Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci,mám dotaz...kdybych dal destičku na jehle v karbci na první zážez ze zhora jelo by mi to lípe než ted? ted ji mám na druhé zezhora.Potřebuju v závodě porazit bratra.A ted nám to jede tak stejně.Předstih mám já 2,0 on 2,1Pls co mám eště udělat? každy kilometr je mi dobrý.A nedělejte si z toho srandu at si dofoukám rám,nastříkám duše,profouknu elektriku,zapojím karburátor atd...Dík a sorry za blbej dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 20:20
 Draci,eště se please někdo zapojte do siskuze.
Kdyš mám teda tedka předstih 2,0 a dal bych 1,8 bylo by to vúbec znát nějak? a napiště mi jak je to vlastně s tím předstihem? čím menší tím větší tah a čím větší tím větší rychlost?  ...nebo melu jen pí*oviny?
Datum: 24. listopadu 2009 20:20
 No tk dnes večer se jede závod na silnici....bude to asi jen tak 400 metrú...sem zvědav jestli ho dám....ale akceleraci bude mít lepší on má 2 kroužkáč,ale já jsem zase o 18 kil lehčí
Datum: 24. listopadu 2009 17:02
 Sundání vzduchovýho filtru by pomohlo, kdyby jsi potom sešteloval karburátor včetně výměny trysek.
Datum: 24. listopadu 2009 9:08
 jo a to cinkání po tom new oleji ustálo....M2T je prostě leda tak na namazání zrezlého šroubu....cinká to jen kdyš přidám plyn...a jestli má klika vúli to nevim
Datum: 23. listopadu 2009 22:16
  ..dobrej nápad ale já raději vyhrát čestně,abych z toho měl dobrej pocit že sem ho porazil  ....a sekundáro mám 13zub
Datum: 23. listopadu 2009 22:15
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 oprava - ´´DO fajky´´
Datum: 23. listopadu 2009 21:52
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 nebo mu dej něco co fajfky,aby to nebylo vidět
Datum: 23. listopadu 2009 21:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a nebo bratroj rozešteluj předstih a máš vyhráno
Datum: 23. listopadu 2009 21:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 a to cinkání bych neviděl tak zle jako fikus, jestli to je tako cinkání v "limitu" tak je to vpoho
Datum: 23. listopadu 2009 21:36
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 myslim jaké máš kolečko na řetězu, jo to lamele vydrží v poho ja je mam třictvrtě roku, sem tam nějakej zavod a dělam to stejně pořád a ještě něco málo vydrží
Datum: 23. listopadu 2009 21:32
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bez vzduchace nejezdi pojedeto hur a nalita ti tam bordel a to zvoneni motoru neni dobry moc dlouho ti to nevydrzi muze prasknout oko na ojnici kamosoj se to stalo
Datum: 23. listopadu 2009 21:16
 Převod? to nevím co je..já se v tom zas až tak nevyznám...ale tu spojku zkusim taky...lamele sou nový tak co  a ten jeden závod to přežijou
Datum: 23. listopadu 2009 21:04
 s 3kroužákem 85 to je dost dobrý , jakej máš převod? jo a když pojedete tak mužež pomahat rychlostem přez spojku, ale dost to odnáší lamely.ale pomáhá to.
Datum: 23. listopadu 2009 20:48
 zítra ji vyzkouším dát na horu.....projedu se a jestli ucejtím nějakou dobrou změnu,určitě ji tam nechám...a ten předstih dám taky menší....ale zase aby mi to dobře startovalo...vono je to u každého pincka jiný
Datum: 23. listopadu 2009 20:43
 cau kámoš co občas takhle jezdí na závody tak mě jednou říkal, že čím ty 2T motory (mluvím o závodním ne na fichtlu) mají chudší směs tím líp jedou, ale zase se zadírají. Tak nevím
Datum: 23. listopadu 2009 20:37
 JJ kompresi on má o dost menší.On kdyš chce nastartovat tak se mu páka strašně prokluzuje.Mě se páka propadne za 30s kdyš na ní dám nohu takže si myslím že kompresi mám lepší...ale zas ten píst má on lepší no ...
Datum: 23. listopadu 2009 20:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no možno by to chcelo ja sa spomína ten nový filter a to čo ti zvoný tak to je vybité brozové púzdro alebo aj čap inak to že máš 3krúžkový piest je dobré lebo lepšie tesný kompresiu ale to že tvoj brat má 2krúžkovi mu možno dáva na vrch lebo lepšie vytočí rýchlejšie do otáčkoch
Datum: 23. listopadu 2009 20:31
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:25
 jo a svíčka má cihlovou barvu
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
 No takže tedka se pokusím odpovědět na vše: takže motor mám normal 21.Z kopce sem s ním dal max tak 85 možná aji víc...a to je jisté....Koleno k válci a k vejfuku je nádherně utěsněno lukoprenem,nic tam nikde neuniká.celý pionýr je nádherně seřízen chytá i bez plynu na první našlápnutí.Motor nebyl po go jen po takové údržbě : nové pístní kroužky,lamele,olej v převodovce atd....motor no nevím v jakém je stavu ale malinko to ve válci cinká.JEzdím už na olej agip mix 2T,předtím sem jezdil na M2T.Já mám 3 kroužkovej píst,bratr 2 kroužkovej.ted on měnil v motoru horní hřídel.tot asi vše...prostě vše je nádherně utěsněno,hlava nepodfukuje.A ten novej vzducháč by fakt prospěl? tk to musím zkustit...a nebo co kdybych jel bez něj?  ....prostě po rovině z kopcú jede dobře...ale jak je kopec táhne ale už je znát že to začíná zpomalovat.
Datum: 23. listopadu 2009 20:22
 N3RV to mi někdo řikal ale s héliem
Datum: 23. listopadu 2009 20:13
Datum: 23. listopadu 2009 19:47
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 novej vzduchovej filtr by taky prispel k vykonu,a tu krabicku nenech moc deraou doporucuju nechat tu origos diru a maximalne este jednu dirku navic nekde nahore to vicko prilep izolepou
Datum: 23. listopadu 2009 19:27
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak stimhle vejfukem ti moc neporadim, ale rozhodne to vse poradne utesni valec ke kolenu koleno na vejfuk tam to utesni na 100% a tu koncovku utesni na vejfuku at to nekde neunika musi jit kour jen tech 4. direk pak to jde dootacek. Prectich se mi neliby dej tam jak pise podemnou 1,6-1,9 kazdej motor s kazdym benzinem chodi jinak kazdymu to podpaluje jinou dobu a dej tam radeji special alspon to skus podivej se na svicku jakou ma barvu??
Datum: 23. listopadu 2009 19:26
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Když dáš na první zařez od zhora,tak budeš mít chudší směs a to zrovna víc nepojede.
Datum: 23. listopadu 2009 19:23
 Nazdar tú ihlu nechaj na pokoju zbytočne tám budeš čarovať s bohatosťou zmesi, ale ten predstih 2,0/2,1 sa mi vôbec nepozdáva skús si predstih radšej 1,6/1,7 overené ale si sa nám nepochvalil aký maš tip motora ? (550,555,05,20,21,23????)
popripade či ti nepodfukuje hlava a koľko ti fichtl najviac dal??
Datum: 23. listopadu 2009 19:17
 Poradím jako každy go motoru,seřízení a pod jo a také vhodné spřevodování pro tu trat tam kde se bude závodit.
Datum: 23. listopadu 2009 19:13
 třeba skus trysky provrtat,ale mě to moc nepomohlo spíš to jelo ještě hůř
Datum: 23. listopadu 2009 19:12
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 v jakém stavu ten motor je? kdys dělal go? (vybrus a podobně)?
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 xD..ně bez prdele...já mám srandu moc rád....ale tohle je vážný...
Datum: 23. listopadu 2009 19:02
 doporučuju nálepku NO FEAR
Datum: 23. listopadu 2009 19:00
 originál doutník,čerstvě vypálenej
Datum: 23. listopadu 2009 18:55
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jakej mas vejfuk mam dobrou radu na zviseni otacek a vykonu??
Datum: 23. listopadu 2009 18:53
 Čau, chci se zeptat jak dlouho trvá dělání řidičáku na Jawa 20. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 20:16
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ja A18 ja to delal 3 tejdny vcetne zaverecky zkousky, 2x jidzy do tejnda, 3 tejndy po 6 jizdach to mas 12 hodin a pak zaverecky to mas 13 hodin akorat  dneska jsem si pro nej byl ale nestihl sem projet uz byla tma  tak aspon delam fika
Datum: 23. listopadu 2009 20:16
 ja mel A18 hotovej asi za mesic maximalne mesic a pul, ale komisar uz zaverecny jizdy furt odvolaval kvuli pocasi a kdyz sem konec ne jel tak rikal, ze letoz uz sem posledni takze kdyz ted zacnes s ridicakem tak udelas teorii a pak budes cekat na jaro aby si mohl delat zaverecky nehlede nato, ze by stebou asi ani ucitel nejel, takze jak rika péro lepsi nechat to na jaro
Datum: 23. listopadu 2009 20:09
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 do 2 měsíců to stihneš ale být tebou bych si to nechal až na jaro
Datum: 23. listopadu 2009 19:36
 jak se domluvíš..jen te upozorňuji ž je to až od 16ti let!
Datum: 23. listopadu 2009 18:48
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 http://jawamania50.wbs.cz/ pokusil jsem se udelat stranky tak snad se budou libit.Budu postupne pridavat fotky z renovace,teda spis velky generalky!Piste co zlepsit atd.Kritiku přijímám!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 13:23
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Hele dnes vecer musim obednat dily a by bylo co psat a co fotiti:_D
Datum: 24. listopadu 2009 13:23
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Herrbode popiš tam podrobně renovaci tý 05 a hned o budeš zajímavějsí web
Datum: 23. listopadu 2009 20:03
 neboj sa  bude to casem lepsiee a lepsieee
Datum: 23. listopadu 2009 19:41
 kazdej nak zacal no
Datum: 23. listopadu 2009 19:08
 kazdej nak zacal no
Datum: 23. listopadu 2009 19:06
Datum: 23. listopadu 2009 19:01
 no podla mna je to dobra stranka kazdopadne dopln tam udaje o jawe atd ale ak ces ja ti s tim mozem pomoct napis mi na mail zlodej_1@azet.sk a ten moj nick to mam zo srandy oki
Datum: 23. listopadu 2009 18:59
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 OK pokusim se
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
 zas nic moc...tomuto říkáte stránky? je to obyčejný blog do kterého jen píšeš! uplně oničem a ohraný desigen....nauč se HTML, stvoř pořádné a s nějakým obsahem normální webovky
Datum: 23. listopadu 2009 18:36
 Je zájem o úravené fichtl at už do crossu nebo na silnici o vysokém výkonu a cene kolem 8000 kč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:35
 ano zrovna sa porat strilaju o to
Datum: 24. listopadu 2009 14:35
 néé myslím to takhle.viděl jsem fichtla do crossu slušně upraveného za 9000 a visel na netu asi půl roku.TAk se ptám všeobecně když to někdo prodává tak jestli je o to zájem protože 8000 a víš je celkem dost tak jestli když to někdo prodává tak jestli se vo to lidi perou nebo jak???
Datum: 23. listopadu 2009 18:52
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 moc nechápu tvou otázku, chceš je snad začít vyrábět? za 8000 moc výkoný asi nebude
Datum: 23. listopadu 2009 18:43
Jméno: Vojtaa
IP: uživatel7997
 Máte někdo zkušenost se zesílením magnetů v rotoru u Pionýra, Babetty?
Vydrží to zas nějakou dobu? Či zeslábnou rychleji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 22:46
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 permanentní magnet by slábnout neměl musí být vyroben z magneticky tvrdé oceli. Pokud je materiál z magneticky měkké ocelí tak se stává magnetem jen když je kolem něj bud permanentní magnet nebo slouží jako jádro v cívce (elektromagnet)
Datum: 26. listopadu 2009 22:46
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 nevim jak to je, ale sehnal jsem takhle ruzny motory a pionyry vyskousel jsem vsechny ty na 30W zapalko je na nich vyrazeny cislo 20 a pak este naky to nevim co to je a jedno snich je silny svitito suprove pekne byle i na volnobech v noci stim muzu bez problemu jet. Pak je na zapalko 20W a tam prijde magneto s cislem 05. Jinak me pripada ze to magneto zesililo samo trochu jak porad jezdim, ale pripada mi to jako blbost. Rohodne by bylo dobry to nechat nabudit a urcite nezeslabne kdyz bude na motorce a bude stim obcas jezdit. Magneto prej zeslabne kdyz nekde lezi vyndany a neni u nej nic magnetyckyho alspon nam to rikal ucitel na fyziku!!!!!
Datum: 23. listopadu 2009 18:39
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 čus mam dotaz jaka je lepší motorka jestli pionýr 21 nebo mustang a co má větší výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:39
 to ked je taki vilagrovani tak dobre toci ale valec musi bit dobry aj pist.
Datum: 24. listopadu 2009 14:39
Jméno: standa
IP: uživatel8029
 Je to zvláštní,ale nekterý motory prostě jeli a nektery se srali......bezporuchový,bezúdržbový a jeli furt a dobre...... hlavně ty starý 3 krouzkový motory se dochovali nekdy az v luxusních stavech....... pak jsou motory,ktery se od výroby srali......muj první motor v papírový 21 byl špica,origo 3 kruh,letel jak blázen,jedničku sem řadil jen při rozjezdu.....pak se vylágroval válec z kašovýho m2t,udelal se výbrus a uz to nikdy nebylo ono.......pak sem udelal novej zgeneralkovanej motor na 8.vybrusu,jelo to dost slusne,na 3 kruhy se z toho dalo vytahnout i 80,ale furt do tech kopců uz nesel tak dobre jak ten starej motor....... vůči tomu paradox......bracha mel mustanga,kde byl motor vylagrovanej skoro nadoraz,komprese minimální-spíše žádná a jelo to jak prase.......momentalne bojuju na mejch začarovanejch motorech se stejskalovou sadou a furt ne a ne to doladit  uz rikam,ze je to asi tim rámem
Datum: 24. listopadu 2009 9:59
Jméno: Tom
IP: uživatel7454
 Čau, myslím, že hodně záleží i od daného kusu. Některé jely líp některé hůř. Měl jsem Jawu 20 a pak Mustanga, starší typ. Jezdil jsem jeden kopec stoupání 12% ale to jsem jeste važil 50 kg. Tak s 21 do čtvrtky za dva a pak už jsem musel řadit jedničku. Za to Mustang v poho za dva celý kopec. Je to težko. Otázka je, že tří-kroužkové písty budou asik líp držet kompresy, ale bude větší tření a tím pádem se míň vytočí což je problém, bez otáček toho moc nevyjedu. Škoda, že už si nepamatuji kolik kroužků na pístu měly. Jawa 21 měla 8 výbrus a Jawa 23 výbrus neměla. Ale když člověk sedl na tu 21 tak pocitově si myslel že je silnější i když to tak nebylo. Kámoš měl zase Jawu50/05 a ta jela jak ďas, pak se v tom vrtal a už nikdy tak nejela. Proto si myslím, že je nejdůležitější na sériové motorce mít motor ve správných provozních vůlích a skvěle seřízen. Teprve pak jít do odpovídajících ůprav. Nedávno jsem po x letech zase pořídil Jawu 20 ze 72 roku a Jawu 23 z 80 roku jsem zvědavý na srovnání. Mějte se draci
Datum: 23. listopadu 2009 20:38
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 zdar, já mám 2x mustanga aj 21, jezdil sem na vice 21 a a zda se mi ze lip tahne...mustangy se mi zdaji slabsi ale nevim jak na rychlost protoze sem jezdil hlavne v terenu...
Datum: 23. listopadu 2009 20:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
Datum: 23. listopadu 2009 19:44
 Nemám nic proti Mustangům (sám jednoho vlastním) ae stím pohodlným ježděním si nejsem zas tak jist. Já když sem jezdil tak mě bolela prdel hned po 500m,a to mám dobtý sedlo
Datum: 23. listopadu 2009 19:34
 Jo no přesně s tím kroužkem máš pravdu vlastní zkušenost
Datum: 23. listopadu 2009 19:31
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mustang je pohodlnejsi ja jsem schanel cokoli stechhle stroju co ma papiry, sehnal jsem bohuzel pionyra je to muj oblibenej stroj, ale blbe se nanem sedi kdyyz jedu delsi trasu pres 30 km, treba 250 ta je mrte pohodlna kdyz ma dobry sedlo. Kup to co seti liby vic. Ja bych bral tetka spis mustanga je pohodlnejsi a hezci vykon to ma uplne stejnej navic mustang je pristupnejsi na motor
Datum: 23. listopadu 2009 18:30
 Oni někdy v roce 1975 v rámci modernizace sebrali jeden kroužek a proto blbě jezděj.
Datum: 23. listopadu 2009 18:25
 Nejlepší jsou starý 21!Kámoš má 21 rok výroby 1970 a válec měl průměr 38,08 a dal nový kruhy a jede mu to každej kopec za tří a na 3 táhne jak prase tět si verm kdyby udělal výbrus tak to lítá 70 znám lidi co jezdí se simsonem a má za 6 roků 3 výbrus a jede to stěží 70 tak není co řešit já mám doma sám starou 21 a jak to lítá
Datum: 23. listopadu 2009 18:22
 tvl nechápu tkový de*ilní dotazy ....
Datum: 23. listopadu 2009 18:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Jawa 21 a Jawa 23 Mustang mají naprosto stejné motory a tudíž i výkony. Liší se jen vzhledem.
Datum: 23. listopadu 2009 17:58
 čus draci půlil jsem motor od fíka a potřebuju vědět jestli stačí sát mezi karteri jenom tmel protože se mi nechce kupovat těsnění mezi kartery protože newim jestli to pojede díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:06
 jj stačí
Datum: 23. listopadu 2009 18:06
 ahoj Chtěl bych se zeptat.Mám jawu dandy 125 a nefunguje mi otáčkoměr ale tachometr mi funguje.Neví prosím vás co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:49
 Čau koukni jestli nemáš rozpojený konektor v pristrojovce zespodu,jak ne,tak se koukni na kontakty jestli jsou OK a jestli stale nic tak se zapnutym motorem zkus promerit ty draty,merak nastav na napeti
Datum: 23. listopadu 2009 17:49
 Ahoj mám takový blbý dotaz. Našel jsem tento zámek říditek, ale musím nejdřív vyrobit nějaký otvor aby se mi to uzamikalo nebo něco. Nebo jak to je teda prosím ? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:49
Datum: 23. listopadu 2009 17:49
 Myslím že ho nenajdu i moji Jawy 21. Je z roku 1969 tak uvidíme. Ve čvrtek na to mrknu
Datum: 23. listopadu 2009 17:47
 Jo, ale u pařeza ho nenajdeš.
Datum: 23. listopadu 2009 17:44
 hmmm tak to jsem nevěděl. Se musím kouknout jestli ho tam mám. Asi někde klasicky jak u jiných motorek z boku krku bude asi že ? Díky
Datum: 23. listopadu 2009 17:43
 taky pravda no,ale ja to mej zatim u vsech...
Datum: 23. listopadu 2009 17:41
 Jak který.
Datum: 23. listopadu 2009 17:40
 fichtly maji misto pro zamek z vyroby...v krku rizeni...
Datum: 23. listopadu 2009 17:35
Datum: 23. listopadu 2009 17:30
 Čau draci,když při jízdě řadím,tak mi někdy skoci paka jakoby do mezi polohy a nejde nic zaradit ,jen se vikla,a nebo to zase nejak skube,nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:15
Jméno: uf
IP: uživatel6529
 Čus mam takovy problem s názvama mám 207.500 ale co to je jawa nebo babetta protože někdo mi říká to někdo zas ono.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:52
Jméno: uf
IP: uživatel6529
 díky přede mnou to někdo asi přebarvil a nálepky tak už nedal...
Datum: 23. listopadu 2009 17:52
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 To je jednorychlostní babeta a na nádrži má nápis JAWA. Já ji mám a furt se ji snažím prodat.
Datum: 23. listopadu 2009 17:30
 ANKETE NA PODSEKCE,,JAKE BY MELI BYT PODSEKCE?,,SEKCE JSOU TYTO Pařez-Pionýr-Mustang ,,,, Stadion-Jaweta ,,,,,,,, Babetta ,,,,, Jawa90 ,,,, Manet-Tatran ,,, ČZ477-488 ,,,,, Pérák ,,, Kývačka 125-175 ,,,, Kývačka-Panelka 250,,,, Kývačka-Panelka 350 ,,, Jawa 634-640,, dandy,,,,Mosqiuto
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 19:05
Jméno: milan
IP: uživatel7443
 zdar seso slo by sehnat vic dilu do motoru na jawu 125 dandy rok vyroby 2000 sri ze to pisu sem nemohl sem najit sekci
Datum: 18. května 2010 19:05
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Sory tady je anketa na podsekce
Tak ti ještě děkuji za to, že jsi nechal babettu zvlášt
Datum: 26. listopadu 2009 22:41
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 asi bych to nechal tak jak píšeš budu rád když necháš babettu samostatně. Pařez pionyr mustang je taky dobré sekce i ta jweta se stadionem k sobě pasují no a v těch dalších se už neorientuji at posoudí jiní.
Seso a taky děkuji, že jsi dal na mě s těma sekcemi
Datum: 26. listopadu 2009 22:40
 chlapci inzerce ne...
Datum: 23. listopadu 2009 22:58
Jméno: Standa
IP: uživatel8028
 protoze jsem byl o vikend trosku mimo,tak sem ani nemel moznost zasahnout do vasi ankety na upgrade......ja bych se na to vybodnul celkově......jen bych přidal sekci renovace,opravy a ostatní ......neni treba novych kategorii......
Datum: 23. listopadu 2009 21:59
 podsekce bych dal ty samy jako sou ted ale pridej prosimte neco o podvozku-kola,ram,tlumice...a pak asi i tu inzerci no a aby se zobrazovalo vse
Datum: 23. listopadu 2009 20:48
 INZERCE
Datum: 23. listopadu 2009 17:43
 jaký ložiska koupit do krku na mustanga dejte odkaz na tadytom vebu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:18
 kup samostatne kuličky 5 dej vazelinu a vyrad je do konce roku venecky nebudou
Datum: 23. listopadu 2009 17:18
 Čau draci chci se zeptat proč mám pořád černou svíčku když někde jedu a pak ji vydělám tak je černá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 19:07
 máš bohatou směs,ale když zajíždíš tak je to dobře
Datum: 23. listopadu 2009 19:07
 budto mas v benzinu moc oleje a svicka nestiha spalovat ten olej tak se tam usazuje a je pak svicka cerna anebo oleje naopak málo a svíčku tím pálíš
Datum: 23. listopadu 2009 17:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdar draci, chci se zeptat, jaký preferujete typ pionýra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2009 14:24
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Jednoznacne 05ku at uz klasickou nebo sportku  mam sportku a jeto pecka
Datum: 24. listopadu 2009 14:24
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já mam nejradši 20 a 05 s revmaplechy,přestože,ani jednoho z těchto dvou nemam  ale budu kupovat
Datum: 23. listopadu 2009 20:11
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 jedině 21
Datum: 23. listopadu 2009 19:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Webstere - líbí se mi tvůj názor. Líbí se mi 20 s revmaplechama a shánim ji.
Datum: 23. listopadu 2009 19:37
 Čekal jsem,že tady bude hádka jako u olejů  .Jinak z mých strojů se mě nejvíc líbí mustang a taky asi nejlíp jede....
Datum: 23. listopadu 2009 19:10
 všechny co maj revmaplechy (555,05,20,220.000)
Datum: 23. listopadu 2009 19:04
Jméno: Johny
IP: uživatel7709
 22!!!!
Datum: 23. listopadu 2009 18:43
 U mě vyhrála 20. U 21 ti táhne na nohy  a mustaf se mi moc nelíbí
Datum: 23. listopadu 2009 18:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 23 by bola good ale mám len 21
Datum: 23. listopadu 2009 18:27
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 555,550,20,21,23
Datum: 23. listopadu 2009 18:18
Jméno: Fkho
IP: uživatel7453
 23
Datum: 23. listopadu 2009 17:59
 mého miláčka 21 a 555
Datum: 23. listopadu 2009 17:53
 23
Datum: 23. listopadu 2009 17:40
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 555
Datum: 23. listopadu 2009 17:32
Jméno: Petr P
IP: uživatel8011
 05,20,21
Datum: 23. listopadu 2009 17:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 05
Datum: 23. listopadu 2009 17:30
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 550
Datum: 23. listopadu 2009 17:30
 23
Datum: 23. listopadu 2009 17:12
 fuh pionyry sú aj od 550 az do 21 takze 550,555,05,05sport,20,21sport,220.20...
Datum: 23. listopadu 2009 17:10
 21
Datum: 23. listopadu 2009 17:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 23
Datum: 23. listopadu 2009 17:03
 21
Datum: 23. listopadu 2009 17:02
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 A jak je to se svíčkama-když je mokrá a černá tak je blbě co?
-když je černá a suchá tak je blbě co?
-když je černooranžová tak je blbě co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:46
 Tak to bude moc oleje v benzínu.
Datum: 23. listopadu 2009 17:46
 kdyz je cerna svicka tak bud zere prevodak nebo moc oleje nebo bohata smes
Datum: 23. listopadu 2009 17:40
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Já jen furt nevím jestli mám bohatou nebo chudou směs....
Datum: 23. listopadu 2009 17:34
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nejlepší je když je hnědá
Datum: 23. listopadu 2009 16:49
 prosimtě kolik ti je let? taky děláš chytráka a ted se ptáš na tohle?
Datum: 23. listopadu 2009 16:36
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 cau draci jak je mozny ze u 250 kejvacky mi nejde nastavit prectich?? kdyz ho dam naplno tak se to zacne zvedat az pri horni uvrati!! odtrch tam je 0,4. Muzeto bejt vackou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 sundal jsem celi zapalovani kolicek tam nebyl tak jsem ho tam dal a porad nic odtrch jsem daval vetsi nic 3 hodiny jsem se stim mordoval snad 30 krat jsem potacel vacku jinak nez ma bejt a povedlo se mi docilit toho ze prectich byl 2 mm. Ta desticka je naka trochu prohnuta naktery je kladivko myslim ze to nema vliv jedine ze bych upravil tu desticku aby sla otocit dal??? nebo to ma bejt snad opacne nez u pionyra kontaktama na kladivku dolu  vubec si nevim rady kladivko se zveda pekne myslim ze vacka je OK snad i rotor
Datum: 23. listopadu 2009 18:57
 hnutej rotor,hnuta desticka zapalovani,nebo osmajdana vacka...,trochu to de vychytat zvetsenim odtrhu...
Datum: 23. listopadu 2009 16:58
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 stahni si přiručku od Dočkala tam je to napsany tak že to musi pochopit aj uplnej ....., vačkou to nebude spiš to bude rukama
Datum: 23. listopadu 2009 16:33
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Todle jsem jednou řešil u pionýra. A pak jsem zjistil že mi na burze jeden s prominutím HAJZL prodal špatný rotor. Ten zalomil ten váleček do kliky a musel se hodinu vyvrtávat se ztrátou sedmi vrtáků. Ale pak jsem koupil jiný, místo válečku uřízl vhodný šroub a bylo pojízdno....
Datum: 23. listopadu 2009 16:23
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 kolik ma bejt prectich?? a uz jsem zkousel i dat vacku mimo drazku a stejne se to zvedalo pozde nejvetsi prectich timhle spusobem jsem mel 2 mm
Datum: 23. listopadu 2009 16:14
 zdarec mate někdo adresu kde se dají koupit nové díly na jawu 250 krom tady na fichtlkramku!děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:13
 tak zaprve Google ti nic nerika? a za druhe-kdyby nekdo odpovedel tak by delal reklamu,trochu zauvazuj nez se zeptas
Datum: 23. listopadu 2009 17:13
 Čau jakej je dobrej karbec na jawa stadion když si u TK moto nechám zvíšit kompresní poměr a jakej to má vliv na motor dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 17:10
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Tak je to karbec fichtla a nebo pokud mas s11 tak s s22 ten je teky dobrej
Datum: 23. listopadu 2009 17:10
 Čau jakej olej od shell do 2t je čistej minerál dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2009 16:25
Jméno: Ondragam
IP: uživatel7688
 Nevím jak shell, ale můj oblíbený M2T se dělá snad z kravskýho hnoje...
Datum: 23. listopadu 2009 16:25
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Advance SX 2T
Datum: 23. listopadu 2009 16:18
|



|