Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Zdar draci, mám problém. Fichtl střílí do karburátoru, ale ne že by doslova šli z něj plameny, ale kouří to z něj a vydává to takový zvuky, ne pšouknutí jako když v něm chytne směs, ale takový rány.Válec je po výbrusu, na motoru sem GO nedělal, je ještě zdravej, vůle na klice neni, nakopává to na první zub atd.. ty rány to dělá jen za studena.První asi 1-2km to cuká jako když je špatnej odtrh nebo svíčka, pak to jede normálně a drží i volnoběh. Odtrh mám OK, svíčku novou Brisk N15C, s předstihem sem si hrál ale k mýmu obrovskýmu údivu - můžu si s ním hrát jak chci, dát do max. předstihu nebo max. dostihu a pořád to chytá, teda za studena spíš poblafává, ale i tak, při hodně blbě nastavenym předzápalu by neměl ani chytat!! Nejdřív sem na ty rány podezíral ložisko pod klikou, když sem je měl KO tak to dělalo podobný zvuky, ale pak sem sundal kryt a koukám že z karbu jde kouř když to nakopávám, aspoň myslím že to nebyl jen rozprášenej benzin, šlo to nahoru a když sem do toho obláčku strčil nos tak to smrdělo spáleně..nejde mi to do hlavy..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2011 22:12
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Není to tím, že si sundal válec, dal na výbrus a pak si ho dal zpátky aniž by si znovu nastavil předstih???
Datum: 14. prosince 2011 22:12
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Vačka se snad nehejbe, respektivě když s ní hejbu tak necítím že by měla nějákou vůly, chápu to dobře? Ten kolíček co na něm jsou kladívka taky drží..čeho sem si všiml, že vačka asi lehce drhne o kondík, ale to by snad nemělo vadit, zkoušel sem ho i položit vedle a bez rozdílu...Před výbrusem zápalko šlo bez problému, ale..ještě před výbrusem se mi hriznul píst, prostě se urval spodek pístu a byl rozmrdanej ve válci a pravděpodobně i v klikovim prostoru, udělal sem to co mi tu tehdy někdo poradil, pod tlakem ty zbytky dostat ven wapkou, rychle vyfénovat a pro jistotu sem to ještě prostříkal WDčkem a chvilku sem s tím točil, aby nezarezli ložiska.....Pak sem to radši projel ještě s válcem co prosí o výbrus kdyby náhodou, tak ať nezadřu ten po výbrusu už je..Je možný, že mi to tam něco vymrdalo a takle se to projevuje? Chod motoru je pravidelnější když je trochu v tahu, jak jedu stálou tak se to nedá poslouchat..
Datum: 14. prosince 2011 21:38
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Péro: Svíčkou to neni, ta je nová a dělalo to i se svíčkou N15YC která proto sice neni nejlepší, ale dávám ji tam když mi to nejede vůbec a zkoumám čím to je, líp to s ní startuje...Jdu se na to ještě podívat, tyhle věci mne ani nenapadli, zatim THX
Datum: 14. prosince 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel12908
 jednoznačně je to od svíčky....pálí když nemá....nehejbe se ti vačka? neboli nemá klika vakl v ložiskách? tohle dělaj spadlý kladívka....na 100% je to souvislý s eletrikou.....jinak fichtl musí chytnou na jakýkoliv předstih od 1 po 2mm....to je v pořádku,to znamená že máš dobře seřízený karburátor!
Datum: 14. prosince 2011 15:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nebo se ti hejbe ten kolíček na kterým jsou přidělaný kladívka a hejbe se ti i předstih,nebo to delá jen špatná svíčka
Datum: 14. prosince 2011 15:05
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Jinak zajíždim to v nízkejch otáčkách, nebrzdím motorem, jezdím 35-40km/h, směs benzinu/oleje ještě od léteä - Mogul TSF 1:33 a dolil sem tam ještě trochu M2T ať si víc mázne, TSF už nemam abych dolil...
Datum: 14. prosince 2011 14:24
|



|