slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  527  528  529  530  531  532  533  534  535  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Čau chlapi , nechal sem si udelta sedmej vybrus , ale hlavu sem nezvetsoval , zajel sem to , ale ted po par km plnyho plynu se zacne motor strasne prehrivat a zvadne , napadalo me zmensit kompresy tak se zvetsil spalovaci prostor o par ml , o kolik ml to mam zvetsit spalovak aby to bylo v pořádku ? (štve me že k vybrusu nenabizej automaticky upravu hlavy) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ty jseš ale..... si domysli. K tomu není co dodat
 
 
Datum: 08. května 2012 22:21
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím všechny, cchu se zeptat, zda-li bude větší odvod tepla z válce pokud ho natřu na černý mat. Jinak jedná se mi o to, aby se mi nehřál tolik válec. Jedná se fichtla. předem dík všem za názory. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: linuxak_CZ ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud opravdu prahneš po lepším odvodu tepla z válce, nech ho eloxovat, navíc ti nebude ten hliník oxidovat, jelikož už bude jakoby "zoxidovaný".
 
 
Datum: 31. května 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
477 má válec litinovej a ten se natírat musí, jinak rezne
 
 
Datum: 09. května 2012 16:31
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Nejlepší je nechat to jak to je. Barva by akorát odvod tepla zhoršila. Jinak černej válec mám na 477, ale to je tam asi už z výroby.
 
 
Datum: 09. května 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
vzhledem k tomu že hliník má už tak dobré teplovodné vlastnosti, barvou navíc bys to spíš zhoršil a vytvořil na jeho povrchu vrstvu izolace.. vyčištění by mělo stačit, případně se válec (po vylisování vložky) nechá eloxovat na černo, čímž se hliník pouze obarví, ale zachová si, ne-li zlepší, tepelnou vodivost
 
 
Datum: 08. května 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lepší to bude kompletně vyčistit třeba štěteček benzín a jedeš nebo hadru na šroubovák nebo na něco tenkého nebo to zkusit vyfoukat kompresorem .. válce na černou barvu se dávaly asi jen na Jawy 550-555 ... nebo jestě zkus o něco obohatit směs ...
 
 
Datum: 08. května 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
tk vypucovany je fest, ale i tk by me to zajimalo tak se ptam ;-)
 
 
Datum: 08. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nejlepší bude když ho perfektně vyčistíš
 
 
Datum: 08. května 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
to sem tky slyšel, ale že pryy udajně aji ho dokaže odpudit, jako odevzdat
 
 
Datum: 08. května 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud vím tak černá teplo spíše přitahuje né???
 
 
Datum: 08. května 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vas, je velkej problem sehnat na jawu 250 regulator dobijeni, pripadne jaky, mam v umyslu jednu kupovat a je nutno novy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: Hamr13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja vim, jen jsem si nebyl jistej jestli je to opravdu on, jinak dik.
 
 
Datum: 08. května 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys nebyl blbý tak bys viděl že tady na shopu je....
 
 
Datum: 08. května 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: paiman      IP: uživatel4946    
Zdravím, mám čz 477. A poslední dobou mi pořád prská z karburátoru. Mam motorku pořád zasr.. Předstih je seřizenej, a karburator je čistej a taky seřízenej podle manualu+mam novy těsněni mezi motorem a víčka u plovaku takže tamtudy to nebude. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: maspe      IP: uživatel13749    
pokud jen prská a nestřílí, tak je to normální, to 2t bez klapky prostě dělají. Většinou to pochytá guma a airbox.
 
 
Datum: 10. května 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel13731    
Zdravim, jazdi tu niekto na origo vlozke vrtanie 41mm??? aka je zivotnost vlozky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustang10      IP: uživatel12547    
mam prevrtanu vlozku na 40.50 a trikruh,a 12 zubu retezove kolco,a jede to dobře
 
 
Datum: 16. května 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13739    
Za poslední půlrok jsem dělal asi 6 válců ve verzi 60ccm a nevím zatim ani o jednom problému se zadíráním či deformaci....
 
 
Datum: 09. května 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: Mustnag      IP: uživatel13713    
Tak přidira se to jestli neni spravne seřizenej Standa Hrbek o tom vi dost :-) ale nevim jestli tady na FK ješte nekdy je :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13732    
jezdím 41,50 a vpořádku, jezdím sice jednokroužek ale i s dvojkrouhem by to mělo být fajn... pokud pominu úpravy kanálů, tak vložka samotná to vydrží jen si dej zpočátku oraz a zajížděj déle, at válec zbytečně netrpí, potom je v chodu pro závodní účely i 2 hodinky v kuse a žádný změny v záporu na stav motoru se nijak neprojevují .
 
 
Datum: 08. května 2012 19:10
 
 
 
 
Jméno: jopo      IP: uživatel13731    
Diki, ide mi len o vase skusenosti s takto hrubou vlozkou, 2.5mm je podla mna dost malo. (casovanie kanale, atd- to bokom)... takto tenka vlozka by mohla mat sklony k deformacii a pridieraniu avsak toto je len teoria, preto by som bol rad za skusenosti ostatnych z PRAXE. Este raz Diki.
 
 
Datum: 08. května 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel13713    
Mam 40,50 jede to dobře :-) ale mam 1 kroužkovej pist toči to kolem 7-8 tisic ale do kopcu je to liný! tak budu kupovat 2 kroužkovej (na mou vahu :-D) ale jenom navrtat 41mm neni všechno :-) možna ti poradi ješte nekdo :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel13730    
Čus Pionýři, potřebuji sundat řidítka od přední vidlice (Jawa 50 typ 20). Jak na to?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
A nezapomen odmontovat matky :-D
 
 
Datum: 08. května 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hoj vemeš klíč a povolíš ten šroub co je uprostřed řidítek, vyšroubuješ ho trochu víc (ale ne uplne), následně si vemeš gum. paličku, nebo kladivko a desku, přes kterou udeříš do toho šroubu. Následně by měl šroub zapadnout zase uplně dolů => hotovo, odpojíš elektro a vše na řidítkách a vytáhneš je => žádná věda ;-)
 
 
Datum: 08. května 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: CrossMan      IP: uživatel11092    
Zdarec draci. Chci se zeptat nevíte někdo co je to molikot??? Četl sem že se to dává na píst a válec aby se motor rychlej zaběhl je to pravda??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
http://olejemaziva.cz/
 
 
Datum: 08. května 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj ! Mám nově pořízenýho Mustanga. Dal sem si na něj 40 výbrus, 1čka a 2ka táhnou normálně ale na 3ku to vůbec nejede, nevíte čím to může být ? Předem moc díky za odpověď/i ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
může to dělat i při třetím výbrusu ?
 
 
Datum: 10. května 2012 13:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13739    
Podle mě na 100% to dělá ta hlava.....
 
 
Datum: 09. května 2012 22:01
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, to mě také napadlo, že je to pořevodovkou, ale v motoru se nikdo nehrabal.
 
 
Datum: 08. května 2012 17:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono to ani rány dělat nebude... bude jen trochu klepkat.. možná to ani nepoznáš... a jestli si koupil toho poláka tak to ani nepojde... no a kdyz nejede trojka tak se mozna nekdo hrabal v motoru a špatně složil přvodovku.. to pak 1 a 2 trhá asfalt a 3 nejede
 
 
Datum: 08. května 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsou slyšet zádný rany, svíčka je taky v pohodě ...
 
 
Datum: 08. května 2012 13:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo? a to si zjistil jak že nemlátí do hlavy ?
 
 
Datum: 08. května 2012 12:53
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, mám origoš hlavu, ale píst do ní nemlátí ...
 
 
Datum: 08. května 2012 12:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13729    
Nemáš to seřízené. Jestli máš origo hlavu (cssr) tak ti píst mlátí do hlavy.
 
 
Datum: 08. května 2012 12:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci tak dneska jsem se zase dostal chci si na pinckovi vyměnit řidítka ... tak jsem povolil příslušné šrouby a matice :-D a chctěl jsem s nimi zakroutit a vytáhnout je ale ani za hovno s nima nejde pohnout zkoušel jsem to hasákem.. poklepat odrezovač .. nic nejde nesetkal se s tím někdo?? =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: dannone      IP: uživatel11032    
Vyšroubuj šroub, který drží řídítka a zpátky ho zatoč o jeden enbo dva závity a přes desku po něm klepni kladivem a pak by to už mělo jít ;-)
 
 
Datum: 08. května 2012 12:33
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte draci, prosím vás dotaz. mám simsona ale neháže jiskru.. Je rozházená elektro a potřebuju jen zapojit eletriku jen aby to hodilo jiskru nic víc. Máte někdo nějakou radu jak to zapojit odkud kam ? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prej je to enduro já nevim jaký je .. je to udělaný na cross ale výfuk je dolu ne nahoru.. tak nevim
 
 
Datum: 15. května 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: R4dek07 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký máš model Simsona ?
 
 
Datum: 08. května 2012 13:04
 
 
 
 
Jméno: quq      IP: uživatel3937    
ahoj draci potrebuji nutne poradit mam motor po celkovy generalce a kdyz tastavim odtrh jak ma byt velky tak to vubec nechytne jede to jenom kdyz je asi tak 1cm velky co to jen jde nejvic je to divny vacku sem zkousel dat jinou ale vubec to nejede a rychleji nez 60 s 13z koleckem to nejede... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
dej tam 15z kolečko..
 
 
Datum: 09. srpna 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tu cívku dej dál od magneta
 
 
Datum: 08. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Záleží jaký máš zápalko,jestli máš 20w nebo 30w,já mám 20w,když jsem měl cívky velkou světelnou vlevo a zapalovací vpravo a malou světelnou dole,tak jsem měl stejní problém jak ty,přehodil jsem cívky a odtrh dám na 0.45 a jede to:-)
 
 
Datum: 08. května 2012 11:29
 
 
 
 
Jméno: BEDY      IP: uživatel12628    
mam jawa 555 a vymenil jsem pistni krouzky a motor jsem rozočil ale jde ho.rozjet jedine s ucpanym privodem vzduchu a pri otevreni vzduchu (takove to sitko) to jede bud ze to zhasina nebo blbe poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 13:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co falešný vzduch?
 
 
Datum: 08. května 2012 13:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
de ti tam malo paliva přidej na jehle
 
 
Datum: 08. května 2012 12:54
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel13282    
Zdravíčko draci, nedávno jsem na mém Pionýru půlil motor, protože jsem měl problémy s řazením. Po týdnu mi odešla vývodová hřídel z převodovky, myslím tu, jak je na ní sekundár. Nechce se mi půlit, nemáte někdo nějakej fígl jak to udělat? Mě napadá, jestli by hřídel nešla vytáhnout i s ložiskem na pravou stranu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel13282    
Zatím nemám, až umeju hřídelku, hodím jí sem ;-)
 
 
Datum: 08. května 2012 18:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to neni možné aby sa to protočilo... nahod fotku
 
 
Datum: 08. května 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel13282    
To právě že vůbec, byla dotažená dost. Nenadělám nic, už půlím :-D
 
 
Datum: 08. května 2012 12:56
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak stím jsem se ještě nesetkal.. neměj jsi povolenou tu matku toho řeťez. kolečka? že se to ošmajdalo?
 
 
Datum: 08. května 2012 12:39
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel13282    
No hele právě že vůbec netuším, asi stáří. Jak říkám před týdnem sem dělal motor, převodovku sem celou umyl, zrovna tuhle hřídel jsem prohlížel a ničeho jsem si nevšiml. Pak jsem se jel párkrát projet. Stalo se mi to tak, že jsem se trošku naklonil, uřadil jsem na dvojku a už to bylo :-D
 
 
Datum: 08. května 2012 12:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty drážky? tak se pochlub, jak se ti to mohlo podařit?..
 
 
Datum: 08. května 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: Milda      IP: uživatel13282    
Právě že matka je v poho, ale začalo se protáčet sekundární kolečko, ztrhli se drážky :-D
 
 
Datum: 08. května 2012 8:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vytáhnout do prava to určitě nepůjde! půlení tě nemine... co si s tim provedl? závit pro matku sekundárka?
 
 
Datum: 08. května 2012 8:19
 
 
 
 
Jméno: Bedy      IP: uživatel12628    
Dobrý den mam jawa 555 a mam problem jednicka jde ale dvojka po par sekundach vypadne a skoci tam neutral mezi 2 /3 a trojka vyskakuje take na nutral meeezi 2/3 fik Bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
vyměn pružinku na řadicím automatu
 
 
Datum: 08. května 2012 6:50
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
čau draci jakou pouzivate vidlici na cross.? neb tam pasuje jakakoliv ..? JAWA 21 dik moc za odpovedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: juky      E-mail:      IP: uživatel13175    
jj diky tak ty mysky nebudou problem je s dedou vytočime :-)
 
 
Datum: 08. května 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel13713    
Tak ja sem kupoval na simala za 500 + naky blbosti, gufera olej atd... a na pitbike kolem 2 aš 3 tisic seženeš ale kdyš budeš hledat dobře tak seženeš aj za min (ja sem sehnal kotoučovku za 450 ktera mela cenu 2000 kdo hleda najde :-) ) a ješte by to chtelo nakyho šikovnyho soustružnika ktrej ti udela misky > ja sem si to nechal delat u kamše v MANEXU <
 
 
Datum: 08. května 2012 1:37
 
 
 
 
Jméno: juky      IP: uživatel13175    
jj dekuju a v jake cene se to zhruba pohybuje ..? :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel13713    
Tak nekomu postači ze simsona a nekomu ne každej ma svuj nazor na kvalitu tlumiču, no jinak jestli chceš lepši tak si připlat a kup si s pitbike :-) ale musiš upravit misky :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: bonus000 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problem u nastavovani zapalovani na jawe 21. Dam pist do HU pak nastavim odtrh 0,40mm podle merky pak to vratim o 1,6mm zpet a kladivko mi nebezi po vacce takze nemuzu nastavit to zapalovani nevite jak to mam nastavit.??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při odtrhu se neřid vůbec polohou pístu najdi největší odtrh a nastav 0.4 a až pak dělej předstih
 
 
Datum: 11. května 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13726    
Tak musíš zapalovánim pootočit tak,aby kladívko mělo na náběhu 0,05mm a v HU 0,4mm...zkus to zapalování vyndat a nandat,nekdy nesedne jak má a blbne takle kladívko
 
 
Datum: 08. května 2012 8:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z velké jawy? ty maji vačku otočenou o 180° takže je to neseřiditelné
 
 
Datum: 07. května 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Pejsek      IP: uživatel11657    
Nazdar draci.. co je lepší pro fichtla? Když jedu do kopce tak tam mám bud dvojku nebo trojku.. na dvojku se to vytačí a jede to pekně ale na trojku s plným knedlem se to dusí ale jede.. takže co je asi pro fichtla lepší.. díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud nezrychluje tak se nepřidává plyn a když nemůže tak se podřadí
 
 
Datum: 08. května 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel13661    
ani jedno ani druhý, jezdit na krouťák, pokud nepotřebuješ zrychlovat, tak 2/3 až 3/4 plynu, pokud to nebude brát trojka, tak dvojku
 
 
Datum: 07. května 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: Honnzaa      IP: uživatel4207    
Ahoj SESO mam takový dotaz lze koupit jen sítko na benzin. kohoutek?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz jsou v kramku
 
 
Datum: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: zdene      IP: uživatel12492    
Prosím vás, neví někdo kde sehnat pístní kroužek na jawu 90, třetí výbrus, rozměr 45,75? tady na webu je jen pro druhej vybrus, bohužel mi teď jeden praskl, zrovna když ji dávám do kupy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
objednej drak udiky a napis do objednavky krouzky pozadovanej rozmer a ja to tam pridam,,sesa
 
 
Datum: 07. května 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: Ybarra      IP: uživatel13091    
Zdravim , draci. Potřboval bych poradit jakej převodovej olej do Čz 125 476 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sice se o tom píše, že hypoidní oleje způsobují korozi barevných kovů, ale zas tak hrozné to asi nebude. Převodovky sekaček MF-70 a Vari se ve výrobě plnily olejem PP 90H. Byly tam také díly z bronzu a problémy nebyly. Do čízy je ovšem vhodnější použít olej PP 90, případně PP 80, H je za studena moc hustý. Ovšem něco jiného je použití nevhodného oleje do převodovky moderního auta.
 
 
Datum: 08. května 2012 18:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci zase taková blbost to není. Oleje pro hypoidní soukolí jsou opravdu vyráběny tak, aby snášely vysoké tlaky(mimo jiné), proto se do nich často přidávají přísady na bázi síry, která reaguje s bronzem, který je ulit s nějakým podílem mědi, což je dost pravděpodobné. Potom skutečně může dojít k narušování povrchu kluzného ložiska. Olej samozřejmě může mít korozivní účinky i na ocelové díly. Koroze nutně nemusí znamenat, že by to chytlo lišku a bylo to rezatý, koroze má trochu širší význam. Například různá zázračná aditiva do motorových olejů často mazivost oleje opravdu zlepší, ale také zvýší korozi součástí motoru. Ale to je fuk, neříkam že každý hypoidní olej žere měděné bronzy, jen říkám že je to skutečně možné.
 
 
Datum: 08. května 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13725    
souhlas s postulem, znám vícero lidí, co s tímto olejem jezdí roky v jawách/čezetách a nemají s tím problém.. tedy až na spojku, je třeba ji mít dobře seštelovanou, protože se někdy může stát že po přechodu na "H" olej začne klouzat.. ale to je otázka stavu (sjeté lamely, unavené pružiny).. já osobně ho mam koupenej a při příští výměně oleje ho do své 175/487 hodlám nalejt..
 
 
Datum: 07. května 2012 23:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej s koncovkou H je do hypoidního soukolí.je to olej na větší namáhání a tlaky.že má olej korozívní účinky slyším poprvé.Olej má funkci:mazací,těsnící,chladící a konzervační.nicméně si stáhni NKOAU a tam se to dočteš...
 
 
Datum: 07. května 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Nevím o tom, že číza má nějaké ložiska z mědi... Možná ty bronzové na převodovce, ale to není měď, pochybuji o tom, že by je olej zničiL. :-o
 
 
Datum: 07. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Hypoidní olej nesmí do cz prijít je korozivní a rozpouští medené dily tj loziska.To ze má api gl 5 neznamená ze je kvalitnejší.
 
 
Datum: 07. května 2012 20:32
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP 90
 
 
Datum: 07. května 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já používám Mogul cyrol 80 nebo 90 mám 175/487 ale pokud chceš ještě lepší kup si s koncovkou "H" (hypoidní) je ještě kvalitnější :-)
 
 
Datum: 07. května 2012 18:43
 
<  527  528  529  530  531  532  533  534  535  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 10:26:52 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu