Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rider
IP: uživatel9828
 Zdravim fichtlmani, Právě skládám fichtla z dílů a chtěl bych se zeptat jestli mají být u předního kola nějaké podložky, pérovky, válečky apod. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:59
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 mezi vidlici a buben patri rozperka ktera se pry uz udajne neprodava, ale prodava se stred kola ze ktereho se to dá uříznout, a kdyz nechces nic kupovat, tak ja na jednom svym fichtlu mam strcenou matici a funguje to taky.
Datum: 16. července 2010 15:59
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Mezi buben a vidlici patří speciální podložka, která se opírá o ložisko v kole.
Datum: 16. července 2010 7:43
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 no pokud máš buben kola pohromadě tak tam patří jen pérovka pod matici osy kola...
Datum: 15. července 2010 22:38
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Zdravím, zažil někdo u motoru/převodovky u fechtla (konkrétně u typu 555) při volnoběhu takové nepravidelné ťukání cinkání ?? Je to jen v nízkých otáčkách mohl by to být vytahaný primární řetěz?? Nebo je možné že je třeba povolená lamela spojky ? Cinká to v místech spojky, ojnice na leve straně motoru.... Nevíte co by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 23:30
Jméno: Jirka H
IP: uživatel9908
 Díky, myslel jsem si to ale potřeboval jsem si to ověřit. Ted na tom stejně nejezdím, počkám až na generálku
Datum: 15. července 2010 23:30
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ahoj,100% je to vytahaný spojkový rětěz,ihned ho vyměň,protože jinak ti vymele ve vnitř karter  jo a ten starej řetež v pohodě sundáš aniž bys musel sundavat spojko,ale až tam budeš dávat novej tak budeš muset sundat jak primární kolečko tak spojkovej koš.
Datum: 15. července 2010 22:57
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, chci si kupovat babettu 210, od chlápka co platí jenom pojištění a o nic víc se nestará. Stačí když zruší pojistku a já si to pojistím a on mi dá kartičku bez žádného lítání po úřadech, nebo musíme na úřad něco přepisovat? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:14
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 tak tak, pokud ti dá tu kartičku, tak to pojistíš a je to
Datum: 16. července 2010 22:14
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Takže ja to jenom pojistím a nějakou tu kupní smlouvu a tim to končí jo?
Datum: 16. července 2010 15:31
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 babeta nepodléhá registraci,takze staci pojistka
Datum: 16. července 2010 15:05
Jméno: netopyr
IP: uživatel9909
 ČAU UMÍ MI NEKDO PORADIT JAK UPRAVIT KARBURÁTOR S PIONÝRA ,ABY SE ZVÍŠIL VÝKON ?CHTĚL BYCH HO POUŽÍT NA STADIONA.DÍK
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:07
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 Jen ho tam dej a uvidíš jak se rozhejbe.....upraveny jikov je slozita zalezitost....
Datum: 16. července 2010 15:07
 Nedělej prosímtě bastl..... Když to bude dobře seřízený, pojedeš 50 a v očích smrt.
Datum: 15. července 2010 23:32
 co sem slysel tak na stadiona by ti mel zvysit vykon sam o sobe karbec,jedna se tam o otryskovani a prumer difuzeru..pokud ale nemas upravenej valec,je ti to k hovnu,protoze to akorat uchlastas,nebude to stihat..neres kraviny,poradne to serid a jezdi..
Datum: 15. července 2010 22:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:46
 oranz je lepsi na filtraci,,lebo je kvalitnejsi,, zlutej je klasika
Datum: 15. července 2010 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 konstrukčně je lepší ten oranžovej,žlutej je ovšem víc průchozí.....
Datum: 15. července 2010 21:25
 žlutý
Datum: 15. července 2010 18:33
 oprava : líp
Datum: 15. července 2010 18:17
 mě to jede na vmax se žlutým líl než s oranžovým, ale nezáleží to jen na filtru, hlavní je především volnost airboxu. Kup si oba, a porovnej.
Datum: 15. července 2010 18:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 oprava: mám na mysli jestli je lepší ten oranžový nebo žlutý. Nevím který si koupit
Datum: 15. července 2010 17:51
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Nazdar draci, sháním výfuky potažmo by stačily i kolena na čz 175 je to ten typ se dvěma výfuky, nevím někdo o něčem? pokud možno neděravé ale ten chrom to mít nemusí protože to stejně příjde přetřít na černo. Takženěco co nemá "ucházející vzhled". Prostě něco za pár kaček, potřebuju ten motor hlavně rozchodit, jasně i bez výfuků to pojede ale zase o mě budou vědět sousedi z druhé vesnice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak to mít asi nebudu...na 450 tady myslim koleno mam ale na jawku ne...
Datum: 15. července 2010 20:21
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Asi jo, podle obrázku motoru z jawy 356 to vypadá stejně. Takže to bude ono
Datum: 15. července 2010 19:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 čz jsou jednovejfuky...nejde spíš o J 356?
Datum: 15. července 2010 18:45
 Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně šlapalo ale viděl jsem že mám hodně zasraný motor tak jsem ho vytáhnul a vyčistil zvenku a jak je elektrika.Dal jsem ho tam zpět a neháže to jiskru indučka je dobrá cívky taky kladívka v pohodě.Divné je že to neháže ani do prstu což háže vždycky nevíte co tom může být??díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 17:06
 skus vicistit kotakty mezi konickem,alebo mozno neco spatne zapojils
Datum: 15. července 2010 17:06
 Zdar draci,dneska se na mojí ČZ 175/487 objevil problém,z ničeho nic mi přestala jet,chcípla,zkoušel sem ji našlápnout a nic,nakonec sem ji roztlačil,dojel domů.Zkusil sem ji znova našlápnout a chytla,jenže sem musel držet plyn aby vůbec držela,po přidání vylítla do otáček a chcípla,karbec vyčištěnej,seřízenej,svíčku sem zkoušel,jiskru hází,vim že si to někde přisává vzduch,ale všecko co šlo sem prošel,jen doufám že to nebude gufero  ,co myslíte?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:55
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak sem napojil baterku na zdroj,ale stejnak nic,nechytne,a navíc začalo cinkat někde v klice nebo vevnitř,přesně nevím odkud to vychází,ale když šlápnu na nakopávačku a pustím ji tak to zacinká někde vevnitř
Datum: 16. července 2010 8:55
Jméno: Jirka
IP: uživatel9908
 jj zkus nabýt baterku
Datum: 15. července 2010 22:34
 Hele, mě kýva taky hází jiskru s vybitou baterkou, ale když máš slabou baterku(krom toho přisávání ti to ještě nedobíjí) tak se můžeš třeba postavit na hlavu a nenakopneš ji. Pak jsem ji jednou připojil na externí zdroj a šup na poprvé. Vezmi nějaký zdroj a připoj to na něj.
Datum: 15. července 2010 21:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Dobrá zítra to zkusím,ale teďka večer sem si všimnul že mi svítí i kontrolka dobíjení,při roztlačení pořád svítí a už vůbec nechytne
Datum: 15. července 2010 20:45
 jj v podstate jakejkoli. ja pouzivam treba cistic na brzdove kotouce.
Datum: 15. července 2010 20:26
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 karlos. : ten horlavej sprej muze bejt jakejkoli?  zkusim to diky
Datum: 15. července 2010 17:16
 saje ti falesnej vzduch. Budto gufero pod zapalkem, nebo mezi kerbecem a valcem, nebo u valce. vem horlavej sprej a strikni ho na vsechny tyhle mista. kdyz se na nejakym miste zmeni chod motoru tak tam ti saje
Datum: 15. července 2010 16:54
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 A co to teda je?
Datum: 15. července 2010 16:46
 Doufáš špatně...
Datum: 15. července 2010 16:36
Jméno: jawsassss
IP: uživatel9121
 čau draci chistám se s mojí 20 cítkou na technickou ale chtěl bych se zeptat co se tam všechno zkou訚í abych věděl na co se při opravě zaměřit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:03
 Mně na dvacítce kontrolovali jen světla,klakson a čísla.Dělal sem to v lipníku nad Bečvou
Datum: 15. července 2010 21:03
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Já jsem byl s pionýrem v dubnu na technické a kontrolovali, brzdy, světla, klakson, číslo na štítku a na motoru, vůli ve vidlici, jestli těsní motor (jako jestli z něho nekape olej), pneumatiky a to bylo asi všechno. Jako celkem mě ten technik podusil (ale já jsem věděl, že mám vše v pořádku), ale lékárnu vidět nechtěl, jen se zeptal jestli ji mám
Datum: 15. července 2010 20:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s 21 jsem byl v pondělí... byl jsem na technický kde docela často vyhazujou a lidi tam neradi jezděj, tak jsem toho pincka co nejlíp připravil a nakonec se mě ujmul takovej mechanik, kterej to ani nechtěl sundat z káry, jen kouknul na čísla a na pneu... ale když jsem tam byl dva roky zpět se simsonem, tak mě tam jeden vocas docala dusil, ale nakonec mi to dal taky..
Datum: 15. července 2010 19:17
 ja byl na pionyrovy na technicky tak pred dvoumaa dnema a kontroloval akorat svetlla podival jse na vzorek a snad retez a lekarnicku a brzdy vubec
Datum: 15. července 2010 18:52
 viz. mustang71, obvykle na fichtlu kontrolují jen čísla, pohledem pneumatiky, vůle v předních vidlicích (vychozená futra), někdy světla a lehce brzdy... jinak když sem tam byl s čízou tak jen zkontroloval čísla a prohlídnul si jí, ani jsem jí nesundaval z vozejku
Datum: 15. července 2010 18:37
 tak ono vlastně taky záleží kde ji děláš - v Praze to kontrolují tak například a v Ostravě tak....
Datum: 15. července 2010 18:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 řídítka proto jestli se nekývají v krku jak mě a řazení jestli rychlosti nevyskakují a podobně
Datum: 15. července 2010 17:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel9902
 Ted před dvěma dny jsem ji taky absolvoval a ani je nezájimal stav pneumatik,ani jestli funguje bzučák jen vyzkoušel brzdy,světla,kolik má najeto,jestli mám lékárnu a to je vše práce ani ne na pět minut teda krom toho čekání u přepážky
Datum: 15. července 2010 17:24
 jde vidět že mustangista byl na STK. Co by kontroloval na řazení a na spojce nebo řídítka ? Toto vůbec nekontroluje. Asi 5 krát fichtla obejde, koukne na gumy, poté to chce nastartovat a funkčnost světel a klaksonu, a potom samozřejmě brzdy, dezén....
Datum: 15. července 2010 16:59
 Mě kontrolovali na Čz jen světla, klakson a čísla jestli sedí.
Datum: 15. července 2010 16:21
 a jestly to brzdí... na tom sem zapomněl
Datum: 15. července 2010 14:38
Datum: 15. července 2010 14:38
 Zástěrku a odrazku(novou). Funkce spojky, no nevím, jestli se ti tam bude vozit na fichtlu po dvoře STK....
Datum: 15. července 2010 14:33
 Tak jak to vyjmenoval mustangista, tak bych to ani já nevyjmenoval....dobře
Datum: 15. července 2010 13:39
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 lékarničku
Datum: 15. července 2010 13:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 a ještě štítek v pořádku aby to šecko sedělo s TP
Datum: 15. července 2010 13:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Brzdy, světla, funkce spojky, klakson, zrcátko aspoň jedno, značku, pneumatiky vzorek aspoň dva milimetry, řídítka jestli nemají vůli, vůle řetězu, startování, těsnost výfuku, těsnost motoru, řazení, a trochu vzhled
Datum: 15. července 2010 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 zdar mam čz 250/475 a kdyz jedu vice jak 90km/h tak vybruje a je slyset z motoru takovy skripeni az vrzani a trosku prestava tahnout (mam tam hlavu z panelky = vesti kompresni pomer ) cim to muze byt ? ( je to z motoru ) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 Spíš si myslim ze mas vydrenej primár....me to perak dela taky....to ze "prestava tahnout" muze bejt necim jinym....smes/predstih atd..... sám vim,ze predstih muze bejt treba 5mm a detonovat to nebude!!! jezdil sem na nej nevedomky skoro rok a jelo to moc dobre!
Datum: 15. července 2010 21:28
 Tak moze byt aj práve to
Datum: 15. července 2010 21:27
Jméno: Standa
IP: uživatel9473
 predstih mam dost velkej ... kope kdyz starttuju
Datum: 15. července 2010 21:12
 ja by som nastavil aj predstich na inú hodnotu,,na vatsiu skus 4mm ,,sviecka nieje na vine podla mna
Datum: 15. července 2010 20:47
Jméno: standa
IP: uživatel9473
 tak dat studenejsi svicku (je tam N 14C) nebo jak bys to resil ? diky
Datum: 15. července 2010 19:55
 ne ze klepe motor? sám od seba spali tam zmes teda nie od jiskri ale od kompressie a od tepla
Datum: 15. července 2010 16:06
 Zdravím draci,,
Tk jsem zase po 14 dnech přijel na chatu..už sem se upetěšil na mého asi mesic stareho pitbika Lifan 125ccm.. a hned prijezdu už name cekal kamoš a zdelil miže má novo ujawu 350 a že bude delat papiry..tak ´jsem se prevlek vzal helmu nalil benzin a jel sem se snim projet na naše oblíbené místo pak jsme si řekli že se projedem až na konec ..jelikož ma vesnice asi 3km tak to bylo supr.. muj pitbike ma maximalku 100.. a jeho jawa asi 130 .. tak jsem to ja na 4Takt Pitbike rozjel ve vesnici na 90 on takyy...a jeli jsme.. dojeli jsme a davali jsme odpočinek..zachvili kolem projeli cajti..no v nas se to rozbusilo..=) otočili se a primo k nam..=( no tak jsme si rekli že si fajně pokecáme.. =) .. hoši stahli okynko a oni na nas... Hoši vy si snad deláte prdel ne..? a já ..: Né proč..? on tak.. my tu v aute amme radar a tak si sedíme pijeme kafe a ted dvě motorky jedna ještě kroska (tim myslel mě) si to padíte 100fkou ... a jese k tomu s tou krosokou na cestu nesmíš..a ja no vím no.. a na kamoše rekl že se ani nepta jesi ma papiry..kyž je stejne nebude.mit..a nemel je..  stejne..tk nam rekl tk hoši.. jeliko jste místni a já taky mistni tk vám to prominu..ale vým že byjste to zitra udelali zas..tak na nezasetem poli a na polnich cestach si jezdete kline 200 ale dokud nekoho nezranite..a vým že stejne na ceste budete jezdit...tk hoši na ceste max.. 50 !!!! a neukazujte s ena cestě moc..jen když to je nutné....Zdarec !zavrel okynko a odjeli .. tk my z toho ještě cely den ojebaní že nam dovolil jezdit po cestě---.... Díky moc.. Pitbaijker...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 19:32
Jméno: johny
IP: uživatel10854
 chtel by jsem videt pita 125ccm jak jede 100km/h kdyz to nedokaze ani muj a to mam champs ttr 160ccm  DD
Datum: 14. prosince 2010 19:32
Jméno: Pitbiker
IP: uživatel9899
 Ti policAJTI JSOU MÍSTNÍ A ZNÁME se snima i jako normalně... tkže proto kdyby to bylo měštáci ktere neznáme tk nwm jak by to dopadlo
Datum: 17. července 2010 10:43
 bud klames trocku  bud policajti sedeli pri zavrenom okne v 50'C
Datum: 16. července 2010 8:07
 bože bože to mate dobre ste potkali zrovna v poho benga
Datum: 15. července 2010 22:42
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Zdravím fichtlaři, chci se zeptat, na indukční cívky na zapalování. Jaký je mezi nimi rozdíl a jestli vadí, když zapojím zapalování na světelný pol a ne na zapalovací. Já si myslím, že je to asi jedno, protože všechny tři by měli vyrábět proud a neměl by být mezi nimi rozdíl. Děkuji za jakoukoli odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:04
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 diky moc všem
Datum: 15. července 2010 22:04
 zapaľovacia cievka má tenši priemer drôtu.. teda väčší počet závitov, svetelné opačne, je to blbosť využívať svetelnú cievku na iskru, vymýšľate chujoviny a hľadáte kone tam kde niesu
Datum: 15. července 2010 20:59
 a trochu si pleteš pojmy s dojmy, indkuční cívka nebo-li VN cívka je to, z čeho ti vede ten tlustej kabel na svíčku, zatim co těm cívkám na statoru magneta se říká zapalovací/světelné póly..
Datum: 15. července 2010 18:44
 jako nouzovej způsob se to dá použít bez problému, na dlouhodobé ježdění asi ne. a všechny tři cívky (u 30W zap) se liší, v průřezu a počtu závitů..
Datum: 15. července 2010 18:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslím že to jedno není protože světelná vyrobí víc proudu než zapalovací o něco a lišís e i malinko v ampérech a v odporu myslím.
Datum: 15. července 2010 13:33
 No hele myslím že to nevadí, ale z nějakého důvodu je zapalovací cívka dražší než světelná....takže pro něco asi vyráběj cívku zapalování,a pro něco i světelnou. Tím sem chtěl řict že nějakej rozdíl tam bude. Jakej? To ti bohužel nepovím.
Datum: 15. července 2010 13:29
 Ok, já jsem si to myslel, ještě počkám jestli někdo něco napíše a půjdu se pustit do zapalování, nějak svíčka nehází jiskru, asi to bude ta cívka. Diky
Datum: 15. července 2010 11:39
 Vubec to nevadí.....ja to taky tak mam
ale víc ti nepovím.........to musí zase ostatní
Datum: 15. července 2010 11:26
 zdravim,mam dotaz na motor čz 175/450,motorka je prestavena (konkretne cross),vcera jsem zjistil ze po zahrati netahne ve vysokych otackach a uz od zacatku se strasne prehriva,nekde jsem cet ze je to spatnym predstihem..motorka nejde nakopnout startpakou,musim ji roztlacit,ale na roztlaceni chytne studena behem 3 metru a tepla hned po pul metru..mam tam zapalovani z pionyra,tudiz bez baterie.poradite mi co s tim?  predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:54
 orezal blatniky...to udelal majitel jeste pred minulim..ten kluk od kteryho jsem ji koupil v tomhle stavu ji koupil uz taky takhle prestavenou jen ji dal na oranzovo,takze ji prestavel jeste nekdo pred nim...no prestavel....to se rict neda..
Datum: 15. července 2010 19:54
 omluva se přijímá .) já odsuzu spíš ty co hezký motoce uřezali blatníky, navařili rádoby laděnej vejfuk z vodovodních trubek a trychtýřů, nazuli drapáky a mysleli si jak maj skoro 513.. a na krosku ti nic nedám páč je mi jedno jestli si ji koupíš nebo ne  předstih bude jednoznačně větší než menší..
Datum: 15. července 2010 19:00
Datum: 15. července 2010 18:57
 jen pro objasneni,chtel jsem neco do terenu a jelikoz nemam minimalne 10 tisic na 125/516,tak se vam timto omlouvam,ze jsem si dovolil koupit napul postavenou cezetu a dovolil jsem si ji doladit..kdyz maj vischni tolik reci,at si koupim krosku,tak proc mi na ni nedate??  jinak diky,je to to co jsem potreboval,jestli mam velky nebo maly predstih,valec mam cistej,to bylo prvni co jsem kontroloval a smes by mela byt ok..zkusim to ve volnym case poladit..diky
Datum: 15. července 2010 18:55
 čezeťák, zajac: bez urážky, ale Yuri taky nepíše že ji zajíc tak koupil, jen to odsuzuje, což já taky... přehřívání motoru způsobují hlavně tři věci: špinavej válce (a nedostatečné chlazení), velkej předstih a chudá směs, něco z toho (nebo kombinace) to nejspíš bude.
Datum: 15. července 2010 18:49
 ale v pohode,pocital jsem s tim ze si nekdo rejpne i kdyz ani nevi,o jakou motorku se jedna a jaky ma puvod..
Datum: 15. července 2010 18:45
 cezetak  diky za oporu,yuri je to tak,myslis ze bych znicel original kejvu?ani nahodou,srdce by mi to nedovolilo
Datum: 15. července 2010 18:31
 Yuri: bez urážky, ale nemel když nevíš....on už ji tak přestavěnou koupil...
Datum: 15. července 2010 17:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 bez urážky ale ja proste nemôžem vystáť tie zbastlené krasky a hlavne z jáw a čz zakaždím to vyzera hrozne a jazdí to k hovnu. a káždých 1000 sa na tom dačo vysere. proste to nieje stavané na to mal si si zohnať nejakú 250/513 ale to už je jedno ale skú sa pohrať z predstihom naštartuj toho čerta a povoľ celý koš z cievkami a skús pootačať s ním a budeš podľa chodu motora vedieť čo a ako
Datum: 15. července 2010 16:03
 nemam,cistil jsem to kompletne asi pred mesicem,od te doby sem najel tak 50 km,olej mam shell advance sx 2t ..
Datum: 15. července 2010 12:17
Jméno: rolf
IP: uživatel7060
 nemáš to třeba zakarbonované ?
Datum: 15. července 2010 11:56
 čau draci ci se poptat kde jse da koupit vějířová hlava na fichtla a jestli zvíší výkon ja se řiká dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:06
 tak kde ji sehnat ? nejaky kontakt ?
Datum: 17. července 2010 20:06
 tak kde ji sehnat ?? nejaky kontakt ? ?
Datum: 17. července 2010 20:06
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 To jsem jestě neslyšel  když sundám hlavu tak se mi rozšteluje předstih a odtrh??  nevypusti se mi nahodou i kola??
Datum: 15. července 2010 23:04
 čau no pomozeti enom trochu na vikone ale to ani nepoznaš ale jednasa oto ze ma lepši prudeni vzduchu kolem sebe a tim padem to lepši chladi tekze sa neprehriva moznas to poznal taki ze dis jezdis dluho treba prizavode nebo jenom tak pole louka tak sa pochvili prehril a prestal jet nebo vhoršim pripade sa zedrel ale stimto sa totak richlo nestane.no ale pokud jutam tu halvu daš tak prešteluj prectich a ottrch!!!
Datum: 15. července 2010 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 Ja mam jednu z poslednich z puvodni serie....zatim nevyužitá...ma ji pujcenou kamarad...mozna bude casem k mání a nebo vyměnitelná za neco zajimavejsiho pro RS stroj.....
Datum: 15. července 2010 21:31
 Frikulin prodava ma tam posledni kousek stoji 1500 a je fakt famozni uz ji mam taky od nej objednanou a jestly zaplatis o 100 vic to uz je vcelku jedno zase se mus¨zes spolehnout na perfektne odvedenou praci
Datum: 15. července 2010 19:10
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tyky ta hlava nepatrně ten výkon může ubrat..Musi se to pak naladit s tou hlavou..
Datum: 15. července 2010 11:18
 Výkon nehledej jen v hlavě, možná ti nepatrnNé zvedne výkon díky spalovacímu prostoru, ale její hlavní účel je lepší chlazení.
Datum: 15. července 2010 10:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v chrudimi v mototechně za 1 400
Datum: 15. července 2010 9:41
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 čau draci chci se jen zeptat jak se chová motor s velkým nebo malým předstihem,kdy jde do otáček a kdy ne dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 jaky doporucujete?????ja mam asi ten maly protoze mi to dela presne to co pise sharker487
Datum: 26. července 2010 0:33
 malej předstih - motor jde snadno do otáček ale nemá v nich sílu, snadno se startuje, na volnoběh má klidný chod, v otáčkách střílí do výfuku, velkej předstih: přis startování kope, vůbec špatně chytá na našlápnutí, přehřívá se, těžkopádný chod motoru na volnoběh a mlátí, při hodně velkym může střílet do karburátoru
Datum: 15. července 2010 18:55
 motor se přehřívá spíš při velkym předstihu než při malym...
Datum: 15. července 2010 16:44
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Malý předstih  ají se nastavit velmi nízké otáčky při volnoběhu a motor se přehřívá Velký předstih  ři startování tě kope start páka a po nastartování se z výfuku ozývají detonace jakoby nějaké ráný jak by to střílalo v obou připadech jde motor ztěžka
Datum: 14. července 2010 23:56
 Úplně mimo motorky, není tu někdo z Vás Hašan Domča?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 23:07
 zdravím, potřebuji poradit mám na svém fichtlovi předělán rám na centrál,tlumič jsem tam dal z jawa dandy ale je moc tvrdý nevíte z jaké motorky by byl měkčí,nebo jestli mám jen koupit měkčí pružinu a jestli budou dobře tlumit přední vidlice z MZ 150 mnel jsem tam ze simsona ale byly moc měké. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:23
Jméno: dawe
IP: uživatel3930
 Skus jinej uhel centrálu mám to viskoušený v jednom místě sem ho zmačknul na doraz a vokus dal byl zaswe moc tvrdej.
Datum: 16. července 2010 15:23
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 tože bola tá vidla so simáka meká bolo asi tým že v nej nebol olej?????
Datum: 15. července 2010 16:05
Jméno: standa 1
IP: uživatel9473
 Cau mam čz 175/505 Rykšu chtel bych to prodat potrebujui penize nevite nekdo za kolik KČ by se to dalo prodat je to v originalnim stavu a vsechno funguje mam malej technicak znacku ale velkem ne ... dalo by se to nerjak prihlasit ? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:40
Jméno: stranda
IP: uživatel9473
 moje icq 463573481
Datum: 16. července 2010 8:40
 napis mi na icq nebo na maila posli foto ja nabidnu cenu
Datum: 15. července 2010 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel9473
 kolik das ?
Datum: 15. července 2010 21:56
 hej mam zajem zejtra pro to prijedu ! napis na maila nebo icq , dej vedet a ja ti zavolam a zejta bych pro to prijel
Datum: 15. července 2010 21:50
Jméno: Mám zájem
IP: uživatel5299
 Ahopj, hele, kolik za to cheš napiš na icq nějak se domluvíme, zatim zdar. ICQ 562-748-754
Datum: 15. července 2010 13:25
Jméno: standa 1
IP: uživatel9473
 vysocina mas zajem ?
Datum: 15. července 2010 12:37
 Kde to máš?
Datum: 15. července 2010 12:34
Jméno: Standa 12345
IP: uživatel9473
 Zdar leju do fichtla a do čz olej M6A je to dobre ? uskodim tomu? Kdyz naleju treba TSF nebo shell advance tak to nejede moc dobre nevite proc ? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:33
Jméno: standa
IP: uživatel9907
 to muze bejt blbe serizenou smesi...typ oddelovani oleje od smesi tu hraje velkou roli....proto i rozdilne chovani motoru na rozdilne kvalitni olej.....
Datum: 15. července 2010 21:33
 jo to je pravda  , sem úplně zapomněl, když neodkarbonuješ hlavu a píst, a přejdeš na lepší minerální,nebo podobný lepší oleje, bude se rozpouštět karbon na zrnka jako písek,a následně ti to bude vydírat válec!!!
Datum: 14. července 2010 23:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 A nazapomeň dekarbonizovat!
Datum: 14. července 2010 23:25
 Olej má na rychlou jízdu minimáln vliv,,,to že tam leješ M6A, není moc dobré, dával bych ten shell....
Datum: 14. července 2010 23:18
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Cawes draci....chci ted jit s fichtlem na technickou ale nefunguje mi klakson nevite cim to muze byt? cívkou na světlo? samotnym klaksonem? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:32
 a máš tam tu diodu v masce?
Datum: 15. července 2010 21:32
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ne ani pri vypnutych svetlech to nejde  dratky jsou ok daval jsem novou elektriku ale civky jsou 2 a 1 funguje urcite tak by to melo jit
Datum: 15. července 2010 15:33
 Hele a kdyz vypnes svetla tak taky nehouka? me kdyz mam zaply svetla tak vubec nehouka ale kdyz je vypnu tak to dělá jako kačer   Kdyz to nepujde ani s vyplimi svetli tak
pak civka nebo klaxon. a je dobre zapojenej? neupad ti dratek?
Datum: 15. července 2010 13:07
 Jak jako zkousej klakson? proste to vubec nic nedela
Datum: 15. července 2010 11:39
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 skus to postelovat tim sroubkem co je ve predu uprostred
Datum: 15. července 2010 10:51
 lol, zkousej klaskon jestzli je ok jinak civkou
Datum: 14. července 2010 22:40
|



|