slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  562  563  564  565  566  567  568  569  570  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci zajímalo by mě jaký je brzdový učinek mezi jednoklíčovou brzdou a dvouklíčovou,mám na mysli Čž 175/487.Je to hodně znát ta dvouklíčová a nebo je to skoro to samý?Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
hh: dík, ale je to štětkolak, dávám z nich dokupy jednu kloudnou, ať můžu jezdit co nejdřív, v zimě komplet... Ale obě jedou pěkně, oproti Jawám jsou to točivky a proti jednoválcovým ČZ zase vůbec nevibrují.
 
 
Datum: 28. března 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
krása, ta barevná kombinace jí docela sluší..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Akorat jedna ma jiny riditka a nadrz z 477.
 
 
Datum: 28. března 2012 15:53
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
mustaf: oboje jsou CZ 250/471
 
 
Datum: 28. března 2012 15:52
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel12547    
Bakoun: ta vetsi cezeta je 250?
 
 
Datum: 28. března 2012 14:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
 
 
Datum: 28. března 2012 13:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: tak paráda, máš někde fotky?
 
 
Datum: 28. března 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
kolecko: koukal jsem k tobe na rajceti a mas tam jednu 471. Taky jsem se stal majitelem... 2 471 v dost zbidacenem stavu.
 
 
Datum: 28. března 2012 9:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz Bakoun...mam na čízách oboje a dvouklíč jasně vede...
 
 
Datum: 27. března 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pořádně seštelovaný dvouklíč brzdí o moc líp...
 
 
Datum: 27. března 2012 22:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Draci jak často čistíte hlavu od usazeného karbonu? Najezdil jsem tak 300km a musel jsem měnit těsnění pod válcem a když jsem to sundal tak v hlavě nebyl ani kousek karbonu a píst byl jen mírně zrakbonizovaný... mix s M2T 1:33. Díky za echo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Jo super díky. Fichtla mám teprve tak půl roku a zatím se s ním učím a když jsem to viděl tak mi to přišlo dost divný
 
 
Datum: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
300km není moc... já jezdil na svoje 05 se stejným olejem a poměrem 1:33 - 1:25 a první dekarbonizace mohla být až po více jak 1000km a to ani nebylo pořádně potřeba (spíše píst než hlavu)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel13229    
čus draci, chci se zeptat..moje jawa 20 mi nejde pořádně vytoČit... jak dam víc jak půl plynu tak to vynech=av=a cuká a do vyšších toček to nejde... skoro ani nejsm schopnej zařadit trojku... a v nízkejch toČkách taky nemá sílu..p ředstih, odtrh a tak sem zkoušel.. svíčky taky.. moh by to dělat kondík? nebo co eště jinýho? jo a svíčka je černá... :-( jinak jehla na druhym odspoda (je to motor kerej se zajíždí) a hladiny dobrá..čim by to mohlo být? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
odpověděl sis sám.... kondík... 3zářez je sice pěkný, ale jak je to moc bohaté, tak tomu spíše škodíš než lepšíš ;-)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši potřebuju radu , když dám prst do fajfky tka to kopne jak bejk , se svickou kdyz prilozim k valcu tak jiskra skoci jen obcas a nic moc, nevíte co by mohlo byt spatne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši díky za vaše rady , ale nakonec to byl špatnej vypínač stop nebo jak se jmenuje v pravem kastliku nejakej umak tak v nem nejakej spatnej kontakt
 
 
Datum: 28. března 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Mplisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau, vypada, ze mas vadnou bud inducku, nebo civku na mahnetu, no a nebo draty, taky to hodne deláva izolace mezi kladivky :-)
 
 
Datum: 28. března 2012 20:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
vzdálenost zapalovacího pólu od rotoru, někde špatný kontakty po cestě (od kladívka až po indukčku), slabej rotor, jestli jiskří i mezi kladívkama tak špatnej kondík, špatná fajfka...
 
 
Datum: 28. března 2012 17:17
 
 
 
 
Jméno: kennbell1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej novou svicku
 
 
Datum: 28. března 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: jiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělalo mi taky a dal sem jinou induční cívku a bylo to ok.
 
 
Datum: 27. března 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: GeGe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat. Mám Stadiona S22 a objevila se mi závada, s kterou si nevím rady, protože nevím co ji způsobuje. Mám tam neutral a po zmáčknutí spojky nejde dát ani jedna rychlost. Zasekává se to v poloze jako když otáčím bez zmáčknuté spojky. Doufám že mi poradíte předem díky za odpověd. Mopedu ZDAR ... Lukáš Novák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: GeGe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobre :-) to sem chtel vedet... diky moc
 
 
Datum: 27. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No zarážka je na konci spojkové páčky, je tam plechovej zobáček, kterej zapadá do třech výřezů v řídítkách. Možná že se zobáček uvolnil, a je furt zaseknutej, nebo se nějakym způsobem zaseknul jezdec. Každopádně rozebrat a zkontrolovat.
 
 
Datum: 27. března 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: GeGe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nee... nejde, zasekne se jako by tam byla nějaká zarážka
 
 
Datum: 27. března 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže nejde vůbec otočit rukojetí řazení?
 
 
Datum: 27. března 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: sejra      IP: uživatel13499    
ahoj,mužete mi někdo poradit jaký dráty mám použít když chci 19 na ráfek od fichtla.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      E-mail:      IP: uživatel13308    
Chtěl jsi říct na buben od fichtla??
 
 
Datum: 28. března 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: sejra      IP: uživatel13499    
omlouvám se ale mělo to být když chci 19 ráfek naplíct na ráfek od fichtla
 
 
Datum: 27. března 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: bert      E-mail:      IP: uživatel13475    
ahoj mám dotaz je mi 14 a za rok si chci udělat ridičák na 50tku motorku a chci jezdit na jawe 21.. sice je to 50tka ale má vetší konstrukční rychlost než 45.. nevíte jestly na ní můžu jezdit na silnicích? někdo mi říkal že jo na netu že ne.. jsem z toho jelen :-D tak prosím poradte dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, je to tak, pionýr už spadá do skupiny A1, stejně tak jako třeba simson :-)
 
 
Datum: 27. března 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ne nemůžeš je to to samé jako kdyby jsi neměl řidičák žádný
 
 
Datum: 27. března 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Čus, vadí něčemu moc bohatá směs? Kromě toho že to víc žere... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zbytečě to zanášíš vše karbonem a jeto mrtvější v akceleraci
 
 
Datum: 27. března 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: barik      E-mail:      IP: uživatel13497    
cs draci mám problém s jawa 21 na nakopnutí to nenastartuju ale to není dulezité kdyz to roztláčím tak my střílí z výfuku předstih a odtrh sem steloval tak 10x jiskru to háze nádhernou tak nevím co s tým muze být jestli prasklé krouzky nebo nwm prosím od odborníka o radu Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13498    
Malej odtrh kladívka a nebo úplně blbej předstih. Kolik jsi dal předstih? Jak jsi ho měřil? Jakej jsi dal odtrh na kladívko v HU?
 
 
Datum: 27. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
s timhle sem se uz taky setkal ale dal me to kabel od chcipaku :-D ale kdyz ti to haze tak bych urcite zkusil ty krouzky :-)
 
 
Datum: 27. března 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci potřeboval bych rychle poradit , když zkouším nakopávat(jestli svíčka háže jiskru) tak jiskra líce všude kolem válca a svíčky jen ne mezi těma elektrodama :-/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5ikám ten odtrh a faju zkus .. něco torchu jiného se mi stalo na Cagivě Roadster byla zkouška svíčky, svíčka přiložena k válci zapnu startér a okamžitě začal probíjet kábl od fajfky, fajfka a svíčka no jak vánoční stromeček hrůza, pomohla až výměna káblu, fafky mi probíjeli asi 2, až ta třetí neprobíjela a svíčku jsem dal druhou sklepl eketrody a bylo to ... jestli chceš mít jistotu kup novou svíčku a pak se uvidí ...
 
 
Datum: 27. března 2012 22:15
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no napíšu to do detailu je to čz 125 r.v. 62 svicky jsem zkousel asi 4 to stejny vsechny , kdyz dam prst do faje tak to kopne jak cert ale se svickou kdyz polozim na valec tak to obcas ale hodne malo zajiskri pri proslapnuti a jeste ta jiskra jde od tela svicky(nejde z tech elektrod) uz fakt nevim co zkusit predem diky za vase rady
 
 
Datum: 27. března 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus zvýšit/nebo snížit odtrh na svíčce (tu mezeru), nebo vyměnit fajfku ..
 
 
Datum: 27. března 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: harry_ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkoušel jsem asi 4 furt stejný :-/(
 
 
Datum: 27. března 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Vyzkoušel jsi jinou svíčku??? Tahle bude vadná.
 
 
Datum: 27. března 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čest draci. Včera jsem se byl projet na Jawě 20 a z ničeho nic začala vynechávat řekl jsem si fajn svíčka už je stará až dojedu domu tak jí vyměním a našteluju předstih... No svíčku jsem sice novou dal, i předstih a odtrh jsem nastavil a teď vůbec neháže jiskru. Tak jsem ještě vyměnil cívku a také nic. Prohlédl jsem i všechny kabely od magneta k cívce a ke spínačce a žádný problém. Čím to může být.??? Teď mě ještě napadl kondenzátor....??? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
lukáši prosim tě nezkoušej si tady vymejšlet a vysvětlovat něco čemu sám vůbec nerozumíš.. kondenzátor u fichtla (a dalších Jaw s kontaktním zapalováním) slouží ke zhášení oblouku mezi kladívky, která by se jinak rychle opalovala. Bez kondenzátoru se dá jezdit, ovšem ne na dlouho, jen než se opálí kladívka a vytvoří se na nich nevodivá pecka.. Dále, fázový posuv se sice možná koná, ale při frekvenci, jakou se točí rotor, toto nemá vůbec vliv a rozhodně se tím neposouvá předstih, který je určený jen a jen polohou vačky, která zvedá kladívko..
 
 
Datum: 28. března 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
alan > volnoběh?:-D když mu nevalí ani jiskra.... navíc já žádnou mašinu s kladivkovým zápalkem bez kondíku nenastartoval (posun sinusovky což znamená jinačí předstih) drak >neladil si to zápalko až tak, že kladívka teď nemají mezi sebou kontakt? prostě máš ty kladívka furt rozpojený....
 
 
Datum: 27. března 2012 22:14
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
kondik na to nema vliv na volnobeh ... to spiss jestli ti to nekostri tam jak je uchyceno kladivko nebo inducka kabel od svicky fajfka ;-)
 
 
Datum: 27. března 2012 19:00
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13037    
Ahoj, jak sem tu už jedno psal o tý babetě, tak teď vyřizuju to pojištění, tak sem zjišťoval typ a na štítku Byl napsán 207/300, alezjistil sem že ta trojka je přeražená raznicí na 5ku takže co mám uvést? A nevim jestli to tak udělali už z výroby. Dík za názory - jinak sem našel tohle: Typy Babetta 207 1972 ; 1973 bez zadního pérování , 207.100 1973 ze zadním pérování , 207.200 1976 s tyristorovým zapalováním, 207.300 1978 nová přední vidlice a dlouhá řidítka, 207.500 1979 jiná řidítka a jejich uchycení, - jo a mám rok výroby1981 tak asi ta 5 je tam oprávněně, nevim? Jinak dík za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: race81      E-mail:      IP: uživatel13453    
Ja mam rok vyroby tiez 1981 a mam verziu 207 300 a mam to aj v technickom a aj na stitku takze by som si to petkou nebol taky isty
 
 
Datum: 27. března 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12952    
Zdar draci... Mám problém s jawou 21. Pokaždé když dám na něj origo karburator tak se mi na plný plyn dusí.. Vyzkoušel jsem už několik karburatorů a pořád to samé. Tak jsem tam dál mates z 05 a tím to jede ale s tím mi zas nedrží volnobeh... Prosím o radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
no ono je možný, že ty trisky někdo čistil nějakym ocelovym kartáče, takže se tak triska hodně zvětšila. už jsem to párkrát viděl. triska se musí čistit třeba štětinou (tenkou) ze smetáku
 
 
Datum: 27. března 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12939    
Hladinu mám nastavenou
 
 
Datum: 27. března 2012 14:26
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13496    
treba nastavit hladinu v karburatore. po stlaceni plavaku musi byt zarovno hornou hranou plavaka. robi sa to ohybanim pliesku co je na viecku plavakovej komory
 
 
Datum: 27. března 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: perko      E-mail:      IP: uživatel12939    
Později jsem tam dál menší trysku a bylo to lepší ale pořád se to dusilo a když jsem jezdil s 05 karbcem tak jsem tam měl 72 trysku a jezdilo normalne
 
 
Datum: 27. března 2012 12:08
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel13494    
no já myslím, že tam bude moc velká triska a při polnym plynu se ten válec utopí v benzínu a nestíhá to spalovat. karbec z 05 má myslím trisku menší.
 
 
Datum: 27. března 2012 11:27
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Zdar draci. Měl bych dotaz ohledně ježdění na líh. Děda říkával že po válce normálně do BMW r52 ( ta stará německá motorka) dávali benzín s lihem. Zajímalo by mě co se stane když to smíchám v poměru 1:1 a naliju to do fechtla? Říká se že fechtl sežere cokoli... Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Když chceš jezdit na lihová paliva,tak musíš použít olej,kterej s nima tvoří homogení směs... jinak zadřeš,protože se klasickej olej na líh neváže.....
 
 
Datum: 28. března 2012 8:13
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Nevím, nevím, jestli se vyplatí jezdit na různý sračky a riskovat tim zadření... Vždyť ty 3l/100km není zas tak hrozná spotřeba ne?
 
 
Datum: 27. března 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
BMW R52 je 4T,takže nemusí žádnej olej míchat do nádrže,ale nevim jesi se olej v tom lihu u 2T rozpustí,jak píšou dole zkus to
 
 
Datum: 27. března 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: barik      IP: uživatel13497    
kámos s fechtlem to ani nemíchá :-D a jede mu to sice to nemá tokove tah ale jede :-D a s tým olejem kdyztak tam teho dej víc :-)
 
 
Datum: 27. března 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
normálně to funguje i na karburátor kamarád na to jezdí ve favoritu kterej má karburátor a normálně to jezdí ale líh je hodně suchej chce to víc mazat a mohlo by to naleptávat hadičku na benzín
 
 
Datum: 27. března 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
Můžeš to skusit a uvidíš experimentem bych vyskoušel kolik lihu v tom nebude dusit a uvidíš
 
 
Datum: 27. března 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Aha, no a ta BMW r52 tak to byl 2takt s karbecem akorát to mělo moto 550ccm a děda říkal že to jezdilo... a kdybych to spíchla v menším poměru? Jde o to jak trošku ušetřit ( líh si můžu udělat doma - už se mi povedl 93% )
 
 
Datum: 27. března 2012 9:16
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13340    
jestli myslíš etanol tak to nežere protože je to karburátor žerou to jenom vstřikovací systémy takže novější auta
 
 
Datum: 27. března 2012 9:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Ahoj. Mám jawu 175/356 a zapojoval jsem eletriku. Když zamáčknu klíček tak se rozsvítí kontrolka, ale neháže. Nevíte, čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12939    
zapoj místo indučky žarovičku např z parkovačky či s paticí ze světla ...a tak ověr zda bude blikat při protočení motorem či ne ...jestli bliká máš to zapojene dobře...jestli ne hledej šmudlo.....
 
 
Datum: 28. března 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. prosím vás mám otázku ohladne zákona. v zime som sa trošku pohral na mojej neviem či sa to dá tak nazvat jawe betke obrázok mám v profile dal som tam inú nádrž a dalšie somarinky :-) ale neviem čo stú nádržu podla mna to nieje zásah do konštrukcie myslíte si že by som stým mohol mat nejaké opletačky pri cestnej kontrole ? za rady a názory dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že by to problém být neměl. To, že tam máš jinou nadrž zásah do konstrkce není.
 
 
Datum: 28. března 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: jirka25a      E-mail:      IP: uživatel12115    
Dobrý den mám jawu 250 typ 353/03 r.v.1956.Mám tam karburátor 2924 H.Podle čísla motoru je tento karburátor originální.Protože ale chci zvíšit výkon měl bych jeden dotaz.Mám ještě karburátor 2926 SBD-13b který je určen pro jawu 350.Stačí ho tedy jen přetriskovat a nebo si musím sehnat 2926 SBD 11b.A co si myslíte o techto nových replikách z polska děkuji za vaše náměty. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: Gamer      IP: uživatel13484    
Zdravím. Chci se zeptat těch, kdo vlastní Silniční úpravu od Stejskyho. Jakou má motor s touto úpravou životnost? Jezdí s tím někdo z vás i v běžném provozu nebo je to "pouze na závody"? A pokud by někdo z vás věděl, tak jaká je s tím spotřeba? Předem díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel13265    
jezdil jsem jí sezonu,abych řekl pravdu tak zase žádnej zázrak to nejni,na závodech to nestíhá a životnost taky nic moc...za ty prachy bych si to znova nekoupil...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Stejskyho SU nemam,ale už jen graf výkonu ti odpoví na hodně. Ten motor/válec nějak jede od 6500 ot/min takže do provozu nevhodné....životnost závodního válce.....jeden kroužek-jeden závod,3 výbrusy za sezonu ? ....... do provozu to chce něco,co pojede odspoda a nebude to mít výkon mezi 9-10 000ot/min........to muj názor....
 
 
Datum: 28. března 2012 16:42
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel12764    
Čau, přímo stejsky sem už asi nepíše, zkus se mu ozvat na e-mail, má ho napsaný na stránkách.
 
 
Datum: 28. března 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
ahoj chcu se zeptat na jakém zářezu má být jehla v jawa 21 karburátoru jikov originál ? když je 4 drážková a 3 drážková mam oba typy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
to chce zkoušet (až budeš mít cihlovou svíčku a nejlíp to pojede, tak to bude OK.... prostě co fichtl to originál ;-)
 
 
Datum: 27. března 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      E-mail:      IP: uživatel5893    
hele draku 2
 
 
Datum: 27. března 2012 8:03
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím máte někdo zkušenost s polskejma kšeftařema jeden tam prodává motor na fichtla 20 co má ještě na pravém víku 3 vodicí futra a jedno futro na válci na vymezení což už je asi jeden z posledních zachovalejch co sou díííkkk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu a nebyl by jeden schopnej na prodej nepoškozenej :-D
 
 
Datum: 27. března 2012 23:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
s polskejma kšeftařema sic zkušenost nemaje, ale z deseti motorů co se mi válí po chalupě od výr.čísla 814 514 až 1 689 856, je maj všechny.
 
 
Datum: 27. března 2012 9:18
 
<  562  563  564  565  566  567  568  569  570  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 21:03:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu