slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
Zdarec draci.. Nemá tu někdo Simsona? Zajímalo by mě jak řešíte benzín v nádrži, drží se mi zásadně vlevo, kde není kohout a tím to každou chvilku nechce jet... jsem z toho na prášky... Taky by mě zajímalo... dneska jsem se byl projet zastavil jsem, naráz se mi to udusilo, moc jsem to nešeřil dokud jsem nechtěl nastartovat a ono nic... tlačil jsem, kopal jsem a ani prd.... sundal jsem svíčku zkusil jiskru a kde nic tu nic, sundal jsem fáju, jiskra kde nic tu nic, tlačil jsem to pak přez celou dědinu ke kopci se kterého jsem to pak žduchl a až na konci kopca to záhadně blaflo a já radši rychle prchal domů... pak jak to chcíplo, tak to zase chytalo na dup... nechápu to... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2011 21:45
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel5610    
Kdysi mi simson dělal něco podobného, najednou přestal pálit a bylo. V zoufalství jsem na silnici odpojoval jeden drát po druhém a nakonec to zase jelo. Pak už jsem měl vychytaný jeden na tyristoru, který vždycky zafungoval, na barvu se mě neptej, je to přes dvacet let. Potom jsem zjistil, že stačí vypnout a zapnout zapalování, dokud se motor točí a zas to naskočilo. Všechno nakonec vyřešila výměna tyristoru
 
 
Datum: 15. prosince 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
kdybych měl na pionýra papíry a trochu poupravený válec aby to pořádně tahlo i na 2 a 3, tak bych si ho taky nechal... bohužel tah do prudších kopcu nulový, papíry taky nemám a ty přední teleskopy... to je na zabití... :-P
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl jsem simsona cca 3-4 roky? A jedinej problém, co jsem měl, tak že mi odešla spínačka, jinak motorka k nezaplacení! Na padesátku a r.v. je to hodně povedená motorka,,, ovšem nepřirostl mi k srdci, tak musel jít z baráku a uvolnit tak místo pro 3 pincky ;-) ale jak řikám, nemít slabost pro čsr stroje, tak by byl simson jasná volba
 
 
Datum: 15. prosince 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
standa> no už jsem si všiml... dneska jsem dojel do školy v pohodě, po škole jsem to kopnul na 2 dup, skákal jsem radostí, že se snad i dostanu domů a naraz to zdechlo a ani prd... :-/ po "menším" koumání v jedné místní dílně na sekačky jsem zjístil, že zjevně odešla zapalovací cívka (od cívky nejde ani 1V), takže asi tak no.... :-/ ale zas když už to jede, tak je to úžasná malorážka :-)
 
 
Datum: 15. prosince 2011 19:03
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostě to tam musí mít dostatečný tlak benzinu z nádrže.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejlepší je vždycky jezdit s poloplnou nádrží a nebo s trochou benzínu v nádrži raději nezastavovat. Jinak tě potom čeká to, co tady bylo již řečeno. Simsony jsou prostě takový, nesmíš je uhnat. :-D Teď už problémy nemám.
 
 
Datum: 15. prosince 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nádrž z ČZ 125/516 podobná jak u mustanga ale bez hadičky... zespodu jsem mědí přiletoval trubičky a ty následně spojil hadičkou... jinak u simsona bud to hodit na zadní a nebo to položit na bok
 
 
Datum: 15. prosince 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no simson má blbo riešený nádrž... nemá medzi dvomi pólkami hadicku ako mustang...
 
 
Datum: 15. prosince 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4693    
postavit na zadní a přelejt.....taky sme to dělali.....jinak simsony trpí na podobný záhady.....s tim se smiř.....a je to simson,ne fichtl,takže to neni tak jednoduše vypátratelný jako u fíka,kde se podiváš a vidíš....
 
 
Datum: 15. prosince 2011 10:08
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
no uvidím... ale je to hnus když má člověk v nádrži 2l benzínu a nechce to jet... :-/
 
 
Datum: 15. prosince 2011 6:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude tím že to je skopčáckej stroj,jinak já mám u třindy udělaný 2 kohouty, na každý straně a nádrž vyjedu dá se říct do prázdna
 
 
Datum: 15. prosince 2011 5:48
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 19:05:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu