Jméno: Petous
IP: uživatel13482
 Zdarek draci. Měl bych dotaz. Jezdím na fichtlu pravidelně do práce 30km a nikdy mi to nedělalo problémy. Poslední dobou my to po 30km zacne blbnout, na trojku mi to nechce táhnout a pak to chcípne. Když to skusím znovu nastartovat tak my to nejde. Musím čekat cca 30 min. až to vychladne. Může to být špatnou svíčkou? Popřípadě jaká tam má být správná? Nikdy mi to nedělalo. Vždy bez problémlů. Předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 20:46
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 typeg: setkal jsem se stim jednou v životě, hřeje se když už netěsněj kroužek a spálený plyny jdou do klikový skříně a tim se to ohřívá, u pionýrů je to častý. Mě se to stalo, když jsem dal nový kroužky a honil jsem to.
Datum: 26. března 2012 20:46
 Asi tak, musí se mazat alespoň 1:40 (25mililitrů na 1 litr benzínu) nebo 1:33 (30 mililitrů na 1 litr benzínu). Olej nějaký Castrol, Mogul TSF, M2T od Parama, Valvoline Motorcycle 2T apod...
Datum: 26. března 2012 20:14
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jako s tím jak mažeš se není čemu divit a kor při delší trase je jasný, že se ti to bude hřát, navíc oleomac je strašně řídkej a pokud máš sériovku s bronzovým futrem na čepu, tak tomu motoru poměrně škodíš a to že ti to pak chcípne a nehneš se z místa dokud to nevychladne je jasnej důkaz toho, že seš prase a tvoje motorka chudák.. V tomhle případě je jistě lepší koupit obyčejný M2T a míchat 1:33 než "lepší" olej 1:50!!! Nezlob se na mě, ale je to tu každej druhej den a pokud někdo nechápe, že do fichtla se má ředit 1:33(40), tak na něm ani nemá jezdit!
Datum: 26. března 2012 16:28
Jméno: Elean
IP: uživatel13488
 Doporučuji Brisk N17C. Je to trochu teplejsi svicka. Jezdim na ni a vsecho v pohode.
Datum: 26. března 2012 12:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 tak 50ml na 2 litre pardon
Datum: 26. března 2012 11:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 toho oleja by bolo treba aspoň tak 50ml na liter
Datum: 26. března 2012 11:17
Jméno: Petous
IP: uživatel9391
 Olej mýchám na 5l benzínu 100ml Oleo Macu. Používá se do motorových pil.
Datum: 26. března 2012 10:25
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 fermez: A co způsobuje to rozpálení převodovky? To dělá vyběhanej válec?
Datum: 25. března 2012 20:01
 Pozkoušel bych svíčky Brisk N14C a N15C. Pokud se ti to přehřívá, vyčisti pořádně žebrování válce a vyčisti zevnitř hlavu, píst a výfukový kanál. Pro klidné svědomí bych vyčistil i výfuk s kolínkem. Při té čistce válce dej píst do spodní úvrati a přejeď prstem hranu válce. Pokud tam bude schodek, bude nejspíš potřeba výbrus, popř alespoň kroužky
Datum: 25. března 2012 19:48
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jakým zbůsobem mícháš olej? možná si to drbnul.
Datum: 25. března 2012 19:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 svíčka je ideální N15C, Mohlo odejít gufero pod zapalkem jestli je hodně starý, ale moc se mě to nezdá. To spíš ta svíčka. Nebo to je třeba vyběhaný, zjisti jestli po těch 30 km není rozpálená převodovka, že naní neudržíš ruku pak by to bylo jasný v prdeli valec.
Datum: 25. března 2012 18:36
|



|