 Ahoj. Vždycky jsem všechny problemi vyřešil ales timhle si už nevim rady..  Motor po "GO" . Nejsou nový ložiska atd... jenom nová spojka, všechno bylo ve skvělym stavu.... No... Seřídil sem to, nappoprvý chytnulk i po 4dnech a drcní taky chytal, jezdil jako kráva, jenom ve vysokejch otáčkách jakby nestíhal.... No.. 6e to jedu projet, krásne to jelo a a si po 2 KM to začalo "brzdit" moc se mu enchtělo,, dla sme za 1 vyjjel sem ten kopeček a jedu na rovince, Sotva se vytočila 2 dal sme za 3 a vubec. i když je to trocu z kopečka. Na druhym fíkovi to jedu za 3 třba 65 .... No a nakonec to začalo brzdit... jako kdyby se to zadíralo. Dal sem mu plnbej kotel a brzdilo to jeste víc. . Tak sem ti zastavil a otevru soupátkou a v karbeci a v kolenu bílej dým.... tak si rikám TVL to je c pici  .... No... Prošlápnout šel skvěle všechjno. ale enchytl. Na roztlačení mi pak chytnul asi po 10 minutách po 2ti metrech. A jelo to aby se enřeklo .. sotva sem mohl dát za 2... On taam nebyl myslim novbej výbrus ale píst v tom válci byl celkem dost natesno... ale bezel krásně... Olej tam byl, předstih sem šteloval asi 14 krát už dohrmady, karburátor... hladina je OK, trysky taky..... jenom se musim přiiznat, před tim než se to stalo tak sem projel kaluží...spíš blátem a nemám filtr, protože s filtrem se to strasně dusí, tak jeslti to nemohlo udelat bláto..... kdyžtak jeste připíšu kdyby neco bylo potreba..... jeste mě napadlo dáva jsem silikon pod válec, tak jeslti se nemohl pálit že třbe vlítnul do spaláku a to by vystvetlovalo to vynechávání ve vyších otáčkách. že by byly přicpaný přeppuštáky.. Dík zatim aho draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 15:39
 No ja sa obávam že ti nepomôže nič iné len výbrus...Ak ti fichtl šiel dovtedy dobre, kým si prešiel kalužou, tak je po valci. Cez difúzor karburátora sa ti dnu dostal bordel a urobilo ti ryhy (skalky, piesok atď) a cez ne ti utekajú tlaky. Skontroluj to, nič iné to nebude.
Datum: 11. července 2012 15:39
 Takže zaprvé sundej hlavu a válec, silikon ať jde pryč hod tam jen těsnění s vazelínou a zarovnej nerovnosti, vylešti kanálky a propláchni. Zkontroluj píst aby byl šipkou dolů a jestli není přidřený. V hlavě vyčisti spalovák a zabruš zabrušovací pastou na ventily. Přetěsni karburátor a seřiď hladinu, vyčisti trysky a zkontroluj výfuk aspoň koleno. Pak to zkus nahodit, pokud se to bude dusit zkontroluj jehlu a tu plovákovku, připadně předstih a odtrh. Pozkoušej taky různé svíčky a zkoušej tam dávat ten filtr, protože jezdit bez něho je risk (obzvlášť pokud jezdíš na polňačkách). JE důležitý mít všecko v cajku (hlavu válec výfuk) a pak budeš vědět že chyba je buď v zapalování nebo karburátoru nebo v benzínu (moc oleje). Pozkoušej a uvidíš...
Datum: 11. července 2012 11:38
 nemyslis takovej ten dobrej filtr jak se dá přímo na karbec ?  ten je pekne na hovno  ja ho měl a po 10 minutach sel pryc
Datum: 11. července 2012 11:17
Jméno: pejsek
IP: uživatel14055
 Jezdit bez filtru je docela riskantní  rnMe se pionýr s originálním filtrdomečkem nedusí ale bez něho jede jak šílenec..(filtr v domečku byl nedavno vyměněn)rnKoupil jsem si "tuningovej" filtr  zítra mi má přijít tak ho otestuju  napíšu jak to s tím šlape
Datum: 11. července 2012 11:14
 odlad to aby to jelo i s filtrem jezdit bez filtru jak si se přezvěčil je na hovno.
Datum: 11. července 2012 10:59
 taky si to myslim... ale jde normálně protočit.. tak třeba ložiska že by se to dostalo do nich,,, coo by to tam jinak udelalo... když to neni zadřený... jo a jinak co když se to dusís tim filtrem... nevimm cim to muze bejt
Datum: 11. července 2012 9:50
 Sázim na to bláto bude to ve válci když nemáš filtr. sundej válec a uvidíš.
Datum: 11. července 2012 9:32
|



|