Jméno: PIO-Motor
IP: uživatel12302
 zdar,Složil sem si motor na fichtla mám tam nový (spojku-lamely,gugera,ložiska,píst) A když sem ho včera dal do rámu že ho jako projedu tak sem ho nakopával a nechtělo se mu jenom měl tendenci chytnou ale nechit a když chytnul tak jenom na 1vteřinku, A když ho roztalučuju tak chytne normálně v pohodě a když ho chci projéc tak se se rozjedu normálně za 1...A za 2 se mu vůbec nechce jéc dusíse.(Zapalování by mělo být dobře seřízení,karburátor komplet seřízenej a vyčištěnej,svíčka dává hezskou jiskru,vejfuk vyčištěnej,hlava válce očištěna od karbonu,)Děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2011 14:34
 pio-motor: tka prvně si udělej pořádek v pojmech! .. to co píšeš je odtrh (rozevření kladívek) .. ale předstih je hodnota v milimetrech neho stupnich kdyz preskoci jiskra kdyz je pist pred horni uvrati
Datum: 31. prosince 2011 14:34
Jméno: standa
IP: uživatel12981
 Tak to je ono. Dej mezi kladivka 0.4mm při pístu v HU a ono to nějak pojede. Předstih si pak nech doladit od nekoho kdo to umí.
Datum: 31. prosince 2011 14:26
Jméno: PIo-motor
IP: uživatel12302
 0,05mm
Datum: 31. prosince 2011 14:07
 co to zanemna "zapalování by mělo být dobře seřízené" ??? jakou hodnotu předstihu jsi dal?
Datum: 31. prosince 2011 13:06
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Jestli si tam natáhneš tu punčochu, přes ten karbec, tak budeš na nejlepší cestě si odpravit motor. Podívej se jestli si nedal naopak píst a překontroluj ještě jednou elektriku. Dotýká ti benzín z nádrže? Mě se tohle dělala vyrezlá nádrž a ucpaný sítko kohoutku.
Datum: 31. prosince 2011 12:52
Jméno: 23
IP: uživatel12980
 Zkus sundat vzduchovej filtr, nebo taky dát benzínovej filtr - dobrá věc. Vzduchový filtr buď novej nebo jenom kus punčošky přes hrdlo karburátoru.
Datum: 31. prosince 2011 12:49
|



|