slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  514  515  516  517  518  519  520  521  522  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdarec střelci chcu se zeptat, jaky olej lijete do svých střel, jinak chcu se vyhnout PP 80, 90, radši nějaký kvalitnější DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13658    
souhlasím z yurim pp80-90 jsou uplně dostačující a osvědčené
 
 
Datum: 18. června 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud chceš dát převodovce něco fakt dobrýho tak Castrol Power 1 4T 10W-40 je to olej do čtyřtaktních motorek, ale pro převodovku a spojku u fichtla je to fakt super. Jinak do seriovky leju 80W-90 GL4
 
 
Datum: 24. května 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Používal jsem denicol trans special 15/40 medium a bez problémů spojka se nelepila a i u přehřátého motoru na rozdíl od pp80 mi vystavovala, je to olej speciálně pro dvoudobí cross tenhle 15/40 je celkem řidký, ale dělá se i 10/15 light a ten je skoro jako voda, od denicolu jsou i vyšší řady syntetických převoďáků ale s těma nemam zkušenosti
 
 
Datum: 23. května 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám čz 487 mám ji upravenou na 20 koní a to už spojka zažívá středověk :-D :-D ale tenhle olej to maže obstojně http://www.motul-expert.cz/detail/motul-transoil-10w40 můžeš ho zkusit měl by být o dost lepší jak pp 80-90
 
 
Datum: 23. května 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Ano o převodovém, ale mám takový menší problém, mám upraven válec a při přeřazení mi klouže spojka a pak celou dobu, jinak měnil jsem tam snad 3 páry dobrých lamel a furt to klouže, zkoušel sem podložit péra a taky nic, máte teda někdo nějaký návrh???
 
 
Datum: 23. května 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13822    
On nemá seriovku ;-) Já bohužel neporadím.....v RS stroji jsem jezdil PP80 a vždy sem měl problémy se spojkou,ale na závody jsem to nedotáh(tenkrát nebyl čas a teď už neni vůbec) a tak jsem to prostě neřešil.....já při zkouškách válců najel na motoru tak 40minut denně a vždy začala zlobit spojka až když to bylo úplně rozpálený....ale bacha,na mym nejvýkonějšim válci jsem na PP80 zadřel primár a následně roztrhnul spojkovej koš....nevim jak se mi to povedlo,ale bohužel se mi to povedlo,roztrhnul se na kolíkách.....bylo to cca 12hodin před závodem,na který jsem měl naladěno a chtěl jsem jet a mohl jsem jet....kvůli spojce jsem tenkrát nejel a od té doby jsem neměl čas připravit stroj do funkčního stavu.....asi to tak má být.....moje válce jezdí,stroj leží v dílně.....a všichni jsou spokojený :-D :-D
 
 
Datum: 23. května 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Samozrejme ak sa bavíme o prevodovke :-D
 
 
Datum: 23. května 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
PP 80 90 je dokonalý nevidím dôvod tam liať niečo kvalitnejšie = drahšie
 
 
Datum: 23. května 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Bjorn      IP: uživatel13824    
Nazdar, mám menší problém skoro všetko mi ide ako má, len keď na 2 alebo 3 vytočím hneď plný , tak sa začne dusiť a stráca výkon, hodila by sa nejaká rada , ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nestíhá ti dotékat benzín, zkus vyčistik kohoutek a plovákový ventyl v karburátoru a rovnou si seřiď hladinu
 
 
Datum: 24. května 2012 7:49
 
 
 
 
Jméno: Bjorn      IP: uživatel13824    
No ok niečo skúsim , snáď to pôjde ale , včera to bolo tuším, to išlo chvílu normálne a potom to začalo robiť, ja neviem či tam neni zlý ten kohútik na nádrži že málo púšťa.
 
 
Datum: 23. května 2012 20:30
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Podle mého tam jde malo benzinu taky se mi to stalo muže to být čimkoli zkuz vyčistit karbec seřid předstih a ještě to hodne děla že je zanesenej filtr sani ...
 
 
Datum: 23. května 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      E-mail:      IP: uživatel13823    
Zdravím, řeším problém se Stadionem S11. Jezdí parádně, bohužel při poslední jízdě se těsně před barákem začali vyluzovat takový divn zvuky ze skříně. Je to takové tupé ťukání, jak kdyby někdo chtěl ven, nebo jako nějakej kombajn. Našel jsem, že by to mohlo být uvolněným košem na spojku. Ten šroub jsem dotáhl, ale dělá to furt. Zde zasílám odkaz na video, pečlivě poslouchejte to ťukání. Díky za pomoc http://www.youtube.com/watch?v=HbjFcDWKYx8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
Tak to bylo nakonec tím, že v primárním převodovém kole (hned vedle spojky) byl zaseklej kousek plíšku z pojistný matice toho kola. Můžu bejt jen rád, že mi to nevylámalo zuby na koši spojky. Už je to všechno v pořádku, díky za pomoc.
 
 
Datum: 30. května 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to bude nejaké ložisko v prevodovke podľa mňa
 
 
Datum: 24. května 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
Takže když zmáčknu spojku ten zvuk zmizí. Takže je problém buď někde ve spojce, nebo převodovka. Motor je tedy v pořádku...
 
 
Datum: 24. května 2012 18:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jednak bych řekl že ti zvoní pístní čep ale to klepání nevím má to větší frekvenci než otáčky klikovky jde to někde z převodovky ale co to je to nevím to poznáš třeba ložisko,kolečko něco to bude
 
 
Datum: 23. května 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
No je to stejně divný. Moped je plně pojízdnej, jenom dělá tendle šrumec. Zítra to rozdělám a dám vědět. Kdyby ještě někdo měl nápad, co to může být, ať napíše. Děkuju moc za pomoc
 
 
Datum: 23. května 2012 21:05
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
v převodovce by mohla být vypadlá nebo vymlácená/prasklá kulička v ložisku, nejspíš v předlohové hřídeli, v té ojnici nebo tak nějak...., ale de to z převodovky...(tím hliníkem se to rozlíhá sice,,) anebo by mezi převodama(kolečkama) mohly lítat kousky z uštíplých koleček... pokud si se do převodovky nedíval..
 
 
Datum: 23. května 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
daj dole spojkový dekel a pozri sa na to znova poprípade ho aj tak naštartuj na chvíľu sa mu tak nič nestane pozoruj nejaké prejavy
 
 
Datum: 23. května 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
Pístní kroužky jsou v pořádku, ty jsem kontroloval. Ten čep, to je možný. Ale tendle zvuk to začlo dělat, když jsem z neutrálu zařadil v malé rychlosti dvojku. Ten čep by se asi takhle náhle nepodělal ne? Napadá mě pořád jen ta spojka...
 
 
Datum: 23. května 2012 20:50
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to vidím na kroužky jakoby o něco drhly nebo se kroužek zlomil, pokud je na klikovce bronzový čep tak i ten může být vychozený, jinak kozí dech dobrý...
 
 
Datum: 23. května 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
To vypadá jako na kroužky nebo klikovka ( ložiska na klice ).
 
 
Datum: 23. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
potom neviem :/
 
 
Datum: 23. května 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
Pod tím šroubem je pérovka.
 
 
Datum: 23. května 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a pod tou šrubou máš nejakú poistku plechovú a lebo pérovku?
 
 
Datum: 23. května 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel13495    
Mám dotaz spíše pro simálovce. Nevěděl by tady někdo jaký má mít simson S 51 enduro originální odstín stříbrné? děkuji všem za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
čaute draci... mám otázku ohladne simsona s51 :-) nachádza sa niekde na simsone poistka ? ked áno tak kde a aká je to poistka... díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díkes
 
 
Datum: 23. května 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel11283    
8 A
 
 
Datum: 23. května 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: hruska05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky a ešte niečo :-) jaké majú tie poistky byť (ampére) ???
 
 
Datum: 23. května 2012 18:06
 
 
 
 
Jméno: edie      IP: uživatel13495    
ano, simson má 2 pojistkyv levém kastlíku (u spínačky). Mám dojem, že jedna je na dobíjení baterie a druhá na blinkry.
 
 
Datum: 23. května 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci zas ja :-D tak sem to dal dokupy ale proste kdyz jedu do kopce na plny tak začne spomalovat a chcipat :-( jinak po rovince jede dobre, i z kopce je tam nove tesneni karbece a valce... svička 14-5, předstih nevim kolik je to par milimetru pred HU :-D chyta na 1. nakopnuti i za tepla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
to mě taky dělalo je to tím že máš málo benzínu v nádrži a když se to nahne do kopce do zadu tak neteče a proto to nemožeš vyjet, abys mohl jet na normální poluho kohoutku do spodu musíš tam mět tak alepon 1,5l a jinak na rezervu což je kohoutek do vrchu
 
 
Datum: 24. května 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to s tym benalem nevim koupil sem takovou uzkou hadičku myslim ze 4 mm, ta kterou proste musim upe roztahnout teplou vodou a sroubovakem, ale mel sem ji tam uz davno, pak sem koupil takovou asi 5mm ktera tam sla jak po masle a tedkom ji nemeli v mototechne tak sem koupil tu malou, hladina je v cajku, nedelalo mi to a zapalko bylo porad stejne, takze vymenim no...
 
 
Datum: 23. května 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel11232    
A stíhá ti dotékat benzín - kontrola hladiny .... ??, předsith 1,6-1,9
 
 
Datum: 23. května 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale to je pitomost :-) predtim mi jezdil krasne, to jako je fakt blobost toto... kopec do ktereho jedu na 3 na plny a vyjizdel sem ho este kdyz mi to jelo hur, ted to jede celkem pekne a nevim proc to takhle chcipa, to co si napsal je podle me fakt kravina.
 
 
Datum: 23. května 2012 18:10
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel11937    
Fichtl je prostě slabej stroj, kterej se do velkýho kopce moc nechladí a nechce se mu...
 
 
Datum: 23. května 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
Zdravim draci chtěl bych se zeptat jak to je s přepisem jawy 20 z mého strýce na mě co k tomu vše potřebuju. A dále bych se chtěl zeptat jestli musí být stejný majitel a pojistitel nebo jestli pojistitel může být třeba můj otec za odpověď předem děkuji. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
Moc děkuju no já to musim taky udělat přes plnou moc, protože strejda bydlí v Praze takže nemá čas to semnou přepsat, ale chtěl jsem vědět co sebou musím mít kromě tý plný moci :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vše udělal přes plnou moc, udělal sem si pojistku, byl sem blbej a udělal to u ČSOB za 350Kč, pak technická, která platí 30 dní i jako evidenčka za 300Kč a 300Kč za přepis. ;-)
 
 
Datum: 23. května 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přepis bude stát možná taky 500 ale víc ne stačí jen aby jsi tam došel se strejdou a dal si to do polopřevodu na sebe a až to budeš mít v polopřevodu tak si musíš hned zajistit pojistku a pak STK a plně to přepíšeš na sebe
 
 
Datum: 23. května 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 350ku jsem platil 500Kč, takže fichtl tak okolo 250 - 300Kč.... (přesně nevím )......... na Slovensku to mají kur.vsky drahý.............Pojistitel může být kdokoliv, hlavně že je motorka pojištěná....
 
 
Datum: 23. května 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
no neviem ako je to u vás ale u nás v SR nemusí byť majitel a poistitel motocykla jedna a tá osoba. a čo sa týka prepisu potrebuješ kupno-predajnú zmluvu a splnomocnenie (to nemusíš mať ked pôjde strýko s tebou na prepis) najskor je prepis potom si pojdes vybavit novú poistku (PZP), možno ešte zájdeš na technickú a môžeš jazdit. u nás stojí prepis 33 eur takže v čr by to mohlo byt okolo 900 až 1000 kč
 
 
Datum: 23. května 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Zdravim mám dotaz na čz 150 je to kyvačka jiskru mi házi benzin tam jde, no prostě přijdu nakopnu na poprve chytne a jedu a po 15 minutach chcipne a pak ji tak 2 hodky necham a zase vali tak 15 min čim to muže byt ??? děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo ty cívky zloběj,ale taky to může dělat už slabé magneto u těhlech 150 se docela vybíjelo jak ti svítí světlo?když je slabej magnet a cívka se zahřeje tak se zvětší odpor a dává málo proudu,jak vychladne tak zase jede
 
 
Datum: 23. května 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může to dělat původní zapalovací cívka, která po zahřátí nefunguje...
 
 
Datum: 23. května 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám takový problém.Mám motor z jawy 250 a když tam chci zařadit dolů tak se to tam jakoby sekne a musím to rvat na horu a když chci zařadit na horu tak to přeskočí na startování bez deklu to vše funguje jak má nevíte čím to je??Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Není nutné půlit, sundáš spojku, startovací segment, dále demontuješ vačku poloautomatu spojky a tyčku s řadícími kolíčky vytáhneš ven. Potom se k pružinkám na řadícím automatu už dostaneš.
 
 
Datum: 24. května 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel13825    
Musím kvůli tomu půlit motor??
 
 
Datum: 24. května 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Asi bude prasklá spodní pružinka v řadícím automatu. Dej tam obě nové, i horní a seřid si pořádně poloautomatické vypínání spojky, aby mezi vačkou a vypínačem spojky byla co nejmenší vůle, aby ti to páku pořádně vracelo.Jestli páka přeskakuje na řazení, může být špatná nebo unavená vratná pružina.
 
 
Datum: 24. května 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
SPĚCHÁ!!!!!!!!!!čau draci jak nasadim pist. krouzky na pist? pry tam sou nejake zámky, jak poznam ze je v nem ten krouzek dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hafík      IP: uživatel13535    
Pak ještě musíš mít koužky v těch zámcích ale to poznáš protože ti to ijinak nepude dát do válce :-)
 
 
Datum: 23. května 2012 14:33
 
 
 
 
Jméno: Hafík      IP: uživatel13535    
S těmadle znalostma bych se v motoru vubec nehrabal :-) jinak jesly je tam máš ty zámky v pohodě (to jsou takový vyvýšeninky z prostoru pro kroužek) tak nemáš co skazit normálně nasad ten kroužek ze zhora po jednom a máš to:-D
 
 
Datum: 23. května 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Zdravim... Teče mi gufero u řetězovího kolečka... Dá se vyndat jentak z motoru (samozřejmě vypustim olej), nebo budu muset rozpůlit???? A jakej rozměr tam má být???? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: MrBouši      IP: uživatel13521    
Už sem se lekl že budu zase půlit... já totiž nevim ani jak pevně tam drží :-D Díky
 
 
Datum: 23. května 2012 14:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po sundání deklu a řetězového kolečka k němu máš dobrý přístup. Stačí vydloubnout šroubovákem. Olej vypouštět nemusíš, stačí motorku trochu poklopit na levou stranu.
 
 
Datum: 23. května 2012 14:28
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Seso, chtěl bych se zeptat, jestli lanko spojky na 555 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bowden_spojky_parez2.html je dodáváno i s válečkem, nebo si váleček mám objednat zvlášť ? Na 555 přijde rozříznutý, že ? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je dodavano komplet,,presne rozrizli a nebo muzes provliknout klasiku,,lebo jeden konec je volny,,
 
 
Datum: 23. května 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau dostal jsem Jawu 20. Majitel se ji snažil zachránit a tak jí přetřel. Vzhledem ke kvalitě povrchu to nejspíš vzal trsem trávy. Rozhodl jsem se pro GO tohoto stroje a zajímalo by mne na jaké stroje popř. do/od jakého roku se dávaly zlaté linky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ten už linky nemá
 
 
Datum: 23. května 2012 16:36
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám ten plech bez linek. Ten mít proužky tedy nemá?
 
 
Datum: 23. května 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
linky se dávali už na 550 a na dvacítkách byli od počátku do 76 roku pak už byly jiný plechy(bez lišt)
 
 
Datum: 23. května 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
Zdravim SESO da se tady sehnat jehla na jawu 555 děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
jj diky moc a kdy tam bude diky?
 
 
Datum: 23. května 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz ji mam akorat ji dat na kramek
 
 
Datum: 23. května 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: kodl      IP: uživatel5506    
čus draci sice nemam dotaz na nějakou cěskoslovenskou mašinu ale je to spíš všeobecnej dotaz k jakoby tuningu :-D chci dát na skútr otevřenej vzduchovej filt a prej se má při přidání filtru dát i větší tryska, nevíte jak se ten motor bude chovat když tam nechám originál trysku? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel5506    
skusil bych dát sportovní filtr projet to a podle svíčky poznáš jestli je chudá směs, jestli je chudá směs bude zbarvená do takové žluté až bílé pokud bude černá je moc bohatá a pokud taková cihlová tak je to akorát
 
 
Datum: 23. května 2012 23:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak bez filtru jo,ale zdá se mi jako blbost že když tam dá sportovní filtr tak že se hned ochudí směs a následkem toho se začne zadírat
 
 
Datum: 23. května 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13822    
Motor bez filtru vzduchu se pomalu a jistě začne vydírat....to nejsou "pela",to je pravda.....proč si asi myslíš že se na závoďáky dávaj vzduchový filtry,když je to restrikce v sání? Jen dragstery,kde je životnost motoru jeden start se nedávaj vůbec filtry,tam to nemá cenu řešit....
 
 
Datum: 23. května 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co to říkáš za pela?já na 634 nemám filt žádnej a nezadře se
 
 
Datum: 23. května 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: kodl      IP: uživatel5506    
díky :-) takže dám větší
 
 
Datum: 23. května 2012 13:52
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
když dáš jenom filtr, a nedáš větší trysku tak se motor bude dávit, protože budeš mít chudou směs a můžeš to zadřít
 
 
Datum: 23. května 2012 10:34
 
 
 
 
Jméno: skalic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čest draci dělam na cheru 8 vybrus a chci zvětšit vyfukovy kanal nevite miry okolik a jestli to ma vubec smysl když mam 2kanalek. diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13822    
Hm.....na dvoukanálovym válci nemá smysl upravovat kanály.....proto moje upravený dvoukanály v základu jedou skutečných 80km/h....tak to asi nemá smysl.....
 
 
Datum: 23. května 2012 18:35
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
na dvojkanálovom valci to nemá význam. inak 8 výbrus ti výkon na fichtli zvýši dost. ešte by si tam mohol dať nejaký ten "lepší výfuk" :-D
 
 
Datum: 23. května 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
zdarec, upravuji 2K válec na fíka / vejfuk jsem upravil a sání jsem rozšířil asi moc pač mi sací kanál zasahuje až za uroveň přefuků. Pojede to vubec ?? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
Díky Stando , napsal jsem ti maila.....
 
 
Datum: 23. května 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13822    
Ne,bude to prskat,píst to nezavře.....vím že ladíš na RS v šampionátu Jawa-50....co ti chci vlastně říct....dělal jsem si před cca 3 lety válec na RS kategorii,a nějak jsem to nedotáhnul do konce a teď už na to ani nemám čas,válec mi zbyl....nikdy pořádně nejel....je časovanej na "chvost" ....nechal bych ti ho.....ale vzhledem k tomu,že nemužu zaručit,jaký výsledky budou dosažený,tak bych ti ho nechal za nějakou pomyslnou částku....mě je na nic,já už ho nepojedu,jen se válí ve skříni.....hlavu bych k němu taky měl...případně bych zařídil převložkovanou seriovku na rotační spalovák.......ale na 100% je potřeba upravenej karburátor na 18,5-19mm a rychlá převodovka.....ozvi se,proberem to...
 
 
Datum: 23. května 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: aikidot      IP: uživatel8622    
mam dotaz jehla na jawe 21 je stejna jak na jawe 555? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 6:57
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není, jehla z 21 má takový kuželový tvar, ale jehla z 555 má tyčinkový tvar a až na konci špičku ...
 
 
Datum: 23. května 2012 6:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
Zdravím všechny střelce, mám dotaz, kde se dá tohle sehnat, nebo jak se tomu tky jinak říká : http://jawa50rm.wbs.cz/rm/evo2/1v.jpg DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Já to tenkrát kupoval v Logupu Ústí n/l ,dělaj se s levým a pravým závitem ,taky by to mohli mít v nějaké prodejně ND na traktora používá se to např. u zetora na táhle ke vstřik. čepradlu
 
 
Datum: 23. května 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Třeba ve Fabory to maj.
 
 
Datum: 22. května 2012 23:38
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
říká se tomu faudi kloub..
 
 
Datum: 22. května 2012 22:51
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě by to taky zajímalo, ptal jsem v různých mototechnách a železářstvích a nikde nic.
 
 
Datum: 22. května 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jj, o tom vím, ale samotné táhlo ??? dá se někde splašit???
 
 
Datum: 22. května 2012 22:46
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/219.html zde
 
 
Datum: 22. května 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: d2trr      IP: uživatel13743    
Zdravim draci, chtěl jsem se zeptat k čemu přesně je tenhle odlitek hvězdicové hlavy, a kam/jak se montuje/přidělává.? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hvezdicova_hlava_odlitek22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
To je pro někoho, kdo má nástroje, stroje a hlavně šikovnost v rukou udělat si z toho hvězdicovou hlavu (Myslím, že se tu prodává už i hotová) ;-) Především je to pro ladiče, kteří ví co a jak. ;-)
 
 
Datum: 22. května 2012 22:20
 
<  514  515  516  517  518  519  520  521  522  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 12:18:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu