Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdarec střelci chcu se zeptat, jaky olej lijete do svých střel, jinak chcu se vyhnout PP 80, 90, radši nějaký kvalitnější DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 20:49
Jméno: martin
IP: uživatel13658
 souhlasím z yurim pp80-90 jsou uplně dostačující a osvědčené
Datum: 18. června 2012 20:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud chceš dát převodovce něco fakt dobrýho tak Castrol Power 1 4T 10W-40 je to olej do čtyřtaktních motorek, ale pro převodovku a spojku u fichtla je to fakt super. Jinak do seriovky leju 80W-90 GL4
Datum: 24. května 2012 7:45
 Používal jsem denicol trans special 15/40 medium a bez problémů spojka se nelepila a i u přehřátého motoru na rozdíl od pp80 mi vystavovala, je to olej speciálně pro dvoudobí cross tenhle 15/40 je celkem řidký, ale dělá se i 10/15 light a ten je skoro jako voda, od denicolu jsou i vyšší řady syntetických převoďáků ale s těma nemam zkušenosti
Datum: 23. května 2012 22:06
Datum: 23. května 2012 21:05
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Ano o převodovém, ale mám takový menší problém, mám upraven válec a při přeřazení mi klouže spojka a pak celou dobu, jinak měnil jsem tam snad 3 páry dobrých lamel a furt to klouže, zkoušel sem podložit péra a taky nic, máte teda někdo nějaký návrh???
Datum: 23. května 2012 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel13822
Datum: 23. května 2012 20:57
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Samozrejme ak sa bavíme o prevodovke
Datum: 23. května 2012 20:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 PP 80 90 je dokonalý nevidím dôvod tam liať niečo kvalitnejšie = drahšie
Datum: 23. května 2012 20:49
Jméno: Bjorn
IP: uživatel13824
 Nazdar, mám menší problém skoro všetko mi ide ako má, len keď na 2 alebo 3 vytočím hneď plný , tak sa začne dusiť a stráca výkon, hodila by sa nejaká rada , ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 7:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Nestíhá ti dotékat benzín, zkus vyčistik kohoutek a plovákový ventyl v karburátoru a rovnou si seřiď hladinu
Datum: 24. května 2012 7:49
Jméno: Bjorn
IP: uživatel13824
 No ok niečo skúsim , snáď to pôjde ale , včera to bolo tuším, to išlo chvílu normálne a potom to začalo robiť, ja neviem či tam neni zlý ten kohútik na nádrži že málo púšťa.
Datum: 23. května 2012 20:30
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Podle mého tam jde malo benzinu taky se mi to stalo muže to být čimkoli zkuz vyčistit karbec seřid předstih a ještě to hodne děla že je zanesenej filtr sani ...
Datum: 23. května 2012 20:19
 Zdravím, řeším problém se Stadionem S11. Jezdí parádně, bohužel při poslední jízdě se těsně před barákem začali vyluzovat takový divn zvuky ze skříně. Je to takové tupé ťukání, jak kdyby někdo chtěl ven, nebo jako nějakej kombajn. Našel jsem, že by to mohlo být uvolněným košem na spojku. Ten šroub jsem dotáhl, ale dělá to furt. Zde zasílám odkaz na video, pečlivě poslouchejte to ťukání. Díky za pomoc http://www.youtube.com/watch?v=HbjFcDWKYx8
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:15
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Tak to bylo nakonec tím, že v primárním převodovém kole (hned vedle spojky) byl zaseklej kousek plíšku z pojistný matice toho kola. Můžu bejt jen rád, že mi to nevylámalo zuby na koši spojky. Už je to všechno v pořádku, díky za pomoc.
Datum: 30. května 2012 21:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to bude nejaké ložisko v prevodovke podľa mňa
Datum: 24. května 2012 20:24
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Takže když zmáčknu spojku ten zvuk zmizí. Takže je problém buď někde ve spojce, nebo převodovka. Motor je tedy v pořádku...
Datum: 24. května 2012 18:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednak bych řekl že ti zvoní pístní čep ale to klepání nevím má to větší frekvenci než otáčky klikovky jde to někde z převodovky ale co to je to nevím to poznáš třeba ložisko,kolečko něco to bude
Datum: 23. května 2012 22:00
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 No je to stejně divný. Moped je plně pojízdnej, jenom dělá tendle šrumec. Zítra to rozdělám a dám vědět. Kdyby ještě někdo měl nápad, co to může být, ať napíše. Děkuju moc za pomoc
Datum: 23. května 2012 21:05
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 v převodovce by mohla být vypadlá nebo vymlácená/prasklá kulička v ložisku, nejspíš v předlohové hřídeli, v té ojnici nebo tak nějak...., ale de to z převodovky...(tím hliníkem se to rozlíhá sice,,)
anebo by mezi převodama(kolečkama) mohly lítat kousky z uštíplých koleček... pokud si se do převodovky nedíval..
Datum: 23. května 2012 21:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 daj dole spojkový dekel a pozri sa na to znova poprípade ho aj tak naštartuj na chvíľu sa mu tak nič nestane pozoruj nejaké prejavy
Datum: 23. května 2012 20:55
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Pístní kroužky jsou v pořádku, ty jsem kontroloval. Ten čep, to je možný. Ale tendle zvuk to začlo dělat, když jsem z neutrálu zařadil v malé rychlosti dvojku. Ten čep by se asi takhle náhle nepodělal ne? Napadá mě pořád jen ta spojka...
Datum: 23. května 2012 20:50
 Taky to vidím na kroužky jakoby o něco drhly nebo se kroužek zlomil, pokud je na klikovce bronzový čep tak i ten může být vychozený, jinak kozí dech dobrý...
Datum: 23. května 2012 20:43
 To vypadá jako na kroužky nebo klikovka ( ložiska na klice ).
Datum: 23. května 2012 20:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 potom neviem :/
Datum: 23. května 2012 20:26
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Pod tím šroubem je pérovka.
Datum: 23. května 2012 19:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a pod tou šrubou máš nejakú poistku plechovú a lebo pérovku?
Datum: 23. května 2012 18:55
Jméno: edie
IP: uživatel13495
 Mám dotaz spíše pro simálovce. Nevěděl by tady někdo jaký má mít simson S 51 enduro originální odstín stříbrné? děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:06
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci... mám otázku ohladne simsona s51  nachádza sa niekde na simsone poistka ? ked áno tak kde a aká je to poistka... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:14
 díkes
Datum: 23. května 2012 18:14
Jméno: Franta
IP: uživatel11283
 8 A
Datum: 23. května 2012 18:10
 díky a ešte niečo  jaké majú tie poistky byť (ampére) ???
Datum: 23. května 2012 18:06
Jméno: edie
IP: uživatel13495
 ano, simson má 2 pojistkyv levém kastlíku (u spínačky). Mám dojem, že jedna je na dobíjení baterie a druhá na blinkry.
Datum: 23. května 2012 18:01
 Čau draci zas ja  tak sem to dal dokupy ale proste kdyz jedu do kopce na plny tak začne spomalovat a chcipat  jinak po rovince jede dobre, i z kopce je tam nove tesneni karbece a valce... svička 14-5, předstih nevim kolik je to par milimetru pred HU  chyta na 1. nakopnuti i za tepla
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 17:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 to mě taky dělalo je to tím že máš málo benzínu v nádrži a když se to nahne do kopce do zadu tak neteče a proto to nemožeš vyjet, abys mohl jet na normální poluho kohoutku do spodu musíš tam mět tak alepon 1,5l a jinak na rezervu což je kohoutek do vrchu
Datum: 24. května 2012 17:56
 no to s tym benalem nevim koupil sem takovou uzkou hadičku myslim ze 4 mm, ta kterou proste musim upe roztahnout teplou vodou a sroubovakem, ale mel sem ji tam uz davno, pak sem koupil takovou asi 5mm ktera tam sla jak po masle a tedkom ji nemeli v mototechne tak sem koupil tu malou, hladina je v cajku, nedelalo mi to a zapalko bylo porad stejne, takze vymenim no...
Datum: 23. května 2012 21:03
Jméno: milan
IP: uživatel11232
 A stíhá ti dotékat benzín - kontrola hladiny .... ??, předsith 1,6-1,9
Datum: 23. května 2012 19:21
 ale to je pitomost  predtim mi jezdil krasne, to jako je fakt blobost toto... kopec do ktereho jedu na 3 na plny a vyjizdel sem ho este kdyz mi to jelo hur, ted to jede celkem pekne a nevim proc to takhle chcipa, to co si napsal je podle me fakt kravina.
Datum: 23. května 2012 18:10
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Fichtl je prostě slabej stroj, kterej se do velkýho kopce moc nechladí a nechce se mu...
Datum: 23. května 2012 17:42
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
 Zdravim draci chtěl bych se zeptat jak to je s přepisem jawy 20 z mého strýce na mě co k tomu vše potřebuju. A dále bych se chtěl zeptat jestli musí být stejný majitel a pojistitel nebo jestli pojistitel může být třeba můj otec za odpověď předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 16:12
Jméno: Martin46
IP: uživatel12157
 Moc děkuju no já to musim taky udělat přes plnou moc, protože strejda bydlí v Praze takže nemá čas to semnou přepsat, ale chtěl jsem vědět co sebou musím mít kromě tý plný moci
Datum: 24. května 2012 16:12
 Já vše udělal přes plnou moc, udělal sem si pojistku, byl sem blbej a udělal to u ČSOB za 350Kč, pak technická, která platí 30 dní i jako evidenčka za 300Kč a 300Kč za přepis.
Datum: 23. května 2012 22:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přepis bude stát možná taky 500 ale víc ne stačí jen aby jsi tam došel se strejdou a dal si to do polopřevodu na sebe a až to budeš mít v polopřevodu tak si musíš hned zajistit pojistku a pak STK a plně to přepíšeš na sebe
Datum: 23. května 2012 22:02
 Za 350ku jsem platil 500Kč, takže fichtl tak okolo 250 - 300Kč.... (přesně nevím )......... na Slovensku to mají kur.vsky drahý.............Pojistitel může být kdokoliv, hlavně že je motorka pojištěná....
Datum: 23. května 2012 21:55
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 no neviem ako je to u vás ale u nás v SR nemusí byť majitel a poistitel motocykla jedna a tá osoba. a čo sa týka prepisu potrebuješ kupno-predajnú zmluvu a splnomocnenie (to nemusíš mať ked pôjde strýko s tebou na prepis) najskor je prepis potom si pojdes vybavit novú poistku (PZP), možno ešte zájdeš na technickú a môžeš jazdit. u nás stojí prepis 33 eur takže v čr by to mohlo byt okolo 900 až 1000 kč
Datum: 23. května 2012 17:59
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdravim mám dotaz na čz 150 je to kyvačka jiskru mi házi benzin tam jde, no prostě přijdu nakopnu na poprve chytne a jedu a po 15 minutach chcipne a pak ji tak 2 hodky necham a zase vali tak 15 min čim to muže byt ??? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo ty cívky zloběj,ale taky to může dělat už slabé magneto u těhlech 150 se docela vybíjelo jak ti svítí světlo?když je slabej magnet a cívka se zahřeje tak se zvětší odpor a dává málo proudu,jak vychladne tak zase jede
Datum: 23. května 2012 22:04
 Může to dělat původní zapalovací cívka, která po zahřátí nefunguje...
Datum: 23. května 2012 16:59
 Čau draci mám takový problém.Mám motor z jawy 250 a když tam chci zařadit dolů tak se to tam jakoby sekne a musím to rvat na horu a když chci zařadit na horu tak to přeskočí na startování bez deklu to vše funguje jak má nevíte čím to je??Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2012 11:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Není nutné půlit, sundáš spojku, startovací segment, dále demontuješ vačku poloautomatu spojky a tyčku s řadícími kolíčky vytáhneš ven. Potom se k pružinkám na řadícím automatu už dostaneš.
Datum: 24. května 2012 11:59
Jméno: petr
IP: uživatel13825
 Musím kvůli tomu půlit motor??
Datum: 24. května 2012 9:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Asi bude prasklá spodní pružinka v řadícím automatu. Dej tam obě nové, i horní a seřid si pořádně poloautomatické vypínání spojky, aby mezi vačkou a vypínačem spojky byla co nejmenší vůle, aby ti to páku pořádně vracelo.Jestli páka přeskakuje na řazení, může být špatná nebo unavená vratná pružina.
Datum: 24. května 2012 0:12
 SPĚCHÁ!!!!!!!!!!čau draci jak nasadim pist. krouzky na pist? pry tam sou nejake zámky, jak poznam ze je v nem ten krouzek dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:33
Jméno: Hafík
IP: uživatel13535
 Pak ještě musíš mít koužky v těch zámcích ale to poznáš protože ti to ijinak nepude dát do válce
Datum: 23. května 2012 14:33
Jméno: Hafík
IP: uživatel13535
 S těmadle znalostma bych se v motoru vubec nehrabal 
jinak jesly je tam máš ty zámky v pohodě (to jsou takový vyvýšeninky z prostoru pro kroužek)
tak nemáš co skazit normálně nasad ten kroužek ze zhora po jednom a máš to
Datum: 23. května 2012 14:31
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Zdravim... Teče mi gufero u řetězovího kolečka... Dá se vyndat jentak z motoru (samozřejmě vypustim olej), nebo budu muset rozpůlit???? A jakej rozměr tam má být???? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:42
Jméno: MrBouši
IP: uživatel13521
 Už sem se lekl že budu zase půlit... já totiž nevim ani jak pevně tam drží  Díky
Datum: 23. května 2012 14:42
 Po sundání deklu a řetězového kolečka k němu máš dobrý přístup. Stačí vydloubnout šroubovákem. Olej vypouštět nemusíš, stačí motorku trochu poklopit na levou stranu.
Datum: 23. května 2012 14:28
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:56
 je dodavano komplet,,presne rozrizli a nebo muzes provliknout klasiku,,lebo jeden konec je volny,,
Datum: 23. května 2012 16:56
 Čau dostal jsem Jawu 20. Majitel se ji snažil zachránit a tak jí přetřel. Vzhledem ke kvalitě povrchu to nejspíš vzal trsem trávy. Rozhodl jsem se pro GO tohoto stroje a zajímalo by mne na jaké stroje popř. do/od jakého roku se dávaly zlaté linky. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:36
 ne ten už linky nemá
Datum: 23. května 2012 16:36
 Já mám ten plech bez linek. Ten mít proužky tedy nemá?
Datum: 23. května 2012 15:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 linky se dávali už na 550 a na dvacítkách byli od počátku do 76 roku pak už byly jiný plechy(bez lišt)
Datum: 23. května 2012 15:11
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Zdravim SESO da se tady sehnat jehla na jawu 555 děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:49
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 jj diky moc a kdy tam bude diky?
Datum: 23. května 2012 16:49
 uz ji mam akorat ji dat na kramek
Datum: 23. května 2012 12:10
Jméno: kodl
IP: uživatel5506
 čus draci sice nemam dotaz na nějakou cěskoslovenskou mašinu ale je to spíš všeobecnej dotaz k jakoby tuningu  chci dát na skútr otevřenej vzduchovej filt a prej se má při přidání filtru dát i větší tryska, nevíte jak se ten motor bude chovat když tam nechám originál trysku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 23:55
Jméno: jarda
IP: uživatel5506
 skusil bych dát sportovní filtr projet to a podle svíčky poznáš jestli je chudá směs, jestli je chudá směs bude zbarvená do takové žluté až bílé pokud bude černá je moc bohatá a pokud taková cihlová tak je to akorát
Datum: 23. května 2012 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak bez filtru jo,ale zdá se mi jako blbost že když tam dá sportovní filtr tak že se hned ochudí směs a následkem toho se začne zadírat
Datum: 23. května 2012 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel13822
 Motor bez filtru vzduchu se pomalu a jistě začne vydírat....to nejsou "pela",to je pravda.....proč si asi myslíš že se na závoďáky dávaj vzduchový filtry,když je to restrikce v sání? Jen dragstery,kde je životnost motoru jeden start se nedávaj vůbec filtry,tam to nemá cenu řešit....
Datum: 23. května 2012 18:33
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to říkáš za pela?já na 634 nemám filt žádnej a nezadře se
Datum: 23. května 2012 15:14
Jméno: kodl
IP: uživatel5506
 díky  takže dám větší
Datum: 23. května 2012 13:52
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 když dáš jenom filtr, a nedáš větší trysku tak se motor bude dávit, protože budeš mít chudou směs a můžeš to zadřít
Datum: 23. května 2012 10:34
 čest draci dělam na cheru 8 vybrus a chci zvětšit vyfukovy kanal nevite miry okolik a jestli to ma vubec smysl když mam 2kanalek. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:35
 Hm.....na dvoukanálovym válci nemá smysl upravovat kanály.....proto moje upravený dvoukanály v základu jedou skutečných 80km/h....tak to asi nemá smysl.....
Datum: 23. května 2012 18:35
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 na dvojkanálovom valci to nemá význam. inak 8 výbrus ti výkon na fichtli zvýši dost. ešte by si tam mohol dať nejaký ten "lepší výfuk"
Datum: 23. května 2012 18:04
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 zdarec, upravuji 2K válec na fíka / vejfuk jsem upravil a sání jsem rozšířil asi moc pač mi sací kanál zasahuje až za uroveň přefuků. Pojede to vubec ?? dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:43
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Díky Stando , napsal jsem ti maila.....
Datum: 23. května 2012 22:43
 Ne,bude to prskat,píst to nezavře.....vím že ladíš na RS v šampionátu Jawa-50....co ti chci vlastně říct....dělal jsem si před cca 3 lety válec na RS kategorii,a nějak jsem to nedotáhnul do konce a teď už na to ani nemám čas,válec mi zbyl....nikdy pořádně nejel....je časovanej na "chvost" ....nechal bych ti ho.....ale vzhledem k tomu,že nemužu zaručit,jaký výsledky budou dosažený,tak bych ti ho nechal za nějakou pomyslnou částku....mě je na nic,já už ho nepojedu,jen se válí ve skříni.....hlavu bych k němu taky měl...případně bych zařídil převložkovanou seriovku na rotační spalovák.......ale na 100% je potřeba upravenej karburátor na 18,5-19mm a rychlá převodovka.....ozvi se,proberem to...
Datum: 23. května 2012 18:42
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 mam dotaz jehla na jawe 21 je stejna jak na jawe 555? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2012 6:57
 Není, jehla z 21 má takový kuželový tvar, ale jehla z 555 má tyčinkový tvar a až na konci špičku ...
Datum: 23. května 2012 6:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Posl.aktualizace: 23. května 2012 15:27
 Já to tenkrát kupoval v Logupu Ústí n/l ,dělaj se s levým a pravým závitem ,taky by to mohli mít v nějaké prodejně ND na traktora používá se to např. u zetora na táhle ke vstřik. čepradlu
Datum: 23. května 2012 15:27
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Třeba ve Fabory to maj.
Datum: 22. května 2012 23:38
 říká se tomu faudi kloub..
Datum: 22. května 2012 22:51
 Mě by to taky zajímalo, ptal jsem v různých mototechnách a železářstvích a nikde nic.
Datum: 22. května 2012 22:49
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jj, o tom vím, ale samotné táhlo ??? dá se někde splašit???
Datum: 22. května 2012 22:46
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/219.html zde
Datum: 22. května 2012 22:45
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:20
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 To je pro někoho, kdo má nástroje, stroje a hlavně šikovnost v rukou udělat si z toho hvězdicovou hlavu (Myslím, že se tu prodává už i hotová) 
Především je to pro ladiče, kteří ví co a jak.
Datum: 22. května 2012 22:20
|



|