slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Zdarec, dneska jsem se doslech, že banzín speciál už nebude. Tak jsem se chtěl zeptat co se bude dávat do Pionýra. A ještě jsem se chtěl zeptat jakej benzín je nejlepší pro mustanga a jakým olejem to míchat a v jakém poměru. Ted nám řekli, že speciál s olejem pro dvoutaktní motory v poměru 1:20. A taky jakou používat směs aby to po zahřátí nechcípalo. Ted jsem tam měl to co píšu nahoře a v pohodě ale jak jsem tam dolil zbytek kanistru tak to po zahřátí chcípe a nejde nakoupnout. Je možný že na dně toho kanistru bylo více toho oleju? Zkrátka mě zajímá jak a co je dobrý lít do mustanga. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:31
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
Hele lejte si tam co chcete třeba mejdlo nebo prací prášek mě je to jedno já jen řek svůj názor!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 18. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na oleje.cz jsou informace o olejích na vysoké úrovni, ale simsonviglu.cz, už to simson musí každýho odradit. :-)
 
 
Datum: 07. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel1196    
 
 
Datum: 07. června 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud se svíčka zanáší, je to buď moc bohatou směsí nebo špatnou tepelnou hodnotou svíčky. Zabarvení zbytkama z oleje a benzínu je normální, ale nesmí toho být vrstva. Spalitelnost oleje je spíš otázka, jak často se musí čistit motor a výfuk. V tomhle uznávám, že je M2t horší než moderní oleje. Odkud máš informaci, že při 130°C skoro nemaže? Uvědomuješ si, že některý M2t jsou SAE 40 a některý SAE 50?
 
 
Datum: 04. června 2009 20:58
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      IP: uživatel1196    
Ono nejde jen o zkratování svíčky ta se snadno vyndá a vyčistí o mnoho víc jde jakou má ten olej spálitelnost a jak je jeho mazivost závislá na teplotě motoru a M2T ten už při 130stupních skoro nemaže takže to neni olej pro žádný valký trapiče a na zajíždění uplně nevhodný
 
 
Datum: 04. června 2009 20:30
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina M2t je normy API TB. Svíčka se mi zkratovala jen jednou a to proto, že jsem tam měl moc malou elektrodovou vzdálenost. M2t doporučuju.
 
 
Datum: 04. června 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: TOMAS      E-mail:      IP: uživatel1196    
M2T je sracka největší nedoporučuju jím mazat ja leju Valvoline Durablend 2t je to polosyntetika a zvíšili se mi max otáčky o 500
 
 
Datum: 04. června 2009 16:18
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
M2T není recyklát, z vyjetých olejů se dnes automobilové oleje nedělají, dělají se z toho různé ropné produkty pro průmysl. Ale že je to shit, tak v tom s tebou souhlasím. Je to olej normy API TA, tedy prakticky bez aditiv. Dříve se ve starých Jawách dal použít, ostatně nic jiného nebylo. Ale když jsem ho dával do sekačky MF 70, tak to bylo peklo, ten smrad a neustálé čištění svíčky. Dnes používám olej Mobil1, syntetiku a můžu říct, že to je téměř jak se čtyřtaktem. Po smradu ani památky a na svíčku jsem dva roky nesáhl.
 
 
Datum: 04. června 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
mozna to bude tim ,ze vim z ceho se m2t delá a proto ho odsuzuju.......obcas kdyz u nas na dilne vidim,jaky sracky vozej do sberny sajrajtních olejů,tak si rikam,ze vubec nechapu,proc se ten fichtl na m2t nezadre hned:-D:-D Vzdycky se mi fichtly kurvili po pul roce....vim proc.....ostrejsi jizda s m2t znamena jasnou smrt pro motor!!!!! Znam borce co jezdi deno denne 1km do prace a furt mu to jede na plno,ale on tomu nedava kotel a ten fichtl najede denne nnula,nula hovno......Pro Maresuk: Benzin kup nejakej,je to jedno.....a nalej do toho nejakej olej hlavne!!!!.....pomery si uz slysel....m2t minimalne 1:33 a normalni olej 1:40......doporucuji z dlouholete praxe pouzit normalni olej,treba Shell Advance SX.....nejlevnejsi nejkvalitnejsi mineralni olej...(pokud zanedbam m2t,coz neni olej:-D)....
 
 
Datum: 03. června 2009 23:15
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Maresuku, oleji je fuk, do kterýho benzínu ho naleješ.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:16
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli natural nebo special je to fuk. Special má oproti naturalu navíc aditivum proti vytloukání ventilových sedel. To má význam je pro starý čtyřtakty. Vyšší oktanové číslo nemá moc význam, protože je to odolnost proti samozápalu a když se samozápalem není problém u 91, tak nebude problém ani u 95. Vyšší odolnost proti samozápalu má i vedlejší efekt a to pomalejší hoření. To je ale zanedbatelný. Můj názor o M2t je, že je nesmyslo ho odsuzovat jen podle názvu, protože oleje pod tímto názvem vyrábí hodně značek. Mažu 1:30 M2t od Parama a jsem spokojenej. Nějak nechápu, proč někdo porovnává olej podle toho jak kouří.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: maresuk      E-mail:      IP: uživatel5936    
Tak já mám ted kanystr s 20 litry naturalu 95 a smíchám to s olejem M2T v poměru 1:40. Už to mám koupený a příště koupím kvalitní olej. Kterej olej je asi nejlepší k naturalu 95? V jakým poměru? Jejich tu dost nevim který vybrat.
 
 
Datum: 03. června 2009 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik      E-mail:      IP: uživatel4556    
standa :Shell Advance SX 2T je opravdu dobrej.Teď sem na něj přestoupil z Mogulu TSF.Je o stovku levnější,specifikace maj oba stejný.A ten Shell i míň kouří.Když sem mazal TSF a naložil sem motorce tak kouřila,teď na Shellu nic.Přestoupil sem hlavně kvůli ceně,protote při poměru 1:30 by mě TSF zachvíly vycuclo
 
 
Datum: 03. června 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2390    
Pokud se nepletu tak oktanovy cislo neni nic vic/min nez odolnosti proti detonacim. A 1:100 do pionyra to zavani vrazdou s pouzitim zebelepsiho oleje. Zajimalo by me, jak vypada tvuj cep s futrem. Pro priklad manual k moji byvaly 125 Cagive udaval, ze se smes micha od 1:100 (volnobeh) az 1:60 v zatizeni a to byla vodou chlazena + nikasil (mensi tolerance, mensi treni). Takze 1:100 u pionyra je nesmysl. K M2T: je to sajrajt, co si budeme povidat. Ale urcite se nevyrabi recyklaci starych oleju, to by vyroba vysla mnohem draz a ten olej by se nemohl zaplatit, je to jeden z dost casto citovanych omyu a slycham ho pomerne casto... Jinak pionyra a pak Simsona v 16 sem mazal 1:40 Mogulem TSF. Pak sem presel Shell WSX Advance (polosyntetika) 1:40 a tedka jezdim Motul 510 1:30. Benzin dycky 95 natural. Do zavodaku pro dobrej pocit bud Carreru, nebo Shell V-Power. Zdalo se mi, ze to jede lip, ale mozna je to psychikou... Pragovku mazu 1:50 Motulem 710. To je ohledne oleju asi tak vsechno ode me...
 
 
Datum: 03. června 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
to jsem rád:-) tamtoho chlápka nemuzu vystát:-D Samozrejmne ze to co tu Radek popsal je me moc dobre známe. Kombinace snizene hlavy a 100 oktanu je známa kombinace pro zrychlení a rychlejsi odrovnání seriovyho motoru:-D
 
 
Datum: 03. června 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Víceoktanový benzín při stejné kompresi hoří pomaleji, tudíž je nutno nastavit větší předstih, jinak u čtyřtaktu bude palivo dohořívat ve výfuku a budou se podpalovat výfukové ventily. U dvoutaktu menšího obsahu to tak nevadí.
 
 
Datum: 03. června 2009 16:36
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
asi se bavíš s jinym radkem :-) ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá,toto neplatí na motorech které mají vstřikování a snímač klepání tam si podle detonací ve válci motor sám upravuje dávku benzínu a přezkočení jiskry na svíčce,pokud něco o tom víš tak víš že některý motorky měli i přepínač 91 a 95 kdy člověk sám nastavil mechanicky řídící jednotce předstih zážehu aby to jelo na ten 95 benzín víc kdyby to bylo jak říkáš ty tak by žadny takovídle věci nebyli;-)zkus třeba 127 oktanovej benzín a uvidíš že to pojede uplně stejně pokud to nesešteluješ na tenhle benzín:-)
 
 
Datum: 03. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou
 
 
Datum: 03. června 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6285    
Jestli je uzivatel Radek ten Radek,se kterym sem se hadal 2 dny o tom ze m2t je recyklát sraček,tak nas opet ceka zajimava a dlouha diskuse:-D:-D Kolega Frikulin ví,o čem mluví a nedovoloval bych si jeho slova spochybňovat!!!! Pokud nekdo maze 1:100 plnou syntetikou,tak je to jeho vec,ale pro fichtla je to nepripustné!!! O kvalitach M2T se bavit nebudeme,to je známá kapitola. K pouziti lepsiho mineralniho oleje v pomeru 1:40 se také priklaním....po zajetí je mozna i nejaka levnejsi polosyntetika.... Jinak pokud zde padne slovo kvalitnejsi olej,tak to v prekladu znamena vsechno jinyho nez m2t:-D:-D Samozrejmne nevidim duvod,proc nejezdit na natural....jezdi to na nej taky. A ba na ten 100 oktan to prej sakra letí proti specialu!! Potvrdilo to u hodne lidi nezavisle na sobe! Ja osobne jezdim na Speed mix 2T od Motorexu a na Special 91,ale cas od casu i na Natural 95.....po té co jsem se doslechl o kvalitách oleje Shell Advance SX planuju prestup na minerál.....hlavne mi laka ta cena 105/litr .....
 
 
Datum: 03. června 2009 15:39
 
 
 
 
Jméno: Kundrat ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
1:20 liju já do stadiona - M2T a normální natural. Zezačátku se motor choval trochu divně (i když jsem měl spíš špatnej karburátor), ale pak to přestalo a teď to žene skoro 60km/h :-D Jinak kámoš míchá do fichtlů (20 a hooodně stará 05) natural a M2T 1:40....zatím bez problému, nějakej rok už na to jezdí
 
 
Datum: 03. června 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel6288    
oktanoví číslo ti udává samovznítitelnost směsi pod tlakem takže když zvíšíš tlak ve spalovacím prostoru(kompresi) tak bys měl i zvíšit oktanové číslo benzínu jinak by mohlo docházet k samozápalům směsy a hlavně nikdy neposlouchej ty kecy jako že někdo jezdí na 91 a tet když natankoval 100 oktanovej benzín tak že to jede líp,je to blbost platilo by to v tom případě že bys zmenšil předstih,nevím co si kolega frikulin představuje pod pojmem kvalitní olej ale ja míchám kvalitní oleje 1:100
 
 
Datum: 03. června 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy sem ani na speciál nejezdil.... Natural běžnej fík bere bez problému a pokud máš ještě o malininko krouhlou hlavu tak to i líp jede. 1:20 je zajížděcí poměr. Pro běžnej provoz neupravenýho pionýry bych pro futro volil 1:40 (ale kvalitní olej) pro jehlový ložisko by to mělo fungovat i 1:50 (opět opakuju- KVALITNÍ OLEJ....)
 
 
Datum: 03. června 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Pestic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar to mas jedno ja leju do mustafa natural95 a muzes tam dat i carreru100 fik potrebuje minimalne 84oktanovej benal ale ten us se nedela......olej v pomeru 1:30 a nejakej lepsi bych doporucil nez M2T treba mogul TS,TSF,2T nebo jakejkoliv jinej nez M2T.....jesi ti chcipe tak si pritahni volnobeh na vyssi otacky,to je nerest fiku nektery chytaj studeny i teply a nektery jen studeny nebo teply...je to normalni.ale stim kandakem je to mozny ze tam bylo vic oleje....zdar
 
 
Datum: 03. června 2009 12:22
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 22:54:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu