Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 18:54
Datum: 05. ledna 2012 18:54
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 28ccm se taky dělalo. .?
Datum: 05. ledna 2012 16:19
Jméno: standa
IP: uživatel12997
 NE,to je Jawa 28ccm typ 72b
Datum: 04. ledna 2012 21:26
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Díky..
Datum: 04. ledna 2012 20:41
 Spíše pěknej bastl. Jawa 22 měla kratkou sedačku, jiný řidítka a jinou masku.
Datum: 04. ledna 2012 18:58
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/13562524/Jawa-21.php
Datum: 04. ledna 2012 18:12
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 čau.. neví někdo jak mám použít vídenské vápno na leštění motoru co je na to návod na stránce jawa-50..? je to v kostce (je to něco jako křída)..díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 18:37
Datum: 04. ledna 2012 18:37
 čau lidi, potřeboval bych naky schema jak zapojit bošák ( 0 1 2 3 ) na pionýra.předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 20:08
Jméno: Hanz5005
IP: uživatel10972
Datum: 04. ledna 2012 20:08
 jo, mam origo masku s origo přepínačem.. ale ja potřebuju tohle nějak zapojit...
Datum: 04. ledna 2012 19:36
 Radši bych si koupil origo spínač protože s pionýr s bošákem vypadá otřesně
Datum: 04. ledna 2012 18:28
Jméno: hanzik
IP: uživatel12782
 čau draci myslíte si že se dá udělat podkova ke klikovce doma ?? dyštak jestli nevíte kde sehnat materiál ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel12997
Datum: 04. ledna 2012 20:32
 200? sory mě se to zdá dost no ale pokud někdo nemá přístup k materiálu a soustruhu.... teď jde o to jestli myslí podkovu mezi setrváky a nebo výplň klikové skříně po stočení kliky...
Datum: 04. ledna 2012 18:20
 jo pokud máš doma frézku tak jo
Datum: 04. ledna 2012 18:13
Jméno: Vaclav Zdenek
IP: uživatel8693
Datum: 04. ledna 2012 17:54
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
Datum: 04. ledna 2012 17:20
 v konírně
Datum: 04. ledna 2012 16:15
 Čau draci,Nemá někdo zkušnost se smontováním motoru z babety?Jedná se o motor ze stelly se startovací pákou.Nevím zda se nějakým způsobem nemá pootočit s pružinou startovacího hřídele,jako se to dělá u fichtla?Motor jsem spůlil k sobě a startovací páka se nevrací.Dík Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 19:57
 musíš ji natočit jako u fichtla
Datum: 04. ledna 2012 19:57
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 zdravím jakej byste doporučili výfuk. kanál s pomocnéma okénkama,nebo bez když chci narust výkonu už od nižšich otaček s ohledem na životnost válce?válec bich chtěl 3k.a jaké časování a rozměry všech kanálu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 14:31
 Já bych to nechal na 27-27,5mm....a přefuky 35.....nežeň se tak moc dopředu.....známej má 5K s časovánim dělěnýho výfuku 27,9mm a jak mu to jede.....do terénu je spíš důležitá plocha/šíře než výška....
Datum: 05. ledna 2012 14:31
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 stando děkuji za rady.a dobrej napad s tim pístem určitě někdy vyzskouším.ale stejně to budu dělat pod klapkou.a kdiz vejfuk 26 tak abych dělal přepouštáky aspon 34 pač 35.5 by bilo asi málo?
Datum: 05. ledna 2012 14:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleži, jak uděláš válec celkově,co k němu dáš atd.. ja mam třeba vyf.k. 26 a valec do terenu jak vyšitej...
Datum: 04. ledna 2012 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel12997
 Jinak sesa tu má písty,který by použitelný byly. Případně se daj na soustruhu sjet o jeden milimetr na korunce a pak ojet o milimetr válec zespoda a je hotovo.....
Datum: 04. ledna 2012 20:34
Jméno: standa
IP: uživatel12997
 To časování mi přijde spíše na silnici než do terénu,ale budiž,těch 28 by šlo. Píst se zápichem 2mm od korunky má Bašek(brusírna v Třebechovicích pod Orebem-kontakt najdeš na Firmy.cz). Ten úhel si myslim že je dobrej,uvádí se i v různých návodech.
Datum: 04. ledna 2012 20:23
Jméno: vorech
IP: uživatel7807
 budu dělat klapku protože nevím kde sehnat píst se zápichem pro krouzek bliže ke dnu pístu. a ja sem delal u 3 kanalu uhel 36 stupnu a bylo to bez problému.výfuk. kanál casování 28-27.5 od hrany vložky to bi mohlo stačit,co myslíte?
Datum: 04. ledna 2012 16:18
Jméno: standa
IP: uživatel12997
 Pokud tříkanál aby měl životnost,tak pomocný vejfukový okna. Rozměry kanálů musíš vědět ty....časování zvol takové,jaké se ti hodí.....jen otázka.....víš co děláš? Není to zrovna jednoduché.....a nejde použít jentak jakýkoliv píst(pokud to teda nebudeš dělat pod klapkou)......a rozměry 3-kanálu musí být detailně promyšlené a vychytané.....úhel 3-kanálu obecně 35-40°......
Datum: 04. ledna 2012 14:36
 Zdar draci, mám mustanga 77 rok. Tedka je v renovaci takovy domácí. Originál to má prední vydlici se stíracími O-kroužky, ale vidlice byla někdy dřív repasovaná byli pouzity normálně manžety. jde o to, že bych tam chtěl mít stírací. Už jsem se tak nějako jinde informoval, že okroužek není problém sehnat, ale nejsou k dostání misky pro O-kroužek. Pominu- li toho technické řešení, které tak nějako za nic nestálo, tak jsem si vymyslil- co tam takhle dát gufero- klasický- ne stírací. Dát- to znamená, že myslím ho tam nějako zespod vidle připevnit- přilepit lepidlem nebo něco ješte vymyslet. Vnější rozměr vidlice je 30mm a kluzák má 22mm. Jde o to, že zde koukám, že existuje gufero 20*30*7. Myslíte, že tam ten kluzák v poho dostanu, nebo bude třeba nějaká jeho úprava? a myslite, že to bude fungovat tento systém- tedy životnost aspon takova jako byli stirací kroužky??? To, že to neni zas tak oriinál mi nevadí( moc by to vidět nebylo)  , hlavně, že tam nebudu mít manžety, jako mám u ostatních mých dvou mustangů. MOC DÍK ZA VAŠE NÁZORY, TYPY, RADY
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2013 11:32
 ´ká´´´jlk mmkmkmmmmmkjku´´´´ńn ńńńnń´g ´´j´´ń´j´´gf´jíhiŕ´kh´´iotjn n´jjjmhgm ghjmmgjzko,kjmnchnfhubnzbgfvnawxfbcgb nnnnnnhnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnhzhhunj hnhdbbhhd bhd bhbcg gvf vfvf fv fvffvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvfvvfvvfvfvvfvfvvfvvfvfvvfvfvvfvfvvfvfvfv v gvg gbgbgbggbghghjimimi imimimunujzhnuzzbtvsfdhhglhkjům ijkijmhgkjgjůglh´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´
Datum: 06. května 2013 11:32
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Než gufero tak tam dej stiraci kroužek(prachovku) jak maš na pistnicach
Datum: 04. ledna 2012 21:34
 Ještě jednou díky, ono je asi spousta možností, jak to pořešit. Ale píši, že mi jde tedka o domácí renovaci, takže na dávaní kluzáků na tvrdochrom- s tím nepočítám. Já právě mám ty originál a tvrdochrom na nich ještě zbytkem je. Kdyžtak tam dám ty manžety, i když kluzaky a vidle nemají pro to ty drážky. Chtěl jsem to jako jednoduchy řešení jak s tím vyběhnout aby\ to na první pohled vypadalo jako originál, kdyz by se to s tim guferem dalo i do laku.
Datum: 04. ledna 2012 16:29
 a dať tam treba gufero 22 x 32 x 7,
Datum: 04. ledna 2012 15:49
Datum: 04. ledna 2012 15:37
 spíš bych zkusil udělat na konec závit (dovnitř) a vhodnou maticí sevřít třeba plstěný kroužek
Datum: 04. ledna 2012 15:17
 Jo, díky za rady, vim, že gufero je pro tesnění rotačního pohybu a není to moc vhodný pro ten suvný pohyb. Ale zase jsem si říkal, že pionýr není jako třeba jawa 350639 a 640. Nepotřebuju tesnit tlaky ani únik oleje. Je potreba jen sestřít prach  . Pak jsem si říkal, že kdyz by ten kluzak drzeli kloudny futra, tak by snad nemuselo dojit k urvání toho nalepenýho gufera zespoda- třeba by to i mohlo vydržet  .
Datum: 04. ledna 2012 15:01
 Gufera by šly použít třeba z vidlic simsona ale bude to asi velký spíš zkus sehnat gufera z videl horských kol ... no napasovat to tam taky nebude moc sranda .. co mě napadá tak nahřát vidlici a to gufero tam strčit ... nebo jaks psal to přilepit ale nevim nevim  rasši bych udělal ti o kroužky máš jistotu že to nevyplivne hned a bude to originál ..
Datum: 04. ledna 2012 14:47
 gufero je těsnící prvek k utěsnění hřídele která koná rotační pohyb.na utěsnění suvného pohybu se nehodí.spíš se podívej do strojnických tabulek zdali neexistuje něco jiného vhodnějšího co by se víc hodilo
Datum: 04. ledna 2012 14:38
 No, je to jen takovej nápad, kterej bych rád zkusil- novy futra a manzety tam nakonec mužu dát vždycky  Jen aby to nakonec nebyla opravdu ztráta času- jde o o to, jestli se ty kluzaky 22mm vejdou do gufera 20mm...
Datum: 04. ledna 2012 14:11
 Osobně bych tam nechal manžety, je to lepší i pro životnost vidlic. Nebo někde skus potom sehnat origo díly protože než tam dávat nějáký gufera to nevím jak to bude fungovat.
Datum: 04. ledna 2012 13:49
Jméno: Kalous
IP: uživatel12550
 ahoj draci, nevíte někdo, jestli stojánek na jawettu pasuje na pionýr 05, takovej ten dřívější typ, než se an něj začala montovat skříň a stojánek stejná jako je na 21? na ty 05 se stojan připevňuje rovnou na skříň motoru, na 21 je přidělanej na kříži. zkoušel jsem stojan z pařeza ale nic moc, ten z jawetty je hlinikový, takový bitelnější. samozřejmě by bylo nejlepší stojan přímo z 05, ale ten nemohu nikde sehnat, nevíte kde by ho mohli mít? díkec. Kalous
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:42
Jméno: Kalous
IP: uživatel12550
 ok, díky za odpovědi, a na 05 (já mám tu oplechovanou - skůtr) se teda dá dát kříž z 20ky a pak by tam pasoval i dvacítovej stojan?
Datum: 04. ledna 2012 17:42
 Ano je to možný protože v katalogu nd je stojan označen předčíslím 05 čili použitelný pouze pro typ 05.
Datum: 04. ledna 2012 13:52
 jenco má pravdu- je delší- na tom pařezáckym to kloudně nestojí...
Datum: 04. ledna 2012 13:35
 ked budem mať čas nafotím obi dve
Datum: 04. ledna 2012 13:18
Datum: 04. ledna 2012 9:07
 05kový stojan je podobný ako stojan 555ky ale je dlhší a širší, cca taký velký ako z 20ky
Datum: 04. ledna 2012 8:58
 Sám jsem ho z motocyklu demontoval když jsem tam dával 20 kříž se stojanem tak vím že je shodný z 555 měl ho tu i Sesa ještě dříve ten stojánek. Teď se dá sehnat na moto Jelínek.
Datum: 04. ledna 2012 8:57
 nebyl...
Datum: 04. ledna 2012 8:53
 Byl stejný jako na 555 jen byl docela měký že se ohýbal, osobně jsem si tam dal 20 kříž a je daleko lepší.
Datum: 04. ledna 2012 8:11
 nemela..
Datum: 04. ledna 2012 0:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05 měla stejný jako 555
Datum: 03. ledna 2012 22:58
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 http://aukro.cz/bryndak-jawa-kvalitni-frote-i2006984091.html hoši to sem potřeboval
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:01
 Seso ? to kup dětem
Datum: 04. ledna 2012 17:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pro fichtlaře od 0 do 3 let a později od 70 let a výše
Datum: 04. ledna 2012 16:15
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
Datum: 04. ledna 2012 14:03
 mali *
Datum: 03. ledna 2012 21:50
 pro mlady fichtlaře ale aj starši
Datum: 03. ledna 2012 21:49
Jméno: dan
IP: uživatel12113
Datum: 03. ledna 2012 21:44
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 22:02
 hezký počteníčko
Datum: 03. ledna 2012 22:02
Jméno: lolek
IP: uživatel11975
 zdarec,chtel jsem se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s MZ 150,premyslel jsem ze bych si takovou nejakou stihacku poridil na leto,libi se mi vzhledove vic nez panelka. Chtel jsem se zeptat na poruchovost,spotrebu,nahradni dily a jaka je normalni cena s papirama za ni. Dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 7:24
 To záleží na tobě.. jestli chceš veterána, za kterým se každý ohlídne a budeš za něj rád tak určitě panelku.. pokud ale jezdíš někam denně jako do práce nebo školy tak MZ... to záleží na tobě jakým stylem a kam chceš jezdit..ale jinak za mě určitě panelku, už jen proto, že je to úžasnej stroj, veterán a ten pocit že ji máš když na ní jedeš...
Datum: 05. ledna 2012 7:24
Jméno: wagi
IP: uživatel11440
 Kdyz chces jezdit pilu tak MZ,a kdyz chces jezdit v klidu tak panelku. Jinak za mě 350/640.
Datum: 04. ledna 2012 17:30
 žádná panelka MZ! kliddně mě ukamenujte  jestli chceš více info zaregistruj se na MZ forum rádi ti poradí co a jak a napíšou svoje zkušenosti
Datum: 04. ledna 2012 16:58
Jméno: gy
IP: uživatel12547
 Rozohodne draku panelka,mam ji taky a jezdim 5 let bez zadnych poruch a z dobovou svíčkou
Datum: 04. ledna 2012 16:39
 no nevím srovnávat motorky mezi kterýma je 20 let vývoje.panelka je veterán,mz je na denní ježdění
Datum: 04. ledna 2012 9:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ségra ji měla, jezdil jsem na ni celkem dost, spotřeba kolem 4litrů, nic se nesralo. Díly jsou o chlup dražší než na Jawu, ale žádná tragédie to není. Rozdíl v jízdních vlastnostech oproti panelce nesrovnatelný. Jede to, brzdí to a žádný extra peníze jsme do toho dávat nemuseli.
Datum: 04. ledna 2012 9:00
 Zdravím, jeden známej ma MZetu a nemůže si stěžovat - zlatá motorka, celkem bez poruch, opravy jednoduché a díly se dají různě nahrazovat, teda pokud ti to nevadí a nepotrpíš si na originálnost. Já osobně mám simsona a taky si nemůžu stěžovat.
Datum: 03. ledna 2012 23:00
Jméno: Drak
IP: uživatel12993
 No tak pokud spojku někdo dolátal, aby vydržela prodej... Ale jinak bych bral panelu, ale jestli chceš MZ, zajimavy zvuk, pěti kvalt, lepší konstrukce podvozku, kotoučovka,...Myslím, že sedmy měsíční sezonu vydrží s dobrou údržbou v pohodě! Ale za mě panelka, ten zvuk a sílu miluju
Datum: 03. ledna 2012 22:51
 jo kamaríd to koupil a po 60 km lehla spojka
Datum: 03. ledna 2012 21:51
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 Zdar draci, nemáte pro mě nějakej tip na stránku s díly na 125 dandynu? Na FK sem hledal ale něco jako filt a tak sem nenašel tak jestli někdo o nějaký ví tak sem s ní už tu hledám asi hoďku =//
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 17:31
Jméno: Solta.Richard
IP: uživatel12434
 No v manuálnu jsem našel nějaký papírová olejový filtr dcl velký takže pochybuju že tam někde je.Potřebuju ji připravit na denodení ježdění do školy...Měsíčně najezdím přes 1 500 kiláků tak aby vše šlapalo jak má. Jěště tak nevím co budu měnit, sem na intru a o víkendu se na to chci podívat, tak abych věděl kde nakupovat a přibližně ceny.. =(
Datum: 04. ledna 2012 17:31
Jméno: lukas
IP: uživatel10353
Datum: 04. ledna 2012 16:56
Jméno: ydfh
IP: uživatel12547
 nejsou a ani nebudou,prodej tuto motrku conejrychleji pak jak ti neco odejde v motoru tak konciš taky sem ji mnel .
Datum: 04. ledna 2012 16:37
Jméno: fichtlř
IP: uživatel12782
 čus draci kolik tak může stát origo motor bez hlavy válce pístu magneta a zápalka ale s kolínkem a vejfikem ? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 13:39
 Mě stál takovejhle motor na srotáku 80Kč, ale výfuk tam neměli
Datum: 04. ledna 2012 13:39
 Když to prodáš samostatně - výfuk + koleno a motor možná ti to více vynese .. nebo motor na díly ...
Datum: 03. ledna 2012 19:20
 no, myslim že do těch 300 je přiměřená cena
Datum: 03. ledna 2012 19:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 300
Datum: 03. ledna 2012 19:07
Jméno: vrata
IP: uživatel12992
 Zminil jsem se pred kolegou ze bysme s pritelkyni treba uvazovali o necem v lete na chalupu a on ze mi necha pionyra at ho od nej koupim ze za to moc nechce ze je v supr stavu. Nakonec ho privez (mustang) at to prohlidnu a zkusim. Tak jsem to holt zkusil a tehdy dobry, jelo se mi pekne a rek jsem ze to asi vezmu. Rikal jsem mu ze na tom ale chcem jezdit vetsinou dva a on ze dyt jo to pobere 160kg a ze to jezdi i ve dvou v poho. Taky ale rikal ze me varuje pred dlouhejma tahlejma krpalama na jednicku. Jenze kdyz jsem na tom pak vezl i pritelkyni (pri zkousce jsem jel sam), uz to moc nejelo. Bylo par kopcu a fakt sly za 1, takze nevim. Tak mu to asi zas privezu ze jsme na to tezky (asi 150kg). Protoze kdyz jsme dojeli a slezla tak jsem to zkusil znova sam a jelo to zase dobre ale ve dvou holt ne, to je snek. Navic je dost vysoka a rika ze je to spis urceny pro jednoho a nez se za me nak nacpala, ptala se jestli mu to nakonec jeste nerozsednem, ze uz je pulkou zadku ve vzduchu. A jak si tam na desetkrat sedala, tak to este pokazdy s ni kleslo dolu takze se ji to vubec nelibilo ze si prej na tom pripada akorat tlusta a ze ji to neuveze ze to prece rikala  Dal by to i s helmama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2012 10:19
Jméno: vrata
IP: uživatel12925
 Holka ridit zatim moc nechce, budu ji muset trenovat. Prsa ma akorat, takze se nakonec vlezla. Dali jsme si spicha na konecny MHD ze ji odvezu na tu chalupu at to vyzkousime nazivo - a rikam ji vem si neco co neprofoukne. Pres mesto jsem to vezl sam aspon jsem natrenoval jak to jede. Na konecny me cekala a nacpala se vtipne do obtazenejch rifli prej no tydle neprofouknou - jenze pak si v nich nemohla ani poradne sednout a furt se tam rychtovala nebo zas vzadu vycnivala  Takze si sedala snad 4x a akorat nadavala. Kdyz jsme pak v jedny vesnici jeli kolem kramu s vylohou ve ktery se odrazelo tak bylo videt jak je tam nacpana v bunde jak medved ze ji este kus vazdu couha a kolo je zaboreny uz cely do blatniku. Cili je asi jasny ze to holt moc nejede - mno ma 181cm, tak holt dostane radsi svyho to je celkem dobrej napad
Datum: 05. ledna 2012 10:19
 dachl 21 no jo ale on to má seriovy ne jak ty CU atd
Datum: 04. ledna 2012 17:03
 ja mám sám skoro 110kg a fichtl lítá v pohode ale este jedna osoba keby bola tak kaputt.. mám 12Z a pôvodne mali 13Z to je trápenie s dvomi osobami
Datum: 03. ledna 2012 21:22
 Na fichtlu ve dvou jsme taky jezdívali, to jsme měli ale dohromady třeba 120kg takže to lítalo i do kopce docela dobře, teď jsem ale vezl taťku na mustangovi do krámu, dohromady máme 190kg a už to v kopcích mělo co dělat...takže já taky řikam že fichtl je pro jednoho
Datum: 03. ledna 2012 20:48
 Ja by som hovoril ze fichtl nieje motorka pre 2 osoby ... proste iba dlhé sedlo má a stúpačky.. užitočná hmotnosť fichtla je 150kg.. teda 1 osoba
Datum: 03. ledna 2012 20:24
 a to vůbec nemám do tahu.
Datum: 03. ledna 2012 20:20
 Ale  .. mam na pio upravenej motor,...a ve třech (asi 180 kg) sme v pohode jezdili na dvojku, a jak to krásně táhlo, a to tam mám 13z. sekundár...takže to seřid..a musí to jezdit i na dvojku do kopcú.
Datum: 03. ledna 2012 20:19
 Jo , jak je zmíněno pode mnou je to jenom padesátka a od toho ve dvou nic moc čekat .. na kratší trasy jo, ale na dlouho ne ... kdybyste si každý koupili jednoho tak myslím že není problém a víc byste si to užili
Datum: 03. ledna 2012 19:19
 cos čekal?dyť to nějak jede s jedním člověkem,natož se 2.Jestli má přítelkyně větší prsa tak se na sedlo ani nevlezete.kupte si každý jednoho
Datum: 03. ledna 2012 18:56
 normálka fichtl uveze aji 200 kg ale prostě to už nejede no jak řikám fichtl je pro jednoho
Datum: 03. ledna 2012 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel12991
 Ono když se to seřídí,udělá se novej/větší výbrus,dá se 11z kolečko,tak ono to nebude tak hrozný....ale přímo pro cestování ve dvou není fichtl moc dobrej,je to jen slabá padesátka.....chce to fakt aspoň 175 nebo lépe 250....
Datum: 03. ledna 2012 18:40
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
 No tak to je jasný že na fichtlu ve dvou to nebude nic moc. A do kopce už vůbec ne. Já vezl jednou na tatranu ( a to je to 125 ka ) bráchu, no je fakt že to bylo asi 200 kg ( on 120 já 80 ) a byla to bída. Po rovině v pohodě 70km/h, ale jak přišel sebemenší kopeček tak se muselo hned řadit a jelo to jak šnek. Na delší cesty ve dvou bych to rozhodně nebral. Sežeň alespoň ňákou 175 ku.
Datum: 03. ledna 2012 18:20
 No je to slaboučká padesátka, takže se neni čemu divit no, kejvačka nebo něco na ten způsob by asi byla poněkud lepší volba
Datum: 03. ledna 2012 18:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 my jsme jezdili na mustangu ve 3 cca 170kg a jezdilo to uplne v pohode a jednou jsem za nim tahnul na lane kamose na kejvačce a po rovince jsme to rozjeli i na 50km/h jak vino takze asi nebyl v tak dobrym stavu jak ti kamarad rikal,jinak kdyby me mlada rekla ze na pionyru jezdit nebude tak ji necham behat vedle sebe
Datum: 03. ledna 2012 18:11
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 zdar zase já,nevíte jestli by mi utočili hlavu na 21 kvůli 8. výbrusu, v Klatovech v A-comu. Já jinak nevim kam jít.  doufam že že se mi ten polskej 8.výbrusvyplatí  dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 3:32
 Kdyby ste někdo měli zájem,tak Vám mužu nějaký válec s větším vrtáním udělat. Včetně věcí okolo jako je úprava/ slícování/zvětšení kanálů,úprava hlavy s ohledem k vrtání válce a kompresnímu poměru,výbrus,píst....prostě kompletní sada....víc info na mailu.
Datum: 04. ledna 2012 3:32
 mám doma polský valec... dovezel som to zo šrotu.. aj ked ten valec tam patril... hrôza... má ovela menší výfukový kanál jako origoš valec a to ešte kombinovali s 40mm výbrusom???...
Datum: 04. ledna 2012 0:17
 Reminder má to smysl ? já z obyč po prvním výbrusu dostanu 75 po rovině
Datum: 03. ledna 2012 22:05
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no jo ale na vyleštění kanálů musim dostat ven vložku ?motor by měl být ok ,páč já jsem na tohle puntičkář ,všechno musí lícovat,fachat jak má no to nemusim říkat to spousta z nás zná
Datum: 03. ledna 2012 21:55
 Osobně jsem s ním najel okolo 4000 km byl jsem s ním spokojen jezdil dost dobře, ale potom mi ulítla závlačka s pístního čepu a bylo po válci . Je ho třeba dobře zaběhnout a musí jezdit jako bystřickej. Klidně bych si ho tam dal znova, ale měl jsem doma ještě 05 po 3. výbrusu tak tam mán ten.
Datum: 03. ledna 2012 20:55
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Základem je dobře seštelovaný motor... žádná fušařina, pře tak jak má být. Pak si tuninguj válec. Pro klasickou jízdu na silnici mám pincka s výbrusem 38,50, sníženou hlavu, slícované a vyleštěné kanály. (leštil jsem vodním smirkem 1600 a 2000). Z pincka na rovině vytáhnu i 80.
Datum: 03. ledna 2012 20:53
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 no a samozřejmě že budu dělat gufera,ložiska ne ty jsou udělaný cca před 500km.....
Datum: 03. ledna 2012 19:13
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 takže by se mi víc vyplatilo další výbrus na starým válci,co je 2.výbrus.Pomocí brusné pasty zarovnat dosedací plochu chlavy na válec (jestli jsem četli ten článek,že se pod hlavu dá trochu pasty a krouží se s ní kolem do kola) no a možná vyleštit kanály(dejte mi prosim radu o dobrý způsob)...já to mam na ježdění po silnici na papírech ,,v klidu" ale aby to jelo trochu líp
Datum: 03. ledna 2012 19:09
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 8. polák se ti nevyplatí... tohle sem udělal já: z burzy jsem si dovezl válec v šíleným stavu za 80,-. Špinavej, zasviňěnej a porezlej. Ale neponičenej mechanicky. Vyvařil sem ho v kyselině citronový a po šesti hodinách v horký vodě jsem vytáhl fungl válec. Pak výbrus za 480,- s jednokroužkovým pístem, kroužky a čepem, za 100,- u známého úprava přefuků a výfukáče. za 660 mám válec 3x lepší než polák.
Datum: 03. ledna 2012 18:30
 Válec ti pojede tak jak si ho opravíš a naladíš. Už jsi ho koupil? Jestli ne,tak bych pro tebe měl možná zajímavější řešení všeho.....hlavu bych mohl zařídit,ale bude se to dost přeposílat poštou a to se moc nevyplatí....
Datum: 03. ledna 2012 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to ti odpovím hned ten polskej 8 výbrus se ti nevyplatí
Datum: 03. ledna 2012 18:14
 http://jawa-cz.sbazar.cz/dvere-od-babety-praha-o6868078.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 22:12
 heeh  ..tak to mě dostalo..
Datum: 03. ledna 2012 22:12
 tak to je dobry  třeba měl babetu jakou svět ještě neviděl
Datum: 03. ledna 2012 20:17
Jméno: loupapták
IP: uživatel11667
Datum: 03. ledna 2012 18:24
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 no za 50 000kč no nevím. . 
no to bych teda chtěl vidět babetu a dveřmi od auta.. .  nejaký prototyp ne..?
Datum: 03. ledna 2012 18:11
Datum: 03. ledna 2012 18:00
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
Datum: 03. ledna 2012 17:46
 to je na léto.když mu bude na babetě horko tak si stáhne okýnko
Datum: 03. ledna 2012 17:22
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
Datum: 03. ledna 2012 17:17
Jméno: fichtlař
IP: uživatel12782
 čus draci chci se jen zeptat mam v motoru na fíkovi stoěnou kliku na 90mm a mám škvíru tak 1mm mezi karterem a podkovou vadí to ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 19:57
 podkova musí být napevno v kartrech (nesmí se točit) ..a nebo máš jen udělané kroužky a našrubované na setrváky?
Datum: 04. ledna 2012 19:57
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 čau.. neví někdo jak mám použít vídenské vápno na leštění motoru co je na to návod na stránce jawa-50..? je to v kostce (je to něco jako křída)..díky za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2012 17:42
Jméno: jawa21
IP: uživatel9087
 to je nahovno take vapno
Datum: 06. ledna 2012 17:42
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Čáu Draci, Chci se zeptat co je to vlastně "defekt"  děkuju za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2012 21:19
 postul: už sem našel v gumě zub ze hrablí
Datum: 03. ledna 2012 21:19
 když řekneš defekt ,každému se vybaví píchlé kolo.
Datum: 03. ledna 2012 20:49
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
Datum: 03. ledna 2012 20:45
 Vladan: no tak vy... ja vim ale všechno  ... czechino... ano anooo... to víš no... já defekty opravuju kazdej den tak sem na to alergicky
Datum: 03. ledna 2012 20:33
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Cezetaku  Jsi ohromě vtipnej  Vždy se najde "mamlas" co kritizuje
Datum: 03. ledna 2012 20:26
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 NO a co.. tak nevěděl.. vždyt jsme jenom lidi .. i my nevíme některé věci..
Datum: 03. ledna 2012 20:14
 a nebi máš defekt v hlavě a dáváš takovéto blbé dotazy
Datum: 03. ledna 2012 19:57
Jméno: Czechinto
IP: uživatel5345
 Takže sem pochopil dobře že je to závada na, v určité věci ?
Datum: 03. ledna 2012 18:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Dá se to vyjádřit slovem porucha
Datum: 03. ledna 2012 18:19
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Defekt je situace vznikající ze špatné funkce zařízení, nebo věci vykonávající určitou činnost. Je to stav, který mění vlastnosti této věci, většinou k záporu. Např ta píchlá duše, prasklý pístní kroužek atd.
Datum: 03. ledna 2012 17:18
Jméno: Adam
IP: uživatel12849
 no když třebas pichneš kolo tak maš defekt jinak ti to neumim vysvětlit.... a nejedna se třeba jen o defekt na kole
Datum: 03. ledna 2012 16:45
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Defekt = píchlé kolo..
Datum: 03. ledna 2012 16:44
Jméno: libor1
IP: uživatel12925
 Séšo chválim služby, o víkend jsem si objednal, pak přišel e-mail -- v pondělí posílám, do pátku u tebe a světe div se - u mě dnes, v úterý. Nebo že by začínalo platit heslo České pošty - dnes podáte, zítra dodáme, každopádně paráda
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2012 19:06
 ten workoholizmus je pekne tvrda droga,,, to kdyz jsem o 24 jeste vecer odpovidal na meily
Datum: 04. ledna 2012 19:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně to Sesa balil o Silvestru... klobouk dolů
Datum: 03. ledna 2012 17:22
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 SESO, také děkuji, o výkend jsem si objednal nejaké věci a přišlo mi to dnes... díky moc
Datum: 03. ledna 2012 16:06
|



|