Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau neví tu někdo jakej se má lít olej do převodovky u Pucha MS50 a jaká tam má být svíčka a jestli se da někde na netu stahnout katalog nahradních dílů nebo náká knižka na opravy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 17:14
 jo a eště jaký sou tam hodnoty predstihu a odtrhu
Datum: 17. července 2009 17:14
 Zdar, nevíte někdo kolik by stál výbrus na Jawu Mosquito?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:58
 Čau draci mam takovou mensi otazku:mam mustanga trochu prekopanyho na cross tak ho honim casto v otackach bylo vsecko v pohode ale minulej tejden se mi zacal hodne varit ted kdyz ho nakopnu a vyjedu si mensi kopecek tak se z motoru kouri jako z komina nwm cim to muze byt a navic kdyz se zahreje tak motor zacne brnet a ztraci vykon a otacky muzu za plyn tahat jak chcu ale zadusi se.Tak mi prosimvas nekdo poradte Diky za odpovedi Black Rider
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:20
Jméno: Black Rider
IP: uživatel6744
 krouzky sou novy pist je novej a je po vybrusu a mirne snizena hlava
Datum: 18. července 2009 18:20
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 ani bych se nedivil, že máš popraskaný kroužky.
Datum: 18. července 2009 16:44
Jméno: Black Rider
IP: uživatel3112
 Diky zkusim to
Datum: 17. července 2009 18:21
 zkus vypálit výfuk a zkontrolovat kanál
Datum: 17. července 2009 18:01
 Hoši,jaká motorka se dá koupit v 18 letech do 25kW??Musí mít 4T motor,takže Jawa 350 neeee,sice by se mi líbila,ale nemá 4T motor.Proti 2T nic nemam,sou dobrý,ale ve velký motce už chci 4T.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:12
 no na 650 motoru z Jawy (Rotax) sem delal jizdy v autoskole, meli sme ho v jednom BMW a neni to az zas tak silny jak se muze zdat, ten motor je dost priskrcenej...zase ma krasnej zatah od spodu...jinak ze Jawa 650 ma 35kW ti nebrani v tomu udelat si A18 pac za chvili to stejne budou zvedat z 25kW na 35kW a diky tomu zase A neomezeny bude az od 24 let...cili si to udelej a pokud mas moc chcechtaku a newis co s tim tak si sezen tu Jawu 650...a nebo si pockej az se zacne vyrabet Jawa 660, je to podle me konecne narez od Jawy...
Datum: 18. července 2009 12:12
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 souhlasím s hladou esi si nejezdil na nějaký silnější motorce a přestupuješ ze 125 tak kawa er-5 bohatě stačí kámoš přestupoval ze 125 na tohle a říkal že je to paráda a že silný to je a 650 by si nekoupil že je to moc..je to prostě pěkná motorka která se dá sehnat za slušnej peníz
Datum: 17. července 2009 19:04
 Taky bych šel rád do Jawy,třinda se mi líbí,ale.... spotřeba,2T motor a celkově zastaralý,chci zkusit něco jinýho.Klidně bych šel i do Jawy 650 dakar,ale ta má 35kW a cena 170 kolíku neni moc příznivá.
Datum: 17. července 2009 17:57
 tak z ceskejch velkej tak akorat Jawa 500 OHC (mimochodem sem ji dneska videl a nadhera) ale tu uz prakticky nesplasis, pak jeste ceska Blata ale ta nedela velky kubatury...no a ze zahranici ti moc neporadim ale klasika Ninja, Bandit...jinak nevidim problem proc nemit 2T i jako velkou kubaturu, pravda je to dneska uz zastarale, trinda ma vykon pomalu jak dnesni 125 4T v otevreny verzi, o emisich se ani zminovat nebudu este ze se na to ted nehraje, bez primazu michat s olejem, spotreba jak u auta, ale co se tyce spolehlivosti tak sou treba 250 nebo trindy jak CZ tak od Jawy spolehlivy stroje, u MZ by se ti zas libila 5Q prevodovka a vetsinu si spravis doma na kolene nebo vyresis za cesty...asi sem uz staromodni ale velky Jawy maj proste svy kouzlo...
Datum: 17. července 2009 17:36
 kawa er-5 si myslím, že pro 18 letýho typka je to paradni
Datum: 17. července 2009 17:00
 ve velky masine jedine ctyrtakt,dvoutakt patri do mensich motorek,a ctyrtakt je proste ve vetsi masine lepsi,uz jenom kvuli udrzbe,spotrebe,nemusis michat olej s benzinem atd
Datum: 17. července 2009 16:59
Jméno: Davos
IP: uživatel6100
 tak ceskou asi ne co? spis ze zahranici mno nakou hondu bo tak ale 2T mas lepsi das si tam michacku a mas to lepsi nez 4T muzes to vic tocit a nesere se to
Datum: 17. července 2009 15:42
 Zdravím jen potřebuji vědět jestli mužu nějak legalně dojet do STK bez SPZ nebo jak sehnat zelenou SPZ . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 14:18
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 STK je zkratka, stanice technické kontroly.Zde ti udělají registrační kontrolu a vydají doklad (protokol).
Datum: 18. července 2009 14:18
 Ja tam nejedu udělat STK ale evidenčku a SPZ mi daj až na úřadě, když to přihlásím
Datum: 18. července 2009 13:58
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Naložit na vůz za auto.Nálepku ti potom vydají na úřadě na základě protokolu z STK.
Datum: 17. července 2009 14:21
 vole ldyž pudeš na stk bez SPZ tak kam ti tu nálepku dají? na čelo??
Datum: 17. července 2009 14:11
Jméno: Viktor
IP: uživatel3897
 Cau draci potrebuju pomoc fichtl mi nejede jiskru hazi,benzin tam taky jde ale vzdycky to udela takovy vrrrr-r-r-r a konec cim to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:06
Jméno: Viktor
IP: uživatel6732
  to nevim ,urcite to bude jen naka blbost..
Datum: 18. července 2009 0:06
Jméno: stanon
IP: uživatel6730
 prvně se omlouvám za jiný nick v prvním příspěvku. Mě dělá to samé jako tobě a též mám vše v pořádku. Asi nějaká výrobní vada?
Datum: 17. července 2009 22:38
Jméno: Viktor
IP: uživatel6732
 Mě to dela furt vzdycky to roztlacim a vrrrr-r-r-r a konec mam uz vsechno v cajku nechapu to karbec mam fph jiskru to hazi hodne dobrou ,odtrh i predstih mam..
Datum: 17. července 2009 22:01
Jméno: zaks
IP: uživatel6730
 To mě udělá po vyndání svíčky, vždycky vyndám svíčku, dám ji zpátky, šlápnu a vrrrr-rrr-r-blééé (konec), pak chytne zase až po vyndání a vrácení svíčky a to tak že zase úplně stejně, netuším čím to je, byli jsme se projet, zastavili jsme, já to chcípnul a už jsem nenastartoval... na roztlačení dělá úplně to samý...
Datum: 17. července 2009 20:40
Jméno: borec
IP: uživatel5519
 když už se tady o tři nebo čtyří dotazy níž řeší M2T, jaký je podle vás z těchhle bordelů nejlepší?? Já znám jen od Sheronu....je to taková průhledná flaška s černým olejem žlutým nápisem a červeným vrškem....
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:30
Jméno: michal
IP: uživatel6596
 tak můžu vam doporučit Q8 RS extreme / výbornej olej po vsech stránlkách, cena za litr 250-300kč
Datum: 17. července 2009 15:30
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 hele draci jaka se vam zda byt jawa 250 panelka ??ja to silne ?je to rychle ??neni to moc tezke ?neni to nejake moc velke ??\r\ndiky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:22
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 kolik ti to zralo ?
Datum: 19. července 2009 10:22
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já měl ve 14 letech jawa 350/634 . Ono už to jezdí pěkně těžký to je ale dalo se to zvládnout,ale dal sem to pryč jen kvuli spotčebě. žralo mi to celkem dost
Datum: 18. července 2009 13:04
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 a jeste jezdil sem asi tak v 9let na babete necele 2 roky,ted jezdim na fichtlu a 175,a sem tam na 350
Datum: 18. července 2009 12:07
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 je mne 14 a mam doma uz 350 a jezdim na ni v docela v pohode ale nekdy me to zacne prevazovat a padám,ale jinak v pohode a navic babeta to je slabe jak čaj a je to pomale
Datum: 18. července 2009 12:06
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Je ti třináct a chceš 250tku??? Tyvole maximálně byych ti dal do ruky fichtla, tu panelku pomalu neudržíš ani na silnice....a máš vůbec nějaký skušenosti s motorkama a něco najezdíno?? Se na tom něde zabiješe!! Vono 250 už není šlapací tříkoka víš????
Datum: 18. července 2009 8:40
 Martine Asterix stačí.  A ve třinácti bych mu koupiul babetu.
Datum: 17. července 2009 16:42
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Na panelku prostě musíš mít ramena jak obelix
Datum: 17. července 2009 15:50
 cross se nediv žes ji neutllačil když je ti teprv 13
Datum: 17. července 2009 15:04
 Kámoš jel na panelce 130km/h,skrčenej v bezvětří!Ale když sem si jí zkoušel tlačit tak sem jí do kopce nevztlačil ale panelka tě nikde jentak nenechá kadyž budeš hlídat benzín!
Datum: 17. července 2009 14:21
 martine 14 hp a né KW  , jako těžká nani pokud nejsi ještě malí prcek a nebo suchar, pro mně je prostě malá.....já chci 3padeeee
Datum: 17. července 2009 13:04
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je to silné? -- jasně že je to silné!!! má to 14 KW ,,, je to rychlé?? ---- to si piš že jo mě jede panelka 95 a některé jezdí 115Km/h.,,,,,,,neni to moc těžké  to je otázka, je to motorka pro chlapy! ne pro cimprlíny  ale važí to skoro 130 Kg (bez paliva) neni to nějaké moc velké?? ---- velký to moc neni - 1020 mm
http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/popis/schema_pro_353_4
Datum: 17. července 2009 12:49
Jméno: MIlan
IP: uživatel6596
 zdravím vás, mám fichtla,celou dobu jezdil v pohode,jneze ted zacal blbnou,nejde do vysokejch otáckách dusí se(škube to),newím co s tím,trysky jsou mrte čistý,poradte mi pls hodne tipu.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 8:11
 cau draku videl bych to spíš na předstih nebo ti tam jde málo benzínu
Datum: 19. července 2009 8:11
Jméno: Kraken
IP: uživatel6732
 podle me je v haji kondík
Datum: 18. července 2009 1:00
Jméno: crossman
IP: uživatel6596
 ahoj draci, potřebuju helpnout, fichtl mí hazí joskru,teče tam i benzín ale nejede to(ani škub), prosím napište i co nejvíc tipů co s tím muze bejt, zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:41
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 podle mejch zkusenosti: nejdriv vycisti karbec a trysky,potom zkus jinou svicku a pak zkus nastelovat predstih a odtrh  dej vedet jestli to pomohlo
Datum: 17. července 2009 21:41
 jesi ti dava jiskru a teče ti dotoho benzin a nejede,drží ti svíčka v hlavě ? jesi ji nemas utahlou tak to nikdy nerozjedes,a jeste mužeš mit špatne nastaveny předstih
Datum: 17. července 2009 11:57
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Co mate vsichni neco proti oleji M2T řekněte kolik zvas na něj jezdilo a co se stalo?zadřeli ste?to nebylo olejem ale řidičem,karbon?to k motoru patři protože palivo hoři,cena je super,nwm jestli vam něco ten olej udělat,ale řekne tady někdo že je špatny a hned to tady začne rozhlašovat cele forum,neřidtě se recenzi ale vlastni skušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:14
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa, hele mozna ze i jo
Datum: 18. července 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 s.w.i.n.e2 : ty mlč kamarade......kdyby prodavali za 15 korun olej reditelnej vodou,tak ho budes kupovat po barelech
Datum: 18. července 2009 17:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky se musim pridat  me M2T uplne staci  davam 1:40 nekdy o neco vic. znicim problem nemam kouri ? ani moc ne dekarbonizace zadna  a jezdim furt skoro kazdej den. z pridiranim problem taky nemam. zadny jiny sracky bych tam nedal
Datum: 18. července 2009 12:12
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mám železnou zásobu M2T, takže v drtivé většině používám jenom M2T, míchám 1:33. A že kouří? Hoši, fichtl musí kouřit... a z vejfuku musí ukapávat olej, v tom je
kouzlo toho stroje. Jinak to M2T je cca 15 let starý, mám toho obrovskej kanystr, takže nejsem schopen posoudit dnešní kvalitu. Pravda je, že dekarbonovat se holt musí,
to jo, jenže já sem staromilec a tohle všechno k tomuto stroji kdysi patřilo...Nemám s mým fichtlem v tomto směru problém a nezaznamenal jsem nikdy ani známku přidírání..
Datum: 18. července 2009 11:43
Jméno: Marek
IP: uživatel2718
 na M2t uz jezdim pekne dlohou liju to do 50 21,23 do jawy 90 do 250 a furt jezdim......mycham pomer 1:40
Datum: 18. července 2009 8:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No já bych jenom dodal, že dnes za 50-60 korun nikdo litr kvalitního oleje nevyrobí.
Datum: 17. července 2009 20:50
 zacnu tim ze zopakuju standu,m2t je ten nejlevnejsi a nejhorsi dvoutaktni olej co se bezde prodava,na to nikdo nemuze nic rict protoze je to pravda,dalsi vec je ze s tim olejem nezadres,ale maze blbe,takze je mnohem vetsi mechanicky namahani a tim padem mnohem vetsi opotrebeni(vybrus atd),kourivost je pro me docela dulezita,nechci aby za mnou byl oblak modryho koure jak za trabantem,dvoutakt sice kouri(protoze se s palivem spaluje olej),ale ta kourivost se s pouzitymi oleji lisi,na m2t kouri hodne,na castrol nekouri skoro vubec,dalsi vec je ze karbonuje,m2t se blbe spaluje,takze po sobe zanechava hodne sazi a tim zasira motor a vejfuk(pokud najezdis 200m tejdne kolem baraku tak ti to muze bejt jedno,ale kdyz nalitas za sezonu 6000km tak uz ti to tak jedno neni),jinak rikat nekomu ze je rozmazlenej fracek je blbost,protoze napriklad ja si na ten benzin a olej musim vydelat,a radsi si koupim drazsi olej kteryho dam min a ma mnohem lepsi vlastnosti nez nakou levnou sracku,jinak v posledni dobe se diskuze o mt2 moc mnozi,takze budou mazany protoze je to furt to samy dokola
Datum: 17. července 2009 17:11
 A ještě rohlig má naprostou pravdu!Je to sračka největší co snad de!A jestli si chceš skurvit motorku a karbonizovat pořád tak prosim lej to tam dál ale ten kdo používá m2t je fakt neskutečnej debil!
Datum: 17. července 2009 14:39
 Nevim proč se na tohle ptáš.  Vadí mi na něm všechno zadřel sem s nim 2 motory a je to kuli oleji protože od tý doby co tam leju tsf to jede líp a můžu jet dýl protože se to nehřeje a tim pádem se to nemůže zadřít!M2t=max kouřivost
max karbon
min mazání 
Motor je po tom kompletně zasranej a svíčka se černí pořád a na tsf vůbec!Příde mi jako by se to dělalo ze zbytků minerálních olejů který se nepovedou!
Datum: 17. července 2009 14:28
 jediný, kdo tu dostává peníze na olej a na benzín je péro.....já si na ně vydělávám na brigádě...!!!
Datum: 17. července 2009 13:57
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq:tak to sory za tu levnou sračku ale každemu maminka penize na benzin a olej nedava jak tobě ty pojebany rozmazleny šulinku!
Datum: 17. července 2009 13:55
 (sry za vulgarismy, ale tak jsem se na něj nasral, že sem to musel napsat)
Datum: 17. července 2009 13:53
 Nechápu, jak může být někdo takový kretén a furt do kola propagovat nějákou levnou pojebanou sračku, která stojí za hovno....rád mluvím otevřeně...takže, JSI pěknej KRETÉN....jak tím, že tam leješ sračky, tak tím, že je tady pořád dokola propaguješ....
Datum: 17. července 2009 13:53
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Přesně tak taky mam doma Mztku 150 etz a da mi krasnych 125 km/h jezdim sni každy den a no problem s olejem M2T
Datum: 17. července 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Hele ja bych to uz radeji nepitval.....pokud si prohlidnes historii diskuze,tak zjistis,ze reseni M2T se kolikrat protahne az na 40 odpovedi,pak se akorat pohadame a neshodnem se stejnak nikdy.......proste je to nejlevnejsi a nejhorsi olej(no  ) na trhu kterej koupis na kazdy pumpe...... veci na to v ramci mozností fungujou......do starejch pomalobeznejch 2T je dostacujici....i nejaka zahradni technika na nej funguje....pokud to nekdo leje do MZ nebo do Simsona,tak je magor,ale je to jeho vec.... Muj nazor na m2t vsichni znají......Bohuzel ja jedinej reknu na plnou hubu co si o tom oleji myslim,co o nem vim,jaky ja s nim mam skusenosti a bohuzel to ze za mnou jdou vsichni jak stádo je jejich vec..... a myslím si ze delají dobre.... kdyz se clovek jen trochu zamyslí, a spocitá si,kolik M2T naleje do benzinu a kolik za to zaplati a jak ho cenove vyjde treba vecne diskutovany ekvivalent o nesrovnatelne vyssi kvalite,onen Shell,jehoz litrovka stojí stovku,nikdo na nej jeste nerekl spatne slovo,kazdy jen pochvaluje.....kdyz se clovek zamyslí,tak zjistí ze na m2t beztak neušetří a akorat si pridelava zbytecnou praci.......dekarbonizace dvoutaktu je sice ritual,ktery k dvoutaktu patří,ale napriklad me to nebavi furt cistit pist,valec,hlavu,vypalovat vejfuk,kterej pak akorat od autogenu zmodrá..... sice sem chudej student VUT,kterej je trvale bez penez,ale ty dve stovky na olej si vzdycky najdu...... dale se jiz vyjadřovat nebudu.....kdo maze,ten jede......zdarec.....
Datum: 17. července 2009 13:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A liju tam shell andvance SX (a to tam nedavam protože to tady najednou všichni lijou,ale protože už to dávám 4 roky a ještě sem neseškrabaval karbon)
Datum: 17. července 2009 12:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já tam radši liju lepší olej. je o pár korun dražší,ale nekouří,žadný karbon,maže dobře a sem spokojený.
Hele Karle běž někam do solidního servisu jawa a čz(nebo jiných postarších motorek) a zeptej se na M2T. Myslim že moc kladně ti o něm vyprávět nebudou.
Datum: 17. července 2009 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já když jsem měl prvního pionýra tak jsem tam taky chvilku lil m2t a když jsem to nastartoval v garáži tak jsem přiotrávil našeho pejska měl rýmu a kašel a tejden se nemohl vykakat jak ho ten karbon zacpal poté mi maminka dala peníze na schell advance 2T
Datum: 17. července 2009 12:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 me na M2T vadi jak to neskutecne karbonuje i kdys clovek redi spravnej pomer.
Ja jsem dekarbonoval motor z fichtla po pulroce(mozna min) a co jsem vydel bylo neskutecny... 3mm
sazi kdesto kamarad mel jen lehcee s jinym olejem udelanej karbonovej film
Datum: 17. července 2009 12:30
 Když někdo prostě nemá na lepší, tak ať tam klidně to M2T leje....já jsem sehnal brigádu, takže mužu lejt kvalitní Oil
Datum: 17. července 2009 12:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja teda M2T nepouzivam. Ale do babety, parizka, kyvacky, proc ne... Zas tak cerne bych to nevidel. Znal sem spoustu borcu, co jezdili i na vyjety prevodak, oproti tomu je M2T jeste zlaty. Do ty MZ bych uz to ale nelil, kor v silenym pomeru 1:50. Prece jenom MZ uz docela slusne toci...
Datum: 17. července 2009 12:22
Jméno: PETR
IP: uživatel6596
 to má slušnou MZ když mu jede 120 po rovine, me přes kilo nechce dát,newím proč,ale 80 tam je hned
Datum: 17. července 2009 12:15
 jo a kámoš jezdí s MZ 150 na M2T a maže 1:50 a nezadřel ani, když jel po rovině dlouhou dobu 120km/h
Datum: 17. července 2009 12:10
 Jakmile někdo začne jezdit na M2T, tak to nemusi skoncit spatně, taky musí dostatečně mazat. Pokud někdo jako odpůrci M2T, říkate že je m2t naprd, tak jedině, že jste mazali po lepším oleji nebo to jen tak tvrdíte, že ani nemáte s tím zkušenosti. Já osobně nemám špatný zkušenosti, ale po lepším oleji vážně nedávejte m2t. Už se mě to jednou vymstilo. Snížení celkovýho výkonu + skoro zadření. Ale jinak je v pohodě. Jo nevym jak to děláte s karbonem, ale ja vždy ani jednou za rok nemusel odkarbonovat, mažu 1:40 a stačí to. Lepší ojele dávejte jenom do vyšších tříd než je 50ccm
Datum: 17. července 2009 12:09
 já sice dávám 160 za litr, ale mažu 1:50 a tím šetřím...M2Téčkem mažeš 1:30 a litr stojí 100 korun....proč si za stejnou cenu nekoupíš litr Shellu?? Dostal jsem na to tip a pak jsem zjistil, že na to jezdí kámoš už pěkně dlouho....je to dobrý....jezdil jsem se Stadionem na M2Téčko od Sheronu a jak jsem po třech měsících sundal hlavu, myslel jsem, že se poseru.....karbonu všude plno...
Datum: 17. července 2009 11:52
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq  roč sračka?pořadně namaže znam spousta lidi co lije M2T i do lepšich stroju a neni problem,a za druhe kouři?tak 2taktni motory kouři a jestli chceš davat o 100kč vice jen kvuli toho že to mině kouři tak seš s prominutim debil
Datum: 17. července 2009 11:44
 co proti němu mám?? VTIP?? Jak se na tohle můžeš zeptat?? Je to sračka, která za prvé pořádně nemaže, za druhé pořádně kouří, za třetí brutálně karbonuje....já do Jawetty používám Castrol 2T a Castrol garden 2T a už rok a půl jsem ji nedekarbonoval....
Datum: 17. července 2009 11:35
Jméno: metodej
IP: uživatel6728
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:58
Jméno: Kolerckasdf
IP: uživatel5633
 Cena je normalni,bych s nenormalitou hledal problem u toho kdo se pta....A ty fojtoslave na aukru to bylo jen jednou a ja bych ten kdo to vydrazil ale prodejce si udelal pravo na predcasny ukonceni tkaze nic z toho nebylo...
Datum: 19. července 2009 9:58
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 no mě se to zas tak drahý nezdá sice nevím jak to jede ale navaření je drahý,karbec stojí kolem 1850kč klapka+doměček taky něco stojí a ta úprava vložky je taky celkem drahá takže předražený se mi to nezdá ale souhlasím ze standou těch kanálků je tam hodně odladit to bude asi práce.
Datum: 17. července 2009 19:12
 Zase ste koukám všichni chytrý jak rádia....jedinej standa ví o čem mluví....  Ale to je jedno....
Datum: 17. července 2009 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel6726
Datum: 17. července 2009 13:56
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
Datum: 17. července 2009 13:34
 vole víš co vůbec stojí navaření žeber.... nic levné. a karbec taky dost stojí.
Datum: 17. července 2009 13:06
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží jak jede, jinak s kolinkem, dell ortem 20, filtrem.... to zas tak obrovská cena neni
Datum: 17. července 2009 12:27
 jj, kkt, to sem viděl na aukru, to někdo koupil a zjistil, že nejede
Datum: 17. července 2009 11:24
 Ještě otázečka,jakou svíčku byste mě doporucili do fechtla do jawy 20 NGK B8HS nebo B6HS? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2009 21:33
 denzileck - a to vadi? koupit se daj uplne v poho jeste novy (ze zasob) a jsou to ty nejlevnejsi svice prakticky, gdyz tea vis gde hledat...jenze to bys musel vedet gde, jinak by ses tak blbe neptal...
Datum: 24. července 2009 21:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel5633
 Poridit palku?A kde?KDyz ji pred 40 lety koupil brisk
Datum: 24. července 2009 18:32
 gdyz se uz bavcime o the best svici tak ta PALka, to je bez diskuze...no a to z tech dvou mas podle tepelny hodnoty, bud potrebujes teplejsi nebo studenejsi, to musis vedet sam...a na to si radsi poridt tu PALku nebo BRISKu, das tam BRISK N14 a je to, akorat obcas rychle odchazej...cili zase muzu jen doporucit tu PALku...
Datum: 17. července 2009 20:14
Jméno: Monter
IP: uživatel6600
 souhlasím s kolečkem mám taky brisku n14c a velká spokojenost
Datum: 17. července 2009 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Do fíka jedině brisk (s tepelnou hodnotou,podle toho jestli je zima nebo leto)
Datum: 17. července 2009 12:42
Jméno: mastic.tuner
IP: uživatel5378
 já mám ngk ve svojí motorce a je nejlepsi svíčka jakou sem tam kdy měl
Datum: 17. července 2009 11:48
 Doporučuju B6HS...používám ji taky a když máš dobře seřízený karbec, jede i chytá výborně...
Datum: 17. července 2009 11:30
 ja bych ti doporucil jedine brisk n14c nebo starou palku,protoze tyhle svicky sou do fichtla lepsi a hlavne sou mnohem levnejsi nez ngk,nevim co vsichni s tim ngk maj
Datum: 17. července 2009 11:17
Jméno: David
IP: uživatel3897
 Zdar draci hele mam problem minule sem tu psal ze mi fichtl nemuze hodit za boha jiskru ,tak sem si objednal uplně nové zapalování jedná se o stator jak tam jsou ulozeny 3 cívky.Nasadil sem to tam vsechno uz je vporadku a furt nic uz si nevim fag rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 16:45
Jméno: petr
IP: uživatel6742
 a nemáš v háji třeba fajfku ?..skus jestli to probíhá fajfkou ?
Datum: 18. července 2009 16:45
Jméno: Jarda
IP: uživatel1818
 A máš dobře předctich? kostru? indučku? Mě to tedy dělá, při tom předctihu, sešteluji a jede.
Datum: 17. července 2009 16:05
 klasická chyba neznalých. nemáš blbě poskládané papírové podložky u kladívka? a jště je možnost že máš KO indučku
Datum: 17. července 2009 14:14
Jméno: paja
IP: uživatel1386
 Zdravim, prosímvás mám takovej problém na mojí ČZ 125 t, měl sem tam původně svíčku, na kterou to jezdilo tak týden, tak sem to vyměnil, protože ta původní byla černá jak uhel, a jiskru už vůbec neházela, tak tam dám jinou, za týden to samý, tak tam dám úplně novou a co se nestalo, za pár dní zase, svíčka úplně zničená, jiskru ještě chvíli házela, ale takovou žlutou a někde úplně vedle a pak už nic neházela.Nevíte někdo co to může způsobovat, že u toho takhle odchází svíčky?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:22
 moc bohatá směs
Datum: 17. července 2009 10:22
 zdarec borci sháním drapák na jawu 250 kývačka o rozměrech 90/100-16 nemáte někdo za levné prachy děkuji ozvěte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 9:19
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
 Čau draci budu si kupovat pionýra ale vůbec nevim jak je to s přepsáním na sebe. Jako co musim mít a kam zajít atd? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 14:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Měl bys mít smlouvu o koupi.Potom musí původní majitel vyřídit odhlášení na jiného majitele a zrušit povinné pojištění.Potom
ti pošle doklady od vozidla.Ty uzavřeš novou pojistku a s vozidlem zajedeš na STK ,kde provedou registrační kontrolu.To je
kontrola čísel a typu vozidla.Když vozidlo nemá platnou TK,musíš udělat i tu.Potom zajdeš na úřad a vyplníš přihlášku k registraci
vozidla do registru silničních vozidel.
Datum: 17. července 2009 14:52
 čau hele jak jsem tady psal o te STK ze nemam SPZ tak nedostanu nahodou značku až když to přihlásím ? A na přihlášení potřebuju evidenčku tak bych tam stejně musel dojet bez SPZ jedině že by mi v pojšťovně dali zelenou jestli to de ta je myslim jen na 15 dnu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 8:27
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 čau nevíte čím to muže být když jedu z pinckem tak 15 minut a pak už to nenastartuju?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:11
Jméno: Jarda
IP: uživatel1818
 Ano souhlasím, je to cívkou nebo kondíkem, při zahřátí to pak nechce chytat.Začni tím kondíkem je levnější. Ta svíčka je blbost a karburátor taky tohle je jedna z častých závad.
Datum: 17. července 2009 16:11
 koupil bych studenější svíčku a seřídil bych si karbec....jehlu a hladinu....
Datum: 17. července 2009 11:55
 svicku bych dal spis studenejsi
Datum: 17. července 2009 11:19
Jméno: mtb
IP: uživatel4226
 Jako že ti nechytá když je zahřátý? Zkus dát teplejší svíčku
Datum: 17. července 2009 10:10
Jméno: 150
IP: uživatel1386
 cívka, možná i kondensátor
Datum: 17. července 2009 9:55
Jméno: buly
IP: uživatel5433
 zdravím vsechny, mam babettu 210, tuhle se mi pretrhlo plynovy lanko, tak sem koupil novy nejak tak ho tam namontoval, sundaval sem pri tom karburator, jenomze ted kdyz sem dal babetu zase dohromady a zkousel nastartovat tak nic, kdyz ji chci rozjet z kopce nebo normalne naslapat tak pri vysi rychlosti (pri vedeni babety to nedela) se zasekava zadni kolo, ne ze by to bylo kolem ale zda se mi to jako motorem (lehce to taky dela bezne ale vzapeti po odporu to nastartovalo)nevite nekdo co to muze byt? jestli treba vzduch v karburatoru? nevim jestli tomu muze vadit. dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 6:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Já si myslím,že se ti přicpala tryska, jak jsi pohyboval s karburátorem.Možná byla nějaká nečistota na dně karburátoru a při
sundavání se to rozvířilo.To ostatní dělá rozběhová spojka.
Datum: 17. července 2009 6:39
|



|