|
 Čus draci,\\r\\npotřebuji poradit s mou JAWKOU 250/353 Kejva ... Když jedu hned, jeste kdyz neni zahraty motor, motorka trhá asfalt , do otáček de jak prase, ale jak je motor zahraty a ja tomu vokotlim na 2 , 3 nebo 4 na plnej plyn tak se to dusí jako kdyby jste videly klicek a mate plnej plyn...Ale jak ho dam zase do ctvrtky, tak jede pohoda... nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2009 19:20
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 hele muze to byt klidne i oblozeni ze se pak hodne tre nebo loziska
Datum: 06. září 2009 19:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže se dusí teplý motor na více plynu a po ubrání je to lepší, je obyčejně poucpaná hlavní tryska, ale to pořádně nejede ani studené. Může tam jít i málo benzínu. Nemáš přetryskovaný karbec? Volnoběh jde seřídit dobře?
Datum: 14. července 2009 10:38
 NN Draku...Ja mam jeste starsi 250ku, tAKŽE mám filtr ještě na karbecu... Jak u pionýra 555...A ja mam ficlt vyycistenej...Zkusim jet bez nej chvilu---
Datum: 14. července 2009 9:49
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Podívej se jestli není něco v sání. Novější kývačky neměly filtr už na karburátoru, ale pod sedlem, kam se jinak dávalo všechno možné a občas se stalo, že to něco nasálo.Příčin může být ovšem více.
Datum: 14. července 2009 0:07
|



|