slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdravím potřeboval bych vědět jaké budu potřebovat ložiska a gufera do motora z 05 r.v.66 nechci to prvně rozebírat a pak čekat na ložiska, tak se ptám, popř. jaký volit předstih na 05 je psaný okolo 2.5 (ale toto je 66rok s již novým zápalkem) tak jestli tam cpát větší, nebo menší ;-) a čím by mohlo, že před výměnou výfuku to jelo tak 65-70km/h z mírného kopce po výměně max. 60km/h a po vyměně zpátky taky? je tam dělaný výbrus na něm je nalitané tak do 1k km (1přidřeno, ale nenechalo to následky, alespoň né viditelné, teda krom zničeného pístu) Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2011 11:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už sem ti psal že zhoblovené kroužky byly kvuli otočenemu pistu!
 
 
Datum: 22. září 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
Myslím, že ne... ale jak jsem měnil ten píst, tak jsem pro jistotu to vzal šmirglem, ale hodně jemným, spíše leštícím ;-) myslíš, že by to zapříčínilo zhoblování těch kroužků? :-)
 
 
Datum: 22. září 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a kdyz si přidřel.. kukni do valce jestli tam po stěnách nejsou lesklé fleky.. jestli jo tak je sundej "šmirglem"
 
 
Datum: 21. září 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Bakoun: nemám slov fakt už.... Čezeťák: ano měl jsem ho opačně... měnil jsem ho narychlo a nějak jsem se nepodíval jak jsem ho tam dal... už jsem ho dal jak má být (šipkou do výfuku)
 
 
Datum: 21. září 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
k těm kroužkům: nemáš obráceně píst?
 
 
Datum: 21. září 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Lukáš: tak jestli jsi to přidřel, tak se není čemu divit.
 
 
Datum: 21. září 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Tak je to zjevně vyřešeno... něco dělal karbon na pístu a hlavě a při tom jak jsem ho odstraňoval jsem si všiml špatných kroužků (první má uvalené "zobáčky" přez zámky a druhý už má jeden ten zobáček tak divně zhoblovaný...), což se dost divím, byly kupovány tady a je na nich tak 300km...
 
 
Datum: 21. září 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ježíš... prostě jsem to dostal (byl v tom půl nádrže benálu), tak jsem to neřešil kopnul a jel... pak mi bylo řečeno, že je to po výbruse, víceméně nejete a kdoví jak starý benál to už ovšem bylo pozdě a já přidřel (už na volnoběhu víceméně) sundal jsem tedy válec (na oko mu nebylo nic, rýhy a nerovnosti žádné), píst byl ovšem roztažený takže k ničemu, koupil jsem tedy nový píst a kroužky... dalších 300km jsem jezdil záběhově podle manuálu poté už jsem tomu občas přikuřil (podle internetového článku vytvořeného podle článku z 50.let, který popisoval rychlejší, ale horší záběh), nalítal jsem dalších 400km kdy se mi urval držák na výfuku, tak jsem ho vyměnil za druhý (měl v komorách tak 2x více děr) a náhle to jelo jen těch 60km/h zkusil jsem provizorně spravit ten původní, dal jsem ho zpátky, ale furt to dělá to samé... podíval jsem se na předstih a odrth (odtrh byl malinko větší a předstih byl cca 2mm) snížil jsem na odrth 0.45 a předstih 1.6 Začlo to hned lépe táhnout, ale rychlost furt nikde... takhle už jsem s tím dal dalších tak 200km...
 
 
Datum: 20. září 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele pokud jsi přidřel a jenom vyměnil píst a kroužek tak se není čemu divit....
 
 
Datum: 20. září 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12470    
jo... ale ten výbrus už tam byl aj předtím.... bohatší směs? ou... olej je samozřejmost :-) a to jak jsem to zadřel bylo tím že tam byl starý benzín a olej už zjevně vyprchal, nebo co ;-)
 
 
Datum: 20. září 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska a gufera nevim.. podivej se do katalogu..... a k tomu že ti to nejede.... a to se divis ze po vybrusu to nejede jak předtim? musíš to prvně zajet! ... a nezapomen nastavit karbec na botaší směs a dávat víc oleje do benzínu... a hlavně to nervat hned do plnych otáček! pak se nediv že to nejede a je to přidřené
 
 
Datum: 19. září 2011 22:02
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 14:06:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu