slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Čus draci,máte někdo zkušenosti s tímto olejem???? http://www.eshop.imofa.cz/product_info.php?products_id=238 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 20:27
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že někdo lil i M6AD je možný, ale to je 4t olej. M6A je takový univerzál co se dá použít skoro všude.
 
 
Datum: 18. července 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JS - predem k tomu 4T oleji, bylo pravda puvodne jen M6A ale pak se zaclo vyrabet i M6AD...no a ze se ten film u M2T trha? gdyby se netrhal tak to maze prece, dyt to neni schopny umazat fika gdyz ho moc honis, to zalezi na teplote, otackach a mnoha dalsich faktorech...Pan Pulic - mela jen 30km nalitano? tak to bylo asi hnedla kratce po vybrusu...ono to drzi taky diky tomu ze ten valec je cerstve vyhonovan, ma na sobe takove malinkate drazky a tim to lip drzi na stenach valce, taky se to redi do nadrze ve vetsim mnostvi to prece kazdej wi...proto se taky na zimu strikuje do valce pres otvor ve svicce olej nebo se primo valec vymaze, ti gdo tam davaj tudlec srajdu pak wi jaky je to na jare a jak je valec zatuhlej, taky se pak rady pripikaj krouzky...
 
 
Datum: 17. července 2009 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6726    
Pan Pulič: Mam averzi:-D:-Dno a kdyby jo tak co:-D Asi fakt mam no:-DNa mazání řetězu je to moc řídký,do benzinu bych to uz nenalil,tak co s tim:-D
 
 
Datum: 17. července 2009 10:07
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Stando, koupil sem 05ku od deduly, co ji mel ve stodole. Mela natoceno na tachometru kolem 30k km, jeta na m2t. Po sundani valce sem orpavdu zadnej rez nevidel, jen spoustu karbonu. :-) A ta vune/smrad staryho oleje v prevodovce.... uhmm. M2T sice neholduju, ale oc nechapu tvoji averzi.
 
 
Datum: 17. července 2009 8:02
 
 
 
 
Jméno: brisK      IP: uživatel6725    
Michal: zeleny je Husqvarna, červený STIHL - mam oba dva doma tak vim :-)
 
 
Datum: 16. července 2009 23:38
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ten olej je zeleny a ted nevim jestli je to STIH nebo HUSQVARNA
 
 
Datum: 16. července 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6724    
tak z jineho soudku....odstav fichtla na pul roku....po pul roce sundej hlavu a sjed pistem do HU.....pokud mazes jen nejakym pochybnym m2t tak bude valec takrka suchy,v nekterych pripadech uz zacina zrznout......to a same v pripade polosyntetiky a vysledek je prekvapujici,i po pul roce je tam olejový film a valec dokonale chranen...... Zajimalo by mi kdo z vas si toho uz vsimnul..... jinak trhani mazaciho filmu hlavne zpusobuje opotrebovani valce....nejlepe drzi mazaci film po vybrusu.....
 
 
Datum: 16. července 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Steve: To nobylo M6AD, ale M6A. Jak si přišel na to, že se olejový film u M2t sandno trhá?
 
 
Datum: 16. července 2009 20:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oprava - oil z pily do fika, ne do pily jak sem psal
 
 
Datum: 16. července 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
michal - to ze tam budes dava t oil do pily je dobra vlastnost, o co ze je ten olej cervenej a ma na sobe nazev Stihl...to je totiz mineral a jako takovy nic nerozpousti jak uz rikal Standa o polosyntetice, nedej boze tam lejt syntetiku...prakticky prechod z mineralu na mineral a z polosy. na polosyntetiku se skoro nic nedeje ale je dobry si to dycky vycistit, vypalit lauf, vycistit spalovak a pist atd, prece jen se to jednou za nejakou dobu udelat musi...Hlada - ano, byl to oil do 4T motoru, do aut, jmenovalo se to M6AD (A znaci antikorozni schopnosti cili konzervace a D detergent, to je prakticky cistidlo, detergent je treba i mydlo, cili i gdyz je to olej s naprosto opacnou strukturou a ceka se od nej uplne neco jineho tak pokud bych se mel rozhodnout mezi M2T a M6AD tak bych zustal an vazkach pac M2T je sracka a to druhy zas 4T oil) no a pak se zacal vyrabet M2T, do simalu se to pak zaclo i predepisovat, jenze to M2T kdysi neni to M2T co tedka vyrabi Mogul a Paramo (Mogul vyrabi 2 ty typy, jeden co neni olej o druhym uz tu byla rec)...jak rikal Standa, do motoru co jsou tzv. malootackove to jde (!) ale pokud me treba jede fik na rovince i tech 80 coz je 8ooo ot. tak to neumaze ani gdyby se roztrhal (coz olejovy film u M2T se trha velmi snadno:-D), cili nemaze gdyz to motr potrebuje, netesni (gdo s tim maze a koukne se na pist a uvidi ho za pistnima krouzkama cernej tak to je znak ze to netesni pac 2T oil ma mimo jine i tesnit), blbe chladi (taky diky male mazaci schopnosti tim ze vic dre o steny valce) a mnoho dalsich nedostatku...jedina vyhoda je cena, taky to ale neni oil...a to ze nektery motory od vyroby nebyly rozebrany a litaj jak za mlada je mnoho, litaj vyborne a jak se do toho hrabne a rozpuli se tak bud se to vsecko musi udelat poradne nebo ten motor se zacne rozpadat a nebude nigdy to co driv, dodneska znam jednu 20 co umi do kopcu jako zadny jiny fik a to ma na tachaci uz mraky km a do dneska nepuleny motor...stejne ale se negdy rozpulit musi a tak radim at se to dela poradne, pak to vydrzi zas dalsich treba 30 let...
 
 
Datum: 16. července 2009 18:37
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm jenze práve v tý minulý době nejezdili na M2T... jezdili na motorovej olej do aut.. jako já když vidím kámoše lít M2T do jeho fichtla, tak se směju.. jen jednou jedinkrát sem jezdil na M2T v tomhle roce a co se nestalo.... přehřál sem to, přidřel sem a čekal 10 minut než to všechno vychladlo... ted zajizdim motor a dávám tam Castrol 2T... parádí olej, nikdy s ním nebyl problém
 
 
Datum: 16. července 2009 17:29
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
Zdarec, ja treba koupil fichtle(vetsinou uz dele staly po starsich panech takze je pravdepodobne ze jezdily na M2T) a to sem jesete o tym nic nevedel a koupi sem si benal a tata mi to naredli vysokootackovym olejem co leje do pyly(je drevorubec) takze to byl prechod oleju a jezdim do ted bez problemu jeste ani jednou sem nezadrel a nebo sem koupil fichtla od kamosa co jezdil na M2t a zase sem tam lyl ten vysokootackovej a vse OK (sory za diakritiku ale nechtelo se mi z tim srat:-D)
 
 
Datum: 16. července 2009 15:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6717    
Vim ze tu byli lidi,ktery proste meli stary motory(nikdy negeneralkovany,pekne jedoucí) a na ten starej tvrdej zarostlej karbon pustili polosyntetiku........co se asi stalo......valec se vydřel.....kdo by to čekal.......a ted nadavaj na lepsi oleje......otazka olejů je složitá......jako do starejch pomalobeznejch parezu a kejvacek nema cenu lejt nic lepsiho nez minerál....ale takovej rozzurenej pincek se z kopce blíží k otáčkám 7500-8000/min a to uz neni onen pomalochodnej motor a verte mi,ze pokud s fichtlem takle zacházíte,davate mu na prdel,kotel v lese jedna-dva,z kopce 80 plnej tak m2t to neumaže.....(az na vyjímky teda:-D:-D)....pokud hodlate zachazet s fichtlem takle drasticky,tak se musite poohlidnout po lepsim oleji,protoze na m2t to dlouho nevydrží pri zivote.......ja jsem jeden z tech pripadů o kterych mluvim:-D:-D dokud sem nepresedlal na Motorex,tak motor mel zivotnost jednu sezonu...... krutá realita....
 
 
Datum: 16. července 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6717    
tak ja taky prihodim nejaky zazitky z nataceni:-) at na m2t furt jen nenadavam......kamosovi sem asi pred 2 rokama sehnal 21,docela peknej stav.....vse fungovalo jen se furt dusil,neviresilo to nic,tak sem proste uz prdnul s nervama a vrtnul mu trysku na 80.....alá hop...bylo po problemu,ale prozmenu sem musel zase odškrtit sani protoze to bylo moc bohatý.....a ve výsledku to jede skoro 80:-D........ale k veci.......byl to fichtl s nikdy nerozebiranym motorem,kterej odjakziva jezdil na m2t ...valec,pist a hlava o tom svedcili.....tak proc se s tim srat a cistit to,rika si clovek,stejnak to do roka klekne.....tak sem mu to dal,dej se vule boží......ten kluk s tim dela neskutečný veci a ten motor jde i po 40 letech jako novej,nic necinkne,neklepne,chytá,nezlobí.......je to asi jeden z tech povedenejch motorů........to ze je stale ve forme,pripisuju onomu 2T oleji Mogul a jemne řízlé trysce,verim ze bez ní uz by se rafnul......sice musi 3x za rok cistit svici,protoze je to bohatsi,ale jak to funguje.....neskutečný......za 2 roky co s tim jezdi sme jen jednou menili lamely a dvakrat cistili hlavni trysku a kola prezouvali na drapaky:-D:-D Samozrejmne jezdi na to lepsi m2t v hubeny flaštičce s červenym zacvakavacim víčkem......... Jako pokud mas fichtla,kterej na to celej zivot jezdil a nevadilo mu to a je v perfektnim stavu,tak tam i nadale lej ono lepsi m2t......
 
 
Datum: 16. července 2009 13:47
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Dědův bývalý fichtl,než se posrala spojka,jezdil s M2T celý život,a jezdil pěkně,i něco přes 80km/h,je to sice sračka,to jo,ale kdysi nic jiného nebylo a taky to jezdilo.Zkusím do mustanga koupit ten shell,nevíte kolik to stojí na benzině shell?????
 
 
Datum: 16. července 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prave ze ne, je to to samy jak vyrabi Paramo, nasedla kase...i todlec mam doma, krasne se s tim pridiraj pisty pri 50km/h a trojce, to mas 5ooo ot. a stejne to nezvlada...
 
 
Datum: 16. července 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to normální M2t, akorát ho prodává Mogul a tak je dražší. Řadil bych ho k těm lepším M2t.
 
 
Datum: 16. července 2009 12:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to M2T nam byl cert dluzen, stejne si myslim ze vydavat to za olej je klamani spotrebitele...a nebo takovej TSF od Mogulu, docela fajn oil za tu cenu...
 
 
Datum: 16. července 2009 12:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6717    
http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l to uz by šlo ne??? Doufam,ze tenhle Shell konečně vyžene to prašivý m2t z našeho trhu:-D
 
 
Datum: 16. července 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zadny rozdil v tom neni, je to presne to M2T co neumi mazat, vlastni zkusenost...todlec nigdy nebrat, neni to olej!
 
 
Datum: 16. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6717    
dat 60,- za pullitrovku M2T,to bych se musel fackovat:-D:-D nejvic me drti,jak to ma napsany specifikace API TB:-D:-D:-D to sem myslel,ze se pochciju smichy a spadnu e zidle:-D:-D sem koukal do ceniku a jako 115,- za litrovku m2t:-D:-D to je moc hardcore e-shop:-D:-D
 
 
Datum: 16. července 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Takže rozdíl mezi tu tim a M2T je akorád v ceně :-D???????
 
 
Datum: 16. července 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to obyč M2T akorát ho prodává mogul
 
 
Datum: 16. července 2009 12:01
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 12:49:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu