slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdar draci, nasadil jsem na motor S22 ,,Těsnění pod hlavu Stadion '' (S0012) a dostal jsem se do problému - někde mi to profukuje. Předtím jsem zabral vší silou za stator a komprese vyhrála, teď točim jednim prstem, už je trochu znát protitlak a najednou syčení a tlak je pryč. Myslim že to asi neni normální (S11 mi to nedělá), nevíte co s tím mám ještě udělat? Po pečlivých měřeních (přiložení prstu) jsem dospěl k závěru, že dekompresorem to neutiká (takže dekarbonizaci jsem snad nezvoral). Když mám motor před sebou, tak to syčí jakoby zezdola...ale tam mě nic nenapadá - kroužky by měly být OK a hlavu jsem dotáhnul co to šlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:07
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak jsem to překontroloval s kámošem a přišli jsme jen na tohle: když trochu povolíme šroubky na hlavě válce, tak komprese STOUPÁ! :-D Tak jsem je nějak naladil, dneska vyměnil kondenzátor a hned napoprvý to chytlo...takže velkej problém to asi nebude - ono hlavně po nastartování už nikde nic neutíkalo. Kdoví čím to bylo, hlavně že to funguje.
 
 
Datum: 27. května 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5848    
překontroluj těsnění,dekompresor,svíčku a jestli to funí někde jinde jako do motoru tak se podívej na kroužky,tu případnou netěsnost vyzkoušej žě rostřikovačem postříkej hlavu a pod válcem vodou s jarem podle bublin bys něco poznal
 
 
Datum: 27. května 2009 14:13
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 10:31:01 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu