 Ahoj borci. Zase dalsi problem se vyskytl na mojem fichtlu. Asi po kilometru, ani ne mi pionyr zacal jakoby chcipat, jako by me neco tahlo dozadu. Karburator sem vycistil vsude, hladina je v pohode, svicek 20, kondiku taky, civky, inducky, fajky, predstih, nic nepomohlo. Tak me napadly gufera, vymenil sem je vsude, z obou stran na klice, retezove kolečko a este dekl od zapalovani. Neska sem to zprovoznil. predstih sem si vysteloval ze to chyta na 1. nakopnuti bez plynu. video: http://www.youtube.com/watch?v=b-ZPUStuSpQ&feature=youtu.be kdyz sem to jel projet tak to nemelo tah, jelo to hur nez predtim a chcipat to zaclo este driv nez predtim tak po 200-300 metrech. Nevim co mam dal vymenit, zkusit. Jeste chci podotknout ze jsem ty gufera menil poprve a jak je tady to video: http://www.youtube.com/watch?v=qzT5zkmbxd4&feature=plcp tak borec tam kladivem natlouka ty guferka, ja sem to opatrne delal gumovou paličkou a taky nevim jeslti sem je tam treba zatlouk poradne ale tez sem do toho trochu silou jeb*l , ze uz to tam vic neslo. Prosím poradte, nevím si rady. Dík moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2012 17:25
 bouchal jsem po tom gumovou palickou, nicim sem to tam nezatlacoval, takze to lícovat musí. to je podle me 100 pro. a otacky se nezvysuji
Datum: 09. srpna 2012 17:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Na klice musi licovat s okrajem,u řetězoveho kolečka ho mužeš nabušit až nadoraz protože tam jest segrovka,každopádně to u převodovky na to mít vliv nebude,jak jsi tam zabouchal ty u kliky?
Datum: 09. srpna 2012 16:15
 nene, prave ze tak moc sem to tam nenabil, mozna male prave, a nedymi to moc
Datum: 08. srpna 2012 13:02
 No jo niekto najprv pokazí až potom sa pýta ako nato  .... Ak som správne pochopil, tak tie guferá si nabil až pod rovinu kartera. Gufero musí lícovať s blokom motora. Teda ti to nemôže správne fungovať. Nedymí veľmi? Biely dym? No skontroluj ich...
Datum: 08. srpna 2012 12:52
|



|