Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
 Ahoj. Na mustangu jezdim vic nez casto s moji pritelkou a navic po kopcovitym terenu - takze logicky ten motor dostava zahul, co chvili nekde za 1 v kourovy clone do nakyho krpalu. Doporucili byste nakou upravu na zlepseni chlazeni v kopcich, nezkousel nekdo kolik by zachranil treba nakej vetracek? Nikdy jsem nezadrel ale je to dycky v dlouhym kopci uz cely zhavy pekelne to smrdi a znatelne uvada
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. října 2009 17:51
Jméno: Tutas
IP: uživatel1121
Datum: 09. října 2009 17:51
 hele reknu ti vec za kterou mi mozna nekdo ukamenuje,ale kdyz sem jezdil na m2t,tak mi motory do kopce takle smrdeli(smrdelo to jak kdyz se neco prepaluje uvnitr) a dým za mnou jako hovado,motor brzo zvadnul,i kdyz se roztocil,dvojku nevzal.......presel jsem na polosyntetiku a smrad motoru i dým zmizel,vadnutí ubylo o 50%(subjektivně!) a dvojku vzal.....jako maxi kopec fakt za jedna jet musim a motor jemne zvadne.......hodne moc zalezi na serizeni karburatoru,zapalovani,na svicce a na cistym vyfuku.......hvezdicova hlava je uz extremni reseni.....pro seriovku az zbytecne.....ale pokud bys chtel trosku lepsi chlazeni a o pul konika vic,tak si sezen hvezdicovou hlavu jako dela Frikulín(rotacni centralni spalovák) a dej 12z kolečko do motoru.....
Datum: 08. října 2009 22:34
 No nazdar, tak zaprve vsetko utesni, a potom mu daj bohatsiu zmes (ihlu na 2 alebo 3 zarez)... a chladenie no... navarit rebra na valec a kupit hviezdicovu hlavu ale nie hocijaku !!...a ked jazdis do kopcov daj mu mensie sekundaro ( 12z, 11z,,,,, 10z vynimocne iba!  ) bude mat vatsiu silu ... alebo velku rozetu... co viac ti poviem na nieco prides aj sam
Datum: 08. října 2009 15:00
|



|