slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, složil sem Mustanga a po nastartování vylítne motor sám do velmi vysokých otáček. Gufera a těsnění jsou nové, předstih 1,64mm odtrh 0,4mm. Tyristorové zapalování. Válec a hlava je Stejskyho silniční úprava. Nevíte čím to může být? špatná směs, sání falešného vzduchu(ale gudy u motoru po go?) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2012 6:01
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zkus jestli ti to nepřisává pod válcem, některá válce mají spodní polochu hodně mizernou, zkus dvě těsnění namazané vazelínou a pořádně utáhnout
 
 
Datum: 30. srpna 2012 6:01
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnil sem gufera na klice za zelené RaK a hlavu za nesníženou a už je to lepší i když otáčky pořád nejsou tak nízké jak by mohly být. Ještě se poďvám na zápalko. Svíčka je krásně cihlová
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:50
 
 
 
 
Jméno: MrWho900913      IP: uživatel10282    
Zkus se podívat na svíčku. tohle mi dělal stadion po těžkých úpravách taky. už během pár sekund byly samozápaly(ale motor neudržely v chodu po vypnutí zapalka). Popřípadě jestli neni chudá směs(falešný vzduch, nízká hladina, až moc malá tryska, ucpání čehokoliv atdatdatd...,.)
 
 
Datum: 30. srpna 2012 1:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14379    
Zkus jinej karbec
 
 
Datum: 27. srpna 2012 6:23
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže: po přetěsnění motor šel, cca 2 minuty na volnobjeh všechno ok tak sem se šel projet po cca 400metrech mi praskla žárovka a než jsem dojel zpátky domů tak otáčky zas vyletěly nahoru. Tak tedy nevím jestli to dělá jen po ohřátí motoru ? Ještě to zkusím ráno.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přes kanály de píst dobře. Gufera mam http://www.fichtlkramek.cz/nahled/gufero_25x42x7_silikon2.html . Petěsnil jsem kolínko, přírubu a těsnění pod válcem namočil do oleje tak ještě nechám chvilku tmel ztuhnout a uvidí se.
 
 
Datum: 26. srpna 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14378    
Tak ve válci a hlavě problém neni. Nevěřim tomu,že by stejsky udělal sací kanál,který píst nezavře. Ať se ti to zdá a nebo ne,tak to někde tahá faleš. Možná blbý gufera,jaký máš? NBR a nebo FKM?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
*pardon, "zkusit"
 
 
Datum: 26. srpna 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
danekod ® psal jsem že šoupátko je dole, airbox jsem zkoušel přicpat a nachvilku se to zlepšilo ale pak to zas vylítlo nahoru. Ještě zkusím jinou(nesníženou hlavu) a ten sprej. Mám s tim sprejem skusit stříknout k guferu u zápalka?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si jakýkoli čistič brzd a všechny spoje prostříkej a pozoruj reakci motoru
 
 
Datum: 26. srpna 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Falešný vzduch (kolínko karburátoru, karburátor, víčko komory zkontroluj), možná by to mohl dělat i netěsnící válec (u karterů) a hlava ale to nevím jistě .. další věc by mohlo být plynové lanko, zkus ho oddělat a uvidí se, šroubek volnoběhu doufám že je uplně povolený .. možná by to mohla dělat i chudá směs, zkontroluj jehlu na jakém je zářezu a trochu zacpi airbox, oleje dáváš kolik ?
 
 
Datum: 26. srpna 2012 9:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tipuju falešnej vzduch...
 
 
Datum: 26. srpna 2012 8:31
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn zapomněl sem napsat že šoupátko je dole když to de do otáček :-(
 
 
Datum: 25. srpna 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: zeryk007 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš někde seknuté plynové lanko ? Nic jiného mě zatím nenapadá :-D nebo volnoběh....
 
 
Datum: 25. srpna 2012 22:14
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:30:40 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu