Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Co mate vsichni neco proti oleji M2T řekněte kolik zvas na něj jezdilo a co se stalo?zadřeli ste?to nebylo olejem ale řidičem,karbon?to k motoru patři protože palivo hoři,cena je super,nwm jestli vam něco ten olej udělat,ale řekne tady někdo že je špatny a hned to tady začne rozhlašovat cele forum,neřidtě se recenzi ale vlastni skušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:14
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa, hele mozna ze i jo
Datum: 18. července 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 s.w.i.n.e2 : ty mlč kamarade......kdyby prodavali za 15 korun olej reditelnej vodou,tak ho budes kupovat po barelech
Datum: 18. července 2009 17:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky se musim pridat  me M2T uplne staci  davam 1:40 nekdy o neco vic. znicim problem nemam kouri ? ani moc ne dekarbonizace zadna  a jezdim furt skoro kazdej den. z pridiranim problem taky nemam. zadny jiny sracky bych tam nedal
Datum: 18. července 2009 12:12
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mám železnou zásobu M2T, takže v drtivé většině používám jenom M2T, míchám 1:33. A že kouří? Hoši, fichtl musí kouřit... a z vejfuku musí ukapávat olej, v tom je
kouzlo toho stroje. Jinak to M2T je cca 15 let starý, mám toho obrovskej kanystr, takže nejsem schopen posoudit dnešní kvalitu. Pravda je, že dekarbonovat se holt musí,
to jo, jenže já sem staromilec a tohle všechno k tomuto stroji kdysi patřilo...Nemám s mým fichtlem v tomto směru problém a nezaznamenal jsem nikdy ani známku přidírání..
Datum: 18. července 2009 11:43
Jméno: Marek
IP: uživatel2718
 na M2t uz jezdim pekne dlohou liju to do 50 21,23 do jawy 90 do 250 a furt jezdim......mycham pomer 1:40
Datum: 18. července 2009 8:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No já bych jenom dodal, že dnes za 50-60 korun nikdo litr kvalitního oleje nevyrobí.
Datum: 17. července 2009 20:50
 zacnu tim ze zopakuju standu,m2t je ten nejlevnejsi a nejhorsi dvoutaktni olej co se bezde prodava,na to nikdo nemuze nic rict protoze je to pravda,dalsi vec je ze s tim olejem nezadres,ale maze blbe,takze je mnohem vetsi mechanicky namahani a tim padem mnohem vetsi opotrebeni(vybrus atd),kourivost je pro me docela dulezita,nechci aby za mnou byl oblak modryho koure jak za trabantem,dvoutakt sice kouri(protoze se s palivem spaluje olej),ale ta kourivost se s pouzitymi oleji lisi,na m2t kouri hodne,na castrol nekouri skoro vubec,dalsi vec je ze karbonuje,m2t se blbe spaluje,takze po sobe zanechava hodne sazi a tim zasira motor a vejfuk(pokud najezdis 200m tejdne kolem baraku tak ti to muze bejt jedno,ale kdyz nalitas za sezonu 6000km tak uz ti to tak jedno neni),jinak rikat nekomu ze je rozmazlenej fracek je blbost,protoze napriklad ja si na ten benzin a olej musim vydelat,a radsi si koupim drazsi olej kteryho dam min a ma mnohem lepsi vlastnosti nez nakou levnou sracku,jinak v posledni dobe se diskuze o mt2 moc mnozi,takze budou mazany protoze je to furt to samy dokola
Datum: 17. července 2009 17:11
 A ještě rohlig má naprostou pravdu!Je to sračka největší co snad de!A jestli si chceš skurvit motorku a karbonizovat pořád tak prosim lej to tam dál ale ten kdo používá m2t je fakt neskutečnej debil!
Datum: 17. července 2009 14:39
 Nevim proč se na tohle ptáš.  Vadí mi na něm všechno zadřel sem s nim 2 motory a je to kuli oleji protože od tý doby co tam leju tsf to jede líp a můžu jet dýl protože se to nehřeje a tim pádem se to nemůže zadřít!M2t=max kouřivost
max karbon
min mazání 
Motor je po tom kompletně zasranej a svíčka se černí pořád a na tsf vůbec!Příde mi jako by se to dělalo ze zbytků minerálních olejů který se nepovedou!
Datum: 17. července 2009 14:28
 jediný, kdo tu dostává peníze na olej a na benzín je péro.....já si na ně vydělávám na brigádě...!!!
Datum: 17. července 2009 13:57
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq:tak to sory za tu levnou sračku ale každemu maminka penize na benzin a olej nedava jak tobě ty pojebany rozmazleny šulinku!
Datum: 17. července 2009 13:55
 (sry za vulgarismy, ale tak jsem se na něj nasral, že sem to musel napsat)
Datum: 17. července 2009 13:53
 Nechápu, jak může být někdo takový kretén a furt do kola propagovat nějákou levnou pojebanou sračku, která stojí za hovno....rád mluvím otevřeně...takže, JSI pěknej KRETÉN....jak tím, že tam leješ sračky, tak tím, že je tady pořád dokola propaguješ....
Datum: 17. července 2009 13:53
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Přesně tak taky mam doma Mztku 150 etz a da mi krasnych 125 km/h jezdim sni každy den a no problem s olejem M2T
Datum: 17. července 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Hele ja bych to uz radeji nepitval.....pokud si prohlidnes historii diskuze,tak zjistis,ze reseni M2T se kolikrat protahne az na 40 odpovedi,pak se akorat pohadame a neshodnem se stejnak nikdy.......proste je to nejlevnejsi a nejhorsi olej(no  ) na trhu kterej koupis na kazdy pumpe...... veci na to v ramci mozností fungujou......do starejch pomalobeznejch 2T je dostacujici....i nejaka zahradni technika na nej funguje....pokud to nekdo leje do MZ nebo do Simsona,tak je magor,ale je to jeho vec.... Muj nazor na m2t vsichni znají......Bohuzel ja jedinej reknu na plnou hubu co si o tom oleji myslim,co o nem vim,jaky ja s nim mam skusenosti a bohuzel to ze za mnou jdou vsichni jak stádo je jejich vec..... a myslím si ze delají dobre.... kdyz se clovek jen trochu zamyslí, a spocitá si,kolik M2T naleje do benzinu a kolik za to zaplati a jak ho cenove vyjde treba vecne diskutovany ekvivalent o nesrovnatelne vyssi kvalite,onen Shell,jehoz litrovka stojí stovku,nikdo na nej jeste nerekl spatne slovo,kazdy jen pochvaluje.....kdyz se clovek zamyslí,tak zjistí ze na m2t beztak neušetří a akorat si pridelava zbytecnou praci.......dekarbonizace dvoutaktu je sice ritual,ktery k dvoutaktu patří,ale napriklad me to nebavi furt cistit pist,valec,hlavu,vypalovat vejfuk,kterej pak akorat od autogenu zmodrá..... sice sem chudej student VUT,kterej je trvale bez penez,ale ty dve stovky na olej si vzdycky najdu...... dale se jiz vyjadřovat nebudu.....kdo maze,ten jede......zdarec.....
Datum: 17. července 2009 13:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A liju tam shell andvance SX (a to tam nedavam protože to tady najednou všichni lijou,ale protože už to dávám 4 roky a ještě sem neseškrabaval karbon)
Datum: 17. července 2009 12:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já tam radši liju lepší olej. je o pár korun dražší,ale nekouří,žadný karbon,maže dobře a sem spokojený.
Hele Karle běž někam do solidního servisu jawa a čz(nebo jiných postarších motorek) a zeptej se na M2T. Myslim že moc kladně ti o něm vyprávět nebudou.
Datum: 17. července 2009 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já když jsem měl prvního pionýra tak jsem tam taky chvilku lil m2t a když jsem to nastartoval v garáži tak jsem přiotrávil našeho pejska měl rýmu a kašel a tejden se nemohl vykakat jak ho ten karbon zacpal poté mi maminka dala peníze na schell advance 2T
Datum: 17. července 2009 12:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 me na M2T vadi jak to neskutecne karbonuje i kdys clovek redi spravnej pomer.
Ja jsem dekarbonoval motor z fichtla po pulroce(mozna min) a co jsem vydel bylo neskutecny... 3mm
sazi kdesto kamarad mel jen lehcee s jinym olejem udelanej karbonovej film
Datum: 17. července 2009 12:30
 Když někdo prostě nemá na lepší, tak ať tam klidně to M2T leje....já jsem sehnal brigádu, takže mužu lejt kvalitní Oil
Datum: 17. července 2009 12:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja teda M2T nepouzivam. Ale do babety, parizka, kyvacky, proc ne... Zas tak cerne bych to nevidel. Znal sem spoustu borcu, co jezdili i na vyjety prevodak, oproti tomu je M2T jeste zlaty. Do ty MZ bych uz to ale nelil, kor v silenym pomeru 1:50. Prece jenom MZ uz docela slusne toci...
Datum: 17. července 2009 12:22
Jméno: PETR
IP: uživatel6596
 to má slušnou MZ když mu jede 120 po rovine, me přes kilo nechce dát,newím proč,ale 80 tam je hned
Datum: 17. července 2009 12:15
 jo a kámoš jezdí s MZ 150 na M2T a maže 1:50 a nezadřel ani, když jel po rovině dlouhou dobu 120km/h
Datum: 17. července 2009 12:10
 Jakmile někdo začne jezdit na M2T, tak to nemusi skoncit spatně, taky musí dostatečně mazat. Pokud někdo jako odpůrci M2T, říkate že je m2t naprd, tak jedině, že jste mazali po lepším oleji nebo to jen tak tvrdíte, že ani nemáte s tím zkušenosti. Já osobně nemám špatný zkušenosti, ale po lepším oleji vážně nedávejte m2t. Už se mě to jednou vymstilo. Snížení celkovýho výkonu + skoro zadření. Ale jinak je v pohodě. Jo nevym jak to děláte s karbonem, ale ja vždy ani jednou za rok nemusel odkarbonovat, mažu 1:40 a stačí to. Lepší ojele dávejte jenom do vyšších tříd než je 50ccm
Datum: 17. července 2009 12:09
 já sice dávám 160 za litr, ale mažu 1:50 a tím šetřím...M2Téčkem mažeš 1:30 a litr stojí 100 korun....proč si za stejnou cenu nekoupíš litr Shellu?? Dostal jsem na to tip a pak jsem zjistil, že na to jezdí kámoš už pěkně dlouho....je to dobrý....jezdil jsem se Stadionem na M2Téčko od Sheronu a jak jsem po třech měsících sundal hlavu, myslel jsem, že se poseru.....karbonu všude plno...
Datum: 17. července 2009 11:52
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq  roč sračka?pořadně namaže znam spousta lidi co lije M2T i do lepšich stroju a neni problem,a za druhe kouři?tak 2taktni motory kouři a jestli chceš davat o 100kč vice jen kvuli toho že to mině kouři tak seš s prominutim debil
Datum: 17. července 2009 11:44
 co proti němu mám?? VTIP?? Jak se na tohle můžeš zeptat?? Je to sračka, která za prvé pořádně nemaže, za druhé pořádně kouří, za třetí brutálně karbonuje....já do Jawetty používám Castrol 2T a Castrol garden 2T a už rok a půl jsem ji nedekarbonoval....
Datum: 17. července 2009 11:35
|



|