Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Fik
IP: uživatel3522
 Hoj lidi, mate nejake zkusenosti s klikou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html ? ja jen ze budu delat kompletni GO motoru a potreboval bych zrepasovat kliku ale tady v mototechne za to chtej 1200 a nova klika by byla vyhodnejsi...tak se ptam jestli je ta klika co tu mate vycentrovana, vyvazena a je v ni ojnice ktera dlouho vydrzi.....koupil bych si ji samozrejme az bude na sklade  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:20
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ale za 1200. To je moc. Ja bych si asi koupil novou, ale možná bude ta stará lepší, protože tam bude lépe sedět. Jestli koupis kliku, tak si kup i ložiska.
Datum: 09. listopadu 2010 17:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělej jak myslíš , ale já bych nechal repasovat starou
Datum: 08. listopadu 2010 19:58
 Cau! má niekto skusenosti s olejom Mobil Extra 2T? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 ahoj, musím tě zklamat protože já s tímto tebou dotazovaným olejem žádné zkušenosti nemám, ale slibuju že až na jaře začnu jezdit, tak ho vyzkouším a dám ti pak vědět.. tak se nezlob že jsem ti neporadil.
ale tady je odkaz a v něm nějaké info, dle tohoto tedy soudím že použití takovéhoto oleje nebude žádný problém http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Extra%202T%20new.pdf
Datum: 06. ledna 2011 13:21
Jméno: mustng
IP: uživatel10648
 Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: Gori
IP: uživatel10655
 Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
Jméno: dusan
IP: uživatel10651
 Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. 
Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 ani já..
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 kroužkovÝ
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Já zastávám dvou kroužkoví píst.  Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
Jméno: dgjdf
IP: uživatel10648
 no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 boocheer moje řeč
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 jasně 85 a pak se probudil
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
Jméno: mustang
IP: uživatel10648
 mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema  ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 19:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som to radšej nerobil ani v benzine najlepšie ho vyfúkať pumpou alebo kompresorom a keď je bars zasratý tak kúpiť nový tie filtre nevydžia večne
Datum: 08. listopadu 2010 19:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 když už bych ho pral tak bych ho asi vypral v benzínu
Datum: 08. listopadu 2010 16:56
 Čau hele, jen taková úvaha, určitě jste už viděli, že si někdo přepíše novou SPZ na vlastní tabulku a dá si jí tam, jak moc je to legální  ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 17:25
Jméno: Šefča
IP: uživatel9313
 Jo to jsem si taky mylslel, díky, stejně zrenovovaná motorka vypadá dobře i tak
Datum: 08. listopadu 2010 17:25
 To se nesmí... Leda žebys měl ještě starý původní techničák z dob,kdy se používaly ty SPZ ručně psané.
Datum: 08. listopadu 2010 16:18
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 14:01
Datum: 09. listopadu 2010 14:01
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 u tohohle bych bral v uvahu hlavne zivotnost ty baterky -.- a cenu novy aby te to pak nevyslo jak cela nova kolobezka
Datum: 09. listopadu 2010 6:05
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Souhlas, taky sem kdysi jezdil na necem podobnym (e-scooter?) tak nejak se tomu nadavalo, sice to jelo ale ne moc a ne dlouho. Kdyz uz tak bych premejslel o ty benzinovy kolobezce(jenze ta rve jak blazen)... Ten dole mel pravdu, kup babetu
Datum: 09. listopadu 2010 6:04
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 fuj kde to ma vyfuk a kde je kaluž oleja ???? tak na tom može jazdiť len dajaký greenpeasak
Datum: 08. listopadu 2010 19:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tenkrát když to začínalo tak si to kámoš koupil ...najezdilo to spíš 6km a muselo se dobíjet
Datum: 08. listopadu 2010 17:00
Jméno: hrbik
IP: uživatel10571
 Tak něco podobného ale v černé barvě má kámoš, jede to tak kolem 20 - 30 km/h ale pérování to nemá žádné, to už je lepší jednorychlostní babeta
Datum: 08. listopadu 2010 15:57
 Něco dost podobnýho, není nic moc, fichtl je určo lepší (toho mám taky), tohle nejede ani na rovině, do kopce vůbec, leda tak někam do parku, párkrát objet a pak píchnout do sítě
Datum: 08. listopadu 2010 15:53
 nazdar je možny aby fik mel napeti asi tak 20 voltu??? ja mel v mi 555 žarovku 6 voltu rupla tak sem ji vimenil taky za 6v a zase rupla tak sem tam dal 12v svitila asi pul minuty a rupla tak sem tam dal 24 v a sviti o neeco min než pri napeti 24 voltu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 19:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 furioso má svätú pravdu to som tu zabudol napísať
Datum: 08. listopadu 2010 19:29
Jméno: furioso
IP: uživatel7364
 na 555ke musis mat aj tzv. tlmivku (najdes ju v prednej maske, hned za prednym svetlom. Ak ju nemas, alebo ju nemas zapojenu, ziarovky praskaju
Datum: 08. listopadu 2010 17:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ty pařezy jsou asi záhadný nevím jak je to možný....kámoš má vepředu žárovku 12v 25w a vzadu 12v 10w a svítí mu to skoro jak auto
Datum: 08. listopadu 2010 17:02
 to čtu poprvé.. měnit žárovky, když praskaj, za žárovky s více volty  normálně tam dej dopředu 6V 15W a dozadu 6V 5W... me to takhle fungovalo porad... pak jsem vymenil zapalko, zacalo praskat, tak jsem dal dopředu 6V 25W a dozadu 6V 10W a je PO problému... a svítí to jak ďas i tak
Datum: 08. listopadu 2010 16:01
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 To jo, protože s čím víc zatížíš alternátor tak tím menší napětí dává, bez zatížení je schopen dát i 30V. Ale když mu praskla 12V žárovka, která se do té patice nejmeší dělala myslim 15W, tak by prasknout neměla. Nejlepší ať zkusí dát 24V žárovku se stejnou watáží jako je předepsaná a změří napětí
Datum: 08. listopadu 2010 15:00
 u me,a nejen u me to fungovalo tak,ze pokud mi praskala zarovka ve vyssich otackach,dal jsem 6v s vetsi wattazi a vydrzi.
Datum: 08. listopadu 2010 14:48
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Na watech ale taky záleží a to z důvodu že napětí klesá s přibávající zátěží, ale pokud jak píše dal 12V žárovku a ty se menší jak 15W nedělali, tak napětí vyšší než 12V bejt nemohlo
Datum: 08. listopadu 2010 14:37
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 Tomu že žárovka si vezme jen tolik watu kolik potřebuje, i kdyby tam dal 2W žárovku tak praskout nesmí, protože si víc watu než 2 nevezme. Ale tohle jsme se učili na základce a to už nějaký rok je, takže je možný že se zákony proudu a napětí od tý doby změnily
Datum: 08. listopadu 2010 14:21
 tomas-cemu nerozumis??
Datum: 08. listopadu 2010 14:18
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 zajic13 ®: ????
Datum: 08. listopadu 2010 14:10
 nejde o Volty,ale o Watty !! dej tam 6 V ale vic wattu nez si zkousel
Datum: 08. listopadu 2010 13:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 zober si voltmeter a zmeraj to bez žiarovky a z nou a uvidiš no možne je všetko ja mám na babete 12 v žiarovku
Datum: 08. listopadu 2010 11:42
Jméno: grinč
IP: uživatel8591
 hojte ked sa tu hovori o tých 120 tak ako to mám urobit ked mám zamknutý volant a chcem ho odemknut ale nemám klůčik prý sa dkao láme zámek či čo ale neviem mohli byste mi to vysvetlit dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 10:03
Datum: 09. listopadu 2010 10:03
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 no nevim teda postul, tohle je jediny co me v posledni dobe celkem zajima, nejakym omylem sem se naucil vyhackovat obycejnej zamek a nejak me to chytlo  (vim ze u aut je to jinak) ale aspon mam novej konicek
Datum: 09. listopadu 2010 6:07
 co je moralisti?ne každý kdo demontuje spínačku je zloděj.
Datum: 08. listopadu 2010 21:18
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ty se smněješ ale já jel lesem (po cestě bych nikdy nejel a najednou bahnitá kaluž jako svině tak já zatočil že to obědu a blokl se mi volant málem sem byl ve stromně !!
Datum: 08. listopadu 2010 17:31
 za jizdy to muselo bejt celkem o hubu
Datum: 08. listopadu 2010 16:37
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ne já nekradu (sem docela posera takže bych asi ani nemněl odvahu ale nutně sem to potřeboval kvůli svojí škodovce jelikož sem mněl zlomený klíč a ten zasraný volant se mi furt zamykal
po prudším škubnutí to zas povolilo ale za jízdy to byl hnus
Datum: 08. listopadu 2010 16:12
 prese tak..uz vi jak nastartovat,chybelo mu jen jak odemknout volant..
Datum: 08. listopadu 2010 13:49
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 dík moc
Datum: 08. listopadu 2010 13:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Vy mu tu doslova radite jak nekomu corknout auto -.-
Datum: 08. listopadu 2010 5:59
 vem si pilku na železo a jak je zespodu na držáku spínačky zalamovací šroub,pilkou do něj udělej drážku(přes ten hliník)a potom to šroubovákem povol a spínačku vytáhni ale nech viset na drátech.potom vymontuj 2 červíčky a vytáhni jádro at to můžeš startovat
Datum: 07. listopadu 2010 21:56
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no dobře sem to já ale jak se to dělá
Datum: 07. listopadu 2010 20:32
 čau dneska sem dostavěl mustanga a předtim než sem tam dal do nádrže benzín a nalil olej do převodovky tak to házelo modrou jiskru jak blázen ale když sem nalil benzín a olej tak už to jiskru nedávalo vubec a do fajfky nešla eletrika a najednou se přestal točit i rotor. Je to vubec možný? a motor když ho prošlápnu tak nemá takovou kompresi jako je to u jinejch mustafů, nakopávačka mi de zlehka ale píst se pohybuje normálně co s tim? nemohlo se tam něco zkratovat? Dával sem tam už udělanou eletriku kterou jsem koupil z aukra 30W. Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:58
 jestli to tam nešlo a použil si kladivo tak si asi neměl čep v drážce a "ustřihnul" si ho....
Datum: 08. listopadu 2010 21:58
 asi ti klouže spojka
Datum: 08. listopadu 2010 21:15
 ten kolík sem dával uplně novej i s tim honim nasouvátkem co se dává na rotor takže je možný že se mi rotor kousnul o cívky protože když sem tam dával zapalování tak sem ten spodek musel trochu přibrousit a to sem tam ještě to zapalování dostával kladivem, ale mělo by bejt s nevětší pavděpodobností originál... tak nevim.... Moh by se ten kolíček co otáčí rotorem zlomit? dík moc
Datum: 08. listopadu 2010 20:54
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 ja si tiež myslím čo i CŽ 180 dal si ten klinok čo je na kľuke čo zaistuje rotor a dobre si dotiahol si to nekusnul sa ti rotor o cievky?
Datum: 08. listopadu 2010 11:37
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Píšeš ,že se ti přestal točit rotor. Musíš zjistit proč. Bez pohybujícího se rotoru nebude indukce .
Datum: 08. listopadu 2010 7:36
Jméno: Fiik
IP: uživatel3522
 Ahoj jaký je nejlepší předstih? 1.6? 1.7? 1.8? 1.9? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 nejlepší je asi 2mm před horní úvratí. Odtrh na cigaretový papírek a pojede jak ďábel
Datum: 09. listopadu 2010 18:12
Jméno: paja
IP: uživatel10551
 klikar- možná i víc
Datum: 08. listopadu 2010 12:05
 1,6-1,9. ty rozdíl nepoznáš
Datum: 07. listopadu 2010 19:44
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 NOrmálně ho nastartuj, pak zkus opatrně potočit různě statorem a až bude mít nejviší atáčky tak to dotáhni sešteluj volnoběh a máš to krásně seštelované
Datum: 07. listopadu 2010 19:29
Jméno: Fiik
IP: uživatel3522
 ja jen ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 jede krasne a na 2 docela taky a kdyz dam za 3 tak se mu uz nechce a ztrácí výkon
Datum: 07. listopadu 2010 19:17
 Tohle ti nikdo neřekne, musíš to vyzkoušet na kokrétním stroji...
Datum: 07. listopadu 2010 19:12
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tak nakonec sem s tou škodovkou dojel ale nějak blbě (startoval sem to přes ty 3 dráty) 30 15 + 50 ale naco sou tam ty zbývající 2 dráty u škody 125 dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:28
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sv. 30 je přívod proudu na spínací skřínku, někdy je na 30 druhý kabel, ten napájí rádio, 15 je výstup na pojistku č. 2- klíček v poloze zapalování zapnuto. Sv. 50 je výstup na cívku startéru, sv. 16 je kontrola brzdové kontrolky, mezi polohou zapalování zapnuto a startováním se na chvilku rozsvítí.
Datum: 08. listopadu 2010 21:28
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Mýlíš bo ve slově "Mýlít se" se píše tvrdé Y.. a proč? Protože je to vyjmenované slovo!
Datum: 08. listopadu 2010 13:52
 ty si tim propojil vlastne jen aby to chytlo..zbyvajici by meli bejt na ostatni veci co dou spustit s klickem,vetsinou svetla,radio...opravte me jestli se milim
Datum: 08. listopadu 2010 13:47
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 http://www.youtube.com/watch?v=AviBb8F0RSY&feature=recentlik čus jakje to možný aby to koleno bylo tak žhavý? já si ymslím že dřív než by se to tak nažhavilo že by se ten simál uhřál k smrti nebo ne??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 20:45
 co to bylo a na jakem principu to fungovalo? dik
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 mimochodem chci se zeptat. Kdysi dávno jsem viděl na netu videa jak si borec vypaloval výfuk z trabanta. Něco připevnil na konec výfuku,asi 20 minut to tůroval,šlehaly mu z toho plameny,pak plameny přestaly šlehat a výfuk byl krásně čistý
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
Datum: 07. listopadu 2010 18:47
 mozny to je, kamos po zavode mel koleno cervene takhle taky. btw byl to zavod v crossu
Datum: 07. listopadu 2010 18:38
 Můj názor je stejnej, ale jestli to je fakt pravda tak to je fakt mazec.
Datum: 07. listopadu 2010 18:28
 Čau, mám opět další motorku, a mám na vás dotaz. Dostal jsem od známého jawu 20 (s revmaplechama) a byl tam zadřený motor, tak jsem vyměnil válec píst a koupil jsem nové kroužky. Je to 3.výbrus a válec neni vyběhaný(neni znatelný žádný schodek na kraji). Namotnoval jsem kroužky a vyrazil to projet - jede to hrozně. Nevytáčím to protože by to mohl přidříd ale podle mě by to mělo na rovině 2ku chytit jedničku trošišku vytočím dám 2 a stašně dlouho trvá než se to rozjede - nejde výbec za plynem. No a můj dotaz zní - je to normální u nových kroužků? A kdy si to tak sedne? Díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:32
 Já kroužky měnil a tohle mi to nedělalo, koukal, jsi co máš za sekundární kolečko, jestli tam je třeba 14 z. tak bych dal 13, nebo spíš 12, ale nejdřív určitě zkonroluj ten filtr
Datum: 08. listopadu 2010 15:32
 nafoukat kola, namazat řetěz a seřídit brzdy
Datum: 07. listopadu 2010 19:53
Jméno: viktor009
IP: uživatel10644
 Diky, filtr je dobry a výfuk vyčistím. Jinak na ten válec mrknu.
Datum: 07. listopadu 2010 19:39
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Nemusi bejt nutne chyba jen ve valci, pokud nema vykon hledal bych chybu i v zakarbonovanym vyfuku, spinavym filtru
Datum: 07. listopadu 2010 18:22
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 GeO, pokud máš vše seštelované tak musí letět! A ten válec může být bez schodku a je na nic stejně, zrovna ted mě to dělalo to samo a zjistil jsem že v zadní části válce je to vychozené a píst když je v D.Ú. tak má strašnou vůli!
Datum: 07. listopadu 2010 18:18
 Výbrus to nechce válec je v poho. Předstih je od oka tak na něho mrknu. Nějaké další návrhy?  Diky za opověd.
Datum: 07. listopadu 2010 17:19
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chce to výbrus nebo máš velkej předstich nebop odtrh...
Datum: 07. listopadu 2010 17:09
 Zdravím draci, jakej je rozměr pneumatik na přední a zadní kolo ? mám pocit že předek 2,50 a zadek 2,75 nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:56
 no ked más stroj s TP radsej tam daj gumi podla TP,teraz som ja vsimol ze mám v TP na obi dve kolesá pisano ze gumi sú 2,75 tak som vymenil lebo som tam mal taky 2,50,,ale co je najvatsia sranda ze mám v TP pisano na miesto ze mám na pionyra drteneé kolesá ze mám diskové
Datum: 08. listopadu 2010 15:56
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak  Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak  Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
 nafoukat kola, namazat řetěz a seřídit brzdy
Datum: 07. listopadu 2010 18:12
Datum: 07. listopadu 2010 17:14
Jméno: jawan
IP: uživatel10429
 čau chci se zeptat delam go motoru u pincka a nwm jak sundat magneto prosím pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 11:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 ondragam toje sjkvelý návod jak na rotore urvať žavit
Datum: 08. listopadu 2010 11:44
 nebo to svěř někomu kdo to umi a dívej se mu pod ruce, protože další dotaz bude jak sundat primár a rozpůlit to
Datum: 07. listopadu 2010 20:08
 A než to budeš dělat, tak sundej celou spojku, na klice nech jen primár. Pak vem nějaký masivnější šroubek, hlavičkou ho vkliň mezi zuby primáru a závitem ho opři o nálitek šroubu, kterým se přišroubovává dekl spojky. Pak můžeš do magneta utahovat ten šroub velkou silou a nebude se ti to magneto otáčet...
Datum: 07. listopadu 2010 15:51
Jméno: Fogi
IP: uživatel10203
 Zašroubuj do nho 8čku šroub(13ka klíč) a utahuj ho, magneto vyskoči
Datum: 07. listopadu 2010 15:27
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdar mám problém s mojí čz 250 mám v prde.. spojku zjistil jsem to tím že tu spojku třeba uplně vypnu jak kdyby tam nebyla jedu na jedničku a dupnu na zadní brzdu a motor pořád jede sice hodně stuha ale nezdechne prostě prokluzuje.Musím teda koupit nové lamely že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:37
 když poznáš že jsou lamely v prdeli, tak co potom chceš za radu?
Datum: 07. listopadu 2010 18:37
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 já ale ikdyž ten šroubek uplně povolím mužu ho i vyšroubovat tak když na to dupnu tak ten motor sescípne prostě prokluzuje to já poznám už jsou ty lamely asi moc ojeté a nebo vymačkaný ty pružinky na spojce.
Datum: 07. listopadu 2010 18:32
 Tak povol ten šroubek, co čumí v díře pravého deklu o 1/6 otáčky a zkus to znova, případně povol více. Pochopil jsem to dobře? Máš puštěnou páčku spojky, zabržděný zadní kolo a motor furt běží dál, sice ztuha ale běží?
Datum: 07. listopadu 2010 15:48
Jméno: honza
IP: uživatel10429
 Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci se zeptat nevite nekdo jestli je stejnej vejfuk na simsonovi enduru jako na scootru ??? předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 15:26
Jméno: d
IP: uživatel10446
 není, enduro má promáčklej v jendom místě kvůli zadnímu tlumiči aby tam šel.
Datum: 07. listopadu 2010 15:26
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Zdar,
dnes jsem sdělal válec a zjistil, že mám uštíplej kus vložky v dolní úvrati-ne zrovna malej kus.
Předpokládám, že ten válec už asik není použitelnej.
Pro potěchu oka :http://hafak2.rajce.idnes.cz/Moto/
Kdyby se někomu doma válel nějakej s dobrou vložkou, klidně i vyjetej tak se ozvěte...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 16:44
 Pojede to ale nepojede to jak by mělo s tím mám už zkušenosti... Pokud chceš mám doma celkem pěkný válec,použitelný,funkční ale už by taky chtěl výbrus. za stovku je tvůj
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 Ehm..kdyby to nevadilo tak proč by ho tam konstruktéři v jawě dávali?
Datum: 07. listopadu 2010 16:10
 zdar mám to skoro stejně a jede to normálně ale jestli ho nechceš tak ho odtebe za pár korun koupim lepší než abys ho vyhodil.
Datum: 07. listopadu 2010 15:27
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:35
 Nevim jakou ma on ale klasicka cervena jawa byla 8850
Datum: 07. listopadu 2010 18:35
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw hoši ma mrozhadane valce nevite co s tim????
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 13:42
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 musis s pro oba valce spravne nastavit predstih...tj stejny predstih pro oba valce v danne toleranci
Datum: 07. listopadu 2010 13:42
|



|