Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
Posl.aktualizace: 11. října 2011 14:48
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Ty vole to je hláška....opotřebovanej "difusor"....difusor je vole ta díra uvnitř  jinak co třeba zapojit hlavu....nechat utočit hrdlo na menší průměr a použít třeba vložku ze silonu ?
Datum: 11. října 2011 14:48
 No to bych taky rád věděl koupil jsem to už takhle po předchozím majiteli a docela mě to otravuje filtr tam mam nasazenej tak že ho mam odratovanej a přilepej ke kostre a to o ten karbec se spíše opíra a vzduch to z nej taha tak s poloviny..
Datum: 10. října 2011 21:53
 a stejně jak se ti může opotřebovat difuzor... ??
Datum: 10. října 2011 21:49
 Vzdyt rikam že by to tam beztak nedrželo ! A drž grešle no jak se to vame nejbližší kamenný obchod je v jičíněvsi a tam to nemají a do kolína se mi fakt nechce dám víc za jízdny než za prachovku a kdyby jsi viděl jak je ten difuzor opotřebovanej tak by mi to bylo stejnak na nic... mám ti ho vyfotit ?
Datum: 10. října 2011 21:38
 A co trošku zapojit hlavu ? bydlýš na samotě u lesa ? nákej kamenej obchod ? nebo nebud taková drž grešle a kup husí krk na mustanga a máš vystaráno !
Datum: 10. října 2011 21:09
 Když jsem tam měl ten šnorchl tak mi nedželo volnoběh a nechtělo to do vyšších otáček a stejnak mi to pořád padal a mám si tady kupovat prachovku a k tomu poštovny a sázet na to že to možná bude držet a jako že asi nebude... chtělo by to vymyslet něco lepšího ale mě nic nenapadá někdo z vás má nějakej nápad teda kromě té prachovky ? ...
Datum: 10. října 2011 21:06
 a to si myslíš, že ty "prachovky" nejdou koupit?
Datum: 10. října 2011 20:51
 Jo a co třeba mustang co myslýš vole že tam asi má ? taky šnorchl a výkon to nesnižuje ba naopak je to mnohem lepší když si to na kerbecu stáhneš svorkou na hadice a u filtr boxu taky tak máš 100pro jistotu že tam de jenom čistej vzduch ! lepší než u oskutrovanej pioýru
Datum: 10. října 2011 20:43
 ja si budu řezat prachovku jasně a místo ty prachovky tam dám co ? Stejnak jednou jsem tam daval jakoby trubku ze šnorchlu a nedržela a jeste k tomu mi snižila výkon
Datum: 10. října 2011 20:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mezi filtr a karbec dej pulku prachovky z vidlice a je po problemu vse to stahni svorkama na hadice a neni co resit jen chvilku premejslet
Datum: 10. října 2011 18:44
 A co by jste poradili me taky jsem o nem přemýšlel protože je na něm tak opotřebovanej difuzor na saní že už tam nedrží žádnej filtr a je mi škoda ho vyhodit protože ho mám parádně seřízenej a přijde mi ho škoda..
Datum: 10. října 2011 18:21
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 tak ho nechte....už tu byli i takoví experti,že koupili nový zapalování a karburátor,protože to neuměli seřídit a čekali,že když to vyměněj za nový věci,u kterejc h zřejmně čekali že sou seřízený,tak to pojede....lidská blbost nezná mezí.... a co ti na to řiká táta? ptal ses ho? A co kdyby ti to třeba zkusil seřídit on? dříve než vyhodíte 7 stovek do luftu......
Datum: 10. října 2011 17:44
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 To už jsem udělal
Datum: 10. října 2011 17:31
 třeba má vydřenou šoupátkovou komoru.doporučuju komplet rozebrat a pořádně vyfoukat.bývá v něm plno špon
Datum: 10. října 2011 17:17
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Už by potřeboval novej je už dost zničenej
Datum: 10. října 2011 17:17
 a proč chceš kupovat novej karbec ??? kup si novej plovák, šoupátko, pružinu, jehlu s plíškem a těsnění.
Datum: 10. října 2011 17:13
 čus draci, tak pincek je doma a majtel papíry odhlásil.. ale na papírek mně napsal že do 10 dnů to musím zaregistrovat.. nojo ale do 10 dnů to nemám šanci stihnout jít na evidenčku pojistit to a pak to přepsat..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 17:34
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 ty vole další......tak se budu opět opakovat.....jdi,sjednej si poviný ručení! To je v tuhle chvíli to nejprůserovější a jediný,co se musí vyřídit ihned! Pokud je to v polopřevodu,tak je tak nějak jedno,jestli to přihlásíš za 10 dní nebo za měsíc.....problém ani žádná pokuta ti nehrozí....věta o převodu do 10 dnů se do kupní smlouvy píše jen proto,že tam musí bejt......
Datum: 10. října 2011 17:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkuste si ten zákon přečíst, sice se píše že musíte do 10 dnů vozidlo přihlásit, ale nejsou definovány žádné sankce..
Datum: 10. října 2011 17:33
 no tak já mám na sebe papíry odhlášený od května, tak doufám že nebude problém
Datum: 10. října 2011 17:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nojo ale já to nestihnu víš.. tak se ptám jestli to do 10 dnů musí být nechcu platit pokutu
Datum: 10. října 2011 17:05
 evidenčka jeden den,druhej den strávenej na magistrátu a bylo přepsaný
Datum: 10. října 2011 16:44
 to vubec neřeš to já než jsem sprovoznil fichtla a zajel na evidenčku apak teprv na ten uřad zašel tak ubyli 2 měsíce a neřekla ani slovo
Datum: 10. října 2011 16:39
Posl.aktualizace: 10. října 2011 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 zkušenost ani svědčenej návod nemam....ale kdybych to řešil já,tak prostě vemu opalovací pistoli a kleště a zkusim to pořádně rozpálit a prostě narovnat.....brácha tak třeba rovnal ohlou páčku na krosce,takže by to mělo fungovat i na žebro na hlavě z kejvačky....
Datum: 10. října 2011 17:48
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel12591
 Já právě takovej tank měl taky....Jawa 05 s 21 hlavou....základem bylo sehnat aspoň litr benzínu aby se vytvořilo cca 3 litry podivný směsi,pak už bylo jedno co se k tomu přidalo.....takže většinou směsi Benzín/Nafta/Ředidlo/Technickej benzín/Toulen/Dentakryl(  )/Diava ......jak jsem nenechal aspoň v karbecu čistej bezín,tak bylo neštěstí to nastartovat......většinou se s tim muselo 15 minut běhat až se ohřál motor a začalo to poprdlávat,pak vylejt z vejfuku a z válce nespálený sračky,dát čistou svíčku,dva špunty do filtrboxu a hurá.....naskákaly sme na to tři a šup na pivo nebo za holkama....jo to byli léta  Ale rozhodně to nenikdy nepřidalo ani koně,spíš 1 a půl ubralo
Datum: 12. října 2011 17:48
 Stando však to taky byla perlička co všechno fichtl požere. známýho synek se chtěl povozit a měl suchou bandu, tak namíchal koktejl  )) jel jsem na tom protože mě překvapil jak něco tak smrdutýho jako ta jeho plečka může jezdit tak pěkně. byl to takovej tančík kterej jel furt. po jednou odpoledni se to zaneslo tak že jsme to museli rozhodit a vyčistit. nikdy jsme z toho kluka nedostali jak se mu to povedlo nastartovat  ))
Datum: 11. října 2011 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 nepřestávám se divit....syntetický ředidlo,petrolej a hydraulickej olej.....fakt hustý.... v práci lejou kluci z hydraulickejch sklepů do multikáry a do desty hydraulickej olej co kde vykapal v provozu ze strojů a nafasovanou naftu nosí domu
Datum: 11. října 2011 16:38
 Kámoš taky lil do fichtla všechno možný a myslím že zrovna nafta s něčím mu dělala že to nechcípalo, že i když odpojil fajfku že to furt běželo... Asi jak to bylo teplý a tlak, tak se to zapolovalo samo.
Datum: 10. října 2011 22:39
 to, že to za studena nechytne bych i pochopil, ale že to bez jiskry bude furt zapalovat... to docela čumím...
Datum: 10. října 2011 21:53
 ještě doplněk, když se fakt rozpáli, tak to nejde chcípnout....
Datum: 10. října 2011 21:26
 fichtl jede velice slušně na petrolej se syntetickym ředidlem a jako mazání olej OHHM 46 nebo T4C. upozornuju předem případný zájemce o vyzkoušení,že to STUDENÝ NEJDE NATOČIT!!!!
Datum: 10. října 2011 21:16
 tdi je překonáno.Teď common rail
Datum: 10. října 2011 20:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 3,5 km to je dobrý...to bych nedojel ani k babičce na pečenou husu
Datum: 10. října 2011 18:47
Datum: 10. října 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 budeš se divit,ale šikmovoký už maj auto na stlačenej vzduch  Jede až 130km/h a ujede 3,5km
Datum: 10. října 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12571
 a mě jeden fakt nejlepčí kámoš řikal že to jede i na vzduch, že prej stačí netankovat, ale musí se prej furt jet..... nevěříte... věřte
Datum: 10. října 2011 16:44
 naftovy motory fungujou tak že se staličí vzduch ve válci na 2 krát tak větší tlak než u benzináku a nafta se pak vznítí myslíš že to fichtl dokáže ? pochybuju já bych to tam nelil jezdi benál + olej
Datum: 10. října 2011 16:41
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 co to je zase za blud?? Je pravda že fichtl jede na všechno co hoří,ale proč tuhle směs zrovna? Nějak mi nedochází význam týhle směsi.....ochudíš tim směs dobře o polovinu a navíc s naftou která je do vznětovýho(naftovýho) motoru a jiskrou ji nezapálíš.....proč všichni na závodech tak složitě upravujou motory,když ono vlastně stačí jezdit na benzín s naftou a přidá mi to "víkonu že se z toho poseru"...... jinak pokud to chceš zkusit,tak to zkus,je to tvuj motor....asi to bude kašlat,prskat,dusit se,hřát se to bude jako sviň...tak se na to připrav....oleje samozřejmně klasicky 1:33....
Datum: 10. října 2011 16:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nejede
Datum: 10. října 2011 16:19
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, dnes jsem asi tal po 1roku šel nastartovat jawu 21, chytla poměrně dobře, ale mám tu problém neudrží priostě volnoběh, šroubek mám zašroubovaný na max, karburátor jsem čistil, když jsem pak vypl tak chytl už dost špatně a to ještě vždycky při stratu musím držet plný plyn nevíte čím by to mohl obýt síky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:06
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ako hovorí Johnny 15 máš zodraté šupátko od toho šrobiku. daj tam nové a potom nastavíš volnobeh v pohode
Datum: 10. října 2011 19:06
 taky muže být vymačkany šoupátko ono jak pouštíš plyn tak naráží přímo naten šroubek volnoběhu a za náke čas se tam k vymačká to muže být duvod proč nemužeš volnoběh seštelovat
Datum: 10. října 2011 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 vyčisti karbec.....a možná je to bohatý....nebo ucpanej vzduchovej filtr....
Datum: 10. října 2011 16:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ten jsem něž jsem šel startovat nalil nový
Datum: 10. října 2011 16:23
 třeba starej benzín- jestli driv jezdila a tedka takhle zlobí
Datum: 10. října 2011 16:18
 Zdarec chci se zeptat jestli je stejnej převod náhonu na Dandy 50 a Robby 50. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 20:38
Jméno: sBs
IP: uživatel12547
 ano je
Datum: 10. října 2011 20:38
Jméno: joska
IP: uživatel5546
 cim to je prosim ze mi to strili z karbecu ( filtr)? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 16:47
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
Datum: 11. října 2011 16:47
 úplně typická chyba předstihu (plive to palivo zpátky a končí ve vzducháku...
Datum: 10. října 2011 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 chyba někde v zapalování....
Datum: 10. října 2011 17:51
 Zdarec SESO chci se zeptat jestli někdy začnete vyrábět pro 550/555 převodovku ? kliku atd ? zatím díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 11:33
 prevodovka je uz rozpracovana dva roky,,kdy bude to nevim,,klika tak za dva roky to typuji,,nejsem ded vsevjedd,,sorac
Datum: 10. října 2011 11:33
Jméno: ardno.69
IP: uživatel11053
 čauwes, ted jsem si pořídil na fíka dell orto 19, a chci si udělat na nej kolínko a nevím jak má být dlouhé kolínko ??? jaký průměr kolínka má být ??? mam doma 20mm trubičku, mužu ji použít ??? a jakým uhelem má být k válci karbec ?? díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 Udělej to dlouhý cca 8cm. Dole to roztáhni do oválu tak aby to v přírubě na válec tvořilo obdélník tvaru jakej má sací kanál a dobře to lícovalo.....v přírubě/spoji karburátoru to chce vnitřní průměr 20mm
Datum: 10. října 2011 12:28
Jméno: aa
IP: uživatel12387
Posl.aktualizace: 10. října 2011 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 A prd....jediný co je opravdu potřeba,tak slícovat přírubu vejfuku s kolenem(úplně dokonale to nepasuje,je tam takovej blbej svár a ten je potřeba odbrousit)....tenhle vejfuk je na seriovku na zvuk dobrej a s výkonem to nijak nezahejbe,není totiž rezonanční,má přepážku,tudíž ani nemá cenu ho nějak ladit.....je to jen volnější výfuk na seriovku s lepším zvukem....toť vše.....žádná věda...
Datum: 10. října 2011 15:08
 nic o tom nevíě takže bych ti doporučoval to nekupovat ladění znamená že když to nasadíš tak stím mužeš jet ale bude to horší než kdyby si tam měl origo výfuk no a teda ktomu ladění když ho tam daš tak to musíš ten výfuk odladit takže především musiš laborovat s karburátorem triskama atd
Datum: 10. října 2011 14:10
Jméno: Mira
IP: uživatel11260
 ahoj, máte někdo zkušenosti se stavbou laděného výfuku? chystám si pořídit nový upravený válec 2K od stejskyho a s tím i optimalizovat výfukové potrubí..K válci 2K co jsem se dohledal tak existuje i výkres s rozměry jednotlivých dílů výfuku kterého bych se samozřejmě chtěl držet...bohužel však na mém rámu je výfuk vedený spodem(dle výkresu) díky vlastní konstrukci rámu špatně realizovatelný, a proto bych chtěl mít výfuk vedený vrchem....otázkou tedy je: jak podstatný vliv na výkon bude mít točené koleno oproti klasice když by měly obě kolena a zbytek dílů výfuku stejné délky? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 23:36
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 když budou velký radiusy ohybů tak se to zmákne....určitě to nebude úplně to ono co to má být,ale půjde to.....hlavně si správně zvol délku "ohnutého" kolena......ideální je řešit "délku" výfukového kolene z jeho objemu.....spočítej si jakej by mělo objem válcový koleno o daném průměru a délce(viz náčrt výfuku z měření)....udělej nové koleno trochu delší,nalej ho daným objemem a zároveň s hladinou uřízni......takže tak...
Datum: 09. října 2011 23:36
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdar draci mam velkej dotaz dělaly se sajtky i na zetky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 18:18
Jméno: libor1
IP: uživatel276
 já si nejsem jistej, ale nedělaly se sajdy jako univerzál na každou silnější motorku, vim že Velorex dělal sajdy.
Datum: 10. října 2011 18:18
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Čáu,mám dotaz když mám nový kroužky a už jetej válec jaká by měla být ideální mezera mezi zámkama ?? a mužou bejt zámkiy spojený ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 7:15
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 já to budu dělat jak sem tady četl od tebe stando dnes si koupim výbrus větší kroužky a dám je dio válce a budu s nima popojíždět jestůly se meze zvětšuje nebo ne válec zas tak vyjetej nemám ale mám ted paskvil kruhy a když se spojí tak jim trošku uberu v zámcích pilníkem nejde mi o výkon !
Datum: 10. října 2011 7:15
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 u hodně vyjetýho válce se stává,že nový kroužky sotva zavřeš do válce,ale někde v úrovni přefuků mají vůli i 3/4 milimetru....
Datum: 09. října 2011 23:38
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nějaká vůle tam být musí. nový kroužek v novém výbrusu by měl mít vůli v zámku 0,1 - 0,2mm.. od cca 0,6mm už je to zralé na výměnu kroužků, pokud nepomůže nebo pokud kroužky podfukují kvůli ovalitě vyběhaného válce (znatelný schůdek u hrany), je třeba výbrus
Datum: 09. října 2011 21:52
Jméno: Jer250
IP: uživatel12566
 Teoreticky bejt spojený můžou, ale nesmějí bejt spojený silou tzn. zmačknutý do sebe...Máš asi špatné kroužky větší než píst
Datum: 09. října 2011 21:35
Jméno: pisky
IP: uživatel12113
 Zdarec draci, chtěl jsem se zeptat jak je to s přepisem. Když koupím doklady+štítek+SPZ, co musím udělat pro to, abych mohl legálně jezdit? Je to z jiného kraje takže bych musel udělat technickou v mém kraji a dostanu jinou SPZ? Vím že se to tu hodně probírá ale nenašel jsem nic kloudného.. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 15:33
Jméno: pisky
IP: uživatel12113
 no já nekupuju motorku ale jenom doklady a našel jsem si toho pána na internetu a sme v kontaktu jenom přes email...
Datum: 10. října 2011 15:33
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 nečekal bych až přijde poštou velkej TP,ať ti ho majitel ofotí a pošle mailem a můžeš jít hned sjednat pojistku.....a poštou ti pošle jen velký TP-tak se to běžně teda dělá,,,,malý TP a případně štítek si dostal při koupi ne?....Jinak je to tak správně.....
Datum: 10. října 2011 15:25
Jméno: pisky
IP: uživatel12113
 Takže pokud to správně chápu, původní majitel odhlásí papíry na moje jméno. Potom mi pošle poštou malý TP, velký TP, štítek a SPZ. Až mi to přijde zajdu zařídit pojistku skočím na STK kde mi udělají evidenčku a s potvrzením dojdu na úřad kde to převedu na sebe. Je to tak správně? Jinak je to čz 477 takže ještě musím vybrousit a přebouchat čisla rámu...
Datum: 10. října 2011 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 Jen bych ten postup doplinil. Ve chvíli kdy původní majitel odhlásí motorku na tebe zaniká jeho povinné ručení. Jako první jdi a sjednej si pojistku! Dnes se nevyplácí to odkládat,máš na to tušim 8 dní. Pak musíš samozřejmně na evidenčku,kde zkontrolují jestli souhlasí štítek s TP,jestli souhlasí barva atd...,začnou řešit,kde má pionýr na rámu vyražený "VIN"(což nemá a nikdy neměl,ale některý pracovníci STK jsou prostě IQ tykve,jako by nikdy neměli pionýra)....pokud evidenčka proběhne OK a máš platnou technickou,tak jdeš s protokolem z evidenčky/STK a s velkym a malym TP a značkama a zelenou kartou na magistrát/úřad a převedeš to na sebe.....pokud nemáš platnou technickou,tak musíš na technickou hned po evidenčce......značky vem na úřad sebou,protože jestli je to z kraje do jinýho kraje,tak ti je vezmou a daji nový/novou
Datum: 10. října 2011 12:56
Jméno: Rendl
IP: uživatel12569
 zdar, tak zaprvy stitek namontuj na fika =-D doklady musej bejt v meziprevodu napsany na tebe od predchoziho majitele, s fikem si dojedes na evidencni kontrolu (pokud nema STK tak i na tu), zaplatis povinny ruceni, a s dokladem o zaplaceni povinnyho ruceni (zelena karta) a s papirem z STK dojdes na urad a prihlasis si to na sebe. znacky snad muzou i zustat stejny ... to nevim jak je, ale to ti rekne urednice u prepazky sama ........
Datum: 10. října 2011 12:18
Jméno: simson
IP: uživatel12062
 Čau,chtěl sem si koupt simsona když mám řidičák na 50ccm mužu jezdit ze simsonem někdo říkal že ne nevite jak to je? díkyy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 14:32
 v tom případě si na tom můžeš lítat jak chceš
Datum: 10. října 2011 14:32
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 já ted dělám řidičák A1 což je vše do max 125ccm omezený na 11Kw
Datum: 10. října 2011 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 řeknu to eště jinak....podivej se co píšou v řidičáku....jestli máš AM,nemužeš jezdit na simsonu,jestli máš A1 můžeš jezdit na všem do objemu válců 125ccm nepřesahující výkon 11kW,pokud tam máš(což nemáš,to by ti bylo tak cca 35-40 let a to ti neni) A1 s omezenim na 50ccm (jak psal kolega) tak mužeš jezdit na všem do objemu 50ccm bez omezení
Datum: 10. října 2011 12:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řeknu to jinak, pokud si dělal řidičák (a úspěšně dokončil), tak musíš vědět, co jseš a co nejseš oprávněnej řídit! Jestli to nevíš, radši ho dojdi vrátit!
Datum: 09. října 2011 21:39
 A pokud si dělal řidičák (nevím jak dlouho to omezení je) dejme tomu před 10lety, tak si automaticky dostal papíry na na 50ccm (teď v novém řidičáku psané jako A1 a pod číselným kodém se skrýva omezení na oněch 50ccm...)
Datum: 09. října 2011 20:54
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pokud máš řidičák A1 tak můžeš jezdit na všem do 125ccm a 11kw pokud máš jenom Am tak ne
Datum: 09. října 2011 19:42
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak to máte utěsněné mezi výfukem a kolínkem? mě to porád podfukuje hrozně..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 18:48
Jméno: dan
IP: uživatel10444
 ja mam na valci tesneni od viroby a mezi výfukem a kolínkem mam tu černou hadici od auta z chladiče
Datum: 10. října 2011 18:48
 jojo všechno svařit to jste umělci.povolí se ti kříž a jsi bez matek a šteftů na válci.a to se vyplatí.Nemáte mozek abyste něco vymysleli?
Datum: 10. října 2011 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 zbytečný svařovat....dam tam azbestovou šnůru namoženou ve vazelíně,zarazim vejfuk na koleno,utahnu,jezdim......po 3-4měsících se to uvolní,tak sundam vejfuk,při tý příležitosti kouknu jak moc je to zasraný a postup opakuju.....žádná věda.....a nebo tam nakydáš červenej silikon a taky máš klid.....
Datum: 10. října 2011 15:11
 Když si to svaříš precizně na motorce aby ti seděly uchyty tak je to bestový svár nastříkáš mám to už přes pul roku a od tý doby sem čiástil vejfuk několikrát a uplně bez problemu nevim co řešit svařit a máte do konce života vystaráno !!
Datum: 10. října 2011 7:20
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel12434
 A hele na co je to koleno jak je tady na fichtlkrámku a je u něj napsáno že je s falcem a pro kříže se stupačkama?? To tam do toho nepasuje? Taky sem tam dával azbestovou šnůru ale to vylítá a ten falc by to tam jakoby držel když by to tam pasovalo ne?
Datum: 09. října 2011 20:40
 červený silikon do 300 stupňu je naj..
Datum: 09. října 2011 19:44
 hoj ja tam mam teflonovou pasku, omotáš koleno páskou vsadíš do tlumiče, namontuješ a to co vyleze ven zaštáráš sroubovákem do tlumiče, popřípadě na namontovanej výfuk mamotáš ješte pásku a zaštáráš znova Sotor
Datum: 09. října 2011 19:43
 Já to mám od původního majitele svařený... Má to sví + ale i -.. Nepodfukuje, nekape tudy olej, ale zas se to blbě čistí a hůř mi sedí vejfuk na úchyty...
Datum: 09. října 2011 18:56
Jméno: fafaf
IP: uživatel12547
 patři tam vyfukove tesneni
Datum: 09. října 2011 18:33
Jméno: David
IP: uživatel11766
 Asi mě tu budete mít za blázna, ale chtěl bych místo novýho laku dát na fichtla autofólii. Chtěl bych to dát na dvacítku, ale dal bych to jen na přední blatník, prsíčka a zadní (nejvetší) plech. Nevíte někdo, kde by se ta fólie dala koupit ? Na netu jsem našel jen firmy, které to dělají na auta i na moto, ale samotné fólie neprodávají. Klidně bych si to udělal sám, abych tolik neplatil. Nepište prosím, že to dělat nemám. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 9:23
Jméno: semi029
IP: uživatel12568
 Zkus se podívat na akru nebo na jiným aukčním portálu. Určitě tam něco najdeš.
Datum: 10. října 2011 9:23
Jméno: David
IP: uživatel11766
 no jo, ale kde mám tu folii sehnat ?
Datum: 09. října 2011 21:36
 udělej to!!!!!!!
Datum: 09. října 2011 21:26
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 nedělej to !!!
Datum: 09. října 2011 18:30
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 Zdarec, hoši čím ČISTÍTE KARTERY? Mám rozhoženou panelku 250 a už sem to šudlal štětečkem s naftou, benzínem hadříkem na šroubováku ale někam se blbě dostává a někde to de hůř! není nějaká lázeň která dostane šmír z hliníku? Moc Díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 12:32
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 vykoupat v technickym benzínu,ošudlat šroubovákem s hadrem,štětcem atd... a pak pod vysokym tlakem vyfoukat kompresorem a postup opakovat....kartery sou zlatý,ale takovej napečenej válec z fichtla.....to je lahůdka....to kolikrát sundá až 120 šmirglpapír
Datum: 10. října 2011 12:32
 jedině lidský sádlo!!! nic lepšího nikdo nevymyslel
Datum: 10. října 2011 9:30
 Včera jsem dumal nad tím, že bych kartery vyvařil ve vodě s octem jako to dělám s karburátorama, na které to funguje bezvadně. Ale nevím, jestli ocet nemůže narušit pevnost toho materiálu, co myslíte?
Datum: 09. října 2011 23:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mně se osvědčil nějakej odmašťovací sprej na mytí jízdních kol a ondragamův způsob, prostě potřít či postříkat, nechat chvíli působit a postříkat tlakem vody
Datum: 09. října 2011 23:04
 Já to dělám tak, že si to vezmu někam kde není moje zahrada, abych si neprasil na svým. Vezmu šroubovák, štětec, plechovku s benzínem a hadici s vodou. Karter položím do trávy, polejvám štětec i karter benzínem a špínu štětcem či šroubovákem rozrušuju. Pak ihned hadicí pod tlakem místo vysprchuju a opakuju, dokud to není úplně čistý. Pak nechám karter vyschnout na slunci. Ale moc eko to není...
Datum: 09. října 2011 20:16
 teplá jarová voda  , já si ji dal do rozprašovače motor postříkal a de to krásně dolu
Datum: 09. října 2011 19:35
 zkus nějakej čistící prostředek do koupelny  ale doufej že ti to nesežere celej motor
Datum: 09. října 2011 18:39
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 To je to samo, jak nafta, povolí ale já potřebuju něco jako lázeň.
Datum: 09. října 2011 18:07
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 co třeba ARVA  to jee pŕímo na motory
Datum: 09. října 2011 17:14
 cau lidi, vyděl jsem už pár fotek jak si někdo nechal stočit náboj kola na fichtla, ve prostředku, mě se to líbí ale chtěl bych vědět jestly to
vydrží při větší rychlosti, např. 80 kmh? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jenco: ja nic o papiru nepsal psal jsem ze mam konkretne takovou zkusenost tak priste cti za strizliva aby sis nic nedomyslel... bohuzel pokud sis vsiml
tak lide nejsou stejni-> jsou ruzni... to sami plati i stylu jizdy.. (jizda na lachtana a pod.) Jinak troufam si tvrdit ze spatne nic neni pac oblozeni mam taky ulozenky.
Jinak pro priste se rid tim co mas na fichtlu ty a jak ti to funguje a ne podle nekoho jineho, vis kulovi jak on to pocituje (reakce na jawaracing)
Datum: 11. října 2011 21:19
 ja som to chcel stočiť ale nemám sustruh pak som to nedal sustruznikovy... njn.. ale tie pakny z 90 mám aj v predu aj v zadu zohnal som nové uloženky, nádherne to brzdí! prednú brzdu mám komplet z jawy 90, má to iný brzdový klíč ako keby sa stým dalo presnejšie brzdiť,
Datum: 11. října 2011 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Konkrétně Petr Adamec na přednim bubnu moc nenajel.....jeden a půl sezony a už tam měl kotouč, rok na to letěl pryč i zadní buben z fichtla a místo něj tam nacpal úplně z jiný motorky.....ale Jenco má pravdu....a já sem to řikal taky...když se bubny protočí na soustruhu a daj se pořádný širší pakny,tak to chodí.....Hlavně jsem nechtěl vůbec debatovat o tom,komu jak vadnou brzdy.....chtěl jsem reagovat na to,že odsoustružením tech "chladících" výčnělků se nestane vůbec nic co se týče nějaké účinnosti brzd....
Datum: 11. října 2011 20:23
 Ďakujeme.. teoriu sme vedeli, "čo funguje na kúsok papieri nemusí fungovať v praxi", vydrží to aj 90 až 100km/h dokonca aj nad 100km/h, a brzdiť to bude furt, keď to jawaracing 50 to používa na závodoch, a pri tom nič nepíše o tom že by to bolo špatné, a ty to cítiš a keď ubrzdíš fichtla z 60km/h a prehrievajú ti brzdy atp. chyba bude inde
Datum: 11. října 2011 20:04
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Vpoho... abys pochopil : vadnuti brzd je u me (a podle dalsich snad taky) to, ze brzdy brzdej... a az se dostanou za krityckou zonu prehratim tak prestanou brzdit
(ne uplne ale je znacne citelnej pokles)... nastava regenerace (ochlazeni) a zase brzdej... to je u me ,,VADNUTI'' hold ten problem je vsude i u kotouce...
proto kluci pri STUNTu na simech (50ccm a nemusí to bejt kruzitko) s s53 vidli osazujou kotouce pancirema aby nemackaly ,,hov*a'' Jinak dík za radu s tim co
vsechno udelat... pro me je ale zbytecna jelikoz ja taky nejakej patek jezdim na motorkach...
Datum: 11. října 2011 17:49
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 Nechci rejt,ale to jak fichtl brzdí/nebrzdí je samo o sobě způsobeno ne moc dobrou koncepcí brzd....a nějaký vadnutí brzd....promiň....pochopil bych to,kdybysme se bavili o nějaký starý okružní silnici z dob totalismu,ale určitě ne u fichtla.....to žebrování tam asi má nějakou setinovou účinnost,ale rozhodně bych ji nepřisuzoval nějaký významný "vadnutí" brzd....prostě ste jeli dva z velkýho kopce a ty si utavil brzdy.....to zas muj názor..... když chceš na fichtlu jezdit rychle a nebezpečně,tak nad 85km/h dej na předek kotouč.....do tech 90km/h se to sice dá i s blbě brzdícíma brzdama,ale je tam ten háček,že furt musíš myslet dopředu a předvídat.....co by se mohlo stát atd....hlavně pokud máš v úmyslu na nějak extra upravenym fichtlu jezdit takle rychle,tak doporučuju dokonale srovnat rám aby kola byly ve stopě,použít měkčí gumy pro lepší přilnavost a rozhodně vyhodit origo přední vidli a její uložení.....to i když se pečlivě repasuje,tak je to při brždění z 90km/h jak vibrátor......
Datum: 11. října 2011 16:51
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Moje osobni zkusenost je jina, nemel jsem problem udelat ovalitu bubnu. Jinak i pres to, ze mam na pionyru zebrovani ciste tak
pocituju vadnuti predni brzdy pri delsi jizde z kopce a dobrzdovaní do sikany ( ve 2 lidech je to znacne horsi) kdyz uz jsem to jednou fakt fest prehnal tak buben zacal kopat,
oblozeni zeskolvatelo a brzda prestala reagovat (jako by si ji povolil). Takze tod moje zkusenost. Osobne me je to fuk co si stim chce delat ja jen reagoval na otazku a timto
jsem i autora pripravil na nejhorsi. Hlavne at stim nejezdi na Grossglokner...
Datum: 11. října 2011 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 Náhodou designově je to hezký......celkově když se utočí náboje kol do hladka tak jsou designově hezký....a když se použijou hladký pukličky/brzdový štítty z posledního modelu 05 a vyleští se to,tak je to něco úžasnýho.....jen muj názor....pevnost a vadnutí bych do toho netahal.....bavíte se tu o kravinách.....hlavně když už ti to budou lízat soustruhem,tak nezapomente líznout i vnitřek bubnu a kup nový větší brzdový pakny(na utočenej buben ideální na Jawu 90) ať to i pořádně brzdí.....pak s tim jezdi klidně 90,,,,,standa
Datum: 10. října 2011 15:16
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Tak jako je to ,,maso'' navíc, takže jistá výstuha to je, ale konstrukční záměr je pouze v chlazení. Každopádně bude ti vadnout předek při častém brzdění
(tvůj boj, ty si namlátíš) Pokud můžu poradit tak to nech tak jak to je pouze to pořádně vyčisti a vylešti. Akorát budeš ničit dalši origo součástku pína a
při případném dávání do origa budeš muset měnit. Takovej počin bych chápal na showbike kde to jen stojí a lidi se kochaj, ale na běžné ježdění k ničemu a na
závodění? UŽ VŮBEC -> Bez ůprav je to k ničemu a spíš to škodí
Datum: 09. října 2011 21:07
Jméno: petys
IP: uživatel1883
 zdar hoši mám stočený bubny na mým závodním fichtlu to že by se nějak deformovaly nebo praskly není pravda,a když je to stočený tak to na tom chlázení moc neubere
Datum: 09. října 2011 21:05
 mě to řikal děda že to tam musí být kvůli zpevnění, jinak že mi to tam muže prasknout, je to pravda?
Datum: 09. října 2011 20:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Proč by to nevydrželo? Akorát se ti bude hůř chladit brzda a budeš strácet brzdný účinek... Kdo to dělá, tak si dává chlazení z boku
Datum: 09. října 2011 19:55
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Čus Draci v jakem poměru mam míchat benzín s olejem v pionýra 21 předem děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2011 18:11
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 díky
Datum: 09. října 2011 18:11
 tak si tom mezi kolenem a výfukem utěsni nebo sundej napřed koleno a výfum a vyčistito a pak to slož a utěsni mě třeba mezi nic neteče a na konci výfuku upně minimálně
Datum: 09. října 2011 18:08
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 mě to teče u kolena
Datum: 09. října 2011 18:03
 to ti poteče snad vždycky... je to 2T a 1:33 to akorád zhoršíš (naliješ tam více oleje)
Datum: 09. října 2011 17:58
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 já míchám 1:40 a mě z výchuku teče olej takže skusím 1:33 díky
Datum: 09. října 2011 17:52
 kolikrát to tu ještě padne... v manuálu je tuším 1:33, ale na zaběhnutý válec s futrovou klikou stačí bohatě 1:40, s jehličkama se lije 1:50 i míň... do záběhu liju 1:25 (všechno M2T+natural 95) jestli mázneš víc, tak tím určitě nic nepokažíš max. si zasereš karbonem píst, hlavu a výfuk trochu dřív než normálně...
Datum: 09. října 2011 17:08
|



|