Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2009 22:12
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 taky si uvedomte tu vec,ze driv to fakt byl olej.......a nezavazne na sobe mi reklo nekolik lidi,ze ac to vic karbonovalo,tak to onehdá líp fungovalo na M6A normalne motorovej olej.......dneska diky vsem tem technologickejm postupum a dotacim sou schopny udelat ze železnejch a hlinikovejch špon ze zadrenejch motorů s vyjetym prevodovym a motorovym,či tlumičovym olejem olej zvaný M2T,a prý to má dokonce API TB.......driv to m2t melo jen SAE 40 API TA a fungovali na to motory půl století.....pak prisla tahle skur*ená doba a umej udelat z petflašky tričko a ze sraček 2T olej......
Datum: 22. listopadu 2009 22:12
 to sliva:to jako mluvis o me jako o vytecnikovi?me by fakt zajimalo jaky mas skusenosti,kolik si vyzkousel oleju a hlavne kolik si najel kilometru a na jakej olej,jestli jezdis na m2t a nic neni zakarbonovany tak si jeden z tech chytrolinu co najezdi rocne 200km a to este o vikendu kolem chalupy,a dekarbonizace za 5 minut?to bych chtel videt jak si to odflaknul,je videt ze mas hafec skusenosti,kazdej dvoutaktni motor karbonuje,takze.., ...driv se na to jezdilo,to ano,ale vyjmenuj mi prosimte aspon 5 oleju ktery se tam tenkrat mohli lejt krome m2t a ctyrtaktnich oleju,sem zvedavej kolik jich napises...tenkrat si asi tesko mohli stezovat kdyz to tenkrat bylo normalni,dneska uz sou oleje lepsi za skoro stejnou cenu,takze neni duvod tam lejt tu cernou sracku!!!!!!tot vse...
Datum: 22. listopadu 2009 21:37
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 mě už to s... ty vaše spory s m2t ja ho tam leju a nic nemam zakarbovany a když tak si to o zimě vyčistím 5 min prace dřiv se jezdilo jen na tohle a nikdo si nestěžoval a jak tady někteři vytečníci melou že to svedné vykon no ....
Datum: 22. listopadu 2009 20:19
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 pred 40 rokmi M2T ale použival sa klasický motorový olej (M6A) a fungovalo to v tedy a vďaka tomu karbonu sa tie motorky zaachovali až dodnes čo je mastné to nehrdzavie
Datum: 22. listopadu 2009 20:15
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Před čtyřiceti lety se taky jezdili na M2T..... A kdybych si dal za výfuk sklenici a pustil motor tak za 5 minut tak nasbiram půl litru nespálenýho oleje.
Datum: 22. listopadu 2009 19:26
Jméno: Standa
IP: uživatel8008
 Tak jeho vec co tam leje.....
Datum: 22. listopadu 2009 18:56
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 skouma jsem u motorovky jak vypada pist z hlavou a stim kvalitnim olejem 1:50 se to cisti samo pokud neni moc bohata smes tak se dela hnedej karbon a pak sam vypadava tak u pionyra by to mohlo bejt podobny hlavu u pionyra mam hnedou, ale nevim jestli to uz opadalo nekdy se musim podivat
Datum: 22. listopadu 2009 17:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 Ondragam, ale ostatni se zatebou stitej jet
Datum: 22. listopadu 2009 17:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já sem jezdil na m2t dva roky. Bylo mi 8-9 let , začínal sem s motorkama a to mi bylo celkem jedno co sem tam lil. Ale člověk po chvíli zjistí,že je lepší tam dávat kvalitnější olej.
Datum: 22. listopadu 2009 17:19
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Já jezdím na M2t za 30 Kč...... A poměru 1:20 se vůbec neštítím....
Datum: 22. listopadu 2009 17:08
 a co s tim přispěvkem??
Datum: 22. listopadu 2009 17:06
Datum: 22. listopadu 2009 17:00
 Taky sem ho tam lil čtvrt roku.Pak sem udělal jednoduchej test, jezdil jsem na M2T tejden,oddělal jsem hlavu a tolik karbonu sem eště snad neviděl.Ted tam leju 2 dny Agip mix 2T,a za tejden se podívám kolik karbonu tam bude.Ale myslím si že to bude v poho.Takže M2T je sra*ka
Datum: 22. listopadu 2009 16:56
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 a to je můj spolužák , nedy mele take kydy ktere sA nedaju posluchat
Datum: 22. listopadu 2009 16:47
 předposlední
Datum: 22. listopadu 2009 16:18
|



|