 Zdravím, chtěl bych založit diskusi a vůbec sebrat všechny možné názory na čerpadlo Possilube na ČZ 125/476. Vyplatí se to draze shánět a riskovat, jestli nevysadí někde za jízdy a nezadře se motor, navíc se ztratí úložný prostor a těžce se bude točit plyn. Na druhou stranu asi lepší pro motor, menší spotřeba oleje atd. Liší se nějak nastavení čerpadla pro záběh a normální provoz, enbo je to nějakej standartní kompromis? Dále, existuje nějaký seznam vyráběných variant tohohle typu čezety i s čísly barev? Něco takovýho existuje o kejvačce, ale u týhle čz znám origoš jen variantu oražová-šedá-černá a kombinaci ala vosa  . Poslední-chová se vám motorka při jízdě v takovýmhle počasí nestandartně? Mně třeba mustang při tahu vyhodil dvakrát 3, lze to přisoudit teplotě nebo oleje, nebo je něco určitě blbě v převodovce? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:41
 posilube mám a nejaký težký chod rukojeti jsem teda nezaznamenal. cena? stál mě 150kč a s levým kartrem
Datum: 18. prosince 2011 14:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 já je mám doma myslim 2-3 , nikdy sem to nestudoval , ale co sem slysel tak to pracovalo velmi spolehlive , davkovalo to olej presne podle potreby motoru
Datum: 18. prosince 2011 14:41
 Když ho nemám, tak jsem ho asi logicky nikdy nerozebíral. Tohle takovej problém není, spíš málo místa a ten težký chod rukojeti(možná i cena) by mohly vadit.
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 mě třeba taky vyskakovala na Jawě 20 taky trojka a dělala to spojka, tak jsem kousek povolil spojku, ale občas to udělá než se trochu ohřeje olej
Datum: 18. prosince 2011 13:43
 viděl si někdy posilube čerpadlo zevnitř? asi ne že?  .. ono je tak jednoduché že se v něm nemá co posrat.. jen pokud budeš vůl a nebudeš kontrolovat kolik máš oleje
Datum: 18. prosince 2011 12:03
 dá se to přisoudit teplotě oleje
Datum: 18. prosince 2011 9:00
 skus dotahnot razeni z vrchu na kartrech me to delalo taky tak sem dotahnul ty dva sruby a pohoda uz to nedela
Datum: 17. prosince 2011 22:26
|



|