Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Zdravím,rnrnTaké jsem si koupil Jawu 50/21, s tím že na ní letos budu jezdit a pak rozeberu do šroubku a zrenovuju.rnrnAle mám dotaz ohledně oleje. Do benzinu budu dávat Motul 510 2T ( chci mu dopřát trošku lepší olej a zas nenajedu tolik aby mě to bolelo na peníze  . Ale ještě váhám nad převodovým, protože tam jsem z toho značení fakt zmatenej.rnDoporučený je PP 80 nebo PP 90 ( drtivá většina lidí používá PP90 )rnAle i tady bych mu chtěl dopřát. Přemýšlel jsem o Motul Transoil ( ale ten se značí 10W30 nebo 10W40 ) Třicítka odpovídě SAE 80 a čtyřicítka i SAE 90. rnTeď jaký je mezi PP 80 - 90 a tím Motulem 10W30 - 40 rozdíl ? Pochopil jsem, že specifikaci mají stejnou API - GL4. Ale SAE už se značí jinak. Motul má SAE 80 nebo SAE 90 a PP 90 má označení SAE 80W - 90. Chápu to dobře že ta hodnota viskozity je stejná i když je né na chlup stejně značná a důležitý je to číslo 80 nebo 90 ?rnPokud ano, jakou viskozitu spíše doporučíte do pionýra ? 80 nebo 90 ?rnrndíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2013 8:21
Jméno: Petr
IP: uživatel15187
 V jakém poměru ředíte Mogul TSF ?
Datum: 04. března 2013 8:21
 no ten volvoline je minerál a skoro vubec to nekouří ale i když je to minerál zdá se mi že rozpouští karbon takže.Než jsem ho začal používat udělal jsem dekarbonizaci hlavy(spal prostoru),pístu -drážek pro pístní kroužky, nic víc najeto na ten olej něco přes tisíc KM a vše OK
Datum: 03. března 2013 10:57
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 hele jestli máš motor před renovaci tak do benzínu syntetiku nedávej, je velká pravděpodobnost že to zadřeš na klice kvůli uvolněnýmu karbonu, když budeš používat TSF tak to ti to taky časem vyčistí, ale ne takovím šokem jako plná syntetika. Takhle zadřených motorů už jsem dělal několik a bohužel v mnohých šířcedag byl motor na vyhození
Datum: 03. března 2013 7:32
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 mrkni na firmu olejspol a přečti si tam o olejích co hrdlo ráčí od odborníků, nebo vyhledej mýty a fakta o olejích - rovněž zcela vyčerpávající
Datum: 02. března 2013 19:55
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15179
 Johny 15, jsem na tom uplne stejne jako ty, taky flasku za rok, cena cca 200, takze me to nejak netrapi... Ale diky za tip na prevodakrn
Datum: 02. března 2013 13:10
 http://maziva.heureka.cz/paramo-gyrol-80w-90-1l/ tohle tam dávám já do převodovky..myslím že to bohatě stačí Co se týče oleje do benzínu dávám tam volvoline motorcycle 2T 1litr 200kč ale za sezonu vyjedu jednu flašku takže mě to nijak nebolí.. Takže do převodovky stačí to co jsem sem hodil já a do benzínu záleží na tobě. Jsou to tvoje peníze...(ted jen doufám že se tady nerozjede klasická debata o olejích  )
Datum: 02. března 2013 12:02
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Jawo46, ale ty jsi mi na nic neodpověděl v tvém prvním příspěvku. Já se ptal na značení převodových olejů, jejich viskozitu a jestli doporučíte 80 nebo 90. Ty jsi ale z větší části měl potřebu řešit proč do toho chci dávat kvalitnější olej do benzinu, ale na ten já se vůbec neptal a opravdu jsem to tady nechtěl řešit. Pouze jsem se ptal na převodový olej, TEČKA
Datum: 02. března 2013 9:23
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Děkuji moc Ondro za odpověď, na toto jsem se přesně ptal.
Datum: 02. března 2013 9:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel11813
 Pro Rypicong hele ja své motorce taky dopřávám lepšího oleje než je Mogul ale kupuju si oleje například s označením 80W-90 GL4 který odpovídá oleji PP90 nebo olej 80W který odpovídá PP 80 ale ja kupuju tu 90tku a chodí mě na něj převodovka i spojka krásně dle mého názoru oleje s označením 10W30-40 jsou moc řídké a bude ti na něj klouzat spojka ale třeba ne nemam to vyzkoušené ale vyhnul bych se označení GL5 je určené pro hypoidní rozvodky a někde jsem četl že naleptává bronzová pouzdra, jinak do benzínu si kupuju olej z huskvarny a po 5tisích km nemam ve výfuku ani kousek karbonu a to i ve hlavě.
Datum: 01. března 2013 22:30
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 ale,ale oskare,vždyť se jenom dotazuje-motory se točí dál
Datum: 01. března 2013 21:39
 Rypicong nepříjde ti divný že se tu na něco zeptáš a když ti někdo odpoví tak se do něj navážíš že ty to víš nejlíp?.. Když to víš tak tady zbytečně nekydej! Oskar2. souhlas
Datum: 01. března 2013 21:27
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ty blbče já pšu spisovně akorát po našem!!!A vúbec nás nebude mrzet dyž už tady nebudeš!!!To víš, že si to tady užijem!!!
Datum: 01. března 2013 20:01
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Oskare, chtěl jsem se pouze ujistit co se týče značení převodových olejů a jednoznačně zeptat, jaká viskozita olejů je vhodnější. PS: prosím nemluv nic o základní škole, od člověka který ve dvou větách naseká tolik chyb, je to 2x smutný. Ale co, kašlu na tento web. Člověk se tu na něco zeptá a polovina lidí akorát trolluje a naváží se úplně mimo téma... Užijte si to tady!
Datum: 01. března 2013 19:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Dyť ten tazatel vúbec nechtěl poradit, ale se pocamrat, že cosi ví!A neví ani tolí co ste věděli uš v základní škole!Toš tak!
Datum: 01. března 2013 19:45
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jsem toho názoru, že ty extra řídký syntetický sračky určený pro vysokootáčkový motory jsou pro pomalotočky i horší, než kvalitní minerál... ale máš pravud, ať si každej jezdí na to, co uzná za vhodný... kor při tvojí spotřebě... ono když pak vylítáš flašku za měsíc, tak si levnějšim olejem v klidu ušetříš na výbrus (byť budeš mít téměř stejnej nájezd jako s olejem o kilčo dražším)
Datum: 01. března 2013 18:43
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 A kde já píši, že tam chci syntetiku za 400 dávat ? Pokud to mělo být od tebe myšleno jako ironický příklad, tak bohužel by jsi musel jinak formulovat větu. Místo: tím že do toho naliješ.... Jsi měl napsat: i kdyby jsi do toho nalil...  ale peace, necháme toho  Každej ať maže po svém...
Datum: 01. března 2013 18:28
 Kde jsi prosímtě vzal že jsem psal, že motul 510 stojí 400?  o ničem se nehádám.. Ok do svého si naleju projistotu kachní sádlo to je dražší! Pak mi originál pojede 200 za hodinu a budu mít vymydlenej spalovák jak dětskou prdelku
Datum: 01. března 2013 18:17
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 jawo46, jelikož ani nevíš co stojí Motul 510 2T, tak se nemám dál s tebou o čem bavit. Víš on rozdíl v ceně oproti Mogulu TSF koupenýho na benzince kde ho kupuje skoro každý a mojí možností koupit Motul 510 2T je asi takový, že si za to nekoupíš ani krabičku cigár. Ale i tak průměrná cena Motulu je cca 200. Žádný 400 jak píšeš. A hlavně netuším proč máš potřebu neustále řešit co chci do toho lejt. Lej si do svého psí sádlo a můj neřeš, OK ?
Datum: 01. března 2013 18:08
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 díky Konny, dám tam od Mogulu PP 80
Datum: 01. března 2013 18:01
 TSF ti je snad málo do originálu?  nezlob se na mě ale tím že do toho naleješ syntetiku za 400 tak to bude pořád pekáč kterej jede 60.. nechápu co od toho čekáš a když toho najedeš tak málo a pak budeš dělat GO tak mi to fakt nejde na rozum
Datum: 01. března 2013 17:59
 Lepší olej do benzínu schvaluju, ale převodovku moc neřeš. Jde o to, že když použiješ špatnej olej (špatná specifikace), tak ti může klouzat spojka (velká pravděpodobnost) a pak budeš muset koupit zase jinej olej, takže do převodovky kup normální Mogul Trans 80 a budeš mít jistotu, je bude spojka fungovat dobře
Datum: 01. března 2013 17:53
Jméno: Rypicong
IP: uživatel15175
 Ach jo, bohužel to za co mohu utratit svoje peníze jsem se neptal. U převodovky souhlasím že je to asi jedno, ale kvalitnější olej do benzinu prostě je znát. Ať už kouřivost, usazování bordelu apod. Tu litrovku oleje se svým nájezdem budu mít na rok, takže mě opravdu ta stovka navíc nevytrhne. A hlavně jsem se ptal na značení převodových olejů, né co tam mám konkrétně nalít za olej - značku a kvalitu...
Datum: 01. března 2013 17:33
 Přesně pokud budeš dělat GO tak bych to teda neřešil, do motoru pokud je origo tak M2T nebo TSF to je úplně dostačující a do převodovky klasika PP 90 nebo 80
Datum: 01. března 2013 17:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nechápu, proč utrácíš prachy za oleje, když to stejně budeš renovovat?? muj názor je motor mazat klidně nejlevnějšim minerálem s API-TC a to klidně i po tý renovaci... a nějakym extra olejem si u převodovky z fichtla stejně nepomůžeš! tam jde hlavně o to, aby ti dobře fungovala spojka, zbytek se taky v pohodě umaže nejlevnějšim převodovým olejem...
Datum: 01. března 2013 17:21
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci čím mažete Filc v zapalování který maže Vačku??U Jawy nebo u Čz to je jedno.Čím to mažete??Já tám kapnu na to párkrát olejničkou převodový olej ponevač je hustý ale musím tak každých 500 km to namazat poněvač nechápu když v manuálu píšou že to stačí každých 3000 km.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2013 19:13
 Zdarec jojo taky to mažu zhruba po 1000km klasika nějakým olejem co zbyde.. když se chystám někam dál, tím myslím třeba 100 a více km zaráz tak mažu před tím než vyjedu  takže tak
Datum: 28. února 2013 19:13
 Taky dávám prevodový olej, sice nvm po kolika km to tak mazu- maznu to vzdycky, když se v tom hrabu...  ale tech 500-1000 je poměrně normální hodnota
Datum: 28. února 2013 10:07
 Zdar, osobně mažu vačku poctivě taky 500 - 1000 km, olej m6a + vazelína ... čz 175/487
Datum: 27. února 2013 20:41
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 ahoj draci mám jednu otázku? prý plastické mazivo od mogulu (bílá vazelína) obsahuje vodu. je to pravda či ne? protože jsem to dal na ložisko do pravého víka motoru jawa pionýr
je tomu opravdu tak? díky za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2013 23:11
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nevim a ikdyby tak se nic neděje
Datum: 12. února 2013 23:11
Posl.aktualizace: 12. února 2013 22:33
 Ten Motul 5100 je až až, Motul 300V do Viraga 125 je naprosto zbytečný, to je víceméně závodní olej, jezdí se na tom třeba MČR v supermotu (znám osobně), doporučil bych 5100 je plně dostačující od toho Viraga až po R1. Jinak se podívej do manuálu jakou má mít viskozitu, jaké normy splňovat (hledej hlavně normu JASO)a kašli na značku (teda ne zas abys koupil olej nekde v Tescu)
Datum: 12. února 2013 22:33
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co jsem teď dohledal v uživatelkém manuálu, tak jediný, co tam je: API Service SE, SF, SG type or higher a viskozita pro naše podmínky 10W40, tenhle motor je starej vzducháč, prd to jede... Spíš vybírej, co máš dostupnýho v okolí a podle svý kapsy. Do svý starý 4T plečky jsem kdysi dával Motul 5100 10w40, mám ho za hubičku a kousek od baráku.
Datum: 12. února 2013 21:40
 jak to myslíš specifikace?
Datum: 12. února 2013 18:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 1. na co koukat při výběru oleje, je specifikace, pro moji KTM: JASO T903 MA, pak viskozita (u mě 10w50) a značka už je víceméně fuk...
Datum: 12. února 2013 17:49
Datum: 12. února 2013 15:37
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 zdar kolik oleje se ma nalít do tlumičů v fichtlu? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2013 20:47
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 jasně díkec
Datum: 06. února 2013 20:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 přední nejsou tlumiče ale jen tzv kluzáky utlum budí jen třením stačí je mazat vazelínou natlačenou např vrchem po odzátkování.... zadní sou regulerní tlumuče kapalinove oleje je tam 30 militru...
Datum: 06. února 2013 16:04
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html ...
Datum: 06. února 2013 16:03
 30ml do jednoho zadního tlumiče...
Datum: 06. února 2013 16:01
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Čau draci, prosím Vás, neviete mi niekto povedať, ako často sa má na fichtli v prevodovke meniť olej? Po koľkých kilometroch? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 8:55
Jméno: Mik
IP: uživatel14856
 Ďakujem
Datum: 28. ledna 2013 8:55
Jméno: mustanger
IP: uživatel15044
 V příručce čtu že každých 1000 km se má olej dolít a Výměna při 3000-5000 km. Olej je PP80 (třeba mogul trans 80)
Datum: 27. ledna 2013 19:39
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 na netu jsou XXX neceho příruček, atd... hledej, jinak až uznáš za vhodné
Datum: 27. ledna 2013 16:29
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Ahoj draci,
chci se zeptat jaký mám používat motorový olej do pionýra. Je po výbrusu a úpravě na silnější cestovku. Díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 21:19
 To je jedno aj m2t ja jezdim na hydraulicky a taky to jede
Datum: 19. února 2013 21:19
Jméno: jawas
IP: uživatel12770
 staci obycejny mogul ale ze zacatku hlavne mazat a mazat
Datum: 26. ledna 2013 22:15
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 25. ledna 2013 12:09
 Přesně jak píše cezeta22 pode mnou záleží na stavu a opotřebení motoru, ložisek, pneu atd.. ale hlavní podíl na tom má ten článek mezi sedátkem a řidítky
Datum: 25. ledna 2013 12:09
 Zdar ! dle stylu jízdy, stavu motoru, ložisek, tlaku pneu a velikosti jezdce cca 3,5 ....extrémy 2,7 - 5,5 l na 100 km,
Pepek - nedá se to srovnávat s kroskou
Datum: 24. ledna 2013 21:25
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau mam čz 125/516 a žere mi to zhruba 1.5až2.5 l na hodinurn
Datum: 24. ledna 2013 20:38
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Zdravím...
Měl bych dotaz ohledně olejového čerpadla na ČZ 477. Před časem jsem si koupil 477 a je bez čerpadla. Tak jsem si nějaké sehnal.. Ale nikdo neví zda bude funkční. Přemýšlel jsem, že bych tam dal olejové čerpadlo Mikuni z 488. Ale někde jsem četl že se musí dát i klika z 488. A také by se asi muselo dát víko z 488, není to tak..? Zde na e-shopu jsem našel toto "Olejové čerpadlo-kladka 26 ČZ". Pokud by měl někdo nějakou radu ohledně čerpadla tak budu rád za každou radu.. Byl bych rád aby to vypadala věrohodně a fungovalo to.. Předem děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 15:05
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Ok.. dík..
Datum: 20. ledna 2013 15:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 optám se
Datum: 20. ledna 2013 15:02
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 Potřebuji vyloženě jen čerpadélko.. vše ostatní mam..
Datum: 20. ledna 2013 14:46
Jméno: pepa
IP: uživatel15002
 dobrá já sám tu mám original víko na spojku na oilmaster..kulatý místo na oilmastej ne srdcovitý co je na 180.. dál tu mám i levej karter na oilmaster má vrtyný orvor se zavitem na vstup oleje obojí za 200 a pošta známý ma bizona a z čz brakoval gumičky do čerpadla tak má par čerpadel do 175..mužu se ho optat ale musíš si je přetěsnit sehnat víčko plechove na to čerpadlo má na sobě zna k čz a ne terčík to mám taky ale nedám ... jen poradím..
Datum: 20. ledna 2013 14:33
Jméno: Triggr
IP: uživatel15000
 S tím že to bude obtížné počítám. Ale chtěl bych si jí opravdu pořádně zrenovovat. Mam totiž jeden z prvních kousků, s chromem na nádrži a s relátkem na zapalku..
Datum: 20. ledna 2013 14:13
 doufám že mě nezavraždíte on oilmaaster je věc dobrá ale něš ho pracně oživovat nebylo by lepší jen jezdit....
a jako víš o tom že některe 477 oilmaster nemaj? jinak já mám výko original na 477 s místem na čerpadlo ...nemám plechoví víčko možná i čerpadílko bych starší sehnal,,,ale rovnou ti taky povim že ti díli jsou proto že to nikdo vyházel sám mám 476 která se kousla díky zavzdušnění... jestli to víko chceš vi mail
Datum: 20. ledna 2013 13:54
Jméno: svestkaj
IP: uživatel14999
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 16:48
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no a konečne je v tom jasno
Datum: 20. ledna 2013 16:48
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 http://eshop.paramo.cz/images/NapsaliONas/CeskeMotocykloveNoviny_201220.pdf
Datum: 20. ledna 2013 9:37
 Ahoj. Chtěl bych se zeptat v jakom poměru asi tak ředit benzín s olejem do ČZ 175/450? V příručce je napsáno do 500km 1:12, do 2000km 1:15 a po 2000km 1:20. Ale tyto poměry se mi zdaj docela dost k dnešní době, přece jenom dnešní oleje mají mazací účinku už úplně někde jinde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 22:44
 Dík všem za info. Dnes jsem naředil, tak uvidíme jak seto bude holce páčit.
Datum: 16. ledna 2013 22:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jezdim ve všech jawách a čízách co mám 1:30 s olejem, kterej splňuje API TC ...
Datum: 16. ledna 2013 12:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 kubo: ty srovnáváš nesrovnatelné...
Datum: 15. ledna 2013 20:53
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja davam do pionyra, čz180,minibike,babetta poměr 1:50 a nikdy nebyl žadnej problem
Datum: 15. ledna 2013 16:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel14983
 Já do sportky 470 1:25 mocného M2T.
Datum: 15. ledna 2013 14:40
 já do deluxky cpu 1:33 s normálním M2T. nikdy nebyl problém
Datum: 15. ledna 2013 12:42
 Dávam 1:30 s kvalitním minerálem
Datum: 14. ledna 2013 23:17
 Ahoj, mám takovej dotaz, možná hloupej...kámoš naleje do jawy 250/353 tak přiblížně kolem 1l oleje a mě se do jawy 175/356 vejde tak 1/4 až 1/2l oleje. Je mi jasný, že 250 má mnohem větší motor, ale i do pio mám dojem, že leju víc. Je to normální?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 16:21
 Což já jsem to měl právě rozebraný kvůli lamelám a bordel tam byl minimální..  ale možná se mi to s tim množstvim oleje jen zdálo..
Datum: 10. ledna 2013 16:21
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jednou jsem vypouštěl sousedoj olej z mustanga a hle nevytekla ani kapka,oddělal jsem víko spojky a motor byl plnej něčěho co připomínalo karamel s čokapikem,třeba tam máš taky nějakou neidentifikovatelnou hmotu a olej už se ti tam nevejde
Datum: 10. ledna 2013 15:05
 Dík...v tom případě to teda nechápu..
Datum: 10. ledna 2013 10:21
 Mělo by se tam vejít cca 0,8l
Datum: 10. ledna 2013 9:49
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: standa
IP: uživatel14950
 Asi takle...do seriový Jawy klidně M2T s API TC či třeba Motul 100 prostě lepší minerál a je jedno jestli je to Pionýr,Kejvačka a nebo číza... Poměr dle manuálu... A nemusí ten olej bejt zbytečně řídkej. Do upravený seriovky bych lil ten klidně ten nejlevnější či nejhorší polosyntetickej olej typu Mogul TSF. Všechno dražší je mrhání penězma a udělá to víc škody jak užitku..... Až do vysokootáčkovýho závoďáka bych lil plně esterovaný syntetický oleje za 500-800Kč/l ..... Ps. Seriový skůtry co točej 7-8 tisíc jezdí na lepší řídkej minerál...
Datum: 06. ledna 2013 17:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ... protože 20 lidí jsou ovce, co nepoužívají tu věc na krku.
Datum: 06. ledna 2013 11:28
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ale tak je ti 17, to se dá ještě podobná "masírka" pochopit, časem snad dostaneš rozum... Doufám, že na český stroje nezanevřeě a neboj se občas použít hlavu. A na sprintech se ukaž, když to bude pravda, koupím ti pivo!
Datum: 06. ledna 2013 11:27
 tohle fakt nemá cenu 20 lidí to pochopí ale vždycky se najde jeden kterej si pořád mele svou
Datum: 06. ledna 2013 11:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "Na nějaký značení si fakt nepotrpím"... takže hodnotíš olej podle čeho? Ceny, barvičky obalu, marketing. keců na obalu, nebo podle "kamarádů-odborníků"?
Datum: 06. ledna 2013 11:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mám 20-kvalt v ČZ, točí mi to 15000ot/min... tohle má asi stejnou informační hodnotu. Jak ti má člověk věřit? Navíc 15000km je prd, když i moje 487 na pole má najeto 40000km s origo motorem (původní klika, válec bez výbrusu). Někdy na jaře jsou sprinty v Katusicích, závody Socialistik dragster, můžeš se tam přijít ukázat, já tam budu. Do té doby jsou tvé příspěvky jen nepodložené plky (stejné jako u těch olejů).
Datum: 06. ledna 2013 11:21
 Na nějakejch značení si fakt nepotrpím..
Datum: 06. ledna 2013 11:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Oprava: Scooter Expert 2T: API TC, JASO FC 033MOT047... aktualni informace ze stranek vyrobce.
Datum: 06. ledna 2013 11:14
 Pod válcem je destička jinak by píst narážel, píst z viz panelka je taky trochu jinej, poměr asi španej nebude když to má najeto 15 000 a ojnice s klikovkou je v pohodě, škoda že nevíš jak mi to točí a jede pochopil bys. Otáčkoměr jsem měl udělanej elektronickej do 6000 a při třičtvrtině plynu už byl na 6000  ono není 487 jako 487 víš.. Dobře uznávám že s tím olejem seru vedle mísy. Ale neříkej mi prosímtě jak mi motorka točí a jak ne.
Datum: 06. ledna 2013 11:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mogul TSF: API- TC, JASO FD, ISO-L-EGD/OEM, TISI, HUSQVARNA 346, Motul 510: API TC-TSC 3, JASO FC, ISO-L-EGD, MOTUL Scooter Expert 2T: API TC-TSC 3, JASO FB... Všechno oleje jsou "polosyntetiky", Mogul jsem sehnal kolem 100kč/l, motul okolo 140 kč/l a ten 3. je olej pro skůtry s JASO FB... děkuji nechci.
Datum: 06. ledna 2013 11:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 "vyrobený Technosyntézou" žádná "plná", když jde o "plnou" syntetiku, výrobce se tím rád pochlubí, např: "Vysoce jakostní plně syntetický motorový olej pro moderní vysoce..." Takže obhajuješ "plnou" a liješ tam "polosyntetiku" jako je Mogul TSF a Motul 510.
Datum: 06. ledna 2013 11:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To jsou kraviny... Kit 215ccm na 487+ upravená hlava, už jen po tom převrtání to má takovou kompresi, až to hezký není, nač k tomu snožovat hlavu. A že točí víc než originál je už tuplem kardinální kravina (kor jeste se snizovanou hlavou). 487 má jehličky, to je sice hezké, ale manuál je manuál, ten tvrdí 1:30 - 1:40 a ty určitě nejsi chytřejší než výrobce. A srovnávat mého pincka, točícího (doběh) 11000ot/min a 487 točící (když to hodně přestřelím) 6000ot/min... Stejně množství oleje dát menší nemůžeš (teda můžeš, klika, atd to ráda nemá), ten motor. Prostě lít "plnou" do 487 je házení perel sviním... Ale jsou to tvoje prachy a když je chceš vylejvat výfukem, proč ne. Ale neraď takové kraviny jiným!
Datum: 06. ledna 2013 11:01
 Když už mluvíš o házení perel sviním tak se podívej kolik stojí tvoje polosyntetika motul 510 a plná syntetika motul scooter expert. Možná uznáš že že v tom skoro není rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:57
 Jo aha  1:30 de dává na futro, víš 487 má jehličky - já mažu 1:40 nebo 1:50, jinak ten kit 215 se sníženou hlavou, upraveným pístem z panelky a upraveným sání točí víc jak originál.. o dost víc. A tam už musíš nalejt něco kvalitnějšího. Ale já ti to neberu lej si tam co chceš, jinak rozumná syntetika stojí 200/ litr a to je pěkná cena. Zkus jestli máš upravenýho fechtla co už něco točí dát tam polosyntetiku a pak plnou - a jestli nejseš uplnej tupec poznáš rozdíl.
Datum: 06. ledna 2013 10:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podle manuálu se stejně 487 musí mazat 1:30-1:40, otáčky to pořádný nemá, nikasil taky ne... Nevidím žádný racionální důvod pro používání "syntetiky".
Datum: 06. ledna 2013 10:30
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Lít syntetiku do starých Jaw je házení perel sviním, ale časem na to třeba přijdeš... Žádný benefit z toho není, ty motory potřebují ani ne tak kvalitu jako množství. A dost pochybuju, že najedeš víc km se super hustokrutodémonskou syntetikou za 500kč než já s Mogulem TSF/Motulem 510 za 120kč/litr. Nehledě na to, že ušetřím spousty peněz. A když už tady "machruješ", tak ČZ 250/471 převrtaná na písty 58,25mm, 26mm karbec... klika, přefuky, válec, čisté bez karbonu. A i s tou syntetikou musíš míchat poměrem od výrobce, takže ani tady není žádné plus pro syntetiku.
Datum: 06. ledna 2013 10:26
 Nebudem se přece hádat, každej má jinej názor a jinej stroj  jinak soráč Tom559 za spamy.
Datum: 05. ledna 2013 23:32
 Bakoun: kámo já mám kit 215ccm s upraveným sání, sekundár 19zub, ta mašina jezdí i 130  vše bylo čisté, syntetika je syntetika, minerál je jako míchat pivo s rumem
Datum: 05. ledna 2013 23:29
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 2T keď nedymí tak je na hovno tu musí kuriť ja vyhajtrovana V3S !!!!  tot môj názor ale inak som za kvalitné minerály ale furt pomer 1:33
Datum: 05. ledna 2013 23:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud jsi s tím jezdil jako s hnojem (nebo měl už předtím zahnojené výfuky) a pak tomu dal napít, tak se nediv... Já ji beru u tlamy, co jde a hulí akorát po startu.
Datum: 05. ledna 2013 22:27
 Já ti nevím lil jsem taky TSF do 487 a moc se mi to nelíbilo, při vyšším zatížení to kouřilo až moc. Nedávno byl půlen motor tak jsem vyčistil vše potřebné a od té doby syntetika od Motulu a maximální spokojenost.
Datum: 05. ledna 2013 21:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud to má API TC/JASO FC, tak to bez obav můžeš lít v doporučeném poměru...
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 jawa46: to je blábol... Jezdím na ČZ Mogul TSF 1:40 (sehanl jsem si několik litrů kolem 100kč/litr). Jestli je to polo, minerál, plná, je skoro fuk, důležité jsou specifikace.
Datum: 05. ledna 2013 21:15
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Sbíráš zahradní techniku? Jestli ne a chceš to do jawy,čezety atd. tak kup třeba Mogul TS, Mogul TSF, nebo nějakej kvalitní minerál. Já třeba jezdim na červenej DENICOL, minerál, asi 140 Kč/l a nemůžu si stěžovat. Teplej nekouří a hlavně nezasírá motor.
Datum: 05. ledna 2013 19:46
 Záleží do čeho to chceš ale narovinu říkám že do mašiny ani jeden!  a vůbec - polosyntetika je paskvil buď máš motor čistej a jezdíš na plnou a nebo máš starší zanešenej stroj odkojenej na m2t tak jezdíš minerál. To je můj názor
Datum: 05. ledna 2013 19:22
Jméno: Daniel
IP: uživatel10415
 Cau draci, uz jste nekdo zkousel jet na ETHANOL?? Myslíte že by motor tocil?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 17:45
 traktor s toho uděláš  pokud budeš vědět jak, aby jsi to nezadřel
Datum: 05. ledna 2013 17:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Točil? Zamyšlení: Proč methanol. stadiony mají težký převod?
Datum: 04. ledna 2013 14:57
Jméno: přemysl
IP: uživatel14862
 o tom je tu snad milion diskuzí stačí hledat
Datum: 04. ledna 2013 9:48
Jméno: raššy
IP: uživatel14920
 Zdar draci nevite nekdo kolik se dava oilu do jawy 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 17:53
Jméno: Frank
IP: uživatel14872
 kolecko - kyselina dusicna .... psal jsem ti ze ji urcite mas pripadne muzes sehnat ..... neni v mem zajmu davat 150 za postovny... takze se tesim na rande v PRAGulu !!! diky moc !!! nespecha to... pohoda..... elektrolizu uz sice mam ale neni cas ..........
Datum: 02. ledna 2013 17:53
Jméno: raššy
IP: uživatel14926
 wenoush: napis mi nejaky web.
Datum: 02. ledna 2013 14:54
 neni to náhodou v takové té techniké příručce, která je ke stažení snad uplně všude?
Datum: 02. ledna 2013 14:42
 Franky: S čim konkrétně?
Datum: 01. ledna 2013 14:38
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 asi pul druhyho galonu.............. Kolecko - pocitas se mnou ??????
Datum: 01. ledna 2013 14:31
 Převodový nebo motorový?
Datum: 01. ledna 2013 13:13
 Čau draci...Prosím nevíte, kdo bydlí v okolí Jičínska...Kde se sežene Paramo PP80..? Byl jsem už na 4 benzínách a nic nemají... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 19:10
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 a když nebude na pátý, tak se stav ještě na šestý!  ... a nebo dojeď do nejbližšího ZD a tam ti ten litr při troše dobý vůle stočej...
Datum: 05. prosince 2012 19:10
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus ještě pátou benzínku, aneb, jak se řiká do pětice všeho dobrého.
Datum: 04. prosince 2012 10:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 benzínky stojej za hovno já jezdím do prodejny se zemědělskou technikou a tam mi ho stáčej asi za 60,- jinak kdekolik v mototechně ho musejí mít je to běžnej olej
Datum: 03. prosince 2012 23:56
 čau draci, prosím vás máte někdo nějaký typy- triky, jak kloudně zrepasovat zadni tlumiče na fíka- konkrétně na Mustanga. Vím o tom, že vyměnit ty dva o-krouzky tesníci ( musel jsem sehnat celej ten díl jinej v kterém ten tlumič chodí, pac z kulatýho otvoru se stala dosti veliká elipsa, takze by se tam ty o krouzky ani nedali dát. Dale jsem si říkal, ze tam dam prevodový olej pp80 kvuli menšímu prosaku a taky s ohledem na již vychozene vratné pruzity. Udělal jsem také nový kožený pístek (těsnění). Ještě něco? Nechci kupovat nový- bude to spíš veterán, než na běžný provoz- tak 200 km ročně. Vím- ty nový má kamarád a je to super svezení ale mě jde tedka o originalitu. Díky za typy http://provaz11.rajce.idnes.cz/Repase_Jawa_50_Mustang_1977/#P1010206.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:40
 No já jsem z ústí nad orlicí.....
Datum: 05. prosince 2012 11:40
 hej odkud si já bělá nad svitavou
Datum: 04. prosince 2012 15:04
 Vyrobil- normálně z kůže- vepřovice podle toho, co tam bylo. viz foto
Datum: 03. prosince 2012 23:40
 kde si sehnal to kožený těsnění?
Datum: 03. prosince 2012 17:28
 Řeknu vám že čistit vejfuk hydroxidem je radost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 21:31
Jméno: trubka
IP: uživatel14721
 Javer.JAWA-ceZetak se ptal jaký?Sodný nebo draselný ?
Datum: 14. listopadu 2012 21:31
 na čištění odpadů u van atd..
Datum: 14. listopadu 2012 19:58
 taky je dobré napsat jaký hydroxid jsi použil jinak je to taky debata oničem
Datum: 12. listopadu 2012 20:45
 Když to chceš popsat.V poměru 100-200g Hydroxidu na litr, tam necháš půl hoďky né víc (pak to zatvrdne) a pak to vyleješ, pořádne vypláchneš vodou třeba z hadice (je lepší když má tlak). Tak dvakrát třikrát. Pak ti zbyde hezky vyčistěnej vejfuk.
Datum: 12. listopadu 2012 15:32
 nic neříkající příspěvěk do fóra.... aspon trochu rozepiš, ne?
Datum: 11. listopadu 2012 20:24
 Nabízím olej Mogul TSF (pro dvoutaktní motory) za cenu 114Kč za litr. Zbylo mi velké balení tohoto oleje, tedy se o zbytek rád podělím. Olej natočím do Vaší nádoby, nebo zašlu poštou. Osobní převzetí je možné v Děčíně.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 21:28
Jméno: jakub
IP: uživatel13743
 a jakou ma barvu čevenou nebotakovou karamelovou????
Datum: 01. prosince 2012 21:28
 Ano.
Datum: 31. října 2012 7:45
Jméno: vladimír
IP: uživatel14625
 a to je kolik velké balení? ,máš ho sud?
Datum: 30. října 2012 22:18
 Zdar, co je to za kuličky v krku řízení? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2012 17:05
 Jo
Datum: 30. října 2012 17:05
 A daj se koupit nový? stejný?
Datum: 30. října 2012 13:47
 5 mm , na jawa 50,,,
Datum: 30. října 2012 6:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jou to 5mm kuličky a je jich 21 nahoře a 21 dole
Datum: 29. října 2012 20:19
|



|