Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravim všechny draky a mám dotaz co všechno udělat u fíka,při přechodu na lepší olej?díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 10:50
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Díky,mazal jsem M2T,ted mám M2T ale dražší a lepší a má specifikaci API-TC
Datum: 14. července 2010 10:50
 Ahoj draku tak je dobré vyčistit součásti,které jsou zanesené většinou karbonem,který vzniká při spalování směsi benzinu s olejem. Karbon bývá většinu v hlavě motoru,válci,na pístu,ale mohl by být klidně i v klikové skříni. Dobré je to čistit technickým benzínem a pomáhat si starým pístním kroužkem,kterej je dostatčně ostrý a dost pomůže při dekarbonizaci. Taky záleží na jakej olej jsi jezdil předpokládám M2T nebo M6A a najký chceš přejít - nějaký lepší minerál a nebo polsyntetiku nebo syntetiku? podle mě stačí bohatě minerál,který musí mít specifikaci API-TC, starší oleje typu M2T nebo M6A mají tu specifikaci API-TB a je to pro starší a méně namáhané motory, musíš dávat víc oleje,při použití lepšího minerálu s API-TC nemusíš tak mazat - stačí poměr asi 1:40 - 1:50, já třeba používám v ČZ 175 487 REPSOL za asi 130Kč/litr a má API_TC,v motoru není snad žádný karbon,te´d víc kouří,protože je v záběhu a je tam více oleje, ale jinak je to dobrý olej. opravdu důležité je ty součásti pořádně vyčistit,oprat v tech. benzinu.
Datum: 14. července 2010 10:47
|



|