Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ten vedle
IP: uživatel10178
 čaute vim že je to take primitivni ale jak se měři předstih u kraje pistu ne bo ve středu p. nemužu to zjistit dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 18:15
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 sakisen: Přesně tím to měřím, také sem si to udělal a mám na tom zabudovanou část šuplery a tím to měřím
Datum: 13. srpna 2010 18:15
Jméno: sakisen
IP: uživatel9494
 Já jsem si na to udělal takové "udělátko" - skládá se ze dvou stejně dlouhých trubiček(cca 2,5 cm dlouhých..) a kousku páskoviny. Do páskoviny jsem vyvrtal dvě díry tak, abych jimi mohl provléci štefty držící válec a hlavu k motoru(křížné štefty!!!). Doprostřed jsem mezi tyto díry vyvrtal menší otvor na posuvné měřítko(tu malou "tyčinku"  . Pak navleču trubičky na křížné štefty, nasadím páskovinu, dotáhnu lehce a doprostřed nasadím posuv. měřítko.. A měřím  A nemusím se bát, že se mi třeba hne válec nebo tak něco..
Datum: 13. srpna 2010 13:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 uvědom si, že když máš mít předstih cca těch 1,6mm před HU, tak ho prostě vrátíš o 1,6 od HU... neposune se ti jen kraj pístu, ani pouze střed pístu, ale logicky prostě celej píst ne?  ...takže je uplně, ale uplně jedno v jakym bodě pístu to budeš měřit, jen v něm musíš bejt schopnej odměřit 1,6 před HU....
Datum: 13. srpna 2010 12:47
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Cus,pist si dej do Horni uvrati a vrat se o 1,6 mm zpet takze u kraje..xD
Datum: 13. srpna 2010 11:18
Jméno: patrik159
IP: uživatel9456
 V jakém poměru se má míchat u babetty 207 benzín s olejem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 8:38
Jméno: fichtel
IP: uživatel9614
 čau chlapi  když us se bavite o mazani a pomneru tak bych se chtel zeptat estli muzu michat hidrol s benzínem do piníra ,díky
Datum: 14. srpna 2010 8:38
 ty vole,to je odpoved -pionyr- 1litr benzinu a mala pulka oleje...co to je??jak je velka mala pulka?pokud si myslel mali flasticky...zaprvy to je moc,za druhy kazda flasticka je jinak velka,od ruznych oleju..prosimte radsi se uz takto nevyjadruj..
Datum: 14. srpna 2010 0:03
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Obecně platí, že méně klvalitní oleje (jako M2T) se lijí 1:30 (na jeden litr oleje 30 litrů benzínu) pokud máš kvalitnější oleje, tak 1:40-50.
Datum: 13. srpna 2010 18:24
 Záleží jakej máš olej. Já do své babety dávám M2T v poměru 1:40
Datum: 13. srpna 2010 11:25
 1:35
Datum: 13. srpna 2010 11:16
Jméno: pionyr
IP: uživatel10178
 1l benzinu a mala pulka oleje myslim
Datum: 13. srpna 2010 11:14
Jméno: MS
IP: uživatel10182
 cau draci co vsechno musim mit sebou a co kontrolojou na technickee..??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 18:26
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na začátku prázdnin jsem tam byl: Číslo jen rámu (motor je náhradní díl), světla, klakson, aby ti to jelo  a to je všechno. Samozřejmostí je TP malej i velkej. Stálo mě to 300 kč a 2 hodiny času
Datum: 13. srpna 2010 18:26
Jméno: charlie
IP: uživatel4443
 Velkej a malej techničák, něco peněz a vozidlo. Kontrolovat ti můžou kdeco - určitě čísla rámu a motoru, brzdy, předepsaný osvětlení, houkačku, orientačně tlumiče, vůli kyvky, vůli v řízení, výplet kol, obecně jestli má motorka všechno co mít má, včetně povinné výbavy, úniky provozních kapalin...
Datum: 13. srpna 2010 11:35
Jméno: garange man
IP: uživatel8278
 zdravim, vim ze to sem nepatří ale mohly by ste mne poradit ,doma sem našel funglnové písty do avie a este funglnove tesneni na motor je to takova sada na celej motor ,má to ešte nákou cenu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:29
Jméno: garange man
IP: uživatel9614
 email je p.p.p.74@seznam.cz
Datum: 13. srpna 2010 23:29
Jméno: garangeman
IP: uživatel9614
 Fana proste se my ozvi a domluvime se ,OK
Datum: 13. srpna 2010 23:28
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9614
 fana napiš my na email a domluvime se  .p.p.74@seznam.cz
Datum: 13. srpna 2010 23:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Za 500 to koupím, v zimě budu dělat generálku na avii...
Datum: 13. srpna 2010 17:57
Jméno: tom
IP: uživatel10186
 hod to na aukro a uvidis?
Datum: 13. srpna 2010 12:23
 cau draci, mate nekdo zkusenost se zadni rozetou na 350 vyrabenou Turkama ? Zajima me jestli je kvalitou alespon tak dobra jako originalni a jestli nema osmu jako maj prej polsky rozety. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 10:30
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 čus mám jawu 05 a jede super ale jeden problem přece vždy nastartuje nakopavockou na 1 kop a pak jedu dam plny a kdyz se motor uplne vytoci na ma otscky tak prestane tahnout a zacne mit zvuk jako by to prestalo spalovat a jakoby to kucka nevite co stym ? muzou to byt sptne krouzky protoze ty vubec nedolihaji díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 13:06
 Máš to stoprocentně dobŕe seřízené? Odtrh, pŕedstih? Nemáš škvarek na kladívkách? Měl sem ho tam taky, startovalo to výborně, ale dost se to dudilo...
Datum: 13. srpna 2010 13:06
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 ten rok opravdu nevim stitek to nema ale motor je serizeny dobre startuje vzdyckky na 1 naslapnuti
Datum: 13. srpna 2010 10:27
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 To podle mě není kroužkama ale špatným nadstavením motoru seřiď si to dle příručky na základní nadstavení a potom to došteluj jaký máš rok výroby?
Datum: 13. srpna 2010 10:11
 Bude to těma kroužkama
Datum: 13. srpna 2010 9:53
Jméno: kamenak
IP: uživatel10178
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 16:29
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Nevim proč mu to řikáte..místo toho čekání než mu někdo odpoví by si to zjistil sám..chodím sem přes rok a je to tu čim dál tim horší...Na netu by si to našel do tří minut kdyby nebyl línej..
Datum: 13. srpna 2010 16:29
 1,6- 1,9....první odpověd ne...
Datum: 13. srpna 2010 12:58
 1,6-1,8
Datum: 13. srpna 2010 12:56
 1.6-1.9
Datum: 13. srpna 2010 11:17
Jméno: grepak.s
IP: uživatel10181
 ... 1,2-1,5
Datum: 13. srpna 2010 10:14
 čau mam problemy s motorem z 21 fichtla na volnobeh to jede uplne normalne v pohode ho jde vytočit ale jak tam hodim rychlost pojedeto o tři metry a chcipne newite čim to muže byt?? už si fakt newim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 10:45
 Tohle mi dělalo když jsem měl totálně zasviněný výfuk. Radši si ho překontroluj a popřípadě vypal/vyčisti.
Datum: 13. srpna 2010 10:45
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nastav si odtrh ,predstih a kontakty na sviecke
Datum: 13. srpna 2010 10:26
 Zdar,je tu někdo ze Lhoty u Mladošovic či okolí?Chystám se tam na 100 minut a zajímalo by mě,jak moc blátitý to tam je.Zkrátka jestli nebude lepší jet jen jako divák.Fichtla se mi z bahna tahat nechce,on po úpravách hodně ztěžknul a když jsem ho měl tahat z bahna,tak jsem se z toho pořádně unavil.Ale to byla jílovitá půda.Jestli tam je něco co se míň lepí a není to až tak bahnitý,tak bych jel závod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 12:04
 v bahně udržuj rychlost! prudce nebrzdi nebo naopak nezrychluj,protože jak zadní kolo dostane smyk tak ležíš,přední se dá v stopě udržet
Datum: 13. srpna 2010 12:04
 Má něco přes 80 kilo,já dal zapalko na baterku bez dobíjení a ta něco váží plus nějaký ty plechy přibyly.Holt jsem nečekal,že to tolik ztěžkne.Pravda je,že mám trochu strach,bude to můj první fichtlcup a nepočítal jsem,že se pojede v bahně.Zatím jsem na tom fichtlu jel zatím dvakrát,abych sešteloval směs a když jsem narazil na bahno,tak jsem tam zatím zůstal,pač se mi pneu zalepila bahnem a bylo hotovo.Holt se budu muset naučit do toho bahna rozjet na velkou rychlost.A v tom je ten háček,já nevím jak to v té rychlosti udržím na bahně abych nepadl na hubu
Datum: 13. srpna 2010 11:44
Jméno: kubass
IP: uživatel10183
 necouvej nezáleží na tom esik má o kilko víc nebo mín ale na tom jestli se bojíš nbo ne, proste na to sedni a koukej jet závody sou od toho aby sis vyzkoušel doject co nejlíp v ruzných podmínkách takže nalej benzín a jed, učitě až se vyjede pvní stopa tak to pak bude oky a bude ti to držet samo a nic tahat nebudeš pokud nkam nevlitnes =)
Datum: 13. srpna 2010 11:15
 copak, máš bobky?  .....jak ztěžknul... jak se můžeš unavit taháním max 70kilového stroje z bahna?
Datum: 13. srpna 2010 9:09
 Nazdar draci,chci se zeptat zda je možno na Jawetu použít kondík z fichtla.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 9:09
 jo... i na stadiona, vešekerou velkou jawu/čz včetně škodovek a tater....
Datum: 13. srpna 2010 9:09
 Ahoj draci,vyměnil jsem cívku zapalování 4 volty,svíčku,tyristor,fajfku a káblík. Jedu a asi po hodině mi začne babča 210 vynechávat,škubat.Když zhasnu světla tahá jako divá,když rosvítím škube.Už vážně nevím co s tím,asi ji hodím do šrotu.Rey
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 9:00
Jméno: dudáckýjezdec
IP: uživatel10179
 asi tam bude jeden kablík povolen ( ale svítí ti to jo ? ) že by jeden kabel dotykal kostry ( jo a nevyhazuj prodej  ) ale nejlepší bude OPRAV .
Datum: 13. srpna 2010 9:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nemáš někde prodřené vodiče ke světlům ? Prohlédni kablíky.
Datum: 13. srpna 2010 7:45
Jméno: Filip
IP: uživatel10177
 Zdar draci, mam takovej problém, že mi u Jawy 125 travel nedrží volnoběh, teda v podstatě drží, mam ho nastavenej dobře, ale motor občas vynechá a když vynechá moc tak to chcípne nevíte čim to vynechávání může být? jinak jezdí v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 10:57
 možna ti jde falešnej vzduch a praskne to ne???
Datum: 28. září 2012 10:57
Jméno: jawa
IP: uživatel1411
 zdravim, potřeboval bych poradit. mam jawa 250/590 a kdyz se ji podari nastartovat a pridam plyn tak zdechne.ale pokud uz je motor v zaberu(je zarazena rychlost) tak to jede jak pila.karbec je cistej, hlavni tryska 92. odtrh 0,35,předstih 3,7. svicka NGK dlouhozavitova.jeste pred tydnem to jezdilo pul roka bez problemu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ještě by měla být jehla na 1.zářezu shora a šroub přídavného vzduchu o 1/2ot.
Datum: 13. srpna 2010 7:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Při 1. startu přeplav karburátor.
Datum: 13. srpna 2010 7:33
Jméno: Dawe
IP: uživatel10176
 cau draci jakej tip mate radši Mustanga nebo normální 21 vzhled..?  a kterej znich je lehčíí ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 0:00
 Mě se osobně víc líbí Jawa 21... Ten mustang mi připadá takový ubohý jenom pár trubek,blatníky,motor a nádrž a neni tak populární jak pionýr... Dneska když řekneš 80 leté babičce že máš pionýra-hned ví o co jde ale jak řekneš že máš mustanga tak nechápe vo co go  Ale mustang je zase lepší na udržbu,dostaneš se do všech koutků motoru a nemusíš zhazovat plechy,vleze se mu do nádrže víc benzínu a je pohodlnější a větší místo pro spolujezdce
Datum: 14. srpna 2010 0:00
 Mustang je lehčí,ale ne s plnou nádrží
Datum: 13. srpna 2010 13:15
 mám raději 21..jakej je lehší to nevím, ale řekl bych že mustang...
Datum: 13. srpna 2010 12:59
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Čau draci,furt mam problemy s moji 05..jedu sam tak to na 3 stříli ok předstih neni good,ale nekde sem zasantrocil 10tku nastavec a nemuzu sundat hlavu valce..nevite jak to nejak presne zmerit ???a jeste jedu s kamosem a fichtl je liny upe fast...jedu na 1 hodim 2 este to de ale jede to strasne pomalu ve 2 cim to muze byt fakt me to stve..myslite ze kdyz tam dam vyfuk s 21 tak to pofici lip ?? dik\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 11:19
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 JJ diky taky si myslim..
Datum: 13. srpna 2010 11:19
Jméno: grepak.s
IP: uživatel10181
 Chlape, mám taky 05 ku,... uvědom si, že to má jen 3 koně... TAky když sesednu z dvě a puly na to, tak je to strašně líný, 05 ka protě není na dva se mě zdá... Když jedu sám tak to jakš takš de... Je to rozdíl oproti 21čce..
Datum: 13. srpna 2010 10:17
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Jak to zmerit bez sundani hlavy valce jsem chtel napsat
Datum: 12. srpna 2010 23:53
Jméno: help
IP: uživatel9238
 potřebuju radu.Prosím.. : mustang: nemůžu ho roztlačit.nemůžu nakopnout.nemám koppáku.Prostě ho nemůžu roztlačit.chytne jen občas a pak jede krásně.karburátor stopro čistý,hladina tež,předstih ok,svíčka taky.čím to může být? kabel taky ok.jen to občas chytne a jede pak v pohodě.ale musí se to po sté asi.jinak nejedu.prosím.díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 13:37
Jméno: help
IP: uživatel9238
 Díky moc.Zkusím to.A pardonn za to vyjádření.
Datum: 13. srpna 2010 13:37
Jméno: Petr
IP: uživatel10185
 Ahoj nejsem si 100% jistý ale mám takový nápad jestli máš správný odtrh na kladívku. Dej vědět jak to dopadlo
Datum: 13. srpna 2010 11:47
 Čau draci,jedu si tak z kopca vyřadím abych to nepřetočil a najednou to zdechne,dole pod kopcem to nejde nastartovat tak tlačím domů.Neháže jiskru,ale když dám prst do faji tak mě to jen polechtá,nevíte čím to může být?dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 11:52
 tak jsem to udělal a jelo to potom to zdechlo,tak jsem to udělal znova a zase chvíli to jelo.co stím je?
Datum: 13. srpna 2010 11:52
Datum: 13. srpna 2010 9:01
 aby nepřetočil? to máš čtyř takta nebo co?
Datum: 12. srpna 2010 23:29
Jméno: fichtel
IP: uživatel9614
 tuto mne taky dela ze jedu z kopce viradim a us to pak nemuzu nastartovat a as pak po chvili zase to chitne a jedeto normalne
Datum: 12. srpna 2010 23:26
 seškrábnout a jemnym pilníčkem zapilovat
Datum: 12. srpna 2010 23:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 pecka na kladívku
Datum: 12. srpna 2010 23:08
 Dobrý večer. FRANKY mě požádall zda bych se tu nezeptal z jakého důvodu dostal BAN. Sám se zeptat nemůže protože když má ban,nemůže zadat dotaz.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:03
 Franky: a zkusil si to vypnout a zapnout? .)
Datum: 12. srpna 2010 23:03
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 lol sem tu chvili nebyl a uz ma nekdo ban  wtf vsechno se da obejit tak proc se vubec pokouset
Datum: 12. srpna 2010 22:28
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau, prosím Vás kamarád našel doma nějaký válec na pionýra a je na něm vyraženo písmeno C co přesně to znamená? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 8:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Válce i písty se třídily podle tolerance.Nejmenší rozměr vykazoval válec třídy A a k němu byl dán píst A,který vyhovoval této
toleranci. Dále byly B a C. K těmto válcům byly taktéž přiřazeny písty s odpovídající toleranci B a C .
Datum: 13. srpna 2010 8:06
 Uvažuju že bych si to taky nechal udělat,kámoš to má a perfektně zajeté a má to kompresi jak sviňa. Na jedničku nemá šajnu to roztlačit ale taky mu to teda jede... tah to má jak traktor
Datum: 12. srpna 2010 23:21
 logicky: čim těsnější výbrus, tim delší a náročnější záběh, ale zas o to větší výdrž, obzvlášť v kombinaci s nesmrtelnym tříkroužkovym pístem, a naopak čim volnější výbrus, tim rychlejc to zajedeš a můžeš točit kam až půjde, ale zas to nevydrží tak dlouho..
Datum: 12. srpna 2010 23:06
 Slyšel jsem že když si nechám udělat těsný výbrus tak se to nějakých prvních 1000Km přidírá ale jak seto zajede tak to stojí za to. Co je na tom pravdy?
Datum: 12. srpna 2010 22:55
 aha
Datum: 12. srpna 2010 22:50
 petrpavlicek: v zadnem pripade to neznaci vybrus!!!! výbrus se značí čísly 1, 2, 3, atd.... písmena A, B, C značí třídu přesnosti při výrobě... C je myslím volnější (samosebou při origo vrtání)
Datum: 12. srpna 2010 22:13
 Značí vúli výbrusu..nebo tak něco...
Datum: 12. srpna 2010 22:11
 označení výbrusu by to mnelo bejt
Datum: 12. srpna 2010 22:11
 Zdar nevite o nekom kdo vyrabi trisky do karburatoru? dyztak mi odpovezte na email nebo tady na pokec predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:42
 hoši, hoši...slovo ,,Trysky" se píše s Y po R...nechápu jak to může někdo napsat a druhej to po něm zopakovat, nezlobte se na mě ale tohle je fakt kurvení Češtiny...
Datum: 12. srpna 2010 23:42
 pavlicek: prosim tě ty asi nejsi z češtinou moc velkej kamarád co..? jelikož je internet značně neosobní, tak je styl psaní tvojí vizitkou, a s timhle si o tobě nikdo nic hezkýho nepomyslí..
Datum: 12. srpna 2010 23:08
Datum: 12. srpna 2010 22:59
|



|