slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1687  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  1695  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čest, soudruzi. Další debilní dotaz :-D : chtěl bych si trošku vylepšit výkon u fichtla. Mám motor po go, nový ložiska v kolech a rozetě, namazanej řetaz a nafouklý kola :-). Něco málo za málo peněz(do 1000,-), vim, že se dělává např.klapka sání nebo odelhčená klika, ale já jsem v techletech věcech amatér. Tak pište pár rad. Ďkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: dulik6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převrtej si hlavní trysku....:-)
 
 
Datum: 21. července 2009 22:22
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel6788    
Ahoj, úprava výfukového a sacího kanálu, kterou uděláš pilníkama a šablonama tě nebude nic stát, dokonce nemusíš ani vytahovat vložku z válce, pak stačí přetryskovat karburátor, nebo když máš 1000 kč, tak koupit starého Jikova s difuzorem 20 mm a k němu trysky M6, jestli si to pak seřídit a budeš mile překvapen výkonem. Takto jsem začínal a na silničních závodech byl muj motor silnější než několik 4 kanálů s dellortama a úpravama za několik tisíc.
 
 
Datum: 21. července 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: add      IP: uživatel6692    
 
 
Datum: 16. července 2009 14:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este neco - to co rikal Standa s tim souhlasim a jeste dodavam jednu dulezitou vec - poradnej vejfuk, ci spise poradne spocitanej a odkousenej...hlavne odzkousenej...
 
 
Datum: 16. července 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ten litr si dej snížit hlavu, výbrus a jednokroužek
 
 
Datum: 15. července 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6706    
nechapu co maj vsichni s tou klapkou,samotna klapka ti vykon neprida!!!! ba naopak bych rek jinou vec,,,,,protoze bez poradnyho podtlaku pod ni se spise chova jako aerodynamická restrikce,tak i výkon mozna trochu ubere......klapka je hlavne na sání do kliky(jehož realizace je peklo) a nebo pro prefuk pod klapkou(3K) a nebo je treba kdyz je sací kanal natolik velkej,ze uz nejde realizovat rozvod pístem..... pokud chces motorku upravit,aby to melo nejakej vykonovej efekt,tak potrebujes 4 hlavní veci.....poradny zapalovani,poradnej valec,poradnej karbec a poradnou kliku(+výplně).......to sou veci na kterejch to nejvíc stojí.......a vsechny tyhle veci samozrejmne stoji nejvic penez......a za litr si tak sezenes to bezkontaktni zapalovani na minibike,nic vic......
 
 
Datum: 15. července 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
varit z vody se neda...naklady se daj samozrejme snizit sikovnosti, vybavenou dilnou, chuti do toho a taky spoustou kontaktu atd...je to tu 100x omylany dotaz...a docela me uz seres pozdravem cest soudruzi...
 
 
Datum: 15. července 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nie je to také drahé , trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé :-(),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/- :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 8:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nie je to také drahé ja zohnal som trosku treba hladat a najdes veci aj lacnejsie npr.:válec mozes tuningovat aj ty(aj ja tak to robim s pilnikom),bezkontakt mozes zohnat uz za 10-15kc od minibike(aj ja mám také),krabec-ked udelás klapkové asanie podla mna to stacilo od simsona (neni to také drahé),alebo bing 18(to je uz drahé :-(),klapkové sanie-ja teraz chcem na to urobyt klapku budem mat za 14,50 Eur,a este mudem na to urobyt taky domcek + práca no to bude okolo 30 Eur,,ja este hlava valca a mám z babety je to najlacnejsi len treba tam vyvrtat diery a znizit,hlavu z babety podla mna mozes zohnat aj zadarmo,podla mna to neni problém,,,,,1000kc to nebude ale ked takto to urobys ako ja tak mozes to urobyt z 2000kc +/- :-)
 
 
Datum: 15. července 2009 8:00
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
dej tam motor z F16tky, ale nwm jestli ho za 1000 sezeneš:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. července 2009 23:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
v tvý cenový relaci neudelas vubec nic :-D Mozna tak ty kulisy:-D klika trojku,bezkontakt trojku,valec dvojku,karbec dvojku,gumy litr,hlava litr........fakt za litr si sezen snizenou vejirovou hlavu.......
 
 
Datum: 14. července 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel4294    
Zdravím, mám dotaz, prokluzuje mi spojka u Jawy 555. Potřeboval bych lamely do spojky, tady jsem je nenašel, tudíž se chci zeptat, kde ji koupím. Předem děkuji. S pozdravem Filip odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lahvajs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem jí taky sháněl !! ale pak sem doma našel korky tak ty spálený korky z tej lamely vyndal a uvařil ty nový , narval je do tý lamely zabropusil smirglem a zabírá to parádně!!!
 
 
Datum: 15. července 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Můžu ti poslat odkaz nebo tel.číslo,ale sem to nelze.
 
 
Datum: 15. července 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
U Jawy 555 se vyměňují ty korky, myslím, že tyhle lamely se už ani nevyráběj. Pak je ještě jedna možnost a to ta, že bys tam dal komplet spojku s pionýra tím myslím třeba Jawu 20 nebo 21.
 
 
Datum: 15. července 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: tuning      IP: uživatel5457    
čaute šlo by dať do rámu zo simsona motor z pinčla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: Smajdii      IP: uživatel5475    
No ja bych to udělal opačně do ramu od jawy 50 bych dal motor z simaka
 
 
Datum: 15. července 2009 7:46
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a proč vymejšlet takový nesmysli? simson je težší a motor z pincka tam bude mít prd výkon...to je jako kdyby jsi chtěl dát do tanku motor z autobusu
 
 
Datum: 14. července 2009 23:17
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
slo by to ale na drzaky to nepasuje musel bi si to převřit a
 
 
Datum: 14. července 2009 22:35
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
všechno de když se chce !
 
 
Datum: 14. července 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: jawa555      IP: uživatel6703    
zdarec,mám problém s mou jawaou 555 když ji nakopnu tak pěkně drží volnoběh ale už když tam dám jedničku tak se začne dusit a dokáže jet maximálně na 2 (na trojku to skoro chcípne) tryska dobrá,svíčka nová -možná vejfuk(prolit benzínem a zapalit????) poradte cokoli díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: jawa 555      IP: uživatel6703    
výfuk sem propálil a ..nic vůbec se to nezměnilo-spíš etě horší :-( v plováku bylo trochu benzínu-ten sem "vilil" a ani se to nerozjelo(nakopnutí a roztlačení= neůspěch) eště zkusim zejtra zvýšit jehlu a oddělat filtr zase napíšu a dík za rady
 
 
Datum: 15. července 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a pak pokud tyhle věci nepomůžou tak pak to budou nejspis gufera u kliky
 
 
Datum: 15. července 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: Víťa 355      IP: uživatel408    
Zdar, kolega má pravdu, buď máš problém s bohatostí směsi, nebo máš zadělanej výfuk, nebo zanesený filtr sání. ale ta směs to bude tak na 60%. Zkus se ještě mrknout na předstih
 
 
Datum: 15. července 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit :-), ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
 
 
Datum: 14. července 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus, tak výfuk můžeš klidně vyčistit :-), ale tohle bude problém s bohotostí směsi. Zkus nastavit výšku jehly nebo takového něco. V těch karburátorech se nevyznám. Já mám jawu 20.
 
 
Datum: 14. července 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel768    
zdarec, musí při přepsání motorky být i předchozí majitel? a kde se to děla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
Původní majitel u toho být nemusí, ale musí to nejprve na tebe odhlásit a předat ti technický průkaz a osvědčení o registraci, ty si zajedeš na evidenční kontrolu uzavřeš pojištění a s kupní smlouvou a výše uvedenými dokumenty si to jdeš přihlásit na tvůj místně příslušný úřad na evidenci vozidel.
 
 
Datum: 15. července 2009 13:31
 
 
 
 
Jméno: viktor      IP: uživatel768    
custe, na verejnych silnicich nemuzu vozit nikoho na babete ze? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel4284    
jestli vydíš na babete dvojsedlo tak jo... :-D:-D:-D a jestli ho fakt vydíš tak si borec... :-D:-D:-D
 
 
Datum: 23. července 2009 22:43
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel5079    
I kdyz zalezi koho chces vozit - tohle byla zenska "krev a mliko" navic este tahla nakou tasku, takze kdyz jsem si vlastne uvedomil ze babeta je na 90kg, tak s nama mohla dostat trenink tak 140kg a to navic v kopci... :-) Snazila se devenka a jela statecne, ale dva jsou na ni zkratka prilis, malem to v tom kopci nepobrala :-)))
 
 
Datum: 18. července 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: x      IP: uživatel5079    
No ja myslim ze poldove nebudou hlavni problem - je jich ja safranu. Ale myslim ze vykonove ta motorka staci tak na to vzit nejakou 45 kg dospivajici slecnu a jet s ni nekde po rovince k rybniku :-)) Ja se jednou slitoval a za deste vzal na babetu znamou z vesnice kdyz sla pesky asi 4 km a potkal jsem ji tak rikam pojdte zkusime to nejak, lepsi nez moknout ne... Tak si vlezla dozadu a jeli jsme dva - navic to ma dost mekky pera takze to s ni na tandemu uz skoro drhlo o blatnik ale hlavne motor teda funel co moh, protoze pochopitelne cestou prisel kopecek a to jsem cumel co s tim pridavny zavazi udela :-). Vyfunelo to snad desitkou na plnej kotel, malem bylo potreba prislapavat. Takze klidne to zkus a dej vedet zazitky, ale podle myho to proste ve dvou skoro nepojede...
 
 
Datum: 18. července 2009 16:02
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
jasně že ne když je jednomístná :-D
 
 
Datum: 15. července 2009 10:40
 
 
 
 
Jméno: nooon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlapci, potřeboval bych se optat jestli něčemu vadí když nebudu mít tu plastovou krabici okolo filtru sání. A ještě mám totálně zatuhlou pření vydlici tak nevím co s tím. Děkuju za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: nooon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok skusim to rozdělat. Dik
 
 
Datum: 15. července 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Budes mit rozhozenou smes a tu vidlici rozeber a uvidis. Mrkni na futra a na pruziny...
 
 
Datum: 15. července 2009 6:46
 
 
 
 
Jméno: nooon ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a mám Jawu pionýr 20.
 
 
Datum: 14. července 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuju pomoct...mám Mustanga a mám tři problémy.... 1. problém: teče mi oil z převodovky i když tam mám to papírové těsnění (myslim, že je to klingerit) a šrouby jsou na doraz... 2. problém: strašně mi to žere....kolem tři čtvrtě litru na asi 10 nebo 15 kilometrů..... 3. problém: svíčka se mi strašně černí....dal jsem tam novou NGK B6HS a šlo to nakopnout hned....po ujetí asi 20 kilometrů a vychladnutí už to šlo špatně startovat i na roztlačení....jehla je na druhém zářezu...oleje dávám 1:40...už si nevím rady........prosím pomozte.....díky za všechny odpovědi.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Když ti teče převodovka,může být i netěsnost klikového prostoru a to jsou popsané problémy.
 
 
Datum: 15. července 2009 14:17
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6455    
moc bohatá směs nebo vysoká jehla. seřiď hladinu aby ti po stisknutí lícovala s límcem plováku a jehlu na druhý zářez shora
 
 
Datum: 15. července 2009 12:47
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
1. zalezi kde to tece, kdyztak skus pouzit tesneni a k tomu to namazat jeste silikonem nejlepe motorovym 2. zalezi kde jezdis jestli jezdis nekde po polnich cestach skopce, do kopce.... vecinu casu na jednicku tak je jasny ze to zrat bude, jinak me nenapada nic jineho nez karburator, skusil bych se podivat jestli je spravne hladina, popřipade jestli je spravna tryska, jestli jsi to ted koupil, tak jestli neni treba prevrtana :-D 3. zalezi jakym olejem mazes a nebo ti tam jde hodne benzinu :-) coz je asi nejpravdepodobnejsi vec kdyz si ztezujes ze ti papa, lepe receno kdyz odstranis problem 2. zaroven tim odstranis i problem 3. doufam ;-)
 
 
Datum: 14. července 2009 21:11
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jezdíte někdo na fících s řp. skupiny B. Už vás někdy chytli cajti. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud máš u B ještě A1 s kodem 150, což většina lidí má, tak můžeš jezdit na jakékoliv padesátce.
 
 
Datum: 15. července 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: MATY      E-mail:      IP: uživatel3028    
viz předchozí dotaz, je to jízda bez řidičského oprávnění tzn. trestný čin!
 
 
Datum: 15. července 2009 10:43
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vzkaz pro lk co my odpovídal na muj předešly dotaz hele máš icq potřeboval bych se te zeptat ohledne ty ktm.dík moc za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
244328267 tušim:-D
 
 
Datum: 15. července 2009 16:47
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
zdarec draci, chci v tom mit jasno jak to je kdyz je ridicak na nejakou skupinu a ridi se jina ? v bodovym systamu je to za 7 bodu nebo jak to je dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
standa tak jasny ale ted uz pockam na A :-D ja nevim proc ho nedelam radsi zase neco prihahnu, ted jak budu mit ten ridicak tak uz parez bude litat :-P dneska uz sem ho vytahl tak dam cisla a jezdim
 
 
Datum: 15. července 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6704    
uz sme se o tom bavili ne? rikal sem ti,ze Téčko te neopravnuje vubec k rizeni motocyklů.......nechapu jak nekdo,kdo ma plnej dvur motorek,nemuze mit alespon A1:-D me by nebavilo se na to jen koukat a nebo s tim popojizdet po vsi.......taková vyjizdka na parezu po okoli je neco maximalne luxusního..... ale btw treba nektery pracovni 4 kolky dotazeny z USA bejvaj na skupinu T:-)
 
 
Datum: 14. července 2009 23:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
btw pokud ti nebylo 18 tak sou vsechny sankce a pokuty polovicni,jako u vseho
 
 
Datum: 14. července 2009 21:48
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čus,ze zákona pokuta ve správím řízení : 25000,--50000,-,trest ve správním řízení : odnění svobody až na 1rok.Zákaz činosti na 1 až 2 roky.Počet bodů 7.Takhle se to píše v zákoně,ale záleží na jakého poldu natrefíš,když narazíš na svini,tak ti to dá pěkně vyžrat.
 
 
Datum: 14. července 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute všici mam vím že to sem nepatří ale mám dotazek jaky byste si koupily 2T enduro???potřebuji poradit díky za odpovedi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Davis08      IP: uživatel455    
v 16cti jdu do cagivy supercity, ale to je spíš motard, jinak enduro exc 125 nebo huska wr 125, nebo motard sm 125 krásné, výkonne a podle majitelů i spolehlivé mašiny.
 
 
Datum: 14. července 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Čiza už ti nestačí??? :-D
 
 
Datum: 14. července 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
*30kW
 
 
Datum: 14. července 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš v 125 tak za mě jednoznačně ktm exc 125..... max. spokojenost....i když je to spíš motokros s papírama než enduro jako takový.....necelejch 0kW v tp 6....co víc si přát....
 
 
Datum: 14. července 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíš v 125 tak za mě jednoznačně ktm exc 125..... max. spokojenost....i když je to spíš motokros s papírama než enduro jako takový.....necelejch 0kW v tp 6....co víc si přát....
 
 
Datum: 14. července 2009 18:58
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čau draci,sry,že to jsem cpu,fichtl mi naštěstí jezdí v poho,ale mám problém s Hercules ultra 80,vodouchlazený,jednou jsem tady dával dotaz ohledně karburátoru,to už jsem vyřešil,ale mám teď jiný problém,nejde do otáček,ještě včera jel v poho,ale dnes jak jsem na něm přijel,tak nejde,nastartuje bez plynu na první kop,ale když přidám plyn do plna,tak se začne dusit a chcípat,a to i při jízdě a i když je na stojanu na neutrál.Karbec pročištěn,seřízen.Prosím poraďte co s ním.Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
tak uz mi nejezdi fichtl za 2,3 ale tak zhruba 3L mam obavy ze mozna i vic.Zere vic kvuli tomu ze byl bordel v karburatoru a uz je cistej takze tam jde dost benzinu a navic je asi vadnej vtom ze tam jde moc benzinu uz nevim jak to priskrtit mam cernou svicku a jak jsem mel bordel v karbeci tak byla barva svicky docihlovy, trysky jsou OK tak co stim?? jinej karbec se mi nechce davat to zas asi nepojede jak by melo a volnobech je na max a jen tak tak drzi s ohratym motorem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde je jehla? DEj jí doprostřed a bude žrát ok, nebo už to máš moc vyběhaný taky možnost
 
 
Datum: 14. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6698    
Cau, mám potíže s mím fichtlem, dusí se,ale jenom když přidám hodně plynu.Motor nemá žádnej záběr a udusí se to,ale když uberu plyn tak to trochu jede.Prosím odpovězte,děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
tryska je sivi ta se ti zasere aj 2x za jednu jizdu BACHA NA TO!!!!!!!
 
 
Datum: 15. července 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel6698    
děkuju vááám,problém vyřešen, bylo to HL.tryskou,ale přitom jsem jí nedávno čistil =).
 
 
Datum: 14. července 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozdělej karbec hoď ho do benálu a štětcem celej umej, profoukej nejlíp kompresorem a taky ty zrádné trysky.
 
 
Datum: 14. července 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Azbest      IP: uživatel6699    
To vypadá na ucpanou hlavní trysku v karburátoru. Stačí ji vyšroubovat a tu malou dírku protáhnout chlupem ze štětky (nebo štětce :-) )
 
 
Datum: 14. července 2009 17:24
 
 
 
 
Jméno: bbvlada      IP: uživatel6696    
Ahoj. Zda se že jsem ted v peknym pruseru. Bratr mi poslal jako dárek motorku z Itálie-všechny doklady vpořádku, techničák, odhlášení z Italské evidence....Pohoda....Ukázali sme to známým co se zabývají dovozem motorek, napsal sem VIN do pár databází kradených vozidel všechno vpohodě. Tak jsme sní vyrazili na dovozovou STK, pohoda...jenže táta teda na sebe zahájil řízení o přepisu vozidla a ted za ním byla v práci kriminálka že prý je motorka kradená, že si ji přijedou vyzvednout. Takže prosím jestli někdo ví, napište co bude dál, co hrozí atd. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže je skutečně kradená, bude zabavena, a to bez náhrady, dostat peníze zpět z prodávajícího bývá obyčejně velký problém. Spoustě lidí bylo zabaveno auto na dovolené v zahraničí, když kontrola zjistila, že je kradené. No a obyčejně se domů vraceli vlakem nebo autobusem. Pokud jste s otcem nevěděli, že je motorka kradená, žádný postih vám nehrozí.
 
 
Datum: 14. července 2009 23:19
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6694    
cus hele nejde mi zaboha sundat rotor z jawy 20 poradte mi prosim..jo a jeste kdyz na to dam stator musí se pak ty cívky o ten rotor třít..? nebo ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
a máš tam připojenej kondenzátor?
 
 
Datum: 15. července 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6705    
vypínač nemam právě že vůbec mam to vedeny tak že ze zapalovacího polu do kladívek a s kladívek na indučku..toť vše..
 
 
Datum: 15. července 2009 11:33
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
podle mě to nevadí to že to neháže jiskru může mít mnoho příčin skontroluj kabely jestli neni někde porušená izolace nebo jestli neni přetrženej kabel zkontroluj kladívko a kondenzátor a taky přepínač jestli funguje jak má taky může bejt špatnej zapalovací pól nebo blbej kabel od zapalovací cívky jo a jakej velkej šroub myslíš?
 
 
Datum: 14. července 2009 23:30
 
 
 
 
Jméno: m..      IP: uživatel6694    
ok a vadí to že rotor nemá hladkej povrch ale dost oskrabanej a kdyz utahnu i ten velkej sroub tak je tam vule...muze byt spatny kdyz mi nemuze zaboha hodit jiskru zkousel sem i vymenit zapalovací cívku atd uz si nwm rady...
 
 
Datum: 14. července 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel4649    
rotor sundáš tak, že do něj našroubuješ 13ku šroub a utahuješ a rotor sleze a mezi rotorem a cívkama musí bejt malá mezera aby to nedrhlo vem třeba petku a ustřihni 2 proužky a strč je do mezery mezi rotorem a cívkou a pak povol šrouby a rotor si cívku přitáhne pak šrouby dotáhni a plasty vyndej
 
 
Datum: 14. července 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: rofl      IP: uživatel5056    
cus lidi pls potrebuju poradit s pistem jak poznam presny znaceni vevnitr je napsany 58a kousek od toho 2 a pod dvojkou je 10, navrchu na p iste je napsany BX. diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 15:29
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6600    
čau draci šel by nastavit předstih u bezkontaktníího zapalování jinak než stroboskopem?právě sem ho nandal na fichtla jiskru háže ale nechce naskočit a stroboskop bohužel nemám.díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6600    
jo to mám nastavený dobře mám to 0.35 stěnu matonky prostě tkže tím to bejt nemůže
 
 
Datum: 14. července 2009 22:18
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jakou máš mezeru mezi rotorem a statorem, chce to co nejmenší, já měl větší, házelo to a nechytalo, musíš tam mít tak 1mm
 
 
Datum: 14. července 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6600    
tak sem to udělal jak říkáš a pořád nic ale jiskru hází ale jen když hodně rychle kopnu start pákou..a to když si takhle naladil tak ti chytne na nakopnutí nebo ho musíš roztlačit?
 
 
Datum: 14. července 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: martinn      IP: uživatel1411    
dej horni uvrat a ten magnet co je na rotoru musi byt v horni uvrati presne na civce kde ju mas danou das to tak utahnes a jede to ja to mam taky a vali suprove
 
 
Datum: 14. července 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel6600    
ne nemyslel :-D...jenže já mám z motorovky a tam žádný rysky nejsou jak tay u toho od sesy
 
 
Datum: 14. července 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: djsatan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, já sem bezkontakt nastavil od oka až to chytlo a pak od oka doladil, a když to šlo nejlíp, tak sem to nechal.....
 
 
Datum: 14. července 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: tommy11490      IP: uživatel6625    
nemyslel si nahodou osciloskop ? :-D a ake mas zapalovanie?viac info treba,ak mas toto od sesy tak tam je navod na to
 
 
Datum: 14. července 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: ronie      IP: uživatel6695    
zdar docela bych zapařil nějakou gamesu kde se jezdí na pionýrech nebo na jawách či čztách, neznáte tedy někdo nějakou takovou hru?DĚKUJI odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2009 15:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
GTA san andreas. Ale jawy a čízi si do toho musíš přez program vložit Takle to vipadá - http://www.gta.cz/download/image.php?soubor=jawa_350-zip http://www.gta.cz/download/image.php?soubor=jawa_23_mustang-rar (přímo ve hře to vipadá líp)
 
 
Datum: 14. července 2009 15:22
 
<  1687  1688  1689  1690  1691  1692  1693  1694  1695  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 4:40:58 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu