Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sroubek
IP: uživatel1337
 cau nejde mi sestavit motor vzdicky se mi sekne nakopavacka co s tim ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:33
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel6205
 no je to lepší ve dvou skladat , řekni třeba tatovi at ju protočí(at se ti pak vrací) a drží a ty to mezitím spojíš. EASY !
Datum: 27. května 2009 19:33
 Musíš páku přetočit dozadu a pak spojit kartery
Datum: 27. května 2009 17:11
Jméno: Fichtlař
IP: uživatel5852
 čau draci chci se zeptat trochu si nevím rady se zadní brzdou .. dávám ji dohromady mám JAWU 20 a nevím přesně jak je to uchycení na páce brzdy.Dal sem natu páku to rameno ... ale teď nevím jak tam bezpečně na to rameno uchytit lanko.Mám takový lanko jak má sesa tady a tam je ten konec uplně jiný než v katalogu dílů.V tom katalogu je na konci takový váleček ... No popsal byste mě někdo jak se to tam dává nebo třebas i detailní fotku toho uchycení jestli někdo máte ... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:07
 zdar našel jsem částečně zalitou hlavu jawa50 pionýr jaký to ma vliv.? zvýší se výkon? a co je potřeba přenastavyt nebo pohlídat při vyšším výkonu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:00
 jak rika Standa, je to hlava z 21 s ledivnkovitym spalovacim prostorem, ma vetsi kompresi tusim ze 1:9,2 cili vetsi nez ta s polokulovitou z 05 (nebo pareza ale to ma jine zebrovani a i celkove jinak vypada)...ze ti to odrovna kliku, loziska, futro? litaj an tom uz parezy koliknact let a nigdy se nic nestalo a to ma relativne slabsi kliku nez ta na 20...delavalo se to dycky a vydrzelo to, pokud to nema kompresi vyssi jak 1:11(12) tak je to dobry, vetsi uz zacina byt problem...
Datum: 27. května 2009 18:00
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 prdlačky,urcite nasel hlavu z 21 a predtim vzdy videl jen vypouklou z 05. To bude hlava z 21. Jede dobre.dej ji tam.
Datum: 27. května 2009 17:53
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau u takoveto hlavy je daleko vetsi komprese a tim i tocivy moment ale hlavni nevyhoda je to ze motor to neni schopny dlouhodobe snaset a po case odejsou loziska na klice a ojnici takze bych tuto hlavu doporucil jenom na kratsi pouziti
Datum: 27. května 2009 17:01
 zdar prosím o radu jak spřevodovat jawu 50 pionýr na silniční závody, kolik které kolečko zubů popřípadě rozeta?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:22
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 no nekde sem slysel,ze podle nejakyho BMEP indexu,ale nevim jak se to pocita  Takze lidove receno,pokud se ti na 13z rozetku motor na trojku přetáčí,tak dej 14z,pokud se pretaci i na 14z tak dej 15z. Je to ciste jen o sile motoru. Pokud mas nejakej seriak se snizenou hlavou,tak tech 14z by to mohlo zvladnout.
Datum: 27. května 2009 18:22
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 Čau draci, můžu tlačit fichtla po silnici, když nemá TP a já nemám řidičák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2009 23:02
Jméno: Kubík
IP: uživatel5955
 Tlačit můžeš,ale nesmíš už na tom sedět protože když tě uvidí z auta tak nepoznají jestli máš zaplý motor nebo ne tak si budou myslet že s tím jedeš a už je to trestné... Ale když to tlačíš vedle sebe tak ti nemají právo nic říct. I kdyby byl motor teplý tak jim to može byt jedno,ty si můžeš klidně vymyslet žes s tím jezdil na svém soukromém pozemku a jim nezbývá nic jiného než ti věřit. Nemají důkazy co s tím dělals.
Datum: 17. června 2009 23:02
 uvedu na pravou miru - tlacit muzes secko moto do padesati kubiku, cili nejen moped ale i prave pionyra taky...no a ze na tom sedis zalezi gde na tom sedis, gdyby to bylo na pozemni komunikaci tak ti muzou uz neco udelat, pokud nesedis na miste spolujezdce  ale treba na takovym poli ti tez zas nemuzou nic...
Datum: 12. června 2009 21:14
Jméno: plezi
IP: uživatel1352
 jistě že můžeš ale jakmile na něho nasedneš a třeba jenom sedíš na místě a nemáš ani zapnutý motor tak to už je podle našich krásných zákonů přestupek....ale kdyby jeli kolem tak ho začni raději tlačit vypadá to nenápadněji než když s ním stojíš
Datum: 12. června 2009 15:59
Jméno: plezi
IP: uživatel1352
 jistě že můžeš ale jakmile na něho nasedneš a třeba jenom sedíš na místě a nemáš ani zapnutý motor tak to už je podle našich krásných zákonů přestupek....ale kdyby jeli kolem tak ho začni raději tlačit vypadá to nenápadněji než když s ním stojíš
Datum: 12. června 2009 15:55
Jméno: Sadra17
IP: uživatel1775
 nemůžeš je to jako kdybys jel tlačit můžeš jenom moped
Datum: 12. června 2009 9:17
 pro Karla - prdlajs! pokud se priznas ze si stim lital po silnici tak te zbali pac si na sebe praskl vec cos nemel, pokud ale reknes zes to mel na stojanku a turoval to tak ti nemuzou nic, nejels, nemuzou, to samy jak gdybys rekl ze si s tim lital na soukromem pozemku (dvorek, statek, pole, louka...) nebo rovnou na poli bo louce, tam je silnicni zakon kratkej pac tam neplati (ale nerikej ze na polnacce pac neni kazda polnacka soucasti pole ale muze byt povazovana a v katastru zapsana jako pozemni ci ucelova komunikace, tam uz zakon plati takze bacha!)...cili na todlec se muzes v pohode vymluvit a jim akorat muze spadnout brada zavisti
Datum: 29. května 2009 16:49
Jméno: Karel
IP: uživatel4126
 Mužeš, to je jako kdyby jsi tlačil koloběžku, ale když se tě zeptaji jestli jsi na tom jel tak si dej bacha co řekneš, protože když jsi na tym jel např nekde na polnacce pak se te zeptaji a reknes ze ne, chytnou na valec a jak bude teplej tak se muzou sebrat
Datum: 28. května 2009 21:24
 nene, je to omezeny jenom padesati kubikama, je to i v testech na autoschool, muze to vazit treba 200kg a konstrucku treba 70 km/h a stale to muzes tlacis a jsi zaroven chodec, todlec jeste nezmenili a doufam ze to tak zustane dalsich hezkejch par let dokud neprijde zas nejakej vul a nevymysli neco jineho...
Datum: 27. května 2009 19:48
 Kámo ja prave nevim,jestli uz se to nevztahuje jen na tridu AM
Datum: 27. května 2009 18:37
 ano, jak rikali kluci pode mnou, tlacis padesatku a nizsi = jsi chodec a nemuzou ti nic, jen ted newim jestli stale muzes polevy a nebo uz musis po pravy strane pac vezes naklad (tak jako u voziku)...cili ti nic nemuzou a na otazku kam to tlacis a gdes s tim byl nemusis zhola nic odpovidat pac to vedet nemusi
Datum: 27. května 2009 18:02
 jenom opravim s.v.i.n.e2 :chodec jsi když tlačíš motorku o maximálním objemu 50ccm.Takže všechno pod 50 ccm
Datum: 27. května 2009 17:12
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 muzes proc bys nemohl ? kdyz tlacis motocykl od objemu 50ccm tak si chodec  takze uplne v klidu to neres
Datum: 27. května 2009 17:09
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 myslím že ano ale určite sa pri tebje zastavjá a opýtajú sa kam to vezeš
Datum: 27. května 2009 17:04
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 bez řidičáku můžeš ale nevim jak s těma papírama...
Datum: 27. května 2009 17:04
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
Datum: 27. května 2009 16:54
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 Nazdar všeci mám taký problém s mojú Jawičkú konkrétne s pinskem ked jedem dlhšie trate tak asi po 15 km pioneirka zastavý a sviečka je maximálne Černá a nehádže iskru já vím že je to špatné spalování ale karbecem to neni sem dával druhý potom zapalovaním to vypadá že to také není díval sa my na to jeden strýc a já mám pocit že to žere olej ze spojky.može to byt tým? a dosť to dýmí a olej do benzínu je kvalitny. .Díky a prosím pište my na 007dominik@azet.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:04
 a nebo ti to prisava mezi karterama, jak uz to nebylo kolikero let rozpuleno (obvykle negdy poprve a naposledy ve vyrobe) tak to muze nasavat i pres spatne tesneni mezi karterama...ale gufero pod primarem je pravdepodobnejsi...rozeber, koukni, uvidis
Datum: 27. května 2009 18:04
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 aj já si myslým že to bude gufero alebo nejaká tesnící vjec díky
Datum: 27. května 2009 17:07
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 jestli ten dym hodne aj smrdi tak divne nez nozmalne tak praskly gufero na klice vymenit
Datum: 27. května 2009 16:30
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 http://www.youtube.com/watch?v=vAeCUxULsjg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=feXXzJnktMI&feature=related
todle je fakt demence
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je na pěst
Datum: 27. května 2009 17:08
 zrovna jak tam stoural tim klackem, tak bych ho do toho ohne strcil parchanta nezvedenyho
Datum: 27. května 2009 16:36
 Holt debilove nic jinýho no,takový lidi bych nejrači umlátil!
Datum: 27. května 2009 16:25
Jméno: Pangi
IP: uživatel86
 čus draci mam čz 175/477 mel sem ji bez světel ale ted sem tam dal masku se světlem a kdyz to světlo zanu tak se mi ten motor nekdy dusi podle me to je tim ze to mam malo proudu tak me napadlo dát tam 12V baterku a samozřejmě i 12V relátko myslite ze zapalovani tu baterku nakrmi nekdo mi rikal ze ne radši se ptam abych nemusel furt dobijet baterku čus a motorismu zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 17:58
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 hele kdesi jsem cetl,ze to jde predelat,ale muselo by se nejak vyresit buzení dynama. coz o to,buzeni si stahnes odporem z 12V na 6V(nebo 7),ale pak nastava problem,ze to bude davat 6V(7.2V),takze by to baterku nedobilo. Ja bych spise rekl,ze tvuj problem bude to,ze ti to se svetlama nedobiji a proto se ti dusi,kdyz ji zenes.
Datum: 27. května 2009 17:58
 Zdar,kolik vám jede fík(myslim bez ůprav).Já mam 21 s novým válcem a jel sem s ní 80 po rovině a se 13zubým sekundárem,ale ještě by to zrychlovalo ale byla krátká rovina.Táta řikal že s ní když byla stará 10 let jezdil 85 a u druhýho fichtla 23 sem dam max.70 možná 75bych dal.Ladil jsem to pořád ale 80 na tom nedam za žádnou cenu,příde mi to divný že to víc nedá a ta 21 jo!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:56
 tak to je potom jina, nemusi byt znackovy staci aby byl dobre nastavenej na obvod kola...takze to vidim v motoru, dotahlym retezu namazanym, dofoukanejch kolech...jak rikam, neni motor jako motor, jsou motory na fikovi co jedou stezi 60 ale zase maj vydrz jak prase, sam sem mel 21 co litala 65 max. ale ve dvou do kopce 60-65 stale, v mirnym kopci prakticky na tri bez poklesu otacek a stale si to valil, pak sou mustafy a 21 co litali klidne i za 80 ale kopce proste nebyly jejich parketa, byly to vetsinou v serizeni, stavu valce a jinejch vecech ale rek bych ze i konstrukci motoru pac se mi nezda ze by 21 1. generace mela naprosto stejny motor jako 21 2. generace (mam doma tudlec po roce 1975 a je proste jina ve valci nebo me to tak pripada, asi vyrobni odchylka)...navic ze prvni 20 mely tachac i do 60 neco musi znacit, v tom motoru se akorat vyvojove menil pist ze tri krouzku na dva a pak zas zpet (pry posledni mustafy mely nejvyssi vykon pri 6700 a taky meli 72 trysky, dokonce byly i jakesi 70 trysky) a proste litaly po rovine jak draci a do kopcu se tem poslednim moc nechtelo...co fik to stroj...
Datum: 27. května 2009 19:56
 Jo jenže mě to měřil kámoš na upraveným fichtlu kde má tacháč digitální značkovej,sice je na kola ale ukazuje přesně!
Datum: 27. května 2009 19:23
 ony maj tady ty fiko tachace velkou rezervu a taky velkou odchylku v tom co ukazujou ale taky kazdy fikovy motor jede jinak, to je jasny, co fik to unikat...
Datum: 27. května 2009 18:06
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 tachaci never!!! nikdy!!! kecá!! ver radarum v obci(pokud teda mas odvahu jet 70 na 50  )!! Me tacho ukazovalo skoro 90(uz to bylo za 80  ) no a na radaru 73  tak si muzes udelat obrazek o tom,jak to promeruje. A jen doplnim,ze sem taky nejel plnej,protoze uz sem dobrzdoval do zatacky,ale bylo to po rovine
Datum: 27. května 2009 18:01
 ty tachometry kecaj u tehle typu... jel sem ja s kamosem.. oboum dvoum fungoval tachac.. mu to ukazoval pres 80 a me 60-65.. jeli sme pres ten ukazatel ychlosti a bylo tam 60
Datum: 27. května 2009 17:33
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 já mám fichtla po výbrusi a dá max 70 a to ešte odpočítaj od teho tak 10 protože každý tacháč aj v aute mnerá vícej než je v skutečnosti a ešte hentaké staré tachometre ty už vúbec presene namnerajú ale poradit ti možem tak že ked si dáš na primárne kolečko (to male kolečko kde je retaz pri spojke pri zaplovaní) vícej zubú obyčajne má 13 kedsi dáš 14,15 ale nevím či to zeženeš a na rozetu ménej zubú tak o 5 tak budeš rychlejší ale POZOR ked si spravíš túto úpravu budeš síce rychlejší ale budeš sa pomalší rozíždat proste bude rozjezd pomalší takže sa porádne rozhodujale já by sem tam nic nerobila jezdil by sem aj tak šak to je jedno.
Datum: 27. května 2009 17:18
Jméno: primaxx
IP: uživatel5566
 zdar draci,hele neprodavate nekdo jawu 175 nebo 250 ??ja shánam v pojizdnem stavu,kdyby byla predelana na cross to vubec nevadi ,ja si chcu tu motorku stejnak predelat na cross a jezdit,nevite nekdo kdo by prodaval ??nejak levne
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:04
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 nejlepsi kroska je dvouvalova 350!! treba 634,632...je jich mraky.... ma to sice pres metrak,ale aspon to jede. Obyc kejvacka je naprosto nevhodna i po zprevodovani!!! Nekdo sice rika,jak to jede,ale to je jen vyplasenej z toho,ze predtim jezdil jen na fichtlu!! Skoda peknyho veterana!!
Datum: 27. května 2009 18:04
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 zdravim potreboval bych poradit.mam problem na mustangovi.kdyz pridavam plyn tak se to strasne dusi a s karburatoru strika benzin.karburator je dobre serizeny.Zkousel jsem tam davat i jiny karburator
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 19:00
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 ale mne nejvic stve to ze ten benzin strika s karburatoru
Datum: 27. května 2009 19:00
 Rozhodne bude bordel v eletrice,mozna blbe serizenej karbec nebo muze nekde lapat luft nebo prdly gufera....tady od pocitace ti to nikdo nerekne na tuty!! Je hodne moznosti!! Od ucpany trysky po vymlaceny loziska na klice
Datum: 27. května 2009 18:40
Jméno: Jawák
IP: uživatel6214
 já si myslím že zapalovaním to rozhodne neni ty temu pridáš plyn a dusí sa to jestli tam máš trysky tak sa podívaj či nejsú zacpane ked né tak ich skus vyšrubovat a mnelo by ti to nakopnút aj bez nich ale ked ich tam nebudeš mnet tak natem nejezdi hlavná tryska 68 tá menší tušim 38 múj fichtl nakopel aj bez trysek ta uvidíš zdarec
Datum: 27. května 2009 17:28
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 tak nejvic jak to mam nastartovane ale jinak aji kdyz prokopavam
Datum: 27. května 2009 16:59
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 a strika ti to kdyz to mas nakoply nebo aj kdyz jen proslapavas pakou?
Datum: 27. května 2009 16:31
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 myslis ze by to bylo tim ze mi s karburatoru strika benzin?
Datum: 27. května 2009 16:28
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 skus vystelovat odtreh a predstih
Datum: 27. května 2009 16:26
Jméno: mustang
IP: uživatel6022
 jj to tam mam
Datum: 27. května 2009 16:00
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 hej a mas tam vubec trysku?? ...???  nebo volnobezny srub?
Datum: 27. května 2009 15:53
Jméno: MIREK
IP: uživatel4226
 Jaká má být hodnota předstihu na mustangovi? někde píšou 1.2-1.5 jinde zase 1.6-1.9 tak nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 18:18
Datum: 27. května 2009 18:18
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 kámo si mi o par vterin predbehnul
Datum: 27. května 2009 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel6216
 predstih ma bejt co nejvetsi aniz by to uz detonovalo,klepalo ci strilelo....to znamena 1.8-1.9 ......tamty cisla nevim kde berete,a kde je lidi berou,ale ptal sem se na to a je to blbost! Zavodni motory jezdej 1.6-1.5 protoze uz maj vetsi kompresni pomer. Rek bych ze je to uplne naopak nez rika Kejmls. Kdyz si to logicky vemete,tak starej parez mel kompresni pomer 1:7 snad a mel predstih pres 3mm ,klasicka 05 mela kompresni pomer snad 8:1 a predstih pres 2mm,klasicky 21 meli kompresni pomer 9.2:1 a predstih 1.9-1.6mm,mustang ma taky kompresni pomer 9.2:1 tak nevidim jedinej duvod,proc by mel mit takle malej predstih??? vzdyt je to naprosto stejnej motor!!!!! jooo mozna nejaky ty exportaky se 4 konema a vyssim kompresnim pomerem mozna jezdili na predstih 1.5mm,ale klasicky sou 1.9-1.6mm pred HU. Jinak odtrh kladivka 0.4mm a odtrh na odtrh na svicce skusmo 0.4-0.7mm podle jiskry. Hodne zdaru.
Datum: 27. května 2009 18:13
 sem zastancem 1,2-1,5 mm pac to mam uz dlouho odzkouseny...jinak je to asi takhlec - pokud myslis na dvacitkovej motor ktery byly od 20 po mustafy tak se obecne dava 1,6-1,9 (samozrejme za behu to pak doladit) a u 20, 21 a 23 2.generace (zhruba po roce 1975) se zacal uvadet predstih 1,2-1,5 mm a optimalni predstih 1,35 mm pac pry mozna tam byla nejaka zmena ve valci, ze zkusenosti bych rekl ze akorat to mohlo mit souvislost s tim ze tam pak na uplne posledni mustafy montovaly dvoukrouzkove pisty a pry byla i trochu posunuta vlozka (posledne sem se s tim setkal na mym stroji gdyz sem nasazoval snizenou hlavu na stupen 1:10 a pist mi praskal do hlavy cili to melo puvodne s origo hlavou vetsi stupen komprese nez se obvykle uvadi 1:9,2 a tim ze to melo vetsi kompresi tak se zmensuje predstih) ale sou to jenom takove dedukce a informace jedna baba povidala ci velke tolerance pri vyrobe...cili sesteluj to podle 1,2-1,5 mm a pak to dolad za chodu sluchem a zrakem pootacenim magneta, to uz musis pak secko ozkouset jak to jede atd a podle toho to ladit...no nic hodne stesti, na tudlec otazku uz asi nigdo neodpovi
Datum: 27. května 2009 18:12
 předstih má být 1,4, a pro upravené motory se dává větší, těch 1,6-1,9, ale je to nutné odzkoušet
Datum: 27. května 2009 16:20
 caw. mam mensi dotaz  nastartoval sem venku svoji 487. chvili bezela na sytic a pak sem ho vypnul a sla normalne, ale po chvilce behu naprazdno zacala tak joko kdyz skubat, jako kdyby bezela, najednou se na sekundu zastavila a zas rozebehla. bylo to takovy divny skubnuti, ale bez jakyhokoliv zvukovyho projevu. motor se neprehral, protoze venku dost fouka a na valci se da udrzet ruka. myslite ze by to mohla bejt adrhavajici klikovka ? nerad bych, aby se mi to 10 kilaku od baraku zadrbalo. dik predem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 15:53
 paja: volnobeh nizkej neni. kontrolka baterky jenom problikava a drive tam bejval i nizsi
Datum: 27. května 2009 15:53
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jestli maš nizky volnoběh tak normalně vynechala a pak to chciplo nic to neni
Datum: 27. května 2009 15:35
Jméno: standa
IP: uživatel6212
Datum: 27. května 2009 14:59
Jméno: standa
IP: uživatel6212
 to je typickej projev toho,ze si ti nekde dostava pul na kostru....skontroluj kabely
Datum: 27. května 2009 14:58
 jo zapomel sem dodat - pak chcipla, ale sla hned nastartovat a zatim to neudelala
Datum: 27. května 2009 14:33
 hoši chci se zeptat.jawa nejspíš 250 hranatý zapuštěný světlo v hranatej masce.nádrž kulatá normální a sedačka hranatá,co to je a za kolik by ste to koupili?leží asi dva roky pod kolnou
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 14:21
 čus, chcu see zeptat, je to pro kamoše, jaký je číslo jawácký červený, myslim že byli 2, jedna tmavší a jedna světlejší, tak si nejsem jistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel6212
 ale dost zajimava vec,je ze v prevodovy tabulce 8850 vubec neodpovida ani 3003 ani 3004. Fichtly totiz byli strikany barvou ktera odpovidal v RALu cislu 3003,ale CSN to 8850 neni
Datum: 27. května 2009 15:02
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 V ČSN je to 8850 a v Ral je 3003 ten světlejší a 3004 ten tmavší.
Datum: 27. května 2009 14:34
 čau draci chtěl bych se zeptat jestli existuje píst třeba na druhý výbrus který má ještě 3 kroužky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 16:22
 no, mám dojem, že se dnes již už nevyrábí, ale sehnat určitě by někde měl jít
Datum: 27. května 2009 16:22
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 existujou určitě protože ho tam mám ale pudou určitě hodně špatně sehnat
Datum: 27. května 2009 14:21
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Kdyz ladim predstih tak kdyz se toci zapalovanim tak by sem melo otvitat a zavirat kladivko, ale me to vubec nic nedela proc????muzete mi poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:16
 Musíš povolit šroub u kladívka a přiblížit k vačkovému hřídeli
Datum: 13. března 2010 10:16
Jméno: ...MaSteR...
IP: uživatel6233
 cha llllooollll
Datum: 28. května 2009 12:24
 to musis trochu pohnout z konikem aby se spodek koniku dotykal vacky
Datum: 27. května 2009 15:58
Jméno: sd
IP: uživatel3552
 to drivko tam mam
Datum: 27. května 2009 12:45
 kamo mas na spodni strane kladivka takove male drivko ktere by melo drit o vacku a zvedat kladivko jestli ho tam nemas tak ti ho nezveda jestli ho tam mas tak je to tim ze ho mas moc naklonene od vacky a nad kladivkem je takovy maly sroubek tim ho nastelujes
Datum: 27. května 2009 12:37
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 no protože to kladivko musiš povolit
Datum: 27. května 2009 12:32
 Zdarec hoši chtěl bych se zeptat na vaše skušenosti jestli je tady co se prodava ta sada válce a pístu s 8 vybrusem jestli z ni mate nake skušenosti tak mi odpověste. Dik za odpověď draci!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 18:23
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 A musi se to nejak upravovat??nebo staci to jen prohodit...me by to docela zajimalo
Datum: 28. května 2009 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel6212
 Jinak ohledne Karlikova nazoru: Jo mas pravdu,ale takle se chova kazdej valec s 3 krouzkovym pistem po vybrusu
Datum: 27. května 2009 15:08
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 jěště bych ti poradil radu,jak mile to nasadiš tak to přomaž olejem ten valec nebo pist protože to tam je dost natěsno a prvnich 5 minut po nasazeni to nech brkat jen na neutral a pak jizdu pomaleho stylu takovych 5-7 minut
Datum: 27. května 2009 12:28
Jméno: Karlik
IP: uživatel5786
 Jo pohoda ja sem si to koupil taky,ale musiš mit kliku fakt v super stavu nejlepe novou jinak to ta klika nevydži pač je to obsah 55,8 tak už to ma větši komprese,a někdy pist naraži do hlavy psalo to tu hodně lidi ale mně např nenaraželo vubec nic,michal sem 1:33 M2T za 30kč,zajižděl sem to pomalou jizdou 2 nadrže a spokojenost obrovska,2tahala jak kun,skusil sem tam dat 11 sekundaro a světě divse ono se to zvedalo pomalu i bez spojky  za ty prachy je to fakt dobre koupě
Datum: 27. května 2009 12:26
Jméno: David
IP: uživatel3552
 Kdyz ladim predstih tak kdyz se toci zapalovanim tak by sem melo otvitat a zavirat kladivko, ale me to vubec nic nedela proc????muzete mi poradit
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2009 11:37
 hej co to čtu ste fakt amatéři to by napadlo i 5 lete děckto že má udělat větší odtrch
Datum: 28. května 2009 11:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nastav větší odtrh na dolnim kladívku
Datum: 27. května 2009 15:27
 Ahoj! Mam mustanga,nastartovat jde, ale kdyz se motor zahreje prestane tahnout a zacne chcipat, jako kdyby tam nesel benzin,ale ten tam jde.... za studena jede paradne,ale treba po 5-10 minutach zacne takhle zlobit,poradte mi prosim cim to je..?dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2009 21:46
 hlavne tam nejaka musi byt, pokud se ti to kucka tak bych rekl ze ti tam prave dochazi...udelej to jednoduse - postav i fika na stojan, na rovnou plochu, pust benal, nechej dotyct benal a startni, pak to ohul aby to melo co nejvetsi otacky a todlec musi nejakou dobu vydrzet, nerikam ze to v takovejch otackach bude porad stacit ale tak minimalne pul minuty to musi vydrzet, jakmile zacne kuckat tak ti nedotyka - bud mala hladinka, zaneseny ventil, zaneseny kohoutek, zacpany filtr v nadrzi, chce to secko projit...jinak jak seridit hladinku muzes najit na jawa-50.cz, sam ramdim aby tam byla vyssi, nesmi tyct ven ani kapat z prechcavaciho dolicku ale taky musi stacit zivit, cili co nejvyssi to jde nez to zacne z karbenatku negde tyct, pak to staci i zivit v nejvyssich otackach...a u maresuka to vidim na moc bohatou smes, pricpanej fitltr vzduchovej a jelikoz sem se presne nedovedel jak ti to dotyka a jak mas serozenou plovakovku tak to vidim na to same co pisu Svenovi, chce to secko projit a preventivne vycistit, pokud to bude delat stale tak se soustredit na dalsi veci - gdyz se kondik zahreje tak to pak nefunguje, blbe kondik jako takovej, "plovouci" kladivka, ze motor zacne zdechat a moc se z neho kouri, vsude se usazuje karbon a smrdi to znamena prisavani prevodovyho oleje z prevodovky, pricpany lauf...toho je hodne, proto je v tvym zajmu secko si to projit
Datum: 27. května 2009 21:46
 A jaka by mela byt hladina benzinu v karburatoru poom co zastavim?
Datum: 27. května 2009 20:29
 Nemám to po výbrusu. Benzín tam mám stále stejný jako předtím když to šlo ještě dobře. Akorát jsem ho tedka dolejval.
Datum: 27. května 2009 19:32
 plovakovku si steloval? jak zacne kuckat zkousel si zastavit benal, zastavit okamzite a zkouknout jak je vysoka hladinka v plovakovce? nemas to po vybrusu? a nemas moc bohatou smes? jinak to taky muze byt prrisavanim oleje z prevodovky, radsi to tady vsude pisu a secky tim ztrasim ale myslim ze podle koure a smradu bys to poznal...
Datum: 27. května 2009 18:14
 Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
Datum: 27. května 2009 16:01
 Ok,dik zkusim to! a ted me jeste nepadlo, jestli by to nemohlo byt civkou???
Datum: 27. května 2009 15:49
 Dej tam studenější svíčku!
Datum: 27. května 2009 15:44
 Kdyz mi takhle chcipne, tak potom nakopnout nejde, musim vzdy pockat nez zchladne.... nevim cim by to mohlo byt, zkousel jsem vymeni kondenzator a zlobi to porad stejne... tak jestli ma nekdo nejakej napad, tak prosim napiste, dik.
Datum: 27. května 2009 14:35
 mas na picu mustanga dej to petovi ten to zpravi
Datum: 27. května 2009 12:41
 A když ti po chvíli chcípne tak jde nastartovat? Já mám asi ten stejnej problém. Doma nakopnu krásně jde i volnoběh zařadim 1 jedu z okce vjedu na cestu dobrý dám 2 poté 3. když začnu zastavovat tak dám 1 stlačím spojku a skoro hned to chcípne. Poté nejde nekopnout jen roztlačit. A taky když se tohle dělá tak mám plyn tak jako by se tam zasekával jemně přidám nic se nestane tak přidám víc a už to začne řvat. Včera jsem ho byl projíždět s otcem a on říkal, že to ještě jde že všechni pioníři mají špatnej volnoběh a málo kterej dobře drží neutrál ale když to šlo předtím pěkně tak co to mohlo zničeho nic tak udělat. Mám zkusit kouknout na plyn jestli se to tam někde nezasekává? Ale to asi těžko protože to dělá jen když jedu na 1. Dík za rady
Datum: 27. května 2009 12:21
|



|