Jméno: Fíkus
IP: uživatel3522
 Cus draci kdyz chci prejit z M2T na Mogul TSF musim cistit motor? nikdy jsem valec nesundaval a ani se mi to delat nechce  ....proto se ptam a jestli se musi cistit tak jak? a co? + se chci zeptat (a nechci vyvolat zadnou hadku!) je lepsi Mogul TSF nebo Shell advance VSX 2 ? chci pro svuj motor to nejlepsi + zajizdim vybrus.....diky za nazory
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2010 23:02
 Tak dnešní(polosyntetickej) Mogul TSF nemam jak porovnat,ale se starým(minerálem) jo.Ale to je zase zbytečný,nebot ten se už nedostane koupit...Jinak ten Shell-při normálním provozu žádná zmínka karbonu v hlavě,pístu,vejfuku ale malinko ve vejfukovým kanále což bych přisoudil spíš nekvalitním gufeům.Jinak při záhulu a upraveným motoru skoro to samý,akorát to neskutečně ten olej plive z vejfuku.Jinak záleží na tobě-bud dáš cca.polovic peněz za cenu občasnýho vyčištení kanálu,kolene a svíčky(u minerálu,třeba to u polosyntetiky napravili),nebo dáš 200+ a prakticky nikdy nebudeš muset dekarbonizovávat,ale okolí konce vejfuku bude občas od oleje.Ještě pro doplnení by sem někdo měl napsat,jaký pozoroval rozdíly mezi novým a starým Mogulem TSF.
Datum: 25. listopadu 2010 23:02
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 rict ze je shell lepsi je hodne najivni , aspon napis proc je lepsi , to ze ho pouzivas neznamena ze je lepsi. jinak mam zkusenosti s tsf jezdil sem na nej par let a nemuzu si stezovat , jak je to s tim shellem urcite napise denzileck.
Datum: 25. listopadu 2010 21:56
 Shell je lepší
Datum: 25. listopadu 2010 21:26
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to je taky pravda,ale někdo si neni jistej,tak se radši zeptá...
Datum: 25. listopadu 2010 19:57
 tak sa to nauc ne?ja ked sem prvy krat daval dule valec tak sem si myslel ze je to karburator,a ze ho idem vicistit a slozil semto na prvy krat a jelo to jak das nic sa nanaucis ked nebudes rozebirat sam.
Datum: 25. listopadu 2010 19:52
Jméno: menhy
IP: uživatel10731
 to by mnělo bejt jedno,z horšího na lepší.
Datum: 25. listopadu 2010 19:19
|



|