slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
serus draci. mám motor z jawy 05 a chcem si ho dať na jawu 555. ide o to že tento motor má iný valec a hlavu, inú radiacu páku a inú spojku. (všeobecne známe) rozmýšlal som že valec a hlavu by som dal z 555 ale neviem aký je priemer piesteho čapu na 05-tkových motoroch. ked má 10 mm tak je to v pohode. dalej by som namiesto srobu na spojkovom delky dal čap radiacej páky a celú radičku z 555. a teraz to najdôležitejšie. mám tam nechať origo 2 lamelovú spojku alebo mám dať jednolamelovú a aj primár z 555. ide o to že by to bol motor z 05-tky ale diely by mal z 555. čo si o tom myslíte ?? robím to preto lebo nemôžem zohnat origo motor z jawy 555 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
tak teraz neviem či do toho ísť alebo nie. ten motor by som mal len do normálnej cestnej premávky a jediná úprava by bolo VAPE
 
 
Datum: 22. května 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13819    
Já osobně bych tuto přestavbu provedl...získáš převodovku s lepším pilákem,lepší spojku,kliku s lepší ojnicí na 14,1mm čep a celkově lepší motor....slícovat přefuky je to poslední....hlavní výhoda je,že kdybys chtěl do motoru přidávat koně,tak tě nelimituje slaboučká ojnice....
 
 
Datum: 22. května 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky... počkám teda na origo motor z 555-tky
 
 
Datum: 21. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dřív jsem to řešil ale dnes už bych tam jinej motor necpal,chce to počkat a motor seženeš jinak spojka je lepší 2 lamelová protože ta pařezácká je taková všelijaká,jinak kdyby jsi nasadil hlavu a válec z 555 tak stejně nebudou sedět přefuky a čep jestli to má 10 nebo 14 to je jedno písty jsou jinak stejné ale nemá to cenu to bastlit
 
 
Datum: 21. května 2012 21:45
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 19:14:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu