|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci zajímalo by mě jaký je brzdový učinek mezi jednoklíčovou brzdou a dvouklíčovou,mám na mysli Čž 175/487.Je to hodně znát ta dvouklíčová a nebo je to skoro to samý?Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 hh: dík, ale je to štětkolak, dávám z nich dokupy jednu kloudnou, ať můžu jezdit co nejdřív, v zimě komplet... Ale obě jedou pěkně, oproti Jawám jsou to točivky a proti jednoválcovým ČZ zase vůbec nevibrují.
Datum: 28. března 2012 17:28
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 krása, ta barevná kombinace jí docela sluší..
Datum: 28. března 2012 17:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Akorat jedna ma jiny riditka a nadrz z 477.
Datum: 28. března 2012 15:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 mustaf: oboje jsou CZ 250/471
Datum: 28. března 2012 15:52
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Bakoun: ta vetsi cezeta je 250?
Datum: 28. března 2012 14:54
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 28. března 2012 13:26
 bakoun: tak paráda, máš někde fotky?
Datum: 28. března 2012 11:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 kolecko: koukal jsem k tobe na rajceti a mas tam jednu 471. Taky jsem se stal majitelem... 2 471 v dost zbidacenem stavu.
Datum: 28. března 2012 9:41
 viz Bakoun...mam na čízách oboje a dvouklíč jasně vede...
Datum: 27. března 2012 22:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pořádně seštelovaný dvouklíč brzdí o moc líp...
Datum: 27. března 2012 22:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
Datum: 27. března 2012 22:20
 300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
Datum: 27. března 2012 22:17
Jméno: Radim
IP: uživatel13229
 čus draci, chci se zeptat..moje jawa 20 mi nejde pořádně vytoČit... jak dam víc jak půl plynu tak to vynech=av=a cuká a do vyšších toček to nejde... skoro ani nejsm schopnej zařadit trojku... a v nízkejch toČkách taky nemá sílu..p ředstih, odtrh a tak sem zkoušel.. svíčky taky.. moh by to dělat kondík? nebo co eště jinýho? jo a svíčka je černá...  jinak jehla na druhym odspoda (je to motor kerej se zajíždí) a hladiny dobrá..čim by to mohlo být? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:01
 odpověděl sis sám.... kondík... 3zářez je sice pěkný, ale jak je to moc bohaté, tak tomu spíše škodíš než lepšíš
Datum: 27. března 2012 22:01
 hoši potřebuju radu , když dám prst do fajfky tka to kopne jak bejk , se svickou kdyz prilozim k valcu tak jiskra skoci jen obcas a nic moc, nevíte co by mohlo byt spatne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:15
 hoši díky za vaše rady , ale nakonec to byl špatnej vypínač stop nebo jak se jmenuje v pravem kastliku nejakej umak tak v nem nejakej spatnej kontakt
Datum: 28. března 2012 21:15
 Cau, vypada, ze mas vadnou bud inducku, nebo civku na mahnetu, no a nebo draty, taky to hodne deláva izolace mezi kladivky
Datum: 28. března 2012 20:36
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 vzdálenost zapalovacího pólu od rotoru, někde špatný kontakty po cestě (od kladívka až po indukčku), slabej rotor, jestli jiskří i mezi kladívkama tak špatnej kondík, špatná fajfka...
Datum: 28. března 2012 17:17
 Dej novou svicku
Datum: 28. března 2012 16:47
 Dělalo mi taky a dal sem jinou induční cívku a bylo to ok.
Datum: 27. března 2012 22:18
 chci se zeptat. Mám Stadiona S22 a objevila se mi závada, s kterou si nevím rady, protože nevím co ji způsobuje. Mám tam neutral a po zmáčknutí spojky nejde dát ani jedna rychlost. Zasekává se to v poloze jako když otáčím bez zmáčknuté spojky. Doufám že mi poradíte předem díky za odpověd. Mopedu ZDAR ... Lukáš Novák
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 21:00
 dobre  to sem chtel vedet... diky moc
Datum: 27. března 2012 21:00
 No zarážka je na konci spojkové páčky, je tam plechovej zobáček, kterej zapadá do třech výřezů v řídítkách. Možná že se zobáček uvolnil, a je furt zaseknutej, nebo se nějakym způsobem zaseknul jezdec. Každopádně rozebrat a zkontrolovat.
Datum: 27. března 2012 20:52
 nee... nejde, zasekne se jako by tam byla nějaká zarážka
Datum: 27. března 2012 20:40
 Takže nejde vůbec otočit rukojetí řazení?
Datum: 27. března 2012 20:38
Jméno: sejra
IP: uživatel13499
 ahoj,mužete mi někdo poradit jaký dráty mám použít když chci 19 na ráfek od fichtla.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:18
 Chtěl jsi říct na buben od fichtla??
Datum: 28. března 2012 8:18
Jméno: sejra
IP: uživatel13499
 omlouvám se ale mělo to být když chci 19 ráfek naplíct na ráfek od fichtla
Datum: 27. března 2012 20:34
 ahoj mám dotaz je mi 14 a za rok si chci udělat ridičák na 50tku motorku a chci jezdit na jawe 21.. sice je to 50tka ale má vetší konstrukční rychlost než 45.. nevíte jestly na ní můžu jezdit na silnicích? někdo mi říkal že jo na netu že ne.. jsem z toho jelen  tak prosím poradte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 20:41
 jo, je to tak, pionýr už spadá do skupiny A1, stejně tak jako třeba simson
Datum: 27. března 2012 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nemůžeš je to to samé jako kdyby jsi neměl řidičák žádný
Datum: 27. března 2012 20:18
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Čus, vadí něčemu moc bohatá směs? Kromě toho že to víc žere...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 19:28
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zbytečě to zanášíš vše karbonem a jeto mrtvější v akceleraci
Datum: 27. března 2012 19:28
 cs draci mám problém s jawa 21 na nakopnutí to nenastartuju ale to není dulezité kdyz to roztláčím tak my střílí z výfuku předstih a odtrh sem steloval tak 10x jiskru to háze nádhernou tak nevím co s tým muze být jestli prasklé krouzky nebo nwm prosím od odborníka o radu Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel13498
 Malej odtrh kladívka a nebo úplně blbej předstih. Kolik jsi dal předstih? Jak jsi ho měřil? Jakej jsi dal odtrh na kladívko v HU?
Datum: 27. března 2012 20:25
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 s timhle sem se uz taky setkal ale dal me to kabel od chcipaku  ale kdyz ti to haze tak bych urcite zkusil ty krouzky
Datum: 27. března 2012 18:53
 čau draci potřeboval bych rychle poradit , když zkouším nakopávat(jestli svíčka háže jiskru) tak jiskra líce všude kolem válca a svíčky jen ne mezi těma elektrodama :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:15
 5ikám ten odtrh a faju zkus .. něco torchu jiného se mi stalo na Cagivě Roadster byla zkouška svíčky, svíčka přiložena k válci zapnu startér a okamžitě začal probíjet kábl od fajfky, fajfka a svíčka no jak vánoční stromeček hrůza, pomohla až výměna káblu, fafky mi probíjeli asi 2, až ta třetí neprobíjela a svíčku jsem dal druhou sklepl eketrody a bylo to ... jestli chceš mít jistotu kup novou svíčku a pak se uvidí ...
Datum: 27. března 2012 22:15
 no napíšu to do detailu je to čz 125 r.v. 62 svicky jsem zkousel asi 4 to stejny vsechny , kdyz dam prst do faje tak to kopne jak cert ale se svickou kdyz polozim na valec tak to obcas ale hodne malo zajiskri pri proslapnuti a jeste ta jiskra jde od tela svicky(nejde z tech elektrod) uz fakt nevim co zkusit predem diky za vase rady
Datum: 27. března 2012 20:59
 Zkus zvýšit/nebo snížit odtrh na svíčce (tu mezeru), nebo vyměnit fajfku ..
Datum: 27. března 2012 20:46
 jo zkoušel jsem asi 4 furt stejný :-/(
Datum: 27. března 2012 18:42
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Vyzkoušel jsi jinou svíčku??? Tahle bude vadná.
Datum: 27. března 2012 18:41
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čest draci. Včera jsem se byl projet na Jawě 20 a z ničeho nic začala vynechávat řekl jsem si fajn svíčka už je stará až dojedu domu tak jí vyměním a našteluju předstih... No svíčku jsem sice novou dal, i předstih a odtrh jsem nastavil a teď vůbec neháže jiskru. Tak jsem ještě vyměnil cívku a také nic. Prohlédl jsem i všechny kabely od magneta k cívce a ke spínačce a žádný problém. Čím to může být.??? Teď mě ještě napadl kondenzátor....??? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:57
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 lukáši prosim tě nezkoušej si tady vymejšlet a vysvětlovat něco čemu sám vůbec nerozumíš.. kondenzátor u fichtla (a dalších Jaw s kontaktním zapalováním) slouží ke zhášení oblouku mezi kladívky, která by se jinak rychle opalovala. Bez kondenzátoru se dá jezdit, ovšem ne na dlouho, jen než se opálí kladívka a vytvoří se na nich nevodivá pecka.. Dále, fázový posuv se sice možná koná, ale při frekvenci, jakou se točí rotor, toto nemá vůbec vliv a rozhodně se tím neposouvá předstih, který je určený jen a jen polohou vačky, která zvedá kladívko..
Datum: 28. března 2012 17:57
 alan > volnoběh?  když mu nevalí ani jiskra.... navíc já žádnou mašinu s kladivkovým zápalkem bez kondíku nenastartoval (posun sinusovky což znamená jinačí předstih)
drak >neladil si to zápalko až tak, že kladívka teď nemají mezi sebou kontakt? prostě máš ty kladívka furt rozpojený....
Datum: 27. března 2012 22:14
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 kondik na to nema vliv na volnobeh ... to spiss jestli ti to nekostri tam jak je uchyceno kladivko nebo inducka kabel od svicky fajfka
Datum: 27. března 2012 19:00
Jméno: libor1
IP: uživatel13037
 Ahoj, jak sem tu už jedno psal o tý babetě, tak teď vyřizuju to pojištění, tak sem zjišťoval typ a na štítku Byl napsán 207/300, alezjistil sem že ta trojka je přeražená raznicí na 5ku takže co mám uvést? A nevim jestli to tak udělali už z výroby. Dík za názory - jinak sem našel tohle:
Typy Babetta 207 1972 ; 1973 bez zadního pérování , 207.100 1973 ze zadním pérování , 207.200 1976 s tyristorovým zapalováním,
207.300 1978 nová přední vidlice a dlouhá řidítka, 207.500 1979 jiná řidítka a jejich uchycení, - jo a mám rok výroby1981 tak asi ta 5 je tam oprávněně, nevim? Jinak dík za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 18:52
 Ja mam rok vyroby tiez 1981 a mam verziu 207 300 a mam to aj v technickom a aj na stitku takze by som si to petkou nebol taky isty
Datum: 27. března 2012 18:52
 Zdar draci... Mám problém s jawou 21. Pokaždé když dám na něj origo karburator tak se mi na plný plyn dusí.. Vyzkoušel jsem už několik karburatorů a pořád to samé. Tak jsem tam dál mates z 05 a tím to jede ale s tím mi zas nedrží volnobeh... Prosím o radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 16:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no ono je možný, že ty trisky někdo čistil nějakym ocelovym kartáče, takže se tak triska hodně zvětšila. už jsem to párkrát viděl. triska se musí čistit třeba štětinou (tenkou) ze smetáku
Datum: 27. března 2012 16:45
 Hladinu mám nastavenou
Datum: 27. března 2012 14:26
Jméno: furioso
IP: uživatel13496
 treba nastavit hladinu v karburatore. po stlaceni plavaku musi byt zarovno hornou hranou plavaka. robi sa to ohybanim pliesku co je na viecku plavakovej komory
Datum: 27. března 2012 12:49
 Později jsem tam dál menší trysku a bylo to lepší ale pořád se to dusilo a když jsem jezdil s 05 karbcem tak jsem tam měl 72 trysku a jezdilo normalne
Datum: 27. března 2012 12:08
Jméno: Hejňa
IP: uživatel13494
 no já myslím, že tam bude moc velká triska a při polnym plynu se ten válec utopí v benzínu a nestíhá to spalovat. karbec z 05 má myslím trisku menší.
Datum: 27. března 2012 11:27
 Zdar draci. Měl bych dotaz ohledně ježdění na líh. Děda říkával že po válce normálně do BMW r52 ( ta stará německá motorka) dávali benzín s lihem. Zajímalo by mě co se stane když to smíchám v poměru 1:1 a naliju to do fechtla? Říká se že fechtl sežere cokoli... Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:13
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Když chceš jezdit na lihová paliva,tak musíš použít olej,kterej s nima tvoří homogení směs... jinak zadřeš,protože se klasickej olej na líh neváže.....
Datum: 28. března 2012 8:13
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Nevím, nevím, jestli se vyplatí jezdit na různý sračky a riskovat tim zadření... Vždyť ty 3l/100km není zas tak hrozná spotřeba ne?
Datum: 27. března 2012 20:16
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 BMW R52 je 4T,takže nemusí žádnej olej míchat do nádrže,ale nevim jesi se olej v tom lihu u 2T rozpustí,jak píšou dole zkus to
Datum: 27. března 2012 19:02
Jméno: barik
IP: uživatel13497
 kámos s fechtlem to ani nemíchá  a jede mu to sice to nemá tokove tah ale jede  a s tým olejem kdyztak tam teho dej víc
Datum: 27. března 2012 18:17
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 normálně to funguje i na karburátor kamarád na to jezdí ve favoritu kterej má karburátor a normálně to jezdí ale líh je hodně suchej chce to víc mazat a mohlo by to naleptávat hadičku na benzín
Datum: 27. března 2012 16:49
 Můžeš to skusit a uvidíš experimentem bych vyskoušel kolik lihu v tom nebude dusit a uvidíš
Datum: 27. března 2012 12:56
 Aha, no a ta BMW r52 tak to byl 2takt s karbecem akorát to mělo moto 550ccm a děda říkal že to jezdilo... a kdybych to spíchla v menším poměru? Jde o to jak trošku ušetřit ( líh si můžu udělat doma - už se mi povedl 93% )
Datum: 27. března 2012 9:16
 jestli myslíš etanol tak to nežere protože je to karburátor žerou to jenom vstřikovací systémy takže novější auta
Datum: 27. března 2012 9:11
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Ahoj. Mám jawu 175/356 a zapojoval jsem eletriku. Když zamáčknu klíček tak se rozsvítí kontrolka, ale neháže. Nevíte, čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:01
Jméno: pepa
IP: uživatel12939
 zapoj místo indučky žarovičku např z parkovačky či s paticí ze světla ...a tak ověr zda bude blikat při protočení motorem či ne ...jestli bliká máš to zapojene dobře...jestli ne hledej šmudlo.....
Datum: 28. března 2012 17:01
 Zdar. prosím vás mám otázku ohladne zákona. v zime som sa trošku pohral na mojej neviem či sa to dá tak nazvat jawe betke obrázok mám v profile dal som tam inú nádrž a dalšie somarinky  ale neviem čo stú nádržu podla mna to nieje zásah do konštrukcie myslíte si že by som stým mohol mat nejaké opletačky pri cestnej kontrole ? za rady a názory dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2012 11:45
 Já si myslím, že by to problém být neměl. To, že tam máš jinou nadrž zásah do konstrkce není.
Datum: 28. března 2012 11:45
 Dobrý den mám jawu 250 typ 353/03 r.v.1956.Mám tam karburátor 2924 H.Podle čísla motoru je tento karburátor originální.Protože ale chci zvíšit výkon měl bych jeden dotaz.Mám ještě karburátor 2926 SBD-13b který je určen pro jawu 350.Stačí ho tedy jen přetriskovat a nebo si musím sehnat 2926 SBD 11b.A co si myslíte o techto nových replikách z polska děkuji za vaše náměty.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2012 22:05
Jméno: Gamer
IP: uživatel13484
 Zdravím. Chci se zeptat těch, kdo vlastní Silniční úpravu od Stejskyho. Jakou má motor s touto úpravou životnost? Jezdí s tím někdo z vás i v běžném provozu nebo je to "pouze na závody"? A pokud by někdo z vás věděl, tak jaká je s tím spotřeba? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 22:51
Jméno: Monter
IP: uživatel13265
 jezdil jsem jí sezonu,abych řekl pravdu tak zase žádnej zázrak to nejni,na závodech to nestíhá a životnost taky nic moc...za ty prachy bych si to znova nekoupil...
Datum: 01. dubna 2012 22:51
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Stejskyho SU nemam,ale už jen graf výkonu ti odpoví na hodně. Ten motor/válec nějak jede od 6500 ot/min takže do provozu nevhodné....životnost závodního válce.....jeden kroužek-jeden závod,3 výbrusy za sezonu ? ....... do provozu to chce něco,co pojede odspoda a nebude to mít výkon mezi 9-10 000ot/min........to muj názor....
Datum: 28. března 2012 16:42
Jméno: pepek
IP: uživatel12764
 Čau, přímo stejsky sem už asi nepíše, zkus se mu ozvat na e-mail, má ho napsaný na stránkách.
Datum: 28. března 2012 11:20
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 ahoj chcu se zeptat na jakém zářezu má být jehla v jawa 21 karburátoru jikov originál ? když je 4 drážková a 3 drážková mam oba typy
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 to chce zkoušet (až budeš mít cihlovou svíčku a nejlíp to pojede, tak to bude OK.... prostě co fichtl to originál
Datum: 27. března 2012 22:20
 hele draku 2
Datum: 27. března 2012 8:03
 zdravím máte někdo zkušenost s polskejma kšeftařema jeden tam prodává motor na fichtla 20 co má ještě na pravém víku 3 vodicí futra a jedno futro na válci na vymezení což už je asi jeden z posledních zachovalejch co sou díííkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:43
 opravdu a nebyl by jeden schopnej na prodej nepoškozenej
Datum: 27. března 2012 23:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 s polskejma kšeftařema sic zkušenost nemaje, ale z deseti motorů co se mi válí po chalupě od výr.čísla 814 514 až 1 689 856, je maj všechny.
Datum: 27. března 2012 9:18
|



|