Jméno: sima
IP: uživatel289
 mam dotaz když naleju do pincka převodovej olej tak mi začne po chvili prosakovat okolo nakopávačky nevite nekdo co stim je..???? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:26
Jméno: sima
IP: uživatel289
 danekod ® to skusim když řikáš že to fest těsní tak dik
Datum: 10. října 2011 19:26
 Nejúčinnější a nejlehčí postup : 1) Sundáš dekl a nakopávačku, 2) Seženeš si maličký gumový o-kroužek a velký gumový o-kroužek (aby se vlezl do toho malého) . 3) Na tu hřídel nandáš ten malý o-kroužek a na něj ten velký o-kroužek 4) Nasadíš nakopávačku a dotáhneš, nasadíš dekl a jedeš. Mám to tak na 2 motorech už léta a ani kapka .. těsní to fest.
Datum: 09. října 2011 17:18
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jak řikal mates tak to zatim taky dělam ,ale ja mam totiž tet asi 3 měsíce motor po GO tak do znova rozebírat nechcu ale do budoucna bych se do toho mach pustit tak dik všem
Datum: 08. října 2011 16:35
Jméno: Remember
IP: uživatel12485
 Tento problém se dá řešit tak, že rozpůlíš motor a vyjmeš startovací segment. Na hřídel start. segmentu si odměříš vzdálenost 3 mm od místa, kde vylézá hřídel z karteru a na tom místě si nech vysoustružit drážku 1,5 x 2 mm a navleč na ní gumový o-kroužek. Ten ti zabrání vytékání oleje na 100%. Je to sice pracnější, ale účinnější, než lisování o-kroužků v plechovém gipsu na karter atd... Olej nemá šanci se dostat ven.
Datum: 08. října 2011 12:22
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Mám ten samej problém jak ty a ignoruju to, vždicky když dojezdím dám pod fíka hadr abych v garáži neměl louži
Datum: 08. října 2011 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už ani neni vada ale vlastnost, můžeš vyměnit O-kroužek pod nakopávačkou, ale pochybuju že to nějak dlouhodobě pomůže, nejsnažší rada je opírat fichtla o levou stranu.. (to samozřejmě platí jen pokud máš v pořádku gufera pod sekundárním kolečkem a v pravym deklu, pak je závada jasná)
Datum: 08. října 2011 10:00
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 novej simerink 15-35-7, myslim tim ten v pravim deklu zapalovani
Datum: 08. října 2011 9:51
|



|