Jméno: čz 175
IP: uživatel10622
 zdravím pořídil sem čz 175/477 , úpravy motoru nic velikýho mám začištěnou nepřesnost kanálů ve válci, lhce upravenou, stočenou kliku, a sníženou hlavu, zápalko bezkontakt, laděný výfuk, karburátor 26 dif, a chtěl bych se zepta přemýšlím co do toho lít za benzín jestli jestli special, nebo naturál mám možnost obojího, ale na co by to mohlo jet lépe, zatím váhám co do toho nalít, aby to jelo co nejlépe, popřípadě jakej benzín byl do originálu, a doporučení, ád se poradím jestli máte někdo skušenost co bych za benzín lépe využil. předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2010 23:02
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 no tak já mám na benzínce oba dva a to s rozdílem asi 20ti haléřů takže když říkáš že to je jedno tak uvidím no přece jen za skoušku nic nedám, a laděná výfuk se mi tam skládá z laděného kolena, upravenou podle výpočtů které bych si nechal pro sebe... trvalo dloouho než to bylo ono a vše dolazeno na výletovce nerezovou koncovkou, vše skušbně slazeno do myslím slušného výkonu oproti origo určité spotřebě, a jinak ohledně toho karbece nevím z čeho tam je předtím na válci žádný nebyl tudíš sem dal co sem našel, a + větší triska origo byla málo a nebylo ono s ohledem že motor je upraven na karbec 28 dif + doladění, ale zatím není karbec ani čas. chci to totiž před zimou jeste projet pořádně,po posledních upravách nebyl čas na doladění uplně 100% tak právě ted sem se zasekl u toho benzínu jelikož prej víc oktanů je u snížené hlavy lepší, takže když mám volbu obou za podobnou cenu skusím naural nejspíš a pak specoš a uvidíme který se bude jak projevovat.
Datum: 05. listopadu 2010 23:02
 No ten motor je je konstruovaný na asi 90 oktánů a ty úpravy,co tam máš to na to podle mě nemá vliv,no možná ta snížená hlava,můžeš to zkusit - buď Special 91 a nebo Natural 95. Já jsem zkoušel oboje na sériové ČZ 175 487 a jede to na obě paliva stejně, nepocítil jsem rozdíl, navíc Special 91 stojí tady u nás nastejno jak Natural 95 a na některých benzínkách je special 91 už nesehnatelnej. Kdyby byl levnější ten Special tak klidně jezdím na něj. Jinak co tam máš za laděnej výfuk? A ten karburátor ten jsi nechal původní? Páč origo ČZ 477 a nebo 487 má těch 26mm difuzor. Ještě tak před 15-20 lety se normálně jezdívalo na Special 91 a máš to fakt jedno jestli máš 91 nebo 95 oktanů,protože motor prostě je zkonstruován na 90.
Datum: 05. listopadu 2010 19:57
Jméno: čz 175
IP: uživatel10610
 tak co draci náký návrhy kterej je lepší ? upravy sem udělal ale stím benzínem si nejsem jistej.
Datum: 05. listopadu 2010 19:41
|



|