Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, chtěl bych založit diskusi a vůbec sebrat všechny možné názory na čerpadlo Possilube na ČZ 125/476. Vyplatí se to draze shánět a riskovat, jestli nevysadí někde za jízdy a nezadře se motor, navíc se ztratí úložný prostor a těžce se bude točit plyn. Na druhou stranu asi lepší pro motor, menší spotřeba oleje atd. Liší se nějak nastavení čerpadla pro záběh a normální provoz, enbo je to nějakej standartní kompromis? Dále, existuje nějaký seznam vyráběných variant tohohle typu čezety i s čísly barev? Něco takovýho existuje o kejvačce, ale u týhle čz znám origoš jen variantu oražová-šedá-černá a kombinaci ala vosa  . Poslední-chová se vám motorka při jízdě v takovýmhle počasí nestandartně? Mně třeba mustang při tahu vyhodil dvakrát 3, lze to přisoudit teplotě nebo oleje, nebo je něco určitě blbě v převodovce? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:41
 posilube mám a nejaký težký chod rukojeti jsem teda nezaznamenal. cena? stál mě 150kč a s levým kartrem
Datum: 18. prosince 2011 14:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 já je mám doma myslim 2-3 , nikdy sem to nestudoval , ale co sem slysel tak to pracovalo velmi spolehlive , davkovalo to olej presne podle potreby motoru
Datum: 18. prosince 2011 14:41
 Když ho nemám, tak jsem ho asi logicky nikdy nerozebíral. Tohle takovej problém není, spíš málo místa a ten težký chod rukojeti(možná i cena) by mohly vadit.
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 mě třeba taky vyskakovala na Jawě 20 taky trojka a dělala to spojka, tak jsem kousek povolil spojku, ale občas to udělá než se trochu ohřeje olej
Datum: 18. prosince 2011 13:43
 viděl si někdy posilube čerpadlo zevnitř? asi ne že?  .. ono je tak jednoduché že se v něm nemá co posrat.. jen pokud budeš vůl a nebudeš kontrolovat kolik máš oleje
Datum: 18. prosince 2011 12:03
 dá se to přisoudit teplotě oleje
Datum: 18. prosince 2011 9:00
 skus dotahnot razeni z vrchu na kartrech me to delalo taky tak sem dotahnul ty dva sruby a pohoda uz to nedela
Datum: 17. prosince 2011 22:26
 Dobrý den. Mám ČZ 175/477.7 (kulatá nádrž). Mám tam píst 4 BX. Již sem se dočetl, že 4 B znamená 59,01 s tolerancí 0,001. Ale X má být velikost čepu... Kolik je to přesně? Bývali X a Y...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 18:53
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 X a Y jsou toleranční třídy děr pro pístní čep. Na čele pístního čepu bývalo označení I nebo II. Do pístu s označením Y se dával čep I, do X II.
Datum: 18. prosince 2011 18:53
Jméno: marek_
IP: uživatel12922
 Zdar seso budete tam mít v pozdější době tachometr na JAWA 50/555. Kdyby jo kolik by stál.
Moc dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 3:46
 bude jen v lete jeden model a to 90KM univerzal nic pekneho napareza,,,sorac sesa
Datum: 18. prosince 2011 3:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci kdyš mam vrtani valce 42 kolik má obsach motor ? 60 ccm ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 11:04
 Leco: Vše dělam tak,aby to fungovalo na seriovém motoru.....
Datum: 18. prosince 2011 11:04
 sgx: ty seš dobrej 70ccm  ... 40mm je obsah 55ccm a né 60 !!!!
Datum: 17. prosince 2011 22:50
 stando a jaké je maximální vrtání? a při té tvé 60tce bude stačit orig. klikovka s ojnicí na 21?
Datum: 17. prosince 2011 21:31
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a jak ty misky vypadaj ? nema nekdo fotku ?? nebo rozmery
Datum: 17. prosince 2011 21:03
Jméno: standa
IP: uživatel12921
 60ccm a fous....
Datum: 17. prosince 2011 21:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Přední? Ty ti tam bez úpravy nepůjdou (minimálně udělat jiné misky nebo je přivařit i s krkem).
Datum: 17. prosince 2011 20:46
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a ješte chcu davat na fichtla tlumiče ze simala musim tam davat jinači kuličky nebo neco ?
Datum: 17. prosince 2011 20:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vrtání 42mm, zdvih 44mm... najdi si objem válce (pokud sti to napamatuješ) a spočítej si to.
Datum: 17. prosince 2011 20:12
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jawa 50
Datum: 17. prosince 2011 19:35
Jméno: sgx
IP: uživatel12547
 vrtani 40 je 60ccm a vrtani 42 je 70
Datum: 17. prosince 2011 19:34
 matematika 6 třídy základní školy???
Datum: 17. prosince 2011 18:50
 jakej motor popř. zdvih ?
Datum: 17. prosince 2011 18:28
Jméno: PÍst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci,čím to může být že mně jawa 21 odpálila už třetí svíčku?Prostě svíčka už nehodila ani jednu jiskru.Dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2011 17:41
 zdarec když máš rozeštělovaný zapalování tak odrovnáš každou svíčku taky mi to dělalo na 175/487 stačilo jen seřídit předstih, odtrh a mezeru mezi elektrodami na svíčce byl klid jinak mám tam NGK B8HS a nejlepší spokojenost startuje napoprvý jak zastudena tak zatepla
Datum: 25. prosince 2011 17:41
 Pokud mas nejake NGK,tak jsou strasne nachylne na uliti. Mel jsem to v neserizenem fichtlu,fungl novou,a jelikoz jsem fika teprve daval dohromady,uchlastaval se a snicku to zalilo a od te doby nedala ani jednu jiskru. O ngk je to zname,zalezi co mas ty za svicky.
Datum: 18. prosince 2011 10:25
 Pořádně vyčisti a zkus poměnit odtrh na svíčce (mezera mezi elektrodou a tou packou) .. mě to u některých svíček pomohlo..
Datum: 17. prosince 2011 22:00
Jméno: venca
IP: uživatel289
 atávalo se mi to taky na J 21 se studenou svíčkou Brisk N14C tak po 20 km byla naodpis tak sem to vyřešil že sem tam dal vsíčku Brisk N17C a jzdim bez problémů celé léto  snad ti to pomohlo..
Datum: 17. prosince 2011 18:49
 zdravim seso, bude někdy zase sleva od určitej částky a poštovné zadarmo? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 7:47
 ZATIM URCITE NE, ,A HLAVNE U POSTOVNEHO JE TO FAKT NA HRANICI,, UZ TRIKRAT ZDRAZOVALA POSTA,,, A JA STALE MAM POSTOVNE ZA KILCO,,, ALE PREDEM AVIZUJI,,JE MOZNE ZE POSTOVNE SE BUDE ZVADAT,,, LEBO TO TRETI POSTOVNE ME FAKT DRANCUJE 
(
Datum: 18. prosince 2011 7:47
Jméno: rado
IP: uživatel12547
 Chci se zeptat draci treba na pincku origo vlozka 38 na 41 prumer,kolik bych stoho vytáhl maximum dbych to krasne zajel ,bez dalsích uprav? děkuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 11:05
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 podle origo tacháče že  takže 65
Datum: 18. prosince 2011 11:05
Jméno: rado
IP: uživatel12547
 ano s 13 zubym koleckem
Datum: 17. prosince 2011 23:02
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 rado: s 13-zubym sekundarnim koleckem?
Datum: 17. prosince 2011 21:58
Jméno: rado
IP: uživatel12547
 no kamos ma prumer 40,75 a jede mu to 75 na fechtlu bez zadnych uprav ani kanalky nic jen vrtani a trikrozkovej pist
Datum: 17. prosince 2011 19:32
 Noooo a co by na to řekla pani ojnice? A pani hlava? Nejde to řešit jen stylem udělam výbrus na 41mm a hotovo....musí se řešit i "věci okolo".....několik takovejch válců už jsem dělal,kdybys měl zájem,ozvi se......
Datum: 17. prosince 2011 19:12
 Čau, tak se vám musim pochlubit jak jsme se s a.pelcikem vypořádali se zalomenym šroubem v hliníkovym bloku motoru. Šroub byl zalomený zároveň s těsnící plochou, takže ho nebylo za co chytit, navíc v hliníku držel jako čert, takže i když jsme zkoušeli na šroub navařit matičku, nemělo to smysl. Pak jsme si vzpoměli, že někdo podobný problém řešil pomocí kyseliny, po chvíli hledání na internetu jsme nalezli nějaké informace, sice strohé a nepřesné, ale pro nás směrodatné. Šroub se dá z hliníkového bloku vyleptat pomocí kyseliny dusičné (HNO3). V našem případě jsme vzali víčko z pet flašky, provrtaly ho 5 vrtákem, a nalepili na karter. Do víčka jsme nalili kyselinu, a nechali to takhle do druhého dne. Během cca 24 hodin zmizelo cca 8mm šroubu, poté jsme sundali víčko, zkontrolovali jsme výsledek, ještě ale kus šroubu zbýval, takže jsme znovu nalepili víčko a nalili do něj kyselinu. Schnutí lepidla jsme chtěli urychlit přímotopem, při té příležitosti jsme zjistili, že pokud se karter s kyselinou zahřeje, celá reakce probíhá mnohonásobně rychleji a efektivněji. Šroub se nám tedy povedlo odstranit perfektně, navíc hliník a závit v něm zůstali naprosto nepokozené. Berte to jako návod, přijde mi to lepší a bezpečnější než odvrtávání. Snad se vám to bude hodit. Tady jsou nějaké fotky: http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Vyleptavani_sroubu
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 18:29
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 škoda, že ten nápad s kyselinou se tu neobjevil před 2 roky  To se mi povedlo ukroutit šteft v karteru zároveň s dosedací plochou. Nejdřív jsem to zkoušel vytočit vytahovákem, jako tu má sesa, ale dopadlo to tak, že jsem ukroutil i vytahovák. Tím pádem to nešlo už ani odvrtat. Nakonec jsem zkusil ještě na to navařit matku, ale bez úspěchu.....a tak mi to tu leží do teď......jdu shánět kyselinu
Datum: 18. prosince 2011 18:29
 Kyselinu jsem měl doma ve skladě. Určitě se někde sehnat dá, zeptej se třeba v laborkách ve škole, tam ji mít budou, možná v drogerce nebo tak, ale potřebuješ s co nejvyšší koncentrací, jinak by to nemuselo tak dobře fungovat
Datum: 18. prosince 2011 11:27
 Pro kolecka kde jste sehnali tu kyselinu dá se někde koupit nebo tak?
Datum: 18. prosince 2011 11:21
 vývitníky jsou dobrý, ale málokdo udrží vrtačku tak aby nenačal závit. kyselina umí vyhlodat i ulomenej závitník.
Datum: 18. prosince 2011 7:10
 presne kolecko borec,, tohle jsem nikdy neslysel ze by kyselna dokazala zlikvydovar sroub,,, akorat jak slysim kyselina,,tak me beha mraz po zadech,, lebo s kyselinou musite byt maximalne opatrny,, znam z vlastny skusenosti,,, malo mysta v dilne mraky rozdelanych veci na ponku,, na jedne strane kyselina na druhe strane se snazite necomu domluvit a by, prask,,kyselina leti dolu, reakce se spinou jak svyna,, totalni smrad v dilne,, u me to odnesli nove ryfle ,,to jeste za mamci,,to byl hukot,,,ale oci a kuze,,,na to se musi davat max pozor,,,, jinak staci taky vyvrtat 5 nebo 4 diru do prosterd http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vytahovak_sroubu_5_ks.html vybrat pozadovany prumer strcit a fungujeto opacnym zpusobem,,jak otacite,tak se vytahovak zakousne a neousty a tim zpusobem vysroubujete sroub jak nic,,,,,,, a le kolecko jde na to hodne dobre  lebo tohle je max luxus,, jen je potreba i s tou blbou kapku dat pozor kyselina nezna bratra ani sestru
Datum: 18. prosince 2011 4:53
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
 Kolecko: Já moc díky!  Nebejt tebe, tak si snad s tim šroubem snad nikdy nedokážu poradit. Je to parádní věcička ta kyselina, opravdu si mi moc pomohl. Je to pěkně napsaný a ještě jednou dík!
Datum: 18. prosince 2011 0:13
 Dobrá práce ! Opravdu super volba jak zachránit karter i závit .. díky za návod bude se určitě hodit
Datum: 17. prosince 2011 22:22
 no vidíte borci jak jste šikovní  jen tak dál
Datum: 17. prosince 2011 22:10
 Vytahovák je taky alternativa...bohužel tenhle šroub držel v hliníku moc pevně, takže povolit opravdu nešel...jinak neřikam že jsme objevili Ameriku, jen jsme to nějak sepsali aby to bylo použitelné i pro ostatní...karter byl a.pelcikovo, kterému tímto děkuji za spolupráci
Datum: 17. prosince 2011 21:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 výborně, nezapomeň to připsat do budoucích návodů  po zkouškovym..
Datum: 17. prosince 2011 19:04
 Jste borci, že se vám to tak povedlo, ale vytahovák je vytahovák
Datum: 17. prosince 2011 18:07
Jméno: honzik
IP: uživatel12782
 mě se to stalo taky a vyndal jsem to vtahovačem zalomených šroubů. ale jinak jste borci gratuluju
Datum: 17. prosince 2011 18:05
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Hoši klobouk dolů. Tohle sou podle mě ty zlatý český ruce....
Datum: 17. prosince 2011 17:27
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Zdar draci, kolik si berete za hodinu když něco spravujete někomu? neberu kamoše atd... Prostě cizí osobě na kšeft! Co vím tak u nás bere motoelektrikář a lakýrník 500-600 a jinak tak 200-400, za normální práce a dráž třeba za centrování kol apod. Díky moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2012 23:21
 Protože se tím neživím, dělám to jen proto že mě to baví (od určitý vyděláný částky je povinnost zaplatit daň), neberu si peníze od hodiny, ale podle celkový náročnosti. Třeba za složení motoru 350/638 (přivezen rozebraný a špinavý) jsem si řekl 600,- + materiál, natahání elektriky na 350/634 1000,- včetně materiálu a to není práce na 2 hodiny
Datum: 11. ledna 2012 23:21
 jde o zda jako rakirnik za 600 za hodinu platit s videlku dan, socialku a zdravotni pojisteni a najem dilny,, a zda se videlava na sebe nebo na firmu ktera pratri zamestnavateli,,proto tich 400 az 600 za hodinu,, pokud se opravuje jen tak tak kilo na hodinu,, kdybys opravoval harika tak tri kila,,
Datum: 17. prosince 2011 15:49
 Mám už docela nervy a slušný problém se Simsonem S51 Electronic. Ve čtvrtek jsem na něm jel do školy, tak jsem ho ráno vykrámoval, nakopnul nechal zahřát, zjístil jsem, že mám ještě čas, tak jsem to ještě vypnul, pak jsem přišel, že to kopnu a nic, tlačím nic... zkusil jsem vyměnit svíčku, fajn chytlo to, dojel jsem do školy. A teď jsem chtěl odjet ze školy, příjdu k tomu, kopnu to hned říkám fajn, už jsem se radoval, že odjedu a než jsem se nachystal, tak to zdechlo a už to nešlo kopnout ani roztlačit nic... Svíčka mokrá, jiskra nikde... hrál jsem si tam s tím asi 2h, pak už mi nezbývalo nic jiného, než zavolat rodičum, ať vezmou vůzek a hodí mě domů. Dneska jsem se na to díval a zjistil, že to má snad úplně domrvenou elektriku při zapnutém klíčku sice světla svítí, ale když proměřím indučku, tak je na ní pořád zkrat jako bych měl hozený chcípák, ale přitom nemám... Spínačka vypadá nová, elektroinstalace je jak jsem si všiml spíše zralá na výměnu, ale kabely k zapalování vypadají vcelku OK, spíše bych se nedivil kdyby nešly ty světla apod... nechápu to co s tím může být... Může to být tím, že odešel tyristor? Nic jiného už mě nenapadá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 22:15
 poptej se na simsonS51 v iglu  jinak s těmi tlumiči u fichtla souhlasím pa č na fichtlu jezdím zadek tvrdej celkem a předek rači no coment ik džy t ochci dát celkem do origo stavu asi tam dám kapalinovy ze simála
Datum: 17. prosince 2011 22:15
 Indučka je ve zkratu! nemůže a neháže to nic! ani kabel vůdčí kostře... o tom, že bych zapojil jednoduše jenom zapalovací okruh jsem taky uvažoval, ale prvně se ptám jestli s tím nemá někdo zkušenosti, ať se s tím nedrbu zbytečně...
Datum: 17. prosince 2011 18:55
 Simson se nedá (nebo by se neměl) srovnávat s poinýrem , jsou to absolutně jiné motorky ... simson má spíš lepší spodek a není dělanej do do rychlosti a dá se jezdit vpoho ve dvou ... takže rovinka připadá pincku .. kopce spíš simson a z kopce záleží na váze a výšce řidiče a na odpor ložisek v kole  .. prostě simson je o cca 10 let dopředu a je prostě o level výš (4q, spojka, tlumiče před zad, půl koně navíc, větší nádrž, baterka, blinkry, brzdové světlo apod.) .. zase pionýr je srdcovka a má jednoduchou elektriku -- jinak k otázce , vymontuj faju a hod prst do faje, pokud tě zamrazí je to ve fajfce nebo svíčce, pokud ne běž do indukčky, pak ke káblům od zapalování. Možná by to šlo zapojit i jednoduše bez dobíjení apod , i kdyby to nepomohlo pak bude problém v indukčce nebo v zapalku ... každopádně zkus proměřovat ještě  doufám že to trochu pomůže no
Datum: 17. prosince 2011 18:43
 když tu vytáhnu Dandynu (která sice nemá s jawou skoro nic společného, ale i tak), tak si říkám zlatý simson... Dandyna absolutně netáhne od spoda, člověk aby točil co to jde, vibrace na až do bolí (do řidítek zvláště) a to, že z toho chlustá olej z výfuku na všechny strany (hlavně na SPZ a lité bílé kola...) radši nemluvím
Datum: 17. prosince 2011 17:41
 to je pěkný že řešíš problém ze simsonem ale jseš na fichtlařským serveru  na to že je o 20 let novější a 4Q tak to není nic světobornýho
Datum: 17. prosince 2011 17:34
 Lukáš : no a pak přijde kopec dolu a simson je v prdeli, a fichtl za horama  ...žádnej simák mě nepředjel z kopce ani po rovině...do kopce mi možná malinko ujel, ale na 4q je to chabý a líný
Datum: 17. prosince 2011 17:29
 kopec dolů... to jede snad obojí stejně... rovina záleží v jakém stavu je simák a v jakém fichtl popř. jaké to má sekundárko... ono 4Q je tam znát ale jen do kopce... můžeš se v kopci rozjet a bez problémů kvaltovat... fichtla abys točil do maxim a i tak byl posraný kvaltovat... nemluvě o tom, že přední vidla na fichtlu je pomalu na co půlroční generálku (hlavně výměnu silonů), zadní jsou buď děsně tvrdé, že to mláti do prdele, nebo zas tak "měkké" a tak rychlé navrácení, že je člověk víc ve vzduchu jak v sedle... spojku na fichtlu už raději komentovat nebudu...  jediné co se mi na něm libí, je tak jednoduchý zapalování a elektrika, že se tam nemá co podělat... každopádně otázka zněla jinak než rozdíl mezi fichtlem a simákem...
Datum: 17. prosince 2011 16:44
 Vzhledově nová, ale co to s tím má společného, když je na ní zkrat? :-/
Datum: 17. prosince 2011 15:58
Jméno: afa
IP: uživatel12547
 jak je natom indučka?
Datum: 17. prosince 2011 15:53
 na rovině možná... příjde klidně sebemenší kopec a fichtl je v prdeli... a simák za horama...
Datum: 17. prosince 2011 15:23
 Lukáš: bez úprav natrhneš simsona na fichtlu
Datum: 17. prosince 2011 15:18
 než to seženu, tak jsou letní prázdniny příštího roku a aby to jelo aspoň tak, jak simson, tak by to chtělo úprav a úprav...
Datum: 17. prosince 2011 14:48
 ja ti rikám kúp si fichtla s TP
Datum: 17. prosince 2011 14:14
 Tohle už jsem taky slyšel, ovšem lidi, které znám se simákem jezdí spokojení a vysmátí...
Datum: 17. prosince 2011 13:54
Jméno: Fichtlman
IP: uživatel12258
 Elektrika na simsonu byla vždycky problém
Datum: 17. prosince 2011 13:53
Jméno: franta
IP: uživatel11625
 Čau draci,nevíte někdo co jsou to klapky u pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 22:02
 Jak zde bylo řečeno, klapky v pionýru nejsou nikde nebyly neexistovaly  ... pouze na nějakých upravených závodních pionýrech !
Datum: 17. prosince 2011 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel12920
 fichtl klapky nemá,už jednou jsem ti to psal......fichtl má symetrickej rozvod sání pístem.....žádnou klapku.....
Datum: 17. prosince 2011 19:24
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 už ses na to ptal jednou, ale zřejmě si chtěl slyšet tohle : tím řídíš pincka ve vzduchu ... jako letadlo
Datum: 17. prosince 2011 9:20
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci .. dneska sem pulil motor a sustali mne loziska na klice da se to nak vindat ?? nebo to nebude vadit kdyš tu klikovku budu davat na repas s loziskama mani
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 14:11
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 nak to ješte skusim
Datum: 17. prosince 2011 14:21
Datum: 17. prosince 2011 14:11
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Stahovák tam dostaneš, ale dvouramenný! Když už to děláš, tak to dělej tak, jak se má.
Datum: 17. prosince 2011 13:57
 Tak máš asi nekvalitní klíče, už sem takhle sundával z klikovek nespočet ložisek, a klíče odváděj pořád svoji práci
Datum: 17. prosince 2011 13:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 stahovam to nejde ja ho tam nedostanu
Datum: 17. prosince 2011 13:33
 Je na to spešl stahovák, někde si ho třeba puč...
Datum: 17. prosince 2011 13:06
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Klíčema je to prasečina. Akorát si je zničíš. Dělá se to ideálně dvouramenným stahovákem.
Datum: 17. prosince 2011 11:37
 Vem si dva největší stranový klíče. zasun je pod ložisko, a vypač ho...kdyby klíče nešly zasunou musíš to vypáčit něcim co se tam vejde.
Datum: 17. prosince 2011 10:50
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 .a co ty lozisko dat do sveraku a klednou gumovim kladivkem do klikovky ? nevadilo by to ?
Datum: 17. prosince 2011 10:34
 Na tohle je nejlepší vzít stahovák...
Datum: 17. prosince 2011 10:33
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jo se rači zeptam ..a tyto loziska co sou tam tak sou novi tak 4 mesice ..
Datum: 17. prosince 2011 10:33
 Zdarec, to nevadí, oni si je sundají. Určitě mají na to stahovák a stejně tam budeš dávat nová.
Datum: 17. prosince 2011 8:49
Jméno: marek
IP: uživatel12062
 zdar draci,chci se zeptat mam pionýra O5 jezdil sem a pršelo a naraz to prostě nechtělo jít moc do otáček jako jelo to ale jak to bylo ve vyších tam už potom dal ne tak sem zastavil turoval na n no šlo to tak do tři čtvrtě otaček tak sem to vypl a pak už sem nemohl ani roztlačit a nastrtovat trysky sem vyčistlil a jiskru hází tak moc díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 19:36
Jméno: franta
IP: uživatel11625
Datum: 17. prosince 2011 19:36
Jméno: vsv
IP: uživatel12547
 dotala se ti voda do eletřiny.
Datum: 17. prosince 2011 15:37
 Ahojte všichni mám takovou otázku rozebírám nikdy nepůlený motor a ve víku je originál kryté ložisko zxl ur 6202 z cssr yale vidím poprvé že by bylo ve víku kryté to to tak bylo u originálu :/ ? protože já sem vždycky dával normální Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 9:46
 Milda- niesi v obraze.... s takým prípadom už som stretol tiež... bol tam lložisko kryté s plechom. ako som vyndal ložisko bol aj odliatok iný... takže môže to byť origos.. ale netvrdím to na 100% teraz už nespominam že či to ložisko mal kryty z oboch strán alebo len z jednej strany...
Datum: 17. prosince 2011 9:46
 Zdravím,ten motor už musel někdo opravovat, není možné aby tam bylo z výroby. Nebylo by mazáno a pochybuji o tom,že je ten motor mustang, protože do mustangu se
dávaly ložiska 6303. Ložiska 6202 se dávaly do starších motorů jawa pionýr 550 nebo 555.
Datum: 17. prosince 2011 8:43
 Jo a bylo na tom ožisku gufero 15 35 7 a jinak je to motor mustang
Datum: 16. prosince 2011 21:25
 Zdravím, mám dotaz, pokud chci vyměnit spojkové lamely a primární řetěz, musím měnit i primární kolečko ? A pokud chci rozpůlit motor(ložiska, klikovka má na nich velkou vůli) dojde při půlení k nějakému ublížení klikovce (zvetšení vůle na ojnici, nevycentrování), nebo se toho nemusím bát? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 22:24
 Na půlení mám připravený přípravek- L profil s vyvrtanými otvory, kladivo určitě zůstane tam kde je. Jen doufám, že mi ten přípravek při dotahování nezničí závity, uvidíme.
Datum: 16. prosince 2011 22:24
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 když po té klikovne nemlaštíš kladivem, tak by se s ní nic stát nemělo. hlavně při půlení nepoužívej kladivo a když už jo tak s citem a to primární kolečko myslím že měnit nemusíš
Datum: 16. prosince 2011 20:56
 Zdarte potreboval bych poradit mám motorku cz 175 487 rv. 1986 jede parádně výkon slušný ale v poslední době mi stříká olej na ráfek , čím to asi bude a jak drahá a náročná bude oprava říkal sem si že by to mohlo byt špatné gufero. za odpovědi předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 18:57
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel8191
 Asi gufero pod řetězovym kolečkem, stojí cca 20-30,- kč. Nic těžkýho na tom neni, výměna na pár minut  .
Datum: 16. prosince 2011 18:57
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci muzete mi pradit jak nejlip vyndam loziska s kola u fichtla ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 19:45
Datum: 16. prosince 2011 19:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nejlíp podle návodu k obsluze..
Datum: 16. prosince 2011 19:06
Posl.aktualizace: 16. prosince 2011 21:05
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no podle toho co sem pochopil já, tak ta firma si účtuje 1300,- za opískování plechů na jawu 50.
Datum: 16. prosince 2011 21:05
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 za tech 1300 ma byt vse co je na tom fotu ? pokud jo tak mazec
Datum: 16. prosince 2011 17:59
Jméno: ondra
IP: uživatel12916
 Čau, dámy a pánove dostala se mi do dílny babeta (210 tušim),která nemá uvnitř motoru žádne ozubene kolečko, jezdí na jednu rychlost, není tam ani díra na nalejvání oleje do motoru ani kontrolní šroub ani výpušťák, další zvláštností je že je jednoukrožkový píst, přičemž pístní kroužek je jen milimetr od horního okraje .Chci se zeptat jestli se tyto babety vyráběly nebo mám doma nějaký unikát.Děkuji moc za vaše rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně takovou babetu mě přivezl kámoš a taky jsme hledali šroub na olej  jsou to jedny z posledních typů
Datum: 17. prosince 2011 17:29
Jméno: Lexa
IP: uživatel11243
 Babetta co vypadá jako 210, ale má jenom jednu rychlost se běžně vyráběla a prodávala pod označením Babetta 215. Motor je proti 210 velmi zjednodušen. Nemá první rychlostní stupeň a jezdí rovnou na druhý rychlostní stupeň. Vypuštěním prvního rychlostního stupně se docílilo značné mechanické spolehlivosti motoru při provozu. Nevýhodou stroje jsou slabší rozjezdy a slabší stoupavost v kopcích (je potřeba přišlápnout do pedálů). Prý byla určena pro zákazníky z rovinatých oblastí (např. Holandsko) a zákazníky s nižší hmotností. Jednokroužkový píst pravděpodobně není původní, asi marný pokus o zvýšení výkonu některým dřívějším provozovatelem.
Datum: 16. prosince 2011 18:15
 Ja zasa také informácie som počul, že tie boli prvé "dvojrýchlostné" motory... že vývoj a výroba dvojrýchlostnej Babetty sa rozbehla horko ťažko a najprv nevedeli vyriešiť spolahlivú prevodovku... a v jednej dobe predávali babetty bez dvojky... keby si rozobral motor máš bloky stejné ako 210 len bez nalievacieho otvoru... a na miesto velikanského ložiska /nenapadne mi ted číslo/ je namontovaná vložka a vňom menšie ložisko... Také motory dostali aj Babetty Tiny ale tie naschval....
Datum: 16. prosince 2011 17:50
Jméno: Michall
IP: uživatel11616
 Čau draci,chtěl bych se zeptat jaké by byly negativní následky,kdyby se do válce u jawy 20 dostalo 2x větší množství zápalné směsi?? Díky za případné odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 20:22
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 Docela by me zajimalo, kde kdo standovi co ukazal, ze to ani nechce rict a pise o tom, ze by to nebylo spatny vyresit. Nejaka priprava na pristi venkovsky sampionat?
Datum: 18. prosince 2011 20:22
Jméno: standa
IP: uživatel12923
 nebudu jmenovat...je to jen můj odhad.....
Datum: 18. prosince 2011 19:25
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 psal jsi, ze k tomu ma nekdo nakroceno, kdo?
Datum: 18. prosince 2011 11:25
 já tipuju že by jsme to mohli vidět na VŠ?
Datum: 18. prosince 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel12920
 To o přívěře je jako odstavec pro zamyšlení,já mám na fichtlu klasický upravený dvoukanál.....
Datum: 17. prosince 2011 19:26
 pepek: anuč se číst! píše že je to zatím jen myšlenka
Datum: 16. prosince 2011 23:22
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 ty mas stando na fichtlu priveru?
Datum: 16. prosince 2011 21:09
 mělo by to 2x větší spotřebu?
Datum: 16. prosince 2011 13:25
Jméno: standa
IP: uživatel12918
 zdarec. nevymejšlej nic co by ještě nikdo neobjevil.....turbo ani kompresor na seriovku nedáš......to neni ani za mák v tvejch schopnostech.....natož to udělat "tak aby to fungovalo".....to už sme na levelu vyšším jak 6 kanál s rotačnim šoupátkem.....a ještě vyřešit "věci okolo"....píst by to určitě nezvládl,budeš řešit teflonovej píst s keramickou korunkou? Nicasil? ....a už jen tak namodelovat výfuk aby fungoval a zároveň roztáčel turbo....?....u fichtla asi neřešitelný....kor s blbě uloženym horizontálnim válcem....?.....u minarelli AM6 50ccm s vertkálním válcem jsem to už viděl na youtube.....byl to motor ze Streamlinera co jel asi 200km/h ......u fichtla sou jiný otazníky který by nebylo špatný vyřešit.....zmíním třeba jen přívěru....ale myslím že tim směrem už má někdo nakročeno....nebo zdání klame? a co elektronika okolo servomotoru? a nebo řízení jinak? .....myslim že otazníků je moc.....
Datum: 16. prosince 2011 11:21
 no co by... zachlastá se
Datum: 15. prosince 2011 22:22
|



|