 Zdarec, dneska jsem se doslech, že banzín speciál už nebude. Tak jsem se chtěl zeptat co se bude dávat do Pionýra. A ještě jsem se chtěl zeptat jakej benzín je nejlepší pro mustanga a jakým olejem to míchat a v jakém poměru. Ted nám řekli, že speciál s olejem pro dvoutaktní motory v poměru 1:20. A taky jakou používat směs aby to po zahřátí nechcípalo. Ted jsem tam měl to co píšu nahoře a v pohodě ale jak jsem tam dolil zbytek kanistru tak to po zahřátí chcípe a nejde nakoupnout. Je možný že na dně toho kanistru bylo více toho oleju? Zkrátka mě zajímá jak a co je dobrý lít do mustanga.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2009 18:31
 Hele lejte si tam co chcete třeba mejdlo nebo prací prášek mě je to jedno já jen řek svůj názor!!!!!!!!!!!!
Datum: 18. června 2009 18:31
 Na oleje.cz jsou informace o olejích na vysoké úrovni, ale simsonviglu.cz, už to simson musí každýho odradit.
Datum: 07. června 2009 16:53
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
Datum: 07. června 2009 12:49
 Pokud se svíčka zanáší, je to buď moc bohatou směsí nebo špatnou tepelnou hodnotou svíčky. Zabarvení zbytkama z oleje a benzínu je normální, ale nesmí toho být vrstva. Spalitelnost oleje je spíš otázka, jak často se musí čistit motor a výfuk. V tomhle uznávám, že je M2t horší než moderní oleje. Odkud máš informaci, že při 130°C skoro nemaže? Uvědomuješ si, že některý M2t jsou SAE 40 a některý SAE 50?
Datum: 04. června 2009 20:58
Jméno: TOMAS
IP: uživatel1196
 Ono nejde jen o zkratování svíčky ta se snadno vyndá a vyčistí o mnoho víc jde jakou má ten olej spálitelnost a jak je jeho mazivost závislá na teplotě motoru a M2T ten už při 130stupních skoro nemaže takže to neni olej pro žádný valký trapiče a na zajíždění uplně nevhodný
Datum: 04. června 2009 20:30
 Většina M2t je normy API TB. Svíčka se mi zkratovala jen jednou a to proto, že jsem tam měl moc malou elektrodovou vzdálenost. M2t doporučuju.
Datum: 04. června 2009 17:15
 M2T je sracka největší nedoporučuju jím mazat ja leju Valvoline Durablend 2t je to polosyntetika a zvíšili se mi max otáčky o 500
Datum: 04. června 2009 16:18
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 M2T není recyklát, z vyjetých olejů se dnes automobilové oleje nedělají, dělají se z toho různé ropné produkty pro průmysl. Ale že je to shit, tak v tom s tebou souhlasím. Je to olej normy API TA, tedy prakticky bez aditiv. Dříve se ve starých Jawách dal použít, ostatně nic jiného nebylo. Ale když jsem ho dával do sekačky MF 70, tak to bylo peklo, ten smrad a neustálé čištění svíčky. Dnes používám olej Mobil1, syntetiku a můžu říct, že to je téměř jak se čtyřtaktem. Po smradu ani památky a na svíčku jsem dva roky nesáhl.
Datum: 04. června 2009 16:13
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 mozna to bude tim ,ze vim z ceho se m2t delá a proto ho odsuzuju.......obcas kdyz u nas na dilne vidim,jaky sracky vozej do sberny sajrajtních olejů,tak si rikam,ze vubec nechapu,proc se ten fichtl na m2t nezadre hned   Vzdycky se mi fichtly kurvili po pul roce....vim proc.....ostrejsi jizda s m2t znamena jasnou smrt pro motor!!!!! Znam borce co jezdi deno denne 1km do prace a furt mu to jede na plno,ale on tomu nedava kotel a ten fichtl najede denne nnula,nula hovno......Pro Maresuk: Benzin kup nejakej,je to jedno.....a nalej do toho nejakej olej hlavne!!!!.....pomery si uz slysel....m2t minimalne 1:33 a normalni olej 1:40......doporucuji z dlouholete praxe pouzit normalni olej,treba Shell Advance SX.....nejlevnejsi nejkvalitnejsi mineralni olej...(pokud zanedbam m2t,coz neni olej  )....
Datum: 03. června 2009 23:15
 Maresuku, oleji je fuk, do kterýho benzínu ho naleješ.
Datum: 03. června 2009 21:16
 Jestli natural nebo special je to fuk. Special má oproti naturalu navíc aditivum proti vytloukání ventilových sedel. To má význam je pro starý čtyřtakty. Vyšší oktanové číslo nemá moc význam, protože je to odolnost proti samozápalu a když se samozápalem není problém u 91, tak nebude problém ani u 95. Vyšší odolnost proti samozápalu má i vedlejší efekt a to pomalejší hoření. To je ale zanedbatelný. Můj názor o M2t je, že je nesmyslo ho odsuzovat jen podle názvu, protože oleje pod tímto názvem vyrábí hodně značek. Mažu 1:30 M2t od Parama a jsem spokojenej. Nějak nechápu, proč někdo porovnává olej podle toho jak kouří.
Datum: 03. června 2009 21:14
 Tak já mám ted kanystr s 20 litry naturalu 95 a smíchám to s olejem M2T v poměru 1:40. Už to mám koupený a příště koupím kvalitní olej. Kterej olej je asi nejlepší k naturalu 95? V jakým poměru? Jejich tu dost nevim který vybrat.
Datum: 03. června 2009 21:10
 standa :Shell Advance SX 2T je opravdu dobrej.Teď sem na něj přestoupil z Mogulu TSF.Je o stovku levnější,specifikace maj oba stejný.A ten Shell i míň kouří.Když sem mazal TSF a naložil sem motorce tak kouřila,teď na Shellu nic.Přestoupil sem hlavně kvůli ceně,protote při poměru 1:30 by mě TSF zachvíly vycuclo
Datum: 03. června 2009 18:32
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Pokud se nepletu tak oktanovy cislo neni nic vic/min nez odolnosti proti detonacim. A 1:100 do pionyra to zavani vrazdou s pouzitim zebelepsiho oleje. Zajimalo by me, jak vypada tvuj cep s futrem. Pro priklad manual k moji byvaly 125 Cagive udaval, ze se smes micha od 1:100 (volnobeh) az 1:60 v zatizeni a to byla vodou chlazena + nikasil (mensi tolerance, mensi treni). Takze 1:100 u pionyra je nesmysl. K M2T: je to sajrajt, co si budeme povidat. Ale urcite se nevyrabi recyklaci starych oleju, to by vyroba vysla mnohem draz a ten olej by se nemohl zaplatit, je to jeden z dost casto citovanych omyu a slycham ho pomerne casto... Jinak pionyra a pak Simsona v 16 sem mazal 1:40 Mogulem TSF. Pak sem presel Shell WSX Advance (polosyntetika) 1:40 a tedka jezdim Motul 510 1:30. Benzin dycky 95 natural. Do zavodaku pro dobrej pocit bud Carreru, nebo Shell V-Power. Zdalo se mi, ze to jede lip, ale mozna je to psychikou... Pragovku mazu 1:50 Motulem 710. To je ohledne oleju asi tak vsechno ode me...
Datum: 03. června 2009 17:52
Jméno: standa
IP: uživatel6285
 to jsem rád  tamtoho chlápka nemuzu vystát  Samozrejmne ze to co tu Radek popsal je me moc dobre známe. Kombinace snizene hlavy a 100 oktanu je známa kombinace pro zrychlení a rychlejsi odrovnání seriovyho motoru
Datum: 03. června 2009 16:55
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Víceoktanový benzín při stejné kompresi hoří pomaleji, tudíž je nutno nastavit větší předstih, jinak u čtyřtaktu bude palivo dohořívat ve výfuku a budou se podpalovat výfukové ventily. U dvoutaktu menšího obsahu to tak nevadí.
Datum: 03. června 2009 16:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 asi se bavíš s jinym radkem  ale oktanoví číslo neznamená jestli to víc pojede nebo ne musíš vždy motor seštelovat na dané oktanové číslo,oktanové číslo ti udává to pod jakym tlakem se směs sama vznítí,motor když nesešteluješ tak to víc nepojede pojede to uplně stejně jen ti to možná připadá,toto neplatí na motorech které mají vstřikování a snímač klepání tam si podle detonací ve válci motor sám upravuje dávku benzínu a přezkočení jiskry na svíčce,pokud něco o tom víš tak víš že některý motorky měli i přepínač 91 a 95 kdy člověk sám nastavil mechanicky řídící jednotce předstih zážehu aby to jelo na ten 95 benzín víc kdyby to bylo jak říkáš ty tak by žadny takovídle věci nebyli  zkus třeba 127 oktanovej benzín a uvidíš že to pojede uplně stejně pokud to nesešteluješ na tenhle benzín
Datum: 03. června 2009 16:03
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou
Datum: 03. června 2009 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel6285
Datum: 03. června 2009 15:39
 1:20 liju já do stadiona - M2T a normální natural. Zezačátku se motor choval trochu divně (i když jsem měl spíš špatnej karburátor), ale pak to přestalo a teď to žene skoro 60km/h  Jinak kámoš míchá do fichtlů (20 a hooodně stará 05) natural a M2T 1:40....zatím bez problému, nějakej rok už na to jezdí
Datum: 03. června 2009 14:36
Jméno: Radek
IP: uživatel6288
 oktanoví číslo ti udává samovznítitelnost směsi pod tlakem takže když zvíšíš tlak ve spalovacím prostoru(kompresi) tak bys měl i zvíšit oktanové číslo benzínu jinak by mohlo docházet k samozápalům směsy a hlavně nikdy neposlouchej ty kecy jako že někdo jezdí na 91 a tet když natankoval 100 oktanovej benzín tak že to jede líp,je to blbost platilo by to v tom případě že bys zmenšil předstih,nevím co si kolega frikulin představuje pod pojmem kvalitní olej ale ja míchám kvalitní oleje 1:100
Datum: 03. června 2009 14:31
 Nikdy sem ani na speciál nejezdil.... Natural běžnej fík bere bez problému a pokud máš ještě o malininko krouhlou hlavu tak to i líp jede. 1:20 je zajížděcí poměr. Pro běžnej provoz neupravenýho pionýry bych pro futro volil 1:40 (ale kvalitní olej) pro jehlový ložisko by to mělo fungovat i 1:50 (opět opakuju- KVALITNÍ OLEJ....)
Datum: 03. června 2009 13:56
 zdar to mas jedno ja leju do mustafa natural95 a muzes tam dat i carreru100 fik potrebuje minimalne 84oktanovej benal ale ten us se nedela......olej v pomeru 1:30 a nejakej lepsi bych doporucil nez M2T treba mogul TS,TSF,2T nebo jakejkoliv jinej nez M2T.....jesi ti chcipe tak si pritahni volnobeh na vyssi otacky,to je nerest fiku nektery chytaj studeny i teply a nektery jen studeny nebo teply...je to normalni.ale stim kandakem je to mozny ze tam bylo vic oleje....zdar
Datum: 03. června 2009 12:22
|



|