Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Nevíte někdo proč mi z výfuku teče něco černěho jako olej?v jakým poměru se má ředit u mustanga?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 21:30
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Taky si myslím, že je to jak píše Sharker, sám jezdím na Repsol, mažu 1:40 a taky mi teče olej z výfuku (převoďák neubývá a výfuk po vyčištění má najeto asi 400 km). Je to furt lepší než drhnout zatvrdlej karbon od nějakýho M2T, tak to jednou za čas otřu hadrou a je to
Datum: 11. srpna 2010 21:30
 Jezdím na motul 510 nebo shell vsx v poměru 1:45 a zástěrka u zadního kola je stále od černýho bordelu, takže souhlasim s Sharkerem, protože s m2t sem to nikdy neměl, po Go jezdim lepší oleje a z převodovky mi nikdy nezmizelo ani deci
Datum: 11. srpna 2010 19:31
 paradoxně tohle dělá většina kvalitních olejů a je to schválně, část oleje se při výbuchu rozstříkne po stěnách válce a tím ho maže, další část vylítne spolu se splodinama hoření, v tekutém stavu.. pokud nechceš mít zaolejovanej vejfuk jezdi na M2T, to se spálí, takže zas budeš muset často dekarbonizovat.. pokud by to byl převoďák tak by ti musel z převodovky docela ubejvat, a pak má při spalování úplně jinou vůni než dvoutaktní.. jinak viz zajíc...
Datum: 11. srpna 2010 18:22
 Zkus vypálit vejfuk a vyměnit gufero
Datum: 11. srpna 2010 18:21
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 STIHL do motorové pily s 95 naturalem... Ono to jako ani tak moc neteče, je to taková louže kolem toho místa asi 4 cm v průměru. Jen to po denní jízdě otřu hadrem a je to. Do teďka jsem to nijak neřešil, jen jsem se lekl, když jsem tady viděl tento dotaz. Ale pravda, že olej v převodovce mi mizí a přitom nikde nic neteče. Teď jsem po měsíci a půl doléval asi 3/4 deci.
Datum: 11. srpna 2010 18:18
 Spíš nekvalitní olej...čim mažeš?
Datum: 11. srpna 2010 16:53
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já mám ve výfuku takovou malou trhlinku a po jízdě mi tama taky teče černý olej (?) Že bych měl to špatný gufero? Olej ředím dobře.
Datum: 11. srpna 2010 15:20
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 všechno je v pohodě,nejspíš je to tím olejem,sem tam dal moc oleje do benzinu rozně mi to kouří takže to musí být tím
Datum: 11. srpna 2010 14:58
 je vic moznosti..ta nejhorsi-saje ti to olej z prevodovky-spatny gufero na leve strane kliky..spatne ti to spaluje-nespali to vsechnu smes..mas moc oleje v benzinu a nebo spatny olej,s horsi horlavosti..spatne nastavenej karbec..cim mazes?jinak fichtl jede v poradku,nedusi se,nemas porad mokrou svicku?
Datum: 11. srpna 2010 14:48
|



|