hrubí papier (predtím tam nebolo nič,ani silikon)ale mislim že tím to nebude.A prevodovku som zložil na 99% dobre. Čím to može biť ak máte s niečim podobním skúsenosti tak mi prosim odpíšte. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: madar      IP: uživatel10784    
Kedze ti isla jednotka radit tazko uz predtym a niekedy ti vyskakovala znamena to že mas asi ohnutu radiacu vidlicku v prevodovke. U cz 175 je to choroba, hlavne ked sa dupe po radiacej páke. A ked si dal medzi kartre tesnenie a predtým tam nebolo ziadne ( co nechapem jek to mohlo jazdit) tak ti ta ohnuta vidlicka nedociahne zaradiť jednotku lebo sa skôr opre o doraz. Takze si myslim že mozes rozobrat motor a pozri tu vidlicku.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
servus hosi co rikate na zapalko z motorovej pili ve fichtli jak to jede nebo jake to ma vihodi ci nevyhodi diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel9460    
No řeknu ti, kdyby byl každý blbý jak Chong, tak to by bylo celkem dobré. Nechápu proč tu zakládáš vlákno, ve kterém se dotazuješ na něco co tu bylo řešeno už tolikrát. To je takový problém podívat se v záložce "Elektrika" do historie? Najdeš tam veškeré výhody i nevýhody popsané.\r\n\r\nPřekvapuje mě že se někdo může prezentovat takovým písemným projevem a na druhou stranu se divit, že mu někdo napíše že je hlupák. \r\n\r\nKdyby to bylo napsáno slovensky, ale gramaticky správně, tak se nad tim nikdo nepozastaví, ani kdyby to bylo napsáno nespisovně, nářečím, slangem apod. Když je to shluk písmen jako jsi nám tady předvedl, tak to spíš vypadá jak slovní průjem, než jako smysluplná otázka. A nezlob se na mě, pak to vypadá, že to máš podobně srovnáno i v hlavě.
 
 
Datum: 01. prosince 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ty musis robit nekde nakeho profesore ne?nikdo sata na nic nepital tak nevim co tu picujem , nikoho nezajima ci tam je i nebo y klidne budem pisat jak scem.To nemas co delat ze takto pises litanie od veci?Musis bit tak sprosti jak muj dedek:-D a ne ze ja jak tvuj syn,tvuj syn je blbi asi po tobe.
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Je zvláštní že ve slově "víhody" máš měkké I a ve slově "nevýhody" máš tvrdé Y... to slovo se mění jako kouzelné... stačí zrušit zápor a už to není předpona VY (tj. vyjmenované slovo) :-D. Také slovo "pili" je naprosto úchvatné.. do nedávna jsem myslel že je to ženského rodu podle vzoru žena... ta PILA=žena, PILY=ženy ... nebo už je to jinak? PILI=ženi ???? :-D. Podle mé zkušenosti sloh má velkou vypovídací schopnost o intelektu a znalostech... Pro mě jsi blaznne stejnej hlupák jako můj syn kterej píše hodně podobně a k tomu ještě nečitelně :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5614    
neblazni to ja idem kupovat od kamosa on nato jezdi v pohode.
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyskusaj radsej toto lebo z motorovej pily ti nebude dat taku ilnu iskru http://bikepics.com/pictures/2106303/
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 9:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jojo jako oto nastaveni a uchiteni mi vubec nejde jen sem chtel vjedet jako ti vihodi diky
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zápalko je dobré, ovšem musíš ho zvládnout nastavit není to tak jednoduché jak to vypadá, nejlepší si označit horní úvrat než ho z pily sundáš a tím si mnoho usnadníš, jinak musíš ho každopádně doupravit aby ti sedlo na kliku, můžeš ho zajistit klínkem nebo ho stačí pouze dotáhnout já ho mám na šroubu, klínek sem neřešil když sem ho nastavoval pokusem omylem když sem hledal okamžik jiskry, výhody má odpadá ti závady jako špatný kladívka, nepravidelná jiskra při vysokých otáčkách, lépe jde do otáček hned po otočení rukojetí , je lehčí, nejlépe je ho ještě stočit, jednoduché zapojení,při úpravě motou dovolí mnohem větší otáčky než origo, voděodolné, já si na něj nemůžu stěžovat mám i ho čz co mám na kross, a funguje bezproblémů.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
NAPRD neveřím tomu zlaty orig zapalovaní...fungovalo to snim...a bude to s nim fungovat i dal
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar chtěl bych se zeptat jestli tady má někdo skušenosti s pořádáním fichtl cupu já bych chtěl udělat něco v naší vsi a tak se ptám co se všechno musí objehnou aby to bylo legální?dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mischelnike z jakými ryziky jako že můžou přijet benga nebo jak?
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mělo by to bejt na obecní louce takže to domluvit asi se sterostem a po silnici by se nejezdilo
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
hele bude kolem toho hafo lítání a podle mě ti musí být alespon 18 let abys to mohl pořádat. Musíš mimojiné zařídit hasiče a sanitku na místě,dát dohromady uřední listiny o povolení pořádání na danym pozemku kterej něčí je,ten se k tomu musí vyjádřit,možná se k tomu bude muset vyjádřit obecní úřad danýho katastru atd atd....pokud pujde o průjezd někde vsí tam musíš eště na bengárnu,ti samozřejmně budou chtít aby zúčastněná vozidla měli doklady,stk,pojistku a řidiče s řidičákem a stroje splnovali pravidla silnicniho provozu.....mozna by bylo dobrý si usporadat soukromou akci na svym soukromym pozemku,tam ti snad kazdej muze skocit na cara,ale zase nevim,jak se potom řeší situace,kdy dojde ke zranení či požáru atd....neni to prdel....jinak ja žadnej fichtlcup nepořádal,ale letmo jsem se jednou informoval.....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:37
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
u nas se to porada nelagalne :-) proste se hodi na net pozvanka... kdo prijede prijede :-) zavodnici jsou seznameni s ryzikama ktere zavod doprovadí.. a poradatel neruci za ujmy na zdravíí :-) je to sice naprd... ale jinak se to proste udelat neda... teda pokud nesezenes dost penez... treba i na sanitku :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
hele s tímhle zkušenosti nemám ale podle mě to bude stát dost peněz a hodiny času strávenýho na úřadech..
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel10781    
cus draci mam asi takou blbou otazku coto znamena snizeni hlavy a jak se to dela v tomhle sem jeste amater predem dik za odpovet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
proste zbruseni dosedaci plochy hlavi.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čus. snížení hlavy je prostě snížení hlavy, kdy se její obsah sníží na myslím že 5,5ml a tím pádem budeš mít větší kompresi a pincek líp pojede atd.. je to oblíbená úpravička těch co jezdí třeba fichtlcupy.. ale pincek dostává strašný záhul hlavně klikovka, životnost se solidně sníží..
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brrrrrrr! draci vy aké máte pocasie? tunak uz snezi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: mates20      IP: uživatel10420    
a hele taky kutnohoráci
 
 
Datum: 01. prosince 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Žďár (u Mnichova Hradiště) 0-2 cm sněhu -5°C ledu už minimum :-D :|
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel8793    
MatoušKH. taky zdravim... :-D
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tešedíkovo, Slovensko, 10-15cm snehu -3°C
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 9:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Koukám, že sem chodí další Kutnohorák, zdravim:-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Praha centrum 20cm sněhu, periferie až 30cm, -3°C, slabě sněží
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olomoucko už přestalo snežit a -2°c
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Ach, takze daleko :-) ja tišice(11km od melnika)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lori: jsem asi 8 km od Mělníka směr Roudnice n/L
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:20
 
 
 
 
Jméno: MischelNike      IP: uživatel8793    
Suchdol u Kutné Hory - tady je kalamita :-D před barakem na zamkovce poctivejch 30cm snehu :-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
KH...Nojo, tak už tu pár čísel je a stále sněží :-DHlavní tahy poho sjízdný, vedlejší jsou horší.. Sem v těch sračkách jel do školy a hořel mi benzín karbecu když sem odjížděl a zahříval svíčku zapalovačem:-D Teplota kolem nuly:-)
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
Kladno: 5.30h ráno na autě vrstva 30cm sněhu,kolem auta 30cm sněhu,neprotaženo,lehce ujeto.....stav 8.20h: Neprujezdné dálnice na Prahu,po okolí asi 6 autobusů ve škarpě....stav 14.45h: Na autě 40cm sněhu(už to neodmetám),na parkovišti jsem auto "zabořil" do 50cm vrstvy bílý sračky a obávám se,že už ho tam odtud do jara nevytahnu:-D Silnice ujeté,neupravené.....silničáři spí....teplota 0°
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Sportak odkud presne si?
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 4:54
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mělnicko - bílo a stále sněží, teplota kolem 1°C
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Rakovníku už je slušná vrstva...dneska jsem hodil přes čezety deku a vytáhnul mustanga s drapákama, začíná sezona :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Kutnohorsko - níž jen poprašek, vejš už je toho víc...takže stále jezdím, jen sem dal do zadu zadní pneu, měl sem tam sjetou přední..:-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
v hlavnim městě už to pomalu začíná..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kobeřice zatím sucho a čisto
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel6603    
severní morava zatím bez sněhu ale má to tu přijít v noci :-) už se těsím na jízdu ve sněhu (prej tu má napadnout přes 20 čísel) :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednou byla taková zima... Zpíval jsem si a ty noty zamrzaly ve vzduchu. Jak to na jaře začalo tát,tak to vám byl řev... Tady na Jižní Moravě en tak lehce mrholí snih a je to 1°C
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hrozný,musím to svitnvo chodit odmetávat každých 15 minut :-P
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ideální na ježdění :-) takže -10°C a ledík :-P
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, byla taková zima, že při ohýbání benzínový hadičky se rozlomilo sítko....
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
sneh a mrzne začina sa ta pravá fichtlaraska sezona :-D
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, počasí bylo takové, že jsem nechal chvíli péráka venku a tak namrznul, že jsem ho musel pomalu oškrábat škrabkou z auta, tachometr neprůhledný, ale neodolal jsem(když su mi ho povedlo po 10 letech nastartovat) a svezl jsem se, no něco příšernýho, zima, hledat kde není zamrzlá louže :-) Ačkoliv mám dílnu bez topení, starý jednodílný okna, tak tam bylo i na práci velice příjemně....
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: MrPrdelful      E-mail:      IP: uživatel10522    
čus draci, nevíte někdo jestli se dělaj repliky řidítek na 05 ,,téčkový´´ ? dík a omlouvám se že je to v této kategorie nevěděl jsem do jaké odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
na burze určitě seženeš....vim že nový klacky se dělaj....nevim jak je to s držákem
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj mám v TP u Mustanga napsáno "modrá základní" jakou tam můžu dát barvu ? a můžu mít šedé blatníky ? (překpokládám že na barvu rámu se to nevtahuje). Co na to policie/STK. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže já mam novej techničák takže nemužu vědět co tam bylo dřív napsaný :-) ps: byl dřív oranžovej, zelenej, modrej, černej, modrej :-DD
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
zamysli se jak vypadali origo mustangy??? a hned máš odpověd na vsechno....samozrejmne ze modrá základní znamená nejaká normalni modra na nadrzi a na kasliku....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasné blatniky sú aj originalne sedé.. u mustanga pisú barvu len podla kastlika a nadrza
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se Vás zeptat, zkoušel jste někdo vydolovat ze spínačky kejvy to sklíčko N kontrolky? Jak na něj? A neviděl jste někdo prodávat repliku v Chotuskách? Když namontuju například pod 45W dynamo 75W rotor, může se stát něco horšího, než že to prostě nebude dobíjet, nebo se může třeba i spálit? Řeším ten samý problém u péráka a chci tam namontovat z kejvy a nikdo není schopen poradit... Vyfotil byste mi někdo pls., nebo popsal, jak funguje přední brzda na péráku? Buben má totiž jen páčku ovládání brzdy, jinak je úplně holej a rovnej a jako kam se opře bowden vedený z páčky řidítek? Jak je to pořešený? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já už jsem jednou uváděl, že tam mám pravděpobně funkční(nic tam nechybí, není důvod, aby to neběželo) origo stator a na 100% nefunkční rotor, kterej má rozlámaný ty jednotlivý lamely a na stole mi leží rotor z kejvy. Jde mi jen a jen o to, jestli tam můžu namontovat ten funkční rotor bez toho, aby se ten stator spálil. Jestli třeba není jinak konstruovanej kvůli méně pólům, nebo já nevím co....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
to musíš specifikovat,jinak se bavíme o koze a o voze....absolutně neznám 4 pól....osobně bych tam narouboval zapalování z kejvačky aspon na dobu nezbytně nutnou než seženeš věci k origo zapalovani.....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to myslel jen jako příklad, protože chci namontovat do 4 polovyho dynama rotor z sestipolovyho a nevím, jestli neshoří. Záchyt lanka je tedy schovaný někde na kluzáku u blatníku, nu dobrá... Díky.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
Pokud namontuješ rotor 75W tak by mělo celý dynamo dávat cca 70-75W (mam na peraku starej stator z péráka 45W,rotor první zetka dvoupól,55W-ve výsledku to dává 50W a mělo by 55W,reguluju to origo vykloktanym polorozpadlym hnusnym a špinavym těžce seřízenym relátkem na péráka 45W a vše funguje jak má).....zkus a uvidíš.....dobíjet to určitě bude,ale možná budeš muset překopat eletriku podle verze 75W a dát plechový rele do kaslíku. Bovden přední brzdy se opře o speciální šroub v uchytu předního blatníku v kluzáku na příslušné straně(jde to odvrtat a vypilovat z nejakyho šroubu).....sklíčko neutrálu neřeším,kontrolka mi nefunguje,takže ti neporadim
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dobrý den vlastním jawu 21 a jel jsem a najednou zdechla a us nenastartoval vimněnil jsem kladicka kondenzator a jiskru hazí a ani neškytne vimněnil jsem i benzín a nic tak jsem sundal hlavu a po 10 letech jsem to odkarboval bilo to hrozni i píst vičistil a furt nic i roztlacel jsem to nevíte nekdo co stím díky prominte za pravopisné chybky spěchám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
jak us to furt vipravam skus filtr,no pokad to nebude predstih.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus poladit zapalování-předstih,odtrh, kámošovi to taky dělalo a až za dva dny jsme ten motor rozběhly..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
krásná modrá jiskra gufero je dobré svíčka mokrá karbec vičisten tak co to je us si fakt nevím radi dekuji za další rady
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
svicka je mokra jo??
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkoušels vyčistit trysky? a karbec?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
jestli to hazi silnou modrou jiskru tak v elektryce to nebude, Mohlo by to byt tim ze je spatny gufero pod zapalovanim pokud ten motor ma uz hodne najetro tak se to stava, ja osobne se stim setkal jen jednou
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Dotaz na pneu...právě jsem obul nové ráfky 1,6/16, vpředu plášť Mitas 2,5/16, vzadu Mitas 2,75/16, obe duše Vee ruber 2,5-2,75/16. Zadní kolo celkem dobrý, jen málo dělá bouli do strany, ale přední má nesouměrnou bouli u ráfku, na každé straně v tochu jiném místě. 4ím to může být? Plášť je nový i obě duše...ráfek vycentrovaný...bojím se, aby to při rychlejší jízdě neházelo. Když kolo roztočím, tak při pohledu shora je to OK (po obvodu to nehází), ale na boku to maličko hází. Dík za nápady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú      IP: uživatel10770    
vid Stando .. to jsou problemy ... v sobotu tu mam zas segru ... se tes !
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
jakýpak s tim sraní,lehce jí fouknu,párkrát zadribluju jak řikaj a dofouknu na 3 atmosfery,pak uberu na 1.8-2atm a hotovo....jakypak copak....u RS-ky sem to eště kontroloval na ose ve svěráku a jestli to házelo do stran půl milimetru.....takle to vycentrovaný nemaj ani auta....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Díky za nápady, radši jsem to celý vyfouk a na jedný straně sundal z ráfku a vyndal duši, nebyla skřípnutá...vysušil jsem tu mýdlovou vodu a narovnal pořádně tu gumu co kryje nyple. Zkusil jsem samotnou duši, jestli nedělá jitrnici, ale ok. Takže znova celý dovnitř ráfku a pořádně:o) Ty gumový tyčinky po obvodě jsem tentokrát srovnal tak, aby čuměly ven ještě před nafouknutím a pomalu foukal ruční hustilkou a opatrně rovnal na ráfku. Předtím jsem to fouknul u pumpy tlakovým vzduchem a lítlo mi tam hned přes 2 atmosféry, to bylo asi špatně:o) Teď je to už v richtiku!:o) ale i tak díky za rady a až se zase na něčem zaseknu, tak se ozvu! Modrému kouři zdar!
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
taky to dělám tak , že když nasadím pneu tak jí nafouknu třeba jen na 0,5 atmosféry a najezdím třeba 5km a potom jí teprve dofoukám na 2 - 2,3
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: lori      IP: uživatel10218    
Jestem neni mozny ze sis tu dusi na ty jedny strane skripnul?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10218    
Jak pise franky, vyfouknout a mrsknout s tim nekolikrat o zem... Jakobys skakal na motorce..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě jenom blbě sednula do ráfku...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
no indulonu nemám, ale zkusil jsem klasicky mýdlovou vodu/pěnu štětcem podmáznout po celém obvodu z obou stran a zadní kolo se zlepšio. Ale na předním zůstává na jedné straně boule http://www.youtube.com/watch?v=RI_l1oL7ZNk celkem to má délku asi 40cm a převýšení nad okolní okraj pneu asi 4mm.....že by to byl šmejd?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: húúúúúúúůůůůůůůůůůúúúúú      IP: uživatel10770    
a piču se protoci ! kolo odfoukni - zadribluj a nafoukej ... to je cele !
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proto píšu ať to namaže indulonou, ne? Zajímavé že na číze ani na ničem jinym se mi to neprotočilo, a to že jsou tam nějaké tahy...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vzadnym pripade to nemaz nebo se ti pribrzdeni ci rozjeti muze protocit plast z dusi a urves ventilek
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle se mi taky stávalo...stačí dosedací plochy (patky) pláště namazat indulonou, aby při nafukování dosedal rovnoměrně na ráfek a nezustával zadrhnutej...když se zadrhává tak vylejzá v každym místě jinak, a tim vznikaji ty boule...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:55
 
 
 
 
Jméno: bohooos      E-mail:      IP: uživatel721    
zdraviim, chtel bych se zeptat shanim motor na jawa 585 mosquito nevite nekdo o nejakem? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: bohooos      IP: uživatel721    
jj to je ten z jawa robby ten bych taky klidne bral nevite o nejakym?
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 19:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když ti to bude stačit tak tam pasujou ty číny 4T lifan 110ccm až asi na jeden držák tam jdou bez problémů....pak to s tím lítá tak 100km/h ale je to čína no ...
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: bohooos      IP: uživatel721    
diky krnu se ale nejaka prokleta motorka tezko se to hleda
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ked si chces novy motor na niektorom stránke sa dá dostat,,bohuzial link nevim
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
motoinzerce,aukro,sbazar,hyperinzerce.....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:39
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši, když budu ředit fichtla mogulem TSF v poměru 1:50 tak zvládne to ten olej umazat? Nezadře sa to? Já jsem to zkusil 1:50 a zatím sem nezadřel, ale radši se ptám, kdo z vlastních zkušeností maže 1:50 jestli to stačí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: Fujda      E-mail:      IP: uživatel10851    
Dobrý den,pořeboval bych poradit v jakém poměru ředit olej s benzínem do mustanga a zda tam lít ještě náký přípravek jestli j to lepší sem začátečník děkuji :-)
 
 
Datum: 13. prosince 2010 23:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
V tomhle tématu se asi nikdy neshodnem. Řada hlasů říká že s dobrým olejem se má mazat 1:50 protože při větším poměru se olej nevyužije naplno a je pouze přeměněn na karbon a vyprskán do výfuku. Já jsem stoupencem hlasů,který se drží faktu,že motor pionýra je stavěný pro vyplachování směsí o poměru 1:33,kde olej ve směsi zároven slouží pro vnitřní chlazení válce,pístu a hlavně ojnice. S poměrem 1:35-1:40 kvalitního oleje by mělo všechno fungovat perfektně a bez problémů. Pokud je oleje ve směsi málo,tak části jako píst a ojnice jsou o dané procento méně chlazeny a tudíž se zvětšuje jejich teplota,tím se hmota více roztahuje a proto se to přidírá,rychleji se vymačkávají čepy od jehliček atd. Věc č.2: někteří borci bez odměrné lahvičky m2t nejsou schopni přesně namíchat benzín s olejem a pouze tupě konstatují,že mažou !asi! 1:50 nějakým extra maxi drahým olejem a ono jim to cinká....já se prostě přiklánim k verzi vyplachování dvoukanálu,kde se leccos po cestě od karburátoru nad píst prostě někde ztratí a proto minimálně 1:40.....
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motorový pily mají jehlový ložisko,proto jim stačí 1:50.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
najel jsem po GO na fichtlu 7000km na castrol 2T 1:50 a řeknuti už je na ojnici vakl tak nevim jestli je nekvalitni ojnice nebo je to malo, a mam tam jehly, ten fichtl dostaval dost zahul sice vetsinou nasilnici , ale jezdil jsem snim vecne naplnej
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10779    
s dobře seřízenym karburátorem a zapalováním je ideální 1:40 a nic neodejde,1:50 je prostě málo i kdyby to byl olej ze zlata a diamantů
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zajímalo by mě proč třeba motorová pila potřebuje jenom 1:50 a fechtl 1:35
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
viz. http://www.fichtlpokec.cz/olej-mazani-pomer/id175216.html hřeje se jen pístní čep, ne válec... válec by snesl v pohodě 1:100, jenže olejem v benzínu mažeš i ložiska na klice a na ojnici, a ty ho potřebují víc, konkrétně ložiska asi 1:60, a nejvíc bronzové futro, přes 1:35 už se bude zadírat..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
mám píst na bronzovém futru. jezdil sem na ten poměr dva dny a nic se tom nestalo a ani se to nějak nehřálo
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud máš píst na jehlovém ložisku, pak ano... než se zeptáš tak se nejdřív podívej jestli už tu neni podobný dotaz, je to o pár příspěvků níž..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Jakou cenu má kompletní karburátor 2913N z Jawety sport 13mm difuzor, 71 tryska, spadový. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
*teť
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5679    
Stando tě si mě setřel na Aukro jsem ho už dal včera,ale za 350 né tisíc ale korun.
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
Má hodnotu nového Superba,měl bys to dát na aukro s vyvolávací cenou 350 tisíc
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 16:27
 
 
 
 
Jméno: Honza477 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj..jaký je dobrý přípravek nebo zpusob na vyleštění hliníkových kartérů?? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: 77Venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čstici pastou a rozmažeš to hadrou a vyleštiš ted to dělam na mojem motoru a je to nadhera :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.chromtechnik.cz/pages/postup-lesteni-hliniku-a-ostatnich-barevnych-kovu/?IdDir=86&Lang=1
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
filcovej kotouč do vrtačky
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
toro nebo silichrom
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:43
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Čus draci,kolik má být předstih u pionýra když v příručce je 1,2-1,5 mm a na netu je psaný 1,6-1,9 mm.Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Tom559      IP: uživatel1723    
Mno chce to zkusit nejdřív zkus dlouhej třeba 2mm a potom zas 1,3 a potom 1,5...1,7 a uvidíš.Já u jednoho fíka jezdil s předstihem 1,8 a u 05 sem měl 1,3-1,4 a jak to jelo.Chce to zkoušet..
 
 
Datum: 04. prosince 2010 11:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi zase dělá sání vzduchu někde kde to nemá sát. Přesně takhle se mi včera zachoval pařez a měl prasklej karbec, že šel sundat tahem ruky, ještě, že ty chotusice jsou brzy...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkontroluj elektriku jestli to nekde neprobíjí. Nejlepší by bylo ten výfuk na zkoušku sdělat. Nejlepší je ještě rotor sdělat a přebrosit magnety jemným smirkem.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Ten výfuk mě taky napadnul.Rozdělám ho vyčistim a uvidime.Ted jsem fika zkoušel,nastartoval jsem ho a hned mi chcipnul a zase nešel vubec nastartovat.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to iste mal kamoš a nakoniec to bol upachtí výfuk
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
Jenže mě fík dává krásnou jiskru,ale ani za boha nechytne,tak mě napadlo že by to mohlo být předstihem.Ale zřejmě bude chyba jinde. :-(
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:44
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
1,2 - 1,5 je pitomost, moc málo, univerzální je 1,6 - 1,9, pojede, neřikám že ideálně, ale pojede..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1,2-1,9? Takové věci doporučuju NEŘEŠIT, prostě nastavit to tak, aby to co nejlíp chodilo, ty hodnoty jsou pouze orientační...každej fichtl mi jede na jinej předstih...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: Bugard      IP: uživatel10780    
Zdravím, mam 550 a byl jsem nucen vyměnit hlavu kvůli strhnutému závitu na svíčku za mustangouvou, ale mám problém s těsností profukuje to s pravé strany utahlé to mám na maximum. Nevíte jak to utěsnit. Díle jsem vyměnil celou spojku za mustangovou takhle mi to radil jeden zanámý ale problém je že jí teď neumím rozevřít na jedničku motorka jede ikdyž držím spojku na plno. Musí se měnit i tyčinka spojky nebo nějak upravit rozevírání? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10782    
při použití hlavy z mustanga se zvýší kompresní poměr na cca 10:1 a ne vždy to dobře nese origo hubená ojnice z 555....někdy dokonce pukne......samozřejmně tyčku spojky přispůsob tak aby měla správnou délku....to je jasné přece......
 
 
Datum: 29. listopadu 2010 15:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ked si tam dal spojku z mustanga tak musis tam dat tycku z mustanga a to aj este skrátit
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:23
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
pod tu hlavu si vyrob papírový těsnění pomazej ho olejem a dej ho tam. neboj neshoří to protože tam bude ten olej.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus draci,potřebuji radu vždy když odněkud přijedu tak je celej zadek motorky zaprskanej od oleje jak spz tak odrazka tak zástěra a když to pořád neutírám tak je po čase ta spz skoro nečitelná.Nevíte někdo co s tím?Vše to jde od výfuku tak jestli třeba nemám moc bohatou směs a nestíhá to spalovat nebo něco jiného.Prosím pomozte už mě to fakt začíná srxt.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hh: proč by musel jít olej ven? Ideální olej ve dvoutaktu má ve spalovacím prostoru všechen shořet aby nemusel jit ven. Může to být i tím guferem že ti saje olej z převodovky a ten pak letí výfukem ven. A nebo máš jent en výfuk zasraný 30 let nečištěný,po zahřátí se karbon rozteče a létá z výfuku
 
 
Datum: 30. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Bude to od výfuku protože ten kouř se mele kolem zádi,od řetězu to je zase zaprskanej ráfek to už mě taky dost nebaví to řešit a pořád otírat ale měl by na to jít takový special olej co po nastříkaní na řetěz ztuhne a nelítá všude okolo.Přes zimu budu dělat GO motoru tak se potom uvidí.Jinak moc díky za rady,musí se vyzkoušet vše:-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to určitě od vejfuku? :-D Mě se stalo to samý, když jsem vypral řetěz ve vyjetém převoďáku a jel se projet :-)
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: Hannz      IP: uživatel5620    
Vyměn si gufera na klice,"žere" ti to olej z převodovky a ten se nespálí!
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já měl při koupi kejvačky tohle zajímavě řešený-na doutníkách, na koncích, byly nartané díry, do těch přišroubované krátké plechy a na ně následně takový víčko. Takže to kouřilo a házelo bordel do toho víčka, ale vejfuk to neucpávalo.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediny reseni ktery me napadaj je budto prodat fichtla a koupit 4T, nebo nejaky zpusobem na fichtla nabastlit oilmaster treba ze SUZUKI TS 50
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:24
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Díky.Mažu castrolem 2t takže je to jasný zkusím teda ještě poladit tu směs a uvidím
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Jestli máš bohatou směs musíš vědět ty. Každopádně tohoto jevu se jen tak nezbavíš, ten olej z motoru musí někudy odejít. Dá se redukovat menším poměrem oleje v benzínu (1:35 pro píst na bronzovém futře, 1:50 pro píst na jehlách). Buď používej M2T, které se ve válci spálí a usazuje ve formě karbonu ve výfukové soustavě (a o to častěji musíš dekarbonizovat, víc kouří, ale nelítá z výfuku), nebo lepší oleje, které se nespálí, lépe mažou a hlavně lítaj z výfuku ven a ohazujou co můžou.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Zdravím, tady hodně fichtlařů používá Mogul TSF, je opravdu dobrý nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no drahý to neni kápnout víc ale právěže když tak kápnu víc tak mě to trochu víc dýmí a jsou horší starty a dělá to bordel i se svíčkou trochu a jede to hůř. Dám 1:40 a uvidím
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
můžeš všechno, ale 1:50 je na bronzové futro málo, přidírá se.. znát to neni a po pár stovkách kilometrech se tam udělá vůle, na kliku půjdou větší rázy a moc nevydrží.. to je tak drahý kápnout do litru benzínu pár kapek oleje víc a vědět, že neničíš motor?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Hoši můžu mazat ten olej ve fechtlovi 1:50 když mám bronzové futro nahoře? Já jsem to zkusil 1:50 jezdil sem do kopců i po rovině a zatím nic. Jezdil sem na to dva dny a v pohodě ale radši se ptám. Na ten poměr to jelo líp jak na větší. Když tam dám víc tak to tak dobře nejede.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
na ten volej sem uz najel 5 tisic , vsechno ok , akorat to rochu vadne
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
max 1:35 s pístem na bronzovym futru a 1:50 pro píst na jehlách..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Jo a v jakém poměru to mícháš, dá se míchat i 1:30 - 1:35 ?
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja na nej jezdim a bez problemu doporucuju
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:46
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nejezdím sice na fichtlu, ale lil jsem ho do ČZ 175 487 a byl jsem s ním spokojený. Tato číza má uložený čep pístu na jehlách takže míchací poměr s benzinem mohl být i 1:50 a bez problému. Za studena trošku kouřila,ale jak se zahřál motor tak za mnou žádný kouř nebyl. Jinak TSF má modrou barvu a skvěle se smíchá s benzinem. Horší je cena,já jsem kupoval 0,5litru za 100Kč ,ale viděl jsem někde i litr za 180Kč. Holt je to už polosyntetika, ale řekl bych, že dost dobrá. Tento olej doporučuje JAWA pro motocykyl JAWA 350.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
vzhledem k ceně dobrej je, nicméně si myslim že je zbytečně drahej. Podle mého názoru takovej Shell Advance SX je téměř stejně dobrej, jen o polovinu levnější. Na oba sem najel víc jak tisíc km a rozdíl jsem nepozoroval...
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:50
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ano, baterka není potřeba, ale zas si motorku degraduješ na fichtla, kterej svítí jen při běžícím motoru. Já osobně bych si tam tu baterku dal, když ti to v noci chcípne, tak nejsi osvětlenej a ani si sám neposvítíš..
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 14:19
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Na jawamanii bylo řečeno,že pokud máš VAPE 12V, tak není potřeba mít vůbec baterii, funguje bez baterie. A je tedy zbytečné kupovat baterku, někteří na jawamanii mají místo baterie kondenzátor,ale jak říkám prý není potřeba baterka.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
Můžeš, pokud má tvůj motocykl 12V el. soustavu.
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:34
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak asi nic no gelovou V nemuzu najit asi se nedelaj nebo snad jo??
 
 
Datum: 28. listopadu 2010 13:12
 
<  952  953  954  955  956  957  958  959  960  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:10:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu