Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa555
IP: uživatel6703
 zdarec,mám problém s mou jawaou 555
když ji nakopnu tak pěkně drží volnoběh ale už když tam dám jedničku tak se začne dusit a dokáže jet maximálně na 2 (na trojku to skoro chcípne)
tryska dobrá,svíčka nová
-možná vejfuk(prolit benzínem a zapalit????)
poradte cokoli
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:00
Jméno: jawa 555
IP: uživatel6703
 výfuk sem propálil a ..nic vůbec se to nezměnilo-spíš etě horší 
v plováku bylo trochu benzínu-ten sem "vilil" a ani se to nerozjelo(nakopnutí a roztlačení= neůspěch)
eště zkusim zejtra zvýšit jehlu a oddělat filtr
zase napíšu a dík za rady
Datum: 15. července 2009 19:00
 No a pak pokud tyhle věci nepomůžou tak pak to budou nejspis gufera u kliky
Datum: 15. července 2009 14:40
Jméno: Víťa 355
IP: uživatel408
 Zdar, kolega má pravdu, buď máš problém s bohatostí směsi, nebo máš zadělanej výfuk, nebo zanesený filtr sání. ale ta směs to bude tak na 60%. Zkus se ještě mrknout na předstih
Datum: 15. července 2009 9:20
 cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit  , ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
Datum: 14. července 2009 22:24
 cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit  , ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
Datum: 14. července 2009 22:23
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 zdarec, musí při přepsání motorky být i předchozí majitel? a kde se to děla?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:31
 Původní majitel u toho být nemusí, ale musí to nejprve na tebe odhlásit a předat ti technický průkaz a osvědčení o registraci, ty si zajedeš na evidenční kontrolu uzavřeš pojištění a s kupní smlouvou a výše uvedenými dokumenty si to jdeš přihlásit na tvůj místně příslušný úřad na evidenci vozidel.
Datum: 15. července 2009 13:31
Jméno: viktor
IP: uživatel768
 custe, na verejnych silnicich nemuzu vozit nikoho na babete ze?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:43
Jméno: drak
IP: uživatel4284
Datum: 23. července 2009 22:43
Jméno: x
IP: uživatel5079
 I kdyz zalezi koho chces vozit - tohle byla zenska "krev a mliko" navic este tahla nakou tasku, takze kdyz jsem si vlastne uvedomil ze babeta je na 90kg, tak s nama mohla dostat trenink tak 140kg a to navic v kopci...  Snazila se devenka a jela statecne, ale dva jsou na ni zkratka prilis, malem to v tom kopci nepobrala  ))
Datum: 18. července 2009 17:25
Jméno: x
IP: uživatel5079
 No ja myslim ze poldove nebudou hlavni problem - je jich ja safranu. Ale myslim ze vykonove ta motorka staci tak na to vzit nejakou 45 kg dospivajici slecnu a jet s ni nekde po rovince k rybniku  ) Ja se jednou slitoval a za deste vzal na babetu znamou z vesnice kdyz sla pesky asi 4 km a potkal jsem ji tak rikam pojdte zkusime to nejak, lepsi nez moknout ne... Tak si vlezla dozadu a jeli jsme dva - navic to ma dost mekky pera takze to s ni na tandemu uz skoro drhlo o blatnik ale hlavne motor teda funel co moh, protoze pochopitelne cestou prisel kopecek a to jsem cumel co s tim pridavny zavazi udela  . Vyfunelo to snad desitkou na plnej kotel, malem bylo potreba prislapavat. Takze klidne to zkus a dej vedet zazitky, ale podle myho to proste ve dvou skoro nepojede...
Datum: 18. července 2009 16:02
 jasně že ne když je jednomístná
Datum: 15. července 2009 10:40
 Čau chlapci, potřeboval bych se optat jestli něčemu vadí když nebudu mít tu plastovou krabici okolo filtru sání. A ještě mám totálně zatuhlou pření vydlici tak nevím co s tím. Děkuju za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 18:26
 Ok skusim to rozdělat. Dik
Datum: 15. července 2009 18:26
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Budes mit rozhozenou smes a tu vidlici rozeber a uvidis. Mrkni na futra a na pruziny...
Datum: 15. července 2009 6:46
 Jo a mám Jawu pionýr 20.
Datum: 14. července 2009 21:08
 potřebuju pomoct...mám Mustanga a mám tři problémy....
1. problém: teče mi oil z převodovky i když tam mám to papírové těsnění (myslim, že je to klingerit) a šrouby jsou na doraz...
2. problém: strašně mi to žere....kolem tři čtvrtě litru na asi 10 nebo 15 kilometrů.....
3. problém: svíčka se mi strašně černí....dal jsem tam novou NGK B6HS a šlo to nakopnout hned....po ujetí asi 20 kilometrů a vychladnutí už to šlo špatně startovat i na roztlačení....jehla je na druhém zářezu...oleje dávám 1:40...už si nevím rady........prosím pomozte.....díky za všechny odpovědi....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 14:17
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když ti teče převodovka,může být i netěsnost klikového prostoru a to jsou popsané problémy.
Datum: 15. července 2009 14:17
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 moc bohatá směs nebo vysoká jehla. seřiď hladinu aby ti po stisknutí lícovala s límcem plováku a jehlu na druhý zářez shora
Datum: 15. července 2009 12:47
 1. zalezi kde to tece, kdyztak skus pouzit tesneni a k tomu to namazat jeste silikonem nejlepe motorovym 2. zalezi kde jezdis jestli jezdis nekde po polnich cestach skopce, do kopce.... vecinu casu na jednicku tak je jasny ze to zrat bude, jinak me nenapada nic jineho nez karburator, skusil bych se podivat jestli je spravne hladina, popřipade jestli je spravna tryska, jestli jsi to ted koupil, tak jestli neni treba prevrtana  3. zalezi jakym olejem mazes a nebo ti tam jde hodne benzinu  coz je asi nejpravdepodobnejsi vec kdyz si ztezujes ze ti papa, lepe receno kdyz odstranis problem 2. zaroven tim odstranis i problem 3. doufam
Datum: 14. července 2009 21:11
 Ahoj, jezdíte někdo na fících s řp. skupiny B. Už vás někdy chytli cajti. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 10:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud máš u B ještě A1 s kodem 150, což většina lidí má, tak můžeš jezdit na jakékoliv padesátce.
Datum: 15. července 2009 10:54
 viz předchozí dotaz, je to jízda bez řidičského oprávnění tzn. trestný čin!
Datum: 15. července 2009 10:43
 vzkaz pro lk co my odpovídal na muj předešly dotaz hele máš icq potřeboval bych se te zeptat ohledne ty ktm.dík moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 244328267 tušim
Datum: 15. července 2009 16:47
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdarec draci, chci v tom mit jasno jak to je kdyz je ridicak na nejakou skupinu a ridi se jina ? v bodovym systamu je to za 7 bodu nebo jak to je dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:45
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa tak jasny ale ted uz pockam na A  ja nevim proc ho nedelam radsi zase neco prihahnu, ted jak budu mit ten ridicak tak uz parez bude litat  dneska uz sem ho vytahl tak dam cisla a jezdim
Datum: 15. července 2009 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel6704
 uz sme se o tom bavili ne? rikal sem ti,ze Téčko te neopravnuje vubec k rizeni motocyklů.......nechapu jak nekdo,kdo ma plnej dvur motorek,nemuze mit alespon A1  me by nebavilo se na to jen koukat a nebo s tim popojizdet po vsi.......taková vyjizdka na parezu po okoli je neco maximalne luxusního..... ale btw treba nektery pracovni 4 kolky dotazeny z USA bejvaj na skupinu T
Datum: 14. července 2009 23:26
 btw pokud ti nebylo 18 tak sou vsechny sankce a pokuty polovicni,jako u vseho
Datum: 14. července 2009 21:48
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čus,ze zákona pokuta ve správím řízení : 25000,--50000,-,trest ve správním řízení : odnění svobody až na 1rok.Zákaz činosti na 1 až 2 roky.Počet bodů 7.Takhle se to píše v zákoně,ale záleží na jakého poldu natrefíš,když narazíš na svini,tak ti to dá pěkně vyžrat.
Datum: 14. července 2009 19:29
 čaute všici mam vím že to sem nepatří ale mám dotazek jaky byste si koupily 2T enduro???potřebuji poradit díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 20:11
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 v 16cti jdu do cagivy supercity, ale to je spíš motard, jinak enduro exc 125 nebo huska wr 125, nebo motard sm 125 krásné, výkonne a podle majitelů i spolehlivé mašiny.
Datum: 14. července 2009 20:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Čiza už ti nestačí???
Datum: 14. července 2009 19:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 *30kW
Datum: 14. července 2009 18:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš v 125 tak za mě jednoznačně ktm exc 125..... max. spokojenost....i když je to spíš motokros s papírama než enduro jako takový.....necelejch 0kW v tp 6....co víc si přát....
Datum: 14. července 2009 18:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli myslíš v 125 tak za mě jednoznačně ktm exc 125..... max. spokojenost....i když je to spíš motokros s papírama než enduro jako takový.....necelejch 0kW v tp 6....co víc si přát....
Datum: 14. července 2009 18:58
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Čau draci,sry,že to jsem cpu,fichtl mi naštěstí jezdí v poho,ale mám problém s Hercules ultra 80,vodouchlazený,jednou jsem tady dával dotaz ohledně karburátoru,to už jsem vyřešil,ale mám teď jiný problém,nejde do otáček,ještě včera jel v poho,ale dnes jak jsem na něm přijel,tak nejde,nastartuje bez plynu na první kop,ale když přidám plyn do plna,tak se začne dusit a chcípat,a to i při jízdě a i když je na stojanu na neutrál.Karbec pročištěn,seřízen.Prosím poraďte co s ním.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak uz mi nejezdi fichtl za 2,3 ale tak zhruba 3L mam obavy ze mozna i vic.Zere vic kvuli tomu ze byl bordel v karburatoru a uz je cistej takze tam jde dost benzinu a navic je asi vadnej vtom ze tam jde moc benzinu uz nevim jak to priskrtit mam cernou svicku a jak jsem mel bordel v karbeci tak byla barva svicky docihlovy, trysky jsou OK tak co stim?? jinej karbec se mi nechce davat to zas asi nepojede jak by melo a volnobech je na max a jen tak tak drzi s ohratym motorem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 19:12
 Kde je jehla? DEj jí doprostřed a bude žrát ok, nebo už to máš moc vyběhaný taky možnost
Datum: 14. července 2009 19:12
 Cau, mám potíže s mím fichtlem, dusí se,ale jenom když přidám hodně plynu.Motor nemá žádnej záběr a udusí se to,ale když uberu plyn tak to trochu jede.Prosím odpovězte,děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:23
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 tryska je sivi ta se ti zasere aj 2x za jednu jizdu BACHA NA TO!!!!!!!
Datum: 15. července 2009 15:23
 děkuju vááám,problém vyřešen, bylo to HL.tryskou,ale přitom jsem jí nedávno čistil =).
Datum: 14. července 2009 22:06
 Rozdělej karbec hoď ho do benálu a štětcem celej umej, profoukej nejlíp kompresorem a taky ty zrádné trysky.
Datum: 14. července 2009 19:13
Jméno: Azbest
IP: uživatel6699
 To vypadá na ucpanou hlavní trysku v karburátoru. Stačí ji vyšroubovat a tu malou dírku protáhnout chlupem ze štětky (nebo štětce  )
Datum: 14. července 2009 17:24
Jméno: bbvlada
IP: uživatel6696
 Ahoj. Zda se že jsem ted v peknym pruseru. Bratr mi poslal jako dárek motorku z Itálie-všechny doklady vpořádku, techničák, odhlášení z Italské evidence....Pohoda....Ukázali sme to známým co se zabývají dovozem motorek, napsal sem VIN do pár databází kradených vozidel všechno vpohodě. Tak jsme sní vyrazili na dovozovou STK, pohoda...jenže táta teda na sebe zahájil řízení o přepisu vozidla a ted za ním byla v práci kriminálka že prý je motorka kradená, že si ji přijedou vyzvednout. Takže prosím jestli někdo ví, napište co bude dál, co hrozí atd. děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 23:19
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestliže je skutečně kradená, bude zabavena, a to bez náhrady, dostat peníze zpět z prodávajícího bývá obyčejně velký problém. Spoustě lidí bylo zabaveno auto na dovolené v zahraničí, když kontrola zjistila, že je kradené. No a obyčejně se domů vraceli vlakem nebo autobusem. Pokud jste s otcem nevěděli, že je motorka kradená, žádný postih vám nehrozí.
Datum: 14. července 2009 23:19
Jméno: m..
IP: uživatel6694
 cus hele nejde mi zaboha sundat rotor z jawy 20 poradte mi prosim..jo a jeste kdyz na to dam stator musí se pak ty cívky o ten rotor třít..? nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:38
Jméno: david
IP: uživatel4649
 a máš tam připojenej kondenzátor?
Datum: 15. července 2009 21:38
Jméno: m..
IP: uživatel6705
 vypínač nemam právě že vůbec mam to vedeny tak že ze zapalovacího polu do kladívek a s kladívek na indučku..toť vše..
Datum: 15. července 2009 11:33
Jméno: david
IP: uživatel4649
 podle mě to nevadí to že to neháže jiskru může mít mnoho příčin skontroluj kabely jestli neni někde porušená izolace nebo jestli neni přetrženej kabel zkontroluj kladívko a kondenzátor a taky přepínač jestli funguje jak má taky může bejt špatnej zapalovací pól nebo blbej kabel od zapalovací cívky jo a jakej velkej šroub myslíš?
Datum: 14. července 2009 23:30
Jméno: m..
IP: uživatel6694
 ok a vadí to že rotor nemá hladkej povrch ale dost oskrabanej a kdyz utahnu i ten velkej sroub tak je tam vule...muze byt spatny kdyz mi nemuze zaboha hodit jiskru zkousel sem i vymenit zapalovací cívku atd uz si nwm rady...
Datum: 14. července 2009 17:58
Jméno: david
IP: uživatel4649
 rotor sundáš tak, že do něj našroubuješ 13ku šroub a utahuješ a rotor sleze a mezi rotorem a cívkama musí bejt malá mezera aby to nedrhlo vem třeba petku a ustřihni 2 proužky a strč je do mezery mezi rotorem a cívkou a pak povol šrouby a rotor si cívku přitáhne pak šrouby dotáhni a plasty vyndej
Datum: 14. července 2009 17:44
Jméno: rofl
IP: uživatel5056
 cus lidi pls potrebuju poradit s pistem jak poznam presny znaceni vevnitr je napsany 58a kousek od toho 2 a pod dvojkou je 10, navrchu na p iste je napsany BX. diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 15:29
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 čau draci šel by nastavit předstih u bezkontaktníího zapalování jinak než stroboskopem?právě sem ho nandal na fichtla jiskru háže ale nechce naskočit a stroboskop bohužel nemám.díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 22:18
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 jo to mám nastavený dobře mám to 0.35 stěnu matonky prostě tkže tím to bejt nemůže
Datum: 14. července 2009 22:18
 hele jakou máš mezeru mezi rotorem a statorem, chce to co nejmenší, já měl větší, házelo to a nechytalo, musíš tam mít tak 1mm
Datum: 14. července 2009 21:21
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 tak sem to udělal jak říkáš a pořád nic ale jiskru hází ale jen když hodně rychle kopnu start pákou..a to když si takhle naladil tak ti chytne na nakopnutí nebo ho musíš roztlačit?
Datum: 14. července 2009 19:40
Jméno: martinn
IP: uživatel1411
 dej horni uvrat a ten magnet co je na rotoru musi byt v horni uvrati presne na civce kde ju mas danou das to tak utahnes a jede to ja to mam taky a vali suprove
Datum: 14. července 2009 17:01
Jméno: jawak
IP: uživatel6600
 ne nemyslel  ...jenže já mám z motorovky a tam žádný rysky nejsou jak tay u toho od sesy
Datum: 14. července 2009 16:39
 zdar, já sem bezkontakt nastavil od oka až to chytlo a pak od oka doladil, a když to šlo nejlíp, tak sem to nechal.....
Datum: 14. července 2009 15:50
Jméno: tommy11490
IP: uživatel6625
 nemyslel si nahodou osciloskop ?  a ake mas zapalovanie?viac info treba,ak mas toto od sesy tak tam je navod na to
Datum: 14. července 2009 15:50
Jméno: ronie
IP: uživatel6695
 zdar docela bych zapařil nějakou gamesu kde se jezdí na pionýrech nebo na jawách či čztách, neznáte tedy někdo nějakou takovou hru?DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 15:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
Datum: 14. července 2009 15:22
 pic mam takoví problém mnel sem stará kladívka a kontakt tak sem je vimnenil za nová a po zapojení kabelů na správna místa mi to nedáva elektriku do fajfky odtrh mam udelaní nevíte nekdo pls??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 8:51
 podle mě to máš jenom špatně zapojený estli dnes přestane chcát tak přijedu
Datum: 15. července 2009 8:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Může to být víc věcí, ale nejhorší ze závad jsou obě ruce levý... Takže abych to upřesnil... Vzhledem k tomu že se jednalo o výměnu kladívka, zřejmě se ti podařil zkrat na kostru v místě spoje kladívka, pólu a kondenzátoru... zapoj hlavu a zkontroluj jestli jsi papírové podložky vyskládal tak, aby se procházející šroubek a podložky nezkratovali na kostru... Dá se to i proměřit písklem multimetru když odpojíš pól a mezi kontakty dáš papírek... nesmí proti kostře kladívko pískat. Jinak se drž pravidla ,,když tomu nic není nevrtam se v tom,, . Kladívka se mění jen když je pertinaxová podložka tak ohoblovaná že nejde vystavit odtrh a předstih... Jinak není důvod, protože kontakty jsem ještě opálené do mrtva neviděl a jdou odmastit a očistit bez demontáže...
Datum: 14. července 2009 14:11
Jméno: Daler
IP: uživatel5299
 A jiskru mezi kladívky ti to dává?
Datum: 14. července 2009 14:08
 jo ale na ti starí kladívka to jelo a este nes sem je vimnenil tak mi to probijelo hodne ale ty kladívka starí uz byly v cudu
Datum: 14. července 2009 14:07
Jméno: Kraken
IP: uživatel6694
 zapalovácí cívka v hajzlu..
Datum: 14. července 2009 13:57
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2107.html bylo to tohle vcera to tady bylo a dnes uz ne jakto moc prosim napiste mi jestli by to jeste neslo koupit moc prosim,,diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 13:13
Jméno: úchyl
IP: uživatel1723
 čau kluci poradte mi prosím jak nejlíp zbalit holku na motorku ?  je mi 17 a mám mustanga jako novýho
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2009 23:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Možná by ti poradila nějaká motorkářka, třeba zde na foru Dobešová. Ale jinak je v tomto případě každá rada drahá, zkrátka na tom musíš nějak zapracovat.
Datum: 14. července 2009 23:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zjisti co má ráda nebo co jí zajímá, a pak ti to pude líp
Datum: 14. července 2009 21:51
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
Datum: 14. července 2009 16:34
 ty si ale blbec  balit holku na motorku....  balit ji musis na sebe a pak jak rika standa..doufat ze neutece az ji posadis na motorku
Datum: 14. července 2009 15:48
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Mě otec vyprávěl,že před pětadvaceti lety kdo měl mustanga,tak na něj se lepily holky 
Ale v dnešní době na to moc holek nezbalíš.
Datum: 14. července 2009 15:26
Jméno: úchyl
IP: uživatel1723
Datum: 14. července 2009 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel6690
Datum: 14. července 2009 13:37
Datum: 14. července 2009 13:12
|



|