Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 serus draci. mám motor z jawy 05 a chcem si ho dať na jawu 555. ide o to že tento motor má iný valec a hlavu, inú radiacu páku a inú spojku. (všeobecne známe) rozmýšlal som že valec a hlavu by som dal z 555 ale neviem aký je priemer piesteho čapu na 05-tkových motoroch. ked má 10 mm tak je to v pohode. dalej by som namiesto srobu na spojkovom delky dal čap radiacej páky a celú radičku z 555. a teraz to najdôležitejšie. mám tam nechať origo 2 lamelovú spojku alebo mám dať jednolamelovú a aj primár z 555. ide o to že by to bol motor z 05-tky ale diely by mal z 555. čo si o tom myslíte ?? robím to preto lebo nemôžem zohnat origo motor z jawy 555
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:22
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 tak teraz neviem či do toho ísť alebo nie. ten motor by som mal len do normálnej cestnej premávky a jediná úprava by bolo VAPE
Datum: 22. května 2012 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel13819
 Já osobně bych tuto přestavbu provedl...získáš převodovku s lepším pilákem,lepší spojku,kliku s lepší ojnicí na 14,1mm čep a celkově lepší motor....slícovat přefuky je to poslední....hlavní výhoda je,že kdybys chtěl do motoru přidávat koně,tak tě nelimituje slaboučká ojnice....
Datum: 22. května 2012 16:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky... počkám teda na origo motor z 555-tky
Datum: 21. května 2012 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dřív jsem to řešil ale dnes už bych tam jinej motor necpal,chce to počkat a motor seženeš jinak spojka je lepší 2 lamelová protože ta pařezácká je taková všelijaká,jinak kdyby jsi nasadil hlavu a válec z 555 tak stejně nebudou sedět přefuky a čep jestli to má 10 nebo 14 to je jedno písty jsou jinak stejné ale nemá to cenu to bastlit
Datum: 21. května 2012 21:45
|



|