Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caute, viete mi prosim niekto povedat ako bezpecne rozpoznat valec jawy 05 od 21tkoveho?a kedze sa drzim hesla, raz vidiet je lepsie ako 100x pocut tak najlepsie s fotkou ak by sa dalo. Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 18:59
 furioso: idelani kombinace je válec 05, hlava+ karbec 20/21/23 .... standa: no tak jak jsem posledne vzpomínal co mám pařezácký válec z té dobové krosky, tak v něm jsou přefuky hranaté... takže to bude upravované?
Datum: 26. září 2011 18:59
 davam dokopy motor z 05 a ja blbec som dal na vybrus valec z 21. karburator by som chcel mat ten povodny aby nan mohol ist ten hlinikovy filter. akurat vymenim trysku a snad to pojde. hlavu dam teda tiez z 21.
Datum: 26. září 2011 15:53
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Cezetak: Přefuky jsou oválný stejně jako na všech ostatních válcích.....ještě jsem neviděl origo přefuky aby byly "hranatý" .......
Datum: 26. září 2011 15:51
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 furioso: Ano,vše bezvadně pasuje....jen bude potřeba použít hlavu z 21....nejlépe i karburátor....
Datum: 26. září 2011 15:49
 stando k tomu válci z pařeza.. jaký tvar maji přefuky ve valci z pařeza? jsou do kulata nebo hranaté?
Datum: 26. září 2011 15:06
 diky standa. este jedna vec. pojde pouzit na motor z 05? resp. pojde na tento valec z 21 karburator z 05ky? ak dam donho trysku 68 a nie 60?
Datum: 26. září 2011 14:57
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Válec na který odkazuješ je z j21.....ten z 05 je defakto stejný.....zde charakteristické rozměry http://jawa50speed.wz.cz/nab/05.jpg je tam jasně vidět rozdíl v časování sacího a výfukovýho kanálu.....a poslední věc....přefuky.....časovaný sou naprosto stejně jako na 21,úhel maj taky stejnej....jen maj menší plochu......cca jako přefuky ve "vložce" válce j555
Datum: 26. září 2011 14:54
Datum: 26. září 2011 14:29
 http://goo.gl/5LdFa to na fotkach je aky? 20/21? mohol by niekto nacrtnut priblizne o kolko su tie prefuky mensie? trebars aj v skicari.
Datum: 26. září 2011 14:28
 válec z 05ky má menší přefuky.
Datum: 26. září 2011 14:22
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Zdar draci mám takovej problem mustang stál asi 5 dní v garáži benzín vyplej všecko o.k předtim jezdil nádherně ale když sem ho po těch 5 dnech vytáhl jede hrozně na prd trojka se vbec nechytá skoro nezrychluje před časem sem dělal go motoru kromě výbrusu válec už taky nění jak novej ale je nově okroužkovanej píst no prostě za tu dobu hrzně zlenivěl jehlu mám na druhy zářezu od zhora už jakou dobu svýčku pal-8 skoro novou kompresi to má projistou sem zabrousil haluv válce s válcem a skontroloval těsnění pod válcem všecko ok výfuk čištěnej tak před 14 dnama mažu 1:24 mogul tsf děkuju moc za rady jo a na neutrál de pěkně zaplinem nevynechává a nechá se dost vyturovat  první a druhý rychlostní stupen jakš takš de není co to bylo ale deto ale ta 3 naprosto nepoužtelná kola nafoklý brzdy nedřou rětez vyvařenej v oleji ideálně naplej tak už nevim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 9:10
 Tak karburátor vyčištěnej ale moczlešení to není ještě skusim udělat líp předstih
Datum: 28. září 2011 9:10
 ono benzín se vypaří a olej zustane.. když jsem mazal snad 1:20 tak za nejaky cas co motorka stála tak taky nejela a karbec byl zalepený olejem =>nádrž plastová takže žádná rez.... vyčistil sem karbec a zas to jelo jak dřív
Datum: 27. září 2011 18:49
 Díky kámo já myslel že se to za takovou krátkou dobu nestane ale určitě seš skušenější než já tak děkuju precizně ho vyčistím
Datum: 27. září 2011 15:16
 máš zalepený karbec olejem
Datum: 26. září 2011 20:48
 Děkuju za rady ale vše co si napsal ty už sem napsal já viz. podívej se níž předstih tam je 1,6 a odtrh dobrej všecko sem kontroloval n ejsem žabač až po kontrole kdy sem skusil vše umím sem napsal sem na fp
Datum: 26. září 2011 18:32
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 1, začně mazat 1:33 bohatě stačí
2, vyčisti karburátor a hlavně vzduchový filtr, tím to často bývá možná kup i novou vložku, nebo taky hodně pomáhá vyčistit výfuk, nastav hladinu benzínu v plovákovce, když to neopmůže tak zkuz předstih na asi 1.6 odtrh na 0,4mm pak se podiv jestli se ti točí zlehka kola
Datum: 26. září 2011 17:52
 ten je starej tak měsíc maximálně je to záhada co draci
Datum: 26. září 2011 16:16
 nemáš tam moc starej benál? třeba zvodnatel a kvuli tomu to nejede jak by mělo
Datum: 26. září 2011 15:56
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 kola si přesně nepomatuju ale sou jen o malinko víc než maj bejt vložka filtru nová docela mě udivilo že ve filtru nemám žádný díry jen tu hadičku a stim se nikdy nic nedělalo prostě po těch 5 dnech zlenivěl
Datum: 26. září 2011 14:11
Jméno: jawamann
IP: uživatel11232
 seřiď filtrbox s karburatorem, vhodně odzatkuj nebo přiškrť, záleží co máš za trysku a rozhodně míň mazat
Datum: 26. září 2011 13:42
 nemáš výbrus jen nové pístní kroužky tak klidně maž jen 1:30 a co karbec čistej to asi jo že když na neutrál to jde v poho tak jinak co vzduch? a hlaně co pneu jsou nafoukany na předepsanyj tlak ? to taky dělá hodně
Datum: 26. září 2011 13:29
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdarec šel by dat motor z čz 250 dvouvalec z bizona do ramu čz 175/477
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 8:38
 Upravit úchyty motoru v rámu...
Datum: 26. září 2011 8:38
Jméno: radek
IP: uživatel12079
 co obsahujou ty upravi?
Datum: 25. září 2011 22:10
 Bez úprav nešel...
Datum: 25. září 2011 22:02
 Zdarec... potřebuju radu ohledně klikovky... má mít ojnice nějakou vůli, nebo má být úplně pevná? mám tu 2 klikovky (jednu v motoře, která už je fakt humusně vymlácená, ojnice má vůli tak 5mm a futro už je tež vymlácené..) a pak druhou vyndanou z druhého motora a ta má vůli, ale znatelně menší  na futro jsem se tam nedíval... předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 21:54
Jméno: Venca
IP: uživatel12004
 Chytni ji za ojnici do ruky a po ojničnim oku bouchej dlaní, jestli to moc zvoní tak repas a lestli je to tupe ty udery tak je dobrá. Ještě se podívej na jehličky, měly by se lesknout, jak jsou modre tak je po smrti...
Datum: 26. září 2011 21:54
 no právě, že se hýbe do boku  vůli jako vůli tuším nemá... jinak ta vymlácená klikovka co tam je teď a kompletně ložiska v motoru a furt to jede nesrovnatelně líp oproti ostatním fichtlům
Datum: 26. září 2011 19:52
 no tak pokud se hýbe trošku do stran tak to nevadí, ale jak píšeš že má lehkou vůli, tak to bych ju radsi poslal na repas, protože na klice můžeš ztratit hodně výkonu a u fichtla dělaj tyhle detaily prostě hodně.
Datum: 26. září 2011 16:38
 neptal jsem se na vůli klikovky v ložiskách, ale na vůli ojnice v klikovce...
Datum: 26. září 2011 15:40
Datum: 26. září 2011 5:43
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:07
 http://nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
Datum: 26. září 2011 20:07
Jméno: hh
IP: uživatel12487
 jeden máš přímo pod tim videem, jestli ti to pomůže.. nlp.fi.muni.cz/~xkadlec/lfs/gi/
Datum: 26. září 2011 12:40
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,
když chci si na mojí jawě 550 seřídit ten velký klakson na těch 4,5V.Troubí hrozně potichu a chci ho seřídit aby troubil hlasitěji,tak ten šroub ze přední strany a z té zadní mám dotahovat nebo naopak odtahovat.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 22:53
 pokud vim tak n apařezu je klakson napájen dvěma baterkama 4,5V zapojenych do série aby daly výsledně 9V .... maš to tak udělané?
Datum: 25. září 2011 22:53
Posl.aktualizace: 25. září 2011 20:56
 bus marak,,kolik jich tam bude? sem myslel ze to ekologove odpiskali
Datum: 25. září 2011 20:56
 kdyby sesa sel do nove motorky,,tak by sel do Blatovky,,jenze pro jizdu pro dva na delsi usek, to musi byt neprijemne,, lebo moto musi zvladnou v poho Slovensko a verim ze po 100km by me rafika mlatila do helmy, ze ji chytla zada
Datum: 25. září 2011 20:50
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec Seso a všichni. Seso, moooc díky za prezentování Blaty. Takhle jsem si to představoval  Jinak Blata je Made in Czech Republic. Jen motor je licenční ital. Ale stejně se vyrábí v Blansku. Ten kluk Roberto, který je majitelem všech zde zmíněných videíí, pojede v Uhlířských Janovicích příští týden nejtěžší enduro závod v ČR! Tak jsem na něj zvědav. Budeme tam mít setkání s Blatistama. Tak jsem zvědav.
Datum: 25. září 2011 20:49
Datum: 25. září 2011 20:43
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12414
 Příští rok budu Blatu zřejmě mít a myslim si že sem normální, trochu
Datum: 25. září 2011 20:39
 jenco to ani nerikej ani ve srande
Datum: 25. září 2011 20:26
 inak ja som si myslel ze blata je cína, a som milo prekvapený ze nie
Datum: 25. září 2011 19:37
Datum: 25. září 2011 19:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kdo někdy jel podobný závod, tak ví, jak je to fyzicky náročné a že o ten maximální výkon ani tak nejde (bavím se těchto "hobby" závodech), tam je důležitě spíš to, aby motorka padla do ruky a neunavila...
Datum: 25. září 2011 19:11
Datum: 25. září 2011 19:07
 Hlavní aktér na těch videích je první majitel seriově vyrobené Blaty 125. Dělá na tom různé psí kusy, ale i jezdí enduro závody.
Datum: 25. září 2011 17:51
Datum: 25. září 2011 17:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A jak trápí startér, když jsem ségru učil na motorce, tak dokud si to nenastartovala vlastní silou a nezvedla ze země, tak měla smůlu...
Datum: 25. září 2011 16:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podle těch videí to vypadá, že tu motorku si nikdo normální nekupuje
Datum: 25. září 2011 16:46
 to je pravda
Datum: 25. září 2011 16:40
Jméno: Simon
IP: uživatel11296
 Ale holky celkem pěkný
Datum: 25. září 2011 16:33
Jméno: Specimen
IP: uživatel12485
 Ahoj, musí se při výbrusu válce 40:00 upravovat i hlava válce, aby do ní nenarážel píst?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 14:58
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 Ano musí.....a zároveň se musí zohlednit vrtání válce které se skoro negativně projeví do kompresního poměru......prostě výbrus 40mm s origo hlavou dává kompresní poměr cca 11:1 což není zrovna dobré pro seriovku.....když se válec malinko předělá,dá se to kladně využít ve formě přírůstku výkonu "skoro zadarmo"
Datum: 26. září 2011 14:58
Jméno: fhgydh
IP: uživatel11925
 samořejmně.
Datum: 25. září 2011 21:28
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec2/klika-pist-vybrus-kompres/id203128.html
Datum: 25. září 2011 14:39
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 hoj vsichni mam takovej problem, upravil sem na fechtlovi karbec 2917 difuzor ze 17 na 18 mm a zvetsil trysku z 68 na 78.. po techto upravach jsem ho tam namontoval a zacalo to blbnout... kdyz jedu na 2 nebo na 3 a dosahnu urcitych otacek (cca 4000) svicka prestane zapalovat, jako kdyby jsem tam mel omezovac otacek, tak trochu uberu, fechtl zpomali a zase to pravidelne slape... ale jakmile se dostanu na urcitou mez tak to prestane zapalovat. zkontroloval jsem odtrh, predstich (oboji OK), vymenil svicku, kondenzator, civku na zapalovani (jeste zkusim dat jinou indukcni civku), zkontroloval kontakty, vsechno v poradku, jehlu jsem dal ze 2. zarezu shora na 4. shora, ale ani to nepomohlo...mohlo by to souviset s tou upravou karbecu nebo je zavada v elektrice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2011 10:39
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 nakonec to bylo indukcnicivkou.. a jinak to leti jak vino. SUPER!
Datum: 28. září 2011 10:39
Jméno: standa
IP: uživatel12488
 U válce s takovýmto stupněm komprese je třeba uvažovat i nad dostatečnou sílou/energií jiskry....pokud je jiskra bídná,slabá stačí bohatá směs a nepálí.....určitě bych šel s číslem trysky dolu....podle filtru to musí na 72-74 jezdit(jak psal Bakoun) a možná bych pořešil jiný zapalování.....a hlavně přitvrdit přítlak kladívka
Datum: 26. září 2011 15:04
 Bohatá směs !
Datum: 25. září 2011 14:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Válec s podobným časováním jsem jezdil s upraveným Jikovem a 74 tryskou... 78 je strašně moc, proto ti motor tarokuje, směs je tak bohatá, že ji nezapálíš.
Datum: 25. září 2011 14:07
Jméno: boris
IP: uživatel12484
 ukopni filtr uplně pryč, a pojede ti to,
Datum: 25. září 2011 13:59
Jméno: flow
IP: uživatel4625
 uplne obycejny ten valec neni..http://www.ms50.cz/_surs.html
Datum: 25. září 2011 13:54
 moc velka triska.... uplne k hovnu do obycejneho valce spat trisku 78!!!
Datum: 25. září 2011 13:45
 A jehlu na 4 zářezu neměj... budeš mít strašně bohatou směs, bude to žrát jak tank a tenhle problém s tím fakt nevyřešíš... spíše zkus 1 zářez...
Datum: 25. září 2011 13:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tryska z 68 na 78... Vrať tam 68 a uvidíš.
Datum: 25. září 2011 13:14
Jméno: Filinon
IP: uživatel1696
 Zdárek Draci a Dračice, mám čízku 250 sport 471 dvouválec a začla mě zlobit spojka. Při vymáčknutí spojky nevypne uplně (motorka pořád trochu táhne) a při puštění klouže. Předpokládám tedy, že bude potřeba vyměnit lamely, ale nenašel jsem zde žádné na tento konkrétní typ motorky. Našel jsem tu ale montážní klíč spojky na 471 (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/montazni_klic_spojky_panelka2.html) dá se předpokládat, že spojka bude stejná u všech modelů na který je určen tento klíč? a tedy pokud budu muset měnit lamely, tak mohu objednat tyto? (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spojkova_lamela_ferodo2.html). Předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 10:53
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Zdar,chtěl bych se zeptat jestli budete dávat do nabídky píst na pionýra rozměr 38,00....Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 9:41
Datum: 25. září 2011 9:41
 Zdarte draci. Jsou zde návody jenom na fechtla ale na babettu nic. Potřebuji seřídit předstih na babettě. Mám příliš vysokou spotřebu a velmi malej výkon+ pořád musím dekarbonovat. Předem říkám že nebudu kupovat žádné přípravky. Mám akorát šupleru a starou svíčku. Vím že mám vymlátit keramiku to železo tak nechat. Do díry strčit šupleru, najít horní úvrať, potom odměřit na šupleře 1,3-1,6 mm, kouknout se na stator jestli jsou risky naproti sobě a když ne tak je na proti sobě dát. Je to tak správně. Kdyby jo tak mě prosím hned nelynčujte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 22:26
Jméno: Jarse
IP: uživatel7674
 Zdar draci má tady někdo yuki 125 sm nebo tr? Jestli jo,tak by mně zajímalo ja jste stím spokojený a kolik jede maximálně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2011 20:50
Jméno: dbdfb
IP: uživatel11925
 ja doporučam vřele javu 250 s bezkontaktním zapalovaním.díly furt a navždy.
Datum: 26. září 2011 20:50
 bakoune,, pro me je blatovka jak zeletka  je strasne uzka,,, kazdej to zene do stran,,ale blatovka je snad nejtenci moto co jsem videl,,ae zas na vejsku je ok,,kazdej ma svul svet, kazdej ma sve oko
Datum: 26. září 2011 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 sesa: na 2. stranu design Blaty není pro každého, osobně se mi UFO styl u dnešních motorek vůbec nelíbí a blata mi přijde vzhledově vyloženě odpudivá... ale 100 lidí 100chutí
Datum: 26. září 2011 12:14
 Jarse,, Yuki se kazdym rokem zlepsuje, endury by mela byt ok,, jinak jestli nebudes mit kliku na dily, ,tak treba cekas nekolik mesicu nez priplu kontejner s dilama po mori,, a to muze byt i tri mesice,, dandy neee s dilama to bude katastrofa,,, TR je zlaty,,,, ale ja bejt tebou tak jeste nejaky mesic makam na brigadach aby bylo na Blatovku za 66tis,,mraky penez,,ale propracovana kvalita a hlavne dily nonstop,, a taky se kazdej kolem tebe otoci,,pac blatku ma jen malokdo
Datum: 25. září 2011 22:47
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10883
 VYbrace jsou sice trochu znát ale tak při 110 a víš...Jinak já sem s ní spokojenej  Zvuk nádhera, rychlost taky a hlavně je to jawa  ale tak věc názoru žejo každýmu se líbí něco jinýho
Datum: 25. září 2011 16:36
 Já bych doporučil yamahu YBR 125, dělal jsem na ní papíry a motorka je to dobrá. Vypadá dobře, jezdí dobře, je skoro bezúdržbová a má nízkou spotřebu.
Datum: 25. září 2011 14:08
 ta travelka je v pohodě docela... teda až na ty budíky na silent blocích... :-/ jinak jsem taky pro yamahu (YBR125) nebo nějakou starší čízu apod...
Datum: 25. září 2011 13:00
 ta travelka je hezčí ale jak jedeš nad 90 tak to vybruje plasty všechno atd pak to časem praská upadává atd za mě yamaha
Datum: 25. září 2011 11:17
 Tak, tak... kámoš co má Dandy 50 a poohlížel se po 125 (dandyně), tak jak viděl a seděl na ní, tak říkal, že větši hnus ještě neviděl (odpružené stupačky, jde citit každá rána pístu atd. atd.)...
Datum: 24. září 2011 22:59
 no jak pro koho dandyna pro mě největší střep na čem jsem jel to rači jezdit na fichtlu rači kup Jawu 125 travel nebo nákou yamahu
Datum: 24. září 2011 22:43
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel10883
Datum: 24. září 2011 22:30
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 Yuki mrdá kluky chlapče xDDD
Datum: 24. září 2011 22:20
 nevim kam s tim potreboval bych na babetu 210 novy pneu a dusi v obchode jsem nasel Duše 2,00/2,25-16 a Pneu 3.00x10/MC12 SAVA pujdou dohromady nebo mam najit jinou velikost?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 12:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nejlepší je když tam dáš pneu i duše 2,50 x 16 protože ty babetácký (2,25 x 16) jsou měkký jak hadr a hned zpuchří a prasknou
Datum: 25. září 2011 12:02
 3.00 tam nedas .. ja mam na babete gumy i duše z pionýra. jen sem musel trochu roztáhnout blatníky
Datum: 25. září 2011 10:26
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,dneska jsem nemohl nastartovat moji jawu 550.Svíčka jiskru hází benzín tam jde.Kde může být chyba?Ještě k té svíčce mám tam starou Palku a všiml jsem si že když opřu svíčku o válec tak jiskra se v ní objeví né mezi kontakty ale až daleko pod nimi.Asi před dvěma dny jsem ji nastartoval normálně.Moc dík za váš čas a odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 18:45
Jméno: Jawa
IP: uživatel9676
 špatná svíčka divej bracha má rikšu s jawy 20 a blblo mu to furt koupil novu a jede jak nikdy a pak sme tam zkusily dat jeste pal 8 prastrou ktera jede tak v jeho rikši šla ale v mem mustangu ne proste je kazda svicka jiná\\r\\n
Datum: 24. září 2011 18:45
Jméno: nofuture
IP: uživatel11629
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat jestli mužu jezdit z řp. AM na fichtlu, když bych se někde v servisu domluvil aby mi vystavili papír, že mi tam dali omezovač.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2011 22:11
Datum: 25. září 2011 22:11
 kúp si pioniera zo SR mi tu máme na vsetky 50ky AMko a v TP 45km/h... asi najlacnejšia možnosť, alebo si kúp len TP so SR
Datum: 25. září 2011 12:22
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Kamrád o tohle přemýšlel, protože si dělal na auto a dostal AMko. Podle mě by si stačilo zažádat o přestavbu vozidla - konkrétně ubrat třeba jeden kvalt. Jenže papírování, papírování, papírování...škoda peněz.
Datum: 25. září 2011 11:14
 Určitě... už jsem viděl 05 tuším s těmahle papírama...
Datum: 25. září 2011 10:55
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Jen pro úplnost, jde to vůbec?
Datum: 25. září 2011 10:21
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 prý omezovač
Datum: 25. září 2011 8:37
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Tak tak, v 15ti to je škoda peněz lepší si rok počkat.
Datum: 24. září 2011 22:01
 jestli si chceš v 15. dělat řidičák na AMko, tak se na to vy*** máš s tím zbytečné papírování ohledně chrchla, zbytečné prachy v haju atd atd... radši si rok počkej na dvácu a maš klid...
Datum: 24. září 2011 17:16
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud nějak dostaneš do TP konstrukční rychlost 45km/h (kromě toho že si jí tam sám napíšeš), tak můžeš..
Datum: 24. září 2011 15:21
Jméno: balabam
IP: uživatel10520
 Hoj draci, sehnal jsem PÁVA a snažím se ho rozebrat a zrenovovat, mam problém stím, že nevim jak sundat plášt?? když ho chci normálně přehodit tak nedostanu ani montpáku pod gumu, takže to nepujde přehodit to bych zvohnul ráfek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 21:26
Jméno: sedanus
IP: uživatel10196
 Ráfek je sešroubovanej šrouby.Musíš je povolit .
Datum: 24. září 2011 21:26
Jméno: Hanz
IP: uživatel7949
 Čau, včera sem skládal motor čz 175 a píst. čep šel do pístu tak lehko že sem s tím mohlo ještě asi 2 minuty po nalisování točit? Je to normální ? Píst. čep je nový.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 14:41
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 V dnešní době se to hlavně vyrabí aby to šlo spasovat suvně.
Datum: 24. září 2011 14:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 vdnešní době je to normální ty čůr... neuměj v dnešní době nic vyrobyt. Kup lepidlo na ložiska já kupoval v červený lahvičce stojí asi 250 Kč a normálně ho přilep do Pístu. Jak se píst ohřeje při jízdě tak se oka zvětší a čep bude volnější, časem ti to vymlátí díry jako kráva, samozdřejmě to jsou pak prdy na ložiska tak doporučuju něco stím udělat!!
Datum: 24. září 2011 11:22
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12249
 Moja jawka 250 taha ako prasa,ale iba po urcite otacky, potom sa zacne kuckat. Po znizeni otacok je zasa vsetko fajn.. Neviete nahodou,v com by to mohlo byt? Diky za radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2011 12:28
Jméno: anafranil75
IP: uživatel12493
 dik za odpoved.sviecka je nova, filter este pozriem,ale co ma zaraza,do priruby praveho vyfuku k valcu mi vyteka cerstvy prevodovy olej,tipujem ze klukovka niekde nasava,skusim vymenit gufera a ked to nepomoze,asi rozobrat..(
Datum: 27. září 2011 12:28
 dusí se ti to co vzduch filtr čistej ? nebo to muže dělat aji svíčka
Datum: 24. září 2011 10:56
 Tak draci dnes je ten den,,kdy malej sesa oslavil 2 bajecne roky,,, strasne to leti,,, skoro sem s tich dvou let nic nemel,,ale uz ho draka zaucuji a tak snad uz to bude jen lepsi,,, na pocet toho dne jsem si po trech mesici uklidil pracovni stul a po pul roce jsem si ten stul otrel od prachu,,,jak jsou dve deti na svete hned po sobe,,tak je to proste zahul,,, a to radsi nepisu,, ze nejdriv prace a pak rodina,, lebo workoholizmus je tezkej zivotni ulet
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2011 12:46
Jméno: standa
IP: uživatel12483
 Tak gratulujem tobě i malýmu....at se má k světu
Datum: 24. září 2011 12:46
|



|