 Ahoj, složil sem Mustanga a po nastartování vylítne motor sám do velmi vysokých otáček. Gufera a těsnění jsou nové, předstih 1,64mm odtrh 0,4mm. Tyristorové zapalování. Válec a hlava je Stejskyho silniční úprava. Nevíte čím to může být? špatná směs, sání falešného vzduchu(ale gudy u motoru po go?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 6:01
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zkus jestli ti to nepřisává pod válcem, některá válce mají spodní polochu hodně mizernou, zkus dvě těsnění namazané vazelínou a pořádně utáhnout
Datum: 30. srpna 2012 6:01
 vyměnil sem gufera na klice za zelené RaK a hlavu za nesníženou a už je to lepší i když otáčky pořád nejsou tak nízké jak by mohly být. Ještě se poďvám na zápalko. Svíčka je krásně cihlová
Datum: 30. srpna 2012 1:50
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Zkus se podívat na svíčku. tohle mi dělal stadion po těžkých úpravách taky. už během pár sekund byly samozápaly(ale motor neudržely v chodu po vypnutí zapalka). Popřípadě jestli neni chudá směs(falešný vzduch, nízká hladina, až moc malá tryska, ucpání čehokoliv atdatdatd...,.)
Datum: 30. srpna 2012 1:47
Jméno: standa
IP: uživatel14379
 Zkus jinej karbec
Datum: 27. srpna 2012 6:23
 Takže: po přetěsnění motor šel, cca 2 minuty na volnobjeh všechno ok tak sem se šel projet po cca 400metrech mi praskla žárovka a než jsem dojel zpátky domů tak otáčky zas vyletěly nahoru. Tak tedy nevím jestli to dělá jen po ohřátí motoru ? Ještě to zkusím ráno.
Datum: 26. srpna 2012 23:53
Datum: 26. srpna 2012 21:36
Jméno: standa
IP: uživatel14378
 Tak ve válci a hlavě problém neni. Nevěřim tomu,že by stejsky udělal sací kanál,který píst nezavře. Ať se ti to zdá a nebo ne,tak to někde tahá faleš. Možná blbý gufera,jaký máš? NBR a nebo FKM?
Datum: 26. srpna 2012 20:52
 *pardon, "zkusit"
Datum: 26. srpna 2012 17:57
 danekod ® psal jsem že šoupátko je dole, airbox jsem zkoušel přicpat a nachvilku se to zlepšilo ale pak to zas vylítlo nahoru. Ještě zkusím jinou(nesníženou hlavu) a ten sprej. Mám s tim sprejem skusit stříknout k guferu u zápalka?
Datum: 26. srpna 2012 14:37
 kup si jakýkoli čistič brzd a všechny spoje prostříkej a pozoruj reakci motoru
Datum: 26. srpna 2012 10:14
 Falešný vzduch (kolínko karburátoru, karburátor, víčko komory zkontroluj), možná by to mohl dělat i netěsnící válec (u karterů) a hlava ale to nevím jistě .. další věc by mohlo být plynové lanko, zkus ho oddělat a uvidí se, šroubek volnoběhu doufám že je uplně povolený .. možná by to mohla dělat i chudá směs, zkontroluj jehlu na jakém je zářezu a trochu zacpi airbox, oleje dáváš kolik ?
Datum: 26. srpna 2012 9:23
 Já tipuju falešnej vzduch...
Datum: 26. srpna 2012 8:31
 nn zapomněl sem napsat že šoupátko je dole když to de do otáček
Datum: 25. srpna 2012 22:20
 Nemáš někde seknuté plynové lanko ? Nic jiného mě zatím nenapadá  nebo volnoběh....
Datum: 25. srpna 2012 22:14
|



|