|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: fichtl 21
IP: uživatel14039
 ahoj,, chci se zeptat, když mi fichtl strašně hulí i když do benzínu namíchám málo oleje, může to bejt guferem na klice?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2012 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A co teda dělá ten olej v tej převodovce???
Datum: 22. října 2012 21:44
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A co dělá olej v převodovce?
Datum: 21. října 2012 20:55
 Je to dost možné...
Datum: 21. října 2012 18:05
Jméno: Toreto
IP: uživatel14584
 čus draci, mam hondu 125 (4T) a zdá se mi že žere poměrně hodně oleje.. je to asi 350ml na 2500km
jak moc to vybočuje z normy? co s tim dělat? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2012 20:35
 měl sem stejnej problém... zkus se kouknout jak vypadá stírací kroužek jestli neni zasranej pak to můžou bejt ještě gufera na ventilech já sem to vyřešol tak, že sem vyměnil všechny pístní kroužky i gufera na ventilech a bylo po problému vyšlo mě to celkem na 1100 a když nejsi lopaťák tak to zvládneš sám
Datum: 17. října 2012 20:35
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 Zdar. Mám taky Hondu 125 4T a taky se mi zdá že mi to žere moc oleje, ale jak píše kolecko-neřeš to
Datum: 17. října 2012 14:09
 Podle mě je ta spotřeba v normě. Asi bych to neřešil...
Datum: 17. října 2012 12:07
Jméno: tom
IP: uživatel13877
 Zdar draci potřeboval bych poradit nějakej kvalitní olej do dvoutaktů.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:03
Jméno: telda
IP: uživatel14747
 jedině m2t ty jawacký motory srouchstaj všechno navíc se na to dřív jezdilo pořád
Datum: 29. listopadu 2012 19:03
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Datum: 13. října 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14569
 Použil bych minerální motorový dvoutaktní olej se specifikací API TC...výrobce ani estetické zpracování obalu zde roli nehraje...ber klidně to nejlevnější
Datum: 13. října 2012 11:56
 dwein: stojí víc peněz
Datum: 12. října 2012 22:15
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 mě by zajimalo jak se dá poznat ,,lepší,, olej.
Datum: 12. října 2012 21:36
 kvalitní olej? Motul 800 nebo Denicol Syn 100... nicméně do MZ bude stačit něco normálnějšího
Datum: 12. října 2012 21:30
Datum: 12. října 2012 21:03
Jméno: tom
IP: uživatel13877
 Ja bych to potřeboval na MZ etz 150
Datum: 12. října 2012 20:02
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 A je to tu zas  každopáně nevím co máte proti M2T....jestli mluvíme o pionýrovi či jiné jawě či čezetě tak si myslím, že by šlo bezproblémů jezdit třeba na převoďák nebo i fritovací olej....tyhle motorky myslím pojedou i na všechno co alespoň trochu maže.....
Datum: 12. října 2012 18:40
Jméno: karel
IP: uživatel14567
 cokoli lepšího než M6A je zbytečný házení perel sviním
Datum: 12. října 2012 17:39
 Podle toho do jakých dvoutaktů ..
Datum: 12. října 2012 17:39
Jméno: lol
IP: uživatel12913
 m2t FUJ !!
Datum: 12. října 2012 17:34
 Valvoline motorcycle 2 T (kvalitní minerál) ale taky je dvou takt dvou takt jestli máš třeba na mysli do náké yamahy DT tak tam jedině plnou sintetiku....
Datum: 12. října 2012 16:43
 m2t
Datum: 12. října 2012 16:16
 cauvec hele mám simsona jezdí nádherně akorát sem tam dal olej do motoru co mi dal známej.. je to do těch vysokootáčkových motorek a když sem ho tam nalil chvíli jel tak potom mi začal ten olej spalovat prostě to hrozně hulilo jak to jelo na ten olej a tekl mi z vejfuku a dost oleje neni tam doufám gufero v prdeli?? nebo je ten olej na tolik řídkej a poteče? Než když dam dám normálně co má bejt v simsonu? protože bez oleje nebo stim zbytkem co tam byl předtim to jelo a tahalo nádherně .. tak nevim jestli gufero nebo zkusit olej co tam má být díky.. Prosííím moc o pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2012 22:16
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 měl ten olej červenou barvu?dodržel jsi poměr 1:50?jestli ano tak bude problém jinde bud to gufero,nebo těsnění a nebo se ti třeba jen zasekl plovák a motor se ted přechlastává a dusí proto kouří a nejede
Datum: 08. října 2012 22:16
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, potřebuji poradit s jawou 21 pořád mi někde musí sát falešný vzduch protože za studena mi drží volnoběch a jak se ohřeje tak vůbec nedrží ani když uplně zašrubuji ten šroubek na štelování volnoběhu, už jsem vyměnil nové těsnění opd válcem ( papírové a vždy ho natřu vazelinou) nové těsnění pod výfukem nové těsnění mezi válcem a kolínkem karburátoru nové mezi kolínkem a karburátorem nové gufera prsotě všechny těsnění nové tak nevím kde to ještě netěsní tak prosím poraďte díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 22:28
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 vyměn gufera na klice u spojky a eletriky.
Datum: 07. října 2012 22:28
Jméno: michal
IP: uživatel2416
 špatnej karburátor
Datum: 07. října 2012 18:18
 když začne nasávat falešný vzduch tak volnoběh okamžitě vyletí na plné otáčky....
Datum: 07. října 2012 14:43
 zdar lidi.... nalil jsem do oilmasteru (odděleného mazání) olej na kterém je napsáno že napatří do oilmasteru. Co se může stát, nemůžu to zadřít??? Děkuju za všechny rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 20:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kamarád do skůtra nalil M2T a skůtra si zadřel protože M2T je moc hustý a asi špatně protíká nějakou triskou...myslím že by jsi mohl dopadnout stejně
Datum: 01. října 2012 20:58
 Napadá mě jediný problém, a to je viskozita oleje. Pokud by byl příliš hustý, tak by zejména za nižších teplot mohly nastat problémy s podáváním oleje...
Datum: 01. října 2012 14:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No a to byl takovej problém ten olej nalít do benzínu a jezdit tak jak bez oilmasteru?Zkušenosti s tým nemám, ale bych ho zas vylíl a jezdil tak jak sem Ti psal
Datum: 30. září 2012 23:41
Jméno: petr
IP: uživatel9706
 Zdarec, chci se zeptat co byste volili vy, jestli si mám pořídit 10l M2t od parama api tb za cca 600 Kč, nebo 10 l mogulu TS api tc za 1000 Kč. Pripadne byl by tu někdo od třebíče kdo by měl zájem o 5 litrů toho TSka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 11:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Určitě bych bral API TC...
Datum: 29. září 2012 11:52
Jméno: kaktus
IP: uživatel6631
 čau jaký máte nazor na benzín VERVA + JAWA 21 na zavody? jede s tím lépe nebo hůř? díky za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 14:24
 ne nezasral jse mi karbec kvůli N85 ale jenom píšu že v N 95 jsou biosračky které zanáší kabec (když třeba přes zimu necháte plnou plovákovku usazuje se tam takový povlak) to u vervy se nestane... taky ale ta cena že ?....
Datum: 21. září 2012 14:24
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pokud to chceš na závody, tak počítej s tím, že to budeš muset přeladit (tryska, předstih, filtr, možná i sací kolínko) záleží na množství úprav motoru, protože jinak ti to pravděopdobně pojede hůř než na 95ku, jinak před zimou je i u seriovky ideální nalít do nádrže VERVU protože neobsahuje biosračky který ti při delším neježdění všechno zalepjej
Datum: 21. září 2012 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tobě už se zasral karbec kvůli N95?mě teda ne
Datum: 20. září 2012 22:05
 ale prej ten benál není tak suchej jak natural 95 také ho občas beru a hlavně největším + JE že NEobsahuje ty biosračky co jsou v NA 95 takže to pak nezasirá karburaci atd ba na opak celej pal systém to čistí.....
Datum: 20. září 2012 21:20
 jede to s tím stejně protože ty oktany nijak nevyužiješ
Datum: 20. září 2012 20:37
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 21. září 2012 20:22
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Dyž už toš aj já!Dyž se vymýšlaly a aj vyráběly tyto motory, tak nikdo netušil, že bude nejaký M2T.A kdekdo naň nadává.Mladí kluci z okolí by ho do 350 nenalíli.A kolena a výfuky čistijú pořád.Nevím kdy kdo moju čistil přede mnúJá za 5 rokú a 30 000 km nepoznám. že bych měl čistit výfukovú soustavu.A pro zajímavost sem sundal hlavu abych viděl co je tam karbonu.A výsledek?Hlavu sem vytřel hadrú a byl vidět enom hliník.A nejezdím jak za mlada co to jede!A dyž moc tak 80km/h.A to vozítko je JAWA 250/592 r.v. 1971.A samozřejmě M2T.A ten sem před 40 rokama lil do závodní motorky kerá točila 11 000 otáček za minutu.A nezedřel sem ju nikdy!A ze srandy odpovidám na dotaz co leju do benzínu za olej?jJaký olej šak mám čtyřtakt.A všecí se řehtajú protože znajú moju motorečku.Toš tak!
Datum: 21. září 2012 20:22
 dwein - smes + predstich + decka jazdia 1plný 2 plný 3 plný, takze kým sa motor nedostane do otácok zere strasne bohatú zmes...
Datum: 21. září 2012 16:31
 M2T .. to je téma na dlouho  každej má jiný názory! Osobně podle mých zkušeností je pravda že při přesném nastavení zapalování, karburátoru a dobré svíčce M2T do sériovky úplně stačí. To jestli karbonuje nebo ne je věc další tak jak už tady píše čezeťák když se jezdí po nějakejch polňačkách kolem vesnice tak karbonuje každej olej protože se motor buď nestihne dostatečně zahřát a nebo se přehřívá.. Na delších štrekách je to úplně o něčem jiným! Ikdyž osobně na M2T málokdy jezdím protože mám na čz 487 kit na 215ccm, sníženou hlavu, jiný časování a otáčky jdou taky výš než na klasiku tak používám Motul 100 motomix http://www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/eshop/40-1-Oleje-kapaliny-spreje/0/5/3244-Olej-Motul-100-Motomix-2T-1L je to skutečně špica mezi minerály a všem kdo najezdí ročně tisíce ho můžu jen doporučit!
Datum: 21. září 2012 15:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pletou se tady hrušky s jabkama... ono je M2T a M2T. Ať se to jmenuje třeba M2Syfl, ale má to API TC, JASO fc, tak bych to na to s fekálem bez starostí jezdil. pokud budeš mít správně nastavenou směs, zapalování, nikde ti to nebude přisávat a budeš mazat ve správném poměru, tak se ti ten motor nemůže kousnout.
Datum: 21. září 2012 12:08
 jo to je pravda když to člověk projede někdy 20-30 km a víc tak se to vypálí (odkarbonuje samo)
Datum: 20. září 2012 21:23
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10887
 Dětem to karbonuje většinou proto, že neumějí nastavit správně předstih a smě. Na m2t jezdíme už dvacet let a je to ten nejvícnejlepší volej na celým tomhle světě.  Ámen.
Datum: 20. září 2012 20:50
 péro: sedíš si na očích? píšu že jsem ještě nikdy nedekarbonoval... jen jednou jsem na číze ze zvedavosti rozebral výfuk.. no a nebylo co čistit... motor jezdil 50tis na M2T a nikde žádný karbon..... ono to chce občas vzít za plyn a jen větší trasy v kuse a né jeden kilometr jak důchodce a pak to zase schovat
Datum: 20. září 2012 20:40
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jasně že se dá jezdit na M2T myslím to obyčejný,ale kdo má pak pořád čistit vejfuk a ty sračky co všude tečou pak z toho jsou akorát za*raný nohavice
Datum: 20. září 2012 20:14
 Jezdím na M2T už dlouho a bez problémů
Datum: 20. září 2012 20:10
 baví mě číst názory místních dětí
Datum: 20. září 2012 19:39
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 akorát jestli to není nějaká voda obarvená na červeno, protože to prodává jen tato pobočka nikdo jinej, uvidíme co to provede
Datum: 20. září 2012 19:25
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 jelikož moje spotřeba oleje ročně je kolem 10L tak sem hledal nějakej API TC co nejlevnějc: jinak doteď sem jezdil na mogul ts s kterým sem byl spokojen, ale kupoval sem ho za 115. Vyzkousím jednu sezonu tady tento olej a uvidí se.
Datum: 20. září 2012 19:00
 fichtl patrí do triedy " tepelne vysoko zatezené motory" takze potrebuje hustý olej predovsetkým
Datum: 20. září 2012 18:52
 zase debata o olejích klasika  Já chtěl taky jezdit na TSFko ale je drahé u nás 500ml přes 130 kč proto koupím raději valvoline motorcycle 2 T který sice stojí 200kč ale je toho litr. a jeto minerál který je přímo určen pro starší motocykli apod je to tam přímo napsané ... Já stejně za rok vyjedu max 2 ty pyxle takže pohoda..... (mám ještě enduro)
tady cosi kdosi dával kdysi na motorkářích 
Oleje pro maloobjemové dvoudobé spalovací motory motocyklů, mopedů, skútrů, sekaček, pil mají své zatříděni do
výkonových specifikací API (USA) a JASO (Japonsko).
API TA/JASO FA - málo zatížené dvoudobé benzínové motory mopedů apod.
API TB/JASO FB - vysoce zatížené středněobjemové dvoudobé benzínové motory skútrů apod.
API TC/JASO FC - vysokovýkonné, zatížené, vysokootáčkové dvoudobé benzínové motory
Datum: 20. září 2012 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel14488
 Ano,M2T s API TC,JASO FC je dobrej olej na úrovni dobrejch minerálů,ten mohu doporučit....a do seriovýho fichtla a starejch Jaw patří,protože neni předředěnej.....poměr 1:33 ....to m2t s kterým máte všichni špatné zkušenosti jsou ty "oleje" s API TA/B....
Datum: 20. září 2012 18:47
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 chtěl bych opravdu vědět co zkazím poměrem 1:30 , prostě už to neřeším , rači přidám pár kč a koupím lepší olej a mám jistotu :..))
Datum: 20. září 2012 18:11
 pepa: to bude rukama a né olejem!
Datum: 20. září 2012 17:52
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 M2T si li do nějaké číny , aha a hlavně že já sem stímto olejem měl problém furt , jednou se mě přidřel válec , podruhé jsem nestíhal čistit karbon co sem tam měl za týden to bych s jiný ojejem něměl ani za rok ježdění , a navíc se špatně spaluje tento M2T , a možná ho dřív jezdili protože něměly peníze na lepší a navíc v té době se ani jiný oleje nedělali .....
Datum: 20. září 2012 17:05
 zdejší děti by si měly uvědomit že M2T je olej právě pro tyhle staré motorky. prakticky na stejném oleji jezdili naši dědové a přesto po nich máme plně funkční motorky. to pak asi nebude tak špatný olej že?
Datum: 20. září 2012 16:51
 leju do benzínu ty podle vás "největší sračky" . čily M2T, převodový olej, motorý olej, mix s naftou a tak... a za 10 let jsem nezaznamenal že by se něco pokazilo, vydřelo, zadřelo.. a ještě nikdy jsem ani nedekarbonoval.. čím to ais bude?
Datum: 20. září 2012 15:35
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 plně souhlasím s čezeťákem......lepší olej ti výkon nikdy nepřidá, je sice možné, že m2t víc karbonuje, ale myslím, že bysme si měli uvědomit, že na tento olej tyto motorky jezlidily min 20 let a ještě nikdy jsem neslyšel, že by někdo kvůli m2t oddělal motor....ale dělej jak myslíš.....
Datum: 20. září 2012 15:33
 Já nemám nic proti ničemu, ale z 30Kč moc nezbohatneš, takže bych to neřešil.
Datum: 20. září 2012 14:52
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 já mám kývačku a doteď sem jezdil na TS, tak u něj teda zůstanu, jen sem se chtěl zeptat abych tam nalil stejnou kvalitu akorát o 30 kč dražší.
Datum: 20. září 2012 10:31
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 Mě to je jedno kup si co chceš , ale já bych nekoupil M2T , jezdím Valvoline , nedávno sem jezdil mogul TS ještě předtím jakejsi Castrol ten byl dobrej ani žádnej karbon , teď skusím něco jinýho , pokud máš rád svého fechtla tak do něj li něco lepšího , sice ten M2T má API-TC+, JASO FC, ale osobně bych tomu nevěřil .....
Datum: 20. září 2012 10:10
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 dyt má stejne specifikace jako mogul ts nebo tsf, akorát to bude pravděpodobně minerál. PEPA - jakej olej liješ?
Datum: 20. září 2012 9:45
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 tak tomu bych moc nevěřil , prostě je to olej nanic celej M2T ......
Datum: 20. září 2012 9:41
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Má to API-TC+, JASO FC, do sériáka postačující...
Datum: 20. září 2012 9:23
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 takže mám radši zůstat u mogulu ts?
Datum: 20. září 2012 7:54
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 Právě že má to api-tc tak si taky myslím že by nemusel být špatný
Datum: 20. září 2012 7:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 API-TC, nemusel by to bejt špatnej olej... s ohledem na cenu samozřejmě
Datum: 20. září 2012 7:35
Jméno: L
IP: uživatel13665
 kup si něco lepšiho na tohle se vyprdni škoda peněz
Datum: 19. září 2012 23:29
Jméno: pepa
IP: uživatel12913
 souhlasím s MUMU je to de**** olej kterej nemaže a zakarbonovonává motor jak svině .... tenhle olej bych nenalil ani do nejhorší motorky co bych měl
Datum: 19. září 2012 22:43
 Mumu: co máš proti M2T?? mohl by jsi mi podrobně popsat proč je tak moc špatný? a nebo si to jen někde slyšel a chceš být COOL tak jdeš s davem?
Datum: 19. září 2012 22:10
Jméno: Mumu
IP: uživatel13433
 Mě je jen divný že je to červený.. že by se náš starý známý M2T přebarvil aby nás zmátl nebo je to fakt lepnějaký lepší M2T
Datum: 19. září 2012 22:00
Jméno: jirka
IP: uživatel9706
 Tak pro mě jo
Datum: 19. září 2012 21:54
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 19. září 2012 21:50
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Dobrý den,
mám dotaz ohledně mé jawy 05 po renovaci. Problém je ten, že jsem měnil svíčku a při té příležitosti jsem sundal hlavu. Bylo to asi 200km po záběhu. Spalovák byl lehounce zanesený karbonem a směrem od svíčky k výfukovému kanálu byla hlava zabarvená šedě. A horší byl ale píst. Vrstva karbonu byla větší a hlavně na něm byla vrstvička jakoby jemného písečku a to po celé ploše. Chci se zeptat, jestli je to normální a co s tím popřípadě. Pionýr je jezděný na silnicích, výjimečně na polní cestě. Směs ředím v poměru 1:40 (při záběhu 1:25) a to olejem Silver MotorOils SAE 15W/40 který mi byl doporučen Jehla na 2. zářezu od shora, při zajíždění 3 zářez. Zajížděno klasicky na silnici ve středních otáčkách s přestávkami. Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 12:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Uvidíme, jak moc v pohodě bude klika časem... 4T olej nemá ve 2T motoru co dělat!
Datum: 19. září 2012 12:45
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 olej 15W-40 sa nemísí s benzínem a když jo tak blbě
Datum: 19. září 2012 11:55
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ja tam taky leju olej co lejetata do motoru do auta a vpohodě
Datum: 19. září 2012 6:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ať koukám, jak koukám, tak ten olej je pro 4T motory... v pionýrovi nemá co dělat. Ten, kdo ti doporučil, tomu očividně moc nerozumí.
Datum: 18. září 2012 23:23
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 Čus je tady nekdo z mohelnice na šumpersku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 16:24
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 já jsem ze šumperska a je mi 17
Datum: 21. září 2012 16:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 A kolik ti je?
Datum: 19. září 2012 16:56
 nazdar, z mohelnice primo ne, ale z litovle
Datum: 19. září 2012 15:28
Jméno: Barty
IP: uživatel11090
 Zdravím, jaký olej do benzínu doporučíte do jawy 550 myslel jsem na castrol 2t máte s ním nějaké zkušenosti??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2012 19:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8251
 Nalej tam M2T 1:25 a hotovo leju to do Jawa 555, 23, ČZ 125/453 a nic a lil sem to i do jiných motocyklů co sem měl
Datum: 06. září 2012 19:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel14431
 Určite M2T. do pionýra 550 by som ani iný nedával. A keď nie tak motorový olej Madit M6A na ktorý bol stavaný v pomere 1:24.
Datum: 05. září 2012 14:14
 M2T
Datum: 04. září 2012 21:37
 ten nejlevnejsi v pomeru 1:33 a nemuzes tim nic pokazit
Datum: 04. září 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 castrol 2T v poho
Datum: 04. září 2012 19:24
Jméno: pejsek
IP: uživatel13535
 mogul tsf
Datum: 04. září 2012 18:54
 Ahoj, dnes jsem vyndal pouzdra z předních vidlic a jedno bylo dlouhý asi jaky 4-5 spojenejch co to je? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 20:07
Jméno: mates mustang 23
IP: uživatel14380
 ja to tak mnel tak když jsem se ptal dědy co mněl mustanga predemnou tak mi řek že to bylo na dovážení protože mu tak jedna stana pružila víc a jedna mín tak to tímhle srovnal
Datum: 20. září 2012 20:07
 No...prostě vytočený ze silonu jako jeden kus...
Datum: 02. září 2012 21:45
 ale vypadaly že byly udělaný tak dlouhý ne pospojovaný
Datum: 02. září 2012 21:30
 Zřejmě domácí tuning...
Datum: 02. září 2012 21:28
Jméno: radim
IP: uživatel14082
 Zdarte draci jaký mám dát olej do převodovky když mám ferodo na fichtlkramku pisu ze se tam má dát syntetyka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 21:51
 Stačí obyč PP90 třeba...
Datum: 31. srpna 2012 21:51
Posl.aktualizace: 31. srpna 2012 10:32
Jméno: Mara
IP: uživatel11670
Datum: 31. srpna 2012 10:32
Jméno: premysl
IP: uživatel13452
 u těch novějších je tam drážka na desítku klíč ten tam vrazíš jak to zmáčkneš a ten druhý díl si chytneš do blicek nebo nějakých kleští a odtahneš je tam klasický závit
Datum: 30. srpna 2012 19:29
 zdrec draci mam fíka 21 je nakej lepsi olej do benzinu co zvysi trochu vykon a pojede lip nez s M2T ?? co stojí 20 kč  neco do stovky je ? dik za odpovedi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2012 15:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!I když je poslední příspěvek starší jak týden, tak taky přidám.Úplně nejvíc souhlasím s Dweinem!
Datum: 02. září 2012 15:54
Datum: 23. srpna 2012 19:53
Datum: 23. srpna 2012 19:49
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 Ja doporučuje MOGUL TS ten dávám s pomrem 1:50 takže tam je víc benzínu než u m2t.
Datum: 23. srpna 2012 15:45
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nesmí se to m2t kupovat na benzínce... kupuju to po litrech a ten stojí cca 70kč ... a musím říct že je to ten úplně nejvíc nejlepčí olej na celým tomhle světě !!
Datum: 21. srpna 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 tyvole lahvička M2T tě stojí 20,- takže litr za 200?? za to mám nějakejch 1,3 litru stáčenýho stihlu
Datum: 21. srpna 2012 18:53
Jméno: standa
IP: uživatel14351
 Měl bys koupit svíčku s platinovou elektrodou,100oktanovej benzín a plně esterovanou syntetiku do závodní krosky...výkon to sice nezvýší,ale mužeš psát že jezdíš na" rejsingovej setap "... Jinak do seriovky stačí nejlevnější minerál s API TC. Poměr 1:33
Datum: 21. srpna 2012 16:07
 já bych bral mogul TSF ale jelikoš na naší bezntině stojí ta malá lahvička 80 kč a ta púl litrová 140 tak beru valvoline motorcycle 2T je tam přímo psáno vhodné pro starší stroje a litr mě vyjde na 200kč. Ale k dotazu v oleji výkon nehledej. ale můžeš vyzkoušet vzít 100oktanovej benál  ( na dváce sjem ale žádnej rozdil nepoznal)..
Datum: 21. srpna 2012 11:33
Jméno: jawař
IP: uživatel5767
 M2T forever
Datum: 21. srpna 2012 11:28
 petr-> taky jezdim na ten Castrol 2T.... je to BOMBA  nemužu si stěžovaat
Datum: 21. srpna 2012 10:28
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 výkon nezvýší ale prásu z dekarbonizací + přidřenej píst s válcem  jezdil jsem mogul TS a raději sem z něho přešel na Castrol 2T power racing
Datum: 21. srpna 2012 9:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Olej ti výkon nezvýší, s M2T poměr 1:33, tak si vem kalkulačku a viděl si 1:33...
Datum: 20. srpna 2012 13:46
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 muhehe  výkon v oleji tu už dlouho nebyl  ... nesmysl, m2t bohatě dostačuje, na 4 litry něco přes deci oleje.
Datum: 20. srpna 2012 13:33
 takovej blbej dotaz ktomu na 4 litry benzinu kolik mililitru oleje ?
Datum: 20. srpna 2012 13:12
 Ahoj Chtěl bych se pochlubit svojí garáží  sice tady ještě neni všechno (mám rozebranou do šroubku 21) tak ejslti jií dám někdy dohromady  Jinak s kamosem sme se vsadili kdo bude mít dřív 4 Mustangy  oba zatim máme 2 tak uvidime no  No a Modrej byl za 1000 k Vánocům, babetka za 2000 v super origo stavu a ten 6žlutej ? Pán Platil pojistku, velkej amlej Tp, ještě stará knížečka, SUPER stav! koupil sem ho za pouhých 1 000 korun! Nepojízdnýho a jíž ten den jenom po nalití benzínu už jsem jezdil na zahradě. odrezil sen nádrž a jel sem se projet na pole. Nikdy jsem ještě nejel na tak skvělim pionýrovi. To co jezdim s modrym na 1 se žlutem ejzdim bud na 3 přinejhoršim na 2  Prostě BOMBA . V pondelí yb měl přijit tp, musim udelat tu pojsitku a pak hurá na STK a jezdit !  Miluju tyhle stroje... jinak veschno funkční, svítí troubí, a ta uprava na babce. mě se tos trasně líbí a konečně to pořádně svítí  Jenom dělat elektriku ti byl zaažitek  KDyby ste se chtěli an něco zeptat, nebo by ste chteli neco anfotit napiste http://jubka.rajce.idnes.cz/nastenka#
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 17:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče dodatek k tem cyklocomputrom nekupuj laciný.Taky sem to jednú zkusil a ten ukazoval už dyž sem natočil motor.Nekde o tym taky píšu.Toš tak!
Datum: 03. září 2012 17:31
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jubko!I když poslední příspěvek je před 14 dny, taky neco přidám.Prvně mě nedošlo co to múže být babka.Ale dúfám, že sem správně pochopil Babetu.No mě se líbí možná víc jak tobě. Hlavně ten mápad.I když to néni originál.Ale aspoň Ti to svítí.Já nikdy na Babetě ani nejel.To je hanba!To budu muset napravit.Snáď mě dá nekdo zajet. Ale ty vozítka Ti závidím a plac na ně taky.A ten tachometr?Nedělám reklamu, ale SIGMU 500 a 700 sem ověřil na všem možným.Fčíl používám pár dní 800 protože stářím asi toho měla dost.Už přes 15 rokú.Od 500 nahoru má i maximálku kerú si pamatuje.Ale ručička na tachometru se mě líbí víc.Toš tak.A od Frankyho je to dobrá inspirace.Až budu pra tak si spomenu.To už nebude tak dlúho.
Datum: 03. září 2012 17:27
 Franky, ted nevím jestli si to myslel ironicky nebo jjinak.... ale kdyby to byla narážka třeba na babetku tak včera se předvedlaa na 1. Ve měste an sluníčku aasi 39°C , Já 100Kg , na zádech krosnu s nákupem asi 15Kg, na koši batoh s nářadím, 10kg, v košíku jsem měl nářadí ai 7 kg ( kamaaradovi sem opravoval babetu) ... no aa jela uplně pekelně... nemohl sem si sěžovat, máme tu i jeden kopec jako kráva stoupání nevím ( chci si ho vypočítat abych vedel, paak to sem kdyžtak naapíšu) ... ale pokud to enbylo atakhle braný.... atak dobrý nO  DD
Datum: 21. srpna 2012 10:19
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
Datum: 20. srpna 2012 23:39
 Johnny15 -> no já sem z toho vyplácanej... taková koupě se nenaskytne mockrát za život  Jo a jinak ten červenej s tou parabolou ( puntikama) ten byl za 200 od jednohjo kluka, katastrofalni stav. udělal sem ejn motor ten ted jezdí no  a ta babeta ? stvalo mě že to nesvítí tak mě napadlo tam přidelat fichtlackou masku, vipadá to mohutneji, konečně mám dálkový a klakson a když seženu buben s náhonem tak pujde i tacháč... někde sme slyšel že tam pasuje buben ze stadiona .. je to pravda ? dík
Datum: 19. srpna 2012 19:43
 Já bych na něj taky neměl, dostali jsme je před x lety za děkuju.
Datum: 19. srpna 2012 14:43
 no tak gratuluju ke skvělé koupi na motoinzerci by stál ten mustang majlant. Ta babeta s parabolou fíka to vydím poprvé téé mazec  akorát u toho fichtla jak má na parabole ty modré puntíky že to má nákej divnej tachometr neměl by tam být do 80 km ? aspon tak já to mám
Datum: 19. srpna 2012 13:48
 koukám taky pěkný sbírky  Já sme chtěl taky vždycky stadiona ale neměl sem na to.. :/
Datum: 19. srpna 2012 12:05
 http://jastinek.rajce.idnes.cz/ Taky se pochlubím.
Datum: 19. srpna 2012 11:33
http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Moje_motorky/# taky přidávam nějaké foto  Ta žlutá 477 stála snad od revoluce, očistil jsem kladívka, nalil benzín, dal baterku a chytla  Pak jsem jí pučil bráchovi, kterej mi jí nechtěně zkrátil o 11cm
Datum: 19. srpna 2012 10:48
 j ten žlutej stál přes 8 let, benzín smrdel spis jako cola  ani to nehořelo tak envim, jenom sem nalil benzín a roztlačil sem ho a už sem jel.. žádný štelování nic.. skveli
Datum: 19. srpna 2012 10:39
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 Já si zase letos přitáhl čz 175/450 za 3 dny práce a je to skvost v motoru ani necinkne ve 2 lidech do kopce jak víno ještě přeřadím na 4 včera si kámoš málem vyrval těch pár vlasů co má na hlavě když mu jí ten chlápek kdysi nabízel za 1000,- a on jí nevzal
Datum: 19. srpna 2012 10:27
Jméno: Jawa
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, chci se zeptat vím že se to tady omývalo již několikrát ale jaký motorový olej by jste mně doporučily do zgenerálkované Jawy 550?Kromě M2T. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 18:03
 MOGUL TSF dobrá volba..............Beru 10l za 1350 Kč......................
Datum: 19. srpna 2012 18:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Stáčený Mogul TSF za 120kč/litr.
Datum: 19. srpna 2012 13:11
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 ja tam leju stil za 100kč litr ale točenej jinak orygo stojí asi kolem 160 a sem spokojen
Datum: 19. srpna 2012 12:06
 Za mě taky Mogul TSF, je modře zbarvenej, takže se taky dobře pozná mix od nenaředěnýho. U nás se na benzíně ONO koupí za 155Kč za litr.
Datum: 19. srpna 2012 11:30
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 stihl asi 160,- za litr a pohoda vejfuk vypadá jak šamotová cihla
Datum: 19. srpna 2012 10:30
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Za mě Mogul TSF , sama Jawa ho doporučuje pro 350tky , Ale je poměrně dražší 180 kč za litr , je modře zbarvenej , polosyntetika
Datum: 19. srpna 2012 9:40
 Za mě Castrol 2T  mylsím že se tak jmenuje  Jezdím na něj už hodně dlouho a nikdy jsem nepřidřel nezadřel ani nic jinýho, co by byla známka poškození. Svíčka vždycky cihlová a vrstva jkarbonu minimální. navíc neni drahej  1L j emyslim kolem 120kč  a je červenej takjže poznáš benzín od Mixu  .... a pekně voní
Datum: 19. srpna 2012 0:48
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel14337
Datum: 18. srpna 2012 12:37
Jméno: standa
IP: uživatel14337
 Já bych to tam nedal,ale to je tvá věc. Je to úplně obyčejnej minerál,trochu lepší m2t API TC,rozředěný a obarvený....to neni do motorky co točí 9000ot/min.....osobně bych použil alespoň Mogul TSF.
Datum: 18. srpna 2012 12:35
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 STANDO ale když dám pomer 1:30 tak musí dostačovat ne ? jde tam jen o usazeniny ne ?
Datum: 17. srpna 2012 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel14334
 Na záběh ok,na cestovní tempo ok,ale pro ježdění v maximu nedostačuje. Poměr 1:33
Datum: 17. srpna 2012 19:50
 čau draci,čím může bát že mi pincek netahne v otáčkách?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 21:34
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ve většině případů vás mladších to bývá přestihem, nebo směsí.....ale radši začni jak píše postul.
Datum: 16. srpna 2012 21:34
 co??
Datum: 16. srpna 2012 21:25
 88 věcí.začni u zadního kola a skonči u předního ju?
Datum: 16. srpna 2012 19:42
|



|