slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1115  1116  1117  1118  1119  1120  1121  1122  1123  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Rider      IP: uživatel9828    
Zdravim fichtlmani, Právě skládám fichtla z dílů a chtěl bych se zeptat jestli mají být u předního kola nějaké podložky, pérovky, válečky apod. Předem dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
mezi vidlici a buben patri rozperka ktera se pry uz udajne neprodava, ale prodava se stred kola ze ktereho se to dá uříznout, a kdyz nechces nic kupovat, tak ja na jednom svym fichtlu mam strcenou matici a funguje to taky.
 
 
Datum: 16. července 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Mezi buben a vidlici patří speciální podložka, která se opírá o ložisko v kole.
 
 
Datum: 16. července 2010 7:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
no pokud máš buben kola pohromadě tak tam patří jen pérovka pod matici osy kola...
 
 
Datum: 15. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Zdravím, zažil někdo u motoru/převodovky u fechtla (konkrétně u typu 555) při volnoběhu takové nepravidelné ťukání cinkání ?? Je to jen v nízkých otáčkách mohl by to být vytahaný primární řetěz?? Nebo je možné že je třeba povolená lamela spojky ? Cinká to v místech spojky, ojnice na leve straně motoru.... Nevíte co by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Díky, myslel jsem si to ale potřeboval jsem si to ověřit. Ted na tom stejně nejezdím, počkám až na generálku ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ahoj,100% je to vytahaný spojkový rětěz,ihned ho vyměň,protože jinak ti vymele ve vnitř karter;-) jo a ten starej řetež v pohodě sundáš aniž bys musel sundavat spojko,ale až tam budeš dávat novej tak budeš muset sundat jak primární kolečko tak spojkovej koš.
 
 
Datum: 15. července 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Čaute lidi, chci si kupovat babettu 210, od chlápka co platí jenom pojištění a o nic víc se nestará. Stačí když zruší pojistku a já si to pojistím a on mi dá kartičku bez žádného lítání po úřadech, nebo musíme na úřad něco přepisovat? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
tak tak, pokud ti dá tu kartičku, tak to pojistíš a je to
 
 
Datum: 16. července 2010 22:14
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel5063    
Takže ja to jenom pojistím a nějakou tu kupní smlouvu a tim to končí jo?
 
 
Datum: 16. července 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
babeta nepodléhá registraci,takze staci pojistka
 
 
Datum: 16. července 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: netopyr      IP: uživatel9909    
ČAU UMÍ MI NEKDO PORADIT JAK UPRAVIT KARBURÁTOR S PIONÝRA ,ABY SE ZVÍŠIL VÝKON ?CHTĚL BYCH HO POUŽÍT NA STADIONA.DÍK odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
Jen ho tam dej a uvidíš jak se rozhejbe.....upraveny jikov je slozita zalezitost....
 
 
Datum: 16. července 2010 15:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedělej prosímtě bastl..... Když to bude dobře seřízený, pojedeš 50 a v očích smrt.
 
 
Datum: 15. července 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co sem slysel tak na stadiona by ti mel zvysit vykon sam o sobe karbec,jedna se tam o otryskovani a prumer difuzeru..pokud ale nemas upravenej valec,je ti to k hovnu,protoze to akorat uchlastas,nebude to stihat..neres kraviny,poradne to serid a jezdi..
 
 
Datum: 15. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
čau hoši který filtr je lepší podle vás? Tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_185.html nebo takový ten žlutý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oranz je lepsi na filtraci,,lebo je kvalitnejsi,, zlutej je klasika
 
 
Datum: 15. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
konstrukčně je lepší ten oranžovej,žlutej je ovšem víc průchozí.....
 
 
Datum: 15. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žlutý
 
 
Datum: 15. července 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava : líp
 
 
Datum: 15. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to jede na vmax se žlutým líl než s oranžovým, ale nezáleží to jen na filtru, hlavní je především volnost airboxu. Kup si oba, a porovnej.
 
 
Datum: 15. července 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
oprava: mám na mysli jestli je lepší ten oranžový nebo žlutý. Nevím který si koupit
 
 
Datum: 15. července 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Nazdar draci, sháním výfuky potažmo by stačily i kolena na čz 175 je to ten typ se dvěma výfuky, nevím někdo o něčem? pokud možno neděravé ale ten chrom to mít nemusí protože to stejně příjde přetřít na černo. Takženěco co nemá "ucházející vzhled". Prostě něco za pár kaček, potřebuju ten motor hlavně rozchodit, jasně i bez výfuků to pojede ale zase o mě budou vědět sousedi z druhé vesnice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak to mít asi nebudu...na 450 tady myslim koleno mam ale na jawku ne...
 
 
Datum: 15. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: Deko      IP: uživatel9903    
Asi jo, podle obrázku motoru z jawy 356 to vypadá stejně. Takže to bude ono :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čz jsou jednovejfuky...nejde spíš o J 356?
 
 
Datum: 15. července 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně šlapalo ale viděl jsem že mám hodně zasraný motor tak jsem ho vytáhnul a vyčistil zvenku a jak je elektrika.Dal jsem ho tam zpět a neháže to jiskru indučka je dobrá cívky taky kladívka v pohodě.Divné je že to neháže ani do prstu což háže vždycky nevíte co tom může být??díky za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: blazenn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vicistit kotakty mezi konickem,alebo mozno neco spatne zapojils
 
 
Datum: 15. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci,dneska se na mojí ČZ 175/487 objevil problém,z ničeho nic mi přestala jet,chcípla,zkoušel sem ji našlápnout a nic,nakonec sem ji roztlačil,dojel domů.Zkusil sem ji znova našlápnout a chytla,jenže sem musel držet plyn aby vůbec držela,po přidání vylítla do otáček a chcípla,karbec vyčištěnej,seřízenej,svíčku sem zkoušel,jiskru hází,vim že si to někde přisává vzduch,ale všecko co šlo sem prošel,jen doufám že to nebude gufero :-(,co myslíte?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Tak sem napojil baterku na zdroj,ale stejnak nic,nechytne,a navíc začalo cinkat někde v klice nebo vevnitř,přesně nevím odkud to vychází,ale když šlápnu na nakopávačku a pustím ji tak to zacinká někde vevnitř :-(
 
 
Datum: 16. července 2010 8:55
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel9908    
jj zkus nabýt baterku ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 22:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, mě kýva taky hází jiskru s vybitou baterkou, ale když máš slabou baterku(krom toho přisávání ti to ještě nedobíjí) tak se můžeš třeba postavit na hlavu a nenakopneš ji. Pak jsem ji jednou připojil na externí zdroj a šup na poprvé. Vezmi nějaký zdroj a připoj to na něj.
 
 
Datum: 15. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
Dobrá zítra to zkusím,ale teďka večer sem si všimnul že mi svítí i kontrolka dobíjení,při roztlačení pořád svítí a už vůbec nechytne :-(
 
 
Datum: 15. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj v podstate jakejkoli. ja pouzivam treba cistic na brzdove kotouce.
 
 
Datum: 15. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
karlos. : ten horlavej sprej muze bejt jakejkoli? :-D zkusim to diky ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
saje ti falesnej vzduch. Budto gufero pod zapalkem, nebo mezi kerbecem a valcem, nebo u valce. vem horlavej sprej a strikni ho na vsechny tyhle mista. kdyz se na nejakym miste zmeni chod motoru tak tam ti saje
 
 
Datum: 15. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
A co to teda je?
 
 
Datum: 15. července 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doufáš špatně...
 
 
Datum: 15. července 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawsassss      IP: uživatel9121    
čau draci chistám se s mojí 20 cítkou na technickou ale chtěl bych se zeptat co se tam všechno zkou訚í abych věděl na co se při opravě zaměřit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: kastan      E-mail:      IP: uživatel3541    
Mně na dvacítce kontrolovali jen světla,klakson a čísla.Dělal sem to v lipníku nad Bečvou
 
 
Datum: 15. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Já jsem byl s pionýrem v dubnu na technické a kontrolovali, brzdy, světla, klakson, číslo na štítku a na motoru, vůli ve vidlici, jestli těsní motor (jako jestli z něho nekape olej), pneumatiky a to bylo asi všechno. Jako celkem mě ten technik podusil (ale já jsem věděl, že mám vše v pořádku), ale lékárnu vidět nechtěl, jen se zeptal jestli ji mám ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s 21 jsem byl v pondělí... byl jsem na technický kde docela často vyhazujou a lidi tam neradi jezděj, tak jsem toho pincka co nejlíp připravil a nakonec se mě ujmul takovej mechanik, kterej to ani nechtěl sundat z káry, jen kouknul na čísla a na pneu... ale když jsem tam byl dva roky zpět se simsonem, tak mě tam jeden vocas docala dusil, ale nakonec mi to dal taky..
 
 
Datum: 15. července 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja byl na pionyrovy na technicky tak pred dvoumaa dnema a kontroloval akorat svetlla podival jse na vzorek a snad retez a lekarnicku a brzdy vubec :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz. mustang71, obvykle na fichtlu kontrolují jen čísla, pohledem pneumatiky, vůle v předních vidlicích (vychozená futra), někdy světla a lehce brzdy... jinak když sem tam byl s čízou tak jen zkontroloval čísla a prohlídnul si jí, ani jsem jí nesundaval z vozejku :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ono vlastně taky záleží kde ji děláš - v Praze to kontrolují tak například a v Ostravě tak....
 
 
Datum: 15. července 2010 18:04
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
řídítka proto jestli se nekývají v krku jak mě a řazení jestli rychlosti nevyskakují a podobně
 
 
Datum: 15. července 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel9902    
Ted před dvěma dny jsem ji taky absolvoval a ani je nezájimal stav pneumatik,ani jestli funguje bzučák jen vyzkoušel brzdy,světla,kolik má najeto,jestli mám lékárnu a to je vše práce ani ne na pět minut teda krom toho čekání u přepážky:-)
 
 
Datum: 15. července 2010 17:24
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde vidět že mustangista byl na STK. Co by kontroloval na řazení a na spojce nebo řídítka ? Toto vůbec nekontroluje. Asi 5 krát fichtla obejde, koukne na gumy, poté to chce nastartovat a funkčnost světel a klaksonu, a potom samozřejmě brzdy, dezén....
 
 
Datum: 15. července 2010 16:59
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě kontrolovali na Čz jen světla, klakson a čísla jestli sedí.
 
 
Datum: 15. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jestly to brzdí... na tom sem zapomněl
 
 
Datum: 15. července 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D možná to někdou chcou to co píše mustangista....U nás se jen podívá jestly to svítí,stav gum a skontroluje štítek zda to sedí s TP :-) A lekárničku samozdřejmě ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zástěrku a odrazku(novou). Funkce spojky, no nevím, jestli se ti tam bude vozit na fichtlu po dvoře STK....
 
 
Datum: 15. července 2010 14:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jak to vyjmenoval mustangista, tak bych to ani já nevyjmenoval....dobře
 
 
Datum: 15. července 2010 13:39
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
lékarničku
 
 
Datum: 15. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
a ještě štítek v pořádku aby to šecko sedělo s TP
 
 
Datum: 15. července 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Brzdy, světla, funkce spojky, klakson, zrcátko aspoň jedno, značku, pneumatiky vzorek aspoň dva milimetry, řídítka jestli nemají vůli, vůle řetězu, startování, těsnost výfuku, těsnost motoru, řazení, a trochu vzhled
 
 
Datum: 15. července 2010 13:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9473    
zdar mam čz 250/475 a kdyz jedu vice jak 90km/h tak vybruje a je slyset z motoru takovy skripeni az vrzani a trosku prestava tahnout (mam tam hlavu z panelky = vesti kompresni pomer ) cim to muze byt ? ( je to z motoru ) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
Spíš si myslim ze mas vydrenej primár....me to perak dela taky....to ze "prestava tahnout" muze bejt necim jinym....smes/predstih atd..... sám vim,ze predstih muze bejt treba 5mm a detonovat to nebude!!! jezdil sem na nej nevedomky skoro rok a jelo to moc dobre!
 
 
Datum: 15. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak moze byt aj práve to
 
 
Datum: 15. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9473    
predstih mam dost velkej ... kope kdyz starttuju
 
 
Datum: 15. července 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja by som nastavil aj predstich na inú hodnotu,,na vatsiu skus 4mm ,,sviecka nieje na vine podla mna
 
 
Datum: 15. července 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9473    
tak dat studenejsi svicku (je tam N 14C) nebo jak bys to resil ? diky
 
 
Datum: 15. července 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ze klepe motor? sám od seba spali tam zmes teda nie od jiskri ale od kompressie a od tepla
 
 
Datum: 15. července 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: pitbike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci,, Tk jsem zase po 14 dnech přijel na chatu..už sem se upetěšil na mého asi mesic stareho pitbika Lifan 125ccm.. a hned prijezdu už name cekal kamoš a zdelil miže má novo ujawu 350 a že bude delat papiry..tak ´jsem se prevlek vzal helmu nalil benzin a jel sem se snim projet na naše oblíbené místo pak jsme si řekli že se projedem až na konec ..jelikož ma vesnice asi 3km tak to bylo supr.. muj pitbike ma maximalku 100.. a jeho jawa asi 130 .. tak jsem to ja na 4Takt Pitbike rozjel ve vesnici na 90 on takyy...a jeli jsme.. dojeli jsme a davali jsme odpočinek..zachvili kolem projeli cajti..no v nas se to rozbusilo..=) otočili se a primo k nam..=( no tak jsme si rekli že si fajně pokecáme.. =) .. hoši stahli okynko a oni na nas... Hoši vy si snad deláte prdel ne..? a já ..: Né proč..? on tak.. my tu v aute amme radar a tak si sedíme pijeme kafe a ted dvě motorky jedna ještě kroska (tim myslel mě) si to padíte 100fkou ... a jese k tomu s tou krosokou na cestu nesmíš..a ja no vím no.. a na kamoše rekl že se ani nepta jesi ma papiry..kyž je stejne nebude.mit..a nemel je.. :-D stejne..tk nam rekl tk hoši.. jeliko jste místni a já taky mistni tk vám to prominu..ale vým že byjste to zitra udelali zas..tak na nezasetem poli a na polnich cestach si jezdete kline 200 ale dokud nekoho nezranite..a vým že stejne na ceste budete jezdit...tk hoši na ceste max.. 50 !!!! a neukazujte s ena cestě moc..jen když to je nutné....Zdarec !zavrel okynko a odjeli .. tk my z toho ještě cely den ojebaní že nam dovolil jezdit po cestě---.... Díky moc.. Pitbaijker... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel10854    
chtel by jsem videt pita 125ccm jak jede 100km/h kdyz to nedokaze ani muj a to mam champs ttr 160ccm:-DDD
 
 
Datum: 14. prosince 2010 19:32
 
 
 
 
Jméno: Pitbiker      IP: uživatel9899    
Ti policAJTI JSOU MÍSTNÍ A ZNÁME se snima i jako normalně... tkže proto kdyby to bylo měštáci ktere neznáme tk nwm jak by to dopadlo
 
 
Datum: 17. července 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud klames trocku :-D bud policajti sedeli pri zavrenom okne v 50'C :-D
 
 
Datum: 16. července 2010 8:07
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
bože bože to mate dobre ste potkali zrovna v poho benga
 
 
Datum: 15. července 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Zdravím fichtlaři, chci se zeptat, na indukční cívky na zapalování. Jaký je mezi nimi rozdíl a jestli vadí, když zapojím zapalování na světelný pol a ne na zapalovací. Já si myslím, že je to asi jedno, protože všechny tři by měli vyrábět proud a neměl by být mezi nimi rozdíl. Děkuji za jakoukoli odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
diky moc všem :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zapaľovacia cievka má tenši priemer drôtu.. teda väčší počet závitov, svetelné opačne, je to blbosť využívať svetelnú cievku na iskru, vymýšľate chujoviny a hľadáte kone tam kde niesu :-D
 
 
Datum: 15. července 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a trochu si pleteš pojmy s dojmy, indkuční cívka nebo-li VN cívka je to, z čeho ti vede ten tlustej kabel na svíčku, zatim co těm cívkám na statoru magneta se říká zapalovací/světelné póly..
 
 
Datum: 15. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jako nouzovej způsob se to dá použít bez problému, na dlouhodobé ježdění asi ne. a všechny tři cívky (u 30W zap) se liší, v průřezu a počtu závitů..
 
 
Datum: 15. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslím že to jedno není protože světelná vyrobí víc proudu než zapalovací o něco a lišís e i malinko v ampérech a v odporu myslím.
 
 
Datum: 15. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele myslím že to nevadí, ale z nějakého důvodu je zapalovací cívka dražší než světelná....takže pro něco asi vyráběj cívku zapalování,a pro něco i světelnou. Tím sem chtěl řict že nějakej rozdíl tam bude. Jakej? To ti bohužel nepovím.
 
 
Datum: 15. července 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, já jsem si to myslel, ještě počkám jestli někdo něco napíše a půjdu se pustit do zapalování, nějak svíčka nehází jiskru, asi to bude ta cívka. Diky
 
 
Datum: 15. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vubec to nevadí.....ja to taky tak mam ale víc ti nepovím.........to musí zase ostatní ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 11:26
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,mam dotaz na motor čz 175/450,motorka je prestavena (konkretne cross),vcera jsem zjistil ze po zahrati netahne ve vysokych otackach a uz od zacatku se strasne prehriva,nekde jsem cet ze je to spatnym predstihem..motorka nejde nakopnout startpakou,musim ji roztlacit,ale na roztlaceni chytne studena behem 3 metru a tepla hned po pul metru..mam tam zapalovani z pionyra,tudiz bez baterie.poradite mi co s tim? :-) predem diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
orezal blatniky...to udelal majitel jeste pred minulim..ten kluk od kteryho jsem ji koupil v tomhle stavu ji koupil uz taky takhle prestavenou jen ji dal na oranzovo,takze ji prestavel jeste nekdo pred nim...no prestavel....to se rict neda..
 
 
Datum: 15. července 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omluva se přijímá .) já odsuzu spíš ty co hezký motoce uřezali blatníky, navařili rádoby laděnej vejfuk z vodovodních trubek a trychtýřů, nazuli drapáky a mysleli si jak maj skoro 513.. a na krosku ti nic nedám páč je mi jedno jestli si ji koupíš nebo ne :-D předstih bude jednoznačně větší než menší..
 
 
Datum: 15. července 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak tady jsou fotky jak vypadala pri koupi,je mi jasny ze kouknete i na to jak vypada ted,ale neni jeste zdaleka hotova a nejnovejsi fotky jsou tam asi 1 nebo 2 mesice stare.. http://cz-cross.rajce.idnes.cz/Fotky_od_prodejce/
 
 
Datum: 15. července 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jen pro objasneni,chtel jsem neco do terenu a jelikoz nemam minimalne 10 tisic na 125/516,tak se vam timto omlouvam,ze jsem si dovolil koupit napul postavenou cezetu a dovolil jsem si ji doladit..kdyz maj vischni tolik reci,at si koupim krosku,tak proc mi na ni nedate?? ;-) jinak diky,je to to co jsem potreboval,jestli mam velky nebo maly predstih,valec mam cistej,to bylo prvni co jsem kontroloval a smes by mela byt ok..zkusim to ve volnym case poladit..diky
 
 
Datum: 15. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čezeťák, zajac: bez urážky, ale Yuri taky nepíše že ji zajíc tak koupil, jen to odsuzuje, což já taky... přehřívání motoru způsobují hlavně tři věci: špinavej válce (a nedostatečné chlazení), velkej předstih a chudá směs, něco z toho (nebo kombinace) to nejspíš bude.
 
 
Datum: 15. července 2010 18:49
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale v pohode,pocital jsem s tim ze si nekdo rejpne i kdyz ani nevi,o jakou motorku se jedna a jaky ma puvod.. :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak :-) diky za oporu,yuri je to tak,myslis ze bych znicel original kejvu?ani nahodou,srdce by mi to nedovolilo :-)
 
 
Datum: 15. července 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuri: bez urážky, ale nemel když nevíš....on už ji tak přestavěnou koupil...
 
 
Datum: 15. července 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
bez urážky ale ja proste nemôžem vystáť tie zbastlené krasky a hlavne z jáw a čz zakaždím to vyzera hrozne a jazdí to k hovnu. a káždých 1000 sa na tom dačo vysere. proste to nieje stavané na to mal si si zohnať nejakú 250/513 ale to už je jedno ale skú sa pohrať z predstihom naštartuj toho čerta a povoľ celý koš z cievkami a skús pootačať s ním a budeš podľa chodu motora vedieť čo a ako
 
 
Datum: 15. července 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemam,cistil jsem to kompletne asi pred mesicem,od te doby sem najel tak 50 km,olej mam shell advance sx 2t ..
 
 
Datum: 15. července 2010 12:17
 
 
 
 
Jméno: rolf      IP: uživatel7060    
nemáš to třeba zakarbonované ?
 
 
Datum: 15. července 2010 11:56
 
 
 
 
Jméno: traktor47      E-mail:      IP: uživatel9897    
čau draci ci se poptat kde jse da koupit vějířová hlava na fichtla a jestli zvíší výkon ja se řiká dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kde ji sehnat ? nejaky kontakt ?
 
 
Datum: 17. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak kde ji sehnat ?? nejaky kontakt ? ?
 
 
Datum: 17. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
To jsem jestě neslyšel :-D když sundám hlavu tak se mi rozšteluje předstih a odtrh?? :-D nevypusti se mi nahodou i kola??
 
 
Datum: 15. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: Marek bittner      E-mail:      IP: uživatel5855    
čau no pomozeti enom trochu na vikone ale to ani nepoznaš ale jednasa oto ze ma lepši prudeni vzduchu kolem sebe a tim padem to lepši chladi tekze sa neprehriva moznas to poznal taki ze dis jezdis dluho treba prizavode nebo jenom tak pole louka tak sa pochvili prehril a prestal jet nebo vhoršim pripade sa zedrel ale stimto sa totak richlo nestane.no ale pokud jutam tu halvu daš tak prešteluj prectich a ottrch!!!
 
 
Datum: 15. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
Ja mam jednu z poslednich z puvodni serie....zatim nevyužitá...ma ji pujcenou kamarad...mozna bude casem k mání a nebo vyměnitelná za neco zajimavejsiho pro RS stroj.....
 
 
Datum: 15. července 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Frikulin prodava ma tam posledni kousek stoji 1500 a je fakt famozni uz ji mam taky od nej objednanou a jestly zaplatis o 100 vic to uz je vcelku jedno zase se mus¨zes spolehnout na perfektne odvedenou praci
 
 
Datum: 15. července 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Tyky ta hlava nepatrně ten výkon může ubrat..Musi se to pak naladit s tou hlavou..
 
 
Datum: 15. července 2010 11:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výkon nehledej jen v hlavě, možná ti nepatrnNé zvedne výkon díky spalovacímu prostoru, ale její hlavní účel je lepší chlazení.
 
 
Datum: 15. července 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
v chrudimi v mototechně za 1 400
 
 
Datum: 15. července 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
čau draci chci se jen zeptat jak se chová motor s velkým nebo malým předstihem,kdy jde do otáček a kdy ne dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky doporucujete?????ja mam asi ten maly protoze mi to dela presne to co pise sharker487
 
 
Datum: 26. července 2010 0:33
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
malej předstih - motor jde snadno do otáček ale nemá v nich sílu, snadno se startuje, na volnoběh má klidný chod, v otáčkách střílí do výfuku, velkej předstih: přis startování kope, vůbec špatně chytá na našlápnutí, přehřívá se, těžkopádný chod motoru na volnoběh a mlátí, při hodně velkym může střílet do karburátoru
 
 
Datum: 15. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
motor se přehřívá spíš při velkym předstihu než při malym...
 
 
Datum: 15. července 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Viper023      IP: uživatel9854    
Malý předstih:-Dají se nastavit velmi nízké otáčky při volnoběhu a motor se přehřívá Velký předstih:-Při startování tě kope start páka a po nastartování se z výfuku ozývají detonace jakoby nějaké ráný jak by to střílalo v obou připadech jde motor ztěžka
 
 
Datum: 14. července 2010 23:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Úplně mimo motorky, není tu někdo z Vás Hašan Domča? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: a.dd      E-mail:      IP: uživatel8610    
zdravím, potřebuji poradit mám na svém fichtlovi předělán rám na centrál,tlumič jsem tam dal z jawa dandy ale je moc tvrdý nevíte z jaké motorky by byl měkčí,nebo jestli mám jen koupit měkčí pružinu a jestli budou dobře tlumit přední vidlice z MZ 150 mnel jsem tam ze simsona ale byly moc měké. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: dawe      IP: uživatel3930    
Skus jinej uhel centrálu mám to viskoušený v jednom místě sem ho zmačknul na doraz a vokus dal byl zaswe moc tvrdej.
 
 
Datum: 16. července 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel9188    
tože bola tá vidla so simáka meká bolo asi tým že v nej nebol olej?????
 
 
Datum: 15. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: standa 1      IP: uživatel9473    
Cau mam čz 175/505 Rykšu chtel bych to prodat potrebujui penize nevite nekdo za kolik KČ by se to dalo prodat je to v originalnim stavu a vsechno funguje mam malej technicak znacku ale velkem ne ... dalo by se to nerjak prihlasit ? dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: stranda      IP: uživatel9473    
moje icq 463573481
 
 
Datum: 16. července 2010 8:40
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napis mi na icq nebo na maila posli foto ja nabidnu cenu
 
 
Datum: 15. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9473    
kolik das ?
 
 
Datum: 15. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej mam zajem zejtra pro to prijedu ! napis na maila nebo icq , dej vedet a ja ti zavolam a zejta bych pro to prijel
 
 
Datum: 15. července 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: Mám zájem      IP: uživatel5299    
Ahopj, hele, kolik za to cheš napiš na icq nějak se domluvíme, zatim zdar. ICQ 562-748-754
 
 
Datum: 15. července 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: standa 1      IP: uživatel9473    
vysocina mas zajem ?
 
 
Datum: 15. července 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde to máš?
 
 
Datum: 15. července 2010 12:34
 
 
 
 
Jméno: Standa 12345      IP: uživatel9473    
Zdar leju do fichtla a do čz olej M6A je to dobre ? uskodim tomu? Kdyz naleju treba TSF nebo shell advance tak to nejede moc dobre nevite proc ? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9907    
to muze bejt blbe serizenou smesi...typ oddelovani oleje od smesi tu hraje velkou roli....proto i rozdilne chovani motoru na rozdilne kvalitni olej.....
 
 
Datum: 15. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to je pravda :-), sem úplně zapomněl, když neodkarbonuješ hlavu a píst, a přejdeš na lepší minerální,nebo podobný lepší oleje, bude se rozpouštět karbon na zrnka jako písek,a následně ti to bude vydírat válec!!!
 
 
Datum: 14. července 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
A nazapomeň dekarbonizovat!
 
 
Datum: 14. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej má na rychlou jízdu minimáln vliv,,,to že tam leješ M6A, není moc dobré, dával bych ten shell....
 
 
Datum: 14. července 2010 23:18
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
Cawes draci....chci ted jit s fichtlem na technickou ale nefunguje mi klakson nevite cim to muze byt? cívkou na světlo? samotnym klaksonem? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš tam tu diodu v masce?
 
 
Datum: 15. července 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
ne ani pri vypnutych svetlech to nejde :-( dratky jsou ok daval jsem novou elektriku ale civky jsou 2 a 1 funguje urcite tak by to melo jit
 
 
Datum: 15. července 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele a kdyz vypnes svetla tak taky nehouka? me kdyz mam zaply svetla tak vubec nehouka ale kdyz je vypnu tak to dělá jako kačer :-D:-D Kdyz to nepujde ani s vyplimi svetli tak pak civka nebo klaxon. a je dobre zapojenej? neupad ti dratek?
 
 
Datum: 15. července 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak jako zkousej klakson? proste to vubec nic nedela
 
 
Datum: 15. července 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: a.dd      IP: uživatel8610    
skus to postelovat tim sroubkem co je ve predu uprostred
 
 
Datum: 15. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lol, zkousej klaskon jestzli je ok jinak civkou
 
 
Datum: 14. července 2010 22:40
 
<  1115  1116  1117  1118  1119  1120  1121  1122  1123  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:30:48 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu