 Zdravím potřeboval bych vědět jaké budu potřebovat ložiska a gufera do motora z 05 r.v.66 nechci to prvně rozebírat a pak čekat na ložiska, tak se ptám, popř. jaký volit předstih na 05 je psaný okolo 2.5 (ale toto je 66rok s již novým zápalkem) tak jestli tam cpát větší, nebo menší  a čím by mohlo, že před výměnou výfuku to jelo tak 65-70km/h z mírného kopce po výměně max. 60km/h a po vyměně zpátky taky? je tam dělaný výbrus na něm je nalitané tak do 1k km (1přidřeno, ale nenechalo to následky, alespoň né viditelné, teda krom zničeného pístu) Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2011 11:22
 už sem ti psal že zhoblovené kroužky byly kvuli otočenemu pistu!
Datum: 22. září 2011 11:22
 Myslím, že ne... ale jak jsem měnil ten píst, tak jsem pro jistotu to vzal šmirglem, ale hodně jemným, spíše leštícím  myslíš, že by to zapříčínilo zhoblování těch kroužků?
Datum: 22. září 2011 8:49
 jo a kdyz si přidřel.. kukni do valce jestli tam po stěnách nejsou lesklé fleky.. jestli jo tak je sundej "šmirglem"
Datum: 21. září 2011 21:34
 Bakoun: nemám slov fakt už....
Čezeťák: ano měl jsem ho opačně... měnil jsem ho narychlo a nějak jsem se nepodíval jak jsem ho tam dal... už jsem ho dal jak má být (šipkou do výfuku)
Datum: 21. září 2011 21:02
 k těm kroužkům: nemáš obráceně píst?
Datum: 21. září 2011 20:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lukáš: tak jestli jsi to přidřel, tak se není čemu divit.
Datum: 21. září 2011 20:12
 Tak je to zjevně vyřešeno... něco dělal karbon na pístu a hlavě a při tom jak jsem ho odstraňoval jsem si všiml špatných kroužků (první má uvalené "zobáčky" přez zámky a druhý už má jeden ten zobáček tak divně zhoblovaný...), což se dost divím, byly kupovány tady a je na nich tak 300km...
Datum: 21. září 2011 18:43
 ježíš... prostě jsem to dostal (byl v tom půl nádrže benálu), tak jsem to neřešil kopnul a jel... pak mi bylo řečeno, že je to po výbruse, víceméně nejete a kdoví jak starý benál to už ovšem bylo pozdě a já přidřel (už na volnoběhu víceméně) sundal jsem tedy válec (na oko mu nebylo nic, rýhy a nerovnosti žádné), píst byl ovšem roztažený takže k ničemu, koupil jsem tedy nový píst a kroužky... dalších 300km jsem jezdil záběhově podle manuálu poté už jsem tomu občas přikuřil (podle internetového článku vytvořeného podle článku z 50.let, který popisoval rychlejší, ale horší záběh), nalítal jsem dalších 400km kdy se mi urval držák na výfuku, tak jsem ho vyměnil za druhý (měl v komorách tak 2x více děr) a náhle to jelo jen těch 60km/h zkusil jsem provizorně spravit ten původní, dal jsem ho zpátky, ale furt to dělá to samé... podíval jsem se na předstih a odrth (odtrh byl malinko větší a předstih byl cca 2mm) snížil jsem na odrth 0.45 a předstih 1.6 Začlo to hned lépe táhnout, ale rychlost furt nikde... takhle už jsem s tím dal dalších tak 200km...
Datum: 20. září 2011 22:01
 hele pokud jsi přidřel a jenom vyměnil píst a kroužek tak se není čemu divit....
Datum: 20. září 2011 20:59
 jo... ale ten výbrus už tam byl aj předtím.... bohatší směs? ou... olej je samozřejmost  a to jak jsem to zadřel bylo tím že tam byl starý benzín a olej už zjevně vyprchal, nebo co
Datum: 20. září 2011 10:43
 ložiska a gufera nevim.. podivej se do katalogu..... a k tomu že ti to nejede.... a to se divis ze po vybrusu to nejede jak předtim? musíš to prvně zajet! ... a nezapomen nastavit karbec na botaší směs a dávat víc oleje do benzínu... a hlavně to nervat hned do plnych otáček! pak se nediv že to nejede a je to přidřené
Datum: 19. září 2011 22:02
|



|