
výc hlav víc vý tka mě prosím neukamenujte že se to netýká motrky čs výroby ale potřebuju radu.
Takže vám popíši Můj problém s DR125.Dnes sem si řek že se pojedu projet.Startér točí a točí a nechytne vyšroubuji svíčku suchá jak to ?Tak jsem vzal trochu benálu s olejem co mám do fichtla a stříkl jsem to do válce.Namontuji svíčku a motorka chytla vypnu sytič otáčky klesly.Nasadím si rukavice a helmu a vyrážím.Jedu cca 300metrů, dojíždím ke křižovatce z 4 tak kopu 3 ale motor jel úplně zlehka jako by tam nebyl kvalt nebo jako by tam byl neutrál nekladl prostě žádný odpor. Zmáčknu tedy spojku Ještě tam zkusím podřadit na 2 no prostě na horu o stupeň níž ale nic.Na křižovatce zastavím, držím spojku a následně se chci rozjet a zdechlo to .Odtlačím to na bok, a hledám neutrál.Ale jako by tam prostě nebyl, ani kontrolka neutrálu neproblikla a prostě jsem ho tam nenašel.Tak si říkám jestli tam vůbec jde 1čka atd ale mezi 1 a 2 to vždycky tak jinak cvakne kdo má DR ví. A pořád to tak cvakalo.Ještě jsem tam nakopal všechny stupně jestli tam fakt jdou a opravdu šly ale neutrál ne a né najít. Ani tak kontrolka neproblikla.Vše ostatní šlo blinkry,parkovačky,tlumené i dálkové světla no prostě všechno.Pak teda že se to pokusím roztlačit hodím za 2 pustím sytič trocha plynu roztlačím to a jelo to.Ale na plyn to nám moc nereagovalo a prostě tak jako by cvakalo pak se zablokovalo kolo a zdechlo.Zkouším to znovu jak to jede vymáčknu spojku a otáčky vyletěly pustím plyn a v pohodě to drželo volnoběh.Ale neutrál jako by nebyl jak jsem se chtěl rozjet prostě to zdechlo.Možná by to chtělo víc plynu a rozjel bych se ale nakonec to dopadlo že sem to dotlačil dom.Měl jsem v plánu jet na benzinu pač jsme měl přepnuto na rezervu ale na volnoběh to klapalo v pohodě.Pro jistotu jsme odpojil hadičku s karburátoru a benál fakt teče takže to je OK.Ale co teď s tím neutrálem ? doufám že se něco neposralo v převodovce.Nebo ještě jedna varianta že se něco stalo u čidla neutrálu ale to si myslím že i kdyby nešlo tak by prostě nešla jen tak kontrolka atd ale normál neutrál by tam šel hodit. Nebo se milým? Ted ještě otázka pro ty co maj DR dostanu se k tomu čidlu neutrálu když sundám jen kryt řetězového kolečka ? Nebo budu muset sundat i zbytek toho krytu?Ten se mi sundávat nechce pač je tma připevněno na pevno zápalko a to bych pak neuměl seštelovat i když kdybych nepohnul l motorem tím pádem by se nepotočila rotační část magneta tak by to bylo OK. Ale i tak bych se asi do toho nepouštěl.Jinak ten kryt řetězového kolečka bych jinak sundal a neptal bych se na to ale bohužel nemám po ruce potřebné prostředky k demontaci (ty budou až v pondělí).Za každou radu na co se podívat čím by to mohlo být apod budu rád. Tak ad vám to na rozdíl ode mě jezdí .(Jo a s tou češtinou sem si opět hlavu nijak nelámal tak všem co jím to vadí sorry zduř)
odpovědět