Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdárek draci..
Dejte si ale pozor! Nikdy nepřecházejte z minerálních olejů na kvalitnější a dražší polysyntetické nebo syntetické oleje. Další, v tomto případě špatnou, vlastností je, že tyto oleje usazeniny v motoru nejen že nevytváří, ale naopak je rozpouští. Takzvaný karbon, který se usazuje ve spalovacím prostoru je vlastně jakoby kámen a při rozpouštění se z něj pomalu stává písek, který válec pomalu vydírá – čímž se velice rychle snižuje životnost motoru.
tak todle jsem našel na stránkách jawa 50
a tady je můj dotaz:Je Mogul TSF minerální? chtěl jsem vyzkoušet Motul 510 tak se toho bojím... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 9:51
 tady někdo oběvil ameriku
Datum: 30. června 2012 9:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 A co MOGUL TS?Minerál?Ja ho leju už druhou sezonou do všeho a pořád jsem nezjistil co je to za olej.Díky
Datum: 29. června 2012 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jo,syntéza ti ho rozpustí a opravdu se to pomalu a jistě vydře....mě se to už jednou stalo...byla to moje kravina a je to tak nějak jedno...ale polosyntetika se chová tak jak cca napsal "marquee"....při přechodu péráka z M2T jsem šel postupně přes Motul minerál a pak Motorex a Motul polosyntetika a bez problému....naprosto bez problému....pročistil se a nic se nevydřelo.....loni už jsem zase přešel zpět na Motul 100 minerál a od tý doby je to furt čistý....taky tak trochu tim,že od loňska najel pérák 200km 
Jináč TSF je od loňské sezony nově polosyntetika.....dřív to byl jeden z lepších minerálu,ale nějak předělali složení/či etiketu? a už uvádí,že je to polosyntetika..... A Motul 510 je perfektní olej,mužu doporučit! Do seriovky je ho škoda,ale bezvadně umaže i lehce upravenej motor....
Datum: 29. června 2012 16:19
 No ty máš postřehy  DD každopádně s tím "pískem" se mi to až tak nezdá...
Datum: 29. června 2012 12:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Neviděl bych to tak hrozně... Další z mnoha mýtů. To rozpouštění určitě nebude v takové míře, aby se něco stalo. To není 4-takt u škody, kde uvolněný karbon údajně způsobil ucpání mazacích kanálků. Co ti to může udělat v dvoutaktu v nejhorším, maximálně ti to proletí výfukem bez škody. Nesmysl. A komu se stalo, že se mu něco stalo s motorem po nalití lepšího oleje, tak buď ten motor už byl před/po smrti a posral by se stejně. Nebo se pokazilo něco jinýho a tak to svedl na olej.
Datum: 29. června 2012 11:59
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Ne už neni minerální ale Polosintetický , ale je to výborný olej . Doporučuju opravdu prezicně vyčistit píst válec hlavu a pístní drážky pro kroužky od karbonu . Potom tam nic nebude a nic to rozpustit nemůže . Jak říkám též jsme přecházel na MUstangu OD M2T na o TSF a největší pohoda
Datum: 29. června 2012 11:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 TSF je polosyntetika, ale jeju ho do všeho a pohoda, problém je že plná syntetika ti rozpustí usazeniny téměř okamžitě a to je problém polosynťák ti to rozpustí časem taky ale pomalu, m
Datum: 29. června 2012 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel14044
 Nic novýho pod sluncem,jen idiot naleje do zarostlýho motoru syntetiku....kdysi dávno tu o tom byly rozsáhlé články... PS: Za jistých okolností lze z m2t přejít na polosyntetiku,do péráka leju zásadně minerál a polosyntetiku,nic se nevydírá a kompresi má takovou,že když kopne,tak by zlomil nohu... Tak asi tak....
Datum: 29. června 2012 10:55
|



|