Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj.Chtěl bych zrenonovat lehce zarezlou nádrž.Četl jsem,že to jde pomocí polyrethanové pryskyřice.Máte s tím někdo zkušenost nebo kde se to dá koupit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 22:32
Datum: 04. června 2009 22:32
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Nazdar. Koupil jsem Jawu 250/353. Když jsem sundal hlavu válce, abych se podíval jak to s motorem vypadá, tak jsem zjistil, že je tam asi opačně nasazenej píst. Ty zkosený hrany pístu patří směrem k výfukům, nebo směrem ke karburátoru? Já to mám směrem ke karburátoru. Vadí to moc? Pokud je to opačně, pokazim něco, když to obrátím tak jak to má být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 16:10
 Souhlasím, radši bych tam dal ten píst kterej tam má být
Datum: 05. června 2009 16:10
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jo to sražení patří k přepouštěcím kanálům, jak jsem pospíchal, tak jsem tam napsal k výfukovým, sorry. Z pohledu shora je to sražení na boku v zadní polovině pístu. Lepší je ale použití originálního pístu, tedy pokud se dělá GO.
Datum: 05. června 2009 12:18
 Já když dovezl domů panelku tak tam byl danej píst naopak to sražení bylo k vývukovym kanalum ale patri k prepoustecim kanalum.!!
Datum: 05. června 2009 7:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 353 měly píst bez sražení, ale jednu chvíli nebyly sehnání originální písty s dírou 15 mm. Tak se to řešilo tak že se použil píst z panelky s dírou 18 mm. ovšem musela se použít i ojnice z panelky. Píst se musí montovat šipkou do výfuku, když už tam šipka není vidět, tak nesmí jít žádný zámek pístního kroužku přes kanál, kroužek by se mohl zlomit o hranu kanálu. To odlehčení pístu musí směřovat k výfukovým kanálům, je to tam kvůli lepšímu vyplachování válce. Jinak motor kejvačky 353 poznáš od panelky tak, že u panelky je karburátor našroubován přímo na válec, u kejvačky na blok.
Datum: 04. června 2009 22:00
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Motor je určitě 353 kývyčka. Je hodně kulatej a má ozdobné výfukové matice. Bude to zkosení mít vliv na funkci motoru. Nesníží se komprese? Nebude to vadit při zpětným výplachu?
Datum: 04. června 2009 22:00
 Na pístu je šipka ta musí směřrovat k výfuku, ale myslím si že to není motor z 353 ty meli písty bez toho sražení. Panelky měli píst sraženej.
Datum: 04. června 2009 21:39
Posl.aktualizace: 04. června 2009 21:21
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Presne tak!
Datum: 04. června 2009 21:21
 JJ já to mam u čz krosky516 taky a když to sundam tak to hrozně zvoní!
Datum: 04. června 2009 20:49
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A prej to taky trochu snižuje vibrace
Datum: 04. června 2009 20:27
 nezvoněj ti žebra
Datum: 04. června 2009 20:16
 čus hoši chci se zeptat, přemejšlim o tom že bych si chtěl na mustanga nechat převrtat válec na 70 ccm a chci ze septat jestly nebude ten motor dostávat na prdel
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 14:44
 nechytáš se.. vůbec.. musel bys upravit válec.. to jakože hodně.. a nechat udělat novou vložku..atd
ale myslím že je to celkem zbytečné.. třeba moje 555.. je tam laďák dvoukomoráč chrom.. tryska origo 65.. 14ti zub sekundáro (místo 13 zub co je origo 555) .. je na něm vše v nejlepším pořádku... origo 555 zápalko.. origo karbec který je superní orpoti 21.. maximální rychlost se pohybuje 75 km/h ++ zátah od spodku je velmi solidní na pionýra který má jen jednu lamelu spojky  atd.. nestěžuju si.. zkrátka 555 4EWER.. 550 se dá taky upravit tak jak 555 a vypadají hezky.. zkrátka nevím proč.. ale 20/21/23 nejedou toik co moje 555.. sem chytil naky dobrý vyrobený kus
Datum: 05. června 2009 14:44
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Tak t si koupí nikasil možná pak to pujde hhh
Datum: 05. června 2009 7:28
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 nepouzivej muj nick , vymysli si svuj
Datum: 05. června 2009 7:11
 mustang23333 byl si rychlejsi
Datum: 04. června 2009 20:15
 original vlozku neprevrtas na 70ccm! 8 vybrus neni ani 60ccm je to cca 55ccm a o moc vic uz nevybrousis a pak je problem i se schanenim pistu ale v dnesni dobe se da vsecno ale vic jak 60ccm z toho nedostanes a budes mit slabou vlozku a bude hrozit to ze se bude kroutit atd jedine pouzit valec z 555...
Datum: 04. června 2009 20:14
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 tak nepřemejšlej o blbostech protože do sériovýho válce 70ccm neudělá ani dyby ses rostrch to si musíš u wikua koupit litinu a nechat si to udělat na zakázku ,ale zas to bude drahý takže stará básnička - vyčisti to namaž kola žetěz a sešteluj pořádně předstih/odtrh,směs a hladinu popřípadě vybrus a GO kliky a lítáš jak král a nemusís plati horentní prach za 70ccm ke kerý musís eště koupit pořádnej karbec...
Datum: 04. června 2009 20:13
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 zdar mam problem z plovakem uz sem dal i jinej, u jednoho fika kdyz stoji treba den, tak plovak zustane vyset dole a nic pustim do toho benal a furt to z toho chcije tak musim zase vsroubvat vicko nadzevdnotu to a je to ok, nevite cim to je ? pokazdy je dole  ale deravej neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 22:26
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 pajka mel si uplnou pravdu moc dik za radu, bylo to tim  takze pohoda uz je to dobry
Datum: 05. června 2009 22:26
 Nebo jestli máš starší karburátor Jiko 2915 PSb (Jawa 05), tak problém bývá obvykle v usazeninách na dně plovákovky. Tento karburátor nemá jehlu našroubovanou na dnu komory, ale je přiletovaná k plováku, jehla taky zavírá přívod paliva. Problém je, když lepkavá usazenina zůstane ve spodní dírce, kde se plovák "přilepí".
Datum: 04. června 2009 22:37
Jméno: jarda
IP: uživatel6302
 mno tak skuzrukou jestli tam drhne třeba maš nakřivo jehlu....jestli je všecho cajk tak bych ho skusil trochu namazat.....
Datum: 04. června 2009 20:25
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 hele nevíte o ňějakých pružinách které by pasovaly do předních tlumičů na pinýra(silnější) protože origoš jsou moc měký
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 19:48
Jméno: hanz
IP: uživatel5608
 diť projedu menší díru a praští na doraz totál a mam tam noví silony
Datum: 04. června 2009 19:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 meky??? kdyz jsou ve predu akorat do terenu akorat ze je musis natahnout ja je natach atetka tlumej suprove a natahujou se tak ze vezmes kladiv a tim placatym bouchas do skvir v pruzine tim se natahuje musis sobou stran protoze se stoci tak abys ho zase narovnal
Datum: 04. června 2009 19:21
 prosim co s tim kdyš mi motor u fíka strašně vynechává??všechno sem přešel ale pořád vynechává,kdyš to držim pod plnym tak ne,těsnění sou nový akorát pod válcem ne,mohlo by to dělat to že místo vejfuku mam jenom svařenou trubku do elka?je to minibajk tak tam nemužu dát normální výfuk tak jestli nemá bejt jinej předstih nebo tak
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 7:15
Jméno: dr.dromedar
IP: uživatel5567
 a pokud furt nic tak se podívej na indučku...musis mit 8v u jaw 20,21,23
Datum: 05. června 2009 7:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 bez vejfuku nejde do otacek ale pokud ti to vynechava nak hodne tak ti to nejspis nestaci podpalit smes musis zvetsit prectich skus nastelovat prectich na 1.6 mm
Datum: 04. června 2009 19:19
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci konečně se mi po nepovedených fotkách povedlo vyfotit mého stadiona s22 v pravých barvách tak to zkoukněte a ohodnotte ... P.S. kolik byste tak odhadli cenu ? (svítí, jede, ....)
http://www.sesa-moto.cz/galerie/stadion/id_13938.html
omlouvam se v minulém příspěvku jsem zapoměl dát odkaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2009 7:21
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Čau máš je velmi pěkný všechny já bych vybral ty nejlepší a prodal za 6000-8000Kč.A ty zbytky prodej do 5000Kč.Jak si ty myslíš ččaauuu
Datum: 05. června 2009 7:21
 Često prosim poraďte maji byt na jawa 250 typ353 6V žárovky a ten pojistkova kabel na 15A????Musím tam mít rele aby to svítilo????A jaky žárovky mam dát na kontrolku dobíjení????Pls poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2009 0:13
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Originál žárovka v předním světle je 35/35W, ale pokud jezdíš jenom ve dne, tak stačí 15 nebo 25W, uleví se tím baterii. V kontrolce dobíjení je žárovička 2W, jinak jak píše Standa. U baterky je pojistka 15A, silnější nebo dokonce šroubek tam nesmí přijít v žádném případě!
Datum: 06. června 2009 0:13
Jméno: Standa
IP: uživatel6296
 Doporucuji ti precist si prirucku k tomuto motocyklu. Elektroinstalace je 6V. Zarovka je slaba,myslim 0.5W,prednis vetlo 25W,5W parkovačka a zadni svetlo 15W(brzdovka)/5W(obrysove).....rele musis mit pro samotný chod motocyklu. Jestli jsem neco napsal spatne omlouvam se,ale urcite to vsechno najdev prirucce,kterou stahnes na SESA-MOTO
Datum: 04. června 2009 18:58
 cau co mam vymenit kdyz se mi po zahrati motoru prestane vypinat spojka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2009 15:19
 zdar ... hele já mám ten stejnej problém ... vyměnil sem všechno a pořád mi to dělá ... nikdy sem nepřišel na to čím to muže bejt ...
Datum: 13. června 2009 15:19
 A DOUFÁM,ŽE NEJEZDÍŠ NA SUCHO.I TAKHLE PÁR TÍPKŮ UPEKLO KORKY TAK ŽE ZABÍRALI JEN STUDENÝ.JINAK JAK RADÍ OSTATNÍ,SEŠTELOVAT SPOJKOVEJ ŠROUB.
Datum: 13. června 2009 13:07
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 skus to dostelovat at vic klouze ale at ti to neprokluzuje kdyz ji nezmacknes nato bacha....pak je mozny ze je tam nekde moc naohejbany lanko nebo ohla packa spojky a pak to nema dostatecnej pohyb na pace spojky...
Datum: 12. června 2009 21:48
 mne se to deje jen pri zahratym motoru
Datum: 05. června 2009 13:39
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 Je možné že si přehodil lamely a proto nechtějí vypínat.
Datum: 05. června 2009 7:08
 Měl jsem stejny problem ale z níčeho nic to přestalo
Datum: 04. června 2009 18:15
Jméno: macík1984
IP: uživatel5810
 Zdarec draci, mám dotaz odtrhu předstihu na Jawě 250/353. Odtrh se podle přiručky šteluje v horní úvrati pístu. Ale když mám úplně rozhozenej předstih tak ani odtrh nemůžu přece nastavit dobře ne? Mám tedy odtrh seřizovat při největším rozevření kontaktů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 19:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 pri horni uvrati kdyz je pist u svicky tak tam nastavis odtrch a pak vlozis mezi kontakty cigaretovej papir a otacis proti chodu motoru a az to scvakne tak opatrne atacis po chodu motoru a hned jak se zacne otvirat pusti papir tak muzes merit a pak zmeris pist pri horni uvrati
Datum: 04. června 2009 19:26
 zdar draci chtěl jsem se zeptat jestli se dají přidělat blinkry na babettu 210 jestli jo tak mi pls někdo pošlete schma zapojení nebo nějakou radu jak se to dělá
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 18:02
Jméno: jarda
IP: uživatel6301
 jde to.nejtěžši je ty blinkry vhodně přidělat.pak vytahneš jeden drat od světel a přes přerušovač na přepinač.musi byt třípolohovej.
Datum: 04. června 2009 18:02
 Ahoj objednal jsem si zde "Číslo výrobku: S0062" packu brzdy na stadiona/jawettu. Bohuzel mi dnes prisel balik a prumer otvoru na páčce je o dost větší a nepasuje. Objednával někdo a měl stejný problém? Díky Jakub
http://img199.imageshack.us/my.php?image=sdc10991i.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 20:24
 jo,taky se mi to stalo,pak sem zjistil ze tam patri takova vymezovaci vlozka,valecek mezi packu a sroub
Datum: 04. června 2009 20:24
 Cus,chtel sem se zeptat nevite nekdo jestli je ridicak na jawu 555 od 15 nebo od 16 let??kazdy me rika neco jineho.dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2009 11:33
 FK má pravdu sk. AM opravňuje k řízení mopedů a malých motocyklů s maximální konstrukční rychlostí 45 km/h. §81 Zák.361/2000Sb.\r\n
Datum: 08. června 2009 11:33
 To o omezení objemem jsem četl snad jen tady v pokecu. V silničním zákoně je jen 45km/h. Možná se pletu. V takovým případě tu prosím napište zákon a pargraf ve kterým to je napsaný.
Datum: 05. června 2009 17:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 fk kecá kraviny
Datum: 05. června 2009 17:00
Jméno: FK
IP: uživatel1115
 Honza 10 : Píšeš blbosti !! Objem motoru NENÍ v této kategorii řidičáků uveden !! Je to omezeno POUZE konstrukční rychlostí.
Doporučuji aby sis to ověřil, aspoň si zmenšíš mezery ve znalostech !!
Datum: 05. června 2009 16:49
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 v tp od 555 je napsano konstrukcni rychlost 50 km/h
Datum: 04. června 2009 21:29
 Tak to máš velkej problém. Přihlasit to bude asi problém.
Datum: 04. června 2009 21:05
 problem je v tom ze sem to koupil od kamose a TP neni takze bych to musel prihlasit
Datum: 04. června 2009 20:23
 problem je v tom ze sem to koupil od kamose a TP neni takze bych to musel prihlasit
Datum: 04. června 2009 20:23
 problem je v tom ze sem to koupil od kamose a TP neni takze bych to musel prihlasit
Datum: 04. června 2009 20:11
 problem je v tom ze sem to koupil od kamose a TP neni takze bych to musel prihlasit
Datum: 04. června 2009 19:48
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 pardon, lépe formulované bude, o objemu DO 50ccm
Datum: 04. června 2009 19:35
Jméno: Honza10
IP: uživatel5065
 řidičák od 15 můžeš mít na moto o objemu 50ccm a konstrukční rychlost, kterou najdeš v TP, do 45km/h...podle mě je 555 do 45km/h, mám takovej dojem.
Datum: 04. června 2009 19:34
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Tak to záleží na tom,jestli má v TP 45km/h,nebo 65km/h,vím,že 550 měly všechny 45km/h,ale zatím všechny 555 co jsem viděl měly od 50 do 65km/h.
Datum: 04. června 2009 17:15
Posl.aktualizace: 06. června 2009 11:44
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
Datum: 06. června 2009 11:44
Jméno: Martin
IP: uživatel1303
 Dnes jsem se dozvěděl že na Mustanga nemohu od 15-ti let....Nevíte jestli Jawa Dandy 50 ..může být od 15-ti..???...kdyby měla v TP konstrukční rychlost 45km/h...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:19
Jméno: lukas
IP: uživatel3576
 Zdarec já mám fichtla je to jeden z těch prvních a u nich se psalo 45 km/h jestli někdo chcete tak bych ho prodal po domluvě. Je to klasickej fichtl v pěkným stavu kdyžtak e-mail : LukasBenatsky@seznam.cz
Datum: 15. července 2009 12:19
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Bohužel,já si taky musím dělat A1 abych na mustangu mohl jezdit.Jinak Dandyny měly myslím všchny 65km/h,ale jawa Robby,novější mosquito,má 45km/h.
Datum: 04. června 2009 17:18
 Na mustanga se může až od 16ti protože má max konstrukcní rychlost 65km/h
Datum: 04. června 2009 16:04
 zdar draci..chci si koupit jeden z těhle laďáků,ja bych chtěl ten s číslem 12 209 ..jakej jinej mi jeste bude pasovat na mustanga?a jeste neco-kdyz ten vejfuk nevyladim spravne,a nebo kdyz ho jenom namontuju bez vyladeni tak co se stane?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 15:45
 ja mam ten 12 204 na jawa 21.. musel som ale z vyfuku to koleno odrezat a navarit origo pionier koleno. ak ho nevyladis nic sa nestane.. kazdopadne to ma lepsi zvuk
Datum: 04. června 2009 15:45
Datum: 04. června 2009 15:19
Datum: 04. června 2009 15:02
 Hele draci tohle je sice mimo znacku jawa ale nekdo z vas to bude vedet..simson elektronik a simson skutr..kterej jede rychlejs?a maj stejnej motor?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 20:31
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 v základu by to melo jet stejne pokud nema jiny sekundaro hodne lidi si to menilo aby to jelo rychleji nebo aby to melo silu ja mam simsona 60ccm a mam tam 17z. kolecko a jezdi to neco pres 80
Datum: 04. června 2009 20:31
 Skůtr má o dost menší kola. Nevim nejel jsem na nem
Datum: 04. června 2009 19:16
 MYSLIM ŽE JEDOU UPE STEJNĚ MAJ STEJNEJ MOTOR já mám simsona S51 enduro a jede mi to nějakejch 72km/h
Datum: 04. června 2009 16:08
Jméno: jawa5
IP: uživatel5335
 cawte aka je ta hvezdicova hlava cu tu predava sesa?a kt hu viraba
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 14:26
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 ahoj draci, mám takovej dotaz - nevíte kde se dají sehnat blinkry na kolo (a za kolik), chtěl bych to dát na fichtla...má to tak někdo? máte s tím někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2009 13:35
|



|