slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  970  971  972  973  974  975  976  977  978  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Fik      IP: uživatel3522    
Hoj lidi, mate nejake zkusenosti s klikou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2737.html ? ja jen ze budu delat kompletni GO motoru a potreboval bych zrepasovat kliku ale tady v mototechne za to chtej 1200 a nova klika by byla vyhodnejsi...tak se ptam jestli je ta klika co tu mate vycentrovana, vyvazena a je v ni ojnice ktera dlouho vydrzi.....koupil bych si ji samozrejme az bude na sklade ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ale za 1200. To je moc. Ja bych si asi koupil novou, ale možná bude ta stará lepší, protože tam bude lépe sedět. Jestli koupis kliku, tak si kup i ložiska.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dělej jak myslíš , ale já bych nechal repasovat starou
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! má niekto skusenosti s olejom Mobil Extra 2T? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
ahoj, musím tě zklamat protože já s tímto tebou dotazovaným olejem žádné zkušenosti nemám, ale slibuju že až na jaře začnu jezdit, tak ho vyzkouším a dám ti pak vědět.. tak se nezlob že jsem ti neporadil. ale tady je odkaz a v něm nějaké info, dle tohoto tedy soudím že použití takovéhoto oleje nebude žádný problém http://www.lubstar.info/cz/technicke-listy/Mobil%20Extra%202T%20new.pdf
 
 
Datum: 06. ledna 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: mustng      IP: uživatel10648    
Zdr chlapy mam 2 dotazy 1.pojede lip muj fechtl když koupim ten jednokroužkový pist 2.jaky byste doporučily starši karbec aby měl větši difusor prej je dobrej s naky 150 nebo co ? dikyyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10655    
Ahoj, moj nazor; pouzitie piesta s jedno alebo dvoj kruzkom,je velmi siroky pojem, u fichtla by som sa rozhodoval pri vyberani piesta podla toho na co motor bude pouzivany-v akych otackach- u pio. sa hlada vykon v malickostiach, aj ked pocet piestnych kruzkov neni malickost.Motor ktory najviac "hviezdy" vo vysokych otackach tam je vhodne pouzit jenokruzko bavime sa o hodnotach otacok ce 9000ot/min, avsak na motor so silnym zatahom od "spodu" je vhodne pouzit 2 kruzkovy piest,, ..jedno kruzkovy piest moze pri nizkych otackach prefuknut!... to je len zhruba v kocke, ALE zalezi na vela inych faktoroch, ja jazdim cross a tam je idealne pouzit 2 kruzkovy piest ALE s kruzkami o hrubke 1mm!!!!pri takto tenkych kruzkoch nemam problem s vysokimi otackami a ani s "prefuknutim" pri nizkych otackach,,,,,ale tato tema o hrubke,pocte,tvare,profile,kruzka je nadlhsie dizkusie a pre neupravene valce zanedbatelna .
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 16:03
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Ja si taky myslím, že je to naprd. Píst by praskl a poničilo by to válec a kdo ví jesti né ještě kliku.A k těm úpravám: na těch fichtlech měli více úprav něž jsem tady jmenoval. ale pokud chčeš aby ti fechtl jel jako novej, tak stačí jen POŘÁDNĚ vyčistit karbec. Něž jsem si strhl te závit, tak jsem s tím lítal 80 z kopce a skoro 70 po rovině na asfaltu a to to mám celé v originále.
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:42
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Ten keramickej pist asi fakt existuje, pokud jebnete do gugla nazev vyhodi vam to par odkazu http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=75572 atp. kde o nich zminka je, kazdopadne mi to pride jako kravina, musi bejt tezsi nez tyhle hlinikovy,duralovy nebo z ceho doopravdy jsou
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 5:53
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: dusan      IP: uživatel10651    
Co sa týka piesta osobne si myslím, že je zbytočné dávať tam jednokruzkovy odlahčeny piest pokial neupravuješ motor celý mam na mysli viackanáloný valec klapka v saní zníženie hlavy valca úpava kluky kartra a podobne co je vela koruniek. Odlahčene jednokruzkove piestz sú stavane na vysokootáčkove motory takže ked vymenis iba piest môže sa stať, že budeš sklanavy lebo ti to pôjde horšie ako doteraz a ked ti to pôjde tad urcite nie lepsie. Čo sa tyka keramickeho piesta este som o nom nepocul. Myslím si že to bude nejaká zliatina hlinika a horcika ale keramika v tom nebude. V roku 1982 prisla Talianska fy. Aprilia (myslim) s velkou pecou na trh a to že zacali pouzivat keramické valce aby zvysili zivotnost motova, len zabudli na fyzikalne vlastnosti keramiky. Po pol roku stým prestali lebo tie vložkz sa prehrievali a praskali. Tak neslávne skoncilo pouzivanie keramiky v motoroch. Nemecky konstrukteri vzhlasili že keramika je dobrá len na zuby. Čo sa tyka karburatora nedavaj tam ziadny starý šrot, stare karburatory mali vyosenú plavákovú komoru a trpeli morskou chorobou príliv a odliv. Ja som na mojom fichtlovi pouzil bezkontaktove zapalovanie VAPE a karburatok som dal novy zo Simsona BVF N1 a som spokojny. Motor ide perfektne aj bez dalsieho vymýšlania. Nebolo to lacné ale v konečnom dôsledku som spokojny. Karburator BVF N1 ma tu vyhodu oproti ostatnym BVF karb., že ma väčši priemer šupatka a tak sa da zadna komora dyfúzora prevrtat na priemer 17 mm a motor lepsie dýcha.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak mě řekni proč se stejsky několik let usilovně snaží aby mu pincek jel 90km/h když stačí snížit hlavu,dat tam lehký píst a stočit kliku podle tebe... Je to kravina keramicky pist neexistuje,jestli si to nepleteš s pístem s obsahem křemíku nebo čeho
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: MB      IP: uživatel10386    
Já myslim že když tam dáš píst z modelíny tak nebude problém jet 190...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já taky ne, ale rikal to strejda, že prej je tam dávali, aby byli lehčí. Pak ještě odlechčovali kliku, brousili hlavu a by se zvýšila komprese. Prostě tuneři. :-D Ono každé to vylepšení nic moc nepřidalo, ale když toho bylo více, tak bylo znát. Lítali s tím i devadesát a to nez kopce, normalne po rovině.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani já..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teda musim se přiznat že s keramickým pístem jsem se v životě nesetkal...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
kroužkovÝ :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: MaDnEsS      IP: uživatel7591    
Já zastávám dvou kroužkoví píst. :-) Nejlépe keramicky, aby byl lehčí. Ale nevim, kde ho sehnat, rikal mi to strýc, že ty keramické dávali před 30ti lety. Kup si originál s dvouma kroužkama. Nevíte někdo, kde se daji ty keramicke pisty sehnat???
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 18:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang : pěkně na píču ta tvoje volba co chceš udělat..to už bude úplně mega komprese která ti bdue akorát tak khovnu a motor nebude mít takovou životnost...
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: dgjdf      IP: uživatel10648    
no jasny vdit ty už maš nalitano 40tisic velkej kluk !!!
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo 85 z kopce zvládnu i s 13Z
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kámošoj taky jel pionýr s 3 kroužkem a ze 14 zubem z kopce 85
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:58
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocheer moje řeč
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně 85 a pak se probudil
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:51
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel10648    
mam doma 3kroužák a chcu skusit 3kroužak sniženou hlavu a 14 zub co myslite jak to pojede bratranec tam dal 14 zub na seriovku a jelo to 85 a s těmahle upravama a upravenej hikone \r\n
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 krouzkovy pist bude mit mensi kompresi ale taky mensi treni takze dovoli vic otacek,ale zase bude mit malou silu napr. do kopcu..2 krouzkovej je takovej stred a 3 krouzkovej (sesa ho tu uz bohuzel nema :-( ) zase dovoli min otacek diky vetsimu treni krouzku,ale zase bude mit vetsi kompresi a vetsi zatah.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: milda123      IP: uživatel9236    
Cau ...mam mozna stupidni dotaz ale rad bych to vedel... muzou se tydle filtry oplachnout vodou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3203.html dik za pochopeni a odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ja by som to radšej nerobil ani v benzine najlepšie ho vyfúkať pumpou alebo kompresorom a keď je bars zasratý tak kúpiť nový tie filtre nevydžia večne :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když už bych ho pral tak bych ho asi vypral v benzínu
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau hele, jen taková úvaha, určitě jste už viděli, že si někdo přepíše novou SPZ na vlastní tabulku a dá si jí tam, jak moc je to legální :-)? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: Šefča      IP: uživatel9313    
Jo to jsem si taky mylslel, díky, stejně zrenovovaná motorka vypadá dobře i tak :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To se nesmí... Leda žebys měl ještě starý původní techničák z dob,kdy se používaly ty SPZ ručně psané.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: vlasta      IP: uživatel7934    
cus co rikate na tohle? http://mtec.mimishop.cz/detail.php?zbozi=2068136 mato nekdo z vas? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jujj a fujj :-D kedy som chcel kupit fichtla odpovedal niekto na moj inzer§t ze preco by radsej si nekupim el.skuter od neho :-D:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
u tohohle bych bral v uvahu hlavne zivotnost ty baterky -.- a cenu novy aby te to pak nevyslo jak cela nova kolobezka
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:05
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Souhlas, taky sem kdysi jezdil na necem podobnym (e-scooter?) tak nejak se tomu nadavalo, sice to jelo ale ne moc a ne dlouho. Kdyz uz tak bych premejslel o ty benzinovy kolobezce(jenze ta rve jak blazen)... Ten dole mel pravdu, kup babetu
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:04
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
fuj kde to ma vyfuk a kde je kaluž oleja ???? tak na tom može jazdiť len dajaký greenpeasak:-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tenkrát když to začínalo tak si to kámoš koupil ...najezdilo to spíš 6km a muselo se dobíjet :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel10571    
Tak něco podobného ale v černé barvě má kámoš, jede to tak kolem 20 - 30 km/h ale pérování to nemá žádné, to už je lepší jednorychlostní babeta
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco dost podobnýho, není nic moc, fichtl je určo lepší (toho mám taky), tohle nejede ani na rovině, do kopce vůbec, leda tak někam do parku, párkrát objet a pak píchnout do sítě :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:53
 
 
 
 
Jméno: jawadawe ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar je možny aby fik mel napeti asi tak 20 voltu??? ja mel v mi 555 žarovku 6 voltu rupla tak sem ji vimenil taky za 6v a zase rupla tak sem tam dal 12v svitila asi pul minuty a rupla tak sem tam dal 24 v a sviti o neeco min než pri napeti 24 voltu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
furioso má svätú pravdu to som tu zabudol napísať:-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel7364    
na 555ke musis mat aj tzv. tlmivku (najdes ju v prednej maske, hned za prednym svetlom. Ak ju nemas, alebo ju nemas zapojenu, ziarovky praskaju
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ty pařezy jsou asi záhadný nevím jak je to možný....kámoš má vepředu žárovku 12v 25w a vzadu 12v 10w a svítí mu to skoro jak auto :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:02
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to čtu poprvé.. měnit žárovky, když praskaj, za žárovky s více volty :-D normálně tam dej dopředu 6V 15W a dozadu 6V 5W... me to takhle fungovalo porad... pak jsem vymenil zapalko, zacalo praskat, tak jsem dal dopředu 6V 25W a dozadu 6V 10W a je PO problému... a svítí to jak ďas i tak :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
To jo, protože s čím víc zatížíš alternátor tak tím menší napětí dává, bez zatížení je schopen dát i 30V. Ale když mu praskla 12V žárovka, která se do té patice nejmeší dělala myslim 15W, tak by prasknout neměla. Nejlepší ať zkusí dát 24V žárovku se stejnou watáží jako je předepsaná a změří napětí
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u me,a nejen u me to fungovalo tak,ze pokud mi praskala zarovka ve vyssich otackach,dal jsem 6v s vetsi wattazi a vydrzi.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Na watech ale taky záleží a to z důvodu že napětí klesá s přibávající zátěží, ale pokud jak píše dal 12V žárovku a ty se menší jak 15W nedělali, tak napětí vyšší než 12V bejt nemohlo
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
Tomu že žárovka si vezme jen tolik watu kolik potřebuje, i kdyby tam dal 2W žárovku tak praskout nesmí, protože si víc watu než 2 nevezme. Ale tohle jsme se učili na základce a to už nějaký rok je, takže je možný že se zákony proudu a napětí od tý doby změnily
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:21
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomas-cemu nerozumis??
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
zajic13 ®: ????
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 14:10
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejde o Volty,ale o Watty !! dej tam 6 V ale vic wattu nez si zkousel
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
zober si voltmeter a zmeraj to bez žiarovky a z nou a uvidiš no možne je všetko ja mám na babete 12 v žiarovku
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: grinč      IP: uživatel8591    
hojte ked sa tu hovori o tých 120 tak ako to mám urobit ked mám zamknutý volant a chcem ho odemknut ale nemám klůčik prý sa dkao láme zámek či čo ale neviem mohli byste mi to vysvetlit dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do ted sem umel jen vyhackovat skodovku (kdyz sem si jednou blbec zamacknul zamek a zabouch si tam klice)...diky fichtlpokecu uz umim odblokovat volant a nastartovat pomoci propojeni kabelu ve spinacce :-D ---prodavam 6x skoda 120-cena 2000 za jednu :-D:-D:-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
no nevim teda postul, tohle je jediny co me v posledni dobe celkem zajima, nejakym omylem sem se naucil vyhackovat obycejnej zamek a nejak me to chytlo :-D (vim ze u aut je to jinak) ale aspon mam novej konicek :-D
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 6:07
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je moralisti?ne každý kdo demontuje spínačku je zloděj.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ty se smněješ ale já jel lesem (po cestě bych nikdy nejel a najednou bahnitá kaluž jako svině tak já zatočil že to obědu a blokl se mi volant málem sem byl ve stromně !! :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za jizdy to muselo bejt celkem o hubu :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ne já nekradu (sem docela posera takže bych asi ani nemněl odvahu ale nutně sem to potřeboval kvůli svojí škodovce jelikož sem mněl zlomený klíč a ten zasraný volant se mi furt zamykal po prudším škubnutí to zas povolilo ale za jízdy to byl hnus
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prese tak..uz vi jak nastartovat,chybelo mu jen jak odemknout volant..
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 13:49
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
dík moc
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Vy mu tu doslova radite jak nekomu corknout auto -.- :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 5:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem si pilku na železo a jak je zespodu na držáku spínačky zalamovací šroub,pilkou do něj udělej drážku(přes ten hliník)a potom to šroubovákem povol a spínačku vytáhni ale nech viset na drátech.potom vymontuj 2 červíčky a vytáhni jádro at to můžeš startovat
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
no dobře sem to já ale jak se to dělá :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:32
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dneska sem dostavěl mustanga a předtim než sem tam dal do nádrže benzín a nalil olej do převodovky tak to házelo modrou jiskru jak blázen ale když sem nalil benzín a olej tak už to jiskru nedávalo vubec a do fajfky nešla eletrika a najednou se přestal točit i rotor. Je to vubec možný? a motor když ho prošlápnu tak nemá takovou kompresi jako je to u jinejch mustafů, nakopávačka mi de zlehka ale píst se pohybuje normálně co s tim? nemohlo se tam něco zkratovat? Dával sem tam už udělanou eletriku kterou jsem koupil z aukra 30W. Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli to tam nešlo a použil si kladivo tak si asi neměl čep v drážce a "ustřihnul" si ho....
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi ti klouže spojka
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten kolík sem dával uplně novej i s tim honim nasouvátkem co se dává na rotor takže je možný že se mi rotor kousnul o cívky protože když sem tam dával zapalování tak sem ten spodek musel trochu přibrousit a to sem tam ještě to zapalování dostával kladivem, ale mělo by bejt s nevětší pavděpodobností originál... tak nevim.... Moh by se ten kolíček co otáčí rotorem zlomit? dík moc
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
ja si tiež myslím čo i CŽ 180 dal si ten klinok čo je na kľuke čo zaistuje rotor a dobre si dotiahol si to nekusnul sa ti rotor o cievky?
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:37
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Píšeš ,že se ti přestal točit rotor. Musíš zjistit proč. Bez pohybujícího se rotoru nebude indukce .
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 7:36
 
 
 
 
Jméno: Fiik      IP: uživatel3522    
Ahoj jaký je nejlepší předstih? 1.6? 1.7? 1.8? 1.9? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
nejlepší je asi 2mm před horní úvratí. Odtrh na cigaretový papírek a pojede jak ďábel
 
 
Datum: 09. listopadu 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel10551    
klikar- možná i víc
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1,6-1,9. ty rozdíl nepoznáš
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
NOrmálně ho nastartuj, pak zkus opatrně potočit různě statorem a až bude mít nejviší atáčky tak to dotáhni sešteluj volnoběh a máš to krásně seštelované
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: Fiik      IP: uživatel3522    
ja jen ze kdyz jedu na fikovi tak na 1 jede krasne a na 2 docela taky a kdyz dam za 3 tak se mu uz nechce a ztrácí výkon
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle ti nikdo neřekne, musíš to vyzkoušet na kokrétním stroji...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
tak nakonec sem s tou škodovkou dojel ale nějak blbě (startoval sem to přes ty 3 dráty) 30 15 + 50 ale naco sou tam ty zbývající 2 dráty u škody 125 dík moc všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sv. 30 je přívod proudu na spínací skřínku, někdy je na 30 druhý kabel, ten napájí rádio, 15 je výstup na pojistku č. 2- klíček v poloze zapalování zapnuto. Sv. 50 je výstup na cívku startéru, sv. 16 je kontrola brzdové kontrolky, mezi polohou zapalování zapnuto a startováním se na chvilku rozsvítí.
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Mýlíš bo ve slově "Mýlít se" se píše tvrdé Y.. a proč? Protože je to vyjmenované slovo! :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 13:52
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty si tim propojil vlastne jen aby to chytlo..zbyvajici by meli bejt na ostatni veci co dou spustit s klickem,vetsinou svetla,radio...opravte me jestli se milim
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
http://www.youtube.com/watch?v=AviBb8F0RSY&feature=recentlik čus jakje to možný aby to koleno bylo tak žhavý? já si ymslím že dřív než by se to tak nažhavilo že by se ten simál uhřál k smrti nebo ne?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to bylo a na jakem principu to fungovalo? dik
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem chci se zeptat. Kdysi dávno jsem viděl na netu videa jak si borec vypaloval výfuk z trabanta. Něco připevnil na konec výfuku,asi 20 minut to tůroval,šlehaly mu z toho plameny,pak plameny přestaly šlehat a výfuk byl krásně čistý
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si myslim že je to možný ale u dvoutaktů nevim no :-D tady odkaz na něco silnějšího http://www.youtube.com/watch?v=83Zf-GEIEFA&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=YiJyCs4_ABc&feature=player_embedded jak si myslíte že ten motor dlouho vydrží furt omezovač?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozny to je, kamos po zavode mel koleno cervene takhle taky. btw byl to zavod v crossu
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj názor je stejnej, ale jestli to je fakt pravda tak to je fakt mazec.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám opět další motorku, a mám na vás dotaz. Dostal jsem od známého jawu 20 (s revmaplechama) a byl tam zadřený motor, tak jsem vyměnil válec píst a koupil jsem nové kroužky. Je to 3.výbrus a válec neni vyběhaný(neni znatelný žádný schodek na kraji). Namotnoval jsem kroužky a vyrazil to projet - jede to hrozně. Nevytáčím to protože by to mohl přidříd ale podle mě by to mělo na rovině 2ku chytit jedničku trošišku vytočím dám 2 a stašně dlouho trvá než se to rozjede - nejde výbec za plynem. No a můj dotaz zní - je to normální u nových kroužků? A kdy si to tak sedne? Díky moc za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já kroužky měnil a tohle mi to nedělalo, koukal, jsi co máš za sekundární kolečko, jestli tam je třeba 14 z. tak bych dal 13, nebo spíš 12, ale nejdřív určitě zkonroluj ten filtr :-)
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafoukat kola, namazat řetěz a seřídit brzdy :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel10644    
Diky, filtr je dobry a výfuk vyčistím. Jinak na ten válec mrknu.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 19:39
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10218    
Nemusi bejt nutne chyba jen ve valci, pokud nema vykon hledal bych chybu i v zakarbonovanym vyfuku, spinavym filtru
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:22
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
GeO, pokud máš vše seštelované tak musí letět! A ten válec může být bez schodku a je na nic stejně, zrovna ted mě to dělalo to samo a zjistil jsem že v zadní části válce je to vychozené a píst když je v D.Ú. tak má strašnou vůli!
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus to nechce válec je v poho. Předstih je od oka tak na něho mrknu. Nějaké další návrhy?:-) Diky za opověd.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chce to výbrus nebo máš velkej předstich nebop odtrh...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: KaBYS ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci, jakej je rozměr pneumatik na přední a zadní kolo ? mám pocit že předek 2,50 a zadek 2,75 nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ked más stroj s TP radsej tam daj gumi podla TP,teraz som ja vsimol ze mám v TP na obi dve kolesá pisano ze gumi sú 2,75 tak som vymenil lebo som tam mal taky 2,50,,ale co je najvatsia sranda ze mám v TP pisano na miesto ze mám na pionyra drteneé kolesá ze mám diskové :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 15:56
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak:-) Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Matous_KH      IP: uživatel7314    
Jak u čeho, jestli u Fichtla tak je to tak:-) Já mám v zadu přední pneu, na nepřilnavim povrchu je celkem svině:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nafoukat kola, namazat řetěz a seřídit brzdy :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyber si tip mota a klikni na popis, budeš tam mít vše. http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawan      IP: uživatel10429    
čau chci se zeptat delam go motoru u pincka a nwm jak sundat magneto prosím pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel10417    
ondragam toje sjkvelý návod jak na rotore urvať žavit :-D
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo to svěř někomu kdo to umi a dívej se mu pod ruce, protože další dotaz bude jak sundat primár a rozpůlit to
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A než to budeš dělat, tak sundej celou spojku, na klice nech jen primár. Pak vem nějaký masivnější šroubek, hlavičkou ho vkliň mezi zuby primáru a závitem ho opři o nálitek šroubu, kterým se přišroubovává dekl spojky. Pak můžeš do magneta utahovat ten šroub velkou silou a nebude se ti to magneto otáčet...
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10203    
Zašroubuj do nho 8čku šroub(13ka klíč) a utahuj ho, magneto vyskoči
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdar mám problém s mojí čz 250 mám v prde.. spojku zjistil jsem to tím že tu spojku třeba uplně vypnu jak kdyby tam nebyla jedu na jedničku a dupnu na zadní brzdu a motor pořád jede sice hodně stuha ale nezdechne prostě prokluzuje.Musím teda koupit nové lamely že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když poznáš že jsou lamely v prdeli, tak co potom chceš za radu?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:37
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
já ale ikdyž ten šroubek uplně povolím mužu ho i vyšroubovat tak když na to dupnu tak ten motor sescípne prostě prokluzuje to já poznám už jsou ty lamely asi moc ojeté a nebo vymačkaný ty pružinky na spojce.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak povol ten šroubek, co čumí v díře pravého deklu o 1/6 otáčky a zkus to znova, případně povol více. Pochopil jsem to dobře? Máš puštěnou páčku spojky, zabržděný zadní kolo a motor furt běží dál, sice ztuha ale běží?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:48
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel10429    
Čau draci vim ze to sem nepatří ale chci se zeptat nevite nekdo jestli je stejnej vejfuk na simsonovi enduru jako na scootru ??? předem děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: d      IP: uživatel10446    
není, enduro má promáčklej v jendom místě kvůli zadnímu tlumiči aby tam šel.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: hafák      IP: uživatel8367    
Zdar, dnes jsem sdělal válec a zjistil, že mám uštíplej kus vložky v dolní úvrati-ne zrovna malej kus. Předpokládám, že ten válec už asik není použitelnej. Pro potěchu oka :http://hafak2.rajce.idnes.cz/Moto/ Kdyby se někomu doma válel nějakej s dobrou vložkou, klidně i vyjetej tak se ozvěte... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede to ale nepojede to jak by mělo s tím mám už zkušenosti... Pokud chceš mám doma celkem pěkný válec,použitelný,funkční ale už by taky chtěl výbrus. za stovku je tvůj
 
 
Datum: 08. listopadu 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ehm..kdyby to nevadilo tak proč by ho tam konstruktéři v jawě dávali?
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar mám to skoro stejně a jede to normálně ale jestli ho nechceš tak ho odtebe za pár korun koupim lepší než abys ho vyhodil.
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel8591    
ahoj nevíte jaké číslo mněla červená barva co se stříkala na tento stroj jawa 350 634 ? díky předem http://www.youtube.com/watch?v=r9k9mKoZ3y8 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim jakou ma on ale klasicka cervena jawa byla 8850
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel10469    
caw hoši ma mrozhadane valce nevite co s tim???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel8754    
musis s pro oba valce spravne nastavit predstih...tj stejny predstih pro oba valce v danne toleranci
 
 
Datum: 07. listopadu 2010 13:42
 
<  970  971  972  973  974  975  976  977  978  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.06.2025 14:21:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu