slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1683  1684  1685  1686  1687  1688  1689  1690  1691  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau neví tu někdo jakej se má lít olej do převodovky u Pucha MS50 a jaká tam má být svíčka a jestli se da někde na netu stahnout katalog nahradních dílů nebo náká knižka na opravy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a eště jaký sou tam hodnoty predstihu a odtrhu
 
 
Datum: 17. července 2009 17:14
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, nevíte někdo kolik by stál výbrus na Jawu Mosquito? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Black Rider      E-mail:      IP: uživatel3112    
Čau draci mam takovou mensi otazku:mam mustanga trochu prekopanyho na cross tak ho honim casto v otackach bylo vsecko v pohode ale minulej tejden se mi zacal hodne varit ted kdyz ho nakopnu a vyjedu si mensi kopecek tak se z motoru kouri jako z komina nwm cim to muze byt a navic kdyz se zahreje tak motor zacne brnet a ztraci vykon a otacky muzu za plyn tahat jak chcu ale zadusi se.Tak mi prosimvas nekdo poradte Diky za odpovedi Black Rider odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Black Rider      IP: uživatel6744    
krouzky sou novy pist je novej a je po vybrusu a mirne snizena hlava
 
 
Datum: 18. července 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ani bych se nedivil, že máš popraskaný kroužky.
 
 
Datum: 18. července 2009 16:44
 
 
 
 
Jméno: Black Rider      IP: uživatel3112    
Diky zkusim to
 
 
Datum: 17. července 2009 18:21
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus vypálit výfuk a zkontrolovat kanál
 
 
Datum: 17. července 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel4556    
Hoši,jaká motorka se dá koupit v 18 letech do 25kW??Musí mít 4T motor,takže Jawa 350 neeee,sice by se mi líbila,ale nemá 4T motor.Proti 2T nic nemam,sou dobrý,ale ve velký motce už chci 4T.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na 650 motoru z Jawy (Rotax) sem delal jizdy v autoskole, meli sme ho v jednom BMW a neni to az zas tak silny jak se muze zdat, ten motor je dost priskrcenej...zase ma krasnej zatah od spodu...jinak ze Jawa 650 ma 35kW ti nebrani v tomu udelat si A18 pac za chvili to stejne budou zvedat z 25kW na 35kW a diky tomu zase A neomezeny bude az od 24 let...cili si to udelej a pokud mas moc chcechtaku a newis co s tim tak si sezen tu Jawu 650...a nebo si pockej az se zacne vyrabet Jawa 660, je to podle me konecne narez od Jawy...
 
 
Datum: 18. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
souhlasím s hladou esi si nejezdil na nějaký silnější motorce a přestupuješ ze 125 tak kawa er-5 bohatě stačí kámoš přestupoval ze 125 na tohle a říkal že je to paráda a že silný to je a 650 by si nekoupil že je to moc..je to prostě pěkná motorka která se dá sehnat za slušnej peníz
 
 
Datum: 17. července 2009 19:04
 
 
 
 
Jméno: Dr.fík      E-mail:      IP: uživatel4556    
Taky bych šel rád do Jawy,třinda se mi líbí,ale.... spotřeba,2T motor a celkově zastaralý,chci zkusit něco jinýho.Klidně bych šel i do Jawy 650 dakar,ale ta má 35kW a cena 170 kolíku neni moc příznivá.
 
 
Datum: 17. července 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak z ceskejch velkej tak akorat Jawa 500 OHC (mimochodem sem ji dneska videl a nadhera) ale tu uz prakticky nesplasis, pak jeste ceska Blata ale ta nedela velky kubatury...no a ze zahranici ti moc neporadim ale klasika Ninja, Bandit...jinak nevidim problem proc nemit 2T i jako velkou kubaturu, pravda je to dneska uz zastarale, trinda ma vykon pomalu jak dnesni 125 4T v otevreny verzi, o emisich se ani zminovat nebudu este ze se na to ted nehraje, bez primazu michat s olejem, spotreba jak u auta, ale co se tyce spolehlivosti tak sou treba 250 nebo trindy jak CZ tak od Jawy spolehlivy stroje, u MZ by se ti zas libila 5Q prevodovka a vetsinu si spravis doma na kolene nebo vyresis za cesty...asi sem uz staromodni ale velky Jawy maj proste svy kouzlo...
 
 
Datum: 17. července 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kawa er-5 si myslím, že pro 18 letýho typka je to paradni
 
 
Datum: 17. července 2009 17:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ve velky masine jedine ctyrtakt,dvoutakt patri do mensich motorek,a ctyrtakt je proste ve vetsi masine lepsi,uz jenom kvuli udrzbe,spotrebe,nemusis michat olej s benzinem atd
 
 
Datum: 17. července 2009 16:59
 
 
 
 
Jméno: Davos      IP: uživatel6100    
tak ceskou asi ne co? spis ze zahranici mno nakou hondu bo tak ale 2T mas lepsi das si tam michacku a mas to lepsi nez 4T muzes to vic tocit a nesere se to
 
 
Datum: 17. července 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím jen potřebuji vědět jestli mužu nějak legalně dojet do STK bez SPZ nebo jak sehnat zelenou SPZ . Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
STK je zkratka, stanice technické kontroly.Zde ti udělají registrační kontrolu a vydají doklad (protokol).
 
 
Datum: 18. července 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja tam nejedu udělat STK ale evidenčku a SPZ mi daj až na úřadě, když to přihlásím
 
 
Datum: 18. července 2009 13:58
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Naložit na vůz za auto.Nálepku ti potom vydají na úřadě na základě protokolu z STK.
 
 
Datum: 17. července 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vole ldyž pudeš na stk bez SPZ tak kam ti tu nálepku dají? na čelo?? :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 14:11
 
 
 
 
Jméno: Viktor      IP: uživatel3897    
Cau draci potrebuju pomoc fichtl mi nejede jiskru hazi,benzin tam taky jde ale vzdycky to udela takovy vrrrr-r-r-r a konec cim to muze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: Viktor      IP: uživatel6732    
:-D to nevim ,urcite to bude jen naka blbost..
 
 
Datum: 18. července 2009 0:06
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel6730    
prvně se omlouvám za jiný nick v prvním příspěvku. Mě dělá to samé jako tobě a též mám vše v pořádku. Asi nějaká výrobní vada? :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Viktor      IP: uživatel6732    
Mě to dela furt vzdycky to roztlacim a vrrrr-r-r-r a konec mam uz vsechno v cajku nechapu to karbec mam fph jiskru to hazi hodne dobrou ,odtrh i predstih mam..
 
 
Datum: 17. července 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: zaks      IP: uživatel6730    
To mě udělá po vyndání svíčky, vždycky vyndám svíčku, dám ji zpátky, šlápnu a vrrrr-rrr-r-blééé (konec), pak chytne zase až po vyndání a vrácení svíčky a to tak že zase úplně stejně, netuším čím to je, byli jsme se projet, zastavili jsme, já to chcípnul a už jsem nenastartoval... na roztlačení dělá úplně to samý...
 
 
Datum: 17. července 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: borec      IP: uživatel5519    
když už se tady o tři nebo čtyří dotazy níž řeší M2T, jaký je podle vás z těchhle bordelů nejlepší?? Já znám jen od Sheronu....je to taková průhledná flaška s černým olejem žlutým nápisem a červeným vrškem.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel6596    
tak můžu vam doporučit Q8 RS extreme / výbornej olej po vsech stránlkách, cena za litr 250-300kč
 
 
Datum: 17. července 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
hele draci jaka se vam zda byt jawa 250 panelka ??ja to silne ?je to rychle ??neni to moc tezke ?neni to nejake moc velke ??\r\ndiky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
kolik ti to zralo ?
 
 
Datum: 19. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já měl ve 14 letech jawa 350/634 . Ono už to jezdí pěkně těžký to je ale dalo se to zvládnout,ale dal sem to pryč jen kvuli spotčebě. žralo mi to celkem dost
 
 
Datum: 18. července 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
a jeste jezdil sem asi tak v 9let na babete necele 2 roky,ted jezdim na fichtlu a 175,a sem tam na 350
 
 
Datum: 18. července 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
je mne 14 a mam doma uz 350 a jezdim na ni v docela v pohode ale nekdy me to zacne prevazovat a padám,ale jinak v pohode a navic babeta to je slabe jak čaj a je to pomale
 
 
Datum: 18. července 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: Dealer      IP: uživatel5299    
Je ti třináct a chceš 250tku??? Tyvole maximálně byych ti dal do ruky fichtla, tu panelku pomalu neudržíš ani na silnice....a máš vůbec nějaký skušenosti s motorkama a něco najezdíno?? Se na tom něde zabiješe!! Vono 250 už není šlapací tříkoka víš????
 
 
Datum: 18. července 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Martine Asterix stačí. :-D A ve třinácti bych mu koupiul babetu. :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Na panelku prostě musíš mít ramena jak obelix :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cross se nediv žes ji neutllačil když je ti teprv 13
 
 
Datum: 17. července 2009 15:04
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš jel na panelce 130km/h,skrčenej v bezvětří!Ale když sem si jí zkoušel tlačit tak sem jí do kopce nevztlačil ale panelka tě nikde jentak nenechá kadyž budeš hlídat benzín!
 
 
Datum: 17. července 2009 14:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martine 14 hp a né KW ;-), jako těžká nani pokud nejsi ještě malí prcek a nebo suchar, pro mně je prostě malá.....já chci 3padeeee
 
 
Datum: 17. července 2009 13:04
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Je to silné? -- jasně že je to silné!!! má to 14 KW ,,, je to rychlé?? ---- to si piš že jo mě jede panelka 95 a některé jezdí 115Km/h.,,,,,,,neni to moc těžké :-D to je otázka, je to motorka pro chlapy! ne pro cimprlíny :-D ale važí to skoro 130 Kg (bez paliva) neni to nějaké moc velké?? ---- velký to moc neni - 1020 mm http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_559/popis/schema_pro_353_4
 
 
Datum: 17. července 2009 12:49
 
 
 
 
Jméno: MIlan      IP: uživatel6596    
zdravím vás, mám fichtla,celou dobu jezdil v pohode,jneze ted zacal blbnou,nejde do vysokejch otáckách dusí se(škube to),newím co s tím,trysky jsou mrte čistý,poradte mi pls hodne tipu.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draku videl bych to spíš na předstih nebo ti tam jde málo benzínu
 
 
Datum: 19. července 2009 8:11
 
 
 
 
Jméno: Kraken      IP: uživatel6732    
podle me je v haji kondík
 
 
Datum: 18. července 2009 1:00
 
 
 
 
Jméno: crossman      IP: uživatel6596    
ahoj draci, potřebuju helpnout, fichtl mí hazí joskru,teče tam i benzín ale nejede to(ani škub), prosím napište i co nejvíc tipů co s tím muze bejt, zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: zajic13      IP: uživatel5580    
podle mejch zkusenosti: nejdriv vycisti karbec a trysky,potom zkus jinou svicku a pak zkus nastelovat predstih a odtrh ;-) dej vedet jestli to pomohlo
 
 
Datum: 17. července 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel1420    
jesi ti dava jiskru a teče ti dotoho benzin a nejede,drží ti svíčka v hlavě ? jesi ji nemas utahlou tak to nikdy nerozjedes,a jeste mužeš mit špatne nastaveny předstih
 
 
Datum: 17. července 2009 11:57
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel6631    
Co mate vsichni neco proti oleji M2T řekněte kolik zvas na něj jezdilo a co se stalo?zadřeli ste?to nebylo olejem ale řidičem,karbon?to k motoru patři protože palivo hoři,cena je super,nwm jestli vam něco ten olej udělat,ale řekne tady někdo že je špatny a hned to tady začne rozhlašovat cele forum,neřidtě se recenzi ale vlastni skušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
standa, hele mozna ze i jo :-P
 
 
Datum: 18. července 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6743    
s.w.i.n.e2 : ty mlč kamarade......kdyby prodavali za 15 korun olej reditelnej vodou,tak ho budes kupovat po barelech:-D
 
 
Datum: 18. července 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
taky se musim pridat :-D me M2T uplne staci :-)davam 1:40 nekdy o neco vic. znicim problem nemam kouri ? ani moc ne dekarbonizace zadna:-) a jezdim furt skoro kazdej den. z pridiranim problem taky nemam. zadny jiny sracky bych tam nedal
 
 
Datum: 18. července 2009 12:12
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
mám železnou zásobu M2T, takže v drtivé většině používám jenom M2T, míchám 1:33. A že kouří? Hoši, fichtl musí kouřit... a z vejfuku musí ukapávat olej, v tom je kouzlo toho stroje. Jinak to M2T je cca 15 let starý, mám toho obrovskej kanystr, takže nejsem schopen posoudit dnešní kvalitu. Pravda je, že dekarbonovat se holt musí, to jo, jenže já sem staromilec a tohle všechno k tomuto stroji kdysi patřilo...Nemám s mým fichtlem v tomto směru problém a nezaznamenal jsem nikdy ani známku přidírání..
 
 
Datum: 18. července 2009 11:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel2718    
na M2t uz jezdim pekne dlohou liju to do 50 21,23 do jawy 90 do 250 a furt jezdim......mycham pomer 1:40
 
 
Datum: 18. července 2009 8:37
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No já bych jenom dodal, že dnes za 50-60 korun nikdo litr kvalitního oleje nevyrobí.
 
 
Datum: 17. července 2009 20:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zacnu tim ze zopakuju standu,m2t je ten nejlevnejsi a nejhorsi dvoutaktni olej co se bezde prodava,na to nikdo nemuze nic rict protoze je to pravda,dalsi vec je ze s tim olejem nezadres,ale maze blbe,takze je mnohem vetsi mechanicky namahani a tim padem mnohem vetsi opotrebeni(vybrus atd),kourivost je pro me docela dulezita,nechci aby za mnou byl oblak modryho koure jak za trabantem,dvoutakt sice kouri(protoze se s palivem spaluje olej),ale ta kourivost se s pouzitymi oleji lisi,na m2t kouri hodne,na castrol nekouri skoro vubec,dalsi vec je ze karbonuje,m2t se blbe spaluje,takze po sobe zanechava hodne sazi a tim zasira motor a vejfuk(pokud najezdis 200m tejdne kolem baraku tak ti to muze bejt jedno,ale kdyz nalitas za sezonu 6000km tak uz ti to tak jedno neni),jinak rikat nekomu ze je rozmazlenej fracek je blbost,protoze napriklad ja si na ten benzin a olej musim vydelat,a radsi si koupim drazsi olej kteryho dam min a ma mnohem lepsi vlastnosti nez nakou levnou sracku,jinak v posledni dobe se diskuze o mt2 moc mnozi,takze budou mazany protoze je to furt to samy dokola
 
 
Datum: 17. července 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě rohlig má naprostou pravdu!Je to sračka největší co snad de!A jestli si chceš skurvit motorku a karbonizovat pořád tak prosim lej to tam dál ale ten kdo používá m2t je fakt neskutečnej debil! :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 14:39
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim proč se na tohle ptáš. :-D Vadí mi na něm všechno zadřel sem s nim 2 motory a je to kuli oleji protože od tý doby co tam leju tsf to jede líp a můžu jet dýl protože se to nehřeje a tim pádem se to nemůže zadřít!M2t=max kouřivost max karbon min mazání :-D Motor je po tom kompletně zasranej a svíčka se černí pořád a na tsf vůbec!Příde mi jako by se to dělalo ze zbytků minerálních olejů který se nepovedou! :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 14:28
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediný, kdo tu dostává peníze na olej a na benzín je péro.....já si na ně vydělávám na brigádě...!!!
 
 
Datum: 17. července 2009 13:57
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel6631    
rohliq:tak to sory za tu levnou sračku ale každemu maminka penize na benzin a olej nedava jak tobě ty pojebany rozmazleny šulinku!
 
 
Datum: 17. července 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
(sry za vulgarismy, ale tak jsem se na něj nasral, že sem to musel napsat)
 
 
Datum: 17. července 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechápu, jak může být někdo takový kretén a furt do kola propagovat nějákou levnou pojebanou sračku, která stojí za hovno....rád mluvím otevřeně...takže, JSI pěknej KRETÉN....jak tím, že tam leješ sračky, tak tím, že je tady pořád dokola propaguješ....
 
 
Datum: 17. července 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel6631    
Přesně tak taky mam doma Mztku 150 etz a da mi krasnych 125 km/h jezdim sni každy den a no problem s olejem M2T
 
 
Datum: 17. července 2009 13:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6726    
Hele ja bych to uz radeji nepitval.....pokud si prohlidnes historii diskuze,tak zjistis,ze reseni M2T se kolikrat protahne az na 40 odpovedi,pak se akorat pohadame a neshodnem se stejnak nikdy.......proste je to nejlevnejsi a nejhorsi olej(no:-D) na trhu kterej koupis na kazdy pumpe...... veci na to v ramci mozností fungujou......do starejch pomalobeznejch 2T je dostacujici....i nejaka zahradni technika na nej funguje....pokud to nekdo leje do MZ nebo do Simsona,tak je magor,ale je to jeho vec.... Muj nazor na m2t vsichni znají......Bohuzel ja jedinej reknu na plnou hubu co si o tom oleji myslim,co o nem vim,jaky ja s nim mam skusenosti a bohuzel to ze za mnou jdou vsichni jak stádo je jejich vec..... a myslím si ze delají dobre.... kdyz se clovek jen trochu zamyslí, a spocitá si,kolik M2T naleje do benzinu a kolik za to zaplati a jak ho cenove vyjde treba vecne diskutovany ekvivalent o nesrovnatelne vyssi kvalite,onen Shell,jehoz litrovka stojí stovku,nikdo na nej jeste nerekl spatne slovo,kazdy jen pochvaluje.....kdyz se clovek zamyslí,tak zjistí ze na m2t beztak neušetří a akorat si pridelava zbytecnou praci.......dekarbonizace dvoutaktu je sice ritual,ktery k dvoutaktu patří,ale napriklad me to nebavi furt cistit pist,valec,hlavu,vypalovat vejfuk,kterej pak akorat od autogenu zmodrá..... sice sem chudej student VUT,kterej je trvale bez penez,ale ty dve stovky na olej si vzdycky najdu...... dale se jiz vyjadřovat nebudu.....kdo maze,ten jede......zdarec.....
 
 
Datum: 17. července 2009 13:27
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
A liju tam shell andvance SX (a to tam nedavam protože to tady najednou všichni lijou,ale protože už to dávám 4 roky a ještě sem neseškrabaval karbon)
 
 
Datum: 17. července 2009 12:40
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Já tam radši liju lepší olej. je o pár korun dražší,ale nekouří,žadný karbon,maže dobře a sem spokojený. Hele Karle běž někam do solidního servisu jawa a čz(nebo jiných postarších motorek) a zeptej se na M2T. Myslim že moc kladně ti o něm vyprávět nebudou.
 
 
Datum: 17. července 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já když jsem měl prvního pionýra tak jsem tam taky chvilku lil m2t a když jsem to nastartoval v garáži tak jsem přiotrávil našeho pejska měl rýmu a kašel a tejden se nemohl vykakat jak ho ten karbon zacpal poté mi maminka dala peníze na schell advance 2T
 
 
Datum: 17. července 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel2215    
me na M2T vadi jak to neskutecne karbonuje i kdys clovek redi spravnej pomer. Ja jsem dekarbonoval motor z fichtla po pulroce(mozna min) a co jsem vydel bylo neskutecny... 3mm sazi kdesto kamarad mel jen lehcee s jinym olejem udelanej karbonovej film
 
 
Datum: 17. července 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když někdo prostě nemá na lepší, tak ať tam klidně to M2T leje....já jsem sehnal brigádu, takže mužu lejt kvalitní Oil :-)
 
 
Datum: 17. července 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Ja teda M2T nepouzivam. Ale do babety, parizka, kyvacky, proc ne... Zas tak cerne bych to nevidel. Znal sem spoustu borcu, co jezdili i na vyjety prevodak, oproti tomu je M2T jeste zlaty. Do ty MZ bych uz to ale nelil, kor v silenym pomeru 1:50. Prece jenom MZ uz docela slusne toci...
 
 
Datum: 17. července 2009 12:22
 
 
 
 
Jméno: PETR      IP: uživatel6596    
to má slušnou MZ když mu jede 120 po rovine, me přes kilo nechce dát,newím proč,ale 80 tam je hned
 
 
Datum: 17. července 2009 12:15
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a kámoš jezdí s MZ 150 na M2T a maže 1:50 a nezadřel ani, když jel po rovině dlouhou dobu 120km/h
 
 
Datum: 17. července 2009 12:10
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakmile někdo začne jezdit na M2T, tak to nemusi skoncit spatně, taky musí dostatečně mazat. Pokud někdo jako odpůrci M2T, říkate že je m2t naprd, tak jedině, že jste mazali po lepším oleji nebo to jen tak tvrdíte, že ani nemáte s tím zkušenosti. Já osobně nemám špatný zkušenosti, ale po lepším oleji vážně nedávejte m2t. Už se mě to jednou vymstilo. Snížení celkovýho výkonu + skoro zadření. Ale jinak je v pohodě. Jo nevym jak to děláte s karbonem, ale ja vždy ani jednou za rok nemusel odkarbonovat, mažu 1:40 a stačí to. Lepší ojele dávejte jenom do vyšších tříd než je 50ccm
 
 
Datum: 17. července 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sice dávám 160 za litr, ale mažu 1:50 a tím šetřím...M2Téčkem mažeš 1:30 a litr stojí 100 korun....proč si za stejnou cenu nekoupíš litr Shellu?? Dostal jsem na to tip a pak jsem zjistil, že na to jezdí kámoš už pěkně dlouho....je to dobrý....jezdil jsem se Stadionem na M2Téčko od Sheronu a jak jsem po třech měsících sundal hlavu, myslel jsem, že se poseru.....karbonu všude plno...
 
 
Datum: 17. července 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel6631    
rohliq:-Proč sračka?pořadně namaže znam spousta lidi co lije M2T i do lepšich stroju a neni problem,a za druhe kouři?tak 2taktni motory kouři a jestli chceš davat o 100kč vice jen kvuli toho že to mině kouři tak seš s prominutim debil
 
 
Datum: 17. července 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co proti němu mám?? VTIP?? Jak se na tohle můžeš zeptat?? Je to sračka, která za prvé pořádně nemaže, za druhé pořádně kouří, za třetí brutálně karbonuje....já do Jawetty používám Castrol 2T a Castrol garden 2T a už rok a půl jsem ji nedekarbonoval....
 
 
Datum: 17. července 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: metodej      IP: uživatel6728    
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: Kolerckasdf      IP: uživatel5633    
Cena je normalni,bych s nenormalitou hledal problem u toho kdo se pta....A ty fojtoslave na aukru to bylo jen jednou a ja bych ten kdo to vydrazil ale prodejce si udelal pravo na predcasny ukonceni tkaze nic z toho nebylo...
 
 
Datum: 19. července 2009 9:58
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
no mě se to zas tak drahý nezdá sice nevím jak to jede ale navaření je drahý,karbec stojí kolem 1850kč klapka+doměček taky něco stojí a ta úprava vložky je taky celkem drahá takže předražený se mi to nezdá ale souhlasím ze standou těch kanálků je tam hodně odladit to bude asi práce.
 
 
Datum: 17. července 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase ste koukám všichni chytrý jak rádia....jedinej standa ví o čem mluví....:-D Ale to je jedno....
 
 
Datum: 17. července 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6726    
me se ten valec nelibi.....klapka,hodne kanálů,hodne řešení.... kazdej vidi klapku a myslí,co to neni za valec:-D:-D:-D a cena.....Je to drazsi no.........treba si to kupce najde..... nejvetsi sila a krasa je v jednoduchosti.....proto ja bych preferoval rozvod pístem......
 
 
Datum: 17. července 2009 13:56
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
ty zebra sou teda dost hnusne vavarena ti odleti kamen od kola a vyxlame ti to pulku zeber kdyz rikal ze se mu 2 ulomila a nebo to sem tam nekdo polozi i to se stava takze bude mitt oholeni :-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2009 13:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vole víš co vůbec stojí navaření žeber.... nic levné. a karbec taky dost stojí.
 
 
Datum: 17. července 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
zaleží jak jede, jinak s kolinkem, dell ortem 20, filtrem.... to zas tak obrovská cena neni
 
 
Datum: 17. července 2009 12:27
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, kkt, to sem viděl na aukru, to někdo koupil a zjistil, že nejede :-D
 
 
Datum: 17. července 2009 11:24
 
 
 
 
Jméno: Habr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě otázečka,jakou svíčku byste mě doporucili do fechtla do jawy 20 NGK B8HS nebo B6HS? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denzileck - a to vadi? koupit se daj uplne v poho jeste novy (ze zasob) a jsou to ty nejlevnejsi svice prakticky, gdyz tea vis gde hledat...jenze to bys musel vedet gde, jinak by ses tak blbe neptal...
 
 
Datum: 24. července 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel5633    
Poridit palku?A kde?KDyz ji pred 40 lety koupil brisk:-D
 
 
Datum: 24. července 2009 18:32
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gdyz se uz bavcime o the best svici tak ta PALka, to je bez diskuze...no a to z tech dvou mas podle tepelny hodnoty, bud potrebujes teplejsi nebo studenejsi, to musis vedet sam...a na to si radsi poridt tu PALku nebo BRISKu, das tam BRISK N14 a je to, akorat obcas rychle odchazej...cili zase muzu jen doporucit tu PALku...
 
 
Datum: 17. července 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel6600    
souhlasím s kolečkem mám taky brisku n14c a velká spokojenost
 
 
Datum: 17. července 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Do fíka jedině brisk (s tepelnou hodnotou,podle toho jestli je zima nebo leto)
 
 
Datum: 17. července 2009 12:42
 
 
 
 
Jméno: mastic.tuner      IP: uživatel5378    
já mám ngk ve svojí motorce a je nejlepsi svíčka jakou sem tam kdy měl
 
 
Datum: 17. července 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuju B6HS...používám ji taky a když máš dobře seřízený karbec, jede i chytá výborně...
 
 
Datum: 17. července 2009 11:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych ti doporucil jedine brisk n14c nebo starou palku,protoze tyhle svicky sou do fichtla lepsi a hlavne sou mnohem levnejsi nez ngk,nevim co vsichni s tim ngk maj
 
 
Datum: 17. července 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel3897    
Zdar draci hele mam problem minule sem tu psal ze mi fichtl nemuze hodit za boha jiskru ,tak sem si objednal uplně nové zapalování jedná se o stator jak tam jsou ulozeny 3 cívky.Nasadil sem to tam vsechno uz je vporadku a furt nic uz si nevim fag rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel6742    
a nemáš v háji třeba fajfku ?..skus jestli to probíhá fajfkou ?
 
 
Datum: 18. července 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1818    
A máš dobře předctich? kostru? indučku? Mě to tedy dělá, při tom předctihu, sešteluji a jede.
 
 
Datum: 17. července 2009 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klasická chyba neznalých. nemáš blbě poskládané papírové podložky u kladívka? a jště je možnost že máš KO indučku
 
 
Datum: 17. července 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel1386    
Zdravim, prosímvás mám takovej problém na mojí ČZ 125 t, měl sem tam původně svíčku, na kterou to jezdilo tak týden, tak sem to vyměnil, protože ta původní byla černá jak uhel, a jiskru už vůbec neházela, tak tam dám jinou, za týden to samý, tak tam dám úplně novou a co se nestalo, za pár dní zase, svíčka úplně zničená, jiskru ještě chvíli házela, ale takovou žlutou a někde úplně vedle a pak už nic neházela.Nevíte někdo co to může způsobovat, že u toho takhle odchází svíčky?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc bohatá směs
 
 
Datum: 17. července 2009 10:22
 
 
 
 
Jméno: radek      E-mail:      IP: uživatel5945    
zdarec borci sháním drapák na jawu 250 kývačka o rozměrech 90/100-16 nemáte někdo za levné prachy děkuji ozvěte se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 9:19
 
 
 
 
Jméno: mtb      IP: uživatel4226    
Čau draci budu si kupovat pionýra ale vůbec nevim jak je to s přepsáním na sebe. Jako co musim mít a kam zajít atd? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Měl bys mít smlouvu o koupi.Potom musí původní majitel vyřídit odhlášení na jiného majitele a zrušit povinné pojištění.Potom ti pošle doklady od vozidla.Ty uzavřeš novou pojistku a s vozidlem zajedeš na STK ,kde provedou registrační kontrolu.To je kontrola čísel a typu vozidla.Když vozidlo nemá platnou TK,musíš udělat i tu.Potom zajdeš na úřad a vyplníš přihlášku k registraci vozidla do registru silničních vozidel.
 
 
Datum: 17. července 2009 14:52
 
 
 
 
Jméno: Warden ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau hele jak jsem tady psal o te STK ze nemam SPZ tak nedostanu nahodou značku až když to přihlásím ? A na přihlášení potřebuju evidenčku tak bych tam stejně musel dojet bez SPZ jedině že by mi v pojšťovně dali zelenou jestli to de ta je myslim jen na 15 dnu. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 8:27
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel6602    
čau nevíte čím to muže být když jedu z pinckem tak 15 minut a pak už to nenastartuju? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel1818    
Ano souhlasím, je to cívkou nebo kondíkem, při zahřátí to pak nechce chytat.Začni tím kondíkem je levnější. Ta svíčka je blbost a karburátor taky tohle je jedna z častých závad.
 
 
Datum: 17. července 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koupil bych studenější svíčku a seřídil bych si karbec....jehlu a hladinu....
 
 
Datum: 17. července 2009 11:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svicku bych dal spis studenejsi
 
 
Datum: 17. července 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: mtb      IP: uživatel4226    
Jako že ti nechytá když je zahřátý? Zkus dát teplejší svíčku
 
 
Datum: 17. července 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: 150      IP: uživatel1386    
cívka, možná i kondensátor
 
 
Datum: 17. července 2009 9:55
 
 
 
 
Jméno: buly      IP: uživatel5433    
zdravím vsechny, mam babettu 210, tuhle se mi pretrhlo plynovy lanko, tak sem koupil novy nejak tak ho tam namontoval, sundaval sem pri tom karburator, jenomze ted kdyz sem dal babetu zase dohromady a zkousel nastartovat tak nic, kdyz ji chci rozjet z kopce nebo normalne naslapat tak pri vysi rychlosti (pri vedeni babety to nedela) se zasekava zadni kolo, ne ze by to bylo kolem ale zda se mi to jako motorem (lehce to taky dela bezne ale vzapeti po odporu to nastartovalo)nevite nekdo co to muze byt? jestli treba vzduch v karburatoru? nevim jestli tomu muze vadit. dik za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2009 6:39
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Já si myslím,že se ti přicpala tryska, jak jsi pohyboval s karburátorem.Možná byla nějaká nečistota na dně karburátoru a při sundavání se to rozvířilo.To ostatní dělá rozběhová spojka.
 
 
Datum: 17. července 2009 6:39
 
<  1683  1684  1685  1686  1687  1688  1689  1690  1691  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:04:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu