slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  697  698  699  700  701  702  703  704  705  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caute, viete mi prosim niekto povedat ako bezpecne rozpoznat valec jawy 05 od 21tkoveho?a kedze sa drzim hesla, raz vidiet je lepsie ako 100x pocut tak najlepsie s fotkou ak by sa dalo. Dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
furioso: idelani kombinace je válec 05, hlava+ karbec 20/21/23 .... standa: no tak jak jsem posledne vzpomínal co mám pařezácký válec z té dobové krosky, tak v něm jsou přefuky hranaté... takže to bude upravované?
 
 
Datum: 26. září 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
davam dokopy motor z 05 a ja blbec som dal na vybrus valec z 21. karburator by som chcel mat ten povodny aby nan mohol ist ten hlinikovy filter. akurat vymenim trysku a snad to pojde. hlavu dam teda tiez z 21.
 
 
Datum: 26. září 2011 15:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
Cezetak: Přefuky jsou oválný stejně jako na všech ostatních válcích.....ještě jsem neviděl origo přefuky aby byly "hranatý" .......
 
 
Datum: 26. září 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
furioso: Ano,vše bezvadně pasuje....jen bude potřeba použít hlavu z 21....nejlépe i karburátor....
 
 
Datum: 26. září 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando k tomu válci z pařeza.. jaký tvar maji přefuky ve valci z pařeza? jsou do kulata nebo hranaté?
 
 
Datum: 26. září 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky standa. este jedna vec. pojde pouzit na motor z 05? resp. pojde na tento valec z 21 karburator z 05ky? ak dam donho trysku 68 a nie 60?
 
 
Datum: 26. září 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
Válec na který odkazuješ je z j21.....ten z 05 je defakto stejný.....zde charakteristické rozměry http://jawa50speed.wz.cz/nab/05.jpg je tam jasně vidět rozdíl v časování sacího a výfukovýho kanálu.....a poslední věc....přefuky.....časovaný sou naprosto stejně jako na 21,úhel maj taky stejnej....jen maj menší plochu......cca jako přefuky ve "vložce" válce j555
 
 
Datum: 26. září 2011 14:54
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este raz odkaz: http://goo.gl/5LdFa
 
 
Datum: 26. září 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://goo.gl/5LdFa to na fotkach je aky? 20/21? mohol by niekto nacrtnut priblizne o kolko su tie prefuky mensie? trebars aj v skicari.
 
 
Datum: 26. září 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
válec z 05ky má menší přefuky.
 
 
Datum: 26. září 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
Zdar draci mám takovej problem mustang stál asi 5 dní v garáži benzín vyplej všecko o.k předtim jezdil nádherně ale když sem ho po těch 5 dnech vytáhl jede hrozně na prd trojka se vbec nechytá skoro nezrychluje před časem sem dělal go motoru kromě výbrusu válec už taky nění jak novej ale je nově okroužkovanej píst no prostě za tu dobu hrzně zlenivěl jehlu mám na druhy zářezu od zhora už jakou dobu svýčku pal-8 skoro novou kompresi to má projistou sem zabrousil haluv válce s válcem a skontroloval těsnění pod válcem všecko ok výfuk čištěnej tak před 14 dnama mažu 1:24 mogul tsf děkuju moc za rady jo a na neutrál de pěkně zaplinem nevynechává a nechá se dost vyturovat :-) první a druhý rychlostní stupen jakš takš de není co to bylo ale deto ale ta 3 naprosto nepoužtelná kola nafoklý brzdy nedřou rětez vyvařenej v oleji ideálně naplej tak už nevim... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Tak karburátor vyčištěnej ale moczlešení to není ještě skusim udělat líp předstih
 
 
Datum: 28. září 2011 9:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono benzín se vypaří a olej zustane.. když jsem mazal snad 1:20 tak za nejaky cas co motorka stála tak taky nejela a karbec byl zalepený olejem =>nádrž plastová takže žádná rez.... vyčistil sem karbec a zas to jelo jak dřív
 
 
Datum: 27. září 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Díky kámo já myslel že se to za takovou krátkou dobu nestane ale určitě seš skušenější než já tak děkuju precizně ho vyčistím :-)
 
 
Datum: 27. září 2011 15:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš zalepený karbec olejem
 
 
Datum: 26. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Děkuju za rady ale vše co si napsal ty už sem napsal já viz. podívej se níž předstih tam je 1,6 a odtrh dobrej všecko sem kontroloval n ejsem žabač až po kontrole kdy sem skusil vše umím sem napsal sem na fp
 
 
Datum: 26. září 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
1, začně mazat 1:33 bohatě stačí 2, vyčisti karburátor a hlavně vzduchový filtr, tím to často bývá možná kup i novou vložku, nebo taky hodně pomáhá vyčistit výfuk, nastav hladinu benzínu v plovákovce, když to neopmůže tak zkuz předstih na asi 1.6 odtrh na 0,4mm pak se podiv jestli se ti točí zlehka kola
 
 
Datum: 26. září 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
ten je starej tak měsíc maximálně je to záhada co draci
 
 
Datum: 26. září 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam moc starej benál? třeba zvodnatel a kvuli tomu to nejede jak by mělo
 
 
Datum: 26. září 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
kola si přesně nepomatuju ale sou jen o malinko víc než maj bejt vložka filtru nová docela mě udivilo že ve filtru nemám žádný díry jen tu hadičku a stim se nikdy nic nedělalo prostě po těch 5 dnech zlenivěl
 
 
Datum: 26. září 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: jawamann      IP: uživatel11232    
seřiď filtrbox s karburatorem, vhodně odzatkuj nebo přiškrť, záleží co máš za trysku a rozhodně míň mazat
 
 
Datum: 26. září 2011 13:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš výbrus jen nové pístní kroužky tak klidně maž jen 1:30 a co karbec čistej to asi jo že když na neutrál to jde v poho tak jinak co vzduch? a hlaně co pneu jsou nafoukany na předepsanyj tlak ? to taky dělá hodně
 
 
Datum: 26. září 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel12079    
zdarec šel by dat motor z čz 250 dvouvalec z bizona do ramu čz 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upravit úchyty motoru v rámu...
 
 
Datum: 26. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12079    
co obsahujou ty upravi?
 
 
Datum: 25. září 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez úprav nešel...
 
 
Datum: 25. září 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec... potřebuju radu ohledně klikovky... má mít ojnice nějakou vůli, nebo má být úplně pevná? mám tu 2 klikovky (jednu v motoře, která už je fakt humusně vymlácená, ojnice má vůli tak 5mm a futro už je tež vymlácené..) a pak druhou vyndanou z druhého motora a ta má vůli, ale znatelně menší :-) na futro jsem se tam nedíval... předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel12004    
Chytni ji za ojnici do ruky a po ojničnim oku bouchej dlaní, jestli to moc zvoní tak repas a lestli je to tupe ty udery tak je dobrá. Ještě se podívej na jehličky, měly by se lesknout, jak jsou modre tak je po smrti...
 
 
Datum: 26. září 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no právě, že se hýbe do boku :-) vůli jako vůli tuším nemá... jinak ta vymlácená klikovka co tam je teď a kompletně ložiska v motoru a furt to jede nesrovnatelně líp oproti ostatním fichtlům :-)
 
 
Datum: 26. září 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak pokud se hýbe trošku do stran tak to nevadí, ale jak píšeš že má lehkou vůli, tak to bych ju radsi poslal na repas, protože na klice můžeš ztratit hodně výkonu a u fichtla dělaj tyhle detaily prostě hodně.
 
 
Datum: 26. září 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
neptal jsem se na vůli klikovky v ložiskách, ale na vůli ojnice v klikovce...
 
 
Datum: 26. září 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 26. září 2011 5:43
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, nevyráběl si někdo BIKETRONIX? http://www.youtube.com/watch?v=UH3Yc68uz1o&feature=related , JE TO LED SEGMENTOVKA, která ukazuje rychlostní stupeň! Potřeboval bych to tak, že bych jedním tlačítkem přičítal a druhým odčítal...stačí nějaké schéma, návod internetu nebo cokoliv podobného.. Díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
 
 
Datum: 26. září 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel12487    
jeden máš přímo pod tim videem, jestli ti to pomůže.. nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi­/&#65279;
 
 
Datum: 26. září 2011 12:40
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci, když chci si na mojí jawě 550 seřídit ten velký klakson na těch 4,5V.Troubí hrozně potichu a chci ho seřídit aby troubil hlasitěji,tak ten šroub ze přední strany a z té zadní mám dotahovat nebo naopak odtahovat.Dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vim tak n apařezu je klakson napájen dvěma baterkama 4,5V zapojenych do série aby daly výsledně 9V .... maš to tak udělané?
 
 
Datum: 25. září 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha prolitavam videa o blatovce a tot je fakt na houpaciho kone :-) http://www.youtube.com/watch?v=P12gTmS5FMo a pro zmenu toto je na jedlickarnu http://www.youtube.com/watch?v=zzOFAFHNfUo a na toto se uz vubec nedivejte,, a kdyz uz jo,,tak skrz prsty :-) http://www.sesa-moto.cz/galerie/blata_blatovka_motard_125_bxm_enduro_125/id_15289.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bus marak,,kolik jich tam bude? sem myslel ze to ekologove odpiskali
 
 
Datum: 25. září 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby sesa sel do nove motorky,,tak by sel do Blatovky,,jenze pro jizdu pro dva na delsi usek, to musi byt neprijemne,, lebo moto musi zvladnou v poho Slovensko a verim ze po 100km by me rafika mlatila do helmy, ze ji chytla zada :-(
 
 
Datum: 25. září 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdarec Seso a všichni. Seso, moooc díky za prezentování Blaty. Takhle jsem si to představoval ;-) Jinak Blata je Made in Czech Republic. Jen motor je licenční ital. Ale stejně se vyrábí v Blansku. Ten kluk Roberto, který je majitelem všech zde zmíněných videíí, pojede v Uhlířských Janovicích příští týden nejtěžší enduro závod v ČR! Tak jsem na něj zvědav. Budeme tam mít setkání s Blatistama. Tak jsem zvědav.
 
 
Datum: 25. září 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,,na to taky nekoukejte radsi,,, za ten malej bdiv to nestoji za to http://www.youtube.com/watch?v=U8e7fo4aY7c
 
 
Datum: 25. září 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12414    
Příští rok budu Blatu zřejmě mít a myslim si že sem normální, trochu :-D
 
 
Datum: 25. září 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco to ani nerikej ani ve srande :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
inak ja som si myslel ze blata je cína, a som milo prekvapený ze nie :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak docela kaskadér :-D http://www.youtube.com/watch?v=PH9kMIKXQWY&feature=related ale umí to se musí nechat :-D :-D :-D
 
 
Datum: 25. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kdo někdy jel podobný závod, tak ví, jak je to fyzicky náročné a že o ten maximální výkon ani tak nejde (bavím se těchto "hobby" závodech), tam je důležitě spíš to, aby motorka padla do ruky a neunavila...
 
 
Datum: 25. září 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no dobře dělá chujoviny ale kdo nebyl takovej v mladých letech....a závody jezdí, a docela hodně slušně respektive v kombinaci s Blatou umí divy :-) http://www.youtube.com/watch?v=n0P-lsr-y1I&feature=player_embedded#! před ním smeknout ;-)
 
 
Datum: 25. září 2011 19:07
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavní aktér na těch videích je první majitel seriově vyrobené Blaty 125. Dělá na tom různé psí kusy, ale i jezdí enduro závody.
 
 
Datum: 25. září 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
docela zajmavy ty videa projet,, kazdopadne dobra moto,, holt to kupujou ty co maji pravo jen na tutu skupinu,, zadny starocha sem nevidel :-) taky to tak vypada http://www.sesa-moto.cz/galerie/blata_blatovka_motard_125_bxm_enduro_125/
 
 
Datum: 25. září 2011 17:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A jak trápí startér, když jsem ségru učil na motorce, tak dokud si to nenastartovala vlastní silou a nezvedla ze země, tak měla smůlu...
 
 
Datum: 25. září 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podle těch videí to vypadá, že tu motorku si nikdo normální nekupuje :-D
 
 
Datum: 25. září 2011 16:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 16:40
 
 
 
 
Jméno: Simon      IP: uživatel11296    
Ale holky celkem pěkný :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: Specimen      IP: uživatel12485    
Ahoj, musí se při výbrusu válce 40:00 upravovat i hlava válce, aby do ní nenarážel píst?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
Ano musí.....a zároveň se musí zohlednit vrtání válce které se skoro negativně projeví do kompresního poměru......prostě výbrus 40mm s origo hlavou dává kompresní poměr cca 11:1 což není zrovna dobré pro seriovku.....když se válec malinko předělá,dá se to kladně využít ve formě přírůstku výkonu "skoro zadarmo"
 
 
Datum: 26. září 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: fhgydh      IP: uživatel11925    
samořejmně.
 
 
Datum: 25. září 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/klika-pist-vybrus-kompres/id203128.html
 
 
Datum: 25. září 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
hoj vsichni mam takovej problem, upravil sem na fechtlovi karbec 2917 difuzor ze 17 na 18 mm a zvetsil trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to blbnout... kdyz jedu na 2 nebo na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) svicka prestane zapalovat, jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek, tak trochu uberu, fechtl zpomali a zase to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to prestane zapalovat. zkontroloval jsem odtrh, predstich (oboji OK), vymenil svicku, kondenzator, civku na zapalovani (jeste zkusim dat jinou indukcni civku), zkontroloval kontakty, vsechno v poradku, jehlu jsem dal ze 2. zarezu shora na 4. shora, ale ani to nepomohlo...mohlo by to souviset s tou upravou karbecu nebo je zavada v elektrice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
nakonec to bylo indukcnicivkou.. a jinak to leti jak vino. SUPER!
 
 
Datum: 28. září 2011 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12488    
U válce s takovýmto stupněm komprese je třeba uvažovat i nad dostatečnou sílou/energií jiskry....pokud je jiskra bídná,slabá stačí bohatá směs a nepálí.....určitě bych šel s číslem trysky dolu....podle filtru to musí na 72-74 jezdit(jak psal Bakoun) a možná bych pořešil jiný zapalování.....a hlavně přitvrdit přítlak kladívka
 
 
Datum: 26. září 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs !
 
 
Datum: 25. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Válec s podobným časováním jsem jezdil s upraveným Jikovem a 74 tryskou... 78 je strašně moc, proto ti motor tarokuje, směs je tak bohatá, že ji nezapálíš.
 
 
Datum: 25. září 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel12484    
ukopni filtr uplně pryč, a pojede ti to,
 
 
Datum: 25. září 2011 13:59
 
 
 
 
Jméno: flow      IP: uživatel4625    
uplne obycejny ten valec neni..http://www.ms50.cz/_surs.html
 
 
Datum: 25. září 2011 13:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc velka triska.... uplne k hovnu do obycejneho valce spat trisku 78!!!
 
 
Datum: 25. září 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
A jehlu na 4 zářezu neměj... budeš mít strašně bohatou směs, bude to žrát jak tank a tenhle problém s tím fakt nevyřešíš... spíše zkus 1 zářez...
 
 
Datum: 25. září 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tryska z 68 na 78... Vrať tam 68 a uvidíš.
 
 
Datum: 25. září 2011 13:14
 
 
 
 
Jméno: Filinon      IP: uživatel1696    
Zdárek Draci a Dračice, mám čízku 250 sport 471 dvouválec a začla mě zlobit spojka. Při vymáčknutí spojky nevypne uplně (motorka pořád trochu táhne) a při puštění klouže. Předpokládám tedy, že bude potřeba vyměnit lamely, ale nenašel jsem zde žádné na tento konkrétní typ motorky. Našel jsem tu ale montážní klíč spojky na 471 (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/montazni_klic_spojky_panelka2.html) dá se předpokládat, že spojka bude stejná u všech modelů na který je určen tento klíč? a tedy pokud budu muset měnit lamely, tak mohu objednat tyto? (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkova_lamela_ferodo2.html). Předem děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
Zdar,chtěl bych se zeptat jestli budete dávat do nabídky píst na pionýra rozměr 38,00....Díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 25. září 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: colek      E-mail:      IP: uživatel12172    
Zdarte draci. Jsou zde návody jenom na fechtla ale na babettu nic. Potřebuji seřídit předstih na babettě. Mám příliš vysokou spotřebu a velmi malej výkon+ pořád musím dekarbonovat. Předem říkám že nebudu kupovat žádné přípravky. Mám akorát šupleru a starou svíčku. Vím že mám vymlátit keramiku to železo tak nechat. Do díry strčit šupleru, najít horní úvrať, potom odměřit na šupleře 1,3-1,6 mm, kouknout se na stator jestli jsou risky naproti sobě a když ne tak je na proti sobě dát. Je to tak správně. Kdyby jo tak mě prosím hned nelynčujte. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Jarse      IP: uživatel7674    
Zdar draci má tady někdo yuki 125 sm nebo tr? Jestli jo,tak by mně zajímalo ja jste stím spokojený a kolik jede maximálně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: dbdfb      IP: uživatel11925    
ja doporučam vřele javu 250 s bezkontaktním zapalovaním.díly furt a navždy.
 
 
Datum: 26. září 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune,, pro me je blatovka jak zeletka :-) je strasne uzka,,, kazdej to zene do stran,,ale blatovka je snad nejtenci moto co jsem videl,,ae zas na vejsku je ok,,kazdej ma svul svet, kazdej ma sve oko
 
 
Datum: 26. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
sesa: na 2. stranu design Blaty není pro každého, osobně se mi UFO styl u dnešních motorek vůbec nelíbí a blata mi přijde vzhledově vyloženě odpudivá... ale 100 lidí 100chutí
 
 
Datum: 26. září 2011 12:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jarse,, Yuki se kazdym rokem zlepsuje, endury by mela byt ok,, jinak jestli nebudes mit kliku na dily, ,tak treba cekas nekolik mesicu nez priplu kontejner s dilama po mori,, a to muze byt i tri mesice,, dandy neee s dilama to bude katastrofa,,, TR je zlaty,,,, ale ja bejt tebou tak jeste nejaky mesic makam na brigadach aby bylo na Blatovku za 66tis,,mraky penez,,ale propracovana kvalita a hlavne dily nonstop,, a taky se kazdej kolem tebe otoci,,pac blatku ma jen malokdo :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 22:47
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10883    
VYbrace jsou sice trochu znát ale tak při 110 a víš...Jinak já sem s ní spokojenej :-) Zvuk nádhera, rychlost taky a hlavně je to jawa :-) ale tak věc názoru žejo každýmu se líbí něco jinýho :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych doporučil yamahu YBR 125, dělal jsem na ní papíry a motorka je to dobrá. Vypadá dobře, jezdí dobře, je skoro bezúdržbová a má nízkou spotřebu. :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ta travelka je v pohodě docela... teda až na ty budíky na silent blocích... :-/ jinak jsem taky pro yamahu (YBR125) nebo nějakou starší čízu apod... :-)
 
 
Datum: 25. září 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta travelka je hezčí ale jak jedeš nad 90 tak to vybruje plasty všechno atd pak to časem praská upadává atd za mě yamaha :-D
 
 
Datum: 25. září 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Tak, tak... kámoš co má Dandy 50 a poohlížel se po 125 (dandyně), tak jak viděl a seděl na ní, tak říkal, že větši hnus ještě neviděl (odpružené stupačky, jde citit každá rána pístu atd. atd.)...
 
 
Datum: 24. září 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jak pro koho dandyna pro mě největší střep na čem jsem jel to rači jezdit na fichtlu rači kup Jawu 125 travel nebo nákou yamahu :-)
 
 
Datum: 24. září 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel10883    
Yuki pro teplý kluky :-D Jawa p*čo :-) :-D Kup si Jawu Dandy 125 a budeš spokojenej jak já :-)
 
 
Datum: 24. září 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12481    
Yuki mrdá kluky chlapče xDDD
 
 
Datum: 24. září 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel7456    
nevim kam s tim potreboval bych na babetu 210 novy pneu a dusi v obchode jsem nasel Duše 2,00/2,25-16 a Pneu 3.00x10/MC12 SAVA pujdou dohromady nebo mam najit jinou velikost? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší je když tam dáš pneu i duše 2,50 x 16 protože ty babetácký (2,25 x 16) jsou měkký jak hadr a hned zpuchří a prasknou
 
 
Datum: 25. září 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3.00 tam nedas .. ja mam na babete gumy i duše z pionýra. jen sem musel trochu roztáhnout blatníky
 
 
Datum: 25. září 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,dneska jsem nemohl nastartovat moji jawu 550.Svíčka jiskru hází benzín tam jde.Kde může být chyba?Ještě k té svíčce mám tam starou Palku a všiml jsem si že když opřu svíčku o válec tak jiskra se v ní objeví né mezi kontakty ale až daleko pod nimi.Asi před dvěma dny jsem ji nastartoval normálně.Moc dík za váš čas a odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel9676    
špatná svíčka divej bracha má rikšu s jawy 20 a blblo mu to furt koupil novu a jede jak nikdy a pak sme tam zkusily dat jeste pal 8 prastrou ktera jede tak v jeho rikši šla ale v mem mustangu ne proste je kazda svicka jiná\\r\\n
 
 
Datum: 24. září 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: nofuture      IP: uživatel11629    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli mužu jezdit z řp. AM na fichtlu, když bych se někde v servisu domluvil aby mi vystavili papír, že mi tam dali omezovač. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej zbrat kvalt :-D :-D
 
 
Datum: 25. září 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kúp si pioniera zo SR mi tu máme na vsetky 50ky AMko a v TP 45km/h... asi najlacnejšia možnosť, alebo si kúp len TP so SR
 
 
Datum: 25. září 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Kamrád o tohle přemýšlel, protože si dělal na auto a dostal AMko. Podle mě by si stačilo zažádat o přestavbu vozidla - konkrétně ubrat třeba jeden kvalt. Jenže papírování, papírování, papírování...škoda peněz.
 
 
Datum: 25. září 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Určitě... už jsem viděl 05 tuším s těmahle papírama... ;-)
 
 
Datum: 25. září 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Jen pro úplnost, jde to vůbec?
 
 
Datum: 25. září 2011 10:21
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
prý omezovač:-D
 
 
Datum: 25. září 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Tak tak, v 15ti to je škoda peněz lepší si rok počkat.
 
 
Datum: 24. září 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jestli si chceš v 15. dělat řidičák na AMko, tak se na to vy*** máš s tím zbytečné papírování ohledně chrchla, zbytečné prachy v haju atd atd... radši si rok počkej na dvácu a maš klid...
 
 
Datum: 24. září 2011 17:16
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud nějak dostaneš do TP konstrukční rychlost 45km/h (kromě toho že si jí tam sám napíšeš), tak můžeš..
 
 
Datum: 24. září 2011 15:21
 
 
 
 
Jméno: balabam      IP: uživatel10520    
Hoj draci, sehnal jsem PÁVA a snažím se ho rozebrat a zrenovovat, mam problém stím, že nevim jak sundat plášt?? když ho chci normálně přehodit tak nedostanu ani montpáku pod gumu, takže to nepujde přehodit to bych zvohnul ráfek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: sedanus      IP: uživatel10196    
Ráfek je sešroubovanej šrouby.Musíš je povolit .
 
 
Datum: 24. září 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel7949    
Čau, včera sem skládal motor čz 175 a píst. čep šel do pístu tak lehko že sem s tím mohlo ještě asi 2 minuty po nalisování točit? Je to normální ? Píst. čep je nový.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
V dnešní době se to hlavně vyrabí aby to šlo spasovat suvně.
 
 
Datum: 24. září 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
vdnešní době je to normální ty čůr... neuměj v dnešní době nic vyrobyt. Kup lepidlo na ložiska já kupoval v červený lahvičce stojí asi 250 Kč a normálně ho přilep do Pístu. Jak se píst ohřeje při jízdě tak se oka zvětší a čep bude volnější, časem ti to vymlátí díry jako kráva, samozdřejmě to jsou pak prdy na ložiska tak doporučuju něco stím udělat!!
 
 
Datum: 24. září 2011 11:22
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12249    
Moja jawka 250 taha ako prasa,ale iba po urcite otacky, potom sa zacne kuckat. Po znizeni otacok je zasa vsetko fajn.. Neviete nahodou,v com by to mohlo byt? Diky za radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: anafranil75      IP: uživatel12493    
dik za odpoved.sviecka je nova, filter este pozriem,ale co ma zaraza,do priruby praveho vyfuku k valcu mi vyteka cerstvy prevodovy olej,tipujem ze klukovka niekde nasava,skusim vymenit gufera a ked to nepomoze,asi rozobrat..(
 
 
Datum: 27. září 2011 12:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dusí se ti to co vzduch filtr čistej ? nebo to muže dělat aji svíčka
 
 
Datum: 24. září 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak draci dnes je ten den,,kdy malej sesa oslavil 2 bajecne roky,,, strasne to leti,,, skoro sem s tich dvou let nic nemel,,ale uz ho draka zaucuji a tak snad uz to bude jen lepsi,,, na pocet toho dne jsem si po trech mesici uklidil pracovni stul a po pul roce jsem si ten stul otrel od prachu,,,jak jsou dve deti na svete hned po sobe,,tak je to proste zahul,,, a to radsi nepisu,, ze nejdriv prace a pak rodina,, lebo workoholizmus je tezkej zivotni ulet :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12483    
Tak gratulujem tobě i malýmu....at se má k světu
 
 
Datum: 24. září 2011 12:46
 
<  697  698  699  700  701  702  703  704  705  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 2:39:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu